מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

1.ה-NBA תודיע היום (יום ה', עכשיו 12:15) על חמישיות המזרח והמערב. הנה החמישיות שתיבחרנה:

מזרח

בק קורט שייבחר: ג'יימס הארדן ודמאר דרוזן. פרונט קורט שייבחר: קווין דוראנט, יאניס, וג'ואל אמביד.

(אם דוראנט לא משחק – זה האול סטאר השלישי ברציפות שהוא מחמיץ – אני הייתה מעלה במקומו את סבוניס, אדבאיו, או קולינס מההאוקס)

מערב:

בק קורט שייבחר: סטף קרי וג'ה מוראנט. פרונט קורט שייבחר: ניקולה ג'וקיץ', לברון ג'יימס, ורודי גובר.

2. מה מחשבות שעלו במוחי בעת שהכנסתי את החמישיות שייבחרו (ב'הופס מסקרים' הם עדים שעשיתי זאת לפני הודעת ה-NBA)

פיניקס…לפני כמה שנים…

1)למרות שהסאנס היא הקבוצה מס' 1 בליגה אין לה אף שחקן פותח בחמישייה, ועדיין מוקדם לדעת בקשר לשחקני הספסל אבל ככה זה כשאתה בא מפיניקס.

2) עוד פעם פיניקס: מאמן המערב יהיה מונטי ויליאמס, מאמן פיניקס. כשאני בקרתי בפיניקס בפעם האחרונה לפני 22 שנה, היא הייתי עיר אליה הגיעו זקנים למות. בשנים האחרונות היא הפכה לעיר הרבה יותר צעירה ושמחה, עם הרבה ספורט מעולה, ועתה היא עיר אליה מגיעים צעירים לחיות.

3) כבר שמעתי כאן באטלנטה ש-'המזרח היה מנצח על בטוח, אבל אם דוראנט לא משחק הכל פתוח. אז כמו שהמורה שלי קווינט לימד אותנו כבר בכיתה ב' ש-"אם 'אם' היו מתנות, אז כל יום היה חנוכה". אני הייתי היחיד בכיתה שקלט את דברי קווינט כי תמיד ידעתי לרדת לקצה מחשבתו.

4) בעתון 'בוסטון גלוב' כבר התלוננו שלג'ייסון טאטום 'מגיע' להיות בחמישיית המזרח הפותחת. אז אולי הגיע הזמן להזכיר להם שהם נמצאים בעיר של אלטרנטיביות אם אתה לא אוהב הרים, יש לך את נהר צ'ארלס. אם אתה לא אוהב ג'אז, יש לך את תזמורת הטיילת של בוסטון. אם אתה לא אוהב LIBERAL ARTS באקדמיה, יש לך את MIT. ואם אתה לא אוהב כדורסל חכם, יש לך את הבוסטון סלטיקס.

5) ידוע שהאנגלית של יוקיץ' היא, איך אומרים, מעורערת. מונטי ויליאמס כבר צלצל אליו עם הוראות מוקדמות כדי שיוכל כבר להתחיל להתאמן כיצד לשמור על אמביד, אבל ניקולה חתך אותו, 'מיסטר מאמן, אתה יכול בבקשה להסביר לי בסרבית'?"

6) באותה הזדמנות, נודע שיוקיץ' ניזקק למזכירה אוטומטית וכשהוא נשאל למה, הוא ענה שה-'ביפ' שווה בשתי השפות.

7) המזרח יאכל את המערב בעיקר תחת הסלים, ותאמינו לי שלא נזדקק לבדיקות מעבדה להבין למה למערב אין תשובה למזרח תחת הסל.

8) אם יאניס יקלע פחות מ-20 נדע מיד שהוא חטף קוביד.

9) ההתקפה של המזרח תעשה מהמערב כזאת דייסה תחת הסל שאנשים יתחילו לחשוב שבמקום 'ALL WEST' הביאו קבוצה ממקומות העבודה.

10) מונטי ויליאמס יהיה מאושר להיות מאמן המערב למרום שיאכל 30 הפרש כי ידוע שלהיות מאמן המזרח או המערב זוהי הדרך הבטוחה ביותר להבטיח את שארית ימיו כאנליסט כדורסל בטיווי.

3. הנטס הודיעו לכל הקבוצות שאין מה להתקשר על טרייד עבור הארדן "BECAUSE IT WON'T GONNA HAPPEN"

לפני יומיים אדריאן ווג'ו מה-ESPN הודיע שג'יימס הארדן לא יישאר בנטס אחרי עונה זו. הוא מביא כהוכחה את סרובו לחתום על שלוש עונות הארכת חוזה עבור 160 מיליון דולארים (טרוף, לדעתי, לשלם סכומים כאלה על הארדן שנראה לי בירידה מאז הפריים שלו), וווג'ו מוסיף שישנן לו ידיעות ממקורות מוסמכים להארדן שזוהי, אמנם, תכניתו: לחפש קבוצה עם מזג אוויר יותר טוב, ועיר שטובה לו יותר מניו יורק.

היום ווג' מודיע הודעה שונה לחלוטין: הארדן הודיע לנטס בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים שהוא מתכונן להישאר בקבוצה, וכתוצאה ממה שהארדן אמר למנהלי הקבוצה,

"The Nets will not entertain trade offers for their superstar guard as next month's trade deadline approaches".

ה-DECLARATION היה כנראה חובתי בגלל ההודעה שהופיעה ב-B/R ועליה הסתמכתי: "הארדן לא 'מאושר' עם משחק ה-PART TI>E של קיירי אירוינג; הוא לא 'מאושר' עם סטיב נאש כמאמן, והוא לא אוהב לגור בברוקלין:

The declaration comes after a Tuesday story by Bleacher Report's Jake Fischer that reported Harden is frustrated with several aspects of playing for the Nets. Among other things, Harden reportedly is unhappy with Kyrie Irving part time playing status, Steve Nash's coaching, and life in Brooklyn

היום כנראה הכל השתנה (מאומה לא השתנה…מה שמודיעים לנו השתנה)

Wojnarowski's report Wednesday claims Harden and the Nets have a strong relationship both in public and in private,/and that the team believes its current trio of stars in Harden, Kevin Durant and Kyrie Irving can be "unstoppable" when playing together

אבל ווג' לא הטריח להוסיף שקיירי משחק רק משחקי חוץ, שדוראנט פצוע עם 'נקע בברך', והארדן כבר אינו אותו הארדן שידענו, אם כי הוא הדבק שמחזיק את מה שנשאר מהקבוצה יחד, בינתיים שלישית במזרח!

4. קנדריק פרקינס יודע 'על בטוח' שחלומו הרטוב של ג'יימס הארדן זה לשחק עם ג'ואל אמביד

פרקינס, ששיחק שנתיים עם הארדן, וטוען שהוא והארדן 'חברים קרובים', אמר בתכנית appeared this week on Showtime’s “All The Smoke שהוא יודע 'FOR A FACT' שהארדן סירב לחתום על חוזה הארכה עם הנטס בגלל זה:

James Harden didn’t sign his contract extension,” said Perkins. “He didn’t sign it. He was supposed to sign it … Now James Harden’s camp was telling people in Philly, ‘We wanna come play with [Joel] Embiid next year.’ This ain’t no lie, this facts.”

5. קליבלנד אינה יותר ב-REBUILDING MODE. היא כבר נבנתה, ונבנתה חזק

ברצוני להודיע לכל הגולשים שהחמיצו: נהקליבלנד קאבס לא סתם ניצחו את הבאקס במלוא כוחה. THE CAVS DOMINATED THE BUCKS, פשוטו כמשמעו, ובכל הגיעה עד 1.5 משחקים ממקום ראשון (מיאמי) במזרח. הנצחון שלשום על הבאקס 99-115 היה הפתעה גדולה רק לאלה שלא עוקבים אחרי השיפור המתמיד בקבוצה הזאת. כן, לאלה המהססים, יאניס, כריס מידלטון, ודרו הולידיי שיחקו, בריאים ושלמים.

כמה מילים על המאמן ג'ייבי ביקרסטאף. יש לו קבוצה צעירה. הייתי אומר שעכשיו ללא ריקי רוביו היא צעירה מאד. הוא הצליח לאחד חמישייה הבנוייה מדריוס גרלנד, לאורי מרקנן, אבן מוסלי, אייזק אוקורו, וג'רט אלן, חמישייה לוחמת, חכמה, שיש לה קליעה מרחוק, חדירה לסל, וגם RIM PROTECTION ן-RIM ATTACK. וקווין לאב התלבש על תפקיד 'השחקן הששי' כאילו הוא נולד עבורו.

אחד הדברים הבלתי מצופים ביותר כשג'רט אלן הועבר בטרייד מהנטס בעונה שעברה היה שהיום נדבר עליו במושגים של אול סטאר. אבל זה בדיוק מה שאני עושה עתה, ואני מקווה שרובכם מסכימים אתי. אלן שולט תחת הסל בהגנה ובהתקפה כל ערב וכמעט נגד כל יריב. הדאנקים שלו מהלובים של גארלנד הם אחד ממראות הכדורסל המטריפים ביותר. אגב, האלן הזה קולע 16.1 עם 11.2 קרשים למשחק.

ב-PLAIN DEALER, שם העתון (המצויין! זה היה העתון היומי שלי בארבע שנות לימודי במדינת אוהיו!) של קליבלנד שאני שם אלפייה שאין אף עתון אחר בכל ארה"ב עם שם מוזר ממנו, קראתי את הקטעים הבאים:

J.B. Bickerstaff insists this team remains a work in progress. Kevin Love is trying not to focus so much on where this might go and is instead enjoying the grind of how far the Cavs have already come

All of that sounds good. It’s the right thing to say. There is still plenty of time for injuries or illness to derail what they’re building. But make no mistake: The Cavaliers are real and should be feared. They’re officially putting the rest of the NBA on notice.

אפילו אני לא יכול להביע את מצבה של הקאבס היום טוב יותר, ובזמן שאני עושה זאת, מעניין אותי מה מתחולל בנפשו של לברון, כמו שאומרים, אותה עזב לאנחות רק לפני 4 שנים.

6. האם זה נכון שדונובן מיצ'ל רוצה OUT מהג'אז כי SALT LAKE CITY קטנה עליו?

השמועות מיוטה ג'אז הן שדונובן מיצ'ל בסכסוך לא רק עם רודי גובר, אלא עם כמעט כל שחקני הקבוצה האחרים. מיצ'ל כבר רמז שהוא לא מתכונן להישאר ביוטה עד סיום חוזהו ב-2025, כי הוא מרגיש ששחקן בסטנדרטים שלו מקומו בעיר גדולה כמו…כמו…כמו ניו יורק. מיצ'ל הוא בן ניו יורק והוא לא רוצה לסיים כמו קרל מלון.

ריק ביוצ'ר היה הראשון שדיווח על כך השבוע https://www.foxsports.com/stories/nba/is-grayson-allen-a-dirty-player-nba-insiders-weigh-in

7. TNT מכשירה את דריימונד גרין כמחליף לצ'ארלס בארקלי

לפי אנדרו מרצ'נד מהניו יורק פוסט ( according to Andrew Marchand of th ), דריימונד גרין ימשיך לשחק בגולדן סטייט כמובן, אבל יעשה 'הופעות מיוחדות' ב-INSIDE THE NBA ב–TNT. מעניין אותי אם ישנו חוק בנידון המאפשר או אוסר על שחקן פעיל ב-NBA להיות קשור בחוזה עם מעסיק אחר.

בארקלי כבר הודיע שהוא עומד לפרוש בקרוב. גרין יהיה ה-HEIR APPARENT שלו. בארקלי כמובן ידוע בכמה אימרות זהב כגון 'הצרה כשמצטטים אותי שכותבים מה שאני אומר ולא את מה שאני מתכוון', או 'אפילו אלוהים לא יכול לשנות את מה שהיה אבל אני עם מקרופון יכול', ו-'אם אתן ציטטות נכונות הכל יהיה משעמם', וגרין נראה לי האדם המתאים להמשיך עם 'החוכמות' של האציל.

8. האם גרייסון אלן שחקן מלוכלך?

תחליטו אתם::

Contrary to what social media, a Chicago Sun-Times columnist or Bulls coach Billy Donovan might lead you to believe, though, this is not standard operating procedure for Allen as an NBA player. It is just the third flagrant foul of his four-year career and the first flagrant-2, distinguished from a flagrant-1 as unnecessary "and excessive" contact committed by a player against an opponent. 

המילווקי באקס גם הם לא מסכימים שהיה זה פלגרנט שהצדיק השעייה. תוצאת הפאול הייתה קשה, אבל הכל קרה בתהליך טבעי של המשחק:

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 27 תגובות

  1. תודה מנחם
    צפיתי ביוטיוב בהרבה משחקים משנות ה 70 ונראה שבמשחקי אולסטאר הייתה הגנה בניגוד להיום. זכור לי איזשהו אולסטאר בו ריד וגבאר במזרח לא נותנים לאף אחד לקלוע מהצבע.
    דרך אגב קווין לאב הוא האחיין של מייק לאב מהביץ בויז- כיף לראות אותו נולד מחדש

  2. אחיין של מישהו מהביץ' בויז? זה לא דור אחר?
    אתה צודק בקשר לאול סטאר בשנות ה-70 וה-80. אז היה מאבק ממשי בין מזרח למערב, בעיקר הרבע הרביעי שלעתים נראה כמו משחק פלייאוף

  3. תודה דוקטור
    מהאול סטאר אני מתעלם לחלוטין כבר עשור לפחות.
    הארדן בנפילה תלולה! הוא לא השחקן שהיה וכבר לא יהיה. לא שווה ת'כסף!
    דונובן מיצ'ל מאוד מאכזב אותי בחוסר התקדמותו.
    עצוב מאוד לשמוע על בארקלי! הקול הכי אותנטי ומרענן במדיה. לא ניתן להחליף אותו.
    גרייסון אלן צריך לעוף מהספורט.
    גם ראס שם – הוא עושה פאולים קשים על שחקנים באוויר, תופס ידיים וצוואר סתם כי אין לו כוח להגן ומבחינתו זה "לתת 100% בהגנה" – למנוע סל בטוח באלימות בלי קשר לכדור.
    הוא גם עושה את זה באופן סדרתי (ראו בפוסט מהשנה שכתבתי כאן – https://hoops.co.il/?p=245644).
    הנה דוגמא נוספת מהימים האחרונים:
    https://www.youtube.com/watch?v=HrU3F7FKAEs
    במקרה שלו מדובר בכוכב אז אף אחד לא מדבר.

    1. למה בוקר לא הוגדר כמספר שלוש? הוא היה נכנס בקלות לפני וויגינס. אני עדין הייתי בוחר בו על פני גה אבל המכונה של הנבא מעדיפה את גה.

      1. אין לי בעיה עם הבחירה במוראנט, הוא (לטעמי) הרוויח את מקומו ביושר.
        .
        אני עדיין חושב שזה יתן דחיפה לבוקר ולקבוצה בכלל.
        .
        דרך אגב –
        גרין שלישי בבחירת השחקנים לאולסטאר.
        כנראה שמי שעל הפרקט רואים משהו…

          1. שימון, חבל שאתה לא מקבל את העובדה שגם שחקני האן בי איי מעריכים את גרין.
            הזלזול האובססיבי שלך בו מול אנשים שמבינים כדורסל מהפנוכו לא עושה אתך חסד.
            ונניח שהשלושה האלה לא היו פצועים, עדיין הוא נבחר על ידי השחקנים ב 10 הכי טובים של המערב.
            זה הביומבו שלך? אחי תתקדם. לגבי ויגינס זו באמת בדיחה. פה אני מסכים אתך. גם אמרתי את זה בבלוג של אמש בדיבור עם יונתן. אין פה עמדה. ההבדל היום בין סמול לגארד לא כל כך קריטי.

            1. 10 הכי טובים? חחח איזה פרוורדים יש שם? חחח יש 5 טובים והשאר זבל

  4. תודה מנחם.
    לקאבס יש גם את סקסטון הפצוע. לא יודע אם הוא דרוש בסגל אבל הוא שווה טרייד והתחזקות לעונה הבאה.

  5. ביטלו את הבחירות לסגלים של 2 הקבוצות כמו שהיה בשני הקודמות? זה היה גימיק שהתאים לפעם אחת ולא יותר.

    1. זה של טיילר הירו לא יעזור. אבל בהחלט תענוג לראות את קוין לאב והמספרים שלו פשוט מעולים. חזר לעצמו לגמרי כח מאוד חזק בקאבס. והכי כייף לראות אצלו את החוסר אגו הנכונות לעלות מהספסל הנאמנות לקליבלנד שזה חור שתכלס נתנה לו את המקס הזה כהוקרת תודה על האליפות הרבה הוא לא עשה מאז. באמת כייף לראותו אותו חוזר ככה.

  6. אחלה מעורב
    מעציב לשמוע על פרישתו השניה של האציל אבל אני מבין שנמאס לו לעבוד בשביל הקהל והוא רוצה לקדיש זמן לגולף, הימורים ושאר מריעין בישין
    🤣

  7. אחלה מעורב תודה מנחם .קצת מפתיע העניין עם מיטשל. הצטייר לי עד היום כטיפוס קצת אחר.
    גרייסון אלן צריך לעוף מהליגה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט