בחירות לאולסטאר מערב / הגולש רועי עזריה

בחירות לאולסטאר מערב / הגולש רועי עזריה

לבחירות המזרח

רועי עזריה, בן 15, אוהד מילוואקי וגולש וותיק באתר.

אחרי שההצבעות לאולסטאר נסגרו הגיע הזמן לחלק 2 עם המערב אז בלי הקדמות מיותרות:

גארד ראשון :סטפן קרי

את העונה קרי פתח בדיוק מאיפה שהפסיק בשנה שעברה, רק שהפעם גולדן סטייט מנצחים משחקים, ועם המאזן השני הכי טוב בליגה הם נראים נהדר. מאז שקרי שבר את שיא השלשות של ריי אלן הוא נכנס לתקופה פחות טובה, עם הרבה משחקים גרועים, אבל עדיין הוא מספיק טוב כדי לפתוח בחמישייה.

גארד שני : ג'ה מוראנט

וואו וואו ועוד פעם וואו, איזה עונה אדירה של מוראנט. כמו הרבה שחקנים גדולים לפניו, גם עונת הפריצה שלו היא העונה השלישית שלו, ואיזה עונה הוא נותן – 25 נקודות למשחק, לצד שבעה אסיסטים, שמלווים במנהיגות של וטרן וחוצפה של שחקן צעיר. מוראנט סוחף את הגריזלס לעונה מהחלומות עם הרקורד השלישי הכי טוב בליגה, בעוד בעונה שעברה הם השתחלו לפלייאוף מהמקום השמיני. זאת תהיה ההופעה הראשונה שלו באולסטאר, וכמה שמגיע לו.

פורוורד ראשון : פול ג'ורג'

את האמת שזו הייתה הבחירה הכי קשה שעשיתי, כי לא כמו במזרח, פה רק שניים מהמקומות מובטחים, אבל עצם העובדה שהוא מצליח לסחוב את הקליפרס על הגב למאבקי הפלייאוף, ללא קוואי הפצוע, מראה שג'ורג' עבר תהליך של התבגרות בתור שחקן, ומגיע לו את המקום הזה.

פורוורד שני וקפטן: לברון ג'יימס

מה עוד אפשר להגיד על האיש שלא נאמר? בעונה ה19 שלו לברון שובר את כל השיאים, ומנפץ את כל תקרות הזכוכית, כשאפילו השיא האלוהי של קארים, שחשבנו שלעולם לא נראה אותו נשבר, נראה במרחק נגיעה. בגיל 37 לברון קולע 29 נקודות למשחק, (רק ב-3 עונות בקריירה הוא קלע יותר בממוצע למשחק), ומשחק ברמת השחקן הכי טוב בליגה. נכון שהלייקרס נראים זוועה, אבל השחקן האחרון שאפשר לייחס את זה אליו הוא לברון.

סנטר: ניקולה יוקיץ'

אחרי היכולת שהוא הציג בשנה שעברה חשבנו שאין לו עוד לאן להשתפר. חשבנו וטעינו – יוקיץ' מציג את אותן היכולות ההתקפיות משנה שעברה, אבל בניגוד לשנים קודמות, שבהן היה סוג של נטל בהגנה, יוקיץ' מציג יכולות הגנתיות מפתיעות שעוזרות לקבוצה שלו. יוקיץ' הוא אחד המועמדים המובילים לMVP, ולהערכתי היה זוכה בתואר אם מארי ופורטר לא היו פצועים.

מחליף ראשון:רודי גובר

זה לא להאמין איך שחקן כל כך מוגבל התקפית יכול להשפיע בצורה כזאת מטורפת על הקבוצה שלו. יוטה לא משחקים טוב בלי גובר, בעוד שאיתו הם מהקבוצות הטובות בליגה.

מחליף שני: לוקה דונציץ

אחרי פתיחת עונה מקרטעת של לוקה, בתקופה האחרונה הוא חזר לשחק כמו לוקה. השנה לוקה איבד את המקום בחמישייה אבל הוא עדיין מציג יכולת נהדרת, כשהוא לוקח את דאלאס למקום החמישי.

מחליף שלישי :כריס פול

בשנה שעברה פול הגיע לגמר הראשון בקריירה הארוכה שלו, ואף הוביל שתיים אפס, אלא שאז פול, ופיניקס, הפסידו ארבעה משחקים ברצף, ואיבדו את האליפות. אירוע כזה יכול לשבור מנטלית לא מעט שחקנים וקבוצות, אבל לא את כריס פול שמציג מנהיגות, כמו בכל הקריירה שלו, מנהל את המשחק, ומהווה את אחד הגורמים המרכזיים לכך שפיניקס מחזיקה ברקורד הטוב בליגה.

מחליף רביעי :קארל אנתוני טאונס

בעונה השנייה שלו קאט כבר נבחר לאולסטאר, ונראה היה שהוא הולך לשלוט בליגה, אבל זה לא קרה עקב פציעות וגורמים אחרים. אחרי שב-2020 איבד שבעה קרובי משפחה לקורונה, כולל את אימו, זה די כיף לראות איך הוא לא ויתר לעצמו, וכשהוא מציג כדורסל בוגר, בתור המנהיג של מינסוטה, מגיע לו לחזור למשחק הזה מהדלת הקדמית.

מחליף חמישי :דווין בוקר

כמו כריס פול – הפסד בגמר יכול לשבור אותך, אבל השחקנים בפיניקס לא נשברו. בוקר מציג בגרות במשחק שלו, ומוכן לעשות הכל בשביל לנצח. אני מאמין שבוקר "הריח את הריח של האליפות", הבין שזה מה שחשוב, ועל הדרך הוא גם מציג יכולת אישית ברמה גבוהה.

וילד קארד ראשון : אנדרו וויגינס

הבחירה הראשונה לשנת 2014 היה בשפל של הקריירה שלו כשעבר לגולדן סטייט ממיניסוטה, אבל עכשיו, שנתיים אחרי, הוא בכושר הכי טוב בקריירה, ומהווה חלק בלתי נפרד מהיכולת של גולדן סטייט. וויגינס מציג הגנה נהדרת ושיפר את הזריקה שלו משלוש. לפי דעתי מגיע לו מקום באולסטאר.

וילד קארד שני:אנתוני דיוויס

אחד השחקנים הכי טובים בליגה כשהוא בריא, אבל זאת הבעיה… דייויס פציע למדי. למרות שלפני שנפצע דייויס הציג יכולת נפלאה, בשורה התחתונה הוא נעדר להרבה זמן, והלייקרס לא נמצאים במקום שמגיע להם – שני אולסטארים. ההימור שלי הוא שהשחקנים בליגה רוחשים כלפיו כבוד ולכן ישתתף במשחק האולסטאר.

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. תודה רבה.
    לדעתי לדונובן מיטשל הרבה יותר מגיע לשחק באולסטאר מגוברט וגם את מארי של הספרס הייתי שם לפני דיוויס שלא מציג סטט מיוחד ובקושי שיחק חצי עונה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט