אירועי דיומא – 11.11.2021

כדורגל:

מוקדמות מונדיאל 2022 / עמיחי קטן:

אירופה:

בית א': סרביה ראשונה עם 17 נקודות, פורטוגל שנייה עם 16 נקודות ואת מקומות 3-5 תופסות לוקסמבורג, אירלנד ואזרבייג'ן עם 6, 5 ו-1 נקודות בהתאמה. לסרביה ואזרבייג'ן נותר רק משחק אחד, ואילו לכל היתר נותרו עוד 2 משחקים. פורטוגל וסרביה ייפגשו במחזור האחרון בקרב שיכריע את פסגת הבית, כאשר יתר הקבוצות איבדו סיכוי להעפיל לפלייאוף.

19:00 אזרבייג'ן – לוקסמבורג: האורחים רושמים קמפיין היסטורי מבחינתם, כאשר יש להם 2 ניצחונות ואת המקום השלישי בבית בינתיים, בעוד הקבוצה הביתית רשמה תיקו באירלנד ועוד 6 הפסדים, וזו ההזדמנות האחרונה שלהם לנצח, למרות שהם בכל מקרה יסיימו במקום האחרון.

21:45 אירלנד – פורטוגל: אירלנד במאבק עם לוקסמבורג על מקומות 3-4, ובמחזור האחרון הן ייפגשו, כאשר אירלנד חייבים לפחות תיקו כדי לשמור על סיכוי למקום השלישי אם לוקסמבורג ינצחו. בצד של פורטוגל, תיקו יגרום לכך שתיקו נגד סרביה יספיק להם כדי לכבוש את הפסגה, ואילו במקרה של הפסד כאן הם יצטרכו לנצח את הסרבים.

בית ב': שבדיה ראשונה עם 15 נקודות, ספרד שנייה עם 13 נקודות, יוון שלישית עם 9 ו-2 האחרונות, גיאורגיה וקוסובו, הן עם 4 נקודות כל אחת ורק משחק אחד שנותר להן. גיאורגיה וקוסובו יסיימו ב-2 המקומות האחרונים, כאשר יוון זקוקה לנס בדמות ניצחונות בית על קוסובו וספרד, יחד עם מצב שבו ספרד לא מנצחת את שבדיה. בכל מקרה, ספרד תעפיל לפחות לפלייאוף דרך ליגת האומות, והיא זקוקה ל-2 ניצחונות, או להפסד של שבדיה נגד גאורגיה ותיקו בין 2 הראשונות. בכל תרחיש אחר שבדיה תסיים ראשונה, כאשר כדי שהיא תסיים שלישית צריך לקרות צירוף מקרים מיוחד במינו של הפרשי שערים.

19:00 גיאורגיה – שבדיה: הגיאורגים ישאפו לתוצאה טובה, או לפחות הפסד מינימלי, ואז יבנו על ניצחון של ספרד על קוסובו. בצד השבדי, תיקו יבטיח את המקום השני לפחות ואת זה שתיקו בספרד יספיק להם למקום הראשון, ואותו דבר לגבי ניצחון, אלא אם ספרד לא תנצח, ואז המקום הראשון יובטח.

21:45 יוון – ספרד: יוון חייבים ניצחון כדי להישאר בתמונה. ספרד צריכים ניצחון כדי לשמור על סיכוי למקום הראשון אם שבדיה ינצחו או כדי שתיקו נגד שבידה יספיק להם אם השבדים יפסידו בגיאורגיה. תיקו יבטיח לספרד לפחות את המקום השני, ואם שבדיה לא ינצחו עדיין יישאר להם סיכוי למקום הראשון.

בית ח':

רוסיה ראשונה עם 19 נקודות, קרואטיה שנייה עם 17, סלובניה וסלובקיה בשוויון 10 על מקומות 3-4 ומלטה וקפריסין תופסות את 2 המקומות האחרונים עם 5 נקודות כל אחת. רוסיה וקרואטיה הבטיחו את 2 המקומות הראשונים, כאשר אחת מבין מלטה וקפריסין יכולה תיאורטית לעבור בטבלה את אחת מבין הסלאביות.

19:00 רוסיה – קפריסין: קפריסין חייבים ניצחון כדי לשמור על סיכוי למקום 4. אחרת, הם יתמקדו במאבק עם מלטה על מקומות 5-6. רוסיה ישמרו על היתרון על קרואטיה אם ינצחו, כאשר אם קרואטיה לא ינצחו המקום הראשון יובטח, כאשר תוצאה זהה של שתיהן תגרום לכך שתיקו בספליט יספיק לרוסיה, ואילו אם קרואטיה ינצחו ורוסיה לא, קרואטיה היא זו שתסתפק בתיקו.

21:45 מלטה – קרואטיה: מלטה בדיוק באותה סיטואציה של קפריסין, למעט מאזן שערים מעט יותר טוב (מינוס 9 לעומת מינוס 10). בצד הקרואטי, ניצחון ישמור על סיכוי למקום הראשון בכל מקרה, כשהמטרה תהיה ניצחון על רוסיה, או תיקו אם רוסיה לא תנצח את קפריסין. אם קרואטיה לא תנצח, יישאר לה סיכוי רק אם רוסיה לא תנצח את קפריסין, ואז היא תצטרך ניצחון בית על הרוסים.

21:45 סלובקיה – סלובניה: קרב ישיר, כאשר המנצחת תבטיח כמעט בוודאות את המקום השלישי, ואילו במקרה של תיקו סלובקיה ישמרו על יתרון של שער אחד בהפרש השערים לקראת המחזור האחרון.

בית י': גרמניה אמנם הפסידו במוקדמות מונדיאל מאז השלושער המיתולוגי של מייקל אואן כשמגדלי התאומים עוד עמדו על תילם, אבל הבטיחו את המקום הראשון עם 21 נקודות, בזמן שליכטנשטיין הבטיחו את המקום האחרון עם נקודה אחת. המאבק על המקום השני לוהט, כאשר רומניה (13) נקודות, צפון מקדוניה (12), ארמניה (12) ואיסלנד (8) כולן עדיין במירוץ.

19:00 ארמניה – צפון מקדוניה: שתיהן עם 12 נקודות, אבל הפרש השערים משחק לטובת המקדונים, וכך גם המחזור האחרון שבו הארמנים יארחו את גרמניה והמקדונים את איסלנד.

21:45 גרמניה – ליכטנשטיין: משחק חסר חשיבות עבור שתיהן, כאשר השאלה העיקרית היא כנראה כמה. כמו שאמרו הגששים:
שר אוצר נכנס למסעדה רומנית אוכל ג'ורבה פתאום נכנס שר הפנים שואל אותו כמה? שר אוצר אומר לו 7 שר הפנים אומר לו מה 7? שר אוצר אומר לו מה כמה ?

21:45 רומניה – איסלנד: כל תרחיש חוץ מניצחון חוץ איסלנדי יבטיח להם סופית את המקום החמישי, בזמן שהרומנים יתארחו בליכטנשטיין במשחק הבא, והם יודעים ששני ניצחונות יעניקו להם את המקום בפלייאוף.

אמריקה הדרומית:

23:00 אקוודור – ונצואלה: אקוודור כרגע במקום השלישי וינסו לשמור על המקום המפתיעה הזה נגד ונצואלה שבמקום האחרון ונמצאת כבר בפער של 9 נקודות מהמקום במונדיאל.

1:00 פרגוואי – צ'ילה: צ'ילה במרחק 3 נקודות מהמקום בפלייאוף ובמונדיאל ופרגוואי נקודה אחת מאחוריהם, כך שהמנצחת תישאר במרוץ והפסידה תהיה בבעיה.

2:30 ברזיל – קולומביה: ברזיל יבטיחו רשמית את המקום במונדיאל עם ניצחון או תיקו אם אורוגוואי לא ינצחו את ארגנטינה בליל שבת. קולומביה בשוויון עם אורוגוואי על מקומות 4-5 עם 16 נקודות לעומת ה-31 של ברזיל שמובילה בגאון, ועוד עם משחק חסר.

4:00 פרו – בוליביה: בוליביה במרחק 4 נקודות מהמקום בפלייאוף ובמונדיאל ופרו נקודה אחת מאחוריהם, כך שהמנצחת תישאר במרוץ והפסידה תהיה בבעיה.

כדורסל:

יורוליג / עמיחי קטן:

20:00 הכוכב האדום בלגרד (3- 5) – וילרבאן (6- 2): שתי הקבוצות מגיעות במומנטום די חיובי, ובעיקר וילרבאן שרושמים רצף של 3 ניצחונות יורוליג בפעם השנייה העונה כבר. למרות הקהל הביתי של בלגרד, הצרפתים פייבוריטים כאן, אבל, כאמור, הקהל יכול להוביל הפתעה.

21:00 אלבה ברלין (3- 5) – אנדולו אפס (2- 6): שיקום מי שחשב שאלבה ברלין יהיו עם מאזן טוב יותר מאלופת אירופה אחרי כמעט רבע מהעונה. על כל פנים, צמד הישראלים זוסמן את בלאט יפגוש את אלופת אירופה ואת אלייז'ה ברייאנט ויקווה לרשום סנסציה.

21:00 פנאתנייקוס (2- 6) – קאזאן (3- 5): קרב תחתית בין 2 קבוצות שכרגע בעיקר מחפשות עונה מכובדת ופחות מאבק על רבע הגמר, לפחות כל עוד הדברים לא מסתדרים טוב יותר.

22:00 ברצלונה (6- 2) – באסקוניה (3- 5): שני הקרבנות האחרונים של מכבי במפגש ראש בראש, כאשר ברצלונה תקווה להתאושש מ-2 הפסדים רצופים והיריבה תקווה לעצור רצף של 4 כאלה באירופה. אחרי שהחתמת פאו גאסול לא הספיקה לאליפות אירופה בעונה שעברה, עכשיו ברצלונה במגעים עם מארק, וזה כבר שובר שוויון משמעותי יותר כנראה.

לפוסט הזה יש 4 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט