גוברט נגד יוקיץ', מינסוטה נגד גולדן סטייט ועוד שני משחקים בפריוויו של ראשון / עומר בקאל

גוברט נגד יוקיץ', מינסוטה נגד גולדן סטייט ועוד שני משחקים בפריוויו של ראשון / עומר בקאל

דטרויט פיסטונס (31-10) – פיניקס סאנס (9-32) 20:00

עם הפסד אחד בארבעת המשחקים האחרונים שלהם דטרויט יוצאת לרצף משחקים קשה מול קבוצות המערב בו תפגוש את פיניקס, גולדן סטייט, סקרמנטו, יוטה ודנבר (פעמיים). אחרי שפתח את העונה בצורה חלשה מאוד, 11.2 נקודות על 32.1% מהשדה בחודש נובמבר, סדיק ביי מתחיל להיכנס לעניינים, בחמישה עשר המשחקים האחרונים הוא מוביל את הקבוצה בנקודות עם כמעט 21 כאלה לערב, הוא מדייק ב37.1% מהזריקות שלו מחוץ לקשת וממלא את התפקיד של ג'רמי גראנט בהרכב שממשיך להיעדר מהמגרשים (אגודל) ביחד עם פרנק ג'קסון (פרוטוקול הקורונה) וקלי אוליניק שנמצא בספק (קרסול). כנגד קבוצה עם קו אחורי חזק כל כך קייד יהיה ככל הנראה השחקן החשוב ביותר של דטרויט הערב בשני צידי המגרש, מלבד הובלת הכדור בהתקפה, כמעט שישה אסיסטים לערב לאורך עשרת המשחקים האחרונים שלו, הוא יהיה השומר העיקרי על כריס פול או דווין בוקר.

בצד השני פיניקס התגברה על רצף ההפסדים הקטן שהיא רשמה בחודש האחרון והיא עומדת על חמישה ניצחונות והפסד אחד בחודש ינואר. למרות שכריס פול לקח צעד אחורה ברמת הקליעה בששת המשחקים של הקבוצה החודש, 11.3 נקודות על 10.2 זריקות למשחק פחות ממיקל ברידג'ס וקאם ג'ונסון, הוא ממשיך להיות אחד הרכזים הטובים בליגה ומוסר 11.5 אסיסטים למשחק באותם משחקים. עד כמה כריס פול טוב העונה? מבין כל השחקנים ששיחקו לפחות 15 משחקים במצבי קלאץ' (הפרש של חמש נקודות לפחות בחמש הדקות האחרונות למשחק) כריס פול מוביל את כל השחקנים בפלוס מינוס בדקות האחרונות. דווין בוקר, שלא יפגוש שום קמעות של דינוזאורים בדטרויט, ממשיך את הריצה שלו אל נבחרת האולסטאר עם 25.6 נקודות בשמונת המשחקים האחרונים שלו כולל 35 על אינדיאנה בניצחון האחרון של הקבוצה למרות קושי רציני לצבור נקודות ביעילות, 38.7% מהשדה.

הימור: אין לדטרויט הרבה מרווח תמרון פה, אין להם מספיק כדי לעצור את כריס פול ובוקר וגם נוכחות אמיתית בצבע אל מול אייטון הם לא יצליחו לספק, לפחות כולנו נוכל לראות את זה בשעות נוחות. פיניקס מנצחים.

סקרמנטו קינגס (27-18) – יוסטון רוקטס (32-12) 1:00

למרות שפוקס מעלה את המספרים שאנחנו רגילים לראות ממנו במשחקים האחרונים של הקינגס, 24.5 נקודות על 50% מהשדה ו24% משלוש המקום שלו כשחקן המוביל במועדון נמצא בסכנה בעיקר בגלל שחקן אחד. למרות מספרי קליעה לא מרשימים, 14.4 נקודות באותם משחקים, האליבורטן עושה הכל ביעילות, הוא מסר 8.5 אסיסטים למשחק ואיבד פחות מ2 כדורים והוא קולע ב48.8% מהשדה ו43.9% משלוש. הקינגס התאוששו מרצף של חמישה הפסדים עם ניצחון גדול על הלייקרס וניצחון נוסף במשחק הראשון מול יוסטון, כעת משחק נוסף מול הרוקטס ואחד מול דטרויט סידרו להם אופציה לצבור כמה ניצחונות לפני שהם יוצאים לסדרת משחקים קשה במזרח שם יטיילו בין מילווקי, בוסטון, אטלנטה, פילי, ניו יורק, ויחזרו למערב לפגוש את ברוקלין בבית ואת גולדן סטייט בצ'ייס סנטר. 

במשחק הראשון בין שני הקבוצות יוסטון יכלה להתנחם בעובדה שכל ההרכב הפותח קלע בספרות כפולות, למרות שהיא קיבלה 26 נקודות ממרווין באגלי. ההגנה השנייה הכי גרועה בליגה, מקום אחד לפני פורטלנד, ממשיכה לקבל בראש. לפני ההפסד האחרון לסקרמנטו היא הצליחה לחלץ ניצחון מסן אנטוניו במשחק גדול של אריק גורדון 31 נקודות עם החטאה אחת בלבד מהשדה, הוא ממשיך לעשות עיניים לכל קבוצה שמכוונת לפלייאוף בליגה במטרה לצאת מיוסטון לפני סגירת חלון ההעברות. במשחקים האחרונים שלו עם הקבוצה גרין, הבחירה השנייה בדראפט, ממשיך להתקשות עם כדורסל יעיל ולמרות שהוא מעמיד 15.5 נקודות (שמונה משחקים) הוא קולע ב37.5% מהזריקות שלו מהשדה ומעמיד את הפלוס מינוס הנמוך ביותר בקבוצה.

הימור: למרות שהקינגס עדיפים במשחק הזה על הנייר הם בקושי הצליחו לנצח את יוסטון במשחק הראשון למרות ערב התקפי מדהים שלהם. יוסטון מנצחים.

Tyrese Haliburton makes Kings history in loss to Clippers - Sactown Royalty
לוקח פיקוד על ההתקפה.

מינסוטה טימברוולבס (22-20) – גולדן סטייט ווריורס (11-31) 3:00

נראה שכמה דברים הסתדרו בהתקפה של מינסוטה. בתחילת העונה טאונס לקח פחות זריקות מראסל ואדאוורדס למרות שקלע ביעילות מטורפת ונראה היה שהם לא מוצאים מנהל משחק אמיתי. בחמשת המשחקים האחרונים שלו טאונס קולע 25.4 נקודות ביחד עם עשרה ריבאונדים על 57.8% מהשדה מדהימים מהשדה כולל 36.4% משלוש, ודיאנג'לו ראסל רושם לצד 20 נקודות למשחק 8.2 אסיסטים על רק 2.2 איבודי כדור. בלי דריימונד הערב לכוון את ההגנה של הלוחמים טאונס יכול להתפוצץ ולסיים עם משחק גדול ולהשיג ניצחון שירחיק את מינסוטה מפורטלנד/סן אנטוניו/סקרמנטו שנלחמות על המקום האחרון בטורניר הפליי אין.

גולדן סטייט תעלה הערב בהרכב חסר מאוד. קרי (כאבים ביד), דריימונד (שוק) לא יעלו הערב וגארי פייטון (גב תחתון) נמצא בספק. בשלושה משחקים בהם שותף מאז שחזר מההיעדרות הממושכת (לא שותף במשחק מול שיקגו) ת'ומפסון קולע 14 נקודות לערב על 20 דקות של משחק והוא קולע ב35% מהזריקות שלו מחוץ לקשת, הערב בלי קרי הוא וג'ורדן פול יצטרכו להוביל את ההתקפה של הווריורס אל מול ההגנה המשתפרת של מינסוטה. ההיעדרות של דריימונד וההיעדרות האפשרית של גארי פייטון השני תבטיח לקומינגה, הרוקי הצעיר, מקום ברוטציה הערב. אחרי שלהט בניצחון על שיקגו עם 25 נקודות מהספסל הווריורס יצטרכו אותו ואת ההגנה הורסטילית שלו בשני צידי המגרש.

הימור: למינסוטה יש מספיק כלים התקפיים לנצל את ההגנה של גולדן סטייט בלי דריימונד. מינסוטה מנצחים.

דנבר נאגטס (19-22) – יוטה ג'אז (14-28) 3:00

דנבר מגיעה למשחק הזה אחרי שאתמול בלילה הביסה את הלייקרס ב37 הפרש במשחק בו יוקיץ' הגיע לטריפל דאבל כבר ברבע השלישי ובונז היילנד רשם שיא קריירה, 27 נקודות, מהספסל ביחד עם עשרה ריבאונדים. העובדה שהג'אז יקבלו בחזרה את גוברט למשחק יכולה לשחק לטובת הנאגטס כי הג'וקר אוהב לשחק נגד הצרפתי הגדול, בשבעה משחקים מאז 2020 שהשניים הלכו ראש בראש יוקיץ' קולע 31.1 נקודות למשחק ביחד עם 8.5 אסיסטים ו11 ריבאונדים. דנבר תמשיך לשחק נגד קבוצות פלייאוף במערב, אחרי הניצחונות על הלייקרס ופורטלנד והפסד לקליפרס היא תפגוש בבית את הקליפרס למשחק נוסף לפני שתארח את ממפיס. אוסטין ריברס (מחלה) וג'מייקל גרין ככל הנראה לא יעמדו לרשות מייק מאלון במפגש הערב.

יוטה מגיע למשחק הזה אחרי רצף של ארבעה הפסדים בהם שיחקה ללא גוברט שנכנס לפרוטוקול הקורונה. בלי גוברט על המגרש ההגנה המצטיינת של יוטה לא הצליחה לקלוט ריבאונדים, לעצור את היריבה או למנוע ממנה מלהגיע לקו (אם תרצו לקרוא על כך בהרחבה העליתי היום פוסט על הנתונים של יוטה כשהסנטר שלה לא על המגרש https://hoops.co.il/?p=253493). הערב היא תקבל את גוברט בחזרה ביחד עם רודי גיי שיצאו מהפרוטוקול. רצף ההפסדים ביחד עם היכולת המצוינת של ממפיס הוריד את הג'אז למקום הרביעי בטבלת המערב בזמן שבשבוע הבא מחכה להם מפגש עם גולדן סטייט, כפול עם פיניקס ומפגש עם ממפיס בסדרת משחקים שיכולה לעצב מחדש את ראשות הטבלה.
הימור: הג'אז יחזרו לשחק את הכדורסל שהם רגילים אליו עם גוברט על המגרש אבל רוח הנקמנות של יוקיץ' שרוצה להוכיח ששחקן ההגנה של העונה לא יכול לשמור אותו היא בלתי מנוצחת. דנבר מנצחים.

לפוסט הזה יש 52 תגובות

  1. תודה
    אתמול הארדן עקף את כריס פול בממוצע האסיסטים למשחק העונה והוא במקום הראשון.
    בשני המשחקים האחרונים שלו הוא סיים עם 15 ו16 אסיסטים כשהוא ממשיך לשחק גם הרבה אחרי שברוקלין הבטיחו את הניצחון.כנראה מכוון לסיים ראשון
    אגב כריס פול כרגע שני במרחק נגיעה מהראשון גם באסיסטים וגם בחטיפות,אם יסיים ראשון בשניהם פלוס ראשות המערב יש לו סיי לmvp לדעתי למרות ממוצע הנק הנמוך.
    .
    .
    שמעון תדלג לתגובה הבאה בבקשה 🙂

      1. שמתי לב שהרבה אוהדי פיניקס פה חושבים כמוך,אני חולק עליהם.לדעתי הכול מושתת על כריס פול ובוקר רק הסקורר

  2. השאלה המרכזית במשחק המוקדם היא האם הסאנס יצליחו להיות מפוקסים מספיק כדי שנוכל לראות את פריז בדטרויט. יש הרבה מאד אנשים שמחכים לכך.

        1. פּאַריז באַס אויף צען-טאָג קאָנטראַקט. געבוירן און אויפגעוואקסן אין די סובורבס פון דעטראָיט און אויך געשפילט דאָרט אין קאָלעגע

            1. ואכן הוא לא בסגל משום מה.

  3. אנדרו וויגינס רוצה אול-סטאר? גורדן פול רוצה חוזה של 20 מיליון? יונתן ק רוצה הערכה? זו ההזדמנות שלהם. גרין וקרי יושבים על הספסל. ישחקו הנערים לפנינו.

    1. וויגינס לא יראה אולסטאר גם עם משקפת. פול רוצה 20 מליון? הוא לא על חוזה רוקי לשנים הקרובות? תכלס אותי הכי מעניין לראות את קומינגה פורץ. ים של פוטנציאל ואם זה קורה תהיה לכם קבוצה אדירה ( לא שחסר לכם עכשיו).

    1. העונה של הנטס שרדה ברוס 'לי' בראון…
      עכשיו זה זמן הארדן. ובנימה יותר אופטימית התפנה עוד מקום בסגל האולסטאר של המזרח.

  4. שופטים מטומטמים, יוקיץ נתפש בחולצה והשופט לא נתן פאול ברור, הוא צועק וכמעט חטף שם טכנית.
    שפטוטים

  5. יוקיץ נכנס ומוריד בעזרית חבריו פער של 11 ל 4. זה ה MVP שלי. הייתי מטריד את הטומטום ואת הורפורד עבורו.

  6. 40% מהחמישייה בחוץ,
    שחקן נוסף חזר זה עתה לשחק אחרי שנתיים בחוץ,
    ויש פליאה שזה נגמר כמו שזה נגמר…
    .
    הסאנס בלי בוקר ופול,
    או הנטס בלי דוראנט והארדן,
    לא מסיימות משחק חוץ במינסוטה בצורה טובה יותר.

      1. אכן, תקופה לא קלה. בדיוק כפי שיש כזו לכל קבוצה בליגה.
        רוצה לדעת מה הם שווים?
        תתבונן על הזמן הארוך,
        תתבונן קצת מעבר למאזן ניצחונות הפסדים (הגנה, אחוז קליעה, חוזק לו"ז).
        כל אלו מלמדים שגולדן קבוצת צמרת בדיוק כפי שהמאזן שלהם "מרמז".
        זה נכון במיוחד בעונה מוזרה כמו זאת,
        בה כל קבוצות הליגה מוצאות עצמן בפרקי סמן לא קלים.

        1. הם קבוצת צמרת כי המערב חלש מאוד. לא בטוח שיסיימו בין השתיים הראשונות. יוטה ודאלאס לוטשות עיניים. ממפיס זו אפיזודה חולפת 🙂

          1. לא יודע איך מעריכים חולשה או חוזק. לא כל עונה יש סופרטים… וטוב שכך.
            מינסוטה לא כאלה חלשים, אגב. הם דוגמא מושלמת לשלם שקטן מסכום חלקיו אבל יש שם פוטנציאל שלפעמים מתממש.

        1. לא דיברתי על הפציעה.
          יאניס נחנק גם נגד הנטס, לפני שנפצע. משהו מאוד מוזר. אין לי כוח לבדוק – כתבתי על זה גם בזמן אמת. הוא פתאום לא הצליח לנשום ברבע השני. נכנס להיפר ונטילציה וירד לנוח. גם נגדכם, נדמה לי במשחק 5.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט