אירועי דיומא – 02.12.2021 – כדורגל, שחמט וסנוקר

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא 77F42518-EB87-4C32-90BD-34EDDB196A16.jpeg

היום – הדרבי החיפאי בליגת העל בכדורגל.

כדורגל

ליגת העל – מחזור 11 / ניר מועלם :

20:30 מכבי חיפה – הפועל חיפה, ספורט 5 : הדרבי החיפאי ינעל את המחזור ה-11 של הליגה, כאשר מכבי חיפה השניה בטבלה תארח את הפועל חיפה השלישית, כאשר 3 נקודות מפרידות ביניהן. מכבי חיפה מגיעה אחרי 3-1 ענק בבלומפילד על הפועל תל אביב, ועם ניצחון שני ברציפות בליגה, ומנגד הפועל חיפה עם רשימת פצועים אינסופית מגיעה אחרי הפסד ביתי 3-1 למכבי תל אביב. הימור – בשנים האחרונות הולך להפועל חיפה לא רע בדרבי, אבל אני מאמין שעם יתרון הביתיות הדרבי הזה יצבע בירוק.

סרייה א' -מחזור 15 / ניר מועלם :

21:45 לאציו – אודינזה, 2 ONE : לאציו שבמקום ה-8 מגיעה אחרי הפסד מזעזע של 4-0 לנאפולי, והיא רחוקה כבר 14 נקודות מהמוליכה שלה היא הפסידה במחזור האחרון, והיא מארחת את אודינזה שבמקום ה-14 ובמרחק של 5 נקודות מהקו האדום, אשר מגיעה אחרי 0-0 מול גנואה החלשה. הימור – לאציו תשבור את הרצף של שני הפסדי הליגה הרצופים ותנצח את אודינזה החלשה.

פרמייר ליג/ צפריר אוזדובה

מנצ׳סטר יונייטד- ארסנל (22:15)

מסע משחקים לא פשוט ליונייטד בעת ניסיונה לצאת לדרך חדשה והפעם היא תארח את יריבתה הקבועה למירוץ האליפות עד לפני 10 שנים ארסנל. אז במנצ׳סטר מינו השבוע את רלף רנגניק לתפקיד המנהל המקצועי והוא אמור להדריך את הקבוצה עד שיגיע מאמן. בינתיים מייקל קאריק עשה עבודה טובה שיצא בתיקו עם צ׳לסי ועצר את המפולת אך גם הפעם יהיה מפגש קשה. התותחנים בלונדון בתקופה טובה עם 5 נצחונות ב 6 המשחקים האחרונים והתמקמו במקום ה 5 עם 23 נק׳ 5 יותר מיונייטד השמינית. מי היה מאמין שארטטה כבר היה עם רגל וחצי בחוץ.

בעונה שעברה ניצחון לארסנל ותיקו מאופס.
יעדרו: פוגבה, וראן, קבאני ביונייטד.
צ׳קאה וקולסניאץ בארסנל.

טוטנהאם- ברנטפורד (21:30)

מאז המינוי של קונטה כולם סקרנים לדעת איך טוטנהאם שלו תראה. האיש שזכה בתארים עם יובנטוס צ׳לסי ואינטר הוא הצלחה בטוחה. בינתיים השינוי הוא מעבר לשיטת שלושת הבלמים החביב עליו. טוטנהאם שביעית עם 19 נק׳ תארח את ברנטפורד מהמקום ה 11 שרק 3 נק׳ מתחתיה. אז משחקה של טוטנהאם בוטל השבוע וברנטפורד ניצחה את אברטון.

שחמט – הדו קרב לאליפות העולם 2021 קרלסן – נפומניאצ'י/שחר אלוני

אתמול במשחק 5 :
נפו פתח בלבן, ובדומה למשחקים 1, 3, השניים נכנסו להסתעפות ספרדית שקולה שהובילה את המשחק לפסים סולידיים בלי שהלבן ישיג יתרון כלשהוא, ואכן המשחק הסתיים בתיקו.
לנפו נשארו 4 משחקים בלבן, האם ינסה לשנות גישה בהמשך?

התוצאה כרגע היא 2.5 – 2.5

היום יום מנוחה
מחר ב 14:30 משחק מספר 6, קרלסן בלבן

האם קרלסן שוב יחפש להכריע כמו בשני משחקי הלבן הקודמים שלו?

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות בריטניה – שמינית הגמר

15:00: לוקה ברסל-אנתוני המילטון
15:00: ג'ק ליסובסקי-חוסיין וואפאי
21:00: בארי הוקינס-מתיו סלט
21:00: דייויד גילברט-אנדי היקס

החלק הראשון של שמינית הגמר אתמול היה היום הראשון שבו לא ראינו הפתעות באליפות זו. זאת כשהפייבוריטים רוני אוסליבן, קיירן ווילסון ואנתוני מקגיל עברו את יריביהם ללא בעיות מיוחדות, וכמוהם עשה גם ז'או סינטונג המוכשר.
היום יושלם שלב שמינית הגמר. כמו אתמול, גם כאן המשחקים כוללים פייבוריט גדול אחד מול מתמודד מפתיע. סשן אחה"צ אמור להיות המעניין בין השניים: כאן לוקה ברסל הלוהט יפגוש את אנתוני המילטון בן ה-50, שמראה יכולת טובה אף הוא בטורניר זה. במשחק השני של הסשן, לג'ק ליסובסקי צפוייה משימה קשה מול האיראני חוסיין וואפאי, האחראי להדחתו של מארק סלבי מהאליפות. סשן הערב כבר אמור על הנייר להיות חד צדדי יותר לטובת הפייבוריטים בארי הוקינס ודייויד גילברט. שידורים ביורוספורט 1 ב-15:00 וב-21:00.

לפוסט הזה יש 13 תגובות

    1. וואי זלאטן הזה לא יאמן. בדיוק לפני חודש צפיתי בו כובש בבעיטה חופשית בלייב. כמובן שזה גרם לי להתמרמר שאם רומא לא הייתה מפרישה את טוטי הוא יכל להמשיך עד גיל 45

  1. ניר צפריר שחר ודוד תודה רבה
    שחר הסתכלתי קצת בקישור זה היה נראה מתיש
    במיוחד נאפו
    נדמה לי ששיחקו מעל 3 שעות אני צודק ?

    1. תודה אהרון,
      כן, סביר להניח שכל המשחקים יהיו ארוכים
      2.5-4 שעות זה נחשב קצר
      לפעמים זה מגיע לשעה שישית ושביעית
      לכל שחקן יש שעתיים ל 40 מסעים, ועוד שעה ל20 מסעים, ועוד 15 דקות לסיום המשחק, ועוד 30 שניות על כל מסע החל מהמסע ה 61.
      כלומר משחק ארוך של 80 מסעים יש לכל שחקן 3.25 שעות על השעון

  2. יונייטד במפגש ישיר עם היריבה שלה על הכרטיס האחרון לצ׳מפיונס ליג. שלושת המקומות הראשונים נעולים כבר לסיטי, צ׳לסי וליברפול, שלושתן מפגינות יכולת מצוינת. (אלא אם כן קבוצה אנגלית תזכה השנה בצ׳מפיונס). בהצלחה לרנגניק. אני מאמין שהוא האיש המתאים ליונייטד. דמות חזקה, אין פטורים מלעשות הגנה ואין פרימדונות. אני נזכר בפרסומת של גלי צה״ל מלפני כמה עשורים: ״אין שחרורים אין יציאות אין צ׳וקומוקו עופו לי מהעיניים!״

כתיבת תגובה

סגירת תפריט