אירועי דיומא – 30.10.2021 – כדורגל ושחמט

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא A-Deyoma-1.jpeg

כדורגל

ליגת העל – מחזור 8 / ניר מועלם :

17:30 קריית שמונה – מכבי תל אביב, ספורט 4 : מכבי תל אביב נטולת ואן לוואן פוגשת את קריית שמונה והיא תנסה לצאת מהתחתית עם ניצחון חוץ יקר, והיא מגיעה למשחק אחרי הפסד 2-0 לאשדוד, ואילו קריית שמונה, אחרי 3-0 על סכנין בחוץ, ורק אזכיר שיש למכבי משחק מול הלסינקי ביום חמישי הקרוב, וזה אחרי שהם ניצחו במפגש הקודם 5-0 בחוץ. הימור – מכבי לדעתי לא תפסיד, אבל קשה לי להאמין שהיא תנצח, ואני אהמר על תיקו.

19:00 הפועל ירושלים – מכבי פתח תקווה, 5 לייב : הפועל ירושלים עדיין ללא ניצחון העונה, ועם שלושה הפסדי ליגה רצופים, נמצאת עמוק בתחתית ואם לא תעשה שינוי בקרוב היא תמצא את עצמה עם רגל וחצי בלאומית, ומנגד מכבי פתח תקווה מגיעה אחרי ניצחון בית ענק 4-0 על נוף הגליל. הימור – ניצחון נוסף לפתח תקווה.

20:00 מכבי נתניה – הפועל באר שבע, ספורט 4 : מכבי נתניה של בני לם תארח את המוליכה הפועל באר שבע, שהיא הקבוצה היחידה בליגה שעדיין לא הפסידה העונה. נתניה מגיעה אחרי הפסד 2-0 למכבי חיפה, והיא שיחקה טוב מאוד, לפחות בחצי השני, ואילו הפועל באר שבע מגיעה עם 4 ניצחונות רצופים, כאשר האחרון היה 3-1 על הפועל ירושלים. הימור – הרצף של באר שבע יקטע, והמשחק יסתיים בתיקו.

20:30 אשדוד – מכבי חיפה, ספורט 5 : אשדוד אומנם בתחתית (מקום 13), אך היא מגיעה אחרי ניצחון 2-0 על מכבי תל אביב בחוץ, ויש לרן בן שמעון קבוצה צעירה ונחמדה שצריכה להתחבר, ואין ספק שברגע שכל השחקנים החדשים יכנסו לכושר, וגם הפצועים יחזרו לשחק אז הם ימצאו את עצמם למעלה בטבלה, ובינתיים בצד השני יש את מכבי חיפה שמגיעה עם שני ניצחונות ליגה רצופים, האחרון 2-0 על נתניה, אחרי משחק לא טוב של הירוקים, ובחמישי הקרוב הם נוסעים לפראג לשחק מול סלביה פראג. הימור – אני אהמר על הפתעה ועל ניצחון של אשדוד.

סרייה א' – מחזור 11 / ניר מועלם :

16:00 אטאלנטה – לאציו, ONE 2 : אטאלנטה שבמקום ה-5 פוגשת את לאציו שנמצאת במקום ה-6 כאשר נקודה מפרידה ביניהן. אטאלנטה מגיעה אחרי 3-1 בחוץ על סמפדוריה במחזור אמצע השבוע, ואילו לאציו אחרי ניצחון מפתיע 1-0 בבית על פיורנטינה החזקה. ואני אציין שביום שלישי הקרוב אטאלנטה תשחק מול מנצסטר יונייטד בליגת האלופות ואילו לאציו תשחק מול מארסיי בחמישי במסגרת הליגה האירופית. הימור – אטאלנטה תנצח בבית.

19:00 ורונה – יובנטוס, ONE 2 : ורונה שבמקום העשירי פוגשת את יובנטוס השביעית שכבר נמצאת במרחק של 13 נקודות מהמוליכות – נאפולי ומילאן. ורונה מגיעה אחרי תיקו 1-1 מול אודינזה, ואילו יובנטוס מגיעה אחרי הפסד ביתי 2-1 לסאסואולו בתוספת הזמן, וגם בשלישי הקרוב הם ישחקו באלופות מול זניט, וניצחון ביתי בשלישי יעלה אותם לשלב הבא באופן רישמי. הימור – יובנטוס תחזור לנצח.

שחמט – הטורניר השווייצרי של פיד"ה שמעניק 2 כרטיסים לתחרות המועמדים/שחר אלוני

אתמול שוחק הסיבוב השלישי:
3 נקודות יש רק לפירוז'ה הנמרץ
2.5 נקודות יש ל 6 שחקנים בניהם יאנגיי הסיני, וניהאל סארין בן ה 17 מהודו.
2 נקודות יש ל 35 שחקנים נוספים, בתוכם רוב המדורגים הגבוהים

גלפנד סיים אתמול בתיקו מול גוריאצ'קינה מרוסיה, המדורגת 2 בין הנשים בעולם (ומשתתפת פה בתחרות הכללית ולא בתחרות הנשים). לגלפנד יש כרגע נקודה אחת מתוך 3 סיבובים.

מעניין לציין שהספונסר הראשי של התחרות הוא איש העסקים הישראלי-קנדי ישי שיינברג, ואילו צלם התחרות הוא הישראלי ד"ר מרק ליפשיץ. גם מנכ"ל פיד"ה הישראלי אמיל סוטובסקי מעורב ונוכח באתר התחרות.

בטורניר בריגה משתתפים 108 שחקנים, שרובם המכריע מהטופ 150 העולמי.

המדורגים ראשונים לפי מד-כושר הם: קרואנה, לגראב, פירוז'ה, ארוניאן, ויטיאוגוב (אלוף רוסיה הטרי), הריקרישנה, דובוב.
גלפנד מייצג את ישראל ומדורג 23 לפי מד-כושר.

התחרות תימשך 11 סיבובים ובסופה 2 שחקנים יקבלו כרטיס ישיר למועמדים. עוד 6 שחקנים, יקבלו כרטיס לסבב תחרויות הגראנד-פרי של פיד"ה ששם אפשר להשיג את 2 הכרטיסים האחרונים למועמדים.

לפוסט הזה יש 48 תגובות

  1. תודה ניר
    יום עמוס ביותר בכדורגל מבחינתי.
    מלבד מכבי שתנצח סוף סוף ואת התיקו תדחה להלסינקי יש לי ריאל מדריד ב 3, מנצסטר ב 7.5, ובאיירן בארבע וחצי. באיירן יבואו במוד קרבי אחרי שהגלדבאך העיפו אותם בבושת פנים מהגביע.

      1. אגב, מה אתה אומר על מדלית הכסף החדשה של דינה ברזילי?
        אותו הסיפור חוזר פה. הפעם דינה איבדה נקודות בגלל נחיתה לא טובה של הסרט…
        לקחה מדליית כסףובאה בטענות!

  2. קרלו שוב מעלה גרה
    למה הוא לא יכול לעשות את זה בפה סגור?
    מה הוא לא מבין שהמצלמות כל הזמן עליו?
    קצת חינוך…

  3. קרלו וגם פרגי שני אנשים שמגיעים למשחק מחוייטים עם עניבה, מוסיפים המון כבוד לספורט ונופלים בלעיסת מסטיק בפה פתוח.
    לפחות את פרגי אני זוכר עם העניבה והסוודר ובלי מסטיק במשחקים של שנות השמונים….

  4. מכבי תל אביב על הפנים אבל הגול של מולר ללקק תאצבעות. באיירן עם חמישייה מול צמד של אוניון, ברלין המאוחדת.

  5. סולשיאר ויתר על כל שחקני הכנף שלו. סנצ'ו גרינווד ראשפורד, עזבו אותי. 3 בלמים 2 גרזנים 2 חלוצי מטרה 1 אלוהינו.

  6. רק במזל טוטנהם לא משווים.
    הבעיייה הגדולה של דה חאה שהוא לא יוצא לכדורים בעונשין אלא נשאר על קו השער.
    זו נכות, חד וחלק. נגיחה ימינה או שמאלה הוא לא יכול לעצור!

  7. איזה סיומת יש לרונאלדו פשוט לא ייאמן לא זוכר שחקן שצריך כל כך מעט הזדמנויות כדי להבקיע, ראיתי ליברפול משחק ממש טוב היה, לא היה חבר שליברפול תפסיד 3-2.
    גארדיולה שוב הפסיד בשעה טובה

  8. איזה אהבל האוסטרלי דן הוקר, לא יודע מי המאמן שלו ולמה לא מנסה ללכת ולהילחם גם על הרצפה אתה יודע שהוא יוריד אותך לרצפה . הסטרייקרי של היום במשקל נוצה פשוט טמבלים. הפסיד אחרי 2 דקות

  9. חביב שינה את הענף הוא היה גראפפלר ברמה הרבה יותר גבוהה מהשאר שזה לא ייאמן, ברוסי שמאמן דומה לו בסגנון, משקל הנוצה יהיה חייב להשתנות ולהתאים את עצמם אליהם

  10. כל אגרוף שיוצא ליאן מהיד זה פצצה, עד שסנדוגן עושה הפלה אני עם המקל הליכה עוצר את זה, לא יודע איך לא מלמדים גרפלינג והפלות, חביב דיבר על זה בעבר

  11. קרב מהנה ביותר, יאן הזה חיה רעה, סאנדיגן חייב ללמוד להפיל אני לא מבין למה הוא לא שומר מרחק וברגע שיאן מתקרב להפיל אותו

  12. אהבל הסנדוגן השה אתה מאחורה שים רגל כמו שקאביב עשה אין ספור פעמים, אתה לא מסוגל להילחם מול יאן פנים מול פנים, יש לו אגרופי ברזל

כתיבת תגובה

סגירת תפריט