מעורב הופס ליום ה': אני צובט את עצמי – הופס, אתר של 100% מתנדבים, נמצא במיאמי (אבדיה) ובמפרץ (סטף קרי). מי עוד יכול להתגאות בזה? / מנחם לס

1.אני צובט את עצמי – הופס, אתר של 100% מתנדבים, נמצא במיאמי (אבדיה) ובמפרץ (סטף קרי). מי עוד יכול להתגאות בזה?

אין לי מה להוסיף. אבי טרכטמן ושגב מטוס היו במשחקים במיאמי ובסן פרנציסקו. אני מרגיש גאווה גדולה שהאתר הקטן שלנו, שיש לו ברוך השם 67 כתבים מתנדבים, פורח, ונמצא במשחקי NBA יותר מכל גוף מדיה עולמי אחר – להוציא כמובן את ארה"ב.

ומה שהכי יפה (ואני גאה בזה!) שגם אבי ודם שגב היו במשחקים בלי להודיע לי, בלי ליידע שאולי תהיה אפילו שיחה עם דני אבדיה (הייתה, אבל רק 5 מילים מהכוכב הישראלי). אני פשוט ניכנס לאתר אחרי שאני מתעמל שעה עם גייל (בעיקר מתיחות ויוגה, 2 סוגי תרגילים החשובים ביותר ל-X-חולי קוביד 19 כמונו, ולחולת פרקינסון, כמו גייל) ומוצא ששני כתבים מתנדבים שמעולם לא שוחחתי איתם או ראיתי אותם, היו בשני משחקים מיוחדים, ויש לנו באותו יום שני פוסטים על כך.

אז אני, אוטוטו בן 85, מוצא רגעי אושר ושעות של עניין באתר הופס במקום לחשוב על מדללי-דם, קרישי דם, ועוד בעיות שממלאות את חיי אנשים בגילי. אתר הופס מביא אותי למחוזות נעימים הרבה יותר ברוב שעות היום, עם הפתעות מתוקות וחינניות כמו הבוקר עם שני פוסטים מאולמות NBA!

2. האם לברון בדרך להיות אשף שלשות?

הוא קבר הערב 8 מ-14 מהטריי אחרי שהתחיל עם 6 מ-7 מאחורי הקשת וחשבתי כיצד להכתיר אותו. הוא סיים עם 37 ב-13 מ-25, אבל אני בטוח שרק מעטים יעזו לכתוב שב-99-102 לממפיס גריזליז, והכדור אצל הלייקרס, עם 7 שניות לסיום לברון איבד כדור בהחלקה ליד קו הפאול במקום לעמוד מחוץ לקשת ולקבור שלשה שתעשה ממנו גואל ומציל. הגריזליז קברו שני פאולים לסיים 99-104. לדעתי אם לברון היה נותן כדור לראסל ווסטברוק שעמד מחוץ לקשת- ששוב היה השחקן השני בטיבו ללברון כפי שהוא תמיד וחבל שישנם כאן כל כך הרבה נשמות שלא קולטים זאת – הוא היה קובר אותה לשוויון, ובהארכה אלוהים גדול.

3. השחקנים היחידים שהכרתי באטלנטה האוקס בהפסד לבולס 131-117 היו טריי יאנג וקפלה. כל השאר? כנראה G-LEAGUE

באתר HAWKS.COM היה כתוב ש-13 שחקני אטלנטה האוקס (מה-15) הם 'חיובים', בפרוטוקול 'בטחון', או פצועים. אני ראיתי רק את טריי יאנג וקפלה במשחק ההפסד הלילה לבולס 131-117.

4. מלחמת אזרחים בקונפרנס המערבי

מלחמת האזרחים בקונפרנס המערבי היא באופן רשמי לפנינו. כוכב הוולבס קרל-אנטוני טאונס הבעיר השבוע את הליגה כשאמר שראסל ווסטברוק מתעניין ר-ק בסטטיסטיקות שלו. הוא גם הסביר את הסיבות למה שהוא אומר (https://larrybrownsports.com/basketball/karl-anthony-towns-goes-viral-for-russell-westbrook-criticism/589392).

משום מה היה זה דווקא דריימונד גרין שלא אהב את מה שKAT אמר, וכינה אותו hypocrite. הוא הוסיף

I once watched from the bench due to us beating the Twolves a– (profanity edited by LBS) and he was in the game down 20 with 2 mins to go,” Green said of Towns. “Come on man. Stop talking to people about the ‘bros’ and yelling this is a ‘brotherhood’. SMH.

טאונס עצמו קולע 23.0 נק' למשחק עם 11.4 ריב', אבל עשה את הפלייאוף עם קבוצתו רק פעם אחת מאז הגיע לליגה ב-2018.

5. מלחמת אזרחים בטלוויזיה האמריקאית: שלוש סדרות TV שונות על השואו-טיים של הלייקרס בחצי השנה הראשונה של 2022

"לא. אני לא מתכונן להסתכל על השואו שלהם על ה-שואו-טיים של הלייקרס בהנהגתי", דברי מג'יק מילה במילה.

הוא מדבר על “Winning Time: The Rise of the Lakers Dynasty.”, סידרת ה-SHOWS ש-HBO מתכננת לחודש מרץ הזה על ה-DYNASTY של הלייקרס.

מג'יק אמר ל-טי. אם. זי.TMZ (https://www.tmz.com/2021/12/27/magic-johnson-hbo-show-lakers-series/):

"לי יש סידרה של 4 חלקים ב-APPLE TV, ולג'יני באס ישנה סידרה שהיא מכינה ב-SHOWTIME. לא. אני לא מצפה בשמחה ל-'WINNING TIME'.

אני מתפלא מאד על מג'יק. הוא בוודאי יהיה גיבור כל אחת מהסדרות. כל אוהד לייקרס שהוא עכבר אמתי יסתכל בכל 3 הסדרות. אחת לא תפגע בשנייה. אז מה UP TO HIS ASS???

(האמת ביני לבין שימון? למג'יק יש כסף מושקע בסידרה של APPLE TV והוא דואג שכספי פרסומת שהיו הולכים לסידרה של אפל יתחלקו עתה בין 3 הסדרות. הבנאדם לא מבין של-APPLE כספי פרסומת זה לא יותר מטיפ במסעדה. אז תן לאנשים ליהנות 3 פעמים מג'יק, ואני ממילא לא אשפיל את עצמי להסתכל באף סידרה)

6. קרים עבדול ג'אבר שוב מבקר קשות את לברון

קרים עבדול ג'אבר תקף קשות את לברון על שאמר ש"אין הבדל בין קוביד 10 וצורות אחרות של שפעת והתקררויות. מה שלברון הכניס לאינסטגראם הלך VIRAL בסושיאל מדיה. הנה מה שלברון הכניס:

קרים כתב “blow to [James’] worthy legacy.” והוסיף שהודעות כאלה מכוכב-על כלברון הן בעלות השפעה גדולה על כל אלה שמתנגדים לחיסון. הוא כתב דף שלם אבל זה ה-GIST של מה שכתב ב- explaining why he thought it was a harmful post

7. לברון עונה לקרים (הבנאדם לא יודע כיצד לצאת מההצהרה המטומטמת שלו שקוביד 19 הוא כמו עוד שפעת או התקררות):

No I don’t have a response to Kareem at all,” he said, per Harrison Faigen of Silver Screen & Roll. “And if you saw the post and you read the tag, you know I’m literally, honestly asking, ‘help me out.’ Help me kind of figure it all out, like we’re all trying to figure this pandemic out. We’re all trying to figure out COVID and the new strain. And the flu, I think people forgot about the flu.

“People like literally forgot about the flu, like that’s still going around,” James went on. “It’s flu season, so people have forgot about the flu. People have forgot about common colds. That happens, especially with a lot of our kids that’s in school. My daughter is in first grade, so a lot of these kids are gettting common colds and getting the flu. But no, I don’t have any response to Kareem. No. At all.”

8. תראו לאיזו רמה מביישת ה-NBA הגיעה אליה. אפילו לא יודעים לאיית (Immanuel) Quickley

9. תמיד דופקים את החלשים כמו אטלנטה האוקס שעדיין לא בנו מוניטין כראוי

ה-NBA דחתה את משחק המיאמי היט בספארס כי למיאמי היט ישנם 8 שחקנים שלא מאושרים (מהמילה 'אישור') לשחק או פצועים.

לאטלנטה האוקס בשיקגו בולס ישנם 13 שהם או 'חיובים', או בפרוטוקול, או פצועים, ואת המשחק הזה הלילה ה-NBA לא דחתה.

טריי יאנג הגיב בעדינות, כי הוא יודע שאדם סילבר מחכה לו בפינה:

10. ריקי רוביו קרע שוב את ה-ACL וסיים את העונה. איזו מכה לספרדי החביב ואיזו מכה לקאבס, הפתעת העונה עד עתה

הפציעה קרתה ברבע הרביעי של המשחק ביום שלישי. הוא גמר את העונה. הנה ההודעה הרשמית של הקאבס:

11. הדאלאס מבריקס החתימו את אייזיה תומאס לחוזה בן 10 ימים

דיון בתגובות: האם הוא טוב למבריקס להשאיר אותו בקבוצה לפחות עד סיום העונה?

12. ג'ואל אמביד נהנה מהקריסה של הסלטיקס

ביום שני בלילה הסלטיקס הפסידו לוולבס ששיחקו עם רק שחקן חמישייה אחד וס"ה 6 'חסרים'. אל הורפורד יצא עם טוויט:

ג'יילן בראון נשאל בקשר לטוויט והנה תשובתו:

ג'ואל אמביד אהב את הקריסה של הבוסטון והמריבות מבפנים, עשה 'LIKE' לזה על בראון, והחליט להוסיף שמן למדורה עם טוויט משלו:

(וקראו למטה את תגובתו של בראון)

13. חייבים היו לעצור את ג'ורדן קלרקסון מללכת אחרי אחד הצופים

שחקן יוטה סבל משך דקות רבות קללות, העלבות, ומה לא מאחד הצופםים במשחק של יום שלישי נגד הספארס.

בסופו של דבר זרקו את אותו צופה מהאולם כי דברים עמדו להיגמר לא יפה.

בסיום המשחק (הספארס ניצחו 104-110) קלרקסון סיפר על כמה המילים והקללות שאותו אדם זרק לעברו.

14. "הצביעו אוטו פורטר ל'אול סטאר'…"

אין כמו SELF ADVERTIZING!

15. ואוטו פורטר ממשיך בפרסומת עצמית…

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 115 תגובות

  1. רק כמה מילים על איזאיה תומס.
    העובדה שלא קיבל עכשיו הצעה מהסלטיקס בראשות סטיבנס אולי מבהירה מה היה טיב היחסים בין סטיבנס לכוכב שלו, אותו כוכב שסחב אותו על הגב ועשה לו שם (בימיו הטובים)….
    אני מאמין שבחירת שחקנים בדראפט ובתריידים היא הרבה מאד פעמים שיתוף פעולה בין המאמן לג"מ ויש לי הרגשה שחוסר הרצון להחזיר את תומס, למרות ההקרבה שלו לקבוצה, מראה שלסטיבוט יש אינטרסים מסויימים, לא יודע אילו אבל ההרגשה היא שאין סנטימנטים רק קור קיצוני.

    1. לדעתי הסלטיקס צריכים רכז אמיתי ולא את תומאס. הוא יותר גנר מרכז וחלוד. הסלטיקס צריכים רכז פותח וזה רק בטרייד כנראה או מהדראפט

      1. אני מדבר על הפאן האנושי.
        וזה גם לא עולה הרבה כסף, ראבק, הם החזיקו את טאקו שנתיים שימכור מרצינס וחולצות. כך כך קשה להחתים את תומס ל 10 ימים? הרי אנשים יבואו להריע לו וזה יכול לתת לו את הדחיפה שהוא צריך. המועדון חייב לו כל כך הרבה, כל כך הרבה רגעים מרגשים. אבל יש ג"מ שהוא רובוט….

        1. שימון, לא קופת צדקה. ההחתמות האלה ל 10 ימים זה לא כסף. IT יכול רק להביא יותר אנשים לאולם, אנשים שזוכרים לו חסד. טאקו היה קוריוז. לנסות את IT לכמה ימים לא יכול להזיק במצב הפקטטה הנוכחי.

  2. אחלה מעורב
    עצוב על רוביו וקליבלנד…. משתי ההפתעות הנעימות של העונה. מעניין מה יהיה בלעדיו…..
    הסיפור של אייזיה תומס דווקא מעודד. מקווה שיחזור שם לימיו הגדולים
    😊

  3. לברון בור וטיפש, איזה כיף שהוא לא מפסיק להפסיד עם הגועל נפש שהוא יצר בעצמו.
    אני בטוח שזה גם ממש לא מעניין אותו – הוא עובד כרגע חזק על השיא של כארים (לא שאני מאשים אותו) והצלחת הקבוצה ממש לא מעניינת אותו.
    היה דביל ויישאר דביל

  4. קאט אומר על שחקנים שמשחקים בשביל סטטט חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    הפח הזה יותר אוויר מראס בהגנה ומנפח הסטט מס 1 בליגה לא מועיל לקבוצה בכלום קולע שלשות בקליר פאת בקבוצת זבל. הוא אפילו בחלומות שלו לא יהיה קרוב לMVP לעולם. קודם שישה לקבוצה שלו מאזן חיובי בכלל

  5. אפשר לבנות חמישיה של שחקני עבר שמתפרנסים מלתקוף שחקנים אחרים.
    קריטריונים: הול אף פיימר שלא הצליח אחרי הפרישה.
    עם סקוטי, קארים ובארקלי הקו הקדמי סגור. חסרים שני גארדים.

    1. אתה יודע מה קרים עשה בחיים לאחר הפרישה? הספרים שכתב והמחקרים שפרסם? אני חושב שבמקרה הזה הוא אומר את אשר על ליבו, בתור מי שמצפה מלברון להשתמש בכוח הציבורי שלו לדברים חיוביים

      1. מסכים ומעלה.
        קארים פשוט בן אדם רציני ואחראי.
        .
        https://hoops.co.il/?p=188533
        .
        והוא לא "תוקף" את לברון על רקע אישי, אלא מנסה להסביר לו שהוא טעה, ובצדק, כי המוני צעירים אפרו אמריקאים עלולים לזלזל בקורונה בגלל פוסט כזה. לברון איש חשוב באמריקה, וטעויות שלו עלולות לעלות ביוקר.

  6. לא יודע אם זה מוצדק, אבל יש לי טינה לבובי פורטיס עוד מפרשת המכות. שישלחו מישהו אחר לאולסטאר.
    תודה רבה על המעורב

  7. תומאס מתאים לדאלס בול) ראיתי היום את המשחק(.המשחק של דאלאס קבוצתי וההיררכיה ברורה וזה מכריח אותו להשתלב. הוא צריך להסיר חלודה ויכול להיות רכז שלישי טוב אחרי לוקה וברונסון,היכולות שלו לא הלכו לאיבוד בעקבות המשבר האישי.

  8. לברון שחקן ענק אין ספק על זה אבל קלעי הוא בחיים לא יהיה.
    אני מצטרף פה לשמעון, בימים האחרונים הוא הוא אומר שהשמירות על לברון הן מקילות.
    היום הקליעה של לברון יותר טובה, אבל לא מבין איך לא לוחצים על שחקן כמוהו ומביאים לו זריקות חופשיות.
    במיוחד כשכבר אין לו את הכוח והמהירות של פעם.
    לא יצא לי לראות שמירות מיוחדות עליו ברוב הקריירה כמו שהגדולים באמת.
    ולאלה שאומרים לשמעון שהוא מדבר שטויות, תענו לגופו של עניין ולא לגופו של אדם.

    1. לגופו של ענין. קבוצות רוצות לנצח ושומרות הכי טטב שהן יכולות כדי חנצח.
      לברון שחקן מוכר וניסו נגדו את כל סוגי השמירה.
      עדיין קלע הרבה נקודות ומסר הרבה אסיסטים.
      בעונה הרגילה ההגנות בינוניות באופן כללי כי אין אימונים ולא מתכוננים לקבוצה ספציפית אבל בניגוד לסטף חמשל, הממוצע שלט בפלייאוף עדיין מהגבוהים בהיסטוריה.
      עצם המחשבה שקבוצות לא רוצות לנצח היא מוזרה

      1. אני לא מבין למה אתה מרגיש צורך להוריד מסטף כדי להראות שלברון טוב.
        לאורך הקריירה – לברון קולע 28.7 נקודות למשחק בפלייאוף לעומת 27 בעונה הסדירה. סטף עם 26.5 נקודות בפלייאוף לעומת 24.3 בעונה הסדירה.

        1. לא מוריד בכלל סטף שחקן ענק ששינה את המשחק.
          הכוונה היתה להשוות לסופרסטאר אחר שיש הסכמה לגבי יגולת הסקורינג שלו ולהראות שאפילו בזה לברון יותר טוב.
          מצטער אם לא הובנתי.

          1. לא יודע אם יותר טוב. בפועל זורק קצת יותר וקולע קצת יותר (בינתיים העונה האחוזים של סטף פחות טובים, אבל הם היו טובים יותר ברוב העונות הקודמות. בכל מקרה מדובר בפערים קטנים).

      2. ניסו נגדו את כל סוגי השמירה זה השקר הגדול ביותר ששמעתי חחחחחח.
        לא ניסו כלום. אף אחד מעולם לא שמר אותו בלחץ ודאבל טים לאורך זמן. ואל תביאו פחים כמו מיילסאפ וקורבר כדוגמא 🤣🤣
        הלוואי שהיו שומרים אותו בכל סוגי השמירה הייתי אומר בכיף שהוא ענק.
        לברון כל הקריירה כל 19 שנותיו נשמר חרפה מעולם לא נלחץ. תמיד ב1 על 1 שהשומר מטר ממנו.
        לא ראה כמעט בכלל דאבל טים שמירה לוחצת אגרסיבית צפופה.

      3. לא ניסו נגדו יותר מדי שמירות, רוב הפעמים הוא חופשי בקו השלוש וחושב מה לעשות או שהוא עמוק בפוסט.
        בשנים הראשונות שלו בליגה הקליעה שלו הייתה גרועה והוא עדיין קלע מלא נקודות, מה שצריך לשאול זה אם זה בזכות יכולות נוספות שלו או בגלל הגנות חלשות שלא שמרו עליו טוב.
        בפליאוף כשהגנות מתחזקות ועושים התאמות על לברון כולם שומרים אותו הדבר, לא יצא לי לראות שמירה על לברון בפליאוף שהיא שונה מאשר בעונה הרגילה.
        אני זוכר שנה שעברה את טאקר נצמד לדוראנט כמו עלוקה, דבר כזה בחיים לא ראיתי מול לברון, שלא נדבר על דאבל או טריפל טים ועל לחץ מתחילת המגרש.

        1. ללברון היה ועדיין יש צעד ראשון מהיר מאוד (פעם הוא היה כברק), להיצמד עליו זה פשוט לא חכם במילים יפות (הוא פשוט היה עובר את השומר בקלות ושני נקודות קלות (אותה סיבה בדיוק למה לא נצמדים ליאניס) למפלצות אתלטיות אתה לא יכול להיצמד בכדורסל ולברון הוא בין האתלטים הגדולים שדרכו על הפארקט).
          . גם דאבל טים קבוע שהיה נגמר מהר מאוד (תנו לקבוצה עם דיוויס לשחק 4-3 בהתקפה כל המשחק) דאבל טים יכול להיות יעיל לפרקים מסויימים ובנקודות ספציפיות שדורשות תיאום והגנה לא קבוע ולא לכל המשחק (גם על קרי לא עושים דאבל טים קבוע). ניסו על לברון את כל סוגי ההגנות הקיימות (כן גם לחץ ודאבל טים).
          .
          שמעון חבר טוב בללל אבל השנאה שלו לצערי מעוורת אותו והוא מנסה בכוח להקטין מלברון, גם אני לא סובל את האישיות שלו, אבל זה לא מוריד מערכו כשחקן הין הגדולים שהיו התקפית.
          .
          לברון בשיאו התקפית פשוט מדהים הוא יכול לקבור אותך בכל כך הרבה דרכים יש לו כל אלמנט בספר.

            1. איזה יוון? ומה אתה מסתמך על משחק אחד שהיה רע כדי לבסס טענה?

            1. וואי וואי באת עם לחץ אגרסיבי גבוה על ברוך

            2. ברוך יודע להדליק….
              לא רק את שימון, גם כל מיני שמות פיקטיביים…

            3. הוא לא הדליק אותי. יש לו משפט קבוע 3 שנים דיוויס דיוויס דיוויס, חצי זמן מה3 שנים האלה דיוויס עם פיג'מה ביציע או בבית ועדיין לא ראיתי דאבל טים.

              פעם אחת ראיתי שעושים על לברון לחץ ודאבל טים משולב כמעט לאורך משחק שלם. קליפרס לפני שנתיים במשחק פתיחת העונה ותראו מה קרה שם ללברון הבן אדם לא נשם וקרס לגמרי. אחרי המשחק הזה הייתי בטוח שכל הליגה הולכת לאמץ את זה……נאיבי שכמוני.
              מאז ועד היום לא נראתה שוב הגנה כזאת על המלך. והשאלה היא מדוע 🙂

            1. ילד חחחחחחחחחחחח שחקן של 30 נק בליגה ומוגדר כבר כשחקן הטוב בעולם בתאגיד 17 נק….. אמרתי לך ביורוליג שחקן של 15 נק. והוא קלע 17 נק שהוא עם סופרסטארים לצידו אם היו לידו שחקני יורוליג רגילים חחחח הוא היה מבוזה

            2. ברוך הוא בקושי הצליח לחדור כל הזמן היה חומה של 3 שחקנים באמצע אין קוסט טו קוסט מכל המגרש וגלגול כדור עד קשת ה3 והטבעה מהאמצע אדון ברוך! צריך להזיע שם….
              שחקן של 30 נק בNBA קלע 17 על נגרי יוון

            3. נו באמת שמעון, כבר אמרו לך את זה מספיק אבל אתה לא יכול לבסס שום טענה לפי משחק אחד, ועם כל הסופרסטארים לידו למה בכלל שיקלע 30? תכף תביא לי דוגמאות מהאולסטאר

            4. 8-14 מהשדה 0-4 מ3 הוא חדר כמה שרצה הבעיה שהקליעה מ3 לא נכנסה ולא הייתה קיימת , ויש את כל הסופרסטאר לידו אתה לא מצפה שייקח 30 זריקות.

        2. yonis אתה כנראה קצת צעיר, לא?
          זה לא משקף את היום כמובן, אבל אני מציע לך להסתכל בסדרה של הקאבס מול דטרויט של צ'ונסי, ביג בן ושו"ת, ומה אחת מקבוצות ההגנה הגדולות בהיסטוריה ניסתה לעשות מול לברון נטול קליעה

          1. טעות שלי – ביג בן כבר לא היה שם. אבל היו ריפ המילטון, צ'ונסי, ראשיד וואלאס, טיישון פרינס, כריס וובר, אנטוניו מקדייס, דייל דיוויס, ולינדסי האנטר.

            1. חחח הרחקת עד לשם יצא לו פוקס באותו משחק שהכל נכנס וגם שם לא היה דאבל טים בכלל אבל סגרו טוב את הצבע ונכנסו לו קליעות. היה לו משחק 1 כזה וגם מול קבוצה בינונית אבל זה באמת היה משחק גדול שלו לא אכחיש, אולי הכי גדול בקריירה שלו עד היום.
              תראה משחקים אחרים או בסידרה מול הספרס חחחחחח פופ שמר עליו מתחת לסל והוא ניגר וניגר

            2. ניסו על לברון דאבל טיםץ זה לא עבד כי הוא בין המוסרים הגדולים בהיסטורעה, וגדול מספיק וחזק מספיק להוציא מסירה תחת לחץ. ניסו להוציא לו את הכדור מהיד אז הוא קיבל את הכדור מאוחר יותר בהתקפה בתנועה לכיוון הסל.
              הדבר היחיד שכמעט לא מנסים זה איזורית אבל זה לא קשור ישירות ללברון, פשוט לא מאמינים בשמירה הזאת בנבא.
              לא משחק אחד, לא סדרה אחת ולא שומר אחד. הרבה מאמנים והרבה הגנות ןכולם רצו לנצח.
              יכול להיות ששווה לבדוק עכשיו האם הוא עדיין מתמודד עם זה טוב, אבל כמו שרשמתי לא יקרה בעונה הרגילה אלא רק בפלייאוף ותלוי איזה שחקנים יהיו איתו בקבוצה

            3. דווקא לא דיברתי על המשחק הספציפי שאתה מתכוון אליו אלא על כל הסדרה, היו לו משחקים עם סקור נמוך מאוד.
              היתה עליו הגנה מטורפת של קבוצה שלמה מאוד ממוקדת, הוא קלע גרוע מרחוק, והם הצליחו להוריד לו את הטרו שוטינג אני חושב שלמספר הכי נמוך בקריירה. ועדיין בסוף הוא כן הגיע לממוצעים מצוינים. אותו דבר מול ס"א בגמר.

            4. אף אחד לא ניסה דאבל טים על לברון. אם כן תראה לי איפה עשו על לברון דאבל טים או לחצו אותו. (אל תביא לי בבקשה את קורבר ומיילסאפ חוץ מזה בכל 19 שנות הקריירה אני רוצה שתביא לי משחק שבו לברון קיבל דאבל טים לאורך כל המשחק כולו. אני מבקש רק משחק 1 כזה לא יותר.
              לברון מעולם לא נשמר אפילו כמו יאניס. יאניס מקבל פי 10 דאבל טים ממה שלברון קיבל כל הקריירה

            5. חחחח מול סן אנטוניו בגמר הוא היה נראה כמו בגן ילדים הממוצע היה בגארבג שהכל היה גמור עלאק הגיע לממוצע חחח הספרס ביזו אותו פופ נתן לו לבד לגמרי לזרוק מהעונשין חחח שמרו עליו כמעט כמו על סימונס ובצדק

            6. אני אחזור ואומר עבור אבג. יאניס עונה שעברה קיבל יותר דאבל טים ממה שקיבל כל 19 השנה שלו בNBA יחד. הרבה יותר

            7. הסיבה היא יכולת המסירה

            8. אחדד ואומר. ניסו לפעמים להתקפה שתיים, חטפו לייאפ אן שלששה חופשית. לא ניסו משחק שלם כי היו מפסידים.
              הרבה קבוצות ניסו להביא עזרה כשלברון מתחיל לחדור או מקבל כדור מתחת לסל. זה נשמע הגיוני אבל לברון עדיין זיהה את השחקן הפני ברוב המקרים או עשה סל אם העזרה לא הגיעה בזמן.
              פשוט עילוי התקפי.
              אני נוטה להסכים שאם הוא מוביל כדור כל המשחק, בגילו הנוכחי, שווה לבדוק סוגי הגנה כזאת שוב כדי לראות אם הוא עדיין לברון

            9. אבג ענה לך – ללברון יש יכולת מסירה שליאניס אין.
              כשיאניס ימשיך במגמת השיפור שלו בקריאת משחק גם עליו לא יעשו שמרה כפולה.
              גם ככה לעשות עליו שמירה כפולה זאת התאבדות.
              אפשר לעשות מדי פעם, בפלייאוף או בזמנים מיוחדים אבל לא כל המשחק, מה לא ברור?

            10. התקפה שניים בכאילו לא נחשב. אתה רואה התקפה שניים על קרי גם? או רוב המשחק? על טריי יאנג?

              קח את הלייקרס בבועה הם הביאו דאבל טים כל התקפה על הארדן ודמיאן. השאלה שלי מדוע היריבות של לברון לא עשו בדיוק שמירה כזאת ללברון?…………

              הגנה כזאת נבחנת לאורך זמן, למשחק שלם היא מתישה אותו, ל-10 משחקים היא מוציאה לו את החשק לחיות. ל20 משחקים היא חושפת אותו לפציעות…..בטח היום בגילו שהוא כבד יותר שמן יותר פציע יותר. זה לא כמו במיאמי ששם באמת לא השתלם להביא דאבל טים כי הוא עם כוכבים וגם המשלימים שם היו צלפים היום בלייקרס ובכלל בלייקרס החדשה הוא עם שחקנים חלשים שלא יודעים ליצור לעצמם ולא קלעים גדולים וככה היה גם בעשור הראשון שלו בליגה ובגמר מול גולדן ב15 בלי קיירי וב17 ו-18 שם לא היה שום סיבה לא לדבל אותו כל משחק כל מהלך הוא היה יוצא מבוזה.

              תראה איזה הגנה טריי יאנג קיבל מטורנטו ופילי ב-3 שנים האחרונות, שחקנים לא הפסיקו ללחוץ אותו כל המגרש לסגור נתיבי מסירה רדפו אחריו 2-3 כמעט כל מהלך. לברון מעולם לא זכה לשמירה כזאת והשאלה שלי היא מדוע?

            11. עגל יכולת מסירה לא מעניין הדאבל טים נועד להתיש אותו ושימסור אנחנו רוצים שימסור ואחרים ינסו לשחק הם לא יצליחו לאורך זמן, יכול להצליח משחק פה ושם או מקטע פה ושם אבל 82 משחקים? הם בקושי ינצחו משחקים. שימסור לראס להורטון טאקר למונק זה מה שבא לנו שהכדור לא יהיה אצלו.
              אתה מתעלם מההיבט אבל החשוב מכולם הסטט. האנשים האלו חולי סטט. לברון היה מתאבד אם היה הולך לשחקן של 15 נק ו15 אס היה מתאבד. עם 15 נק אין ווי אר אול וויטנס. אין סלי ניצחון, הקרדיט הולך לדוניאל מרשל לצימה מטו לא ללברון, לא לסטף….(תשאל את סטף איך הוא מרגיש בלי FMVP שבלאט דאג שיגיע לאיגי ושם עליו דאבל טים) תחשוב עכשיו את זה לאורך קריירה שהכוכבים נסגרים שהם לא מקבלים את זריקות הנצחון הפתוחות ב1 על 1 מה יקרה להם? הם יתחרפנו.
              אלה אנשים שמכורים לסטט יותר מלכסף.

            12. המציאות על פי שמעון: כשלברון קולע מעט – הוכחה, קולע הרבה – פוקס

            13. אור המשחק מול דטרויט היה פוקס לברון היה אז קלעי מחריד. הוא לא כזה נגר היום. מ2014 הוא התחיל להשתפר בקליעה. עד 2012 הוא היה נגר גדול מאד אחכ הפך ליותר טוב ומ2014 נהיה בסדר פלוס.
              המשחק מול דטרויט היה פוקס חבלז הוא הצליח לקלוע שם חצאי מרחק, זה קורה גם ראס היה עם ימים כאלה 🙂

            14. סבבה אז כמו שיש דוגמה לכאן יש דוגמה לשם. ובכלל מה אתה מתרגש מעונה רגילה לאף אחד לא אכפת מספיק בשביל להתכונן לקבוצה השנייה הכי טוב ולשמור כמו שצריך

            15. לא יצליחו לאורך זמן? 4-3 שמעון זה לא הנגרים בשכונה שלך הם יפרקו קבוצות יש סיבה למה לא עושים דאבל טים 82 משחקים רצוף.

        3. מה שחקן הגנה יכול לעשות כשסוס כמו לברון (שהיה גם מאוד זריז פעם) דוחף אותך עם היד הנגדית מהדרך כל הדרך לסל, כשלך מותר לזוז רק אחורה במקרה הטוב, ובמקרה הרע תקבל עבירה גם ככה?

  9. יופי טופי של מעורב
    קרים עבדול ג'אבר דובר מתנדב בשירות ה-ללל
    יופי של וידוי הריגה הורדת על השיקוץ והקליגון של דהשוט.(תמשיך בעבודת הקודש)
    KAT "קלוריות ריקות" עדיף שידבר במגרש
    קיובן איבד את זה סופית,הסלובני שלו יברח והם בדרך לקבורה אינדיאנית לכמה עונות,בלי קשר,
    אייזיה תומאס טוב לעיבוי השורות בשירות הקורונה,סטו.

  10. תומאס יכול להתאים למאבריקס כי הסכמות ההתקפיות שלהם בנויות על פליימייקר שמסוגל ליצור לו ולאחרים. והוא יכול להשתלב בשיטה הזו כי הוא שחקן שצריך את הכדור ביד, ולשחק ליד הכדור הוא לא אפקטיבי ובור הגנתי.
    אומנם זה לא לוקה, ותומאס כבר לא מה שהיה בסלטיקס, שם הוא שיחק באותו סגנון התקפה, אבל הוא הבחלט סקורר טוב יותר מברונסון.

  11. מנחם, כל הכבוד על האתר והפעילות. גם כל הכבוד לצוות הכותבים. כיף להיות מגיב ושותף לדיונים כאן.
    *
    אייזיה תומאס יהיה בסדר ברוב הקבוצות. כמעין לו ויליאמס שעולה מהספסל להפציץ (אם יחזור לכושר). אבל לא מעבר.
    *
    קארים מתעצבן קצת על לברון לאחרונה. אולי בגלל המצב של הלייקרס ואולי כי הוא יודע שלברון יעבור אותו בנקודות ולא בטוח שזה מפריע לו אלא שהוא דווקא מצפה ליותר מהמחזיק הבא של השיא (או שזה באמת מפריע לו).
    אני פרו-חיסונים אבל חושב שזה בדר שאנשים מנסים בקול להבין את המצב, הסיכונים והבטיחות של החיסונים. לא כל תהייה בקול היא מיסאינפורמציה.
    *
    רציתי בהתחלה לכתוב שהעצבים זה אולי בגלל הפער הדורי בין קארים ללברון אבל פער דורי זה לרוב די שטויות. מה שכן, כשבדקתי בדיוק בן כמה לברון גיליתי שיש לו יומולדת היום.
    אז אימוג'ים: 🍰🍻.

  12. הופס אימפריה שהקמת ב-10 אצבעות. כיף להיות חלק מזה.
    לברון מדהים בשבועות האחרונים. כמעט 20 שנה עם קילומטראז' מטורף ונותן תפוקת שיא. אפשר לא לאהוב אותו אבל מבחינה ספורטיבית אי אפשר להתעלם מזה.

  13. הכלבת בברלי מדגים איך צריך לשמור את לברון בכל מהלך

    https://youtu.be/lJCK2j-ZbGk?t=2771

    אחרי כמה כאלה לברון כבר לא ינשום כי זה מכריח אותו לרוץ ולחשוב אין זמן לנוח, איבודי הכדור שלו יגדלו, איבודי הכדור של הקבוצה יגדלו גם בלי קשר אליו, הכדור לא יהיה בידיים שלו, זה מציק, זה מעצבן
    ככה אגב שומרים את סטף כמעט כל מהלך בכל משחק

    1. שמעון לקחת שני מהלכים שהוא נכשל וביססת טענה, באותו מידה אני יכול להראות לך 10 משחקים שבהם הוא שבר דאבל טים

  14. אני מבקש ממעריצי לברון להביא לי משחק 1 שלם מלא שכמעט כולו הוא קיבל דאבל טים או לחץ על כדור (לא מדבר על שניהם יחד) שלא כולל את ההוקס עם מיילסאפ וקורבר וגף טיג חח. אני מבקש רק משחק 1 כזה מתוך אלפי משחקים שלברון שיחק בליגה. רק 1. גיישון תוג זה שלכם יאללה תביאו לי את המשחק הזה.
    אל תביאו לי משחק ש3 שחקנים עומדים מתחת לסל והוא נכנס ללייאפ זה לא באמת דאבל טים.
    מי שימצא משחק 1 כזה יקבל סוכריה על מקל ממנחם ואני מבטיח לשבוע אחד לא להזכיר את המילה לברון או להכפיש את המלך.

  15. דוקטור, האומיקרון זה בדיוק כמו שפעת או התקררות רגילים מבחינת התחלואה (מדבק הרבה יותר כנראה – לא בדקתי כמה שפעת רגילה מדבקת).
    וגם הקוביד הראשוני לא רחוק משם מבחינת 99% מהאוכלוסייה (מסוכן לאוכלוסיות מבוגרות ואוכלוסיות בסיכון).
    נאלץ להסכים חלקית עם השיקוץ, אם כן.

    1. שי, האומיקרון הורג כאן מאות אנשים ליום. אני יודע שהוא פחות אגרסיבי מהאחרים, אבל אם לברון טוען שזה כמו התקררות ואין צורך להתחסן, מיליוני צעירים שחורים מקשיבים לו, ומה שידוע הוא שדווקט האומיקרון פוגע יותר בשכבות צעירות. זה לברון ושי נגד מדעני רפואה בכל העולם. למי להאמין?
      ושי, זקנים זה לא 1% מהאוכלוסייה. היום חיים יותר ובני 65+ הם כבר 20% מהאוכלוסיה

      1. האומיקרון לא הורג אף אחד באף מדינה. מאיפה הבאת את זה?
        מחפשים בנרות בכל מקום מתים מאומיקרון ועושים חוכא ואיתלולא על כל חצי מקרה שמוצאים (שאח"כ מתברר בכלל שגוי)
        (כמובן שבטוח יש כאלה שמתים איתו/ממנו אבל זה ממש מספרים קטנים).
        הוא מאוד מדבק אבל לא מסוכן לצעירים!
        לא המצאתי כלום, יש הרבה מומחים שמתנגדים לפרופוגנדת הפאניקה וממשיכים לדבר בהיגיון ובאומץ את האמת המדעית.
        גם את המספר 99% לא המצאתי מראשי, אלה המספרים שדיברו עליהם עוד מההתחלה, מהזן הראשון.
        דוק אתה מוזמן לבדוק את הגוף הזה, שמורכב ממומחים מובילים בתחומיהם מכל העולם, שאומרים אחרת:
        https://www.pandata.org/covid-and-the-clash-of-ideologies/

  16. היום בחוג יסודות כדורסל א ילדים נלמד שאנו סוגרים את קו הבסיס הנקרא באנגלית בייס ליין לא קליר פאת ליין
    https://youtu.be/C7Y4EPKlKu8?t=221

    אבל היום ראינו באמת משחק גדול של לברון, אני מודה. הוא קלע סלים קשים ואחלה שלשות. היום היה הרבה פחות קליר פאת מהרגיל. אז מגיעות מחמאות שלא תגידו שאני לא מחמיא ללברון או מפרגן

  17. תודה מנחם,
    לברון מחכה (או מקדם) טריידים , בלי זה הקבוצה תכריז על השמדת העונה על ידי ראס, מאמין שינסו להציל את החודשים הקרובים עם טרייד.
    בינתיים הוא נותן עונת MVP (בתחרות עם יוקיץ') . כיף לראות אגדת כדורסל שממשיכה להיווצר מול העיניים. עם ג'ורדן שנים התנגדתי לו ופספסתי את הפאן, פה למדתי לקח 🙂

    1. אני אתפלא אם אכן מת מקורונה, אבל יכול להיות. סטטיסטית זה אפשרי אבל מספר מאוד קטן.
      גדול בהרבה מזה המספר של צעירים שמתו מדום לב מהחיסון.
      רק ששם אף כלי תקשורת לא יילך ויפרסם זאת, כולם מסכימים בשתיקה לא לדבר על זה ולעזור לממשלה "לחסן את כולם" – שזה בדיוק גרוע כמו לא לחסן אף אחד.
      המחלה הזו דיפרנציאלית, לא מסכנת צעירים ללא מחלות רקע (באחוז מאוד מאוד גבוה), מצד שני, החיסון הרבה יותר מסוכן לאוכלוסיות אלה – המון דום לב לצעירים מאז החיסונים שלא מקבלים במה, שלא לדבר על שאר תופעות הלוואי, שיתוקים בפנים, דימומים בנשים, ועוד דברים קשים.
      לכן – יש לבצע הערכת תועלת-סיכון לכל אחד ולא סתם "לחסן את כולם" בצורה דמגוגית וכוחנית, תוך שלילת זכויות אזרח ופגיעה בחופש ובזכויות בסיסיות, ובמיוחד לא לסכן את הילדים סתם בתופעות הלוואי של החיסון, למחלה שגם המופע הקטלני ביותר שלה לא מסכן אותם בכלל (שלא לדבר על האומיקרון).
      נכנס לך מאוזן אחת ויצא מהשנייה, אני יודע.
      "לכו להתחסן!" (אם תמותו בעיה שלכם)

      1. שי, אתה עומד כאן נגד 90% מהרופאים ואנשי המדע הגדולים ביותר בעולם הרפואה. היום נשברים כאן שיאים יומיים במספר הנדבקים והמתים. היום אוכלוסיית העולם 65+ היא כבר 20% מהכלל. מאות מתים כאן כל יום מהקורונה. עשרות בלבד מהשפעת, ושפעת כוללת את כל הגילאים. הבעייה בארה"ב היא הרדניקים שבגלל טראמפ לא מתחסנים. לפחות הם מתחילים לקבל 20 שנות מאסר על מה שקרה ב-6 לינואר. 700 עומדים לדין ועתה פסקי הדין מתפרסמים לאט-לאט. בואו נראה כמה יתקיפו את הקפיטול בפעם הבאה.

      2. יתכבד כבודו ויביא אסמכתא לעניין דום הלב ובנוסף יביא לאחר מכן השוואה כמה מתו מדום לב בעקבות חיסון קורונה וכמה בעקבות קורונה.
        גם אני יכול לטעון שאלה שמתים הרימו את יד ימין שלהם
        בבוקר וזו הסיבה לדום הלב שקיבלו (אם בכלל באמת יש יותר מקרי דום לב)

        1. אף אחד לא מוכן כמובן להודות שמקרי דום לב שקורים אחרי החיסון קשורים אליו.
          הממשלה פשוט מתנערת.
          זה מפתיע אותך?
          כל מידע שעלול להזיק לפרופוגנדת החיסונים מוסתר ומושתק.
          מתכבדת הממשלה להציג את הנתונים המלאים של מקרי מוות מדום לב, גם בהשוואה לשנים קודמות, ולהשוות למועדי החיסונים.
          הם לא יעשו את זה.
          ועדיין, מהשטח יש המון דיווחים, אפילו סתם בחדשות יש המון ידיעות על מפורסמים שמתים בגיל צעיר בתקופה האחרונה מדום לב (כמובן שלא ישאלו האם זה קשור לחיסונים, בעוד כל מקרה של מישהו שמת מקורונה בגיל צעיר מקבל כתבות שער צעקניות, גם אם אח"כ מתברר שמת מסיבה אחרת).
          יש גרפים של תמותה עודפת שמופיעה לאחר חיסונים.
          יש גם מחקר שעשה פרופסור רצף לוי מ-MIT ומח"צ בעזרת הנתונים של מד"א, על גידול ניכר בפניות של צעירים עקב בעיות לבביות.
          כמובן שניסו להסתיר את זה ולטעון שהוא בדיחה ושהכל שגוי.
          https://www.facebook.com/machatzlakorona/posts/273458801347928

          1. האם זכותי לפרסם 300 תגובות זהות בכל כתבה?
            הבנו שאשך לא בעד חיסונים (וגם אתה, למרות שרשמת שהתחסנת). אין צורך לחזור על זה בכל מעורב.
            באותו אופן אפשר גם לומר את אותם דברים על שמעון וקליר פאת' לברון. פעם-פעמיים מספיקים. לא צריך לחזור על משהו עשרות פעמים.

        1. יא עולב אתה אחראי ל-50% מתגובות הקורונה כאן.
          אבל רק אנחנו אשמים כי אנחנו "מתנגדי חיסונים".
          זה לא הקורונה שמפריעה לכם אלא העמדה.
          .
          (כמו שדיברו פה על פוליטיקה, כמו שדיברו פה על BLM, כך מדברים על הקורונה – ברוב המכריע של המקרים במעורבים של מנחם שמעלה את הנושאים)

  18. וואו מנחם איזה מעורב מפואר.
    קאט צודק ויוצא צבוע בו זמנית
    .
    לברון לא ממש טועה לגבי הקורונה.
    .
    דיווח מהקריבים, כל העולם ואשתו פה האיזור מפוצץ באנשים אי אפשר להכניס סיכה. תפוסה של 100 אחוז במלונות, הוסטלים, דירות, ערסלים ואיפה שאפשר לתת לאנשים לשים את הראש. המסעדות האתרים החוף הכל מלא.
    ובארץ מקבלים משלוחי תרופות בפריים טיים כאילו הגיע המשיח כשלמעשה זה בקושי החמור שלו. איזה חולי נפש, ממש חיים ביקום מקביל.

    1. SHADOW, כאן בארה"ב נשברים שיאים כל יום בקשר לקורונה. אני יודע שהווריאנט החדש פחות אגרסיבי, אבל היום ישנם גם צעירים שהוא ממית. וזקנים מעל 65? מאות כל יום.

  19. אשך, שי, אתה עומד כאן נגד 90% מהרופאים ואנשי המדע הגדולים ביותר בעולם הרפואה. היום נשברים כאן שיאים יומיים במספר הנדבקים והמתים. היום אוכלוסיית העולם 65+ היא כבר 20% מהכלל. מאות מתים כאן כל יום מהקורונה. עשרות בלבד מהשפעת, ושפעת כוללת את כל הגילאים. הבעייה בארה"ב היא הרדניקים שבגלל טראמפ לא מתחסנים. לפחות הם מתחילים לקבל 20 שנות מאסר על מה שקרה ב-6 לינואר. 700 עומדים לדין ועתה פסקי הדין מתפרסמים לאט-לאט. בואו נראה כמה יתקיפו את הקפיטול בפעם הבאה.

  20. אני רק אוסיף, אשך רשם שזה לא מסכן אותם בכלל. גיגלתי כדי לראות אם יש נער שמת מקורונה.
    https://news.walla.co.il/item/3464066
    נראה שזה כן מסכן אותם ואפשר למות מזה. מי שלא רוצה שלא יתחסן אבל שלא יציג נתונים שאינם נכונים (אפשר לרשום שהסיכוי נמוך אבל לא להציג אותו כ-0 אחוז מוחלט למקרי מוות)

    1. עצוב שזאת הרמה.
      התמותה של ילדים מקורונה ללא מחלות רקע היא במספרים זניחים ביותר.
      התקשורת תקפוץ על כל מקרה שימצאו ותעשה הו-הא כדי להפחיד ולגרום להורים לחסן את ילדיהם.
      כל הפימס הזה זה דבר שנוי במחלוקת אבל זה אחלה להפחדת הורים.
      המקרה הזה?
      יכול להיות סטטיסטית שהוא האחד ל-(הרבה מאוד. לא זוכר מספרים מדויקים) שאכן מת מסיבוכי קורונה.
      אולי אפילו מפימס? מי יודע.
      רוב הסיכויים שלא.
      אפילו אבא שלו אומר שלא הייתה לו קורונה.
      כנראה נדבק בבי"ח אחרי שאושפז והפכו את זה לסיבת המוות כדי לכסות על הפשלה של הטיפול בו.
      https://103fm.maariv.co.il/programs/media.aspx?ZrqvnVq=IHKKFJ&c41t4nzVQ=GJL

      1. מה עצוב שזאת הרמה? טענת טענה והפרכתי אותה.
        הסתכלתי בקישור שנתת בנוגע לפרופ' לוי, לא הייתי קורה לפוסט בפייסוק מחקר.
        בכל אופן גם שםרשום שלא ניתן להוכיח מהמחקר אם זה קשור לקורונה או לא, אז בינתיים עד שיהיה מחקר שיוכיח את טענתך, אין לדברים שלך שום הוכחה.
        אתה לא רואה, אל תתחסן אבל אל תפרסם מידע שאין לך הוכחה אליו (אולי הוא נכון אבל בינתיים זה סתם ניחושים שלך).

            1. המשפט שהוא רשם לי זה משפט שהוא היה צריך לרשום לעצמו 🙂

            2. דרך אגב, לא בטוח שאתחסן חיסון רביעי כי יש תופעות לוואי לחיסון, אבל מכאן ועד לטענות שמועלות כאן יש פער גדול. אי אפשר לטעון שהחיסון לא עוזר. אי אפשר לטעון שהחיסון גורם להמון מקרי מוות כשאין לזה שום אינדיקציה.
              יותר מזה, הטענות על הסתרת מידע על ידי ממשלות כל העולם נשמעות מגוחכות. היו כאן מספיק פרשיות עם צו איסור פרסום ואנשים פירסמו שמות/תמונות. לטעון שאפילו אדם אחד בכל העולם לא פירסם את השקר הכי גדול בתולדות האנושות? לי זה לא סביר. לא יקום האדם שעובד באחד הגופים האלה ויעשה צילום למידע שמוכיח אחרת?

        1. אם אתה קורא לאיסוף נתונים דקדקני של פרופסור לניהול סיכונים "פוסט בפייסבוק" זה אומר הכל.
          מוזמן לקרוא את העדות הבאה, זה באמת פוסט בפייסבוק אבל אולי תבין שכשהתקשורת שותקת ונותנת יד להשתקה מלמעלה לא תמצא את הנתונים ולא תשמע את הסיפורים אלא ברשתות החברתיות.
          .
          "והכי נוראי, ההסתרה. לפני החיסון לא גלשתי ברשתות כי לא היה לי זמן. צריכת הקלוריות התוכנית היומית שלי התבססה על מקור אחד- עיתון הארץ, שנהגתי לקרוא כל יום בדיגיטל מראשיתו ועד סופו.
          "הארץ" שנחשב לעיתון "לאנשים חושבים" לא סיפק לי שמץ של מידע, בשום שלב, על נפגעי החיסונים. הלכתי להתחסן כי "צריך". התייחסתי לכך כאל פרוצדורה שיש לסמן עליה "וי". שמעתי ש"מתנגדי החיסונים" הם מטורללים. את הנעשה אין להשיב. החיסון בתוך גופי זו עובדה קיימת, הנזקים הם עובדה קיימת ומכאן צריך רק להתחיל לטפל ולשקם ולקוות להשיב את המצב לקדמותו עד כמה שניתן.״
          https://www.facebook.com/coyote1111/posts/4804018506324025

כתיבת תגובה

סגירת תפריט