מי לא משחק הלילה? -הרפטורס מארחים את גולדן סטייט/ הלל הורוויץ בדיווח חי מהמגרש

מי לא משחק הלילה? -הרפטורס מארחים את גולדן סטייט/ הלל הורוויץ בדיווח חי מהמגרש

בפעם האחרונה שגולדן סטייט שיחקה בטורונטו (לא רק מול הקבוצה אלא גם בעיר), השנה הייתה 2019 וזה היה משחק מספר 5 של הפיינלס, במה שנראה כמו חלום רחוק ישבתי ביציע עם עיתונאים מכל העולם שהגיעו בטיסות, האולם היה מלא והקורונה עוד לא הייתה באופק. על המגרש שיחקו במדי גולדן סטייט KD, וקליי שלא חזרו לשחק מאז במדי הקבוצה. כשראיתי בלו"ז בתחילת העונה את המשחק הזה סימנתי אותו כחובה. ובכן….

May be an image of 4 people and text that says '一 PELICANS 23 PTOR K HOUSTON 3 PHILR 23'
פעם אחרונה שגולדן סטייט שיחקו בטורונטו
May be an image of 6 people, people playing sports, ball and text that says 'HOUSTON 13 OKLAHOMA CITY 0 Ο CELTICS 11 35 VARRIO OKC 13 23 25 PHILA'
מה השתנה אצלכם מאז הפיינלס של 2019…?

הכתבות של יום רביעי בערב בטורונטו שדיברו על ההשראה שפרד ואן וליט קיבל מסטף אי שם ב2015 וההתרגשות מהחזרה של הלוחמים מעל 900 ימים אחרי כן התחלפו בכתבות על קורונה, מנוחה וחוסר רצון לעיכובים בגבולות. כפועל יוצא בערב השני של back to back ואחרי ניצחון בבוסטון גולדן סטייט החליטו לשלוח את כל שחקני המפתח הביתה ושלחו את המחליפים לדפוק כרטיס.

May be an image of text that says 'INACTIVE PLAYERS TORONTO RAPTORS M I TORONTO RAPTORS DALANO BANTON KHEM BIRCH DAVID JOHNSON PASCAL SIAKAM GOLDEN STATE WARRIORS STEPHEN CURRY DRAYMOND GREEN ANDRE IGUODALA JORDAN POOLE OTTO PORTER JR KLAY THOMPSON ANDREW WIGGINS JAMES WISEMAN'
מספר שחקנים שלא יישחקו הערב…

אם זה לא הספיק בכדי לבאס את האווירה, פסקל נכנס לפרוטקול קורונה והרפטורס הודיעו שיגבילו את תכולת האולם ל50% בתקופה הקרובה. זה משחק הבית ה16 העונה של טורונטו וקשה למצוא מישהו שיהמר איך יראה משחק 42.

בטורונטו שמחו לקבל את OG בחזרה אחרי חודש בחוץ , מול הרכב כזה של הווריורס אין צורך לשלוח אותו לG-League והוא יכול להוריד חלודה ממש כאן מול הקהל הביתי. הרפטורס באים לנצח וכבר מהפתיחה הם משחקים בצורה אינטנסיבית ונראה שהם הולכים לקחת את הW הזה בשתי ידיים, בסופו של יום אפשר לנצח רק את מי שמולך. גם זה לא השתנה מאז עונת האליפות.

May be an image of 2 people and people playing sports
סקוטי בארנס

מעט האוהדים שנמצאים באולם לא עושים הרבה רעש, הדי ג'יי והקרוז מנסים לעורר את מי שנמצא אבל לא הולך להם יותר מדי. אני מכיר אישית לפחות 6 אנשים שבחרו לוותר על היום למרות שתכננו ללכת רק בגלל ההרכב ממול. מה שמעלה את השאלה עד כמה זה לגיטימי בעונה בה גם ככה הרבה כוכבים יפסידו משחקים בשל פרוטוקול הקורונה.

May be an image of 1 person
קרחות ביציעים

אצל הלוחמים קמינגה משחק כמו שחקן לגיטימי לגמרי ובהעדר נוכחות בצבע של טורונטו צפוי לו משחק טוב, גם ביילצה משחק היטב בדקות שיש לו. בצד השני אלה בארנס ו FVV שמובילים את המקומיים כאשר 2:07 לסוף המחצית הראשונה פרד ואן וליט עם 17, 10 אסיסטים וחמישה ריבאונדים. כנראה שפרדי נהנה לשחק הערב כי לא נראה שנרס ממהר לתת לו לנוח ולמרות ההפרש שרק צומח פרדי יסיים את המשחק עם 33 דקות וזה בלי דקה ברבע האחרון. היתרון היחסי של משחק כזה? לפחות אין הרבה זמן מבוזבז על פסקי זמן.

May be an image of ‎5 people, people playing sports and ‎text that says '‎Homing Homing NBA উত্তব AREWA צפון NO Homing KUZEY NORD 北 NORTE UTARA उत्तर SIAURE BJELICA‎'‎‎

לפעמים קל לשכוח עד כמה שחקן צריך להיות טוב כדי לגרד את המקום ה15 של הסגל בקבוצות האלו ולכן רמת הכדורסל על המגרש באמת לא רעה אבל כשלוקחים בחשבון שזו ליגה של כוכבים ואת רמת התיאום שלא קיימת בין שחקנים שכמעט ולא משחקים קשה לומר שהמשחק מתרומם לגבהים.

אחלה בלוק שבעולם
credit to raptors nation on Youtube

ברבע הרביעי פרשס אצי'ווה קולע הרבה מסלי הגארבג' טיים בצד אחד ודיימון לי וגארי פייטון קולעים היטב בצד השני. את הרבע האחרון האורחים מצליחים לנצח ולצמצם את ההפרש במקצת ככה שהם מפסידים "רק" ב19 הפרש. הרבע הרביעי סיפק לפחות כמה מהלכים יפים כשפרשס קולע אלי אופ, מלאכי פלין שובר את הקרסול של הווריורס וגם קיבלנו חסימה יפיפיה של יוטה ווטאנבה על גארי פייטון.

יפה לך מלאכי!
credit to raptors nation on Youtube

הרפטורס מנצחים את המשחק בתוצאה של 100-119 . את הרפטורס הוביל פרד ואן וליט עם 27 נקודות באחוזים מעולים , 12 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, סקוטי בארנס הוסיף 21 נקודות עם שישה אסיסטים ו-8 קרשים. אצל הלוחמים קמינגה עם 26 נקודות כולל 4-6 מהשלוש, אחלה רוקי. הרפטורס מנצחים את הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה ערב המשחק, נשמעת כמו כותרת לגיטימית לעיתוני הספורט המקומיים של מחר.

May be an image of 6 people, people playing sports and indoor

לפוסט הזה יש 21 תגובות

  1. אחלה. תודה.
    גם במשחקים כאלה יש מה לראות כי מי שמשחק נלחם על הדקות וההזדמנות להיכנס לרוטציה, ובטח ובטח על החוזה הבא.
    .
    הדרך של הליגה "להילחם" בחיסורים היא פשוט לרווח את הלו"ז.

  2. תודה רבה. אחלה סקירה.
    אתמול צפיתי בקייד קאנינגהם משיג 21 נקודות מול יוסטון במשחק שלא הולך לשם – ונראה שנגמלתי מהרצון לצפות ברוקיז שמובילים קבוצות לא אפויות. אז מרשים שקמינגה יכול להתפוצץ ככה במשחק, יהיה מרשים לראות אותו משתלב בתפקיד מתון יותר בקבוצה בהרכב מלא שמייצרת נצחונות ואפילו איזו אליפות או שלוש.

  3. תודה.
    התנהגות מבישה וחסרת כבוד של הווריירס במקרה הזה.
    התגובה צריכה להיות בהתאם – הפסד כזה צריך להיחשב כמספר השחקנים שנעדרו – כלומר אם 7 שחקנים שיכלו לשחק לא שיחקו, אז ההפסד הזה שווה שבעה הפסדים.
    איזה ערך יש לליגה, למשחק ולספורט במצב עניינים כזה?

  4. תודה רבה על הסיקור. הבונוס של כל פרוטוקולי הקורונה הוא שלפחות לפלייאוף כל הכוכבים יגיעו (לפחות אלו שיגיעו) עם הרבה יותר מנוחה מאשר עונות אחרות

  5. סקירה מעולה הלל!
    כמה נקודות רנדומליות:
    א. באסה לקבל משחק כזה בלי כל כוכבי הווריורס אבל אולי עוד כמה שנים תוכל לומר שראית את המשחק האמיתי הראשון של קומינגה.
    ב. חסימה מדהימה של ואטאנבי אבל יותר מהכל אהבתי את התגובה של פייטון השני – עוזר לו לקום ונותן לו תפיחת "וואלה שיחקת אותה" על הישבן. אהבתי אותו לפני ועכשיו זה רק התגבר.
    ג. איכשהו הראפטורס לא מצליחים להגיע למצב שכולם כשירים כשסיאקם ואנונובי עושים רוטציה על אזרחי. כשכולם בריאים יש להם חמישיה נהדרת של ואן וליט, טרנט, סקוטי בארנס, אנונובי וסיאקם. מעולה הגנתית ומגוונת התקפית.
    במזרח הצפוף הבריאות והכשירות כנראה יעשו את ההבדל בין פלייאוף, פלייאין ומקומות 11/12.
    ד. ברור שמילווקי והנטס רמה מעל כל השאר, עם אמביד כשיר גם פילי ברמה הזו וכך גם ההיט כשהפצועים יחזרו. אטלנטה לא נראים טוב אבל קשה לי לדמיין אותם מסיימים מחוץ לשישייה ונראה שגם הבולס בדרך לשם.
    על פניו בוסטון היתה אמורה להיות טובה מכל שאר המתחרות אבל משהו לא מתחבר שם ולכן הם נעים באיזורים של קליבלנד, שארלוט, וושינגטון. הראפטורס שווים לכל החבורה הזאת. לא במקרה בין מקום 6 ל-11 יש פער של משחק אחד בודד.

    1. לא חשבתי על זה. בהחלט המשחק הגדול הראשון של קומינגה. סיכוי שגם המשחק הלא רע הראשון של מודי – שהוא יותר בתבנית שרגילים אליה בווריירס. יהיה דור המשך מעניין.
      החסימה של ואטאנבי והתגובה של פייטון בהחלט היו יפות לצפיה. כולם צחקו על ואטאנבי אחרי ההטבעה של אדוארדס עליו אבל צריך הרבה יותר שחקנים כמוהו שלוקחים סיכונים בהגנה. לא פחות.

  6. תודה הלל. שמע, לפי הצילומים נראה שנתנו לך מושב עתונאים מצויין. האמנם?
    שוב! הנחלת גאווה גדולה לאתר כשאנחנו הישראלים שם (ואולי אפילו היחידים בעולם מלבד מדיה אמריקאית!)

    1. מושב עיתונאים גבוה באולם אבל אחרי כמה שנים בתפקיד הבאתי מצלמה עם זום איכותי וזו התוצאה.

      אבל בתכלס, יש מושב שהוא לא מעולה? מדהים מה אתה והאתר מצליחים לעשות, אני רק שמח לקחת חלק! מקווה להמשיך לייצג את הופס בכבוד כל עוד ייתנו ל דיה להיכנס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט