אירועי דיומא 26.11.2021 – כדורסל ושחמט

כדורסל:

יורוליג / עמיחי קטן:

20:00 הכוכב האדום בלגרד (4- 7) – קאזאן (6- 5):

3 קבוצות רוסיות נמצאות כרגע במאזן חיובי, ואחת מהן היא פיינליסטית היורוקאפ המכהנת קאזאן שתתארח היום בבלגרד אצל הסרבים, שגם עבורם המאזן הוא סוג של הפתעה נעימה, אם כי ניצחון החוץ היחיד שלהם העונה היה על מכבי. במשחקי בית הסרבים תמיד מסוכנים, והם כבר גברו על ז'לגיריס, וילרבאן ופנאתנייקוס (ב-33 הפרש) לעומת הפסד בודד לאלבה ברלין. ייתכן שרצף משחקי הבית הקרוב (4 מ-5 הבאים) ישפר את מאזנם.

21:00 מונאקו (5- 6) – וילרבאן (6- 5):

דרבי צרפתי, לראשונה ביורוליג מאז חצי גמר המוקדמות של עונת 2014-5, אז וילרבאן ניצחו את שטרסבורג והפסידו בגמר לקאזאן, שניצחו בחצי הגמר את הפועל ירושלים. אם לא כוללים מוקדמות, המפגש הקודם היה מפגש כפול בין וילרבאן ובין פו-אורטז, ב-5/1 וה-2/2 של שנת 2000. הפעם מדובר גם בשתי קבוצות מפתיעות שיקוו להמשיך להפתיע.

21:30 מילאנו (8- 3) – אולימפיאקוס (7- 4):

קרב צמרת בין שתי הקבוצות שדרסו את מכבי העונה בקלילות, כל אחת במצב אחר. האיטלקים בכושר מעט פחות טוב לאחרונה ואיבדו לברצלונה וריאל את 2 המקומות הראשונים, אבל בסוף המטרה היא להגיע לפיינל-פור ומשם אין משמעות לדירוג המוקדם, כפי שתעיד העובדה שבפורמט הנוכחי הקבוצה שסיימה את העונה הרגילה ראשונה לא זכתה בגביע בסופו של דבר.

22:00 ברצלונה (9- 2) – ז'לגיריס (2- 9):

על אף שני הניצחונות הרצופים של הליטאים, מדובר בקרב קצוות מהסוג שבו נדמה שהתוצאה ידועה מראש.

מוקדמות אליפות העולם / עמיחי קטן:

17:00 גיאורגיה – אוקראינה:

שתי נבחרות שהביסו את ישראל בארץ באליפות אירופה האחרונה, ובמקרה של גיאורגיה הם גם השיגו ניצחון כפול על ישראל במוקדמות אליפות העולם הקודמת.

18:00 רוסיה – איטליה:

שתי נבחרות מאוד עמוקות גם ברמת הסגל שכן צפוי להופיע למשחק, ושתיהן יודעות שיותר קריטי לא לשמוט את המשחקים האחרים, אבל המשחק הזה יכול להיות מקדמה נאה עבור המנצחת מביניהן.

19:30 ליטא – בולגריה:

גם בסגלים החסרים, פערי הרמות ברורים. יונאס ולנצ'יונאס, האיש שמוביל את ה-NBA באחוזים לשלוש, מוסר ד"ש, כמו גם סאבוניס של אינדיאנה.

20:00 פורטוגל – הונגריה:

שתי נבחרות שמעדיפות כדורגל, אבל בענף הזה פורטוגל היא נבחרת מהחלשות באירופה על הנייר, ואילו ההונגריה מעט יותר מוצלחים.

20:30 צפון מקדוניה – ספרד:

אלופת העולם מתחילה את המסע להגנת הכתר בצפון מקדוניה, מקום שהביא לישראל הרבה צרות בכדורגל, אבל גם בכדורסל יש להם נבחרת מסוכנת שיכולה להפתיע.

20:30 הולנד – איסלנד:

מאוריציו בוסקאילה, מאמנה של הפועל חולון, הוא גם המאמן של הנבחרת ההולנדית. המנצחת כאן תגדיל משמעותית את הסיכוי שלה להעפיל לפחות לשלב הבא של המוקדמות ותחזק עוד קצת את החלום.

21:00 בוסניה – צ'כיה:

עוד נבחרת שהקדימה את ארה"ב באליפות העולם האחרונה, והפעם הצ'כים של ננו גינזבורג שסיימו במקום ה-6 באליפות העולם, הדיחו את קנדה ויוון בזו אחר זו במוקדמות האולימפיאדה ואחר כך היו מרחק פחות הוצאת עצבים של ארה"ב עליהם ממקום ברבע הגמר של האולימפיאדה. גינזבורג מוכיח את מקומו כמאמן ישראלי מהגדולים שהיו.

21:30 צרפת – מונטנגרו:

אפשר גם להסתכל על זה כאל רודי גובר נגד ניקולה ווצ'ביץ' בקרב לוהט בצבע, אבל הם כמובן לא יגיעו לשם, כך שהקרב יהיה בין זוכת מדליית הארד באליפות העולם ומדליית הכסף האולימפית ובין יריבה לא רעה בכלל, כיאה ליוצאת יגוסלביה, אבל כזאת שניצחון שלה על הצרפתים יהווה סנסציה קלה, גם בסגל חסר.

שחמט – הדו קרב לאליפות העולם קרלסן – נפו, נפתח היום/שחר אלוני

היום ב 1430 יפתח הדו קרב לאליפות העולם שנקבע ל 14 משחקים.
נפומניאצ'י יתחיל את המשחק הראשון בלבן.
בקרת הזמן היא שעתיים לכל שחקן ל 40 המסעים הראשונים, ואז שעה נוספת ל 20 המהלכים הבאים ואז 15 דקות עד סוף המשחק. החל מהמסע ה 61 מקבלים עוד 30 שניות לאחר כל מסע.

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. משחק משעמם, בתמצית מצידו של קרלסן הקרבה זמנית ארוכה של חייל לטובת צמד הרצים וקילקול ה pawn structure של נפו בשני צידי המגרש בנוסף לגניבת טמפו או שניים לקראת האנד גיים מבחינת המיקום של הצריחים, תיקו צפוי לאורך כל המשחק.

    1. וואלה, אמרו לי שגם ב 24 היו בעיות, כנראה בכל הפלטפורמות יש עומס. יש גם את cgess.com ואת chessbomb ששם הסתכלתי כי הוא מאד לייט אז לא נוטה לקרוס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט