אנדרה הענק/רועי ויינברג

משחק מפלצתי של אנדרה דרומונד הביא לניצחון של גרנט היל על כריס וובר במשחק הכוכבים העולים, וכמעט טריפל-דאבל של ארני דאנקן, מזכיר החינוך האמריקאי, הביא לניצחון המזרח במשחק הסלבריטיז.

***

טים וובר 136-טים היל 142

אנדרה דרומונד, דטרויט פיסטונס
אנדרה דרומונד. 30 נקודות ו-25 ריבאונדים הפכו אותו ל-MVP של משחק הכוכבים העולים.

30 נקודות ו-25 ריבאונדים של אנדרה דרומונד, בנוסף ל-31 נקודות של דיון וויטרס, הביאו לקבוצתם ניצחון במשחק הכוכבים העולים.

המחצית הראשונה הייתה צמודה, וכללה לא פחות מתריסר שינויים בהובלה. בסיומה, הודות ל-17 נקודות ו-11 ריבאונדים של דרומונד ב-13 דקות, קבוצת היל הובילה, 67-66. במחצית השנייה, טים הארדוואי מקבוצת וובר ניסה להחזיר היתרון לקבוצתו, עם 26 נקודות (6 מ-10 מהשלוש), והצליח בכך, אך 23 נקודות של וויטרס המצויין מנעו ממנו לנצח את המשחק.

גם השנה, היה משחק ללא הגנות. 278 נקודות מצטברות, 11 מ-26 לקבוצת היל ו-12 מ-28 לקבוצת וובר, אשר קלעה 56.3% מהשדה, לעומת 58.1% של היל. היו 5 שחקנים ב-2 הקבוצות (מתוך 18) שעברו את 20 הנקודות, ו-2 שחקנים שברו שיאי קריירה בנקודות-טים הארדוואי ג'וניור (36), ואנדרה דרומונד (30).

מה שניצח הערב את המשחק, היה השליטה בצבע. לא פחות מ-52 ריבאונדים ו-21 בהתקפה לקבוצה של היל, לעומת 28 ו-11 בהתקפה ליריבתה. כאשר יש לקבוצתך ענק כמו אנדרה דרומונד, שלקח 25 ריבאונדים ו-14 בהתקפה, השליטה באזור זה מובנת מאליה, ועקב כך דרומונד הינו ה-MVP של משחק הכוכבים העולים.

בקבוצת היל, מלבד דרומונד ו-וויטרס (31 נקודות, 7 אסיסטים, 3 חטיפות), בראדלי ביל ירה 21 חיצים, בארנס תקע 16 סכינים על הפרקט, ג'ונס קלע 14 עם 6 כדורים חוזרים, ולילארד קלע 13 נקודות עם 5 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-2 חטיפות.

בקבוצת וובר, הארדוואי ג'וניור קלע 36 נקודות ב-7 מ-16 מהשלוש, מייסון פלומלי הוסיף 20 נק', קרטר וויליאמס קלע 17 נקודות עם 6 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, דיוויס ייצג את העיר המארחת בכבוד עם 16 נקודות ו-8 ריבאונדים, סולינג'ר ואולאדיפו קלעו 13 כ"א.

***

משחק הסלבריטיז: מזרח 60-מערב 56

ארני דאנקן, מזכיר החינוך
דאנקן (בשחור) מקבל את תואר ה-MVP אחרי המשחק המעולה שהיה לו הלילה.

ארני דאנקן, סקיילר דיגינס (כוכבת WNBA) והשחקן/מוזיקאי רומאו מילר, הובילו את המזרח לניצחון במשחק הסלבריטיז.

דאנקן היה השחקן המצטיין הערב. בגיל 49 ובגובה של 1.95 מ', הוא נתן משחק שמזכיר דאנקן אחר, טים, עם 20 נקודות (שליש מכל נקודות קבוצתו), 11 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. יחד עם דיגינס (16 נק' ו-5 ריב') ומילר (13 נק'), הם סייעו למזרח של ג'יילן רוז לחזור מפיגור של 10 נקודות במחצית הראשונה, ולהשיג את הניצחון. ברוס בואן היה חלש עם 3 נקודות ו-7 ריבאונדים.

במערב, 16 נקודות עם 7 ריבאונדים של ג'ורדן (שחקן, That awkward moment) לא הספיקו לניצחון, למרות 11 נקודות ו-11 ריבאונדים של סנופ דוג, 11 נקודות של אלה דלה דונה מה-WNBA ,ומשחק איכותי של 11 נקודות ו-8 ריבאונדים, בנוסף ל-6 חטיפות של ג'סי וויליאמס (שחקן, האנטומיה של גריי).

מי שנבחר כ-MVP, בשנה השלישית ברציפות, היה קווין הארט, שקלע 7 נקודות ב-2 מ-11 מהשדה עם 4 אסיסטים. הארט ויתר על התואר, שהוענק לו על ידי הקהל, והעבירו לדאנקן המצויין. "אני רק שמח שניצחנו", אמר לאחר המשחק. "זה היה משחק מאוד תחרותי".

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 19 תגובות

  1. סליחה על ההפרעה ותודה על הסיקור
    זהו ללא ספק הארוע המיותר של שבוע האול סטאר

    בקשר למשחק של הסליבריטי איו מילים

    הגיע הזמן לסיים עם הקרקס של שבוע האול סטאר ולחזור לפורמט שפוי
    שלשות , דאנק , המשחק עצמו
    אם רוצים למכור כרטיסים שיעשו טורניר 2 על 2 או אחד על אחד .
    8 השחקנים הטובים בליגה שיבחרו ע״י הקהל נכנסים לתוך כובע ומוגרלים
    לה ברון מול דוראנט , כריס פול מול פול ג׳ורג , כרמלו מול גריפין , קארי מול לאב
    לזה אני קורא אול סטאר
    משחק הסלב ? מעניין כמו ידיעה על מזג האוויר בסלובניה

  2. לראות משחק כ"כ בלי הגנות זה פשוט עצוב. חסר ערך.
    שואו מרוקן מתוכן.
    פעם גם היה שואו וגם היה משחק ספורטיבי.

    1. אולסטאר עם ערך ספורטיבי? לא זכור לי כזה.
      פה ושם מתפתח משחק צמוד לקראת הסוף ואפשר לראות איזה פאול או "זריקה מכריעה". לפעמים יש איזו סצינה מרגשת כמו בזה של מג'יק או אנקדוטה כמו במשחק שלפניו אייזיאה לא תיאם עם הותיקים לא למסור לג'ורדן… פה ושם מתפתח שוטאאוט בין שניים כמו הקרב דמיקולו הלילה בין ווייטרס לטימי הקטן… היה באולסטאר של מג'יק מהלך אחד על אחד שלו על ג'ורדן…
      אבל ערך ספורטיבי? באולסטאר??
      צלם בהיכל.

      1. כשאתה רואה סירטונים מפעם אתה רואה הגנות. מאמץ.
        היום זה הכל בהילוך איטי ושחקנים מתאמצים לא לשמור…

  3. אם האולסטאאר היה משחק רציני, אבל השחקנים לא מתאמצים אין כמעט הגנות, במקרה הטוב. וכל המטרה זה לתת שואו, לא כוס התה שלי.

  4. כאחד שהיה לפחות ב-15 אול סטארס, יום ששי זה סתם יום של כיף. בבוקר כולם בלובי של המלון של ה-NBA, מצטלמים, מקשקשים. אח"כ יש אחה"צ של ראיונות, הכל מצחיק וברוח טובה. אח"כ משתה לעתונאים ושחקנים עם כל המי ומה בעולם (כולל מלכים; פעם ב-'משתה' הזה היה מלך דנמרק, ובשנה אחרת מלך ספרד, והם התמוגגו כמו כולם). אח"כ הולכים לאולם למשחק הסלבריטיס והצעירים. זה פשוט יום של כיף, ואת מי שזה לא מעניין שלא יסתכל.
    הדבר היחיד שפעם היה זה משחק וותיקים שהיה כיפי ממש עד שאחד השחקנים נפצע קשה (אני כבר לא זוכר מי) והחליטו להפסיק עם זה כי המשחק היה 'מזרח' נגד 'מערב' ושחקנים בני 50 הלכו חזק וברצינות על נצחון.
    לא מעניין? אל תסתכלו, אבל ה-NBA עשצה השנה 5.5 מיליארד דולארים אז היא יודעת מה שהיא עושה.
    גם הדאנק יהיה משעמם הערב. אז מה? למעשה הכל יהיה משעמם מלבד השלשות. כולם יודעים זאת למפרע, ובכ"ז כולם מסתכלים.

    1. נראה שלך גם יש יחסי אהבה שנאה עם האולסטאר. מצד אחד הצלחה מצד שני אתה מודה שההצלחה לא גדולה מספיק.

    2. אני מחכה לדאנק 720 מעלות שמקלמור הבטיח, משהו שאף שחקן מקצועי עוד לא עשה.
      מנחם כבר כתבתי לך שאני בכיף יסקר הערב את התחרויות אז תוכל לראות כדורסל מכללות.

  5. אני עצמי הייתי מסתכל הערב ב-9 על פלורידה נגד קנטקי במקום הדאנק המשעמם, אבל לצערי אפלטון נעלם מסיקורי שבת והכל נפל עלי.

  6. רק לידיעתכם, הרייטינג המצופה של פלורידה – קנטקי עושה צחוק מהרייטינג של האוס סטאר הערב. בערך פי 5 אנשים יחזו במשחק המכללות. אבל סאקרים ב-225 מדינות בעולם – כולל כמה מאיתנו, ואני ביניהם – יחזו בדאנק של האול סטארס.

  7. לטובת מאותגרי הקולטורה –
    רועי מתייחס בכותרת לאנדרה הענק, בשבילכם פזיק הענק השקט מהנסיכה הקסומה.
    כשהילדים יירדמו תקבלו קישורים לשלושת סצינות הדו קרב המופלאות מהסרט.

    1. הילד שלי מגיל שנתיים כבר יודע לדקלם את המשפט הבלתי נשכח, והסצנה האהובה עליו היא הדו-קרב בהרים. אבל שכחתי שאתה פסיכולוג אז אתה מוזמן לצנזר, למרות שזה בלתי אפשרי בימינו…

      1. רגע… חשבת שאני מצנזר את זה בגלל הילדים…
        אלוהים יעזור לך. יותם יודע להרביץ, לקלל ולרמות בקלפים כבר שלוש שנים, מגיל שנתיים. את מאיה לימדתי לירוק היום, לרגל הגיעה לשנתיים ורבע.
        הילדים היום מתבגרים מוקדם.
        הם גם נרדמים מוקדם, ואז יש לי זמן…

        אחר הצהריים הייתי עסוק. צפיתי עם יותם בשידור חוזר של המשחק השלישי בוורלד סירייס משנה שעברה, בוסטון ניו אורלינס.
        הוא החזיק את השלוש וחצי שעות המלאות, בריכוז מלא, הרבה יותר טוב ממני.

        1. אני מחכה ליום שבו אוכל לראות עם הילד שלי משחק כדורסל. ואגב למה הוא בחר להתחפש בפורים שעבר? לאיניגו מונטויה(התמונה מהיוזר שלי)

  8. ארני דאנקן, שר החינוך הוא שחקן שחקן(בשיא הרצינות), זה כבר אולסטאר שלישי שלו והבן אדם על סטט' של דאנקן. הוא גם היה שחקן במכללות,
    אין ספק שאובמה בוחר אותם קודם כל לפי היכולות על הפארקט.

    אגב, עוד שעה ראיון של סר צ'ארלס בארקלי עם אובאמה.

    וכמובן יש מכללות הלילה, קונטיקט כמעט הפסידה לממפיס במשחק סופר מכריע וחשוב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט