אירועי דיומא – 31.10.2021 – כדורגל ושחמט

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא A-Deyoma-1.jpeg

כדורגל

ליגת העל – מחזור 8 / ניר מועלם :

19:00 הפועל חיפה – הפועל חדרה, 5 לייב : הפועל חיפה שבמקום הרביעי תארח את חדרה החמישית, כאשר נקודה אחת מפרידה ביניהן, והמשותף לשתיהן הוא שהן מגיעות אחרי הפסדים במחזור האחרון : הפועל חיפה הפסידה 2-1 לביתר ירושלים, ואילו חדרה הפסידה בבית 3-0 להפועל תל אביב. הימור – הפועל חיפה תחזור לנצח.

20:15 הפועל תל אביב – בני סכנין, ספורט 2 : שתי קבוצות שמגיעות למשחק אחרי שבוע מעניין מבחינתן, מצד אחד הפועל תל אביב צפויה לקבל מעורך דינו של מאור בוזגלו בקשה להוצאה לפועל אחרי שהם חויבו לשלם למאור כסף על פי פסק בית משפט, אך כמובן שלא שילמו, ובצד השני בני סכנין חיפשה לשרון מימר(המאמן) מנג'ר מעליו, והציעו את התפקיד לשמעון הדרי שנמצא בטבריה ובונה שם פרויקט נהדר, והוא עשה נכון וסירב לתפקיד. אז הפועל תל אביב שבמקום השני מגיעה אחרי שני ניצחונות, האחרון שבהם 3-0 על חדרה בחוץ, ואילו סכנין מגיעה אחרי הפסד 3-0 לק"ש. הימור – אני חושב שהפועל תל אביב תנצח את המשחק הזה די בקלות.

סרייה א' – מחזור 11 / ניר מועלם :

13:30 אינטר מילאן – אודינזה, ONE 2 : אינטר מנסה לחזור למירוץ האליפות והיא כרגע במרחק 7 נקודות מהמוליכות – נאפולי ומילאן, והיא תהיה חייבת לנצח היום את אודינזה שנמצאת במקום ה-14 ורחוקה 4 נקודות מהקו האדום. אינטר מגיעה אחרי ניצחון 2-0 על אמפולי, ואילו ורונה מגיעה אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות של 1-1, האחרונה שבהן מול אודינזה, ואני רק אזכיר שביום רביעי אינטר נוסעת למולדובה למשחק מול שריף במסגרת האלופות, במשחק אותו היא תהיה חייבת לנצח, בשביל לשמור לעצמה סיכוי להעפיל לשמינית הגמר. הימור – אינטר תנצח.

19:00 סלרנטינה – נאפולי, ספורט 4 : קרב קצוות בין המוליכה נאפולי(יחד עם מילאן), לבין סלרנטינה שנמצאת במקום ה-19 והאחד לפני אחרון. סלרנטינה מגיעה אחרי ניצחון חשוב מאוד בחוץ במחזור האחרון 2-1 על ונציה, קבוצתו של דור פרץ שלא רואה דשא כבר כמה משחקים, וזאת אחרי שהיא כבשה את שער הניצחון בדקה ה-90. ובצד השני של המגרש יש את נאפולי שאחרי מעידה קטנה של 0-0 מול רומא, חזרה לנצח עם 3-0 ענק על בולוניה, ואני אזכיר שבחמישי הקרוב הם משחקים מול לגיה ורשה במסגרת הליגה האירופית. הימור – נאפולי עם טיול קליל.

שחמט – הטורניר השווייצרי של פיד"ה שמעניק 2 כרטיסים לתחרות המועמדים/שחר אלוני

אתמול שוחק הסיבוב הרביעי:
3.5 נקודות יש רק לפירוז'ה
3 נקודות יש ל 11 שחקנים, בניהם לגראב ושירוב
2.5 נקודות יש ל 34 שחקנים, ועמם רוב המדורגים גבוה

גלפנד סיים בתיקו ויש לו 1.5 נקודות.

פירוז'ה ולגראב יפגשו היום בדרבי צרפתי(חוסר מזל בהגרלה לשניהם).
גלפנד יפגוש יריב חמישי רצוף בטווח מד כושר של 2600-2620 (לגלפנד עצמו יש 2680), נאחל הצלחה

התחרות תימשך 11 סיבובים ובסופה 2 שחקנים יקבלו כרטיס ישיר למועמדים. עוד 6 שחקנים, יקבלו כרטיס לסבב תחרויות הגראנד-פרי של פיד"ה ששם אפשר להשיג את 2 הכרטיסים האחרונים למועמדים.

להמשך קריאה

לפוסט הזה יש 11 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט