פריוויו לערב שני של אול-סטאר/רועי ויינברג

הגיע הזמן לערב התחרויות באול-סטאר 2014. גם השנה יתקיימו תחרויות ההטבעות, השלשות, הכישורים והשוטינג סטארס, וישתתפו בהן מיטב כוכבי הליגה, כולל פול ג'ורג', סטפן קארי, קווין דוראנט וקארל מלון, בנוסף לדמיאן לילארד שיהיה ב-3 מתוך 4 התחרויות הנ"ל, שישודרו בספורט 5, ב-03:30 בבוקר.

***

תחרות ההטבעות

כחלק מהשינוי שעשו בפורמט התחרויות (מזרח נגד מערב, הקונפרנס המנצח מקבל 100,000 דולר ותורם אותם), השנה תחרות ההטבעות תהיה שונה-כל דאנקיסט שמייצג את המזרח, כולל ג'ון וול מוושינגטון, קפטן הקונפרנס פול ג'ורג', ואלוף 2013, טרנס רוס מהראפטורס, ישחק נגד כל דאנקיסט מהמערב, ביניהם האריסון בארנס מהווריורס, דמיאן לילארד מהבלייזרס, ובן מקלמור מסקרמנטו.

הקבוצה שלה יהיו 2 מטביעים מנצחים מתוך השלושה תנצח, ואת האלוף עצמו יבחר הקהל, דרך SMS. מדובר בשינוי מרענן בתחרות, שמצד אחד גורם לזילות התואר "אלוף ההטבעות", אך מצד שני יוצר מימד של תחרות, דבר שהיה חיוני למפעל, שלא סיפק תחרות דאנק טובה מאז 2011.

קונפרנס מנצח: המזרח. יש לו מטביעים יותר טובים.
אלוף מנצח: טרנס רוס.

***

תחרות השלשות

גם בתחרות השלשות ישחק כל אזור נגד מקבילו. במזרח ישחקו אלוף האול-סטאר הקודם, קיירי אירווינג (35.4% מחוץ לקשת השנה), ג'ו ג'ונסון (38.6%), בראדלי ביל (40.8%) וארון אפללו (42.6%). במערב ישחקו אלוף 2012, קווין לאב (37.5% העונה), סטפן קארי, קפטן הקונפרנס, שקולע השנה 40.6% מדאון טאון. הקלע השלישי בטיבו בליגה יצטרף ללאב וקארי, וה-44.4% של מרקו בלינלי, אותו שחקן, יהוו תרומה משמעותית. לכל שחקנים אלו מצטרף, כמובן, דמיאן לילארד.

השנה בתחרות, כל השחקנים ישתתפו בסיבוב הראשון, אך רק השחקנים שקלעו הכי הרבה מ-2 הקונפרנסים השונים (אחד במזרח ואחד במערב) ימשיכו לסיבוב השני, והמנצח בו יהיה אלוף תחרות השלשות. גם השנה יש 5 מקומות מהם ניתן לזרוק סט מסוים של 5 כדורים, שאחד מהם שווה 2 נקודות (כל השאר נקודה), אבל השנה לכל שחקן יש אפשרות להחליף את כל הכדורים בסט מסויים לכאלה ששווים 2 נקודות, ולהשיג רווח אפשרי של עד 5 נקודות מכך.

קונפרנס מנצח: המערב. קארי ובלינלי טובים יותר מכל קלעי השלשות במזרח.
אלוף מנצח: מרקו בלינלי.

***

תחרות הסקילס

בתחרות הסקילס ממשיך הפורמט של אזור נגד אזור. במזרח יהיו מייקל קרטר וויליאמס, ויקטור אולאדיפו, דמאר דה רוזן וג'יאניס אנדטומקופו ממילווקי, ובמערב ישחקו גוראן דראגיץ', טריי בורק, רג'י ג'קסון, ומי אם לא דמיאן לילארד, אלוף 2013.

השחקנים מחולקים לקבוצות (במזרח בקבוצה אחת הגריק פריק ודה רוזן, בשנייה קרטר וויליאמס ואולאדיפו. במערב בורק ולילארד מרכיבים קבוצה אחת, ג'קסון ודראגיץ' את האחרת). כל קבוצה תצטרך לעבור מסלול מסויים, והקבוצה מכל קונפרנס שתעשה זאת בזמן הקצר ביותר תעלה לגמר.

קונפרנס מנצח: המערב. בורק ולילארד הם הצוות המהיר ביותר מבין ה-4 קבוצות האלו.
אלוף: טריי בורק.

***

תחרות השוטינג סטארס

מדובר בתחרות לא נחשבת, לעומת האחרות. שחקן הווה, עבר, ושחקנית WNBA מתחרים בקבוצות על התואר, בגרסה משונה של חיובים.

במזרח יהיו טים הארדוואי ג'וניור, אביו, יחד עם אלה דלה דונה משיקגו סקיי, בקבוצה אחת. בקבוצה השנייה ישחקו הדינוזאור, ההיילייט האנושי והכסף השוחה-כריס בוש, דומיניק ויליקנס וסווים קאש, משיקגו סקיי.

במערב ירכיבו קווין דוראנט, קארל מלון וסקיילר דיגינס קבוצה חזקה מאוד, בנוסף לסקיילר דיגינס, שקלעה 16 נקודות במשחק הסלבס. בקבוצה השנייה ישחקו 2 מטובי השוטרים בהיסטוריה, דל וסטפן קארי, יחד עם באקי האמון מסן אנטוניו סטארס.

קונפרנס מנצח: המערב. אי אפשר לנצח את סטפן ודל קארי בתחרות קליעה.
קבוצה אלופה: קבוצת קארי.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 24 תגובות

  1. אם כבר עושים פורמט של מזרח ומערב למה לא להחיל את זה על משחק הרוקיז ושחקני שנה שנייה?? מה זה טים וובר וטים היל??? החלוקה הזו מטומטמת. אם כבר אז כבר.

  2. שבר באולם,השיא באיצטדיון פתוח עדיין 6.14.
    באיצטדיון פתוח יהיה לו קשה מאוד לשבור את השיא
    בגלל מזג האויר

    1. זה לא משנה אולם או לא.

      בקפיצה במוט , כמו בשאר המקצועות המחולקים לאולם וחוץ, אין משמעות להיכן נקבע השיא והוא תקף כשיא עולמי.

  3. תגידו נשאר שבוע לתום מועד ההעברות, כל הג״מ נפגשים לסופ״ש האולסטאר, לא שווה לעשות פוסט שבו כל המגיבים זורקים את רעיונות הטריידים שלהם?
    אני לא יודע למה מורי לא חוזר אלי עם ההצעה ששלחתי לו:
    טרייד אוקלהומה -יוסטון
    לאוקלהומה: גרסיה, ברוקס, כספי (או די-מו אם יהיו עקשנים), אסיק
    ליוסטון; ספולושה, פרקינס
    אוקלהומה מקבלים קלעי 3 שחסרים להם לריווח המשחק יחד עם סנטר מעולה עם הפנים לשנים הבאות.
    יוסטון מקבלים מגן כנף שכל כך חסר להם ושחקן וותיק ואמין כמחליף להווארד

    1. כי אם יש שחקן שאוקלהומה צריכה בשביל התמודדות מול יוסטון זה פרקינס שבאופן קבוע משתק את הווארד. אני מניח שזה גם שיקול

  4. את האמת ליוסטון ממש לא חסר מגן כנף, יש לה בארסנל את אחד הטובים בליגה- רוני ברואר, לפני שנתיים בניקס היה לתקופה ארוכה אולי שומר הפרימטר הטוב בליגה.

    לא ברור לי למה יוסטון בכלל לא משתמשת בו, אפילו תמוהה.

    הטרייד הזה לא נותן יותר מדי ל-2 הקבוצות.

    1. נתחיל מזה שבשלב כזה של העונה קבוצות הפלייאוף מחפשות טריידים שיסגרו להם פינות לקראת הפלייאוף וטרייד כזה לדעתי סוגר פינה לשתי הקבוצות.
      מקהייל משחק ברוטציה של 8-9 שחקנים וברואר לא מספיק טוב להיכנס לרוטציה הזו, גם קליעה הכי מכוערת בליגה וגם לא כזה מגן איי איי איי. ספולושה בהחלט יכול להיכנס ולקבל הרבה דקות ברוטציה הזו ויש לו בדיוק את היכולות שיוסטון צריכה כשהוא יכול להיות מחליף לפרסונס וגם להארדן בקונסטלציות מסויימות, סוגר ליוסטון 2 פינות חשובות.
      פרקינס במצבו לא בנוי להיות סנטר פותח ואדאמס עדיין לא מוכן, אסיק סוגר לאוקלהומה את הפינה החשובה הזו, כישורי ההתקפה שלו טובים יותר מפרקינס ובטח שכישורי ההגנה שלו. מה גם שאוקלהומה יפטרו מהחוזה של פרקינס ויקבלו סנטר שנחשב מהעשירייה הראשונה בליגה שראוי ורוצה להיות סנטר פותח בליגה.
      טוב ומחזק את שני הצדדים לצערי לא יקרה בדיוק מהסיבה הזו- אף קבוצה במערב לא רוצה לחזק את הקבוצה השנייה

      1. ברואר הוא שומר הפרימטר הכי טוב שיש ליוסטון, מה שכן המשחק ההתקפי שלו באמץ הרבה מתחת לממוצע ופה מקהייל מעדיף התקפה על עצירה בהגנה.

        שווה לך לדבר קצת עם אוהדי ניקס שיסבירו לך שהם הפסידו שומר מצוין שנתן גם חצי עונה נהדרת בניקס עד שזרקו אותו.

        בכל אופן, גם הרוטציה הקצרה וגם העובדה שיוסטון מעדיפה להכתיב משחק של ריצה תפגע בה בפלייאוף בלי קשר לטרייד המוצע.
        אם מקהייל בכל זאת רוצה למצוא איזה אקס פאקטור חי לפלייאוף כן שווה לו להתחיל להריץ יותר את ברואר.

  5. מעניין הקומנד סנטר שרוצים להכניס כמו בהוקי שלמעשה יקצר משמעותית את כל זמני הריפליי המעצבנים.

    כמו כן הפלא ופלא שאלו אותו על כל עניין הטנקינג ומה אפשר לעשות עם זה ועם הלוטרי והוא כבר רמז על כמה פתרונות מעניינים לעתיד(לכל אלה שעוד לא מאמינים שהמילה טנקינג קיימת בלקסיקון).

    כמו כן הוא רוצה לעלות את גיל הכניסה לליגה ל-20(לדעתי טעות גדולה)

    אהה ועוד פרט שלא הייתי מתגאה בו, הוא גדל בניו יורק ולכן היה אוהד ניקס יהודי כילד קטן.
    עם השנים התבגר והתפכח וזה עבר לו(למען האמת אני בטוח שהניקס היא הקבוצה היחידה בליגה שגם אם הקומישינר ממש ינסה לעזור לה זה בעצם לא יעזור לי כי יש לה מנגנון הרס עצמי מובנה בDNA).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט