סיקור משחקי שלישי / צוות הופס

חמישה משחקים בסך הכל היו לנו הלילה, כך ששקד יעקובי נטל על כתפיו את המשחק הראשון ב-MSG ואת השאר לקח עמיחי קטן. המשחק המרכזי של הלילה היה ללא ספק זה של הספרס נגד הלייקרס, שם האורחים הצליחו להעפיל למאזן חצוי עם משחק מצוין של דיוויס, ווסטברוק ומונק, למרות היעדרות של לברון, אבל כדאי גם להחמיא לחבורה הצעירה של פופ על המאבק המרשים. מעבר לזה, 4 המשחקים האחרים הסתיימו כולם בטווח ההפרש 8-13.

ניו יורק ניקס (3- 1) – פילדלפיה 76 (2- 2) 112- 99: / שקד יעקובי

יומיים לאחר ההפסד הביתי לאורלנדו אירחו הלילה הניקס את הסיקסרס, ללא בן סימונס, והצליחו לשבור שיא שלילי של 15 משחקים ברציפות ללא ניצחון מול פילי.

רבע ראשון צמוד התחיל בריצה של הניקס שפתחו את המשחק נהדר עם שלשות של בארט ורנדל שהיה במרחק נגיעה מטריפל-דאבל. לשמחת אוהדי הניקס סוף סוף לאחר כמה משחקים בהם בארט לא היה בעניינים רמת האגרסיביות עלתה והיעילות ברבע הראשון גם כן. מהעבר השני היו אלו האריס ואמביד שידעו להפוך את התוצאה כאשר סיימו את רבע ביתרון 26-23 פילי

ברבע השני היו אלו המחליפים של קואץ' ט'יבס שהפכו את התוצאה בהובלתו של מי אם לא דריק רוז. המאמן נתן אמון במחליפים ששיחקו כמעט את כל הרבע השני והתוצאה כבר עמדה על 11 נק' הפרש לטובת המארחים 5:49 לסיום המחצית. עם חזרתם של ההרכבים הראשונים, הניקס לא הורידו את הרגל מהדוושה עם ג'אמפ שופ לחצי מרחק ו-2 שלשות ברציפות של ווקר וההפרש כבר הגיע ל-20 נק' במחצית 62-42 ניקס.  (39-16 לניקס ברבע השני) 

ברבע השלישי החליט גם אוון פורניה להצטרף לחגיגה כאשר הצרפתי וווקר המשיכו להתעלל בהגנת האורחת. 5:10 לסיום הרבע השלישי הגיע סל השדה השני בסך הכל של אמביד במשחק מה שאומר הכל על משחק ההתקפה של הסיקסרס. 90-72 ניקס

אם מישהו חשב שהרבע הרביעי יהיה לפרוטוקול טעה בגדול. שני המאמנים מהר מאוד החזירו את ההרכבים החזקים לפרקט ופתיחה טובה של פילי והאריס, שנראה שמשחק דיי לבדו, כבר הציתה את הדמיון של חזרה למשחק. סל ועבירה של פורנייה, בנוסף לשלשה מחסימה, הרגיעו את הרוחות במדיסון סקוור גארדן ומשם המשחק כבר היה גמור.

תוצאת המשחק 112-99 ניקס

קלעים:

ניו-יורק ניקס:

קמבה ווקר 19 נק' 5 אס' 3 ריב' (5-11 ל-3), אוון פורניה 18 נק' 4 אס' (4-6 ל-3), ג'וליוס רנדל 16 נק' 7 אס' 11 ריב', דריק רוז 13 נק', אר.ג'יי בארט 10 נק' 7 ריב'.

פילדלפיה 76s :

טוביאס האריס 23 נק' 9 אס' 9 ריב', ג'ואל אמביד 14 נק' 3 אס' 6 ריב' (10-11 מהקו), ג'ורג'ס ניינג 13 נק', דני גרין 12 נק' (4-8 ל-3)

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (0- 4) – גולדן סטייט ווריורס (4- 0) 98- 106:

הקבוצה הביתית פתחה את המשחק עם ריצת 7- 0 ויתרון דו-ספרתי אחרי פחות מ-5 דקות כשהשיא במהלך הרבע הראשון היה 12, אבל 2 שלשות של סטף הורידו את ההפרש ל-5 בסיום הרבע. הרבע השני התחיל עם דקות מנוחה של סטף, ככה שהיתרון של הת'אנדר קפץ עד לשיא של 15, אבל גם אחרי ששלשות של קרי וגרין צמצמו ל-4 בלבד, הת'אנדר הגיבו עם ריצת 9- 0 ואחזו ביתרון 59- 48 במחצית.

גולדן סטייט החלו לצמצם ברבע השלישי, אבל לאורך רובו היה שם שג"א ששמר על היתרון של אוקלהומה ומוסקלה קבע יתרון 10 אחרי כ-8 דקות של רבע. מאז, הווריורס שלטו ויצאו לריצת 17- 2 עד לסיום הרבע כשאוטו פורטר חותם אותו עם 2 שלשות ויתרון 81- 76 לאורחים. בסך הכל ברבע השלישי, גולדן סטייט קלעו 33 נקודות מול 17 בלבד של אוקלהומה.

וויגינס פתח טוב את הרבע האחרון והעלה את גולדן סטייט ליתרון דו-ספרתי, אבל 2 שלשות רצופות של שג"א שמרו את הקבוצה הביתית בתמונה. שלשות של טוסקנו-אנדרסון, איגודלה ולי הקפיצו שוב את ההפרש ל-10, והפעם זה כבר הספיק כדי לסגור את המשחק עם ניצחון רביעי ברציפות של הווריורס, כאשר בפעם הקודמת שהם פתחו עם 4 ניצחונות הם בעצם פתחו עם 24 ניצחונות.

סטף הוביל את הווריורס ביום חלש במונחיו עם 23 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, וויגינס קלע 21 עם 4 ריבאונדים ואסיסטים והוסיף גם 3 חטיפות, למרות יום של 0/5 מחוץ לקשת, דמיון לי עלה מהספסל כדי לקלוע 20, 7 ברבע השני ועוד 8 בשלישי, ג'ורדן פול קלע 10, למרות 0/7 לשלוש, והוסיף 7 אסיסטים ו-2 חסימות, ודריימונד גרין קלע 8 עם 9 ריבאונדים, 8 אסיסטים ו-3 חטיפות.

אצל אוקלהומה, שג"א קלע 30 עם 4 אסיסטים, ירמיהו הנביא רובינסון קלע 12 ודורט הוסיף 11.

דאלאס מאבריקס (2- 1) – יוסטון רוקטס (1- 2) 116- 106:

יוסטון שלטו במשחק בשלביו המוקדמים, בעיקר בזכות ווד שקלע 9 ברבע הראשון ופורטר שהוסיף לו 8, בזמן שדונצ'יץ' מסיים את אותו רבע עם 2/8 מהצד השני. לאט לאט דאלאס החלו להיכנס לעניינים, אבל ההבדל העיקרי היה 6/12 ליוסטון לשלוש ברבע הראשון, 5/12 ברבע השני, 3/6 ברבע השלישי ו-2/9 ברבע האחרון. בצד של דאלאס, הספסל הוא זה שנכנס לעניינים והחזיר אותם לשליטה, ובעיקר רג'י בולוק וברונסון, בדרך לניצחון די נוח בסופו של דבר.

דונצ'יץ' הוביל את דאלאס עם 26 נקודות, 14 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, הארדווי ובולוק קלעו 16 כל אחד, כאשר האחרון קלע חצי מהן ברבע השני וחצי מהן ברבע הרביעי, בובאן וברונסון קלעו 11 כל אחד, כאשר הענק עשה זאת ב-9 דקות על הפרקט והרכז חילק 11 אסיסטים במשחק, ואילו פורזינגיס קלע 9 ב-19 וחצי דקות לפני שנפצע ולא חזר.

סאן-אנטוניו ספרס (1- 3) – לוס אנג'לס לייקרס (2-2) 121- 125 (OT):

הלייקרס עלו לשחק בלי לברון אז פתחו דרך ווסטברוק שחילק 5 אסיסטים ב-6 הדקות הראשונות ודאג ליתרון של הלייקרס ורונדו דאג ליתרון שיא של 8, אבל ריצת 12- 2 של הספרס העניקה דווקא להם את היתרון בסיום הרבע הראשון. המחליפים של הלייקרס החזירו את היתרון ברבע השני, אבל מארי החזיר את הספרס ושלשה של ווקר קבעה יתרון נקודה לזכות הקבוצה הביתית בהפסקה.

רוב הרבע השלישי שמר על הקצב הצמוד, ודיוויס העלה את הלייקרס ליתרון 3 עם 4 וחצי דקות לסיום הרבע, אבל 3 שלשות רצופות של לוני ווקר וריצת 11- 0 פרטית שלו ו-13- 0 של הספרס פתאום עשו מזה פער דו-ספרתי. ריבס צימק ב-3, אבל 5 נקודות רצופות של ואסל סגרו את הרבע כשהספרס ביתרון 12 בתוצאה 97- 85.

ווסטברוק פתח טוב את הרבע האחרון ודיוויס לקח על עצמו אחרי דקות המנוחה, כך שריצת 12- 0 של הלייקרס החזירה להם את היתרון. ריצת 6- 0 פרטית של פולטל החזירה את היתרון, אבל שלשה של מונק קבעה יתרון 2 ללייקרס בתוך הדקה האחרונה. קייטה בייטס-דיופ קבע שוויון, ווסטברוק איבד בצד אחד ומארי החטיא בצד השני, והתוצאה היא הארכה.

הלייקרס פתחו את תוספת הזמן עם 5 רצופות ועלו ליתרון 6 אחרי חצי ממנה, אבל הספרס הגיבו בריצת 6- 0 בהנהגת מארי ופולטל, ושוב יש שוויון. עם זאת, הפעם ההגנה של הלייקרס התהדקה בזמן שדיוויס את ווסטברוק השיגו את הנקודות והניצחון השני העונה של הלייקרס.

דיוויס הוביל את המנצחים מ-LA עם 35 נקודות, 17 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-4 חסימות, ווסטברוק, שקלע 36 ב-3 המשחקים הראשונים העונה, הפעם קלע 33 ב-15/27 מהשדה, והוסיף לזה 10 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, מאליק מונק קלע 17, ובדקות שלו הלייקרס היו בפלוס 31, מה שאומר שבלעדיו הם היו במינוס 27, ואוסטין ריבס הוסיף 10.

אצל הספרס, פולטל הוביל את הקלעים עם 27 נקודות, 14 ריבאונדים ו-3 חסימות, ווקר קלע 21 עם 6 אסיסטים ומארי גם כן קלע 21, אבל עם 12 ריבאונדים ו-15 אסיסטים, ואסל קלע 19 וליקט 7 כדורים חוזרים וקלדון ג'ונסון הוסיף 11.

יוטה ג'אז (3- 0) – דנבר נאגטס (2- 2) 122- 110:

רבע ראשון צמוד הסתיים ביתרון קל של יוטה שברחו ליתרון דו-ספרתי ברבע השני, אבל יוקיץ' מוביל קאמבק כשברבע שעה של משחק הוא רושם 24 נקודות ו-6 ריבאונדים ואסיסטים, עד שהתנגש בגובר ולא חזר למשחק. בכל מקרה, זה הספיק כדי לקבוע 66- 64 ליוטה במחצית ורבע שלישי נהדר של וויל בארטון שקלע בו 16 המשיך לשמור את דנבר במשחק, אבל שם זה נגמר.

פורטר עוד העלה את דנבר ליתרון עם שלשה בפתיחת הרבע, אבל אז יוטה הידקו את ההגנה ויצאו לריצת 19- 4 שפתחה פער גדול מדי עבור האורחים. ההתקפה של דנבר נכנסה לעניינים בדקות האחרונות, אבל ההגנה כבר הכריזה על פרישה מהמשחק ויוטה שמרו על היתרון הדו-ספרתי בדרך לניצחון.

גובר ניצל את היעדרו של יוקיץ' והוביל את יוטה עם 23 נקודות ו-16 ריבאונדים, כש-16 מהנקודות היו אחרי הפציעה של יוקיץ', מיטשל קלע 22 עם 6 אסיסטים, קלארקסון קלע 19, בוגדנוביץ' וקונלי קלעו 15 כל אחד, כשהאחרון חילק 5 אסיסטים, אינגלס קלע 13 וחסן וויטסייד הוסיף 10.

אצל דנבר, יוקיץ' היה המוביל עם 24, 6 ו-6 ב-15 דקות, בארטון קלע 21, 16 מתוכן ברבע השלישי, גורדון קלע 20 עם 7 קרשים, מוריס קלע 19 ופורטר קלע 13 עם 9 ריבאונדים.

לפוסט הזה יש 138 תגובות

  1. היינו קרובים זריקת עונשין אחת בפנים של מארי או פולטל, וראס מכולם התפוצץ עלינו. אבל אני סך הכל מאוד מרוצה מכל הקבוצה שלקחה להארכה קבוצה עדיפה עליה גם בלי לברון. ממשחקים כאלה צוברים ניסיון לעתיד

    1. העתיד של הספרס חרא. כאלה טפשים לא ראיתי כמה שעות בליגה הזאת שומרים את ראס צמוד על ה3 חחחחחחחחחחחח כאילו היה סטפן וחוטפים לליאפ אחרי לייאפ כל הערב. עצוב איזה סנילי נהיה פופ, שכח כבר מה עשה בגמר 2007 🙂

  2. תודה על הסיקור המהיר והמעולה
    מי היה מאמין שאשמח על נצחון של הלייקרס? וויי וויי
    ראס לקח את הצעירים של סנטוניו לבית הספר, איזה סטאט, איזה קלאץ', עזבו את הדאנק – תראו את השמאלית.
    ללל 2
    קלינגון 2
    אנד קאונטינג
    🙂

      1. ניתוחים מצויינים יש בבלוג החי מבית היוצר של שמעון ברוך והטמיר. שמעון אפילו ניחש מראש את הסטאט של ראס. הטמיר הגיש נגדו תלונה במשטרה וברוך מתחיל להבין מה זה אומר להיות אוהד של ראס – אתה מקלל מקלל מקלל ומקלל ובסוף אומר לו תודה שניצח לקבוצה שלך את המשחק 🙂

            1. אשך זה האוהד של ראסל מספר אחת בעולם היה איתו באוקלוהמה עבר ליוסטון אחרי זה המשחך מסע שמעטים המשיכו עם ראס לוושינגטון ובסוף עבר איתו לליקרס. טורים כתבות סרטונים קלטות הכל יש לאשך על ראס

  3. תובנות מהארבע דקות האחרונות של הזמן הרגיל וההארכה:
    .
    לייקרס – נכון לעכשיו אין שם ממש קבוצה, הרבה פעולות אישיות בהתקפה והעדר של הגנה, בטח ברמה קבוצתית, אין ריבאונד, אין כלום. הם ישתפרו בהמשך אבל אם אני ווגל אני ממש מודאגת.
    .
    אנחנו – מצד אחד הרבה נחישות, משחק ריצה ומאבק על הריבאונד, מצד שני העדר מוחלט של קליעה – קלענו 23 נקודות ב-17 דקות האחרונות של המשחק. הפעם, לדעתי, זה לא רק עניין של החמצות, למרות שלא חסרו כאלה, אלא הרכב מוזר ושיטת משחק תמוהה מצד פופ – גם אם הפיק אנרול בין מורי לפולטל עובד, לא יכול להיות שזה יהיה המהלך היחיד שלנו. ברגע שהלייקרס מבינים את זה הם סוגרים את מורי ועושים פאול על פולטל. ווקר בקושי נגע בכדור למרות שקלע טוב הערב, וואסל כנ"ל. לא מבין למה קלדון לא עלה לפרקט בדקות האלה, יתכן שגם ברין פורבס יכל להועיל. ממש מוזר.
    .
    הקליעה שלנו נחלשת בסופי משחקים. לא ברור לי למה.
    .
    פולטל היה אדיר, כל הכבוד לו! 7 ריבאונד התקפה!!! שמח שדיופ מקבל דקות.

  4. כמה זמן יוקיץ' צפוי להיעדר אחרי הפציעה הזו? רק בריאות.
    *
    הלייקרס פשוט קיבלו לוח משחקים שייאפשר להם להתגבש ולהבין איך הם משחקים אחד עם השני. יופי להם…
    *
    העומק של הווריירס הוא קצת צרה (של עשירים?). וזה עוד לפני שתומפסון ו-וייסמן חזרו או שקומינגה שיחק דקה אחת. קר רוצה את הניצחונות ומפחד לטעות אבל יש לו שתי בחירות לוטרי שצריך לפתח כי הם לא יועילו בשום שלב בהמשך העונה כשכמעט לא נותנים להם לשחק.

  5. משחק קצבי אבל רמה נמוכה היה לנו בס"א הלילה.
    פופ דמנטי לחלוטין, ווקר בוער אז הוא מוציא אותו מהמשחק.
    לראס בשלב הזה יש רק קליעה אחת שהוא יכול להכניס בעקביות – חדירה חופשית מימין וסיום קרש-סל עם יד ימין.
    אז הוא מורה לכל המגינים להיצמד אליו על השלשה וראס דוהר כל הלילה לאותה זריקה חופשית.
    בהתקפה, בלאגן שלם בהתקפת הספרס בהובלת מאריי הבינוני שאינו מנהל משחק, לא היה ולא יהיה לעולם, והוא נגר.
    עוד קונספציה שאנחנו מבזבזים עליה שנים (כמו עם דרוזן), במקום לתת לווייט לנהל את ההתקפות בבלעדיות או לפתח את טריי ג'ונס שעליון ממאריי אספוננציאלית בתקרה, ביכולת הסקורינג וניהול המשחק (0 דק').
    יש לנו סוף סוף סנטר שמסוגל ליצור לעצמו מצבים בצבע וגם לפתוח את ההגנה מבחוץ? אז גם לו לא ניתן דקה (לנגדייל).
    פולטל היה מצוין, ועשה ככל שביכולתו (שווה חוזה מקס לפי תקדים אייטון).
    וראס – הוא כבר שנים לא מעוניין להגן, אבל גם לא בא לו להיות מושפל ושמטביעים לקבוצה שלו על הראש, אז הוא מצא פטנט –
    לתפוס את היד של המתקף כשהוא באוויר בכל הכוח ולמשוך למטה.
    אצלו בראש זה נקרא "להתחרות", אבל אם מישהו היה עושה לו את זה הוא היה שולף אקדח ורודף אחריו בכל האיצטדיון.
    מקרה 1:
    https://www.youtube.com/watch?v=Ss8N5lHNtMQ
    (השופטים? שרקו עבירת תוקף לפולטל בכלל…)
    מקרה 2:
    https://www.youtube.com/watch?v=ji7JVKLP1Ws&t=460s
    אם זה היה מישהו פחות חזק מפולטל התוצאה יכלה להיות אותה תוצאה.
    שחקן מסוכן ומלוכלך מס' 1 בליגה.

    1. אתם הזויים.
      מהלך ראשון – שרקו פאול על דחיפה של פולטל שקרתה לפני.
      מהלך שני – מה הבעיה? פולטל קיבל אנד 1. גם אם היה צריך להיות פלגרנט, זה לא חד משמעי, וראס הלך על הכדור, לא על הבלוק.
      הכי מצחיק שהבכיינות מגיעה מליימביר….

      1. גם אם הייתה עבירת תוקף לפני אתה נותן טכנית אוטמטית על מהלך כזה מסוכן, אותו דבר עבירה שנייה שחקן באוויר אתה לא מוריד אותו במכוון זה מוביל לפציעות.
        .
        אותי בכלל משגע איך הוא לא יורד להגנה סוף הרבע השני אכלנו 3 שלושות על הראש שכולם אשמתו הוא שהוא עוזב שחקן חופשי לגמרי על ה3 או שהוא רץ ריצה קלה ובנתיים הספרס באין מפריע.
        .
        ראסל לא מסוגל לקלוע משום טווח פרט לטבעת למה אתה נצמד אליי? הספרס היין צריכים לתת לי לשבור את הסל במקום לעשות עליו לחץ על קו ה3

        1. הם דיברו בשידור על נושא הטכנית, ולא בטוח שזה בכלל אפשרי במהלך "מת".
          בכל מקרה, לא משהו ששווה להזיל דמעות ליימביר בגללו

      1. חוזה מקס יותר תלוי בסיטואציה מאשר ביכולת. לצורך העניין קבוצות כמו מיניסוטה, טורונטו וגם יוטה ישלמו לכוכב שלהם מקס אוטומטית גם אם לא מגיע לו, בטח אם הם כבר עברו את תקרת השכר. בדר"כ החלופה היא זה או לאבד שחקן וזהו.

  6. הווארד היה מעולה בחזרה של הלייקרס למשחק בהגנה, ובטח היה משחק גם בסיום אם לא בעיית העונשין וזה שדיוויס טוב ממנו.
    פולטל השתולל, אבל הוא שחקן די מוגבל התקפית כרגע.
    מתי ראס ילמד לשחק פיק אנד רול? או לקלוע ג'אמפ?משחק פוסט? עם הניסיון והאתלטיות שלו זה צריך להיות אוטומטי.
    דיוויס מצד אחד ניצח ללייקס את המשחק עם אגרסיביות בריבאונד התקפה, מצד שני כל רגע שהוא מסיים על הרצפה נראה שהוא בחוץ לעוד חצי עונה.

    1. איזה אוטמטי השחקן עם מוח של גרביל לא הגיוני שאף מאמן לא העיר לו על בחירת הזריקות ועדיין הדביל זורק את אותו פולאף גאמפר ארור , ההגנה של הספרס בדיחה הגנה נורמלית נותנת לו לזרוק מרחוק כמה שייקח, הוא לעולם לא עבד על החולשות שלו (והרוב זה חולשות) וחי רק על אתלטיות ושהברכיים מאטות אין מה למכור.
      .
      פילי אתמול פשוט לא הופיעו למשחק היה עצוב לראות את מחלפי הניקס כותשים אותנו ברבע השני ואז בייתרון דאבל פיגרס ההרכב הראשי נכנס ומסיים את העבודה, אחרי זה המשחק היה גמור. אמביד שלניקס אין שחקן שמגיע לו לכתפיים והוא יכול לקחת בפוסט גם שני גמדים של הניקס על קשת ה3 כאילו היה סטרץ 4 ונראה אנמי ואפאטי בעוד האריס עושה פוסט. אמביד במשחק כזה היה צריך ויכול לסיים עם 30 נקודות ו20 ריבאונדים

  7. תודה רבה חברים.
    .
    אם לעשות רגע שמעון לשמעון אז "אני רואה שהחסירון של סימונס מעולה לפילי 🤣🤣🤣. גואל אמביד משחק בצבע עם 7 זריקות ומקסי דופק לא פחות מ9 נקודות 🤣🤣🤣"
    🤣🤣🤣
    🤣🤣🤣

    1. למה עם סימונס הם ניצחו? 🙂 חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח. למה אמביד זרק 7 זריקות? תשאל את דוק או סת קרי שמפגיז לאחרונה.
      החסרון של סימונס לפילי הוא נהדר מקווה שלא יחזור לשחק לעולם. מה עם הליברטון? מתקרב ללוקה טררי מוראנט ולמאלו?

      1. "למה עם סימונס הם ניצחו? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח."

        בפירוש כן. לא אומר שהם יפסידו/ינצחו הרבה בעונה הנוכחית, עוד מוקדם מידי לקבוע ומי יודע אולי המקסי שלך יתפוצץ ויהפוך לכוכב (למרות שאני צופה שבעיקר יפסידו בלי סימונס). אבל בפירוש, מאז שסימונס אצלם הם מנצחים והרבה. הרקורד שלו זה 178-97, ובעברית זה אומר 65 אחוזי הצלחה. זה הגדרה של קבוצה מנצחת.

          1. אני שמח שאמרת את זה. כי השנה עושה רושם שנוכל לבדוק את זה בצורה די מדוייקת כי נראה איך הם עובדים בלעדיו. בינתיים זה נראה די מצ'וקמק.

            1. 🤣🤣🤣 זה עובד מצ'וקמק בגלל ריברס🤣🤣🤣

    2. פילי הפסידו לקבוצה שסיימה שנה שעברה מקום 4,במשחק חוץ, והפסידה גם לברוקלין במשחק צמוד.

      לא הייתי ממהר להסיק מסקנות. גם מן הסתם ההכנה שלהם לא הייתה משהו עם הסאגה של סימונס.

        1. (איוב כו, ז) תולה ארץ על בלימה אמר רבי אילעא אין העולם מתקיים אלא בשביל מי שבולם את עצמו בשעת מריבה.

          מה רצית שאגיב?

            1. 🤦‍♂️

  8. ווסטברוק הראה אתמוללמה הביאו אותו לליקרס בניגוד לדעת רוב הפרשנים והמומחים למיניהם, כולל אני האהבל.

    להחזיק את הקבוצה כשלברון איננו, ואתמול הוא עשה את זה בגדול.

    לכן ווסטברוק שווה את הראל וקוז וכל החברה, איתם אין ערך מוסף.

    ברוך רובין מה זה לעזאזאל מוח של גרביל??

    ותשחרר מווסטברוק בימים שהוא נותן אחלה משחק עם כל הקללות האינפנטיליות האלו, יש לך מספיק ימים אחרים לנגב..

      1. נכון

        אבל בדרך כלל אני מצטנף בפינה כמו כלב מטונף כשמדברים על ראס.

        אז אם יש לי יום אחד אני משתדל לחגוג אותו.

        אגב חגי
        לא הייתי פה הרבה זמן
        איפה גילרי לאחרונה
        פרש בגלל הפוסט האנליטקס שהעלית?

      2. גם אני שואל איפה גילרי?
        מתחיל להיות מודאג באמת, מאז שאני באתר הזה, שנים לא מעטות, הוא אף פעם לא נעלם ככה.

    1. האתגר של הלייקרס הוא מה לעשות כשראס מכווץ את ההגנה, כנ"ל כשדייויס עושה את זה.
      בצד ההתקפי, הם מהמרים על חילופים אוטומטיים ועל להוציא את הקלעים מהמשחק, בתקווה לנעול את ההגנה ברבע האחרון ולקוות לאחוזים נמוכים בסוף.
      סה"כ כמו שפול אומר, מול קבוצה טובה יותר הם היו יורדים עם 3,4-0 במחצית.

    2. כל מילה פופו. ראס זה ביטוח לעונה הרגילה. עצוב לנו בלילות הקרים בוושינגטון בלעדיו. הכי מתגעגע אליו – דני בוי

        1. הלילה אני מתייצב לעזור לו – תגיע – הבעייה שהוא מאבד את המקום שלו ברוטציה ואז כבר לא נוכל לעזור לו. מתייחסים אליו יפה. בינתיים 🙂

    3. Popo אין שחקן עם קבלת החלטות רעה יותר מראסל, זה למה מוח של גרביל, הביזיון שלו בהגנה כמעט גרם לנו להפסיד את המשחק כמו כן הקבלת החלטות המפגרת שלו אם זה זריקות שלושות ופול אפ גאמפר שעוברות מיד להתקפת מתפרצת בצד השני שהוא לא יורד, היה לפחות 20+ נקודות שחטפנו על הראש באשמתו הישירה של ראס אתמול וזה שהוא מזייף בהגנה.
      .
      הסטטיסטיקה מספרת שהיה לו משחק טוב אבל מי שצפה במשחק יודע שהסיבה שהגענו להארכה עם הספרס החלשים זה ווסטברוק, לא כל יום יהיו הגנות כמו של הספרס שייתנו לו לייאף.

    4. כל מילה. בימים האחרונים אני מוצא את עצמי מגן בחירוף נפש כל ראס (וואט דה פאק!?!) ועל הלייקרס (בכלל וואט דה פאק!?!). זה ראס, החסרונות והיתרונות היו ידועים מראש ולא צריך להיות מופתעים.

      1. ראס כמעט הפסיד את המשחק במו ידיו אתמול, כל המשחק היה צריך להיגמרהרבה לפני הארכה עם הקבוצה החלשה של הספרס (בטח אם יש גארד אחר שקובר את ה3) ו, ההגנה של הלייקרס לא חוטפת כאן 120 נקודות .
        מחזיק את הלייקרס הבדיחה הגדולה ביותר של הבוקס סקור.

      2. אין מצב שראית ואתה חושב שהיה לו משחק טוב, דרך אגב שיבחתי אותו שנה שעברה בוושינגטון שהיה לו משחקים טובים זה לא אחד מהם למרות הסטטיסטיקה. יש סיבה למה הלייקרס עם דיוויס ביום שיא נקלעה להארכה עם הגופות של הספרס

  9. ראס חזר להיות ראס.
    ריבס המשיך להצדיק את המוניטין של מחלקת הסקאוטינג כקוסמים.
    אבל מתחת לרדאר הווארד היה פשוט נפלא.

      1. הוא מביא למגרש דברים שאין אחרים בסגל שנותנים נכון להיום, אבל כשיחזרו 4 הפצועים + לברון יהיה לו יותר קשה לקבל דקות.

            1. מתחת לראדר זה מובן הוא וניל וזה אבל הבעיה שגם שרואים שהם טובים והקבוצה טובה איתם מעלים גופה כמו בייזמור לחמישייה הוא מושלם להם לא צריך כדור וקולע יפה מאד, חכם ושומר יותר טוב מכל הקבוצה שלהם חוץ מדיוויס חחחח

    1. חבריקו – בלי סימונס אתם קבוצת סיב' ראשון (שלא לומר קבוצת סיב' במכבסה) או שתחליפו אותו או שתחזירו אותו – מקסי זה לא תחליף

      1. דה שוט פלוס מליון. שמעון, מה שכיף לי מכל הסיפור הזה זה הכובע מידת מקסי שאתה הולך לאכול העונה. שיהיה לך ברור, זה משהו שיילך איתך לשנים שיבואו. כמו מנחם עם האשים ת'אביט.

            1. אברי, אם מקסי לא יהיה פי 10 טוב מסימונס שמעון יגיד שזה היה באשמת ריברס "המאמן פח זבל לא מבין למה לא פיטרו אותו".
              ואם יפטרו את ריברס זה יהיה באשמת מישהו אחר. אל תדאג

            2. חחחח עגל צודק אברי אין לך סיכוי מול שמעון תבוא רק עם עורך דין
              שמעון מקסי זה כמו הכוכבים של הטמיר – מקונל וכל הגארדים האפורים של ס"א – אולי טיפה יותר נוצץ אבל אותו קליבר. אל תחכה לו – הוא לא יבוא

            3. מה זה "יגיד". זה בדיוק מה שהוא כבר אמר לי בתגובות למעורב!

            4. אתה צודק עגל אבל זה באמת בגלל ריברס. אברי תזהר לעלות מולי למגרש פה זה לא צחוק 🙂

            5. חחח לא משמעם פה לרגע

            6. שמעון, אדם צריך לבחור את הקרבות שלו בחכמה. פה למשל בחרתי לי קרב שאין לי כל ספק שאנצח בו. כסף בבנק.

            7. אברי – כמו ההתערבויות של שמעון 😉

        1. האמת שבפלייאוף בועה סימונס היה פצוע, לא? והם עפו סיבוב ראשון בסוויפ.
          אולי באמת כדאי שיתחילו להתחנף לסימונס.

            1. אני לא רוצה להיוצ דטרמיניסטי או לפזר הצהרות עם עודף ביטחון עצמי… אבל זה הרגיש שיש להם תיקרה גם בעונה שעברו – ועכשיו זה מרגיש עוד יותר וגם עם קאמבק שמח של סימונס… בהחלט מסכים שהוא לא "קלוריות ריקות".

            2. גם עם קורקמאז הגענו מרחק פוקס של קוואי מגמר המזרח

              ועם דוויט ל-7 משחקים גם מול אטלנטה

      2. ואם סימונס אנחנו קבוצת סיבוב שני חלשה עם תקרה קבועה בפלייאוף, סימונס הוא לא הפתרון (לא בטוח שמקסי הוא הפתרון הוא עדיין אל העלה רמה ולא מספיק יציב ולא נצל את ההזדמנויות שיש לו) .ההפסד לברוקלין הוא רק על ריברס כמו אתמול ששם את אמביד להסתובב על קו ה3 כאילו הוא כוכב לכת במקום לתת לו לטחון בצבע ולקבל כדורים עם הפנים לסל מבפנים כמו עונה שעברה

            1. עוד מעט יתחיל הבלאגן, סימונס היה צריך לבעוט בזמן לא לחכות 4 שנים אין אותו זמן לקחת עם מקסי או שיעשה קפיצה או שיביאו גארד במקומו

            1. חחחח לדעתי הוא מעולם לא עזב אותה

            2. יכול להיות שדה שוט שכפל לו את המפתח? דרך אגב עברתי על המשחק של דנבר ונוצרת שם בעיה לטווח ארוך שאני חושב שהפציעה הקלה של יוקיץ תעשה להם רק טוב.

              אני אסביר יוקיץ נהיה כל כך טוב התקפית שהדבר הפשוט ביותר למאמן ולשחקני השדה זה להסתמך על יכולת יצירת הנקודות והניהול שלו, הבעיה בזה שהם לא מפתחים יכולות יצירת מצבים משלהם וראינו בפלייאוף מול הסאנס כמה זה חשוב שחקן נוסף יוצר ליד יוקיץ (אף אחד לא יודע איך מארי יחזור).
              .
              פורטר גוניור יצר פעמיים במשחק עומד רק אחרי שיוקיץ לא שחק והפך לסוג של גי גי רדיק גבוה שמקבל כדור בחיתוכים במקום להפוך לשחקן יוצר ולשפר את הדריבל שלו (רוב הזריקות שלו באות מ3 אחרי חסימה).
              .
              ההתקפה נראתה נורא בלי יוקיץ למרות שהם שווים יותר מ46 נקודות במחצית בטח שהם בנויים לחולשות של יוטה. עכשיו שההתקפה תהיה בלי יוקיץ לא יהיה להם ברירה אלא להתחיל ליצור.

            3. נו ברוך מה עשית מלו עשה מה שריברס עשה כמעט נוגב עי לוקה. גם ריברס הבריק בעונה הסדירה. ריברס באמת מאמן יותר טוב מטיי לו.

            4. לו עלה לגמר המערב בלי קוואי ולא היה רחוק מ3-1 מול הסאנס גם ללא קוואי (מה לעשות שיש לו לוזר בשם פול גורג), ריברס קורס בפלייאוף פעם אחר פעם למרות שהוא מאמן קבוצות עדיפות על הנייר (ולא רק בפלייאוף).
              אין בכלל מקום להשוואה לו מאמן מצויין ריברס בתחתית זה שתכתוב באמת לא יהפוך את זה לנכון (:

  10. הלייקרס עדיין מתארגנים, יקח להם חודשיים לפחות. היום זה הסתדר, אבל 5 שחקנים חסרים ואין עדיין הגנה נורמלית

  11. ראיתי את התגובות למעלה שבעיקר משבחות את ראס,ואת העובדה שבדיוק בשביל זה הביאו אותו ואפילו דדי כתב שבדיוק בשביל זה הביאו אותו ולא את הילד.עכשיו הכל טוב ויפה,באמת נתן משחק טוב ובעיקר בזכותו ניצחנו0הייתי בטוח שברגע שהוא קלי את השלשה יעצרו את המשחק ויתנו לו את הכדור במתנה)
    השאלה שאני שואל היא אחרת:
    בהנחה שלברון(טפו טפו טפו) לא נפצע איזה פציעה קשה,כמה משחקים אתם חושבים שלברון יחסיר בעונה הרגילה? ושאלת המשך,נניח שכל פעם שלברון לא ישחק ראסל ישחק ככה וננצח,מה בדיוק עושים עם ראסל שלברון כן משחק(שזה למעשה רוב המשחקים) ?.ראס יכול להצליח אך ורק שהוא רץ כמו משוגע ,משחק עומד הוא פשוט לא רלוונטי לחלוטין.
    ומשהו אחר במהלך המשחק והצטיינות של ריבס פתאום צצה לי מחשבה,מה הקטע שלברון תמיד צריך איתו גארד קטן ולבן? זה היה דלדובה,קארוסו ועכשיו ריבס

    1. ראס ולברון יושבים על משבצת דומה (שבה לברון הרבה יותר טוב). לא הבנתי את הציוות ביניהם – אבל אני משער שהם יימצאו דרך לגרום לזה לעבוד.
      לג'ורדן היה את פקסון ואז את קר. אולי לברון למד ממנו…

    2. הצ'לנג' הוא כמובן להוציא את המיטב מהשילוב, גם אם זה אומר 30 דקות לכל אחד ומינימום חפיפה בין שניהם. אני מקווה שלפחות אתה משוכנע עכשיו שפיזית הוא דווקא בסדר.

      1. 0לא טענתי שפיזית הוא לא בסדר,מה שהתכוונתי זה שאם לפני כמה שנים הקליעה שלו עוד איכשהו הייתה סבירה מינוס היום היא כבר מזעזעת ברמות שממש קשה לצפות בזה.

  12. גועל נפש:
    א. גועל נפש של משחק
    ב. גועל נפש של שמירות (הגנה? מה זה?)
    ג. גועל נפש של שריקות (חצי מהסלים של דיוויס היו נשרקים באירופה כצעדים או עבירת תוקף)
    ד. גועל נפש של אימון (כן פופ, זה בשבילך)
    וזה אפילו בלי השיקוץ.
    לאוהדי ספרס שמרוצים מההפסד בכבוד, חשוב שתזכרו:
    בשביל שהספרס יהיו יום אחד קבוצה רלוונטית (קונטנדרית), אסור להשאיר את דז'ונטה. הוא לא יכול להיות שחקן ספסל והוא לא מספיק טוב לסחוב קבוצה. הוא הרבה יותר ג'ורג' היל מטוני פארקר. הוא בעיקר מפריע ולוקח זריקות שצריכות להגיע ליעדים אחרים.
    אחרי כמה שנים בליגה, הוא כבר מאד קרוב לתקרה שלו (גג 15 נקודות למשחק)

      1. גם אני מסכים לגבי מארי וגם ג'ונס. מקווה שעם הבחירה שתהיה לנו השנה נביא רכז עם פוטנציאל ונטריד את מארי למקום אחר תמורת ווינג טוב

    1. זה שהתקרה של דג'ונטה נמוכה זה חדש לך? מה שמפתיע אותי זה אוהדי ספרס שקיוו שדג'ונטה יהפוך לשחקן מוביל – אפילו בספרס לא ציפו שזה יקרה והחוזה שלו (סביבות ה15 לעונה – חוזה של שחקן 3-4 בטיבו בקבוצה) בסך הכל משקף את המעמד שלו.

      אוהדי ספרס, הגיע הזמן לריאליטי צ'ק. הקבוצה שלכם עמוק בטנקינג השנה ומשום מה האוהדים מתנהגים כאילו אף אחד לא הודיע להם. המעט כשרון שהיה שם (דרוזן, למרכוס) הזדקן ו/או עזב ואתם לגמרי בתחתית של המערב, אפילו מתחת לסקרמנטו ומיני.

  13. אם מתעלמים רגע מכל ההערות שבועטות בברך , אם סימונס בלי סימונס , כן מקסי לא מקסי,דני גרין ווטאבר
    צריך לקרות מה שקורה על המגרש.
    אמביד התחיל את העונה ומתמקד בהגנה,הצבע סגור , זה לא אשמתו שהגארדים לא מסוגלים להגן על קו השלוש או שהניקס תפסו יום קליעה טוב.
    צריך לראות מה קורה בהתקפה וזה מה שאני רואה אחרי 4 משחקים, ריברס שינה את שיטת המשחק , אמביד לא טוחן יותר בצבע , אמביד משחק בחוץ,עושה חסימות לגארדים,מנהל משחק ומתמקד בפייס אפ גיים, ריברס בעצם מנסה לשחק עם אמביד כמו עם יוקיץ' , אני מניח שזה בגלל שלפילי אין אפילו רכז טבעי אחד בסגל וכדי לשמור על הבריאות של אמביד.
    הבעיה זה שאמביד הוא לא מוסר ברמה של יוקיץ', אמביד לא רוצה\מסוגל לשחק פיק אנד רול והוא פתח את העונה כשקליעת המיד ריינג' שלו שהיא הנשק הכי חזק שלו לא נכנסת , אני מאמין שהקליעה תשתפר אבל עד שהם יעשו טרייד על רכז סביר הם קבוצה של 41-41

        1. הם יעברו את ה 50 אחוז כי הם ישתפרו , בסופו של דבר יהיה טרייד על סימונס וכי יש קבוצות מאד חלשות בליגה, הם שיחקו לא טוב נגד פליקנס ואוקלהומה וניצחו בקלות את שניהם.
          הדבר הכי טוב שהם יכולים לעשות זה למצוא טרייד על טוביאס , הוא פשוט לא טוב ולא מתאים למה שהם רוצים לעשות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט