יום שישי הגדול פותח עונה עם הנטס נגד פילי, והלייקרס מול הסאנס! / דור בלוך

יום שישי הגדול פותח עונה עם הנטס נגד פילי, והלייקרס מול הסאנס! / דור בלוך

גבירותיי ורבותיי, אחרי פגרה ארוכה ארוכה, הוא סוף סוף חוזר, יום שישי הגדול!

והלילה כמו תמיד המון משחקים, אבל במוקד שני משחקים שיכולים בקלות להיות הגמרים האזוריים, שלנו, שני משחקים בהם ייקחו חלק שתי הקבוצות אולי הכי מסקרנות בליגה, שפתחו את העונה פחות טוב מהמצופה ויקוו להתאושש, הברוקלין נטס שיתארחו בפילי, והלייקרס שירצו להתאושש מההפסד לגולדן סטייט במשחק הפתיחה מול פיניקס שבעצמה צריכה התאוששות מהפסד ביום הראשון של העונה.

אז בואו ניגש לאקשן!

2:00 קליבלנד קאבלירס (1-0) – שארלוט הורנטס (0-1):

שארלוט ואינדיאנה נתנו את אחד המשחקים, שבשקט בשקט היה מהמהנים ביותר בפתיחת העונה הזאת. בעוד כל תשומת הלב הלכה למשחקים של גולדן סטייט מול הלייקרס, הניקס מול הסלטיקס וכיו"ב, בול, גורדון היוורד והחברים חזרו מהפגרה והראו שיש בשארלוט בסיס צעיר לא רע בכלל, שעם חיזוק נכון בשוליים יכול לעשות העונה פלייאוף.

האם החיזוק הזה הוא קלי אוברה? האחוזים שלו מהשדה היו רעים עם 5 מ-17, אבל עם 14 נקודות, יש תקווה בשארלוט שהרביעייה של הגארדים והפורוורדים שלה – ביוורד, ברידג'ס, בול ואוברה יכולה להיות מספיק ורסטאלית וכשרונית כדי לשאת אותם העונה, בהינתן שלא יהיו פציעות טפו חמסה.

אבל הסיבה העיקרית לקום בבוקר בשביל לראות את שארלוט הוא בול, שלנגד עינינו הופך לסופרסטאר של ממש. לא, הוא לא יקלע כל ערב 7 מ-9 משלוש ו-31 נקודות ב-29 דקות, אבל אם יצליח להישאר בריא, הוא בהחלט יכול להיות ה-PG הטוב ביותר בדור שלו וזה יתרון יחסי שאי אפשר לזלזל בו. תענוג של שחקן.

קליבלנד לעומת זאת נראית כמו קבוצה שפשוט לא יודעת מה היא רוצה מעצמה, וזה מתסכל כי היו לה מספיק בחירות דראפט ומספיק כשרון כדי לבנות קבוצה מנצחת או קרובה לכך בשלב הזה, ובעוד החוזה הדפוק של קווין לאב (17 דקות 4 נקודות ואיבוד כדור בהפסד לממפיס) הוא תירוץ לא מספק ומארקנן נראה במשחק הזה כחיקוי מדכא של אותו הדבר (4 מ-14 10 נקודות ב-31 דקות, לא ממש מצדיק את האשראי החופשי לזריקות שהוא מקבל).

בנוסף, אני מכריז רשמית שאני התייאשתי מהסיכוי שדואו הבחירות הגבוהות בעמדות הגארד – גארלנד וסקסטון יהיו מסוגלים לייצר אי פעם קו אחורי מנצח.

אבל אנחנו בפתיחת העונה ובואו נהיה קצת אופטימיים. מובלי נראה סופר שייך לרמה הזאת כבר במשחקו הראשון, דבר נדיר לרוקי, ונראה שהוא יצדיק את ההייפ עם 17 נקודות ו9 ריבאונדים. הוא הסיבה העיקרית לקום כדי לראות את הקבוצה הזאת או לפחות לפתוח בוקס סקור. ג'ארט אלן ממשיך להיות פשוט נהדר וקבוצה שתדע לעשות בו שימוש נכון תרוויח.

הימור: שארלוט ב-12

2:00 אורלנדו מג'יק (1-0) – ניו יורק ניקס (0-1):

אורלנדו מג'יק היא כנראה הקבוצה הגרועה בליגה, וגרוע מזה היא כנראה הקבוצה שמבחינת הסייקל שלה ביכולת שלה לחזור להיות תחרותית היא במקום הגרוע ביותר. בשונה ממובלי, רוקי מדובר נוסף – סאגס – שנבחר על ידי המג'יק נראה בעליל לא מוכן כשקלע 3 מ-14 מהשדה והיה מחריד בתבוסה מול הספרס.

וכשאתה מסתכל מה יש מסביבו – וואגנר נראה כמו רוקי נוסף נראה כמו כשרון נחמד, וונדל קארטר ג'וניור עשוי להיות סנטר סביר, אבל בערך זהו. לגבי מו במבה שדווקא היה יעיל עם 18 נקודות באחוזים טובים, אני לא מצליח להשתכנע שהוא משהו מעבר לעוד פריק שואו בליגה הזאת שקבוצות טובות ילמדו לנצל בקלות ובהבהרה.

בקיצור, דיכאון.

הניקס לעומת זאת, אחרי עונה טובה והדחה מאכזבת מול אטלנטה הוסיפו קצבה ווקר ואוון פורנייה, והשאלה האם מדובר בתוספת שתועיל או תפגע בקבוצה נותרת פתוחה. מעבר לשאלת הכשירות הבלתי נגמרת של ווקר, מדובר בפוינט גארד שב-36 דקות זרק 8 פעמים לסל מול בוסטון, לא בדיוק קבוצת ההגנה החזקה בליגה, בעוד פורנייה זורק 25 פעמים. במשחק הזה הצרפתי קלע באחוזים טובים אבל ההיסטוריה מראה שזאת לא בהכרח אסטרטגיה מנצחת, זאת בעוד ג'וליוס רנדל ממשיך להיות תענוג של שחקן.

למזלם, הלילה, הם פוגשים את אורלנדו.

הימור: הניקס ב-15

2:00 וושינגטון וויזארדס (0-1) – אינדיאנה פייסרס (1-0):

למי שהוא מצטרף חדש למדור, הריני לעדכן אותכם כי מדובר במדור פרובנציאלי להחריד שיתמקד בבחורינו האמיצים מעבר לים, ולעיתים עלול אף לחטוא בסיפוח שחקני מכבי לשעבר כבחורינו האמיצים מעבר לים ויעניק להם טיפול בהתאם.

אם כן, דני.

אסכם לך את כל הקלישאות שנכתבו על העונה הזאת שלו – לדני תהיה תחרות מאוד מאוד קשה בעמדה שלו מול קוזמה, ברטאנס והצ'ימורה, הקבוצה לא וויתרה עליו והוא יקבל דקות אבל העונה לא יספיק לו להראות "גריט", להגן היטב ולהביא נקודות מהאסל, הוא יצטרך להראות משהו התקפי אמיתי. אז היכולת מול אינדיאנה היא בערך ברף המינימאלי של מה שהוא צריך להשיג. 8 נקודות במאה אחוז מהדה, 7 ריבאונדים 2 חטיפות ו-2 חסימות ב-21 דקות. אני מאמין שהלילה הוא עשוי לקבל יותר זמן, ובהתאם יצטרך לספק יותר.

בצד החדשות הטובות וושינגטון מסתמנת לפי המשחק הראשון והוא בלבד כקבוצה עם קו אחורי שאם ישאר בריא יכול להיות מה שהצעירים מכנים אמאלה ואבאלה. בראלי ביל וספנסר דיונווידי, אם בריא, הם צמד התקפי מזהיר ויחד עם הארל בסנטר כל העומדות שהן לא העמדות של דני נראות ממש טוב. לעומת זאת בינתיים עמדת הפורוורד נראית פתוחה כשאף אחד לא ממש פורץ. ברטאנס הוא פלופ של החיים וכדאי שהוויזארדס יפתרו ממנו מה שיותר מהר, מה שנקרא לא לזרוק כסף טוב אחרי כסף רע. קוזמה, עדיין צריך לחכות ולראות. הוא לקח 15 ריבאונדים והפלוס מינוס שלו היה נהדר, אבל זה אולי קשור יותר לעובדה שהוא שיחק את מרבית הדקות שלו לצד ביל בחמישיה החזקה של וושינגטון, וגם הוא יהיה חייב לשפר את הקליעה אם הוא ירצה לשמור על כמות הדקות שלו.

הפייסרס היו הצד השני למשחק מצוין וצמוד מול ההורנטס עליו דיברנו, ולצערם בצד המפסיד, סאבונס ממשיך להיראות כמו סופרסטאר, ולמען האמת אני מחכה לראות אותו בקבוצה אחרת, כי לאינדיאנה, שוב, לצערי, פשוט אין ספסל.

בצד החיובי יתכן והפייסרס עשו את הגניבה של הדראפט הזה עם כריס דוארטה מאורגון שנבחר 13 ונראה וואו מול שארלוט עם 27 נקודות ב-67 אחוז מחוץ לקשת, שווה לעקוב אחריו הלילה ובכלל אחרי כל מחזור הרוקי הזה שמסתמן שיש לו פוטנציאל להיות אחד הגדולים.

הימור: וושינגטון ב-5

2:30 פילדלפיה 76'ס (0-1) – ברוקלין נטס (1-0):

שתיים מהקבוצות הטובות בליגה, נאלצות שלא בטובתן לעסוק תקשורתית יותר בטלנובלה של הכוכבים הבלתי נסבלים שלהן מאשר בכדורסל.

אזהרה מקדימה, מדור זה הוא מאוד מאוד פרו מדע ונגד מטומטמים, ולכן הוא פרו חיסונים, מוזמנים לאנפל.

אז בעוד שתי הקבוצות נאלצות להסתדר בלי אחד מהסו קולד כוכבים שלהן עומס גדול יותר יפול על הכוכבים האמיתיים שלהן.

לפילי זה עבד סבבה מול ניו אורלינס החלשה (אלוהים, עשה חסד עם עבדך ושחרר את אסיר ציון וויליאמסון במהרה בימינו ונאמר אמן), כאשר אמביד נדרש רק ל-26 דקות קלע 22, כשגם טוביאס הארסי, מאקסי, התחליף נכון לעכשיו לסימונס, וסת' קארי לא התקשו לנפק משחק התקפה איכותי. עם זאת, אל תטעו, זה בהחלט לא יספיק לכלום מעבר לחצי גמר המזרח אם הם לא יצליחו להכריח טרייד על סימונס שיחזק אותם.

לגבי ברוקלין אני פחות מוטרד וממשיך לחשוב שאם כולם בריאים, הקור של דוראנט, גריפין, האריס והארדן הוא בהחלט מספיק טוב כדי להתחרות על התואר גם ללא קיירי או תחליף בכלל, מה שקשה לי להאמין שיקרה. כמו כן חשוב לזכור שהארדן תמיד מתחיל חלש ומגביר, ושאולדריג' ומילסאפ היו חלשים עד לא קיימים במשחק הזה מה שבהחלט עשוי להשתנות, לעומת מה שמסתמן כגניבה של הקיץ של ברוקלין – פטי מילס – שהיה פשוט נהדר כפי שהיה כל השנים עבור הספרס.

הימור: ברוקלין ב-5, לא להחמיץ יהיה משחק נהדר.

2:30 בוסטון סלטיקס (1-0) – טורונטו רפטורס (1-0):

האם טורונטו הולכת לעונה של טנקינג של ממש?

מאוד יכול להיות. הקבוצה שהייתה סמל לעקביות בשנים האחרונות והגיעה לשיאה עם האליפות, ובמידה מסויימת לא פחות מכך עם עונה טובה מאוד למרות ולאחר הפרידה מקוואי, נראית כקבוצה בלי תשובות. עם כל הכבוד לתוספת של דרגיץ', ולכשורים המוכחים של ואן וליט ואננובי, התשובה של הקבוצה לעידן של אחרי קייל לאורי הייתה אמורה להיות פסקל סיאקם, אבל הפורוורד שמחלים מפציעה, נראה כמי שלא מצליח להגשים את הציפיות שתלו בו בקנדה.

בהינתן וכך, לטורונטו נשאר לקוות שסקוטי בארנס, בחירה מספר 4 באחד הדראפטים העמוסים בשנים האחרונות יגשים את הפוטנציאל שלו, והוא זה שצריך להיות בפוקוס למי שמשום מה יבחר לצפות במשחק הזה.

בוסטון אומנם הפסידה בהארכה כפולה לניקס, ויש לה צמד נהדר בדמות טייטום ובראון, אבל הורפורד פצוע, ואם הוא לא יחזור בדרך פלא להיות הורפורד של העבר הרי שלא נותר לנו אלא להכריז שבוסטון נכשלה באיוש הכוכב השלישי כשנפלה עם קיירי, היוורד ולאחר מכן עם קמבה וכבר לא נותרה לי גמישות או יכולת לבנות קבוצה של מעבר לסיבוב ראשון, אולי שני במזרח.

הימור: בוסטון ב-8

3:00 שיקאגו בולס (0-1) – ניו אורלינס פליקנס (1-0):

ציון לא צפוי לשחק מול שיקאגו ובהיעדרו באמת שאין שום דבר מעניין להגיד על הקבוצה הזאת חוץ מלהגיד שבחירת המאמנים ואיוש הקבוצה מסביב לכוכב דורי כמוהו היא בגדר רשלנות וזה מבאס מאוד כצופה שמאוד רוצה לראות אותו בסיטואציה טובה להוציא את המיטב שלו.

שיקאגו לעומת זאת, שהזיעה קשות מול דטרויט החלשה לפני שנצחה, היא מהקבוצות המרתקות בליגה. בטווח של שני חלונות היא החתימה את ווץ', דרוזן, בול וקארוסו, והיא צריכה לנצח כאן ועכשיו בהובלת זאק לווין שקלע 34 במשחק הראשון של העונה כשאליהם מצטרף בחמישיה וויליאמס הסולידי.

כדי לעשות את זה יצטרף לקרות משהו שממש לא קרה בעונה שעברה, וגם לא במשחק הראשון של העונה הנוכחית – קליק התקפי. בהקשר הזה יהיה מאוד מענין לראות איך שלושת השחקנים שאוהבים את הכדור – לווין, דרוזן ובול, יסתדרו ביחד ולא ישכחו גם להאכיל את המפלצת בצבע (?) – ווץ' שאני עדיין לא משוכנע האם הוא יותר נארקיץ' או יותר יוקיץ'.

הימור: שיקאגו ב-12

3:00 יוסטון רוקטס (1-0) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (1-0):

שתי הקבוצות שלו היו כנות עם עצמן ואיתנו כנראה היו אומרות שהן מעדיפות להפסיד את המשחק הזה מלנצח אותו יפגשו הלילה ביוסטון טקסס.

לגבי שתיהן מה שמעניין הוא כמובן הרוקיז שלהן עליהן יקום או יפול העתיד שלהן. שתיהן הובסו במשחק הראשון כאשר ג'וש גידי היה פושר עם 4 נקודות אבל גם 10 ריבאונדים עבור אוקלהומה, וגרין היה כמעט מעורר דאגה עבור יוסטון עם 4 מ14 מהשדה. בנוסף לרוקיז יש גם שחקנים צעירים נוספים שקפיצה שלהם יכולה לתת תקווה לקבוצותיהם כאשר אנחנונ מדברים כמובן על SGA בצד של אוקלהומה וכריס ווד בצד של יוסטון.

הימור: אוקלהומה ב-5, לא לצפות, אין צורך.

4:00 דנבר נאגטס (0-1) – סן אנטוניו ספרס (0-1):

שתי קבוצות עם סימני שאלה גדולים.

האם יש סיכוי שמארי יהיה כשיר לפלייאוף? לא ברור וגם תלוי עד כמה הקבוצה תרגיש שאיתו יש לה סיכוי ללכת עד הסוף. יש להם את ה-MVP של העונה שעברה ואת מי שהוא בוודאי אחד משלושת השחקנים שהכי מרימים הן את הרצפה והן את התקרה של קבוצותיהם וזה היה ניכר ובולט ומרשים בנצחון על פיניקס בה קלע 27 נקודות והוסיף 13 ריבאונדים. מה שיכריע את השאלה הוא כנראה הבריאות והיכולת של גורדון, שלא הרשים בעונה שעברה לאחר שהצטרף מאורלנדו, ומייקל פורטר שעל כישוריו אין ספק, רק לגבי יכולתו להישאר על המגרש.

עם קבוצה שרצה ביחד תקופה, דיי כישרון הן בחמישיה והן בספסל, דנבר אמורה ללכת חזק בעונה הסדירה ואז להסתכל ימינה ושמאלה ולהבין האם שווה לה לסכן את מארי בעוד החלון שלה לנצח עם הקור הזה הולך ומתקרב לסגירה.

בצד השני הספרס עם קבוצה שלא אמורה לנצח המון העונה ובעיקר מקווה להעלות את הערך של הצעירים שלה ולהבין מי מהם באמת יכול להיות חלק מקבוצה מנצח במיטב המסורת של הספרס. בעוד לא כדאי להסתנוור ממשחק מול המג'יק כדי לשים לב מה ממה שראינו שם הוא אמיתי ומה לא. קלדון ג'ונסון, דריק וייט, מארי, לוני ווקר, דריוש וואסל וגם ג'וש פרימו הרוקי המסקרן שלא קיבל הרבה דקות במשחק הזה, במוקד הלילה.

הימור: דנבר ב-5

5:00 לוס אנג'לס לייקרס (1-0) – פיניקס סאנס (1-0):

הקבוצה הכי מעניינת בפתיחת העונה הזאת נקודה סוף פסוק.

האם לברון הוא באמת ה-GM שכולם חושבים שהוא, ויש גאונות מאחורי המהלך של הבאת ווסטברוק והבאת המון המון שחקנים וותיקים עם רקורד מרשים אבל הווה לא ברור, והאם כל הדבר הזה מסביב ללברון, תופעת הטבע שלא מפסיקה לתת יימח שמו ודיוויס שווה אליפות או לפחות יציאה מהמערב.

כנראה שהשאלה הכי חשוב היא הבריאות של דיוויס, אני חושב עד היום ואיש לא ישכנע אותי אחרת שאם דיוויס ולברון בריאים הלייקרס עוברים את פיניקס וזה גם לא קרוב, אבל התקווה שלי והחשש של אוהדי הלייקרס הוא שהתוספת של ווסטברוק היא תוספת בעלת ערך שלילי ולא חיובי, וכרמלו אנתוני הוא שאלה גדולה בהקשר הזה על אף ההתבגרות שעבר בפורטלנד. אני אישית אעקוב בעיקר אחרי השניים האלה בפתיחת העונה הזאת.

מולם תתייצב הלילה פיניקס, שהקריסה שלה במחצית השניה מול דנבר הייתה לא פחות ממדאיגה. אני שייך למחנה שחושב שהעלייה של פיניקס לגמר הייתה לא פחות ממקרית. השאלה הגדולה היא מה יתן יותר אפקט עוד שנה על החגורה של כריס פול או עוד שנה של ניסיון פלייאוף מאסיבי עבור איטון ובוקר. האחרון היה מחריד מול דנבר עם 3 מ-15 מהשדה, לא הופעה שנראה ממנו רבות העונה אני בטוח, כך שהשאלה לגבי הסאנס נותרת, נכון לעכשיו, פתוחה, ומרתקת.

הימור: הלייקרס ב-8

5:00 סקרמנטו קינגס (0-1) – יוטה ג'אז (0-1):

ספוילר – יוטה תיתן עונה סדירה נהדרת ותעוף לפני גמר המערב בפליאוף, אחרי שנים על גבי שנים של גובר מיטשל אני אצטרך יותר מנצחון קל על אוקלהומה כדי לחשוב אחרת. הג'אז כמעט ולא התחזקו הקיץ לטעמי, אם בכלל, ואני לא רואה סיבה שהעונה שלהם תיראה אחרת.

הקינגס נצחו את פורטלנד בפתיחת העונה שלהם אבל הם נהנו מיום מהשדה שהם לא יקבלו לעיתים קרובות בעיקר מהאריסון בארנס עם 8 מ-11 משלוש (איפה היית במשחקים 5-7 מול קליבלנד יימח שמך).

מהצד השני הליברטון הראה יכולת חלשה מאוד ואם לקבוצה הזאת יש תקווה כלשהי היא שהבחור ימשיך להיראות כגניבה שהוא נראה בעונה שעברה, וכן שהם יצליחו להוציא משהו מהנכס המניב לשעבר שנקרא מרווין באגלי.

הימור: יוטה ב-20

לפוסט הזה יש 343 תגובות

  1. יש לי דאבל הדר על הראש היום נתייצב ב3 אין מה לעשות. אני מתגעגע לבועה היו אחלה שעות של משחקים.
    היום נראה מה מקסי יעשה מול ההארדניה. אמביד צריך לפחות 40 נק מולם פחות מזה כשלון צריך לרמוס לדרוס אותם בצבע.
    טייבול יקבל את המשימה מול הדוראנטולה צריך לה6ציא אותו קצת מהקצב. יהיה משחק צמוד מאד לדעתי שילך עד הסוף. אני עם פילי ב2.

    הסאנס מול הלייקרס זה מפגש טנש בטנש. יהיה ק5עים לראות את ראס ואת אייטון מול דיוויס שסידרו את לו את יוקיץ ודיוויס בפתיחה 😂. רוצה מקווה חושב ומהמר על הסאנס ב4. דווין בוקר ישים 40 ומעלה. אייטון יאלץ להסתפק ב16 נק שלו.

  2. שארלוט
    אינדי
    ניקס
    בוסטון
    בולס
    אוק
    דנבר
    יוטה

    לפי איך שציון נראה הוא יותר קרוב לסופו מאשר לשאק. יש לו עוד דרישות לשמן? הוא בקושי 3 עונות בליגה בקושי שיחק כל הזמן פצוע. העתיד לא מבשר טובות לגבי העמידות שלו שלא נדבר על יתר החסרונות במשחקו.

      1. ילד עצלן ומפונק, גם בבועה הוא היה שמן, פשוט לא שומר על הגוף שלו . משגע אותי איך יש שחקנים ברמה הכי גבוהה כל כך חסרי משמעת עצמית.

  3. תודה דור
    .
    וואו הרבה הרבה זמן לא קראתי פריוויו שלא הסכמתי איתו עם בערך כלום. אתה באמת חושב שלאמלו הוא בעל פוטנציאל להיות הרכז הכי גדול בדור שלו? אנחנו מדברים על דור שיש בו את יאנג דונצ'יץ' מורנט וגם הליברוטון (שלדעתי יעקוף אותו בסיבוב בעוד עונה שתיים ככה) וזה בלי לחשוב על הרכזים שהגיעו במחזור של השנה.
    .
    לא ברור לי למה קברת את סאגס אחרי משחק אחד ואת אורלנדו בכלל. יש שם אחלה פוטנציאל להמשך.
    .
    אתה באמת רואה בדינווידי וביל כקו אחורי מוביל? ניחא ביל אבל מה לעזאזל דינווידי עשה עד כה בקריירה?? הוא עם יעילות קליעה נמוכה ממוצע הליגה לאורך הקריירה, פציע ולא הוכיח שום דבר עד עכשיו (ואם כבר קו אחורי אז אני לוקח לפניהם את הצמד שהזכרת בפסקה לפני סקסלאנד)
    .
    אני תוהה מה עוד פיניקס בכלל ובוקר בפרט צריכים לעשות כדי שתתייחס אליהם כקבוצה שהיא על אמת..
    .
    שבת שלום

    1. איפה הליברטון ואיפה למאלו ניסני דפקת איירבול ליציע שפגע בכוס בירה של אוהד והבירה נשפכה לו על הראש.
      למאלו הולך להיות כוכב. הליברטון שחקן סטייל ברוגדון נחמד וחביב.

      אבל בדור שיש בו את גה לוקה וטריי למאלו יתקשה להגיע לרמה הזאת שלהם.

      1. אחרי מה שהאנטר עשה הלילה הייתי שוקל במקומך אם להגיב לי לאיזה תקופה. אבל אלו הבחירות שלך אתה יודע..

  4. תודה
    הסלטיקס צריכים לקחת עם או בלי הורפורד את המשחק הזה וגם את השניים שאחרי כן.
    הורפורד לפי מיטב ידיעתי בפרוטוקול קורונה.
    אולי אני לא מעודכן.

  5. למלו בול באמת מדהים, לא יודע אם יהיה הרכז הטוב בדור שלו, אבל בהחלט בין הטובים. יש לילד כמויות של סקילס והפיזיות עדיין לא התפתחה, יש לו שליטה חריגה בכדור כאילו יש לו דבק שם, והוא עדיין נורא צעיר וקטן מהמחזור שלו בשנה חגג רק עכשיו 20 (חודש גדול מקניגאהם).
    ב הלבירטון גם עוד עשור לא יתקרב אליו כיוון שהתקרה והרצפה כמו שגילנו של למאלו הרבה יותר גבוהה. אני שונא להגיד את זה אבל כמה שטעיתי לגבי הבן זונה המוכשר הזה בדראפט.

    1. יכול להיות שזה מבאס אותך אבל אני נאלץ להסכים איתך.
      לאמלו בעיקר מהיר העניין איתו שהוא הפך את שארלוט מקבוצה מצ'עממת טיכו לקבוצה שהכי כייף לראות אותה.
      הוא ומיילס ברידג'ס שזה השחקן הראשון (טוב השני) שלקחתי בקבוצות פאנטזי שלי (אני חולה על מיילס ברידג'ס אני חושב שהוא השחקן הכי טוב בליגה (חוץ מכמה שחקנים טובים אחרים) אני שמח שבשארלוט גילו את זה וסוף סוף פינו לו מקום בחמישיה)). גורדון הייווארד רק שלא יפצע מנהיג שם את כל החבורה הזאת לעולם שכולו טוב ורוזיר זו הטעות הכי גדולה של גילרי (מישהו יודע לאן הוא נעלם? חסרה פה עוקצנות לאחרונה).
      שבת שלום ובהצלחה למהמרים.

      1. שומע
        אני אובייקטיבי, קורא את הדיונים פה כל הזמן, אבל לא מגיב.
        כצופה מהצד, אתה וברוך בין המגיבים האהובים והמוערכים עליי, חולה על הדעות שלכם, ומעריך את הידע הכדורסלני שלכם.
        מה שאני לא מבין, זה, למה אתה לא יכול להעריך את ברוך גם כן, ומתקטנן איתו כל הזמן.
        הוא ענייני ולרוב מדבר דברים הגיוניים מאוד.
        הייתי מציע שתסיר את המשקפיים שדרכם אתה מסתכל על ברוך, ותשים את ההתנצחות בינכם בצד.
        שיחה בינכם על כדורסל נטו זה תענוג.

  6. תודה דור – אחלה פריוויו – אתייחס בהמשך.
    אוף טופיק –
    לאחר שקיבלתי אישור לכך מעורכי האתר (תודה מיוחדת לרועי 🙏) אני שמח להודיע שספר מתח פרי עטי הגיע בימים האחרונים לחנויות הספרים.
    שם הספר : ״חידת היגיון״
    שמי : אביטל יהושע
    .
    מדובר ברומן בלשי מהיר ומפתיע. אם אתם חובבי הז׳אנר – אולי ימצא חן בעיניכם.
    🙂
    שבת שלום

    1. כל הכבוד! בהצלחה!!!
      אני רוצה אחד עם הקדשה.
      מקווה שזה יהיה יותר הגיוני מהתחזיות שלך…
      .
      נ.ב: לא מזמן קראתי ספר מעולה בסגנון.
      מאת האחד והיחיד יו לאורי (האוס, בלק אדר).
      https://www.am-oved.co.il/%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%97%D7%99%D7%A1%D7%95%D7%9C
      ממליץ ממש

    2. יפה מאוד וכל הכבוד 👏👏👏
      נשמע מעניין, אבדוק בעצמי.
      מחכה לרגע בספר שבו מתוך העלטה צץ הקרואטי עם זקן של שבוע וכובע שמוט על ראשו, מצית סיגריה ואומר:
      "Westbrook će nas i dalje sve pokopati"

    3. דה שוט אני רוצה לקרא את הספר בסיבובי המכונה הבאים שלי,
      סגרתי תור בחדר כביסה של המלון,אתה מוזמן להצטופף איתי ולדסדס הא ודה

    1. Frank Vogel says it will be an “easy fix” to integrate Russell Westbrook.

      האם הוא מתכוון להעביר אותו לעמדה 4 כמו שאשך טוען? האם אייטון יקלע יותר מ15 נקודות ויקבל יותר מ10 זריקות?

      1. אז מסתבר שהלייקרס עדיין רק בשלב 1 של חמשת שלבי האבל – הכחשה.
        https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%95%D7%93%D7%9C_%D7%A7%D7%95%D7%91%D7%9C%D7%A8-%D7%A8%D7%95%D7%A1
        השלב יכול להתבטא באמירות כגון "זה תיקון קל", "זה רק קדם עונה", וכדומה.
        השלב השני – כעס: "השופטים דופקים אותנו!", "אני צריך להיות יותר עם הכדור!" (לברון), פאסיב אגרסיב כלפי הכלבת.
        שלב שלישי – מיקוח: "כל אחד בקבוצה צריך להקריב את האגו שלו!", ניסיונות טרייד לא מוצלחים על האידיוט.
        שלב רביעי – דיכאון: "אנו לא קבוצה טובה", "העונה הזו אבודה", זיוף פציעות כדי להימנע מהכישלון הממשמש ובא.
        שלב חמישי – קבלה: "אנחנו נחזור עונה הבאה טובים יותר", "תמיד קמתי ממפלות בקריירה הארוכה שלי", והודאה בטעות – "עשינו שגיאה נוראית שהבאנו את ראס. הוא היה ההתאמה הכי גרועה שיכולנו להביא עבורינו. היינו צריכים ללכת על הילד".

  7. שארלוט
    ניו יורק
    וושינגטון
    ברוקלין
    בוסטון
    שיקגו
    אוקלהומה
    דנבר
    סאנס
    יוטה

    מאמין שאנחנו יכולים להקשות על דנבר אבל הם פשוט שתיים או שלוש רמות מעלינו. המפתח זה להקשות על יוקיץ בהגנה אולי ג'וק לאנדל יכול לעזור בקליעה מבחוץ איתו

  8. אחלה פריוויו תודה רבה דור. סיכמת יפה את בוסטון, וחבל. הורפורד יהיה מצוין, אבל לא לילד הזה פיללנו.
    .
    לא ננצח את דנבר, וזה בסדר גמור, צריך להחליף עליו את פולטל, יובנקס ולנדייל, שישתפשפו קצת.
    .
    לייקרס פיניקס מעניין כי אף אחת מהן לא תרצה להתחיל את העונה במינוס 2.

  9. Simmons reported to shootaround today ahead of Nets game and was seen engaged around the team, sources said. The three-time All-Star has expressed he wants to play but isn't prepared mentally.

    מיץ של הזבל צוחק על בעיות נפשיות ואנשים שצריכים כדי לברוח מאימונים, יאללה פילי קנסות.

        1. בן סימונס וריץ' פול הם כאלה טיפשים , הכניסו את עצמם לבור שלא יוכלו לצאת ממנו.
          לפילי כמו לכל קבוצה בליגה יש ביטוח רפואי שכולל פציעות רגילות ובעיות נפשיות , חברת ביטוח זה לא קבוצה שחשוב לה מפרי אייג'נטס , כדי לכבד את הביטוח הם ידרשו ויקבלו בדיקה פסיכיאטרית של סימונס ויוכלו לקבוע אם הוא דובר אמת או משקר.
          אם הוא דובר אמת פילי לא ישלמו דולר ואפילו יקבלו טרייד אקספנשן מהליגה וסימונס יוכרז כבעל בעיות נפשיות ונראה איזה קבוצה תיתן לו את החוזה הבא.
          אם הוא משקר זה insurance fraud בדיוק כמו שתפסו את השחקנים לאחרונה שהולכים להיכנס לכלא

          1. איזה מגזימים אתם, בסה"כ אמר שכרגע הוא לא מוכן מנטלית לשחק לא שיש לו בעיות נפשיות וכל מה שתיארת. לא יגיע לשום חברת ביטוח ונעליים

    1. איזה ביזיון..
      איבדתי אליו כל הערכה (ועד לפני סוף העונה, היתה קצת הערכה. בפורום?! תתפלאי).
      אני מבין שריץ' פול בא עם הטיעון הזה להנהלה, וסימונס עכשיו רוכב על זה, כי אי אפשר לקנוס שחקן או לא לשלם לו, כשמדובר בבעיות מנטליות. אוי לבושה.

  10. קיירי לא בליגה, סימונס עם בעיות מנטליות, דווייט הווארד לא ברשימה של ה75, קוואי לאנרד הוציא אלבום, אפשר לסגור את הליגה ראינו הכל.

  11. Breaking: The NBA is preparing for a massive story accusing #Suns owner Robert Sarver of racism, sexism and sexual harassment in a series of incidents, sources say. With enough evidence to support such claims, there’s a real chance the league would forcibly remove Sarver.

  12. דה שוט מסתמן כאן כאחד המגיבים הסופר אינטיליגנטים והאהובים עלי מכל (וגם חולק איתו את הפוביה לוויזארד ולמכבסה). אם הייתי בארץ הייתי רוכש בכיף את הספר החדש שלו. ד״ר גוגל לא הראה לי הרבה עליו אבל האסמכתא לידע האנציקלופדי והנסיון שלו בכדורסל קיבלה אישור מהדהד: https://basket.co.il/all-time-players.asp?PlayerId=12194

    1. חחחחח תודה איש השור הייתי אז נער פוסטר בגליל. לצערי לא סיימתי את העונה – התגייסתי באמצעה. המאזן שלי בליגת העל לא מרשים במיוחד. מה שכן – 8 נקודות מתוך העשר נקלעו במשחק אחד – נגד הפועל ירושלים 🙂

  13. על הפנים בוושינגטון ביל חסר אבדיג׳ה כבר בחוץ לא עשה הרבה. קוזמה ופופ זה שוד – ראס שווה את שניהם ויש עודף

    1. יאאאאאאאאאאאאאאאלה דה שוט קישטה למכונה,קח איתך את הקלינגון הדגול,זוג טיטולים תלויים על הדלת עבורכם,הנאהבים

    1. ממתי לווש יש הגנה?
      הטיטול יצא מהשקית ובגלל חוסר המרות שלך דה – שוט אתה והקלינגון מקבלים טיטול XXL משומש עם פו ופוקים טריים,תתחלקו בו

  14. שתבינו שעד האמצע הרבע שני הוא היה בלי נקודה ואז בוםם תפר עליהם 20 במכה אחת, לקח לו 6 דק'. וכל ג'אמפ יותר יתר מטומטם מהשני מבחינת דרגת קושי.

  15. סיומת לא טובה של פילי טייבול עם עבירה מפגרת על דוראנט ואז קרי חושב הוא סטף הולך ראש בקיר ומאבד כדור במקום להוציא למקסי ל3 לבד לסיום הרבע.
    אני רואה בווש אבדיה הפך לשחקן ספסל חחח הוא בטח מתגעגע לראס וברוקסי

    1. הבעיה שאבדיה משחק עם הראש יותר מדי וחושב כל הזמן על המהלך הנכון, בזמן שכל מי שעל המקום שלו פשוט זורק לסל. אבדיה צריך מאמן שיתן לו לקבל החלטות כדי שיראו מה הוא יודע ולא יבקשו ממנו להיות סקורר

        1. דינווידי השנה מקבל את ההזדמנות להיות PG פותח בקבוצה עם שאיפות פלייאוף. זאת ההזדמנות שלו להראות מה הוא יודע, בהנחה שיצליח להישאר בריא

  16. שוב פעם פילי מגיעים למשחק צמוד בדקות האחרונות ונראה שאין שם שום תוכנית התקפית… לעזאזל, אמביד שם!!! שיורידו אותו לפוסט לטחון את השומר שלו במקום שכל הגארדים יקפיצו שוב ושוב

    1. זאת ההתקפה של פילי שאין שם כלום וגרין מקבל את הכדור בשניות האחרונות ואין לו ברירה להעיף. אמביד מטייל על הקשת וחוסם לקלעים או פיק נ רול. שיורידו אותו למטה לטחוןץ

        1. לא הייתה בעיה היום בהגנה. ההתקפה נוראית. גרין מקבל כדור עם סוף שעון ואין לו ברירה להעיף. אמביד בכלל לא נוגע בכדור ומסתכל על קארי והאריס מקפיצים מול השומר שלהם.
          זה ריברס היום שצריך לתת את הכדור לאמביד ושכולם יזוזו מהדרך. במקום זה אמביד מטייל על הקשת ומנסה לחסום

  17. סת קרי הזבל מכדרר על הגבון חחחל שוב מאבד את דוק ריברס צריך לפטר היום המאמן הזה זבל מטונף משאיר פח כמו גרין על המגרש וקרי מנסה כל הערב לכדרר על הגבון ולא מסוגל אמביד רבע אחרון 2 כדורים קיבל ולא שיחק חצי רבע 😂😂

    משחק שהיה גמור איזה קבוצה מטונפת איך עוד לא זרקו משם את הזבל דני גרין

  18. פילי מפסידים את המשחק הזה על התקפה. אין להם מושג מה לעשות. אמביד מטייל על השלוש ומחפש לחסום המקום לקחת כדור בפוסט. הסנטר אולי הטוב במשחק לא רואה כדור ורק מנסה לחסום. הזוי!

  19. דוק ריברס אידיוט. מושלם
    פילי הובילו 10 הפרש והוא הכניס את גרין במקום טייבול
    גרין עם 7 איירבולס ונטס עשו ריצת 13-0
    פשוט איום ונורא

  20. אמרתי כבר שנה שעברה את דני גרין יש להעיף מפילי וגם את הזבל ריברס טייהול צריך להיות בחמישייה אין מה חעשות עם דני גרין הוא גם שומר חלש מאד כולם חוגגים עליו ועוברים אותו כמו מים.
    גבון קרטר נכנס וחיסל את סת קרי שלא הצליח להוציא אפילו זריקה.
    3 איירבולים רצוף מה3 שהוא לבד לגמרי לא זכור לי דבר כזה

  21. אם אתם צריכים למצוא דרך מטופשת/יצירתית להפסיד משחק, דוק ריברס הוא האיש שלכם למשימות מיוחדות.
    שנים של הצלחה בתחום. אחד שיודע איך עושים זאת נכון.

    1. כלום כבר לא יעזור פילי מועדון שבור מנטלית מאד חלשים גם אמביד לצערי נכנס רבע אחרון עושה טובה שהוא זז זה פרנצייז זה? איפה הרעב? הרצון להשפיל? הולך לעשות סקרינים לדני גרין 😂😂😂
      דני גרין היה צריך להעיף מזמן הוא הרג אותנו גם מול ההוקס הוא כבר לא מסוגל לשמור כמו פעם אז אין לו ערך

  22. ריצת 16-1 לברוקלין ב 5 דקות. אחרונות
    דוק ריברס מטומטם
    החילופים שלו גמרו משחק שהיה גמור לפילי .
    שילך ישב בבית יחד עם סימונס ישחקו דוקים

  23. אם אני ריברס אני לא מקשקש איזו קלישאה במסיבת העיתונאים אחרי זה. פשוט לוקח אחריות על משחק שכבר היה לו בידיים והצליח להפסיד

  24. מה שאני אוהב בווסטברוק שלא משנה כמה שטויות הוא עושה, הוא פתאום דופק מהלך של סל ועבירה וצורח כאילו הוא נתן גיים-ווינר במשחק 7…

          1. יש שם מכות קטנות כאלה אמיתיות.

            זה מזכיר לי שבתיכון היה איתי בשכבה בחור 1.98 שרירי סוס שהחליט שהוא רוצה להתמקצע באיגרוף תאילנדי.
            הגיע לאימון ראשון להילחם במישהו שם העיפו אותו מהזירה אחרי כמה דק 😂😂😂
            נקרענו מצחוק הבן אדם חטף מכות מאיזה אחד יותר קטן שניפח אותו
            לא הפסקנו לרדת עליו

  25. הולכת להיות עונה מצחיקה ללייקרס האשך צדק כמה צחוקים יהיה לברון כבר לא סוחב כמו פעם לא זז דיוויס לא מתקרב לצבע רק זורק מיד ריינג ושלשות ראס בלי קליעה בייזמור גופה שזורק מלא ודוויט זה מלך הקומדיה

  26. אין בלייקרס הגנה כלל התקפה מאד איטית וצפויה מזל שהלוז,שלהם עכשיו זה קאבס מיני אוק וכל החברים האלה אחרת הם היו סובלים קשה.
    הדפוקים האלה היו מחתימים את דינווידי היו אש הוא 10 רמות על ראס. את דוויט הם צרחכים לחתוך כבר עכשיו במחצית הבן אדם לא יכול לשחק היום בליגה לאומית בארץ אין לו שום קשר לכדורסל הוא כבר מחטיא דאנקים. גם לא יכול לשמור רק לעשות עבירות.
    בייזמור גם לחתוך שחקן נוראי חלש בהגנה ו0 בהתקפה ועוד זורק גאמפים בסיבוב בלי בושה.
    רונדו יחסית סבבה מפתיחת העונה אבל זה לא יחזיק.
    לברון עייף כבר לא רץ לא שומר שנהיה עמוק בעונה הוא בכלל לא ישמור עכשיו הוא עוד טרי העונה רק התחילה.
    דיוויס במוד של אני לא מתקרב לצבע עומד על קשת ה3 וזורק מיד ריינג בסיב כל הזמן.
    הבעיה הכי קשה שם זה ההגנה. יש להם בחמישייה 4 שומרים חלשים

  27. פוההההההההההההההההההההההה, פיהוק גדול.
    אפשר לחזור לישון? מה הולך עם הלייקרס? יואל תביא חיתול דנדש, יה קמצן.

  28. מארי נראה ממש כאילו הוא מפחד לזרוק משלוש, לא ברור לי מה קורה שם , אבל אם 3 מתוך ווקר, מארי, ווייט, קלדון ווואסל לא יפתחו קליעה יציבה בווליום גבוה הקבוצה הזאת אבודה מראש

  29. גוווווווווווווווווווו סאנס
    יש ריח באויר של דה זא וו של 2010 + סירחון של פוקים מלוחים שברחו מהטיטול של הלייקרס
    ווגל הצהיר שהוא מפסוט מבחירת הזריקות של הקלינגון
    חחחחחחחחחחחחחחח אני מית

  30. נותנים לפול לזרוק מהספוט שלו בלי שמירה כמו אימון ואז אנשים מתלהבים לי פה 😂😂
    השיקצה בכלל לא מנסה לחדור לצבע זורק רק שלשות הסאנס פיזים שם עם אייטון קראודר וברידגס. שם דיוויס צריך לטחון אותם והוא גם בורח משם

  31. הייתי שמח לראות את אייטון מוריד ריבאונד התקפה ועולה לסל במקום להוציא החוצה. משהו בסגנון של פאו גאסול שהיה שומר על ידיים למעלה וממשיך לסל

    1. חשבתי על זה שיכול להיות שלברון הביא אותו כי הוא רוצה להתמקד יותר בקליעה. יש לו לעבור את קארים…
      אבל מלראות את המשחקים אני ממש לא בטוח בזה.

  32. אנטוני דיוויס ממש אימת הליגה, הוא והדביל מקבלים 30 הפרש מקבוצת נוער. מזל שהוא נפצע עונה שעברה ונתן לאוהדי הלייקרס תירוץ מושלם להדחה. הנה תראו גם איתו זו קבוצה עלובה

  33. קשה לי לראות יותר מידי מהגועל של הלייקרס ,איזה שנה הולכת להיות ב-ללל נקבע יום חג שנתי להחתמת הקלינגון
    מלא בקשות לחברות עם שטיפת מוח והמרה בכפר עם טיפול פסיכולוגי צמוד מאוהדי שיקוצים לשעבר
    מזכירת הכפר ביקשה עוזרת ,לא עומדת בעומס,
    דה-שוט יציץ עוד חודשיים מהמכונה ויתחנן לטיפול המרה וחופשה מהמכבסה
    חחחחחחחחחחחחחח
    איזו עונה תענוג

        1. הבולבוס רונדו וראס והגבון הולכים לצרוח אחד על השני
          הבולבוס יצטרך פאה אחרי העונה,כל הדשא שנשאר לו על הראש הולך לנבול
          ומה שהכי יפה שכל השיט הולך להדבק אליו העונה
          ההחתמה של הקבוצה הזאת עליו

  34. אני 50+ שנה צופה בNBA ודפוק לא ראס לא ראיתי, אין מצב שיתנו לאייטון לנפח סטטיסטיקה 10 זריקות מהשדה, 8 נקודות. האשך שוב צדק שחקן משלים

  35. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    מרון הרססססססססססססססססססססססס

  36. לברון כמובן על המגרש, רק כי מעניין אותו שיא הנקודות של ג'אבר, הוא יעשה הכל עבור השיא הזה (לאו דווקא מאשים אותו) כולל להחריב טוטאלית את המועדון המסריח הזה.

    1. באסה שהלייקרס ופילי הפסידו למרות שהיה צפוי, לאחד יש דביל בשם ריברס, לשניים יש דביל העונה לשם ווסטברוק. מזל שבוסטון הפסידו גם לאדם את העצב והשמחה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט