אירועי דיומא – 06.11.2021 – כדורגל שחמט וסנוקר

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא A-Deyoma-3.jpeg

כדורגל

ליגת העל – מחזור 9 / ניר מועלם :

15:00 הפועל ירושלים – מכבי נתניה, ספורט 3 : תגידו מזל להפועל ירושלים שבמחזור האחרון הצליחה להשיג ניצחון בכורה העונה בליגת העל עם 1-0 בדקה ה-88 על מכבי פתח תקווה, אז נכון שהיא עדיין במקום האחרון, אבל הפער שלה מהישארות ליגה עומד כבר על 2 נקודות בלבד, בעוד מכבי נתניה שבמקום ה-10 רחוקה 2 נקודות מהקו האדום, רק מלמעלה והיא מגיעה אחרי תיקו של 1-1 מול ב"ש. הימור – מכבי נתניה מאז הגעתו של בני לם נראית מעולה, ואני מאמין שהיא תנצח.

17:30 באר שבע – אשדוד, ספורט 3 : הפועל באר שבע במקום הראשון והיא מגיעה אחרי איבוד נקודות מול מכבי נתניה שנגמר ב1-1, והיא מארחת את אשדוד שבמקום ה-13 והלפני אחרון, אשר גם היא מגיעה אחרי תיקו של 2-2 מול מכבי חיפה. הימור – אשדוד לאט לאט חוזרת להרכב מלא והשחקנים שלה חוזרים לכושר משחק ואני מאמין שברגע שהיא תעלה על הגל היא תמצא את עצמה מהר מאוד בחלק העליון, ולדעתי עד סוף הסיבוב הראשון היא כבר תהיה רחוקה מהקו האדום, ואני מאמין שגם היום היא תצא עם נקודות, והיא תסיים את המשחק בתיקו מול ב"ש.

18:00 בני סכנין – הפועל חיפה, 5 לייב : בני סכנין שבמקום ה-6 מארחת את הפועל חיפה ה-2 בטבלה. בני סכנין מגיעה אחרי ניצחון ענק של 3-0 על הפועל תל אביב, ואילו הפועל חיפה אחרי ניצחון שגם הוא 3-0, רק שאצלה היריבה הייתה הפועל חדרה. הימור – הפועל חיפה איכותית הרבה יותר לטעמי מאשר סכנין ואני אהמר על ניצחון חוץ של הפועל חיפה.

19:50 מכבי פתח תקווה – ביתר ירושלים, ספורט 3 : את מכבי פתח תקווה התרגלנו לראות בחלק העליון של הטבלה, אבל זה נראה העונה שתהיה להם עונה מאוד קשה, והם בינתיים במקום ה-9 בלבד, אבל עדיין מתחתיהם הם יכולים למצוא את יריבתם היום – ביתר ירושלים שנמצאת במקום ה-11, עם מרחק של נקודה בין שתיהן. פתח תקווה מגיעה אחרי הפסד 1-0 להפועל ירושלים, ואילו ביתר מגיעה אחרי הפסד בתוספת הזמן 1-0 לנוף הגליל, ואם נסתכל על זה בזווית נוספת, אז שתי היריבות היום מגיעות אחרי הפסד במחזור האחרון לעולות החדשות. הימור – מפגש בין שתי יריבות חלשות שיסתיים לדעתי בחלוקת נקודות.

סרייה א' – מחזור 12 / ניר מועלם :

19:00 יובנטוס – פיורנטינה, ספורט 1 : יובנטוס במקום ה-9, רחוקה כבר 16 נקודות מהמקום הראשון, וקשה להאמין שהיא תתמודד העונה על התואר, ומנגד פיורנטינה במקום ה-7 מאבדת גובה במחזורים האחרונים, אבל עדיין נמצאת מעל יובנטוס בטבלה ועם 3 נקודות יתרון על פני הגברת הזקנה. יובנטוס מגיעה למשחק אחרי הפסד ליגה שני ברציפות, האחרון 2-1 לורונה, ואם נסתכל על זה בצורה נוספת אז יובנטוס ללא ניצחון ליגה כבר שלושה מחזורים רצופים, ובנוסף היא מגיעה למשחק אחרי 4-2 בליגת האלופות על זניט, מה שהבטיח לה את העליה לשמינית הגמר, ומנגד פיורנטינה מגיעה למשחק אחרי 3-0 על ספציה. הימור – אומנם זה נחשב הפתעה אבל אני אהמר על פיורנטינה שתשיג ניצחון חוץ יוקרתי.

21:45 קליארי – אטאלנטה, 2 ONE : קליארי שבמקום האחרון עם 6 נקודות, מארחת את אטאלנטה החמישית, לה 19 נקודות. קליארי מגיעה למשחק אחרי הפסד שלישי ברציפות עם 2-0 לבולוניה, בעוד אטאלנטה מגיעה למשחק אחרי 2-2 בליגה מול לאציו, וגם 2-2 באלופות מול יונייטד. הימור – אטאלנטה עם ניצחון.

שחמט – הטורניר השווייצרי של פיד"ה שמעניק 2 כרטיסים לתחרות המועמדים/שחר אלוני

אתמול שוחק סיבוב 9 מתוך 11:
במשחק המרכזי: התעלות של קרואנה שניצח בסגנון יפה את המוביל פירוז'ה.
ניצחון גם לאנגלי דייויד האוול (2660) שעלה לצמרת.

הצמרת כרגע-
6.5 נקודות יש לפירוז'ה, קרואנה והאוול.
6 נקודות: יש ל 10 שחקנים, בניהם שירוב, ויטיאוגוב ולגראב.
5.5 נקודות: 16 שחקנים

גלפנד עם ניצחון בכורה עולה ל 4 נקודות

פירוז'ה עדיין במצב טוב, שכן הוא בדבוקה המובילה וכבר שיחק עם רוב השחקנים החזקים, כך שנותרו לו כנראה שני משחקים יחסית נוחים.

היום בסיבוב 10 הלפני אחרון (החל מהשעה שתיים):
פירוז'ה בלבן מול האוול, במשחק שבו הוא יחפש ניצחון
לגראב מול קרואנה בקרב ישיר על המיקום בצמרת
שירוב מול הסיני יאנגיי
אסיפנקו מול ססיקיראן המפתיע מהודו שנמצא בצמרת לאורך כל התחרות

גלפנד יפגוש את אחד הצעירים המבטיחים מהודו

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות אנגליה – חצי הגמר

15:00: רוני אוסליבן-ג'ון היגינס
21:00: ניל רוברטסון-מארק קינג

אתמול הושלם של רבע הגמר של הטורניר עם כמה משחקים מצויינים. מארק קינג הוותיק המשיך לתפקד כסינדרלה של הטורניר, כשפיניש מצויין שלו במשחק מול המדורג ראשון בעולם, ג'אד טראמפ, העלה אותו לשלב הבא. רוקט רוני אוסליבן לא התרשם כלל מהחזרה לעניינים של לוקה ברסל, והצליח לגבור בקלות על הבלגי. ג'ון היגינס שלט במשחק מול יאן בינגטאו, והצליח לגבור על יריבו הצעיר למרות נסיונות קאמבק של האחרון. את הקרב הדרמטי של השלב סיפקו לנו כצפוי ניל רוברטסון וקיירן ווילסון, משחק שהיה צמוד לכל אורכו, והלך בסופו של דבר בפריים מכריע לטובתו של האוסטרלי.
היום ייערכו משחקי חצי הגמר (בפורמט הטוב מ-11). המפגש המוקדם יביא לנו את הקלאסיקו של הענף, זה שבין רוקט רוני אוסליבן למכשף ג'ון היגינס. מדובר בשני השחקנים המעוטרים ביותר בענף, המכירים זה את זה כבר מספר עשורים. משחק פתוח ואיכותי שבו כל תוצאה לא תפתיע. משחק הערב יפגיש את ניל רוברטסון ומארק קינג. רוברטסון אמור להיות הפייבוריט הגדול במפגש זה, אבל קינג שממול כבר הצליח לגבור על יריבים איכותיים יותר על הנייר כמגווייר, פורד וטראמפ, ואולי הוא בדרך לשחזור סיפור הסינדרלה מאליפות צפון אירלנד של 2016. שידורים ביורוספורט 1.

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. תודה לכותבים.
    מכיוון שלא נכתב למעלה, אוסיף ואכתוב שהיום, בליגה הטובה בעולם (ובפער), יתקיים ב14:30 הדרבי של מנצ'סטר כאשר היונייטד תארח את הסיטי. מה צפוי? ובכן – שום תוצאה לא תפתיע, גם לא תיקו 3-3.
    בנוסף, בליגה הספרדית שזוהרה עומעם קשות בשנה האחרונה, תתארח ברצלוהה אצל סלטה דה ויגו (17:15) ואילו היריבה המושבעת ממדריד, ריאל, תארח ב22:00 את ראיו ואיאקנו המפתיעה, שמדורגת במקום ה6 ערב פתיחת המחזור ה13 בליגה הספרדית.
    בליגה הגרמנית תארח באיירן. ינכן המוליכה את פרייבורג המדורגת 3, כאשר – וזה ודאי יפתיע 99.8% מהקוראים – נצחון של האורחים מפרייבןרג ימקם אותם במקום הראשון עם באיירן, עם מס' נק' זהה!
    פ.ס.ז' תתארח אצל בורדו מתחתית הטבלה, אבל בלי מסי את מי זה בכלל מעניין?? (22:00).

    עד כאן

  2. איזה הצלות של דא חאה, לא ייאמן, בלעדיו זה 4-0.
    ההגנה של יוניטד הבלמים ובאן בסאקה לא לרמה הזאת. איטיים חלשים אפס מושג בניון ובסגירות.
    .
    יונייטד אהובתי מוכה שוק על ירח

  3. כדורגל זה הפוך מפוטבול, בכדורגל ההשפעה של כוכבי על כיום נמוכה מאי פעם. מה שצריך זה לבנות סגל שחזק בכל העמדות בלי נקודות תורפה, אנחנו יכולים לראות את זה בבאירן סיטי…
    .
    ליוניטד כמו לבארסה עונה שעברה יש יותר מדי שחקנים שפשוט לא לרמה הזאת הקו ההגנתי כל כך חלש שקבוצות מפרקות אותם בקלות מבישה.

    1. ובכל זאת צריך שחקן אחד שיהיה הכי טוב בהבקעה.
      בבאיירן יש פולני אחד שיודע לעשות גולים מכלום. הוא לא השחקן הכי אהוב עלי, גם לא השלישי אבל הוא בהחלט כוכב על ועחד מ 3 המובילים כיום בעולם…

  4. גורצקה עם הראשון של באיירן אחרי משחק מסירות מהיר ומדוייק ליד הרחבה של פרייבורג.
    זה לא היה קל, בכלל לא! פרייבורג משחקים חזק וטוב כמו קבוצת צמרת ועושים חיים קשים מאד למינכן.

  5. לבאיירן צמד בלמים צעיר ומעולה. הם צוות ויהיו עוד הרבה יותר טובים עוד שנה שנתיים כשיתקרבו לשיא. אז אף קבוצה לא תצליח לעבור את ההגנה של מינכן, גם לא ריאל או פסז או צלסי או ליברפול או אטלטיקו. הם יהיו בלתי עבירים.

    1. סול זה בכלל מר מסירה.
      איזה דיוק במסירות ובעיטות בננה שעוקפות שחקן בגובה הדשא ומגיעות ליעד.
      שינסה גם לבעוט לשער מידי פעם. לא יזיק!

  6. פרייבורג מצמקים אחרי טעות בהגנה של ניאנזו, גם נוייר כבר לא יכל לעצור.
    בכלל נוייר זו תופעת טבע. אין ולא היה עוד שוער כזה בעולם. יותר מיוחד מהייגיטה, במיוחד ביציאות האלה מן השער. אף שוער לא מרשה לעצמו להגיע ל 10 מטר מקו החצי במגרש אבל הוא עושה את זה לעיתים קרובות ולפעמים כמו היום, יותר מפעם אחת במשחק, זה הופך אותו בעצם לעוד שחקן במגרש, לא סתם שוער. עם 11 שחקנים במגרש מול 10 בקבוצה השנייה לבאיירן יש ייתרון מיוחד שאין בשום קבוצת על אחרת בעולם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט