אירועי דיומא – 15.01.2022 – כדורגל, שחמט וסנוקר

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא A5C4B6C6-B2F4-479E-AA53-87E164DE2F9E.jpeg

כדורגל

ליגת העל – מחזור 18 / ניר מועלם :

15:00 הפועל תל אביב – נוף הגליל : הפועל תל אביב במקום ה-3 עם נקודה אחת יותר מהיריבה העירונית, ומולה היא פוגשת את נוף הגליל שבמקום ה-13 ומתחת לקו האדום, והיא נמצאת במרחק של 2 נקודות מהפועל ירושלים שמעל הקו האדום. הפועל תל אביב מגיעה אחרי ניצחון 2-0 בחוץ על הפועל חיפה, שהיה ניצחונה השלישי ברציפות בליגה, והרביעי בכל המסגרות, ומנגד הפועל נוף הגליל מגיעה אחרי הפסד צרום 6-2 ביתי לקריית שמונה, אחרי שהיא נשארה בעשרה שחקנים מהדקה ה-26 אחרי שאקווה הורחק בצהוב שני, ואפילו שי ברדה שהחליך את הוכנבויים בעמדת המאמן עדיין לא עוזר, ובנוסף אציין שזה היה ההפסד השישי ברציפות בליגה והשביעי בכל המסגרות של נוף הגליל. הימור – הפועל תל אביב תנצח בקלילות.

17:30 הפועל חיפה – מכבי פתח תקווה : מצד אחד יש לנו את הפועל חיפה שבמקום ה-8, אשר נמצאת בתקופה לא טובה וכבר התחילו דיבורים של יואב כץ על עמדת המאמן, שם אלישע לוי נמצא בסכנת הדחה, במיוחד אחרי ההפסד 2-0 בבית להפועל תל אביב במחזור האחרון, ובאמצע השבוע הוא היה זקוק לפנדלים בשביל לעלות לרבע הגמר בגביע המדינה אחרי שסיים ב-120 דקות בתיקו 0-0 מול אום אל פאחם מהליגה השניה, ומנגד אצל פתח תקווה ניר קלינגר שהחליף את גיא לוזון גם כן לא מראה שיפור ביכולת של הקבוצה ואפילו הפסיד במחזור האחרון 4-0 למכבי חיפה, אך באמצע השבוע הוא הצליח לנצח בהארכה את אחי נצרת בחוץ 3-2 ולהעלות לרבע גמר גביע המדינה. הימור – מרגיש לי קצת כמו חלוקת נקודות.

19:50 הפועל ירושלים – מכבי תל אביב : מכבי תל אביב במקום ה-4 והיא נמצאת במרחק של 13 נקודות ממכבי חיפה המוליכה החדשה, וזה אחרי שמכבי תל אביב ניצחה במחזור האחרון 1-0 את באר שבע, וגרמה לכך שמכבי חיפה תעבור את ב"ש בטבלה, ורק אזכיר שמכבי תל אביב שיחקה באמצע השבוע מול ק"ש בגביע המדינה וניצחה אותה בפנדלים, אחרי 2-2 בתום 120 דקות, ומנגד הפועל ירושלים במקום ה-12, והיא עם 2 נקודות יותר מאשר נוף הגליל שמתחת לקו האדום, והיא מגיעה למשחק אחרי הפסד 2-1 לסכנין, אחרי שהיא נשארה בעשרה שחקנים מהדקה ה-19. הימור – מכבי תל אביב חייבת לנצח את המשחק ולשמור על המומנטום שלה.

סרייה א' – 22/ ניר מועלם :

19:00 סלרנטינה – לאציו : סלרנטינה נועלת את הטבלה עם 6 נקודות מתחת לקו האדום ועם שני משחקים פחות, ובמחזור האחרון היא חזרה לנצח אחרי ארבעה הפסדים רצופים, עם 2-1 בחוץ על ורונה. לאציו שבמקום ה-8 מגיעה אחרי הפסד 2-1 במחזור האחרון לאינטר, והיא כבר שני מחזורים ללא ניצחון, אך אני מאמין שהפעם היא מקבלת יריבה בהזמנה בשביל לחזור למסלול הניצחונות.

21:45 יובנטוס – אודינזה : יובנטוס שבמקום ה-5, נמצאת במרחק של 11 נקודות מהמוליכה אינטר, אך לאינטר גם משחק חסר, והיא מארחת את אודינזה שבמקום ה-14, עם 4 נקודות מעל הקו האדום, אבל גם עם שני משחקים חסרים. יובנטוס מגיעה אחרי ניצחון ליגה הירואי 4-3 באולימפיקו על רומא, אחרי שביצעו מהפך מפיגור 3-1 לניצחון 4-3, אבל באמצע השבוע הם שיחקו בסופר קאפ האיטלקי מול אינטר והפסידו 2-1 בתום 120 דקות אחרי שבדקה ה-120 ספגו את השער המכריע ואיבדו את התואר. אצל אודינזה גם לא פשוט והיא מגיעה למשחק אחרי הפסד ביתי 6-2 לאטאלנטה. הימור – יובנטוס ממשיכה לנצח בליגה.

פרמייר ליג/ צפריר אוזדובה

מנצ׳סטר סיטי- צ׳לסי (14:30)

משחק העונה או ההזדמנות האחרונה להדביק את הסיטי. שחזור של גמר ליגת האלופות ומקום ראשון נגד מקום שני רק שהפער עומד על 10 נק׳ ואם צ׳לסי תפסיד היא מחוץ למרוץ.

הסיטי בעונה נפלאה מצליחים לשמור על הניצוץ ומנצחים שבעה משחקים רצופים ונראה שהכל הולך כל השחקנים מתחברים והספסל פורח שמשחק. רק לדוגמא סטרלינג שפתח את העונה על הספסל היו שמועות על עזיבה מאז הספיק לחזור להרכב (יש גם רוטציה) וכבש שבעה שערים, שניים יותר מרומלו לוקאקו שהיה אמור להיות הכוכב של צ׳לסי.

צ׳לסי מגיעה אחרי שלושה נצחונות רצופים כאשר שניים מהם היו על טוטנהאם בגביע הליגה אז מומנטום חיובי יש להם.

מפגשים קודמים: בחמשת המשחקים האחרונים צ׳לסי מנצחת 3 פעמים לעומת שניים בלבד של הסיטי. נתון מעודד מבחינתם

אסטון וילה- מנצ׳סטר יונייטד (19:30)

מפגש שני תוך שבוע לשני המועדונים. סטיבן ג׳ררד סמל ליברפולי ומאמן אסטון וילה ישמח לנצח את היריבה הנצחית של מועדונו לשעבר ואחרי שהפסידו ליונייטד 1-0 בגביע ינסו לנקום על ההפסד. ההפסד היה שלישי רצוף לוילה שממוקמת במקום ה 14 עם 22 נק׳.

מנגד השדים האדומים של רגניק היו זקוקים לניצחון כמו אויר לנשימה אחרי החודשיים הסוערים שעוברים על הקבוצה. השחקנים לא מרוצים מהמאמן (תכלס איך הגיע לשם ולמה?) הרבה רוצים לעזוב ואני אומר לכם אין מצב שרונאלדו נשאר בקבוצה שלא מגיעה לליגת האלופות זה הבית האמיתי שלו.

אז יונייטד במקום השביעי מרחק 6 נק׳ מווסטאהם הרביעית עם שני משחקים חסרים ותחרה גם עם ארסנל ו טוטנהאם על המקום האחרון לאלופות.

בסיבוב הקודם באולד טראפורד וילה ניצחה 1-0

שחמט – טאטא סטיל נפתח/שחר אלוני

תחרות טאטא סטיל שוב עימנו זו השנה ה 74 (כמעט) רצוף.
משחקי הסיבוב הראשון היום בשעה שלוש:

1 GM Vidit, S. G. (0) 2727— — GM Shankland, S. (0) 2708
2 GM Caruana, F. (0) 2792— — GM Karjakin, S. (0) 2743
3 GM Dubov, Daniil (0) 2720— — GM Mamedyarov (0) 2767
4 GM Esipenko, A. (0) 2714— — GM Carlsen, M. (0) 2865
5 GM Giri, Anish (0) 2772— — GM P. R (0) 2612
6 GM Duda, J. (0) 2760— — GM Rapport, R. (0) 2763
7 GM Van Foreest (0) 2702— — GM Grandelius (0) 2672
סיבוב ראשון היום בהולנד, השחקן מימין בלבן



קרלסן פותח בשחור מול אסיפנקו הצעיר שניצח אותו אשתקד.
קרואנה, דודא וגירי ינסו להשיג מקדמה בלבן.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

טורניר המאסטרס – חצי הגמר

15:00: ניל רוברטסון-מארק וויליאמס (יורוספורט 1)
21:00: ג'אד טראמפ-בארי הוקינס (יורוספורט 1)

בניגוד ליום הראשון של רבע הגמר, היום השני שלו הביא לנו שני משחקים בלתי צמודים בעליל. זה היה אולי פחות מפתיע במשחק הראשון בין ג'אד טראמפ לקיירן ווילסון, שם טראמפ ניצל עד תום את הטעויות שהלוחם עשה על מנת להותיר אותו עם פריים בודד בסיום ההתמודדות. מהלך עניינים דומה מאד קיבלנו במשחק הערב בין מארק סלבי לבארי הוקינס, כשכאן "הנץ" הוקינס הצליח לבלוט יותר לאורך ההתמודדות העצבנית משהו, תוך שהוא מותיר את אלוף העולם עם פריים בודד בסיום.
היום יתקיים שלב חצי הגמר במלואו (כמו קודם, בפורמט של הטוב מ-11 פריימים). המשחק המוקדם יפגיש את מארק וויליאמס עם ניל רוברטסון, שני אלופי עולם. שני השחקנים הפגינו יכולת מצויינת במהלך הטורניר, תוך שהם מותירים מאחור אגדות סנוקר כאוסליבן והיגינס, והמשחק ביניהם היום צפוי להיות מרתק. המשחק המאוחר יפגיש את ג'אד טראמפ עם בארי הוקינס. טראמפ הראה בטורניר ניצוצות מהסוג שהפכו אותו לאלוף העולם לפני שלוש שנים, גם אתמול. אלא שמולו יעמוד יריב שהפסיד שני פריימים בכל הטורניר עד כה, ובפרט גילה עמידות מנטלית שאותה הוא לא מראה בדרך כלל.

לפוסט הזה יש 23 תגובות

      1. תגיע תל אביבה באיזה יום ראשון כשיש משחק בסביבות 14 או 15.
        וזה יהיה בירה ופיצוחים. אני יכול לתת לך פה בדיומא התראות מראש ואם אתה במרכז, אתה מוזמן.

  1. הפולני עם הראשון וגם צהוב לבלם של קלן שפשוט קצר את ג'מאל מוסיאללה. אני הייתי מוציא אדום או שהייתי מנסה לפרק את הבלם.

    1. לובנדובסקי עם השלישי
      23 שערים העונה, האיש פנומן, מכונה.
      הוא מוכיח לכל מי שבחר במיציבושי שהוא הוא פרארי….

          1. דוד, תעלה פה לינקים מחר ואני בצהריים אראה על בירה ופיצלוחים.
            בינתיים היונייטד על 1:0 מהיר של ברונו כמו בגביע. מגיע גול אחד מהיר, רק מקווה שיהיו עוד גולים ליונייטד.

            1. קיסחו עכשיו את שהרבני…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט