לקראת שבוע 13 ב-NFL

מאת צות הופס פוטבול: יניב שושני ועידו רבינוביץ



משחק השבוע?, ג'ונס ואלן

אחרי מפגשי הצמרת בשבוע שעבר, המחזור הזה מזמן לנו לא מעט מפגשי קצוות, מה שכנראה מסדר עוד כמה הפתעות, לאור המתרחש בליגה העונה. באגף המשחקים "המעניינים" ניתן למצוא את הצ'יפס מול הברונקוס, הבאנגלס מארחים את הצ'רג'רס, פוטבול טים מתארחים אצל הריידרס, וכמובן, הדובדבן על הקצפת של המחזור, הבילס נגד הפטריוטס במשחק יום שני.

ולפני הכל, סיקור משחק יום חמישי..

ניו אורלינס סיינטס (7-5)  – דאלאס קאובויס (4-8)  37:17

2:37 לסיום הרבע השלישי, הקווטרבק טייסום היל פותח בעוד אחת מהריצות הקטלניות שלו, מדלג באלגנטיות מעל מגן אחד, מוסיף סבסוב בכדי להיפטר ממגן שני, ונעצר בידי מגן שלישי, 23 יארדים אחרי קו ההתנגשות, וואו.

היל, שנפצע באצבע המורה של היד הזורקת בתחילת המשחק, ונאלץ לשחק עם קיבוע עליה, התקשה לדייק והתקפת הסיינטס הפכה לחד מימדית, בשעה ששון פייטון קורא שוב ושוב מהלכי ריצה של הק"ב האתלטי  שצבר 101 יארד ב11 ריצות, רובן מתוכננות.

אבל מרהיב ככל שיהיה, זה לא ממש עזר להיל, שנחטף לא פחות מארבע פעמים, כולל פיק סיקס דרמטי לקראת סיום המשחק, והסיינטס רושמים הפסד חמישי ברציפות.

בצד השני דאלאס מנצחת משחק שהיא היתה חייבת לנצח על מנת לא להסתבך במאבק על ראשות הבית, וזאת למרות משחק לא טוב של צמד האייסים שלה, דאק פרסקוט וזיק אליוט. אה כן, טרבון דיגס רושם עוד חטיפה לזכותו, התשיעית שלו העונה.

פריוויו למחזור 13

מיאמי דולפינס (7-5)  – ניו יורק ג'ייאנטס (7-4)  (מיאמי, ראשון 20:00)

לפני חודש, המילה פלייאוף לא נאמרה אפילו בצחוק בהקשר לשתי הקבוצות, והנה אנחנו לקראת מחזור הבר מצווה של העונה, ולשתיהן יש סיכוי להעפיל לפלייאוף, עדות לצפיפות יוצאת הדופן של הליגה השנה.

הדולפינס מגיעים למפגש רכובים על גל של ארבעה ניצחונות רצופים, עם הגנת פלדה כפי שציפו לראות העונה, ועם שיפור ניכר באחוזי ההשלמה של טואה טגווילואה, וכתוצאה מכך ירידה משמעותית באיבודי הכדור.

הג'ייאנטס מצידם רושמים שלושה ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים, כולל אחד מתוק על שנואי נפשם האיגלס. שיפור בהתקפה עדיין לא רואים, אבל ההגנה בהחלט מראה סימני נפט, בעיקר בתחום גרימת איבודי כדור.

נתון מעניין – טגווילואה רושם שלושה משחקים רצופים עם רייטינג מסירה מעל 100, הרצף הארוך בקריירה.

תחזית – משחק שווה כוחות בסימן הגנות, ובתחום זה יש יתרון ברור לדולפינים. מיאמי תרשום ניצחון חמישי ברציפות, וסיכויי הפלייאוף נשאר בחיים, לעת עתה.

הכושר הטוב בקריירה הקצרה שלו, טגווילואה (צילום: fivethirtyeight.com)

דטרויט ליונס (1-10-0)  – מינסוטה וויקינגס (6-5) (דטרויט, ראשון 20:00)

סיום הליגה הסדירה מתקרב ובא, והליונס עדיין ללא ניצחון לרפואה, ולאור לוח המשחקים הבאים, יש מצב גדול שהם "יצליחו" לסיים עוד עונה נטולת ניצחונות, בפעם השניה בתולדות המועדון. לזכות הקבוצה שהיא נלחמת ומנסה, ההגנה לא סופגת יותר מ-16 נקודות בשלושת המשחקים האחרונים, רק שההתקפה לא מצליחה להשיג יותר נקודות מאשר ההגנה סופגת, והנה לכם עוד שתי הפסדים על חודו של שער שדה.

מינסוטה, למרות ההפסד במחזור האחרון ונפילה למאזן שלילי, עדיין חזק בתמונת הפלייאוף, ותלויה בעיקר בעצמה. המשחק מול דטרויט אמור להחזיר את הוויקינגים למסלול הניצחונות, אבל דלווין קוק עדיין בספק למשחק, ובלעדיו זה לא יהיה פשוט.

נתון מעניין – דטרויט היא אחת משתי קבוצות עם יותר מחמישה הפסדים בהפרש של החזקת כדור אחת. השניה היא מינסוטה.

תחזית –  המשחק הקודם בין שתי קבוצות הוכרע בצורה הכי דרמטית שיש, ולמרות שמינסוטה קבוצה טובה יותר, היא צריכה להיזהר מאוד משאננות מול דטרויט הנואשת. ניצחון לוויקינגים, וחזרה למאזן חצוי, בפעם השלישית העונה.

לא פשוט להיות אוהד של הליונס (צילום: mlive.com)

יוסטון טקסנס (9-2) – אינדיאנפוליס קולטס (6-6), 20:00

הטקסנס ינסו לעשות סנסציה ביתית כאשר יריבתה לדיויזיה תשמח לעלות למאזן חיובי קריטי במאבק על מיקום הווילד קארד ב-AFC.

הסיפור הגדול אצל הפרסות של פרנק רייך העונה הוא ג'ונתן טיילור. שחקן השנה השנייה מוויסקונסין הפך לרץ האחורי בכושר הטוב ביותר בליגה, בטח ובטח כאשר דרק הנרי פצוע. הוא מוביל את כל הליגה ביארדים על הקרקע עם 1205, הערב הוא יתמודד מול הגנת הריצה הממוקמת במקום אחד לפני האחרון בליגה עם 135.6 על הקרקע בממוצע ליריבותיה.

הקולטס יאהבו לדרוס את הטקסנס עם התקפת הריצה ולנצח בקרב על החזקת הכדור. ההתקפה של הטקסנים לא צפויה להוות מכשול להגנה הקולטס, למרות הירידה ביכולת מהשנה שעברה. הם שמו על לוח התוצאות 10 נקודות או פחות חמש פעמים העונה, השיא כעת בליגה.

הימור: אינדי תברח ולא תשאיר מקום לספק, ניצחון ב-20.

ישתמשו בו כמו שצריך? ג'ונתן טיילור

ניו יורק ג'טס (8-3) – פילדלפיה איגלס (7-5), 20:00

הסילונים והנשרים לא נפגשים הרבה, אך כשזה קורה, פילדלפיה מנצחת. הערב הם יכולים לשמור על מאזן מושלם בכל הזמנים נגד הג'טס כאשר הם מתארחים בניו ג'רזי למפגש עם הירוקים של ניו יורק.

11 מפגשים, 11 ניצחונות לאיגלס בין שתי הקבוצות הללו. הכי הרבה ניצחונות ללא הפסד בכל סדרה בין שתי קבוצות בהיסטוריה של הליגה. החבורה של ניק סיריאני מגיעה לאחר שבוע מנוחה, מה שהיטיב עמם בעונות קודמות (ניצחו את חמשת המשחקים האחרונים שלהם אחרי ביי בעונה הסדירה).

הג'טס, שהרשו את הנתון הכי גבוה בליגה לט"ד על הקרקע עם 20, מתמודדים עם התקפת הריצה הממקומת במקום הראשון בליגה, סטטיסטית.

הימור: האיגלס מטיילים בדרך ל-17 הפרש שמשאיר אותם לחלוטין בתמונת הפלייאוף.

ימשיך במסורת הנצחונות על הג'טס? ג'ילן הרטס

סינסינטי בנגלס (4-7) – לוס אנג'לס צ'ארג'רס (5-6), 20:00

מערכה חשובה מאין כמותה עם השפעות פלייאוף משמעותיות תתרחש היום באוהיו כאשר המטענים מעיר המלאכים מגיעים למפגש אצל הבנגלס.

שתי הקבוצות האלו סיפקו לנו כמה מותחנים בשנים האחרונות, כל אחד מחמשת המשחקים האחרונים בהן התמודדו אחת מול השנייה נגמרו בהפרש פוזשן אחד בלבד. נשים לב לקרב בין שני הקוורטרבקים ממחזור הדראפט של 2020, הבחירה הראשונה ג'ו בורו והבחירה השישית ג'סטין הרברט.

בורו מוביל באחוזי השלמות, הרברט עם היתרון ביארדים למשחק ושניהם יכולים להתעלות על המאזן אחד של השני עם ניצחון היום.

הימור: הרברט יסחוב את קבוצתו על הגב לניצחון בנקודה בשניות הסיום.

מי יודע מה העתיד צופן. שני פרוספקטים צעירים, בורו והרברט

אטלנטה פאלקונס (6-5) – טמפה ביי באקנירס (3-8), 20:00

טום בריידי ומאט ראיין מנגחים ראשים פעם נוספת כאשר שודדי הים מפלורידה מצפינים לג'ורג'יה למפגש עם הפאלקונס.

זהו המפגש השני בין שתי הקבוצות העונה, טמפה ביי לקחה את המשחק הביתי  שלה בתוצאה 48:25 כאשר בריידי מתפוצץ בדרך לחמישה ט"ד.

הפאלקונס נראו מחוץ לעניינים בתחילת העונה, אולם ההתקפה של ארתור סמית' לקחה צעד קדימה והם יכולים לעלות למאזן חצוי שממצב אותם במקום טוב לקראת הפלייאוף הקרב בתקווה להשתחל לווילד קארד.

בריידי ניצח את כל תשעת המפגשים שלו נגד אטלנטה בקריירה, כולל כמובן הסופרבול הקסום ההוא בתקופתו בניו אינגלנד.

הימור: אלך על ההפתעה ואהמר על ניצחון עצום של הפאלקונס ב-6 הפרש.

ושניים מהדור הישן. בריידי וראיין

שיקאגו ברס (7-4)  – אריזונה קארדינלס (2-9) (שיקאגו, ראשון 20:00)

הקארדינלס חוזרים משבוע החופש כשהם אוחזים במאזן הטב בליגה, אבל קיילר מורי ודיאנדרה הופקינס עדיין בספק למשחק. לא שזה משנה למכונה המשומנת שבנה קליף קינגסברי באריזונה, שגם עם קולט מקוי הוותיק בעמדת הקווטרבק מראה דומיננטיות ברורה על יריבותיה, ומצליחה להרוויח זמן החלמה מספק לשני הכוכבים, לקראת מאבקי הפלייאוף המתקרבים ובאים.

בשיקאגו כנראה שלא יראו פלייאוף השנה, והתקפת המסירה המדורגת אחרונה בליגה ממשיכה לא לספק נקודות, למרות שיא יארדים למשחק העונה במחזור האחרון, דווקא עם אנדי דלטון בעמדת הקווטרבק הפותח.

נתון מעניין – הברס השיגו 16 נקודות או פחות בשישה משחקים העונה, הכי הרבה משחקים שכאלו בליגה. 

תחזית – אומנם אנחנו בעיצומה של עונה משוגעת, אבל אריזונה טובה משיקאגו כמעט בכל פרמטר של המשחק, והיא תמשיך להיות בלתי מנוצחת במשחקי חוץ גם בסיום המחזור ה-13.

תנו כבוד למאמן, קליף קינגסברי (צילום: dknation.draftkings.com)

לוס אנג'לס ראמס (4-7)  – ג'קסונוויל ג'גוארס (9-2)  (לוס אנג'לס, ראשון 23:05)

אחרי שלושה הפסדים רצופים, בלוס אנג'לס לחוצים. אחרי שסומנו, בצדק, על ידי רבים ללכת עד הסוף, הראמס עוברים תקופה לא קלה, ההגנה החזקה סופגת לא מעט נקודת, ובהתקפה מת'יו סטאנפורד מתחיל להיזכר בימיו בדטרויט, וזיעה קרה מבצבצת בעורפו.

והנה מגיעים בהזמנה הג'גוארס, עם התקפת המסירה החלשה שלהם, היריבים המתאימים לצאת מתקופות רעות. לג'קסונוויל אין הרבה כלים לנצח את הראמס, אולי רק לנסות ולנצל את הגנת הריצה הבינונית של הראמס, ולתת את הכדור הרבה לרץ האחורי ג'יימס רובינסון.

נתון מעניין – מת'יו סטאנפורד נחטף יותר בשלושת המשחקים האחרונים, מאשר בכל שמונת המשחקים הראשונים יחד.

תחזית – פה כבר לא יהיו הפתעות, והראמס מסיימים את רצף ההפסדים שלהם.

עייפות החומר? מת'יו סטאנפורד (צילום: theramswire.usatoday.com)

לאס ווגאס ריידרס (5-6)  – וושינגטון פוטבול טים (6-5)  (לאס ווגאס, ראשון 23:05)

נזכרו שם לשחק, בעיר הבירה של ארה"ב. בשלושת הניצחונות הרצופים ההגנה הראתה את רמתה האמיתית, התקפת הריצה עושה את שלה בשליטה על שעון המשחק, ואפילו טיילור הייניקי מראה ניצוצות של קווטרבק העתיד של המועדון.

אצל הריידרס יש כבר קווטרבק, ואפילו אחד טוב בדמותו של דרק קאר, שמדורג ראשון בליגה ביארדים למשחק. הבעיה היא ההגנה, שסופגת נקודות בקצב גבוה, וכרגע מדורגת במקום ה-30 בליגה בקטגוריה זאת.

נתון מעניין – לריידרס רק 4 חטיפות כדור העונה, הכי קצת בליגה בצוותא עם הג'טס.

תחזית – המפתח למשחק תהיה היכולת של קאר להתגבר על הגנת המסירה של הפוטבול טים. נהמר שהוא יצליח במשימה, וימשיך במסע להופעת פלייאוף שניה בקריירה.

סוחב את הקבוצה על הכתפיים, דרק קאר (צילום: reviewjournal.com)

פיטסבורג סטילרס (1-5-5) – בולטימור רייבנס (3-8) (פיטסבורג, ראשון 23:25)

הפעם האחרונה שהסטילרס סיימו אחרונים בבית היתה אי שם בשנת 1988, ובפיטסבורג לא ממש רגילים לראות את הגב של סינסנטי וקליבלנד. כמו שזה נראה כרגע, עידן בן רות'לסברגר הגיע לקיצו, ולמרות משחקים סבירים פה ושם, יהיה מפתיע לראות את ביג בן משחק גם בעונה הבאה.

גם ההגנה המהוללת לא כתמול שלשום, ואחרי מפולת של 82 נקודות בשני המשחקים האחרונים, הסטילרס כבר מדורגים 23 בליגה בספיגת נקודות, אאוץ'.

גם היריבה המושבעת מבולטימור לא מגיעה בכושר טוב למשחק, ואת הניצחונות האחרונים היא השיגה בקושי רב. לאמאר ג'קסון מתקשה לאחרונה, ובמשחק האחרון מול הבראונס הוא רשם שפל עונתי של 4 איבודים ורייטינג מסירה של 46.5, אולי המשחק הגרוע בקריירה כקווטרבק פותח.

נתון מעניין – הרייבנס לא עוברים 16 נקודות בשלושה משחקים ברצף, פעם ראשונה מאז שנת 2015.

תחזית – אחד המשחקים היותר טעונים בלוח השנה, בין שתי יריבות שלא סובלות אחת את השניה. הפעם הקבוצות גם חייבות ניצחון, אז צפו להרבה מאבקים פיסיים, עם לא מעט דיבורים והתגרויות. קשה מאוד לדעת מי תצא וידה על העליונה, נלך הפעם על העורבים, למורת רוחם הבולטת של האוהדים ביציעים.

הנשק האולטימטיבי למשחקים צמודים, ג'סטין טאקר (צילום: npr.org)

סיאטל סיהוקס (8-3) – סן פרנסיסקו 49' (5-6), 23:25

סיאטל מגיעים שבורים לאחר שלושה הפסדים רצופים ושבוע קצר אחרי ההפסד בשני בלילה לוושינגטון, הניינרס בקוטב הנגדי לגמרי עם שלושה ניצחונות רצופים ומומנטום אדיר. בכל זאת, הניינרס נחלו מספיק הפסדים לסיהוקס בתקופת ראסל ווילסון כדי לדעת שלא לקחת שום משחק כמובן מאליו.

העונה של הסיהוקס כבר כמעט גמורה באופן סופי, אם לא יקרה נס בלתי אפשרי. ראסל ווילסון שחזר מפציעה נראה כמו צל של עצמו ולא הצליח להוציא אותם מהבור שנחפר בתקופה בה ג'ינו סמית המבולבל נאלץ לשחק פוטבול.

הניינרס פתחו את העונה בגמגום ושמועות התרוצצו על פיטורים של קייל שנאהן, שהוביל אותם לסופרבול רק לפני שנתיים, אך הם חזרו לעצמם עם ההתקפה היצירתית והגנה משופרת. דיבו סמואל, ג'ורג' קיטל ורשימת הרצים המתחלפת מהווה את השלד למכונה המשומנת של שנאהן, אך יהיה מעניין אך ישתמשו בשחקן השנה השנייה, ברנדון אייוק. אחד משחקנים המלהיבים בעונה שעברה בתור רוקי לא מוצא עצמו העונה, אך הראה ניצוצות שמוכיחים שהוא לא איבד את זה.

הימור: הניינרס שוברים את הנאחס עם ניצחון ב-7

הרבה תקוות רוכבות על האיש הזה, ברנדון איוק.

קנזס סיטי צ'יפס (4-7) – דנבר ברונקוס (5-6), 03:20

פטריק מאהומס משתוקק לניצחון חמישי ברצף העונה, והצ'יפס רוצים להמשיך את הרצף של 12 ניצחונות נגד היריבה מקולורדו כאשר החבורה של ויק פאנג'יו מגיעים לארוואהד שבמיזורי.

הברונקוס תופסים את הצ'יפס בזמן לא טוב עבור הסוסים מדנבר, הצ'יפס ניצחו 4 ברצף והם מגיעים לאחר שבוע מנוחה. אנדי ריד כידוע פנטסטי לאחר חופש, הוא ניצח 19 מתוך 22 המשחקים ששיחק אחרי שבוע מנוחה בעונה הסדירה, הנתון השני בטיבו בין מאמנים פעילים עם לפחות 5 משחקים.

ההגנה של הצ'יפס, שחטפה 29 נקודות למשחק בשבעת המשחקים הראשונים, הרימה את ראשה פעם נוספת וויתרו על 11.8 נקודות בלבד בשלושת המשחקים האחרונים, כיאה לסטיב ספאגנולו שתמיד מתעורר מאוחר בעונה.

הימור: טדי וחבריו לא יכולים לעמוד עם כוח אש מנגד, הביתיים ב-10.

יהיה משחק של הגנות? פאנג'יו

באפלו בילס (4-7) – ניו אינגלנד פטריוטס (4-8), 03:15

המשחק האחרון השבוע יהיה מלחמה רותחת בין הבילס לפטריוטס על ראשות בית ה-AFC מזרח, ניו אינגלנד תקווה להמשיך את המומנטום העצום שלה עם ניצחון 8 ב-9 משחקים לאחר שפתחו את העונה במאזן 3-1 שלילי, הבילס מעוניינים לתת הצהרה לכל הליגה שהבית הזה עדיין שלהם.

הבילס והפאטס נפגשו 12 פעמים עם שני מאזנים חיוביים מאז שנת 2000 ותחילת עידן ביל בליצ'ק. הפאטס יצאו עם ידם על העליונה ב-10 מהם, כולל ה-7 האחרונים.

הם מגיעים עם רצף של שישה ניצחונות בניגוד לבילס שהחלו לחרוק עם 3 הפסדים בששת הפעמים האחרונות שראו דשא.

הבילס ישמחו להתעלות נוספת של סטפון דיגס, התופס העילאי שלהם שהשווה את השיא של מרווין האריסון לתופס עם לפחות 200 יארד ו-3 ט"ד נגד הפטריוטס בעונה אחת אשתקד.

הימור: הפאטס לוקחים ב-3

דו קרב מסקרן, פטריוטס בילס

לפוסט הזה יש 23 תגובות

  1. שלג צפוי לרדת בבאפלו , מתאים יותר לסגנון של הפטס , הבילס צריכים ללכת לסוף ספר התרגילים או למהלכים ששמורים לפליאוף כי סיגנון המשחק שלהם והשוואת יתרונות- חסרונות לא עומדת לטובתם .
    הפטס צריכים "רק " לבצע טוב מאוד את סגנונם הרגיל ונהנים ביתרון במומנטום ובעמדת המאמן
    שווה לקום לראות את המשחק הזה , הפסד של הרייבנס וניצחון של הפטס מעלה אותם לפסגת ה AFC

  2. תודה לצוות.
    אני דווקא סבור שהפטס הם קבוצה בינונית מינוס שמנצחת הרבה בלו"ז נוח עם דברים שמסתדרים לטובתה. זה כולל גם את העובדה ששני המשחקים שלהם נגד הבילס הגיעו רק אחרי שוויט גמר את העונה.

  3. טיול לפילדלפיה זה כבר לא יהיה. אולי בחצי הבא.
    הייתכן שמינסוטה היתה הראשונה לקחת את ההובלה בכל אחד ממשחקיה העונה? דיברו על זה בשבוע שעבר או לפניו, והשבוע שוב הם הובילו ראשונים.

    1. הלכתי ובדקתי, הוויקינגס הובילו בנקודה כלשהיא בכל המשחקים שלהם, ברובם גם היו הראשונים להשיג נקודות וכל ההובלות היו בחצי הראשון, גם אם לא היו הראשונים להוביל.

  4. ניו אינגלנד בבופלו. השתיים ניצחו בגדול בשבוע שעבר (ניו אינגלנד את הטייטנס 13-26 ובופלו את הסיינטס 6-31)..
    ן. מעניין לראות את ה-CB של הפטריוטס ג'יי סי ג'קסון נגד הקוורטרבק של הבילס ג'אש אלן
    עכשיו מסתכלים על הג'איינטס במיאמי

  5. מי החמור שאחראי על התלבושות? האיגלס והג׳טס נראים כמו אותה קבוצה, ההבדל היחיד בחולצות, הג׳טס בשחור, האיגלס בלבן. פלא שזאק וילסון מוסר כל הזמן להגנה?

  6. הייתי במקרה בסינסינטי בסופש ומצאתי בלי בעיה כרטיסים למשחק, אחלה של משחק, הבאנגלס פשוט בעטו בדלי

  7. הפסד חמישי בחמישה משחקים רצופים לקדושים, אך לדעתי המשחק המעודד מביניהם.
    כמו שידענו עד עכשיו, ההגנה מצליחה להחזיק מעמד יפה מאוד כשנותנים להם מנוחה, והבעיה גם בספיגת הנקודות, היא של ההתקפה. מעודד מאוד לראות התקפה זורמת דלת דרייבים קצרים (מלבד האיבודים בעיקר ברבע הרביעי) שמצליחה לשמור את הגנת היריבה על המגרש, וזאת בלי מחולל היארדים המוביל שלה, אלווין קאמרה.
    הבעיה של הגדולה הנינוחה הייתה בעיקר באיבודים, דבר שניתן להימנע ממנו בעזרת אימון ממוקד (ע"ע ווינסטון את פייתון), ובעזרת פתרון הולם יותר להיל, מאשר זריקות עמוקות לחלונות צרים עם אצבע פגועה (אגב, זו היתה האמצעית ולא המורה).
    אם היל ימשיך לשחק (אולי פחות בתור זורק קבוע אלא 20% מהמהלכים?) כמו ששיחק, ההגנה תמשיך להרוס לרצים את החיים, ואולי אפילו יחזרו מעט מן הפצועים החשובים (שמונים בין השאר את קאמרה הרץ, טרון ארמסטד הטאקל השמאלי מהטובים בליגה, וריאן ראמצ'יק הטאקל הימני שמשתכר הכי הרבה בליגה ומצדיק זאת כשהוא בריא) הסיינטס יוכלו לנצל את הסוף הקל של העונה הסדירה בשבילם כדי להעפיל נגד כל התחזיות לפלייאוף. עם נצחונות על הג'טס, הפאנת'רס, הפאלקונס והדופינס הם יוכלו כנראה להישאר לעוד משחק אחד לפחות, למרות שבאותה מידה שלא נופתע אם ינצחו שוב את בריידי, לא נופתע אם יפסידו קשות לג'טס.
    משחק שבוע 18 בין ניו אורלינס לקרולינה הוא בעל פוטנציאל להיות משחק פלייאוף של ממש, שווה לעקוב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט