סיקור משחקי שלישי בלילה / Smiley

סיקור משחקי שלישי בלילה / Smiley

חמישה משחקים היו לנו הלילה. מוראנט המשיך לעשות מוראנט, שזה אומר לנצח בוירטואוזיות בדרכו (כנראה) לחמישיית האול-סטאר והופעה ראשונה במשחק הכוכבים. הראפטורס לא ריחמו על החוסר כישרון (בהיעדרותו של מארי) של הספרס. הניקס עשו את שלהם בגארדן מול מה שנשאר מהקבוצה המפורקת של הפייסרס, במה שפעם הייתה יריבות היסטורית והיום זה עוד משחק. הסאנס לא התקשו מול הפליקנס. וקרב אקדוחנים בקליפורניה עם החלטת שיפוט אחת צורמת.

קליבלנד קבאלירס (17-21) 106 – ממפיס גריזליס (14-25) 110

הגריזליס הופיעו לאחר הניצחון המרשים בברוקלין, בדרכם לרשום עוד ניצחון שישי רצוף בהובלתו של, מי אם לא, ג'ה מוראנט, שקלע 6 נקודות ב-30 השניות האחרונות כדי להבטיח את הניצחון.
אבל חלק זה לא היה… הקאבס ניצלו את הרגליים האיטיות של האורחים כדי לרוץ ל-0-7 מהיר בפתיחה עם 4 של מובלי, וכדי לסיים את הרבע הראשון ביתרון 27-30.
ברבע השני היה נראה כי המגמה ממשיכה, והקאבס כבר עלו ליתרון 11 לאחר האלי הופ של ג'רט אלן, עם 4 דקות לסיום המחצית. פה החברה של ממפיס נזכרו שהם לא הגיעו כדי לשמש תפאורה והעבירו הילוך. ריצת 0-13 של הגריזליס, כאשר מורנאט שם 4, קלארק 6 ושלשה של ביין.
הנדנדה נמשכת ברבע הרביעי, ושוב הקאבלירס לוקחים את ההובלה, רק כדי לראות את הגריזליס מחזירים אותה אליכם וחוזר חלילה… אבל שוב זה מוראנט עם אחת מהקו כדי לתת לממפיס יתרון נקודה לקראת 12 הדקות האחרונות.
גארלנד המצויין ממשיך להוביל את הקאבס, כאשר ההובלה ממשיכה להחליף צדדים במשחק, ואז כמובן מגיעה ההצגה של מוראנט עם 6 נקודות ב-30 שניות.
זה מתחיל עם זה:

ממשיך עם זה:

ולאחר 2 של מארקנן, מוראנט חותם את הניצחון עם 2 מהקו.
מוראנט כאמור הוביל את המנצחים עם 26 נקודות. טריפל ג'י היה שם כדי להוסיף 22 משלו, והספסל שהוסיף 37 מול קווין לאב.
גארלנד חזר לחמישייה אחרי היעדרות של 4 משחקים (פרוטוקול קורונה) כדי לנצח את הקרב האישי עם 27 נקודות ו-10 אסיסטים (ואולי גם הוא יראה השנה אול-סטאר אם המאמנים ירצו בכך). אלן הוסיף 22 עם 12 ריבאונדים ולאב, שממשיך לחזור לתחייה (לקראת הדד-ליין…) עם 18.

טורונטו ראפטורס (17-17) 129 – סן אנטוניו ספרס (22-14) 104

הראפטורס מגיעים ל-50% עם הניצחון הלילה על הספרס, שמצדם רושמים הפסד רביעי רצוף, ומשחקים רק עבור שיא הניצחונות של פופ בעונה נטולת יומרות כמו זו.
הרבע הראשון עוד היה שקול בטורנוטו נטולת הקהל, אבל הראפטורס לא השאירות הרבה סיכוי שאת הרבע השני הם מנצחים 24-38, בדרך ליתרון 15 במחצית, שהספיק עד לסיום.
הסטטוס קוו נשמר במחצית השניה, ושלשה של אננובי כבר רושמת 31 הפרש וקדימה למקלחות.

פרד ואנווליט הוביל את המנצחים עם 33, והוא רושם משחק שלישי ברציפות (ורביעי בחמישה משחקים) עם 30+ בטור הנקודות כדי שהראפטורס ירשמו W שלישי רצוף. טרנט ג'וניור מוסיף 22 וסיאקם עם 18, כאשר הראפטורס עם שבעה שחקנים בספרות כפולות.
הספרס יכולים אולי לקחת מהמשחק הזה רק את ה-15 של פרימו (שהראה זריקת ניתור יפיפייה) ופולטל הוביל רשם דאבל-דאבל של 19 נקודות ו-12 ריבאונדים.

ניו יורק ניקס (20-18) 104 – אינדיאנה פייסרס (24-14) 94

מה שפעם הייתה יריבות נהדרת היום זה רק שיפור עמדות בתחתית המזרח, כאשר הניקס מנסים להשתחל לפליי-אין, והפייסרס, שחסרו 8 שחקנים בפרוטוקול קוביד ועוד מקונל פצוע, מחכים לראות מה יוליד הטרייד דד-ליין.
הפייסרס פתחו טוב וכבר הובילו ב-8 נקודות באמצע הרבע הראשון, אבל הניקס סגרו אותו בריצת 7-22, כאשר בארט הוא המוציא לפועל העיקרי עם 12 נקודות.
בארט המשיך בשלו וסיים את החצי הראשון עם 24 נקודות מתוך ה-32 שלו. אבל הפייסרס חוזרים ברבע הזה עם מי ש"נולד מוכן", לאנס סטפנסון, שחזר למשחק מול הקהל הביתי, ואיתו עוד חברוה די אלמונית.

ברבע השלישי היה זה ג'וליוס רנדל שהגיע עם, ועם 12 משלו, מוריד את הניקס ביתרון 7, 77-84 לקראת הרבע האחרון.
הפייסרס מנסים לחזור למשחק, וכבר מורידים לנקודה הפרש עם 9 דקות לסיום. אבל הניקס שוב עונים עם ריצת 3-13 משלהם, כאשר השעון מראה 2:31 טיקים לסיום. הפייסרס היו קצרים מדי היום והמארחים יוצאים עם הניצחון החשוב מבחינתם.
בניו יורק היו אלה הצמד, רנדל (16 ריבאונד הגנה) את בארט, שרשמו 32 ו-30 בהתאמה.
עבור הפייסרס היה זה קייפר סייקס שרשם 22, בעוד דיון וושינגטון ג'וניור מוסיף 17. אבל המאכזבים היו אלה הכוכבים שנשארו להוריד מערך הטרייד כאשר סאבוניס עם 15 וטרנר שקלע רק 5.

ניו אורלינס פליקנס (24-13) 110 – פיניקס סאנס (8-29) 123

הקבוצה השנייה בטיבה בליגה הגיעה לניו אורלינס ואחרי רבע ראשון של 32-41 נטול הגנות שייטה ללא הפרעה לעבר המשך המרדף אחרי הלוחמים במפרץ על ראשות המערב והליגה כולה.
הקו האחורי של הסאנס הראה למה הוא אחד מהטובים בליגה, כאשר בוקר אחראי על מלאכת יצור הנקודות עם 33, ו-CP3 על ניהול המשחק עם 15 אסיסטים (10.1 למשחק – ראשון בליגה).

ברבע הרביעי הפליקנס כבר הורידו ל-4 עם לייאפ של אינגרם, שישר נענה עם שתיים של ברידג'ס ועוד שלשה של בוקר, והחזרת הפהרש למקום בטוח. אבל הפליקנס בביתם לא אמרו נואש, והגיבו עם ריצה משלהם, עם 2 שלשות של גרהאם ועוד סלים של אינגרם, ושוב התוצאה צמודה, 101-103 לסאנס עם חמש וחצי דקות לסיום.
אבל לסאנס היה היום שפן מהספסל, ביסמרק ביומבו, שעם שש נקודות, כולל 2 דאנקים ועוד קליעות מוצלחות של בוקר, ותוך שתי דקות זה 103-117 לסאנס והמשחק גמור.
בוקר כאמור הוביל את המנצחים עם 33, ברידג'ס הוסיף 23 משלו, קאם ג'ונסון (35+) עם 18, וצמד הגבוהים, סמית' וביומבו שנהנו מהיעדרותו של אייטון עם 11 ו-18 בהתאמה.
אצל הפליקנס הוביל גרהאם עם 28 משלו. וולנצ'יונאס גם כן נהנה מהיעדרותו של הענק הסגול ורשם 25 נקודות ו-16 ריבאונדים. אינגרם הוסיף 16 אבל ב-5 נ-18 מהשדה ו-5 איבודים.

לוס אנג'לס לייקרס (19-20) 122 – סקרמנטו קינגס (23-16) 114

הקינגס פתחו חזק את המשחק ואחרי שלוש דקות עלו ליתרון 2-9 אחרי שלשה של האריסון בארנס מאסיסט של הליבורטון. הלייקרס הגיבו עם ריצת 2-9 משלהם תוך דקה וחצי לשוויון 11-11.
מפה… שוב ריצת 2-9 של הקינגס תוך 2 דקות ויתרון 7. הלייקרס עוד ניסו לצמצם לקראת ביום הרבע, אבל באדי הילד שמר את היתרון אצל האורחים עד לסיום 12 הדקות הראשונות.
הלייקרס פתחו את שתי הדקות הבאות בסערה ולברון עם לייאפ חותם ריצת 0-9, ליתרון 4 צהוב, 31-35. הלייקרס המשיכו בשלהם וכבר עלו ליתרון 7 האלי-הופ של הווארד. אבל החברה מבירת קליפורניה פתחו בריצה משלהם וחמש רצופות של באדי הילד מחזירות את היתרון לקינגס ששומרים עליו על הירידה להפסקה.

הנדנדה נמשכת הרבע השלישי, כאשר לברון ו-ווסטברוק מצד אחד ופוקס מחזיר את היתרון חזרה לצד השני. בראדלי עם שלשה נותן יתרון 3 לליקרס, ואחרי דקה וחצי בארנס עם שלשה משלו מחזיר את היתרון שוב לקינגס. אלכס לן עוד מעלה ל-4 עם ארבע וחצי דקות לביום הרבע, ולאחר שלוש דקות כרמלו עם 4 רצופות שם את הלייקרס ביתרון 4, כאשר מיטשל עם סל אחרון לרבע קובע 83-85 ללייקרס.
הרבע האחרון נפתח כאשר הקינגס פותחים מבערים, ותוך שלוש דקות הלייקרס מזעיקים פסק זמן, כאשר הארקלס ומיטשל עם 4 נקודות כ"א, והליבורטון שהתעורר עם שלשה משלו, מובילים ריצת 4-13 לקינגס, והובלה 89-96.
הלייקרס ישר מגיבים עם ריצת 6-12 מפסק הזמן, כאשר לברון פותח עם שני לייאפים ומונק מוסיף 2 שלשות, ועכשיו תורם של הקינגס לרצת ולחשב מסלול מחדש עם 5:21 על השעון.
לברון מגיב עם 2 שלשות ומחזיר ליתרון צהוב. באדי מראה שהוא שולף לא פחות מהיר ועם 2 שלשות משלו מחזיר ל-107-108 לקינגס. מונק, אקדוחן לא פחות מוכשר (11 נקודות בשבע הדקות האחרונות), עם 2 קצרות מחזיר ליתרון נקודה 108-109 ללייקרס עם 3:31 לסיום.

הליבורטון נזכר להופיע עם 2 משלו, אבל שוב מונק שולף את הכישרון שלו עם שלשה. הקצב המהיר נמשך והקבוצות ממשיכות להחליף סלים (לברון ופוקס), ושני לייאפים של ווסטברוק ולברון קובעים יתרון 6 ללייקרס, 112-118, פחות מדקה לסיום.

מפה הקינגס לא מצליחים לייצר נקודות מלבד 2 של פוקס, בעוד הלייקרס משאירים את הנקודות על הקו עם 2 מ-4 של ווטברוק ו-0 מ-2 של מונק.
רגע מעורר מחלוקת נוצר לאחר החטאת עונשין השניה של מונק, בה הכדור קפץ על הרצפה, לאחר שאף שחקן לא נגע בו. השעון רץ שלא לצורך ומפה לשם… כדור ביניים, והחלטה שלקחה לקינגס התקפה.

הקינגס ממשיכים לבעוט בדלי ו-ווסטברוק קובע את תוצאת המשחק עם עוד 2 מהקו.
לברון הוביל את הלייקרס (שרושמים ניצחון 3 בקציפות) עם 31 נקודות, מתוכן 14 ברבע הרביעי כולל שלשות גדולות בקלאץ'. מונק הוסיף 24 ונראה שהוא מתחיל לבסס את מקומו בחמישייה. ווסטברוק (0 איבודים – הפעם האחרונה הייתה ב-14 במרץ, 2016) והורטון-טאקר הוסיפו 19 כ"א והווארד רשם 14 משלו.
בצד המתוסכל היה זה פוקס עם 30 שלא הספיקו. הילד הוסיף 26 משלו מהספסל, אבל הליבורטון היה שקט עם 7 בלבד.

לפוסט הזה יש 53 תגובות

  1. האוורד היה מדהים הלילה אחרי שלא שיחק כמה משחקים בגלל המחויבות לסמול בול אבל אחרי שהקינגז שיחקו עם שני גבוהים ווגל קיבל את ההחלטה הנכונה. גם הורטון טאקר שיחק טוב ואפילו קלע שלשה אחרי 7 משחקים (והוא ניסה) האיש שלי מונק ממשיך לתת הצגות.

  2. סיקור מעולה וזריז… תודה גדולה
    כמה שאני לא אוהב את לברון אין מה לומר…. שחקן גדול. לא סתם הבן שלי אוהב אותו.
    מזכיר לי איך פעם שנאתי את מייקל על הדומיננטיות והזחיחות שלו.
    🙂

    1. אני לא חושב שהסטטיסטיקות של רישון הולמס הדרדרו
      עד כדי כך שאתה צריך להביא ניצחון על ניו אורלינס כטיעון

        1. אני ממשיך להמליץ בחום על צפיה במשחקים.
          זה חוסך תגובות לא מחוברות.
          .
          מי שצפה במשחק הלילה,
          שוב ראה איך הקו האחורי של הסאנס נותן כדורסל אדיר.
          הוא גם ראה שהסיבה שהמשחק לא הסתיים ב-30 הפרש היא היעדר ההגנה בצבע ונחיתות במאבק על הריבאונד.

  3. תודה על הסיקור המהיר.
    ושיחקת אותה עם הנתון של מתי בפעם האחרונה ראסל לא איבד כדור (האמת שרציתי לשאול את דה שוט וחסכת) בכלל וסטברוק ברבע האחרון עשה 3 פעולות הגנתיות!!! טובות זה בכלל ביאת המשיח.
    לגבי העניין בסוף מגיע לפוקס,מה אתה עושה שטויות בשביל עוד עשירית שניה,ועוד בבית של הלייקרס שאתה עוד הקינגס 🙂

  4. מארי בטח יחזור הלילה מול בוסטון לשפוך חמתו על הגויים.
    אבל בירצי, אני יודע שהוא בפרונק-טוקול קורונה אז אני קצת יותר גרוע (ה ג הוחלפה)…
    שי, בפולטל תתנחם מה גם שהאנס כנראה גם בפרונקל-טוקול.

  5. מילה על הפיאסקו במשחק של הלייקרס מול הקינגס:
    (טוב, כמה מילים)
    .
    א. לשופטים לא הייתה ברירה. אלו הכללים.
    ב. צריך בדחיפות לתקן את הכללים.
    ג. המשחק היה גמור.

    1. למען ההגינות הם יכלו לקבל החלטה שגויה על פי החוקים של הליגה שהייתה צודקת מבחינת הארוע במשחק, זה לא כאילו זה לא קורה כל הזמן. (לדוגמה: עבירות שלא נשרקות בתמורה לחוץ שהולך בכיוון הלא נכון)

    2. נמשיך את תוג,אז למען ההגינות המשחק לא היה גמור לגמרי.נשארו 24 שניות 6 הפרש ללייקרס כאשר בחצי דקה האחרונה הלייקרס החטיאו חמש זריקות עונשין(לברון,מונק-2 ווסטברוק-2 ) כך שלא מופרך בכלל ששתי שלשות של הקינגס ועוד החטאת עונשין של הלייקרס והתוצאה משתנה

    3. אתה אומר ש*החוק* הוא שאם שחקן מחטיא עונשין, הכדור נוחת על הפארקט והמזכירות מפעילה את השעון לפני ששחקן הקבוצה היריבה נוגע בו – אז זה כדור ביניים מהאמצע? לא יכול להיות.

      1. כן, זה בדיוק מה שאני אומר. טכנית, הכדור לא היה בשליטת מי מהקבוצות, ולכן זה ג'אמפ בול.
        .
        אני לחלוטין מסכים עם הביקורת –
        צריך למצוא דרך ליישם שכל ישר.

        1. לחוק הזה יש היגיון של "איבדנו שליטה על הרכב, כדאי שנתנגש בילדה בצד הכביש ולא בעמוד כי הוא יכול לשבור לנו את הפגוש".
          ואני לא מתפלא – זו החוליה החלשה בליגה. השיפוט פשוט לא טוב – ראה את השריקות שהעמיסו על אבדיה על דרוזן ולווין – ולעיתים חסר היגיון ממש.

          1. ולכן בתחילת תגובתי המקורית כתבתי "פיאסקו".
            .
            לטעמי, ה-nba היה, ונשאר, קשה לשפוט.
            ההבדל בין הכדורסל כיום לבין זה ששוחק בתקופתו של שטרן הוא שכיום יש יותר שקיפות מאי פעם
            (שקיפות מתבקשת לאור העובדה שכל משחק וכל מהלך מצולם ומתונד מהמון זוויות. דקה אחרי שהאירוע התרחש, הרשתות החברתיות געשו).

  6. תודה סמיילי. הסיקורים שלך מצוינים וכמובן גם התגובות "הרגילות" בטורים השונים.
    מאליק מונק קצת לקח על עצמו בסוף יותר מדי, זריקות קשות, אבל עם ההצלחה לא מתווכחים. לברון היה מצוין, אבל היה צריך לחדור יותר. כל פעם שהוא נכנס לסל זה הצליח (תיקון עריכה: "כאשר לברון פותח עם שני לייאפים . . ." צריך להיות "ולברון עם קליר פאת' מביש של הקינגס ששוב מתרפסים בפני המלך". תודה).
    היו כמה תנועות וזריקות יפות כרמליטה, דה שוט בטח היה מרוצה.
    השאגות המטומטמות של לברון והטראש טוק המזויף מגעילים (לא רק שלו, של כל מי שעושה את זה). הקינגס פשוט נאיביים מדי, המשחק היה אצלם ביד והם הפסידו אותו.
    השופטים היו צריכים לתת את הכדור לסקרמנטו באיזושהי תואנה, רק לא להיצמד לחוקים כמו טמבלים.

    1. ראית בקלאץ כמה זמן נתנו לו לכוון את השלשה? לנשום לעצום עיניים לעשות מדיטציה לסדר את הרגליים ולזרוק שהשומר הדגול דמיאן גונס מטר אחורה. מיד אחרי זה הליברטון הדגול עשה את אותו מהלך בהגנה….
      אחרי זה פתחו קליר פאת מהאמצע. אף אחד לא חשב לשלוח אותו ואת ראס 2 קלעי עונשין דגולים לקו😎
      עדיף לתת לייאפ
      שמירה אדירה. מעניין אותי למה על קרי לא שומרים ככה בקלאץ שנותנים לו שעה לכוון את השלשה? למה לוחצים ומריצים אותו סתם? זה חוסר שיוויון בליגה

      1. דווקא בקליר פאת' שמרו אותו די טוב, מה לעשות והוא גדול וחזק ומגיע בקלות לפי הטבעת 🙂
        גם בצד השני ראס (נדמה לי) היה כוונת לא רעה לשלשות, הוא מרים יד אחת מול השומר והופ, הכדור בסל וחסל.

  7. כולם מוזמנים למשתה בביתו של דה שוט לאור 0 איבודים לראסל ווסטברוק האליל, שכמעט השלים דאבל-דאבל אך לא התאפק וזרק פעם אחת מהשלוש

  8. בס"ד
    שלום ותודה.
    יש בעיה קשה עם הסיקור.
    הכותרת צריכה להיות נעצר שיא כל הזמנים.
    ראס לא הצליח לאבד כדור, אחרי קרוב ל 6 שנים…..
    כל השאר מתגמד לעומת זה….

כתיבת תגובה

סגירת תפריט