לייקרס – באקס, דאלאס נגד פיניקס ובוסטון – אטלנטה ברביעי / רועי ויינברג

ערב נהדר של כדורסל לפנינו. הלייקרס ומילווקי נפגשות למשחק שיכול בסבירות גבוהה להיות גמר ה-NBA, בוסטון המשתפרת פוגשת את אטלנטה השוקעת שרוצה לשנות את המומנטום ופיניקס הרותחת תשחק נגד לוקה דונצ'יץ'. בואו נתחיל.

02:30-מילווקי באקס (8-6)-לוס אנג'לס לייקרס (8-7)

שתי הקבוצות לא ציפו, לדעתי, להיות במאזן הזה בשלב הזה של העונה. שתיהן מתמודדות עם פציעות – הלייקרס בלי לברון ג'יימס, הבאקס ראו את קריס מידלטון, ג'רו הולידיי וברוק לופז מחמיצים משחקים ושלושתם צפויים להיות בחוץ גם הערב. לכן מילווקי יכולה להיות רגועה יותר – היא ראתה מה השחקנים שלה שווים בהרכב מלא ולאן הם יכולים להגיע עם האליפות האחרונה.

אצל הלייקרס, ובכן, המצב שונה. טיילן הורטון טאקר חזר ונראה מעולה, אבל אין להם קליעה בכלל וההגנה, שהייתה הטובה בליגה בשנים הקודמות, מזעזעת. הם קבוצה חדשה ויהיה שיפור, אבל כרגע הדברים לא נראים טוב והם מתקשים לצוף גם בלי לברון. ראסל ווסטברוק משחק כמו שהפסימיים ציפו שישחק, אנטוני דיוויס לא עקבי.

היתרון הוא שבשני המשחקים האחרונים עברו להרכב דינמי יותר, עם דיוויס כסנטר. הגנה עם ווסטברוק וכרמלו אנטוני עלולה להיות בעייתית (שימו לב, אגב – מלו במשחקי הבית עם 17 נקודות ו-53% מהשלוש, בחוץ עם 9 נקודות ו-6.3%. מדגם זעיר שמושפע מזה שהיו להם 3 משחקי חוץ העונה), אבל זה הרכב שאמור לרוץ ולתת להם יותר אורך חיים בהתקפה. אני מאמין שהיום מול מילווקי חסרה ועם דיוויס נראה ניצחון שלהם, כשהמצ'-אפ בין AD ליאניס קריטי. הלייקרס ינצחו.

05:00-פיניקס סאנס (3-10)-דאלאס מאבריקס (4-9)

מבחינת כדורסל אולי המשחק המהנה והמעניין של הערב. פיניקס ניצחה את תשעת האחרונים שלה עם הגנה נפלאה והתקפה טובה, או לפחות מספיק טובה בשביל שהם ימשיכו לנצח. הם עושים את זה כשדיאנדרה אייטון מפספס זמן ומוחלף על ידי פרנק קמינסקי וג'בל מגי שעושים עבודה טובה, ומעלים מחדש את השאלות על ההארכת חוזה שאייטון לא קיבל בקיץ האחרון.

בדאלאס המצב מוזר. המאזן שלהם טוב, אבל הם עם נט רייטינג שלילי וניצחו קבוצות שהם אמורים לנצח (סן אנטוניו פעמיים, יוסטון, סקרמנטו וניו אורלינס). אני לא מחזיק מהם יותר מדי ולעצור את הרצף של הסאנס יהיה צעד נהדר שישתיק אותי ואת המבקרים האחרים. בגרסה הראשונה של הפריוויו הייתה כאן פסקה ארוכה על לוקה דונצ'יץ', אבל הוא לא ישחק. בלעדיו אין למאבריקס יותר מדי סיכוי, ולכן סביר שזה יהיה ניצחון של פיניקס פעם נוספת.

02:30-אטלנטה הוקס (9-6)-בוסטון סלטיקס (7-7)

הסלטיקס ניצחו 5 מ-7 האחרונים, אבל הם שיחקו מול קליבלנד פעמיים ואורלנדו פעם אחת. הסלטיקס במומנטום חיובי ונראה שמתחברים אחרי פתיחת עונה מזעזעת. ברשותכם אעשה עכשיו מה שעשיתי בפריוויאים של 8 השנים האחרונות, פחות או יותר. השילוב של אל הורפורד ורוברט וויליאמס בצבע עובד, ג'ייסון טייטום יחזור לעצמו בהמשך העונה (בדומה לשנים הקודמות) ואפשר להיות אופטימיים, לפחות בקשר למאבק על הטופ 6.

ההוקס מקווים שיקרה להם מה שקרה לבוסטון. הם הביסו את הבאקס ב-20 הפרש וניצחו את אורלנדו בשני המשחקים האחרונים אחרי פתיחה מזעזעת. זה סימן להמשך? עוד לא ברור. אם טריי יאנג (8 מ-13 מהשלוש נגד הבאקס) מתחיל להתרגל לכדור ולחזור לעצמו אז כן, אם לא יהיה להם קשה.

אני חושב שבוסטון יכולה לעצור אותם. מרקוס סמארט זה מצ'-אפ מאוד מעניין ליאנג ויומיים של 120+ נקודות, מול אורלנדו ומול רסיסי הבאקס, לא משקפים במיוחד בעיניי. ההוקס יכולים להפתיע ולנצח וזה אולי ההימור שאני הכי פחות בטוח בו בפריוויו הזה, אבל אני חושב שהם יוגבלו היום ונראה ניצחון של בוסטון.

05:00-פורטלנד טרייל בלייזרס (8-7)-שיקגו בולס (4-10)

אני חושב שטעיתי בקשר לבולס. ההתקפה נהדרת, ההגנה נראית טוב והקבוצה מתפקדת נהדר. דמאר דרוזן מראה השנה שהוא אחד מהשחקנים הפחות מוערכים של העשור האחרון, הם מסתדרים גם בלי ניקולה ווצ'ביץ' ואלכס קרוסו עושה את דרכו לחמישיית ההגנה הראשונה. הם בלי ווצ'ביץ' ומסתדרים עם טוני בראדלי האנמי כסנטר פותח ופשוט משחקים כדורסל חכם.

קשה להגיד את זה על פורטלנד. הבלייזרס ממשיכים את המגמה מהשנה שעברה עם ההתקפה הטובה וההגנה הרעה ומדשדשים סביב 50%. בצד החיובי זה קורה כשלילארד לא במיטבו, בצד השלילי לא בטוח שהוא יגיע למיטבו בפורטלנד לפני שידרוש טרייד. אני, אגב, הייתי חושב על לארי נאנס בחמישייה במקום יוסוף נורקיץ'.

ניצחון של הבלייזרס הערב יהיה צעד ענק לעבר כיוון חיובי, אבל יש לבולס את הכלים כדי לעצור את הגארדים שלהם עם לונזו וקארוסו. יחד עם היכולת בהתקפה, המומנטום וזאק לאבין אני חושב שזה יהיה ניצחון של שיקגו.

02:00-שרלוט הורנטס (7-8)-וושינגטון וויזארדס (3-10)

וושינגטון טובה. הם מצליחים לנצח גם בלי בראדלי ביל, בזכות מאמן טוב ועומק שלא היה שם בשנה שעברה. ספנסר דינווידי אולי השחקן הכי פחות מוערך בליגה ובונה לעצמו בשקט קייס לאול-סטאר, דני אבדיה משמעותי לטובה (גם לא בעיניים ישראליות) ושאר הקבוצה עובדת. מונטרז הארל נותן אחלה של עונת קאמבק בשקט.

בשרלוט ההגנה מפתיעה לטובה. הם עצרו את הניקס על 96 נקודות ואת גולדן סטייט על 102 בקבוצה שחזרה לעצמה אחרי פתיחת עונה קשה. היא יכולה להיות מוקש רציני והופכת בשקט לאחת הקבוצות האהובות עליי, בלי סופר-סטארים ועם משחק קבוצתי וחכם.

האקס-פקטור של הוויזארדס יכול להיות הצבע. קולעים על שרלוט העונה ב- בטבעת ומונטרז הארל יכול לחגוג על מייסון פלאמלי, שממלא את המשבצת המרגשת של "גבוה לבן מוסר" שיש להורנטס בחמישייה בעשור האחרון פחות או יותר. קולעים מולם ב-67.6% רע בטבעת, לפי cleaning the glass, והוויזארדס צריכים לנצל את זה. וושינגטון תנצח, הארל מעל 25 נקודות.

02:00-ברוקלין נטס (5-10)-קליבלנד קאבלירס (6-9)

אני מאמין שהסיכוי של הנטס לאליפות יעלה ככל שהארדן יכנס לכושר. זה קורה: בחמשת האחרונים, לא כולל המשחק האחרון נגד ג"ס, הוא קולע 22.8 נקודות למשחק (49.3% מהשדה) עם 9.8 אסיסטים ו-8 ריבאונדים בערב, ולא פחות חשוב מזה עם 7 זריקות עונשין במשחק. קווין דוראנט מגיע במציאות למספרים שאני לא מצליח להגיע אליהם ב-2K והם ניצחו 7 מ-9 המשחקים האחרונים. זה עובד מעולה ואין סיבה שהם לא ישארו במקום הראשון במזחר, או קרוב אליו, עד סיום העונה.

קליבלנד טובה. לפחות כרגע. ריקי רוביו נותן אחלה של עונה, אוון מובלי נראה כמו בחירה נהדרת והם ניצחו 6 מ-8 האחרונים, כשההפסדים רק לוושינגטון ולבוסטון. גם אייזק אוקורו נראה טוב והשאלה היא האם זאת התלהבות של תחילת עונה, כמו השנה הקודמת, או שהם באמת for real. הם בכל מקרה מרגישים לי כמו אחת הקבוצות הפחות מדוברות בליגה, וחבל כי מתפתח שם משהו טוב.

מספיק טוב בשביל לשמור על קווין דוראנט וג'יימס הארדן? לדעתי לא. זה יהיה ענק אם כן, וההגנה שלהם טובה, אבל הם פוגשים את הקבוצה הכי מוכשרת ואחת החמות ב-NBA. יכולה להיות כאן סדרת סיבוב ראשון ממש כיפית בפלייאוף, אם הקאבס יחזיקו עד אז. היום, לפחות, זה של ברוקלין.

02:00-דטרויט פיסטונס (10-3)-אינדיאנה פייסרס (9-6)

דטרויט הפתיעה את טורונטו, אבל מלבדה ניצחה רק את יוסטון ואורלנדו החלשות שמשחקות, אם תרצו, בליגה משל עצמן. בצד השני הפייסרס ניצחו 5 מ-8 האחרונים אחרי פתיחה לא סימפטית, בלשון המעטה, ונראה שמתחילים להתחבר אולי בדרך לפלייאוף. קשה לי לראות את אינדיאנה מפסידה בחוץ בשחזור יריבות גדולה משנות ה-2000, והיום קרב בין קבוצה של הווה (לא זוהר) לאחת של עתיד.

02:30-מיאמי היט (5-9)-ניו אורלינס פליקנס (13-2)

ההיט ניצחו את המשחק האחרון בלי באם ובאטלר והיום פוגשים את הפליקנס, בלי זאיון ובלי יותר מדי סיכוי לפלייאוף. אמנם הם משחקים בלי הכוכב הגדול ביותר שלהם, אבל אני לא חושב שמישהו ציפה שהם יהיו כל כך רעים בשני צדדי המגרש. מיאמי, מנגד, משחקת כדורסל מעולה ואולי קבוצת ההגנה הטובה ב-NBA או לפחות אחת מהן. גם בלי באם ובאטלר הם הפייבוריטים, ולכן הפעם אחרוג ממנהגי ואהמר על מיאמי בהתחשב בחולשת היריבה.

02:30-ניו יורק ניקס (6-8)-אורלנדו מג'יק (11-3)

בדומה למשחק של הפליקנס, גם כאן יש קבוצה לא תחרותית במיוחד נגד אחת טובה. המג'יק כבר ניצחו את הניקס פעם אחת העונה במשחק אדיר של קול אנטוני (29-16-8). השאלה היא איך הניקס יראו הפעם. אני מאמין שיותר טוב, כי אנחנו בשלב יותר מתקדם בעונה וההגנה שלהם נראית יותר טוב. ניו יורק.

03:00-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (8-5)-יוסטון רוקטס (13-1)

זוכרים שזאת הייתה סדרת סיבוב ראשון לפני שנה וחצי בערך? גם הן לא. הניצחון היחיד של יוסטון העונה הגיע מול אוקלהומה, 91-124 מהדהד, אבל הוא יוצא מהכלל שלאמעיד על הכלל. ההתקפה שלהם רעה מאוד ברמות של NBA (ואולי גם של יורוליג), לא סביר שזה יקרה פעמיים. אוקלהומה סיטי תנגב.

03:00-מינסוטה טימברוולבס (9-4)-סקרמנטו קינגס (8-6)

הוולבס, לדעתי, יותר טובים מהרקורד שלהם. שילוב של קבלת החלטות רעה בקלאץ' (5 הפסדים ב-7 משחקי קלאץ' לפי ההגדרה של ה-NBA) והתקפה שעדיין לא טובה כמו שהיא אמורה להיות פוגע בהם, אבל אני חושב שיהיה שיפור כי יש שם כישרון. ההגנה מפתיעה לטובה ויחד עם אחוז נמוך מאוד בשלשות פתוחות לגמרי – 32.2% – אין סיבה להאמין שהם לא יהיו יותר טובים.

אין לי אותה הרגשה בקשר לקינגס. ההתקפה טובה, אבל ההגנה לא וואו והאריסון בארנס קצת התקרר אחרי פתיחת העונה המדהימה. הם יותר טובים ופייבוריטים כאן, אבל אני חושב שהזאבים יפתיעו הערב במשחק בין 2 קבוצות לא גדולות, אבל כן מעניינות. מינסוטה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 164 תגובות

  1. תודה רועי,
    הלייקרס עם כל הפציעות יתקשו לדעתי במילווקי. סיכוי טוב לדו ספרתי לטובת האיילים.
    דווקא הקליעה טובה בלייקרס, יש להם קליעה העונה, אבל הגנה אין, ואיבודים יש הרבה
    דייויס עקבי במידה טובה, אבל גם אם יקלע 30 זה לא יספיק סביר להניח, אלא אם תהיה איזו חריגה סטטיסטית בשלשות הקבוצתיות

    1. גם מילווקי פצועה, אך כמובן ההבדל הוא השחקן הטוב ביותר אצל האיילים משחק ואצל ספינות האגם לא.

  2. אבדיה על בראדלי ביל בסיום המשחק מול הפליקאנס-
    https://www.nbcsports.com/washington/wizards/deni-avdija-dedicates-wizards-win-over-pelicans-bradley-beal
    .
    On two occasions, during his walk-off postgame interview with radio analyst Glenn Consor and then during his postgame press conference with reporters, Avdija brought up Bradley Beal. The Wizards' star guard has been absent for their last two games as he takes time away to mourn the loss of his grandmother
    .
    Avdija wanted Beal to know he was thinking about him.
    .
    "We love you, we support you," Avdija told Consor, as the interview piped through the loud speakers at Capital One Arena while fans were leaving their seats. "This is for you, man."
    .
    Avdija wasn't asked about Beal in the question from Consor, nor was he asked during the postgame press conference. He brought it up himself, clearly viewing it as an important gesture to make towards the team's leader.
    .
    "Of course, I want to give a big shoutout to Bradley Beal. He was not with us because of personal reasons and when we get him back, he's one of our best weapons," Avdija said.

  3. היווני הולך לאנוס את הפקצות מל.א ולסובב אותם עם דה שוט בצנטרישוט לשבוע
    מישהוא שמע פה או ניסה מכשיר ישראלי נגד סוגי פציעות/כאבים "סוליו אלפא קיור פלוס"?
    דעות /הצלחה /כישלון? ביזבוז זמן?
    תודה מראש

  4. רועי, לגבי ניו אורלינס. בתגובה לפריוויו שלך של תחילת העונה כתבתי:

    תודה על הסקירה רועי, אך אני חושש שאתה אופטימי מדי.
    הלוואי ואתבדה, אבל אני לא רואה אותם אפילו מתקרבים לפליי אין השנה, לפחות לא בסגל הנוכחי שהוא פציע (נוטה לפציעות) בצורה יוצאת דופן.
    גם השנה, כמו בשש השנים האחרונות, הפליקנס לא יחמיצו שום הזדמנות להחמיץ הזדמנות.

    הבעיה האמיתית של הקבוצה היא שאיש אינו רוצה לבוא אליה, וזה (מעבר להיות ניו אורלינס שוק קטן) נובע שמכך שגייל בנסון, הבעלים שלה, היא גם הבעלים של הסיינטס (קבוצת הפוטבול של ניו אורלינס) שהכדורסל עבורה הוא כינור שני לפוטבול עוד מזמן שבעלה המנוח, טום, היה הבעלים. זה מתבטא כמעט בכל דבר, אך במיוחד בהשקעת משאבים מוגבלים.

    לגבי הסגל, אישית, אני חושב שעדיף היה להשאיר את אדאמס שבעונה הקודמת הוצא קבוע מהמגרש ברגע שהיה טוב משך יותר מדי דקות ברציפות. לי היתה תחושב שון גאנדי שונא אותו אישית ולא רוצתה בהצלחתו – גם על חשבון הקבוצה.

    גם מבחינה זו, כמו מעוד מאות סיבות אחרות, זה מעולה שואן גנדי הוחלף, אבל יש לי תחושה שהבעיה הראשית השנה תהיה חוסר הניסיון של ווילי גרין, המאמן. חוסר ניסיון שיעלה לקבוצה ב 4-5 הפסדים שהימנעות מהם היתה יכולה להוביל אותה לפליי אין.

    ועדיין, בסופו של דבר, האכזבה הגדולה ביותר שלי היא מדייוויד גריפין, הנשיא לענייני כדורסל, שקיוויתי שיוכל להתגבר על מגבלות הבעלים והעיר ולשפר מהותית את הקבוצה – מה שלא קרה, ולכן לא אתפלא אם הקבוצה תסיים במקום ה 12-13 במערב.

    עד כאן מה שכתבתי אז.

    אז פציעות היו – ובטוח עוד תהיינה – ולא מעט.
    ווילי גרין עדיין משלם שכר לימוד. עיין ערך התקפה והגנה ובלגן…
    וגריפין היה מת להיות גריפינדור.
    ולגייל בנסון עדיין לא אכפת, בטח כשהסיינטס מגמגמים.

    אני מניח שאם זאיון יחזור בריא ותקין ואם לא יוחלט החלונות הגבוהים לעשות טנקינג, ניו אורלינס לא יסיימו לצערי אחרונים. אבל הם יכולים להגיע לכל היותר למקום ה 12, כפי שצפיתי לפני תחילת העונה…

    וזה כואב….

    1. כל מילה מולי. מועדון במשבר מתמשך.
      .
      יש להם המון בחירות עתידיות, אז אולי יצא מהן איזה טים דאנקן כזה שישנה את הוקטור הכללי, אבל הסבירות לכך נמוכה.
      .
      צריך לקוות שהבנסונית תמכור למישהו קצת יותר מוצלח, ובהנחה, סבירה, שהקורונה מאחורינו, אני מניח ששווי הקבוצות ימשיך לעלות ויתכן שמישהו כזה אכן יביע עניין בקבוצה.

    2. אני חושב שדווקא גריפין מנסה לשקם ולנסות. ואן גנדי לא הצליח והוא חתך.
      יש לו בעיה עיקרית וזה הבריאות של זאיון. שחקן שמועד לפציעות ולא ממש שומר על עצמו.
      דבר שני, זאת ההתאמה של זאיון ואינגרם. כנראה שזה לא עובד ביחד כי שניהם צריכים את הכדור ושניהם צריכים ריווח ודרך פנויה לסל. בעוד זאיון הוא הפרנצייז מצד אחד, מצד שני הוא עדיין לא מסוגל לרווח לאינגרם.
      .
      לגבי ההשקעה של הבעלים. לדעתי הם הביאו את הצוות הרפואי שהיה בסאנס אחרי שנים שהצוות הרפואי היה שם על הפנים. אני חושב שגריפין גם גרם להפרדה בין המתקנים של הפליקנס לאלו של קבוצת הפוטבול (לטובה)

  5. פריוויו מופלא, עבדיכם הנאמן שוב יהיה איתכם (טס לLA בראשון ומשם למקסיקו), לצערי מתחילים את הלילה עם שמירה על הילד הישראלי ההימור שלי מסיים את הלילה עם 4 נקודות משם במעבר חד לליקרס ולבוסטןן ונסיים את היום עם חוזה מקס אייטון.
    , הלייקרס הולכת להידרס על ידי היווני (למרות שמילווקי לא נראית טוב גם היא בעצמה),

  6. למיטב הבנתי,
    לוקה לא משחק הלילה. המשמעות היא שלמרות שזה משחק 3 ב-4 לילות עבור הסאנס,
    הם עדיין יהיו פייבוריטים במשחק.
    עם כל הכבוד לפרנק הטנק ולג'בל מגי,
    היכולת שהם מציגים טובה עבור שחקנים מחליפים.
    זה בלט לעין במשחק האחרון של הסאנס,
    אז לראשונה מאז פציעתו של אייטון הסאנס חזרו לשלוט במאבק על הריבאונד.
    .
    תודה, רועי.

  7. תודה!
    לא הבנתי את הנטייה, הכמעט מכוונת, שלא לרשום בכותרת, בין יתר המשחקים הבולטים, גם את המשחקים של הוויזארדס ואבדיה.
    לא רק שהוא השחקן המעניין ביותר את הצופה הישראלי הממוצע (אני), הוא גם שותף לאחת הקבוצות הטובות בליגה, לפחות נכון לעכשיו.

  8. זה נראה ששארלוט הגיעו מוכנים להארל ולנוכחות שלו בצבע ולא נותנים לו סיכוי לקבל איזשהו בידוד ליד הסל כל פעם מגיעים עוד שני חברה לעזור והארל לא ימסור הולך ראש בקיר

  9. כן חטף בומבה.
    ריצרדס קיבל את הרביעית שלו וזה מעולה כי פלאמלי לא יכול להתמודד עם הארל או גאפורד שניהם די חגגו עליו.

  10. הסלטיקס עם פתיחה הגנתית לא טובה. הם צריכים לעשות מה שעשו בכל המשחקים האחרונים.
    גיימס טומטום ממשיך בחוסר יכולת לשים סלים מהשלוש. הסלטיקס צריכה שחקן שיודע לעשות את זה טוב.
    מעניין מתי בראון חוזר?

  11. סיכום מחצית-
    1. אבדיה לגמרי חלק מהקבוצה, 5 נקודות ויופי של מחצית
    2. גאפורד והארל גבוהים מצוינים. גאפורד כל 2 התקפות מחליק על הרצפה, חייב לשים לימון בסוליות
    3. כשקוזמה מעיף שלשה, איש התחזוקה של האולם אינסטנקטיבית אוחז במברג הפיליפס
    4. עיצוב הזקן של מאמן שארלוט לא ברור, נראה כמו השעה יומיומית שלא ברור אם משתלמת.

    1. לגמרי חלק מהקבוצה רק היה צריך לראות איך כולם עצרו כשהוא נפל ושבאו אליו כשהוא נפל בניגוד לשנה שעברה כששבר את הרגל למשל.

  12. מנחם ווסטברוק ךתח טוב את המשחק והוא נמצא בתקופה טובה מבחינת אחוזי קליעה שנמצאים מעלה הממוצע שלו בהרבה ואני לא מאמין שהם קפצו וישארו שם לאורך זמן. הוא נכנס לסטריק טוב של משחקים לא הייתי בונה על זה לאורך זמן.

    1. גועל נפש…
      איפה הגאון שיגיד שזה יתיישר בחצי השני?
      לא רואים את הפרצוץ הצהוב בלילות האחרונים.

  13. הווארטר מראה לטומטום איך קולעים שלשות. הטומטום הזה מחטיא בלי הכרה שלשות פנויות לגמרי שהוא אמור לקלוע מתוך שינה. זו שנת רגרסייה לפחות תחילתה, בזה אין ספק. הייתי מעדיף את בראון על הפרקט מאשר את הליצן הזה.

    1. ואיך בדיוק הוא עושה את החברים שלו יותר טובים?
      60 נקודות הסלטיקס חטפו בחצי הראשון, איך זה מסתדר עם הגנה? זה לא מסתדר בכלל. לא קולעים? לפחות תעשו הגנה…

  14. כל שבוע שעבר טחנתי לכם ואמשיך לטחון עד שזה יצא שגוי, לברון גיימס יחזור להציל את המולדת במשחק מול הסלטיקס. השיקסה יחזור בשביל הלגסי, להשפיל את הסלטיקס זו המטרה והממטרה….

  15. הוא עדיין אגרסיבי המאמן משאיר אותו במשחק והוא הלך לקו 4 פעמים ברבע הזה וקלע את כולן. זה ביטחון שלא היה לו שנה שעברה ואני תולה את זה במאמן. ווס אנסלד מראה הרבה נוכחות וביטחון לשחקנים שלו.

  16. אין לי מושג מה קורה עם מרכוס סמארט בשנתיים האחרונות…
    זה שחקן שידע לשים שלשות מצויין במשחק של תנועה. כיום, השלשות ה"יחידות" שהוא שם זה אלו שהוא זורק לפני המשחק ואלה שהוא זורק בשכיבה על הפרקט או מאחורי הגב. את אלה באחוזים טובים. ברגע שהתחיל משחק אתה יודע שהוא מנייה כמעט בטוחה להחטאה.
    משהו פסיכולוגי? שיביאו פסיכולוג!

  17. כל פעם שהסלטיקס עושים קולות של חזרה, יש מי שירגיע אותם.
    הניצחון הזה בכיס של החולדה עם הגינה על הראש מחביאת הקרחות…

  18. פשוט מזעזע איך שווש משחקים הערב, גם בהגנה וגם בהתקפה. זה לא ששארלוט משחקים מדהים או רע אבל וושינגטון מחוץ למשחק ככלל. השחקנים בורחים מהכדור.

  19. הנה התחילו לפמפם בפרסומות על שיבתו של המלך במשחק מול הסלטיקס אבל אני אמרתי את זה כבר בשבוע שעבר שזו הכוונה. כמו בסרט שהאמריקאים אוהבים… כנגד כל הסיכויים. מה עם קצת דרמה טובה?

  20. איפה ההגנה של הסלטיקס?
    הלכה לישון, גועל נפש עם כל השחקנים הפנויים והחופשיים, גועל נפש. חזרנו לרמה של תחילת העונה. פשוט בושה.

  21. כל החבורה של הסופמורים ושנה שלישית לא שווה כלום. כל הבחירות שהיו, לנגפורד, נייסמית ופריצארד זו קבוצה של כלום ושום דבר וזה בנוסף לטאוויל שהוא הפצוע האנגלי, הטיימלורד. ערב כן וצעד תימני, שניים לא… מי צריך שחקן כזה שלא מסוגל להשאר בריא?

  22. הסלטיקס לא יצליחו לסגור את המינוס 14 ברבע האחרון. צריך לקבל את העובדה שכל הפרוסס נעצר אי שם בבראון וטייטום וקצת הורפורד, מעבר לזה אין כמעט כלום. מבחינתי שימצאו דרך להביא את קאט כדי לשנות את המשוואה.

  23. קאם רדיש עושה שמות בערוגת התלתן של הסלטיקס גם שותל וגם קוצר וגם קוצץ דק, עושה סלט, ניסואז עם קטשופ וטחינה הנסיכה מבגדד.
    פוייה

  24. יה אלה כמה החטאות לטורקי מתחת לסל. כמה קשה להחטיא? אם אי אפשר קרש סל וקליעה רגילה מתחת לסל, הוא צריך לנסות להטביע, לפחות יסחט עבירה….

  25. אני רואה, לבושמילס מניות בבוסטון סלטיקס. הרבה זמן שלא שתיתי בושמילס, אולי בבלק פריידי אזמין?
    אני צריך מקאלן אדום עכשיו, כוסית או שתיים.

  26. הנה השופטים נכנעים לטרה.
    הזבל שוב עושה את אותה ההצגה ומקבל קליעות מהקו על עבירה שלא הייתה ולא נבראה….

  27. ריצארדסון זה שחקן שלא יודע לשים שלשה במשחק, הוא צריך את העמדה שלו כדי לזרוק אבל הטומטום לא מבין את זה ומסדר לו "אסיסט"…

  28. למה טומטום?
    דוגמה: היה על השלוש וקפץ עליו שחקן אטלנטה, טרה היה מקבל הרי 3 זריקות. מה עשה האהבל הזה? במקום לנסות לשחרר שלשה ולקבל 3 מהקו היא עשה הטעיה חמק מהעבירה וניסה להכניס מתחת לסל.
    הבנתם?
    בגלל זה טומטום….
    🙂

    1. קבל
      יול ברינר היה סקינהד
      .
      There's a fella from a film
      Reminds me of Duncan Goodewe
      But he's not a proper skinhead
      Cause he hasn't got a tattoo
      .
      He's not as wise as he seems
      Coz he's just an actor
      He's a dunce, I've never seen
      Him on the Krypton Factor
      .
      We all rinse in Silvercrin
      To keep our head clean
      But we know that Yul's not
      A common human being
      Coz he uses Mr Sheen…
      .
      Yul Brynner, Yul Brynner
      They say he's a skinhead
      But we know that it's a lie
      Yul Brynner, Yul Brynner!
      He is just a baldy geezer
      From the Kink & I
      Yul BBBBB Brynner!
      /
      Yul Brynner was a skinhead
      They said on the News
      But I've never seen Yul Brynner
      Wearing Doctor Martens shoes
      .
      His only claim to fame was that
      He had a shiney nut
      But I would look just the same
      If I had my hair cut
      .
      We all rinse in Silvercrin
      To keep our head clean
      But we know that Yul's not
      A common human being
      Coz he uses Mr Sheen…
      .
      Yul Brynner, Yul Brynner
      They say he's a skinhead
      But we know that it's a lie…
      Yul Brynner, Yul Brynner!
      He is just a baldy geezer
      From the Kink & I
      Yul BBBBB Brynner!
      .
      We all rinse in Silvercrin
      To keep our head clean
      But we know that Yul's not
      A common human being
      Coz he uses Mr Sheen…
      .
      Yul Brynner, Yul Brynner
      They say he's a skinhead
      But we know that it's a lie
      Yul Brynner, Yul Brynner!
      He is just a baldy geezer
      From the Kink & I
      Yul BBBBB Brynner!

  29. הגבה מצפה בחיליון (חית רבתי) עיניים ואזניים וגבותיים לשובו של המלך בשישי…
    יש פרומו לשיבת הליימך….

  30. למי שזוכר את אריק בארדון יש פה קטע מ 1971
    https://www.youtube.com/watch?v=wln_zQsynNY
    שוקי הביא אותו לארץ עם שאר החיות ב 1984 והם נתנו שתי הופעות בקולנוע דן.
    איזו תקופה. שוקי היה מלך חיי הלילה של תל אביב ודאג שכל חודש יגיעו פה להקות ויערבלו לנו את החיים. עכשיו הוא מחזיר את ניק קייב…. רק חבל שלא הביא אותו ב 84 כמו את סיוקסי ובאוהאוז.

  31. מי משחרר את אריק גורדון מיוסטון לא יפה לסיים ככה קריירה.
    פרסטי מעלה את הערך של דורט לשחקים
    לאחרונה גיליתי שאיני מסוגל לצפות בפורטלנד איך שאני נכנס למשחק שלהם אחרי 2 דק יש לי חשק עז לצאת מהמשחק

  32. בלי קשר לתוצאת המשחק, חייב לציין שגיסון קיד עושה בדאלאס משהו נכון. אף פעם לא החזקתי ממנו כמאמן או בן אדם אבל אולי הוא למד בשנים שהיה עוזר מאמן.

  33. חחחח לא יודע מה יותר בזיון שפורטלנד השאירו את לאבין לשלשה פנויה לחלוטין כמו באימון שהם ביתרון 3 או שלאבין החטיא את זה במקום לכוון חחחח
    3 ההתקפות האחרונות של הבולס במשחק זה חרפה אפילו לnba. אבל השופטים ניצחו את המשחק לפורטלנד עם סל הניצחון שבעניקו לדמיאן מהקו אוויר מוחלט אפילו טיפה מגע לא היה לא יודע איך סילי בילי הדביל לא עשה צאלנג

כתיבת תגובה

סגירת תפריט