וורלד סירייס, גיים 1: הברייבס ממשיכים להדהים את כולם / יוני לב ארי

ביתיות שמיתיות. משחק אחד בלבד עבר בוורלד סירייס 2021, וכבר העובדה שבמהלך העונה יוסטון ניצחה 95 משחקים ואטלנטה 88 בלבד, זו שהקנתה לאסטרוז את יתרון הביתיות, לא רלוונטית יותר. לפנות בוקר (בין שלישי לרביעי) גברו הברייבס על האסטרוז ביוסטון 2:6, במשחק הראשון של הוורלד סירייס, ועלו ל-0:1 בסדרה של הטוב מ-7.

הדלק של אטלנטה. סולר (צילום: septimaentrada.com)

היתה זו ההופעה הראשונה של אטלנטה במעמד מאז 1999, והניצחון הראשון מאז 1996. הברייבס לא חיכו יותר מדי, וכבר באינינג הראשון, החובט הראשון, חורחה סולר, העיף הום ראן וקבע 0:1 ענק – ומשם הם לא הסתכלו עוד לאחור.

פרדי על ה(לפנות) בוקר

וזה לא נגמר בזה. לאחר שפרדי פרימן נפסל, אוזי אלביס עלה עם סינגל, ומייד גנב בסיס. נקסט אפ – אוסטין ריילי, שלאורך כל הפלייאוף היה שם כשזה היה חשוב. דאבל לסנטר פילד – והנה 0:2 אטלנטה, שקבעה את הטון לאורך כל המשחק.

האזינו לפודקאסט הטרי ביותר

חלף לו אינינג, וסינגלים של טראוויס דארנואו וג'וק פדרסון, אקס נבחרת ישראל, נתנו לסולר את הצ'אנס להביא את פדרסון הביתה עם גראונד בול – 0:3 ברייבס, זהו? עדיין לא…אבל לרגע נעצור את סיפור ההתקפה של אטלנטה, ונעבור לצד השני.


Break A Leg

צ'ארלי מורטון, שלפני ארבע שנים זכה באליפות עם יוסטון, היה זה שפתח במדי הברייבס. באינינג השני הוא חטף כדור ברגל (נשמע לא טוב, אבל הבנתם…) מגראונד בול של יולי גוריאל, ואינינג לאחר מכן, כשהוא פסל את חוסה אלטובה, נפל מורטון לא טוב על אותה הרגל, ובזאת הוא סיים את המשחק. האבחנה: שבר בשוק הרגל – ב-2021 כבר לא נראה אותו יותר. עוד פצוע לאוסף המאוד מרשים של הברייבס.

מורטון, מסיים את חלקו בפלייאוף הזה (צילום: goadnews.com)

הסיפור הזה לא עצר את ההתקפה של החבורה מג'ורג'יה, שהמשיכה באינינג השלישי כאילו בכלל לא היתה הפסקה. אדי רוסאריו, המצטיין בסדרה מול בוסטון, עלה עם סינגל, ומייד אחריו, אדם דובל, שהגיע במהלך הטרייד דד ליין ביחד עם פדרסון ורוסאריו, הטיס כדור מעל חומות האצטדיון – 0:5. זהו.

שקט בבית!

בינתיים, במקביל, המחליף של מורטון, איי.ג'יי מינטר שיתק את אחת ההתקפות הטובות בליגה (863 ריצות בליגה הסדירה, 5.3 למשחק, הכי הרבה במייג'ורס) כשאחרי חמישה אינינגים, השורה שלו ושל מורטון עמדה על ריצה אחת, ארבעה היטס, שתי הולכות ושישה סטרייק אאוטס. הריצה, אגב, הגיעה באינינג הרביעי, כשקייל טאקר עלה עם דאבל, וצ'אס מקורמיק (מי??) הביא אותו הביתה.

אפילו הגברת הנחמדה הזו לא עזרה ליוסטון (צילום: awesemo.com)

כדי שיהיה ברור שקאמבק לא יהיה פה, וכדי לתת כבוד לזקן השבט, הגיע האינינג ההשמיני. דאנסבי סוואנסון, שחובט תשיעי, עלה עם הולכה, סולר, איך לא, מצא גם הוא את דרכו לבסיס הראשון, וקידם את סוואנסון לשלישי. או אז הגיע "מיסטר ברייבס" המודרני, פרימן, והביא את סוואנסון הביתה עם "חבטת הקרבה" (משעשע בעברית), והנה לכם 1:6 לאורחים.

דאבל טריפל

האסטרוז עוד יוסיפו ריצה בשמיני התחתון, כשקרלוס קוריאה יביא את יורדן אלווארס הביתה. אגב, אלווארס העיף באיאנג הזה טריפל, ובכל הוא הפך לאסטרו הראשון בהיסטוריה עם שני טריפלס באותו הפלייאוף. וואו. וויל סמית' נעל את המשחק עם הולכה ושלוש פסילות, קבע 2:6 אטלנטה, ו-0:1 בסדרה. עוד שלושה ניצחונות – ותהייה לנו אלופה מאטלנטה לראשונה מאז 1995.

הלילה ייערך ביוסטון המשחק השני, אותו האסטרוז חייבים לנצח. לא יהיה להם קל, כשמהצד השני יעלה אולי הפיצ'ר הטוב ביותר של הברייבס, מקס פריד. יוסטון תשלח לקרב את חוסה יורקווידי, שלא ממש בלט מול בוסטון, עם שש ריצות באינינג ושני אאוטס.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 5 תגובות

  1. תודה על סיקור אדיר
    אני לא זוכר סדרת WS ללא אסים על הגבעות
    אליפות של אטלנטה תהיה וואו, לאור כל הכשלונות בניינטיז עם פיצינג מהגדולים שראה המשחק וליין אפ אדיר לא פחות

  2. סיקור נהדר!
    .
    מבחינתי, אם לא הג'איינטס, אז אטלנטה בחירה טובה. אני כמעט תמיד בעד האנדרדוג,
    ואטלנטה הם בדיוק זה (פיירול 15 בגובהו בליגה, אם אני זוכר נכון).
    הסיפור של הפלייאוף עד כה הוא רוסאריו.
    11 משחקים שיחקו אטלנטה בפלייאוף עד כה,
    בכולם רוסאריו סיים עם היט אחד לפחות. הממוצע שלו הוא באזור ה-0.45 , שזה לא פחות ממטורף. אם ימשיך ככה,
    הוא בדרכו לסיים פלייאוף היסטורי.
    .
    (טפו, טפו, טפו…)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט