מכללות: מתחילים היום עם דיוק נגד קנטאקי / ערן שור

מכללות: מתחילים היום עם דיוק נגד קנטאקי / ערן שור

אז היום כל העסק מתחיל. ובליל הפתיחה יש משחק אחד שכדאי לעקוב אחריו. בשעה 4:30 שעון ישראל, דיוק, בעונה האחרונה של מייק ששבסקי, ועם המועמד הראשי לבחירה הראשונה בדראפט הבא, פאולו באנקרו, פוגשת את קנטאקי של ג'ון קאליפרי, שגם לה כרגיל כמה שחקנים שאולי ייבחרו גבוה בדראפט. למי שמעוניין לצלול עוד לדו קרב הזה, הנה סקירה יותר מעמיקה:

.

וחוץ מדיוק נגד קנטאקי, יהיו גם עוד קרוב ל-200 משחקים בליל הפתיחה, כולל כמעט כל המועמדות לתואר השנה. גונזאגה (#1) וטקסס (#5) מתחילות מול יריבות קלות ולא צפויות להתקשות לפני המפגש המסקרן ביניהן בשבת. כנ"ל המדורגת שנייה לפני תחילת העונה, UCLA ו-וילאנובה (#4), שייפגשו כבר בשישי.

למי שהחמיץ ורוצה להתעדכן: סקירות על גונזאגה עם צ'ט הולמגרן, ממפיס עם אמוני בייטס, מישיגן ופרדו מהביג 10, ו-UCLA ואריזונה מה-פאק 12:

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. זה המשחק שלי הלילה. ערן, אין לך מושג כמה המכללות שלך הוא חשוב לאתר. זה לוקח מעט זמן עד שאנשים נכנסים לספורט 'חדש' עבורם (במקרה זה זה המשתתפים בו) אבל לאט-לאט זה יתפוס תאוצה. העיקר לא לוותר. ודע לך שישנם באתר כמה (לא רק אני!) שמעריכים ביותר את תרומתך ביודענו כמה אתה עסוק בהתחייבויותיך האקדמאיות. הטורים שלך הם מהמעולים ביותר כאן ועל זה אני מודה לך מכל לב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט