שיקגו נגד דנבר, פיניקס נגד הספרס ועוד שמונה משחקים ביום שני מלא בכדורסל / עומר בקאל

שיקגו נגד דנבר, פיניקס נגד הספרס ועוד שמונה משחקים ביום שני מלא בכדורסל / עומר בקאל

שארלוט הורנטס (11-14) – פילדלפיה 76' (11-12) 2:00

לאמלו, רוזיר, פלאמלי וג'יידן מקדניאלס. אלו השחקנים שבינתיים החזירו בדיקות קורונה חיוביות ונכנסו לבידוד עד שיחזירו מספר תשובות שליליות ברצף אבל יכול להיות שהם לא יהיו היחידים שלא יוכלו להתלבש למשחק. אתמול באותו סגל חסר הקבוצה הצליחה לנצח את אטלנטה בזכות 32 נקודות של ברידג'ס ו6/10 מחוץ לקשת מקלי אוברה. בורגו לא מוכן לתת את המקום לבוקנייט, הרוקי הצעיר, ומעדיף לשחק את איש סמית' וקודי מרטין במשך 35 דקות למשחק. מי שכן מקבל מקום הוא הפורוורד הצעיר ג'יי טי ת'ור, שהיה הבחירה שלי לחטיפת הדראפט לפני העונה, שעד כה רושם 9.4 נקודות ו1.4 חסימות. בכל הרכב העונה שארלוט משחקת את הכדורסל השני המהיר ביותר בליגה ופילדלפיה עם אמביד בפוסט משחקת את הכדורסל השני האיטי ביותר, במידה ושארלוט יוכלו לדחוף את המשחק המהיר ולגרום לסיקסרס לרדוף אחריהם הם יכולים להשיג יתרון במשחק. הבעיה בסגל הדליל שהם מעמידים היא שבשביל לנצח הם חייבים לקבל משחק טוב מברידג'ס, מאוברה ומהייווארד שלושת הכלים ההתקפים המובילים שלהם.

בצד השני פילי יודעת שהיא נמצאת ביתרון במצ'אפ. טוביאס האריס עדיין נמצא בספר למשחק עקב מחלה אבל עם דני גרין ומאטיס ת'ייבול ואמביד יש להם את הכלים לעצור את ההתקפה של שארלוט. אבל היתרון האמיתי נמצא בצד השני, פי ג'יי וושינגטון שיחק 37 דקות במשחק האחרון של שארלוט רובם הגיעו בעמדת הסנטר. אמביד חייב לשלוט במצ'אפ ובצבע של שארלוט ולהזכיר לליגה כמה דומיננטי הוא יכול להיות במידה ושארלוט יעלו עם ניק ריצ'רדס בשביל שיספק להם עוד גודל זה יפגע להם בהתקפה ובסגנון שבו הם משחקים. ניצחון של פילדלפיה ישווה אותם לשארלוט ויוכל עוד הערב לעלות אותם בחזרה למקום שמוביל ישירות לפלייאוף. ארבעת המשחקים האחרונים שלהם, שני הפסדים לשני ניצחונות, הסתיימו ביתרון משותף של תשע נקודות. טייריס מקסי, הגארד הצעיר שנכנס למקום של בן סימונס בהרכב, לא מצליח לקלוע במשחקים האחרונים והוא עומד על 28% מהשדה ו20% מחוץ לקשת בלי האולסטאר שעדיין לא הצטרף לקבוצה פילדלפיה תצטרך לקבל יותר מהרכז הפותח שלה.

הימור: רשימת החסרים של שארלוט והמצ'אפ הבעייתי עם אמביד יכריעו את המשחק. פילדלפיה מנצחת.

דטרויט פיסטונס (18-4) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (16-6) 2:00

רצף הניצחונות המפתיע של יוסטון הוריד את דטרויט למקום האחרון בדירוג הליגה כולה והיא מחזיקה במאזן הגרוע ביותר בליגה ובמידה והיא תנצח ואוקלהומה תפסיד (הייתי שם כסף על השני) יילקח ממנה התואר המפוקפק. הבעיה היא שבשביל זה צריך לנצח כמה משחקי כדורסל. דטרויט ניצחה רק משחק אחד מתוך עשרת המשחקים האחרונים שלה והפסד הערב יעלה את מספר ההפסדים הרצופים לתשעה. באותם משחקים (בעונה כולה) הם היו ההתקפה השנייה הגרועה ביותר בליגה למרות מספרים לא רעים מהבחירה הראשונה בדראפט: 15.8 נקודות ו5.7 אסיסטים, הוא וג'רמי גראנט הם השחקנים היחידים שקולעים יותר מ13 נקודות בהרכב ואף אחד לא מצליח לקלוע באחוזים יציבים, דטרויט עומדת על 40.7% מהשדה לעונה ו30.2% מהשלוש (כמובן ניצבת במקום האחרון). היא תצטרך לתת פייט רציני מכייוון שאוקלהומה הולכת לקבל את שאי ואת גידי בחזרה והיא לא אותה קבוצה שממפיס פגשה במשחק האחרון.

152-79(!). ככה נגמרה תוצאת הסיום בניצחון הביתי של ממפיס על אוקלהומה במשחק האחרון של הת'אנדר, שהפסידו את כל אחד מהרבעים ב(לפחות)20 הפרש בדרך למשחק שיירשם בספר השיאים כתבוסה הגדולה ביותר בתולדות הליגה. יש לאמר ששאי, גידי, קנריך וויליאמס ודריק פייבורס לא לקחו חלק במשחק למרות שגם ג'ה מוראנט לא התלבש בשביל ממפיס. אחרי תבוסה כזאת אתה צריך לחזור עם הצהרה ובמיוחד כשמדובר בהתממודדות כנגד הקבוצה החלשה ביותר בליגה. דווקא אחרי שניצחה חמש התמודדויות מתוך שבעה משחקים בתחילת חודש נובמבר אוקלהומה לא הצליחה לנצח משחק אחד מאז (8 הפסדים). הקבוצה תקבל בחזרה להרכב את פייבורס, וויליאמס וגידי, תוספות חשובות להגנה ולהתקפה של הקבוצה, אבל תישאר ללא שג"א.

הימור: אחרי ההפסד המביך בקבוצה ירצו להראות שהם עדיין קבוצה תחרותית ויתנו מעצמם בשביל לצאת עם ניצחון. אוקלהומה מנצחים.

אינדיאנה פייסרס (16-9) – וושינגטון וויזארדס (10-14) 2:00

עם ניצחון אחד בששת המשחקים האחרונים שלה הפייסרס הם כנראה הקבוצה הכי לא ברורה בליגה. בהפסד האחרון למיאמי סאבוניס שיחק 37 אבל עלה מהספסל בגלל שטיפל בעניינים משפחתיים קרוב לתחילת המשחק. קרלייל עדיין לא מצליח לשלב את סאבוניס בהתקפה שקולע רק 17.4 נקודות לערב על מספר הזריקות הנמוך ביותר שהוא רושם מאז עונת 18/19. אינדיאנה נמצאת כרגע במרחק 3.5 משחקים מהמקום המוביל בפליי אין וחמשת המשחקים הבאים שלה הם וושינגטון, ניו יורק, דאלאס, גולדן סטייט ומילווקי. אם הקבוצה של ריק קרלייל תמשיך לשחק את הכדורסל שהיא הראתה עד עכשיו היא תוכל להפסיד את כל חמשת המשחקים הקרובים שלה ולמצוא את עצמה רחוק מאוד מהמקום העשירי. בנוסף לטי ג'יי וורן הפצוע הקבוצה לא תרשום למשחק את טי ג'יי מקונול (כאבים בפרק כף היד) ואת ג'סטין הולידיי (פרוטוקול הקורונה)  כמו במשחק האחרון מול מיאמי ותמשיך לנסות להחליף את הדקות שלהם עם בריסט, קילן מרטין וג'רמי לאמב עד כה ללא הרבה הצלחה.

בצד השני וושינגטון מגיעה למשחק הזה אחרי הפסד מאכזב בו לא הצליחה לקלוע זריקה. ביל ודינדווידי נעצרו על 23 נקודות משותפות וגם הארל סיים עם רק 6 נקודות מהספסל. למרות שני משחקים לא רעים נגד מינסוטה וקליבלנד ברטנס, לא חביב הקהל פה בישראל ובכלל, עדיין מתקשה לעמוד בציפייה שהגיעה עם החוזה הגדול שחתם בעונה שעברה. ה"לייזר הלטבי" אף פעם לא תרם הרבה בהגנה והתמחה בדבר אחד, זריקות משלוש וכשהוא עומד על 25.4% על 4.5 זריקות, רובם זריקות קשות שהוא כופה על ההתקפה בניסיון להיכנס למשחק, קשה להצדיק את הסכומים שהוא מקבל. ועדיין וושינגטון שעומדת על 32.3% משלוש, מקום 27 בליגה, צריכה מישהו שיוכל לקלוע את בזריקות האלו מחוץ לקשת.

בזווית המקומית: לפי הדיווחים אבדיה שעוד לפני המשחק הרגיש סימפטומים של שפעת (לא קורונה) עלה לשחק גם במצבו רק שבניגוד למייקל ג'ורדן לא הצליח להתעלות על עצמו. הישראלי סיים עם 0 נקודות על שתי זריקות ונקווה שיצליח להתאושש אל מול היחידה השנייה החלשה של אינדיאנה.

הימור: אחרי משחק חלש של כל הקבוצה וושינגטון יודעת כמה חשוב לה ניצחון על כל יריבה מהמזרח והיא תבוא רעבה יותר לנצח את אינדיאנה, שעדיין מנסה למצוא את המשחק שמתאים לה. הוויזארדס מנצחים.

Indiana Pacers: Will they brew a cold revenge against the Wizards
ביל מסיים מעל סאבוניס.

מיאמי היט (10-14) – ממפיס גריזליס (10-13) 2:30

עם ארבעה הפסדים בששת המשחקים האחרונים שלה מיאמי תאלץ להמשיך להסתדר בלי באם וג'ימי, האחרון עדיין מוגדר בספק למשחק עקב פציעה בעצם הזנב. דדמון מנסה לתפוס את מקומו של באם בהרכב הפותח, הוא תופס ריבאונדים בספרות כפולות ומספק קצת קליעה מחוץ לקשת אבל ההבדל הוא ניכר ובלי ג'ימי הקבוצה מתקשה ליצור מצד אחד ולעצור את היריבה בצד השני. ממפיס שלמרות שהנתונים ההגנתיים שלה השתפרו (בעיקר בגלל הניצחון על הת'אנדר) עדיין מחזיקה באחת ההגנות הגרועות בליגה ותתקשה לעצור את לאורי, הירו ורובינסון. עם הירו ודדמון בהרכב הפותח מיאמי לא בטוחה מה היא הולכת לקבל כל משחק מגייב וינסנט, יורטסבן וכריס מרטין. אל מול הספסל העמוק של ממפיס היא תצטרך להוציא משחק טוב מכל שחקן שישים על עצמו את הגופייה הערב.

ממפיס, האורחת, עדיין לא הפסידה אף משחק מאז הפציעה של הכוכב הגדול שלה. את ארבעת הניצחונות הרצופים שלה ואת המקום הרביעי במערב היא השיגה בעיקר בזכות ההגנה. הקבוצה האטה את המשחק שלה והצליחה לשמור את היריבות שלה על 90.2 נקודות לערב. היא מקבלת תרומה גדולה מג'ארן ג'קסון, 25 נקודות נגד טורונטו ו27 נגד אוקלהומה, ומדסמונד ביין שקלע 29 נקודות בניצחון האחרון של הקבוצה על דאלאס, הקבוצה שוויתרה עליו בדראפט האחרון. נכון לעכשיו היא אחת מרק ארבעה קבוצות במערב שמחזיקות במאזן מנצח, ביחד עם יוטה, גולדן סטייט ופיניקס, וניצחון במשחק הזה מול קבוצה שעולה בלי שני השחקנים הטובים ביותר שלה רק יפתח את הפעם בינה לבין שאר הקבוצות ויבסס את מעמדה בראש הטבלה, יתרון חשוב מאוד לאור העובדה שהיא הולכת לשחק ארבעה משחקים מול אותם קבוצות שנמצאות מתחתיה בטבלה בששת המשחקים הבאים שלה (דאלאס, לייקרס ופורטלנד פעמיים).

הימור: שני הקבוצות מגיעות למשחק הזה בלי הכוכבים הגדולים ביותר שלהם אבל קבוצה אחת מאוזנת יותר מכך רגל ועד ראש. ממפיס מנצחים.

שיקגו בולס (8-16) – דנבר נאגטס (11-11) 3:00

אחרי הניצחון הגדול על ברוקלין שיקגו יכולה לעשות עוד צעד גדול בדרך למקום הראשון במזרח. היתרון הגדול ביותר שהקבוצה מהמזרח מחזיקה על דנבר היא העומק ההתקפי שיש לה בכל עמדה למרות שהיא לא תוכל לשחק נמוך עם דריק ג'ונס ג'וניור בדקות שיוקיץ' על המגרש. דרוזן וזאק לווין קולעים ביחד העונה 52 למשחק והם עושים עבודה מצוינת בלתת את הכדור לשחקן החם יותר, אארון גורדון יש רק אחד (וגם הוא לא בטוח יספיק) והוא ככל הנראה יכסה את דרוזן ובמידה שוויל בארטון ישמור על לווין זה לא משאיר לדנבר הרבה שחקנים לזרוק על קארוסו ועל לונזו שיכולים להתחמם בכל משחק נתון. אחרי שני מפגשים קשוחים שיקגו הולכת לפגוש לשאר החודש הרבה קבוצות עם מאזן שווה או שלילי והיא תהיה חייבת להוציא ממנו את המירב ולתת לעצמה יתרון מוקדם בקרב על ראשות הטבלה שיכול להתברר כקריטי מאוד בפלייאוף.

בצד השני דנבר שהתארחה במדיסון סקאוור גארדן במשחק המוקדם (20:30 שעון ישראל) ויצאה משם עם ניצחון כנגד החבורה המתוסבכת של ת'יבודו תקווה להמשיך לגנוב נקודות במסע המשחקים שלה במזרח. רק בשביל לנסות לתפוס כמה גדול ניקולה יוקיץ', עם רשימת פציעות שיכלה לפתוח חמישייה בפני עצמה וקבוצה במאזן חיובי יוקיץ' עומד בעצמו על נט רייטינג של 13.3 (מקום חמישי בליגה בין שחקנים ששיחקו בעשרה משחקים לפחות ושותפו ב15 דקות למשחק) בעוד הקבוצה כולה עומדת על אפס עגול. הMVP של העונה הקודמת הצליח לעצור רצף הפסדים חסר תקנה כשחזר מפציעה. הוא קולע 26.1 נקודות על 59% מהשדה (כולל 4.4 שלשות למשחק). בילי דונובן יצטרך לשבור את הראש ולנסות להבין איך הוא לא משאיר את ווצ' על אי מולו ומונע מיוקיץ' להשתלט על המשחק.

הימור: אין לדנבר מספיק כלים הגנתיים להתמודד עם כל מה שלדנבר יש לזרוק עליה, הסרבי הוא רק שחקן אחד והוא לא יצליח לנצח את המשחק הזה לבד. שיקגו מנצחים.

מילווקי באקס (9-15) – קליבלנד קאבאלירס (11-13) 3:00

עם משחק מאחורי שיקגו ומשחק וחצי מאחורי המקום הראשון מילווקי עדיין רודפת אחרי ראשות המזרח. יאניס (כאבים בשוק) וגרייסון אלן (מחלה) עדיין נמצאים בספק לגבי המשחק הנוכחי ביחד על ג'ורג' היל (ברך). במשחק האחרון של הקבוצה מילווקי הסתדרה גם עם סגל חסר ועם ממוקלאשווילי בהרכב הפותח בדרך לניצחון משכנע וחשוב על מיאמי בזכות 42 נקודות משותפות של קוננטון ופורטיס. הולידיי יהיה חשוב מאוד למשחק של מילווקי, הגארד ככל הנראה ישמור על גארלנד לרוב המשחק ואם יצליח להשפיע על המשחק שלו יפגע בהתקפה של קליבלנד. בלי יאניס וברוק לופז מילווקי תתקשה לשלוט בריבאונדים מול קבוצה גבוהה כמו קליבלנד שתפתח עם מובלי, מרקאנן וג'ארט אלן ותעלה את קווין לאב מהספסל. לכן אני מעריך שנראה הרבה דקות מקאזינס היום ואת פורטיס, ריבאונדר מצוין ביחס לגובה שלו.

בצד השני קליבלנד מגיעה למשחק אחרי הפסד כואב ליוטה שהגיעה אחרי החטאה של גארלנד בשניות האחרונות. אחרי הפציעה של סקסטון היה ניכר שיש מחסור בקליעה ושההתקפה של הקבוצה נתקעה מאז סקסטון לוקח על עצמו הרבה יותר ובשמונת המשחקים האחרונים הוא קולע 23.9 ומוסר 8.1 אסיסטים למשחק, הוא לוקח כמעט 19 זריקות למשחק, יותר ממה שסקסטון לקח בעונה הקודמת. מובלי שזכה בתואר הרוקי המצטיין לחודש הקודם ממשיך להוביל את המחזור שלו בשני צידי המגרש ויהיה חשוב אף יותר עם יאניס יתלבש למשחק הערב, האורך והחוכמה ההגנתית שלו יכולים להשפיע על היווני ואם לא אז לפחות לתת לו ניסיון מול השחקנים הטובים בליגה. קליבלנד תהיה חייבת לנצל את הגובה שלו מול קבוצה כמו מילווקי שאוהבת ללכת נמוך כשחסרים לה שחקנים בקו הקדמי.

הימור: במידה ויאניס יתלבש ויעלה לשחק אני הייתי בוחר במילווקי, האורך והפיזיות שלו יהוו בעיה גדולה מדי להגנה של קליבלנד אבל בהתחשב בכך שהוא נמצא בספק אני חושב שהגודל של קליבלנד ינצח את המשחק. הקאבלירס מנצחים.

Milwaukee Bucks: Grades from 124-119 loss to Cleveland Cavaliers
יאניס יתלבש למשחק הערב?

מינסוטה טימברוולבס (12-11) – אטלנטה הוקס (12-12) 3:00

מינסוטה רחוקה רק 0.5 משחק מהמקום החמישי ופעם הראשונה מאז ימי ג'ימי באטלר משחקת כדורסל מנצח עושה קצת הגנה. הקבוצה רושמת דפנסיב רייטינג של 105.5 מה שממקם אותה כהגנה החמישית בטיסה בליגה. השיפור הגיע בעיקר בזכות פטריק בברלי שנתן לקבוצה הזאת את האופי הקשוח שהתחיל לאפיין אותה העונה. ביחד עם בברלין עצמו גם ראסל (נקע בקרסול) וטאונס (כאבים בעצם הזנב) נמצאים בספק למשחק הזה ובמידה ששני האחרונים לא יתלבשו הסיכויים של הקבוצה לנצח במשחק לא יהיו גבוהים אבל לפחות נקבל ערב גדול של אדווארדס. הבחירה הראשונה בדרפט 2020 עומד על 22 נקודות העונה על 34.2% משלוש ומפגין את האתלטיות הדומיננטית שמאפיינת אותו בכל משחק, אם לא נקבל את החמישייה הפותחת של הקבוצה לפחות נקבל כמה דאנקים שיגרמו לנו לקפוץ מהכיסא.

בצד השני עומדת אטלנטה שאחרי פתיחת עונה זוועתית הצליחה להתאושש עם שלוש הפסדים (שניים מהם הגיעו בשני המשחקים האחרונים) ב11 המשחקים האחרונים של הקבוצה. במידה ופטריק בברלי, שנהדר בלבצע לחץ ישיר על מוביל הכדור, לא יתלבש למשחק טרי יאנג צריך להופיע פה ובענק. למי שהספיק לפספס בשמונת המשחקים האחרונים הכוכב של אטלנטה מוביל את הליגה בנקודות עם 28.4 כאלה לערב על 42.6% לשלוש וביחד איתם הוא מוסר גם 9.8 אסיסטים למשחק. הקבוצה תנסה להתאושש מההפסד הצמוד לשארלוט במשחק הקודם במטרה לחזור להיאבק על המקום לפלייאוף ולא לפליי אין.

הימור: במידה והפצועיך של מינסוטה לא יירשמו למשחק אין לה סיכוי להתמודד עם העומק של אטלנטה. ההוקס מנצחים.

פיניקס סאנס (4-19) – סן אנטוניו ספרס (13-8) 4:00

למרות שרצף הניצחונות הגדול ביותר העונה נגמר בהפסד לווריורס (19 במספר) הסאנס יקוו להתחיל אחד חדש במשחק הביתי מול הספרס, שנקמה בסטף קרי בשמם במשחק האחרון. למרות שפיניקס ביססה את עצמה כאחת הקבוצות החזקות בליגה מתחילת העונה היא תפגוש את הספרס בלי דווין בוקר שיחמיץ גם את המשחק הזה עקב פציעה בהאמסטרינג. דג'ונטה מארי ביחד עם שאר ההגנה של סן אנטוניו החזיקה את סטף במשחק האחרון על 7/28 ובמידה והיא תצליח למנוע מכריס פול לשלוט על המשחק באותה הדרך פיניקס תצטרך לקבל הרבה מאייטון וברידג'ס. במקום בוקר פיניקס ככל הנראה תמשיך ללכת עם שאמט שבשני המשחקים בהם פתח החזיר בגדול עם 11.5 נקודות על 63.3% מחוץ לקשת.

כמו שהזכרתי למעלה הספרס מגיעים למפגש הזה אחרי אחד מהניצחונות הטובים ביותר שלהם העונה. במידה ודג'ונטה מארי יצליח להקשות על כריס פול מונטי וויליאמס ינסה להשיג נקודות דרך אייטון שיפגוש את פואלטל המצוין במצ'אפ בקו הקדמי. אבל הבעיה של הספרס טמונה בהתקפה, כמו דטרויט, לסן אנטוניו יש רק שני שחקנים שקולעים מעל 13 נקודות וההתקפה שלהם מדורגת במקום השמיני מהסוף. סן אנטוניו נמצאת במרכז הליגה באחוזים מהשדה אבל אחרונה בקליעות מהקו (7.6 למשחק כקבוצה), כנראה בגלל המחסור בסקורר מנוסה בסגל, ומול הגנה חכמה וורסיטלית כמו פיניקס הם יצטרכו לקחת יותר נקודות חופשיות בשביל להישאר במשחק.

הימור: למרות הכוכבים ההגנתיים של סן אנטוניו העומק שיש לפיניקס בהגנה, ביחד עם הניסיון והאתלטיות בהתקפה יכריעו את המשחק ורצף ניצחונות חדש יחל לשמשות. פיניקס מנצחים.

גולדן סטייט ווריורס (4-19) – אורלנדו מג'יק (19-5) 5:00

מי שרוצה לקרוא בהרחבה על גולדן סטייט מומלץ מאוד להיכנס לפרק הראשון של יומני הקבוצה שהעלתי פה אתמול על פתיחת העונה המדהימה שלהם (https://hoops.co.il/?p=249718) בקישור. למרות המאזן הטוב בליגה (ביחד עם פיניקס) והשליטה המוחלטת שלה בכל מאגר נתונים שידוע לאדם גולדן סטייט הצליחה להפסיד את המשחק האחרון לסן אנטוניו, בעיקר בגלל שסטף פשוט לא הצליח לקלוע בטבעת, מתוך שבעה פעמים שסטף הגיע לטבעת הוא קלע רק בשתיים מהם והחטיא גם את כל ארבעת הזריקות שלקח מחצי מרחק. אחרי שני הפסדים בשלושת המשחקים האחרונים גולדן סטייט מקבלת את היריבה המושלמת לחזור ולנצח נגדה בדמות המג'יק.

עם שני ניצחונות בשלושת עשרה המשחקים האחרונים של הקבוצה אורלנדו תתחיל הערב בצ'ייס סנטר את ארבעת משחקי החוץ שלה בקליפורניה ותקווה להתחיל אותו עם הפתעה. פרנץ ווגנר, שיועד לגולדן סטייט בבחירה השביעית במקומו של קומינגה יקווה להמשיך את פתיחת העונה הטובה שלו והקמפיין לבחירות העונה של הרוקיז וקול אנת'וני שקולע 25 נקודות ומוסר שבע אסיסטים למשחק על (אחוזים מפוקפקים) בשני המשחקים ששותף מאז שחזר מהפציעה יצטרך להיות חד במיוחד נגד הלוחמים מקליפורניה.

הימור: אין יותר מדי להסתבך עם המשחק הזה. גארי האריס ינסה לשמור על סטף שאוהב להזכיר לעולם איזה שחקן הוא ישר אחרי כל משחק רע שהוא חווה. הווריורס מנצחים.

The Steph Wiggle? Here's The New Move Steph Curry Displayed In The Warriors  Win Over The 76ers - Fastbreak on FanNation
אל תפספסו את הפרק הראשון ביומני העונה של גולדן סטייט

פורטלנד טריילבלייזרס (13-11) – לוס אנג'לס קליפרס (12-12) 5:00

עונת הבכורה של בילאפס על הקווים לא בדיוק הולכת כמתוכנן ואם תשאלו אותי היא רק מחכה לטרייד שיעיר אותה מהתרדמת שהיא שרויה בה. עם ניצחון אחד בששת המשחקים האחרונים ובלי לילארד ואנפרני סיימונס פורטלנד תולה את התקוות שלה בקו אחורי שמורכב מדניס סמית' ג'וניור (שמשחק 35 דקות לערב) וסי ג'יי מקולום (שככל הנראה יעלה לשחק למרות חבלה בצלעות). פורטלנד תיאחז בעובדה שהיא דווקא מסוגלת להתחרות בכוכב הגדול ביותר של הקליפרס, פול ג'ורג', עם מגוון של שחקנים לזרוק עליו בדמות לארי נאנס, רוברט קובינגטון ונורמן פאוול. ועדיין בהרכב החסר של הקבוצה כל עוד מקולום לא מצליח לקלוע מעל 25 נקודות היא מתקשה לאתגר את היריבות שמולה, כשמקולום נעצר על 16 נקודות בהפסד לבן אנטוניו פורטלנד הצליחה לרשום רק 83 נקודות באותו הערב. לאחר המשחק הערב פורטלנד תפגוש בארבעת המשחקים הבאים שלה את פיניקס, גולדן סטייט, מינסוטה וממפיס בסדרת משחקים קשה שתוכל להוציא אותה מתמונת הפליי אין אם לא תצליח לגנוב כמה ניצחונות.

בצד השני הקליפרס נמצאים כרגע בשוויון עם דאלאס, הלייקרס ודנבר ונמצאים רק חצי נקודה מאחורי מינסוטה צריכים כל ניצחון במירוץ למקום שמוביל ישירות לפלייאוף במערב. אחרי שני הפסדים לסקרמנטו ואחד לפליקנס הקליפרס צריכים להתחיל לאסוף נקודות קלות במשחקים שהם צריכים לנצח. מקולום ודניס סמית' ג'וניור הם שני מגנים חלשים מאוד ומולם רג'י ג'קסון, שקולע העונה 17.3 נקודות וטרנס מאן שלמרות הארכת החוזה שקיבל זורק פחות משמונה פעמים למשחק עומד רק על 9.6 נקודות לערב, חייבים להוביל את הטון שכן פורטלנד יתמקדו בפול ג'ורג' ובניסיון לעצור אותו. סרג' איבקה הוותיק מתקשה להטביע חותם בקבוצה מאז שחזר מהפציעה למרות המקום שקיבל בהרכב הפותח והוא תורם פחות מחמש נקודות לערב, מול קבוצה כמו פורטלנד שאוהבת ללכת נמוך הוא יכול להיות נשק חשוב ולחייב אותה לעלות שחקנים שיכולים להתמודד מולו בפוסט וככה גם לפגוע בתוכניות ההתקפיות של בילאפס.

הימור: ההתקפה של פורטלנד תלויה יותר מדי במקולום כשלילארד בחוץ והקליפרס יכולים להשתמש בבלדסו במטרה להוציא אותו מהמשחק. לוס אנג'לס מנצחים.

לפוסט הזה יש 95 תגובות

  1. עוד לילה ללא דווין,
    נקווה שזה יגמר בבוקר טוב.
    .
    במשחק הקודם של העונה, הסאנס ניצחו בקושי (משחק חוץ) במשחק בו הם התקשו לעצור את משחק הפנים של הספרס כאשר מורי מהספרס מנהל את המשחק נהדר ומזין את גבוהי הקבוצה ללא מעט נקודות קלות.
    מה הסאנס צריכים לעשות בשביל לעצור את הספרס?
    להמשיך עם לחץ הנעת הכדור של היריבה. בעוד שההגנה של הספרס לא רעה, ההתקפה שלהם בינונית מינוס.
    הדבר היחיד שעובד בקבוצה זו הנעת הכדור, כאשר אותם סלים שכן נקלעים מגיעים אחרי שהכדור זז משחקן לשחקן.
    הסאנס יודעים לגרום ליריבה להסתפק בזריקות רעות –
    במקרה של הספרס מדובר בניסיון לגרום לכמה שיותר פול אפ ג'אמפרס מהמיד ריינג'.
    .
    בצד ההתקפי הסאנס צריכים לזרוק מספיק שלשות,
    לשחק מספיק על הגבוהים,
    ולהגיע כמה שיותר לקו העונשין.
    .
    תודה, עומר. אחלה פריוויו ללילה עמוס לעייפה.

    1. גיא אני זוכר שאמרת שזה לא פציעה רצינית ובוקר ייעדר רק מהמשחק הראשון ומול גולדן כבר ישחק.
      בינתיים משחק שלישי כבר שהוא בחוץ

      1. ההבנה שלי בפציעות לעומת זאת של גיא אפסית, לפי מה שקראתי במרשתת פציעת האמסטרינג היא פציעה שמסוגלת להחמיר כמו במקרה של הארדן במקרה של חזרה מהירה מדי

    2. למרות שבדרך כלל זריקות פול אפ מהמיד ריינג' הן אכן זריקות רעות, מול הספרס זה פחות נכון – כל מה שהסאנס צריכים לעשות זה לחסום את הצבע ואת המיד ריינג' ולתת לנו לזרוק משלוש – רבע מהזריקות יכנסו והסאנס ינצחו ללא קושי.

  2. תודה רבה עומר
    לילה עמוס לכוחותינו ולדעתי רצף הניצחונות שלנו נגמר היום במדבר. גם בלי בוקר הסאנס חזקים מאוד וכל עוד כריס פול נכנס לקצב לספרס יש סיכויים קלושים לקחת את זה.
    האינטרס שלנו חייב להיות ריבילד דחוף ואם אפשר כבר מעכשיו אז תודה, אבל פופ רוצה לרדוף אחרי שיא הניצחונות. ממש שני, השיא לגמרי מגיע לו, המאמן הכי טוב בכל הזמנים (גם בזכות דאנקן, האנדרייטד הכי גדול בהיסטוריה מבחינת אופי בליגה) צריך להחזיק בשיא הזה. ואם אחריו אפשר להפסיד את כל המשחקים, מה טוב.
    מובלי נגד יאניס יהיה מעניין. כמובן, יאניס חזק יותר לכן ינצח אבל אני רואה את הרוקי עושה שניים שלושה מהלכים יפים בהגנה עליו, שידגימו איזה שחקן עתידי הוא יהיה. אני לא יכול שלא להתאהב בשחקן הזה, כמה הייתי רוצה אותו בספרס

  3. איזה עומק יש להוקס עוד עומק כזה ואבדנו. בעומק אתה מתכוון אולי לעומק הפחי זבל שיושבים שם על הספסל ובחמישייה.
    ההוקס גרועים במשחקי בק טו בק וסיכוי מצויין שיפסידו. החתלתול יעשה צחוק מקאפלה

  4. מקווה שיש לדני מישהו בוושינגטון שיכין לו גוגל מוגל, או איזה מרק עוף טוב. ושלא ייצא החוצה בלי סוודר!
    תודה רבה על הפריוויו המשובח

  5. תודה רבה על הסיקור. ממפיס ממחישה כמה המערב הדרדר – קבוצה שהייתה צריכה את הפלייאין כדי להיכנס לפלייאוף נמצאת במקום הרביעי, 3 נצחונות מעל מאזן 50:50 שמחזיקות 4 הקבוצות הבאות.

      1. עומר זה לא פריוויו זה פרוייקט – שאפו. לילה ארוך עם יחסית הרבה משחקים שוויוניים שקשה מאוד לחזות אותם + עושה רושם שחצי ליגה פצועה והחצי השני בקוביד מזל שיש את חצי שלישי שעדין משחק (יש שלושה חצאים – ספרתי בעצמי).
        בקיצור הניגובים במרבית המשחקים תלויים בהתפתחויות במגרש כמו שאמר הקולגה של מנחם מעין בוקק.
        תודה עומר

        1. השגיאה הכי גדולה שלי השנה זו דטרויט ציפיתי שהם כן יעשו משהו ולא יראו כל כך גרוע בניתי על קניגהאם. יונתן שואל – לא נראה לך שהוא קצת אכזבה?אחרי קצת צפיה במשחקים לי הוא ממש לא נראה כמו מישהו שהיה צריך להיבחר 1. אולי בעשירה הראשונה אבל עד לרגע זה לא הצלחתי להבין את ההייפ סביבו הוא לא נראה מיוחד בכלום. מה דעתך אכזבה או לא?

            1. בכלל התחלתי לענות ואז נתקעתי מול סדרה בלי לרענן. אז יש לך גם את התגובה שלי. 🙂

          1. אמרו בתחילת העונה שייקח לו זמן להבשיל ושהוא לא מועמד לרוקי העונה אבל תוך כמה שנים נראה כוכב על.
            אומרים שקליעת עונשין טובה מנבאת יכולת לשפר קליעה מרחוק – והוא טוב מהעונשין. אבל גם אם הוא ייתקע על המספרים שלו עכשיו רק באפקטיביות קליעה גבוהה יותר – ובפחות איבודים – אז זה אולי לא אולסטאר אבל רחוק מנפילה.

      1. פתח את המשחק על הפנים כמו כל העונה, פעם ראשונה העונה שהוא הזכיר את השחקן הבלתי עציר של עונה שעברה.אסור לו לזרוק מטווח ה3 יותר מזריקה 2 במשחק.
        .
        אבדיה נאבד חושך מצרים

  6. כל הכבוד לריברס נתן לשארלוט עמדת ניצחון מבטיחה חח נותן לדני גרין בלי סוף לשחק, כבר עדיף לשחק 4 מול 5

  7. פילי צריכים להתבייש , אוברטיים נגד חצי קבוצה בבק טו בק
    ריברס זבל , מילטון היה מצוין היום והוא מייבש אותו על הספסל בשביל דני גרין וסת קרי שלא פוגעים
    שיעבירו את.הקבוצנ לג'י ליג

  8. דטרויט נוגבו.
    עברנו לספרס.
    לפורבס פשוט אסור לזרוק מכדרור. אבל בספוט אפ הוא מצוין. הפער באחוזים (ממבחן העין) הוא אדיר.
    זה שחקן שצריך שהקבוצה תשחק עבורו והמאמן יבנה בשבילו תרגילים לקליעה.
    ווקר – האם מצא את הקליעה סוף סוף?

  9. טוביאס האריס עשה היום 21/11 ומי שלא ראה את המשחק יחשוב שהוא היה טוב
    הוא היה איום ונורא , אולי אפילו השחקן הכי גרוע על המגרש

  10. זאק לאבין שרף את דנבר בסוף הרבע השלישי עם כמה מהלכים עד הטבעת שהזכירו נשכחות מתקווה אחרת שהתנפצה בשיקגו.

  11. אוי דנבר דנבר, קבוצה סימפטית לכל הדעות נראית בדרך לאבדון מוחלט… פורטר גוניור בסיכון גבוה להיות באסט רציני (ביחס לחוזה המפוצץ שקיבל)

    התקווה היחידה זה שג׳מאל מארי יחזור לרמתו, אבל זה גם סימן שאלה גדול.

    אני קורא לכולם להתחיל לזעוק:
    #get joker out

    מגיע לו קונטנדרית.

  12. אנתוני אדוארדס זה כמו בראדלי ביל.
    ווליום שוטר שכל מה שהוא יודע זה לזרוק כל כדור שמגיע אליו, וקולע ביעילות נמוכה.
    מדי פעם יתפוס יום שהכל נכנס וזה ייצור סביבו הייפ, ביחד עם טור הנקודות המרשים (פשוט בהמון זריקות), וההיי-לייטס (מפלץ אתלטי אז נותן דאנקים מהסרטים).
    אלה לא שחקנים שאתה מגיע איתם לאנשהו.

  13. אני חושב שטוב לפיניקס הניסוי המאולץ הזה בלי בוקר. מאפשר לעוד שחקנים לצבור ניסיון וביטחון רק אני לא מבין איך המכסה של אייטון נשארת זהה.

  14. גם משחקים רעים, צריך לדעת לנצח.
    הסאנס שהובילו כבר ב-16 הפרש לקראת סוף הרבע השלישי הצליחו להפוך את זה למשחק צמוד ברבע האחרון בחסות המון איבודי כדור.
    (המחסור של בוקר הוא הרבה יותר מהמחסור בקלע, זה מוביל כדור נוסף על הפרקט, וזה שחקן שמושך המון תשומת לב)
    .
    מה שכן עבד זו ההגנה שבפרק זמן של 25 דקות ברבעים השני והשלישי הצליחה להשאיר את הספרס על 26 נק'.
    .
    בוקר טוב!

  15. אייטון אדריכל הניצחון עם 9 חסימות נאות.
    מונטי מיטיב להשתמש בחוזקתו העיקרית – לעמוד כמו גולם – וכך הוא הציר בהתקפת פיניקס כמו יוקיץ' (עוד חוזה מקס) בדנבר, רק עם picks במקום קליעה, מסירה, החזקת כדור ויצירת מצבים.

            1. רדוד כמו "ים" המלח הדרומי.

    1. ח
      עכשיו הגרסה הקצרה.
      אבל את האמת? נמאס כבר לשמוע על ב"ס ילה שישימו אותו עונש בגי ליג בשביל שינפח סטט לפני שמטרידים (ת) אותו.

  16. אני אשים את זה גם בסיכום של משחקי היום שיעלה במהרה בימנו.
    מה שהכי אהבתי במשחק של דנוור שיק זה הסוף שבו יוקיץ הלך להתחבק עם שחקני עיר הרוחות. חלק חברים טובים מילדות כנראה….
    המלך הגאון הראשון.
    חבל לי שאין לי שחקן כזה בבוסטון, אחד ויחיד בדור הוונילים והרבה יותר מעניין לטעמי מהדונקיץ.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט