מעורב הופס ליום שני: לברון ג'יימס מכניס חבטה תחת החגורה גם לגולדן סטייט וגם לפיניקס / מנחם לס

*לברון ג'יימס מכניס חבטה לגולדן סטייט ולסאנס תחת החגורה. כתבתי לכם שמיד עם שריקת הסיום במשחק ההפסד של הלייקרס לנטס לברון מיהר לחדר ההלבשה מבלי ללחוף אף יד, לומר תודה לשופטים, ואולי אפילו לברך שחקן בשם ג'יימס הארדן על משחק גדול.

אבל להופיע למסיבת עתונאים אחרי המשחק הוא חייב – אם הוא ניבחר להופיע, והוא ניבחר. זה מה שהוא אמר על הלייקרס, ואז הכניס קצת לשתי הקבוצות הטובות ביותר בליגה. אני לא מתרגם את השפה הפשוטה שלו כי ברצוני שתקראו מה הוא אמר מילה במילה, ומה הכותב כתב עליו:

After James’ Los Angeles Lakers lost their fifth straight game this weekend, the four-time MVP spoke in the press conference on the injury and protocol absences that his team has faced this season.

Nobody’s going to feel sorry for you,” . “No one’s going to feel sorry for our record or nobody’s going to feel sorry for guys that are out because everybody, besides I think Golden State and Phoenix, has guys out.”

James could have just left it at the fact that every team has players that are out right now. But he specifically singled out Golden State and Phoenix, who happen to be the two top teams in the league this year. The implication from James seems to be that those two teams have been more lucky than good.

On top of being disrespectful, James is also flat-out incorrect here. For the Warriors, Klay Thompson and James Wiseman have not played all season. Andrew Wiggins, Damion Lee, Moses Moody, and Jordan Poole are also all currently in protocols right now (as well as Draymond Green, who entered protocols after James’ comments). The Suns have had fewer absences, but they were still without leading scorer Devin Booker for several weeks with a hamstring injury. Dario Saric and Frank Kaminsky are also in the midst of indefinite absences.

There were probably some personal undertones to James’ remarks though. Here are the last four teams to eliminate James from the playoffs (obviously not counting 2016 and :2020, where he won it all, and 2019, where he failed to make the postseason):

The Warriors, the Warriors, the Warriors, and the Suns

*לפני יומיים או שלושה כתבתי באחד המעורבים שלי כיצד לונזו בול ענה לעתונאים ששאלו אותו כיצד הצליח להישאר נקי מכל השפעות הקורונה: "אני מתאמן או משחק, ואז הולך ישר למיטה בבית או במלון במשחקי חוץ". ובכן, יום אחרי שהוא נשאל הוא נמצא 'חיובי' ונכנס לבידוד לפי הפרוטוקול של ה-NBA (נדמה לי שהוא חייב להיבדק שלוש פעמים רצופות ב-48 שעות ולהימצא 'שלילי' כל פעם'.

הוא אמר אמד שהעיתונאים עשו עליו JINX. גם נהניתי מתשובתו וגם חשבתי מיד שבעברית חסרה עוד מילה: תרגום ל-JINX שזה משהו בין להביא מזל רע לבין 'לכשף'.

*הקאבס החתימו את מאמנם ג'יי.בי ביקרסטאף להארכת חוזה עד, וכולל עונת 2026-27. אחרי שהקאבס ניצחו 22 משחקים בעונה שעברה, הם העונה ברקורד של 13-19 ובקאבס כולם חולים עליו, כולל המזכירות.

*הלייקרס החליטו לא להאריך את חוזהו של אייזיה תומאס ב-10 ימים נוספים והוא יהפוך בראש השנה האזרחית לשחקן חופשי. היה לו יום קליעה איום במשחקו האחרון עם הלייקרס נגד הנטס. אני לא יכול לחכות שקבוצה כמו הנטס תחתים אותו והוא יקדח איזה 40 נק' דרך גרון הלייקרס, רק שייזכרו.

*ווסטברוק לדאלאס מבריקס?התשובה חיובית לפי אתר הנשיון של דאלאס (http://www.mavsmoneyball.com המדווח שהשיחות בין מנהלי המבריקס ורוב פליניקה 'הן בשלב מתקדם'. המבריקס מאד מעוניינים בווסטברוק שיוכל להיות נושא הכדור ואז לשחרר את לוקה לעשות את שלו ללא הכדור – דבר שיוריד את הפרשר מלוקה ויאפשר גם לווסטברוק לנהל את החמישייה כשלוקה נח.

*דבר נוסף שלברון אמר במסיבת העתונאים אחרי ההפסד לנטס היה "אנחנו חייבים למצוא דרך 'TO TURN THINGS AROUND'. מייקל ביזלי, חבר קבוצתו לשעבר, מיד שלח טוויט:

*מיד בסיום משחק ההפסד נגד הנטס בו ראסל ווסטברוק היה ממש איום ונורא (במשחקי הלייקרס האחרונים הוא היה טוב מאד!) – קלע 4 מ-20 ולמעשה סל שהוא החטיא (אני כבר לא זוכר אם זה היה צעד וחצי פשוט, דאנק, או כדור מריבאונד) הוא מיהר להתקלח ולהתלבש ואחד מאנשי ה-SECURITY של האולם הוציא אותו ביציאה מיוחדת מהאולם.

*איזה מגן נותן את ההגנה הטובה ביותר נגד סטף?

8טריי יאנג הנמצא בבידוד שמע כמו כולנו את ה-CHANT של 19,000 במדיסון סקוור גרדן בסיום המשחק נגד ההאוקס – "WE HATE TRAE YOUNG". הם זוכרים מה הוא עשה להם בפלייאוף בשנה שעברה בסיום המשחק. הוא הגיב על הצ'אנט בצורה די חכמה לדעתי:

*עכשיו שאייזיה תומאס הוא שחקן חופשי, אני מקווה שהסלטיקס יחטפו אותו. אני מקווה שאתם זוכרים כמוני מה הוא עשה כששיחק שם!

*היום עפו שמועות מכל הכיוונים שפורטלנד התחילה ב-CAMPAIN שלם לדוג את סבוניס מהפייסרס. סבוניס בפורטלנד? הם הופכים לקונטנדרים.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 117 תגובות

  1. סיפור עצוב אייזיאה תומאס מגיע לו חוזה מהסלטיקס שייתכן והקריב את הקריירה בשבילם. בלייקרס מלבד המשחק הראשון הוא היה ממש ממש חלש. לא לקח יוזמה והחטיא הכל יש לנו כבר את ווסטבורק בשביל להחטיא ולא לשמור.
    לגבי ג׳יימס הוא שהוא לא מפנים עם זה שהוא כבר לא מסוגל לקחת קבוצה לבד לפיינלס או שהוא מנותק מהמציאות ובאמת חושב שהקבוצות מנצחות בגלל הכוכבים. הסיבה שהקבוצות האלה ראשונות הוא הכדורסל הקבוצתי חסר האגו והחכם שלהם.

    1. יפה צפריר, יופי של תגובה ולשם שינוי אתה לא מתעוור מהאהדה הדוחה שלך לדושבג.
      לדעתי זו כלל לא מכה מתחת לחגורה אלא בעיקר בדיחה משעשעת נוספת מבית היוצר של הבכיין הכי גדול שאי פעם נעל סניקרס. שחקן גדול אבל אדם עלוב במיוחד.
      כרגע אפשר לסכם את הקריירה של לברון בלייקרס ככשלון מוחלט, האליפות בבועה הייתה הבדיחה הכי גדולה שאני זוכר, זה שיחק בול לידיים של הזקן הזה שלא היה מתמודד עם מגרשי חוץ, זכה לסדרה מתנה מהשופטים מול דנבר ולאלופת המזרח החלשה בהיסטוריה.
      מעבר לזה לא עבר ולא יעבור סיבוב.
      רואים גם שהוא כרגע עסוק בלעבור את כארים והצלחת הקבוצה ממש לא מעניינת אותו. אפס

  2. תודה רבה דוקטור.
    תומאס שחקן גמור לרמת הנבא.
    זה ניכר מהשנייה הראשונה.
    שיילך לעשות נקודות באירופה, גם שם תהיה לו בעיה אבל ימצא מקום באיזה קבוצה קטנה.
    jinx זה לנחס.
    לברון איש קטן מאוד, כשהוא נכשל ואחרים מצליחים זה רק בגלל חוסר מזל עבורו ומזל עבורם.
    ווסטברוק לדאלאס?! מישהו כאן השתגע לחלוטין.
    אם דאלאס שוקלים דבר כזה צריך להעיף את כל השדרה הניהולית ולהשאיר אותם על אי עם קוקוס אחד וסכין פלסטיק.
    לשחרר את לוקה לעשות את שלו ללא הכדור – חחח מה לוקה יעשה בלי הכדור?
    אולי ההתאמה הכי גרועה לווסטבריק שאני יכול לדמיין…
    יש להם את ברונסון גיבוי ב-1 שהוא תותח, מה הם צריכים את ראס הנזק בקבוצה של לוקה ועוד עם החוזה שלו?!

  3. אם אהדת הכדורסל שלי הייתה תלויה בפניני החכמה שמפיקים השחקנים, אז כנראה שהייתי אוהד של נבחרת הקט סל במכללת עמק יזרעאל…
    .
    (רק להזכיר, הסאנס ניצחו את הלייקרס בלוס אנג'לס כאשר אלו בהרכב מלא במשחק בו הסאנס כבר הובילו בהפרש של 30)
    .
    בוקר טוב, מנחם.
    תודה.

      1. ברוך בלי ראס אתם יורדים ליגה. חשבתי לברון מצליח עם כל קבוצה ועם כל אחד….😂😂
        היה נכון למזרח שמקום 5 שם היה עם מאזן שלילי והוא שיחק עם כוכבים.
        במערב בינתיים הוא לא עשה פלייאוף עף סיב 1 כרגע עם מאזן שלילי עם הכוכבים וגנב אליפות בבועה אחרי שנתנו לו לנוח ולהתאמן בשקט הרבה זמן לפני….
        לאן נעלם המוטו לברון הופך לבד כל קבוצה לקונטנדרית והוא לא צריך כוכבים…..

        1. שמעון לברון תכו בפנסיה עם פיליפינית ואי אפשר להתעלם מהתחושה שהוא כבר לא השחקן הבלתי עציר שהיה , לברון מתקרב בצעדי ענק לעונתו ה20 בליגה בן 37 אחרי קילומטראג אין סופי זה לא לברון בן 34-26.
          אף שחקן לא הופך קבוצה לבדו לקונטנדרית אבל לברון באותה תקופה היה השחקן הטוב בעולם (טופ 3 במקרה הרע).
          .
          הנסיון שלך להקטין אותו, על ידי טענה מגוכחת שעל השיקוץ לא רוצים לשמור בשביל להאדיר אותו אבל את קובי וקרי שומרים. לברון הוא עילוי התקפי ועילוי פיזי .

        2. ראס זה השחקן לדעתי הגרוע בליגה אני לא צוחק, כמות החסרונות שהוא מביא למגרש פשוט עצומה, הגנתית והתקפית.
          .
          יש לי הרבה טענות ללברון העונה בעיקר הגנתיות (הוא מגן מחריד), אבל זה לא מוריד מהשחקן הענק שהיה (למרות שהסגנון משחק שלו לא אסטטי ואופי שלו דפוק).

      1. ענק, את האתרוג לא צריך לדרוס גם ככה הוא נפצע מהצל של עצמו, ווסטברוק לצערי די עמיד צריך לשחרר עליו את בברלי

    1. הבעיה בלייקרס היא לברון מאט את המשחק לא יכול לרוץ לא שומר אבל יש יתרונות הוא מביא איתו את השופטים והקליר פאת אז קשה לוותר על זה.
      טרייד על לברון יהפוך אותם לקבוצה אש. יוכלו לקבל עליו הרבה סביב דיוויס שיחזור לחיים יהיו מצויינים.

  4. מומלץ לכל שונאי לברון להביט בסטטיסטיקה שלו במשחקים האחרונים, במיוחד ב +- שלו.
    הבנאדם מצליח להיות במדד חיובי כשהוא משחק 40 דקות, בהפסדים!
    אם ווסטברוק היה יעיל, הם היו מנצחים הרבה יותר.

        1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
          אני נשפך פה, תרחמו עלי.
          חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    1. עד שלברון חזר הלייקרס עם 12 נצחונות ו-11 הפסדים
      עכשיו הלייקרס עם 16 נצחונות ו-18 הפסדים
      עדיף ללייקרס בלי לברון

      1. מבט חלקי על הנתונים,
        זה רק כאשר זה תורם לנרטיב?
        .
        שוב –
        עם לברון, נט רייטינג חיובי.
        בלעדיו, נט רייטינג שלילי.
        מבט על כל משחקי הלייקרס העונה.
        אלו העובדות.
        .
        שוב –
        עם ווסטברוק ללייקרס נט רייטינג שלילי.
        .
        אלו העובדות.

            1. עד שלברון חזר גיישון היה חיובי מה אתה לא יודע לקרוא? עכשיו שלילי. לברון עושה נזק

            2. ילד,
              אתה צריך לעבוד על החשבון שלך.
              המאזן של הלייקרס ללא לברון עד שחזר היה 4 – 7.

  5. ג'ינקס –
    כתבו לפני, נחס, מנחוס וכדומה.
    .
    המשותף לכולם?
    הגרסה הקלה, המלטפת, המנחמת של הדבר הנורא ביותר בעולם הכדורסל –
    הטמיר.
    .
    כואב הלב לראות את מה שהקללה האכזרית הזו עשתה להולמס.
    0 נקודות הלילה ב-13 דקות (0 מ-4 מהשדה, 5 עבירות).
    מפחיד.

  6. אחלה מעורב, ווסטברוק יינמק בלייקרס לא נראה לי שמישהו ייגע בו.
    בקשר לווריורס, לא רציני לספור את קליי בחיסורים, הבנאדם שנתיים לא משחק. כשיחזור במהרה,יהיה פלוס אבל לספור אותו כחסר זאת פרופגנדה,לדעתי כמובן

    1. החוזה שלו עדיין תופס שליש מתקרת השכר ולא ממש מאפשר הערכות מחדש. הכוונה היא להיערך מחדש איתו – אבל ההעדרות שלו קריטית. כסף זה משהו שסופרים והוא רציני.

  7. למיטב זכרוני החוזה של זינגר ארוך יותר מזה של ווסטברוק, אז אולי דאלאס רוצים לקצר טווחים לריבילד מסביב ללוקה? לא מוצא הגיון אחר בעסקה כזו.
    .
    אם מחברים את פורטלנד ואינדיאנה נוצרת קבוצה מצוינת, הבעיה היא שכרגע הן קבוצות נפרדות ועל כל נכס שיעבור לצד אחד, משהו דומה יעבור לצד השני והתוצאה לא תהיה שונה משמעותית.
    .
    דדי דיווח שיש שמועות שקליבלנד מעוניינים בסימונס. לא מבין מה יש להם לעשות עכשיו שינוי כשהם נראים כל כך טוב, לדעתי היחידים שאיכשהו יש להם מה לעשות איתו הם הלייקרס ומיניסוטה, כל אחת מסיבותיה, הלא אופטימליות בכלל, שלה.
    .
    תודה רבה מנחם, אחלה מעורב.

  8. מנחם, תודה על המעורב.
    לברון לא מסתדר עם המציאות של הלייקרס אז הוא ביקש להעביר אותה בטרייד.
    *
    מי בדאלאס שמע את ההצעה: "בואו ניקח את הכדור מלוקה וניתן אותו לווסטברוק" וחשב שזה רעיון טוב?

  9. סמממממאקקק
    כתבתי תגובה ארוכה בנייד על הלייקרס ולברון וקיבלתי שיחה באמצע מנציגת שרות של חברת שקר כלשהי
    בקיצור, AD אשם, לברון תינוק בכיין,ידה ידה ידה, טרייד משולש בין ווסטברוק, פסיכאטר מחוזי ובן סימונס

  10. לברון בכיין, ומסתבר שהוא גם מכחיש קורונה לא קטן, לא שזה מפתיעממר "עשיתי מחקר והתחסנתי", דעתי על לברון נשארה אותו דבר, כדורסלן נהדר, אבל לא ממליץ להקשיב על דברים שהוא אומר מחוץ לכדורסל…

    1. זה בדיוק העניין, אנשים לא יודעים לעשות את ההפרדה בין היכולת על המגרש ומה שבחוץ. מעריצים ספורטאים ומאזינים למה שיש להם לומר. במה שעתם יותר טובה מדעתך או מדעתי? על המגרש הוא אחד הענקים אי פעם, מחוצה לו הוא ילד שננטש ע"י אביו וגדל חסר כל.

    2. שחקן נהדר בסוף הקריירה. בכיין בלתי נלאה. לא ממליץ להקשיב למה שהוא אומר נקודה. בהקשר לכדורסל או מחוץ לכדורסל.

  11. איך יודעים כמה לברון מרכזי בליגה?
    לפי כמה התנגדות כל מילה שלו מעוררת. כולה הפעיל קצת לחץ פסיכולוגי על גולדן.
    בכל אופן היה מעולה אתמול במשחק, שני בליגה כרגע ליוקיץ במדדים

  12. מהצד נראה שווסטברוק על סימונס זה וין וין.
    שתי קבוצות שצריכות שינוי.
    הקלעים בפילי יהנו מהמשחק המהיר, וחוסר האכפתיות של כולם שם יתחלף בהתלהבות.
    וההגנה של הלייקרס כל כך גרועה, מישהו כמו סימונס (פלוס דייויס, בראדלי שבשאיפה יחזרו לעצמם) זה שידרוג רציני.
    כמובן בתנאי שסימונס כשיר נפשית…..

    1. זה נראה טרייד הגיוני. אבל פילי ירוויחו ממנו הרבה יותר – להם כרגע אין את סימונס. בכלל. ואם אני לא טועה החוזה של ווסטברוק יותר קרוב לסיומו ושל סימונס לא – כך שאם הם אלה שטעו הם ייפטרו מהטעות יותר מהר.
      מה גם, שאני לא יודע כמה סימונס יוסיף ללייקרס. אין לי מושג מה הוא יוסיף בהתקפה ובהגנה הלייקרס משחקים בקונפרנס של ג"ס, יוטה, פניקס – מבלי לקחת מסימונס – צריך לדעת לעשות חילופים בהגנה בשביל הקבוצות האלו, לא מספיק שומר אישי טוב אחד.

      1. דוקא סימונס מגן מצוין להגנת חילופים. ברור שלא מספיק שחקן אחד אבל על הנייר יש להם עוד מגינים טובים (למרות שמתחילת העונה דייויס לא מגן טוב בשום צורה).
        הלייקרס גם ככה צריכים להיות במוד של כאן ועכשיו, אז גם אם בטווח הארוך זה לא ישתלם זה לא נורא לדעתי.

            1. אל תשכח על מי מוותרים ואיך הקבוצה נראית עכשיו

            2. המקרה של סימונס קצת דומה למקרה של וול. גם הקבוצה וגם השחקן רוצים להיפרד – אבל מי ייקח אותו עם ההיסטוריה שלו ועם החוזה. הופה, יש את ווסטברוק נכס שאפשר להזיז.
              וושינגטון הרוויחה הרבה יותר מיוסטון מהטרייד ולדעתי הסיקסרס ירוויחו הרבה יותר מהלייקרס.
              אבל לעניין ראס מול סימונס – זו באמת האופציה הכי טובה בעיני, לשתי הקבוצות. פשוט על הנייר היא משמעותית יותר טובה לפילי. מספיק כדי השלייקרס יינסו להמשיך לשלב את ווסטברוק ולהוציא משהו מהעונה הזו…

            3. אני נותן גם את טוביאס האריס לאיזה קבוצה בלי שאיפות תמורת חוזה נגמר וכמה בחירות. (ללברון לא נותן כי לא רוצה לחזק אותו, לברון יקבל רק את סימונס)

            4. כמו שראס נראה גם את דראמונד לא הייתי נותן עליו וסימונס שווה להם הרבה יותר על הספסל כי בסוף תבוא הקבוצה שתסכים לשלם עליו מחיר הרבה יותר גבוה

    2. מסכים איתך חלקית,ללייקרס זה בהחלט עדיף סימונס רוצה לשחק בקליפורניה+לברון+קלאץ זה אמור לגרום לו להתאמץ שבעתיים והוא יחזק בעיקר את ההגנה שזה מה שחשוב.לפילי לצערי זה ממש לא דיל טוב אלא אם היא לא באמת רוצה להתמודד על אליפות.רוצה לומר קבוצה שלוקחת את ראס מוותרת על עצם היותה קונדיטורית.אתה לא יכול לקחת אליפות עם ראס,לא שהוא היה בשיאו ובטח ובטח שלא עכשיו

      1. בפילי יש כשרון. פשוט מין אדישות לא מובנת. ודוקא לדוק יש היסטוריה של דרבון ואכפתיות. אולי ווסטברוק ישפיע והקבוצה תהפוך לוחמניתף ובכל מקרה זה לא הימור גדול מידי כי סימונס לא משחק

  13. ״חשבתי מיד שבעברית חסרה עוד מילה: תרגום ל-JINX שזה משהו בין להביא מזל רע לבין 'לכשף'.״ – Jinx זה נאחס מנחם.
    Don't jinx me
    אל תנאחס אותי..

  14. מצד אחד קונה עכשיו טרייד של ווסטברוק לדאלאס ולא איכפת לי בכלל מי נקבל מדאלאס.מצד שני דאלאס תמיד הייתה הפילגש שלי ואז היא נדפקת.
    מצד שלישי טרייד כזה יגרום לדונציץ לעזוב את דאלאס בוודאות ואז אולי אולי נזכה לראות את דונציץ במקום היחידי שמתאים לו וזה בלייקרס יחד עם הגבה.
    מה שכן יותר ויותר מתחזקת לי הידיעה שקיובן הוא פשוט בעלים גרוע,עצם זה שבכלל מדברים על דבר כזה זה אבסורד

    1. זה מהלך נהדר של המאבס. כמו שמאנו אמר לראס נותר שנה וחצי בחוזה לפורזי זה 3 או 4 שנים לא זוכר. לכן הם מפנים שנתיים שיוכלו יותר מהר לבנות סביב לוקה ולהביא שחקנים. הייתי אומר שזה טרייד שהמאבס ירוויחו בגדול. ראס יסיים את החוזה שלו ויחתום על מינימום וככה יהיה גם רכז מחליף או שיהיה בקבוצה אחרת

      1. זאת אומרת אתה למעשה אומר אני מקריב 2 עונות (או לפחות עונה וחצי) של דונציץ שאני לוקח ממנו למעשה את הקבוצה ונותן את המפתחות לראס(כי בוא אין מצב שראס יוותר לדונציץ) וכל זה שבשביל עוד שנתיים אני יוכל להביא מישהו כוכב ליד דונציץ?

        1. הגזמת ראס היה שפוט של ביל והוא שפוט של לברון ויהיה גם שפוט של לוקה מבחינת ויתור על הכדור בהתקפה. הגנה הוא לא יעשה בחיים אבל היי זה לא שפורזי עושה הגנה משהו. אני חושב שעם ראס המאבס יראו די אותו דבר (5 נצחונות פה או 5 הפסדים לשם לא ישנה כלום) פשוט יהיה יותר מצחיק במשחקים שלהם..
          זה לא שעם מה שיש למאבס עכשיו הם יכולים לעשות משהו או אזה קונטנדרית….
          אף אחד גם לא יביא ללוקה כוכב כי בא להם, המאבס יוכלו להתחזק רק בשוק החופשי כלומר להחתים כוכב שני בחינם על מקס וככה יהיה להם כסף פנוי בסיום החוזה של ראס.
          את ראס גם יהיה אפשר בכיף להעביר כחוזה נגמר, הרבה קבוצות ירצו את זה.

          פורזי אתה סתם נתקע איתו מלא שנים וגומר ללוקה סיכוי להיות תחרותי. הייתי עושה את הטרייד הזה בלי לחשוב.
          מה שכן כמות האס והריב של דונציק תרד….הייתי שולח שליח שיספר לו את זה חחחחחחח
          רק לראות את לוקה חודר ואז מוציא ל-3 ל…ראס….קלינג…..

  15. תודה מנחם. אני כן חושב שיהיה רצף של הלייקרס בהמשך העונה, הבעיה היא יותר בהגנה ולכן גם ווסטברוק לא היה רעיון טוב מראש. הבעיה היא שאין לדעתי אף קבוצה שתרצה אותו, למרות שאולי כן כדאי להוריד אותו לספסל בשביל שחקנים שאשכרה מנסים למנוע מהיריבים לקלוע

    1. השאלה הגדולה זה אם אפשר חברתית לספסל אותו כמו את וול, אם כן אז לא קריטי טרייד.
      נראה לי שזה בעייתי ולכן עדיף טרייד

  16. גיא היקר,
    כמו שאמרה מרלה דניאלס, אשתו של הלוטנט, בפרק השני –
    "You can not lose, if you do not play"
    .
    תחזקנה ידיך.

    1. you can't even think of calling this shit a war
      .
      אני משוכנע שאתה מכיר את ההמשך…
      .
      (הסדרה הגדולה ביותר ידעה להסביר טוב מכולם מדוע לא ניתן למגר מפלצות נורדיות מיתולוגיות)

  17. הסיפור על ווסטברוק לדאלאס נשמע מגוחך לגמרי.
    שקר מוחלט לדעתי.
    אם היית בונה את השחקן המושלם לשחק עם לוקה, הוא היה ההיפך הגמור מברודי.
    .
    .
    וכמו שאמרתי לפני כמה ימים – קיצרו עכשיו את הבידודים בכפוף לאיזו סדרת בדיקות שמאפשרת לדעת אם מישהו מדבק או לא.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט