בחירות לאולסטאר – מזרח / הגולש רועי עזריה

בחירות לאולסטאר – מזרח / הגולש רועי עזריה

רועי עזריה, בן 15, אוהד מילוואקי וגולש וותיק באתר.

כל שנה מתקיים בנ.ב.א אירוע שבו כל הכוכבים הכי גדולים מתרכזים למשחק אחד, משחק האולסטאר. בשנים האחרונות המשחק היה משעמם למדי, עד שהנהלת הליגה החליטה לשנות את הפורמט והפכה את המשחק למעניין יותר.

בסדרה קצרה בת שני פרקים אבחר את 12 שחקני האולסטאר שלי מכל חוף – עשרה שחקנים שלפי דעתי צריכים להיבחר לאולסטאר,  ועוד שני שחקנים שהם ווילד-קארד.

גארד ראשון – דמאר דרוזן

אחרי שהיה נראה שהוא מעבר לשיא, ושהטרייד לסן אנטוניו שבר אותו מנטלית, דמאר דרוזן מצא את עצמו מחדש בשיקגו, כשהפך לשחקן הראשון בהיסטוריה לקלוע buzzer beater לילה אחרי לילה (לארי בירד קלע משחק אחרי משחק).

רמת הקליעה של דרוזן דומה לזו שהפגין בטורונטו, אבל עכשיו הוא מוביל כדור יותר טוב, ושחקן קבוצתי יותר טוב. הבעיה היחידה שלי עם הבחירה שלו בגארד זה שהוא משחק סמול פורווארד העונה אבל בליגה עדיין רואים אותו בתור גארד, אז מגיע לו מקום בחמישייה.

גארד שני – זאק לאבין

הבחירה הזאת הייתה הרבה יותר קשה והתלבטתי בינו לבין טריי יאנג שנותן עונה אישית מופלאה, וממשיך בדיוק מאיפה שעצר בפלייאוף. עם זאת, אטלנטה לא משחקת טוב כקבוצה, ומפסידה משחקים רבים, בזמן ששיקגו כרגע הקבוצה הכי טובה במזרח, וזאת גם בזכות עונה אישית מופלאה של זאק לאבין, שמוכיח שהוא פשוט רוצה לנצח ועושה זאת בעזרת יכולת אישית נהדרת.

סמול פורווארד – קווין דוראנט

אין פה בכלל שאלה. דוראנט מוביל את הליגה בנקודות, ואת הנטס למקום השלישי במזרח, בצוותא עם מילוואקי, באמצעות יכולת קליעה שממשיכה בדיוק מאיפה שהפסיקה לפני הפציעה. בנוסף לכך, העונה KD מציג בגרות שלא ראינו ממנו, עם ניהול משחק נכון והגנה טובה. אין ספק שמגיע לו מקום בחמישיה והמועמדות לקפטן היא בינו לבין יאניס.

פאוור פורווארד וקפטן – יאניס אנטטוקמפו

ממשיך ביכולת האדירה שלו כבר שנים רבות, כאשר בכל עונה הוא משתפר עוד טיפה ועוד טיפה.העונה גם הפך לשחקן ההגנה הטוב בליגה, ועם ההתקפה הבלתי עצירה שלו, יאניס מוביל את מילווקי לניצחונות אחרי פתיחת עונה רעה. לכן נתתי לו את הכבוד להיות הקפטן בפעם השלישית בארבע שנים.

סנטר – ג'ואל אמביד

גם פה אין בכלל שאלה. אחרי פתיחת עונה חלשה מבחינה אישית, אמביד מציג כושר נפלא בתקופה האחרונה – הוא מצא את ההתקפה שלו, קלע שלושים נקודות בכל אחד מששת המשחקים האחרונים, ומציג הגנה נהדרת.

גארד מחליף – טריי יאנג

אחרי ההתלבטות שהייתה לי בינו לבין זאק לאבין אין בכלל שאלה. לשחקן הזה אין כמעט משחקים שבהם הוא משחק לא טוב – כל ערב הוא נותן את ה-25 נק' ו-9 אס' שלו תוך שהוא משפר את חבריו לקבוצה. לכן, למרות הרקורד הגרוע של ההוקס העונה, יאנג ישתתף במשחק.

גארד מחליף שני – ג'יימס הארדן

הארדן פתח את העונה בצורה מזעזעת – הוא לא הצליח להגיע לקו העונשין, וכתוצאה מזה האחוזים שלו היו ברצפה. אבל עכשיו גם הארדן, בדומה לאמביד, מצא את ההתקפה שלו הן מבחינת האסיסטים, והן מאחר והוא שוב מרבה להגיע לקו – 10.8 פעמים במשחק בחודש דצמבר. זה אמנם לא 100% אבל גם 85% הארדן מספיק כדי להיות אולסטאר.

פורווארד ראשון – ג'ייסון טייטום

טייטום לא נותן את העונה הכי טובה שלו, ואפילו הדרדר טיפה מבחינת אחוזים ביחס לעונה שעברה, ואם בראון היה פורווארד הייתי בוחר בו לאולסטאר, אבל בראון הוא גארד ולסלטיקס לא מגיעים שני מקומות באולסטאר, לנוכח הרקורד הלא טוב שלהם. על כן טייטום קיבל את הספוט.

פורווארד שני – ג'ימי באטלר

בפלייאוף האחרון הפגין באטלר יכולת קליעה מזעזעת, אך העונה באטלר אדיר, ומוביל את מיאמי למקום הרביעי, תוך כדי שהוא קולע הכי הרבה נקודות למשחק מאז 2017. עם זאת באטלר ככל הנראה לא ישחק באולסטאר עקב פציעה מתמשכת בקרסול.

פורווארד שלישי – ג'ארט אלן

כאשר אלן קיבל בקיץ הארכת חוזה בשווי 100 מיליון לחמש שנים, רבים טענו שהוא לא שווה את הכסף. מאז, אלן רק מוכיח אותם על טעותם, ומוביל את קליבלנד למקום השישי ואולי לפלייאוף. אלן ומובלי מהווים את צמד מגדלי התאומים החדש (בגירסא המקורית – רלף סמפסון והאקים אולאג'ואן). אלן השתפר מאד בהתקפה כשהוא מציג עבודת רגליים נהדרת ומהווה איום תמידי ללובים.

וילד קארד ראשון – פרד ואן וליט

שחקן די אפור, שרוב האנשים יעדיפו לא לראות, אבל שחקן שבלעדיו הראפטורס היו קבוצת לוטרי, ולכן ואן וליט מוביל את הליגה בדקות משחק, 37.5, שבהן הוא קולע 22 נק' ומחלק כמעט 7 אס'. זה אולסטאר אמיתי.

וילד קארד שני – לאמלו בול

התלבטתי בינו לבין דריוס גארלנד, אבל העובדה שכבר בחרתי בג'רט אלן, העניקה את המקום האחרון ללאמלו. שחקן שנה שנייה שמציג בגרות וקבלת החלטות יוצאת דופן. סימן השאלה המרכזי בנוגע אליו הייתה הזריקה שלו משלוש, וכרגע הוא עומד על 38 אחוז מצוינים מהטווח. עם פוטנציאל לטריפל-דאבל כל לילה, בול מוביל את ההורנטס למאבקי הפלייאוף ומגיע לו מקום באולסטאר.

לפוסט הזה יש 16 תגובות

  1. תודה רועי. די מסכים עם הבחירות ,האמת שבווילד קארדים ששמת גם אני בהתלבטות בין ואן ליט לגארלנד ובין לאמלו לבראדלי ביל…. בנטיית הלב הייתי הולך עם שני הצעירים גארלנד ולאמלו בול. תכלס מגיע לקליבלנד שני נציגים על העונה המפתיעה מאוד שלהם. מתחרים על הפתעת העונה עם ממפיס מבחינתי.

  2. תודה רבה.
    גם בפופולריות נראה לי ששני הגארדים משיקאגו ראשונים למרות שאני לא מבין כמה גארדים יכולים להיות בחמישייה כי מה לונזו?
    חוץ מזה הייתי מעלה את לאמלו כמה מקומות למעלה, ורולי הארדן במקום לאבין אבל סך הכל בחירות הגיוניות

  3. אני חושב שגארלנד צריך להיכנס בטוח לאולסטאר יותר מלמאלו או טריי. הוא מחזיק לבד את הקו האחורי של קליבלנד ועושה את זה בצורה מעולה גם מבחינת אחוזי קליעה וגם מבחינת ניהול משחק.

  4. תודה רועי, בחירות טובות,
    מיאמי כמעט לא מיוצגת, כי באמת אין שם אנדבדואלים בולטים כמו בקבוצות אחרות אבל הם מפיקים מעצמם הרבה כתלכיד.

  5. יופי רועי
    את טייטום הייתי משמיט השנה מהאולסטאר, פשוט לא מגיע לו להיות שם וטוב שבראון לא שם אחרי כל איבודי הכדור שעל הגב שלו.

    1. שלוף משם את סאבוניס מהר מהר לא מגיע לו. לאמביד בהחלט מגיעה חמישיה לדעתי – מסכים איתך. ואן-וליט לפני ביל, באטלר אם כשיר לפני טייטום והייתי שוקל אפילו את מובלי – הילד ענק ויעשה שמח לקהל בקליבלנד

  6. תודה רבה רועי
    מסכים עם כל הבחירות שלך, ובחיים לא שם שחקן כמו ביל באולסטאר, שיעבוד על המשחק שלו בשביל התהילה. הייתי שוקל את גארלנד במקום אלן, בכל מקרה מגיע למארחת שחקן אחד לפחות.

  7. אם ג'ימי הוא פורוורד אז גם ג'יילן, לטייטום לא מגיע העונה (עקרונית לאף אחד בסלטיקס לא מגיע באמת…) הייתי מוסיף את מידלטון / הירו במקום אחד משחקני הסלטיקס

  8. תודה רועי. ואן וליט לא אפור בכלל. מעיף שלשות מהלוגו כמו טריי או סטף. הוא ולמאלו צריכים להיות אולסטארים

  9. בס"ד
    תודה רבה, בחירות טובות.
    וכמובן שיש כמה בחירות צמודות,
    אף אחד לא ציין את קיירי, אבל אל תתפלאו אם הוא יופיע שם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט