מעורב הופס ליום א'/ מנחם לס

1.לברון ג'יימס מציע לפיין להיות עניו כי 'WHAT GOES AROUND COMES AROUND'

קם פיין שיחק אותה על חשבון הלייקרס כשהסאנס פתחו הפרש של 32 על הלייקרס. לברון, שראה, חזה, והיה שותף לניצחונות והפסדים הציע לו להיזהר עם מה שהוא אומר כי מה ש-GOES AROUND COMES AROUND. במילים אחרות, אולי כבר במשחק הבא הכל יתהפך. אגב, לברון סיים עם 25 נקודות. פיין עם 4…

2. עימות פיזי בין אנטוני דייויס ודווייט האוארד על ספסל הלייקרס במחצית הראשונה נגד הסאנס. מג'יק: "בכל ההיסטוריה של הלייקרס לא זכור לי דבר כזה!"

מג'יק:

Dwight Howard and AD got into a physical altercation on the bench,” the retired Lakers legend tweeted. “In my 42 years of being associated with the Lakers organization, I’ve never seen something like that smh.”

Johnson, who was drafted by the Lakers in 1979, summed up the reactions of many to the shocking incident. Teammates get into each other’s faces all the time. But it was very surprising to see the altercation between Davis and Howard turn physical, in a nationally-televised game no less.

3. הברוקלין נטס פתחו בשיחות על אפשרות טרייד של קיירי אירוינג

עכשיו שברור שקיירי אירוינג מסרב להתחסן, הנטס החליטה שהגיע הזמן שדהנעל השנייה תיפול, כפי שאומר הניבון האנגלי.

למנהלי הנטס התברר שחייבים למצוא פתרון למקרה אירוינג. אבל לומר זאת קל הרבה יותר מלבצע זאת. לפי אדריאן ווג'ו, הנטס החלו לקבל טלפונים מקבוצות שונות הרוצות אינפו בקשר למקרה קיירי. אני לא מבין מה הקושי להבין: הבנאדם רוצה לשחק אבל ללא חיסון.

חשוב:

Perhaps more interestingly, Woj reveals the nugget that Philadelphia 76ers general manager Daryl Morey has called all around the league, looking for another impact player to acquire by trading Simmons, who has been doing his damnedest to get a trade.

However, when making those calls, Morey has not called the !!!Nets GM about a Simmons for Irving trade

4. ביומיים האחרונים בן סימונס הראה 'סימני שלום' עם הפילדלפיה 76'

*הוא נפגש עם בעל הקבוצה לישיבת בת עארבע עיניים.

*הוא נפגש עם דרל מוריי לשיחה בת ארבע עיניים.

*הוא ניפגש עם דוק ריברס לשיחה.

*הוא ניפגש עם ג'ואל אמביד לשיחה בת ארבע עיניים.

*הוא ניפגש עם הצוות הרפואי של הקבוצה והבהיר להם שהוא לא במצב מנטלי ראוי להתחיל לשחק.

*הוא ניפגש עם כל שחקני הקבוצה לישיבה סגורה.

לי זה הכל אומר שהוא עשה את הצעד הראשון הדרוש לחזור לשחק בקבוצה.

Per The Athletic, Simmons “accepted everyone needs to take responsibility, including himself.

5. בעל הסאנס רוברט סרבר מכחיש האשמות שהוא גזען, סקסיזיונר, וישנן נגדו תלונות על SEXUAL HARRASSMENT


מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
99 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Wave Bull
24/10/2021 2:56:02

מג׳יק חיים של מומי: שחקן ענק, איש עסקים ממולח, מנחה תוכנית ראיונות נורא ואיום, ג׳נרל מנגר כושל. אחד מהגדולים שעלו על הפרקט אבל חשבון הטוויטר שלו, כמו גם הפרשנויות על משחק בשנים האחרונות, זקוקים לניעור רציני. ואת זה אני אומר כמעריץ שרוף שתמיד יגרג אותו בטופ, אפילו לפני אלוהים

מומי החציל
24/10/2021 8:18:24
Reply to  Wave Bull

חיים של מומי גם לא חזק בקבלת החלטות בין הסדינים
הוא בטח מאלה שהולכים עם המסכה על האף
שנת 91, חיים של מומי באורגיה מטורפת באל איי
בחורות מימין ומשמאל וזה הבסט שיש לאי איי להציע, בזמנו עמדו בתור לקבל איזה טריפל דאבל מחיים של מומי.
מג’יק עוד בימים שלו במישגן סטייט קיבל שיעור בחבישת קונדום מהרוקחת השכונתית שוניקווה ריצ’ארדסון כהן.
מג’יק נכנס לרוקחות ביקש קונדומים.
הרוקחת קלטה שמג׳יק חדש בתחום ושאלה אותו אם הוא יודע איך להשתמש?
מג’יק שהיה בתול לא הבין מה לעשות
הרוקחת מתחה קונדום שמה על האגודל להסביר לחיים של מומי מה צריך לעשות.
הרוקחת שהייתה קצת בקטע של צינורות סגרה את הבית מרקחת ולקחה את חיים של מומי למחסן האחורי
עשו חיים וכיף כייף שוניקווה השתוללה למג׳יק על הג׳ונסון את ג׳ונסון, כשיצאו החוצה להוריד סיגריה היא שאלה את מג’יק אם שם הקונדום כמו שלימדה אותו
בטח! ענה מג’יק. הנה תראי הוא עדיין על האגודל שלי.
שוניקווה התעלפה ומאז מג’יק שם קונדומים על אגדולים וכל השאר היסטוריה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אשך טמיר המקורי
24/10/2021 9:24:16

גדול 🙂

סוסמעץ
סוסמעץ
24/10/2021 14:44:46

החצייייייל

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/10/2021 13:20:59
Reply to  Wave Bull

בכל מקרה הוא לא לפני ג'ורדן שהוא קלעי סקורר טוב יותר ושחקן הגנה טוב יותר, מנהיג ווינר גדול יותר, וסה"כ כדורסלן גדול יותר שהוביל קבוצה לאליפויות ללא שחקן פנים גדול. ומג'יק עצמו אמר: "יש את מייקל ויש את השאר" (באנגלית זה יוצא: "השאר מאתנו".

yaniv
yaniv
24/10/2021 13:27:24

מכיוון שאתה נורא אוהב להטיף לאנשים ולהסביר להם("אתה יכול ללמוד על ההיסטוריה של המשחק…") אז אתה צריך דעת להבדיל ולהבין מה נכתב.
מה שגל אמר שלמרות שמן הסתם מייקל הוא הגדול מכולם בשביל גל השחקן הכי גדול מבחינתו האישית זה מג'יק וזה תקף גם לגבי.
האם זה אומר שמג'יק גדול ממייקל(ברור שלא) אבל האם זה אומר שאני באופן אישי תמיד יעדיף את מג'יק על פני מייקל בוודאי ובוודאי.
מקווה שעזרתי לך להבין את כוונתו

ברוך רובין
ברוך רובין
24/10/2021 5:39:29

1. השיקוץ שמכנה את עצמו המלך ויש לו קעקוע של הנבחר, מדבר על צניעות…
2. הווארד גופה אין לי מושג מה הוא עדיין עושה בליגה אבל האיש לא מסוגל כבר להיות על הפארקט.
3. אף אחת לא תשלם הרבה על ארווינג והערך שלו ברצפה, יש לו שנה אחת לחוזה והוא לא יציב.
4. מנחם קראת לגמרי הפוך את הסיטואציה השמוק מדווח על זה שהוא לא כשיר לשחק ויש לו ״בעיות מנטליות״ וצוחק על אנשים שבאמת סובלים מזה רק בשביל שיקבל את המשכורת, פחון אנושי.
5. Presumption of innocence, אני יודע שלא מעט אנשים באתר לא שמעו על זה, ויש להם מישהו חדש לתלות מהביצים כיוון שזה כמו שידוע לכולם ״צדק״.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂. אף אחד לא תיגע בקיירי חוץ מאחת שחושבת שרק השנה כרגע יש לה הזדמנות לעקוץ אליפות. יש לו רק שנה לחוזה והוא לא יתחסן. לכן יתנו עליו רק זבל בתמורה אבל יכול להיות זבל מועיל כמו איזה גופות עבי בשר בצבע עם חוזה לא ארוך ושמן.

מי הקבוצות האלו? המאבס למשל קיירי יכול להיות אדיר ליד לוקה אבל לא יודע כמה הוא חובב לבנים ולהיות נשלט עי לוקה 😂. מה יביאו? טימי הארדוואי ודוויט פאוול.

מיאמי אבל לא יודע איזה חבילה הנטס יקבלו מה גם שהם יריבה מזרחית.

הקליפרס תמורת מאן וסובאץ למשל.

חוץ מהן לא רואה אף אחת שתהמר עליו בלי חוזה ארוך שלו וחתום

עגל
24/10/2021 13:40:11

אני עדיין לא מבין מי תיקח את קיירי? הרי מי שתיקח אותו תהיה תקועה עם אותה בעיה של ברוקלין, שהוא לא יכול לשחק את רוב המשחקים שלו, אז מה יצא להם מזה, שנה אבודה?

אשך טמיר המקורי
24/10/2021 7:57:32

100+

האווי לאסוף
האווי לאסוף
24/10/2021 11:52:39

מסכים איתך בשלוש הנק' הראשונות (אם כי קצת פחות נחרץ לגבי דוויט), אבל למה ה Presumption of innocence מסעיף 5 לא תופס גם לגבי סימונס מסעיף 4? אני אישית לא מכיר את המעורבים מספיק בכדי לקבוע לכאן או לכאן לגבי שניהם

shadow
shadow
24/10/2021 6:25:29

1. לברון כזה פתטי, כל פעם מפתיע מחדש.
2. ככה נראים מיליונרים מפונקים שלא שווים אגורה.
3. קיירי ראוי להערכה למרות שהוא שרוט.
4. סימונס לא שווה התייחסות.
5. סארבר יצטרך להוכיח שאין לו אחות. לא פשוט אבל אומרים שיש אנשים שהצליחו.

etayef
etayef
24/10/2021 7:25:50
Reply to  shadow

למה את כועסת היום?

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/10/2021 14:16:52
Reply to  shadow

לא ראוי להערכה אם הוא עלול חסכן את בריאות הציבור. העובדות הן שהסכנה לחלות גדולה משמעותית מלהיםגע מהחיסון.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/10/2021 14:50:59

*לסכן

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/10/2021 15:00:53

*מלהיפגע

Berch
24/10/2021 7:29:44

אחלה מעורב
הבעיה שסימונס מתנהג ככה בעצת רופאיו. אה, סליחה… בעצת עורכי הדין שלו….
שיעור בצניעות מאת לברון ג'יימס. פרייסלס. בקרוב שיעורים במבוא למדעים מאת קיירי אירווינג
🤣🤣

Tzafriros
24/10/2021 7:49:09
Reply to  Berch

אחד החזקים! או מ פורזינגיס על אורטופדיה או מכריס פול על ״איך לזכות באליפות?״

אשך טמיר המקורי
24/10/2021 7:56:22
Reply to  Berch

גדול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Berch

חחחחחחחחח

מומי החציל
24/10/2021 8:20:10
Reply to  Berch

מבוא לאיך לכבוש בחורה מאת איי סי גרין!

Tzafriros
24/10/2021 7:46:07

מצחיק אותי ששחקן כמו קמרון פיין שכל האליפויות שלקח בקריירה היו בפלייסטיישן מדליק לי את המלך

ג'ורג' עובדיה הסקרן
Reply to  Tzafriros

מצחיק שגם אחרי 50 שנה בליגה לברון מתעצבן מטראשים. לדאנקן הדברים האלה היו עוברים מעל הראש

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/10/2021 15:03:45

פחות מעשרים שנים, אז לא פלא שהתעצבן!!! לדאנקן יש את האופי שלו וללברון את האופי שלו…

אשך טמיר המקורי
24/10/2021 7:53:59

תודה רבה דוק, חחח יצא לי דומה למדי בלוח ידיעות שלי, אותם נושאים בדיוק רק מזווית אחרת 🙂

אשך טמיר המקורי
24/10/2021 7:55:56

כריס ברוסארד ורוב פארקר על הניצול של סימונס של פירצת "הבעיה הנפשית":
https://www.youtube.com/watch?v=mLbeHQ9fU8E

Smiley
24/10/2021 8:00:47

סימונס לדעתי חופר לעצמו פה בור.
מצד אחד, אם באמת יש לו בעיה מנטלית אז הערך שלו, שכבר נמוך, לא ממש יעלה. הרי מי ירצה שחקן שמרוויח מקס ובורח מהכדור בדקות האחרונות.
אם אין לו בעיה כזו, והוא מנסה פשוט "לצאת" מפילי, אז הוא משקר, ואז זאת כבר בעיה אחרת שהוא עושה לעצמו שם ממש לא טוב.
שלא לדבר, שכבר יש ביקורות מאוד גדולות כלפי ההתנהלות של ריץ' פול כסוכן.
.
בקיצור סימונס מצא את עצמו ככלי משחק בין שני צדדים שלא ממש אכפת להם ממנו והוא בסופו של דבר ישלם את המחיר בקריירה שלו.

ברוך רובין
ברוך רובין
24/10/2021 8:25:05
Reply to  Smiley

“בקיצור סימונס מצא את עצמו ככלי משחק בין שני צדדים שלא ממש אכפת להם ממנו “, אני מצטער סמיילי אבל זה לא נכון.
.
פילי נתנו לסימונס הכל על מגש כסף ועוד הוסיפו כפית זהב, הם בנו את הסגל מסביבו נתנו לו את עמדת הרכז הפותח בלי לשאול שאלות ועוד חוזה מקס למרות שהוא לא הצדיק אותו לא מבחינת יכולת ולא מבחינת פוטנציאל .

מאז שסימונס הגיע הוא רק קורס בפלייאוף ומציג יכולת עלובה, לא שיפר שום אלמנט אז מה שלא תהיה ביקורת? פילדפליה עשו טעות שהעבירו את הביקורת בפומבי במקום לשמור על הערך של השחקן, אבל יש ביקורת והיא יותר ממוצדקת מהצד שלהם (אני לא אומר שזה המהלך הנכון).
.
מה שהשמוק מנסה לעשות זה לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, הוא רוצה להישאר עם החוזה מקס מצד אחד ומצד שני מסרב לקיים את החלק שלו בעסקה.

.
בהתחלה סימונס לא רצה להגיע לאימונים ולכלך על הקבוצה, ואז אחרי שהקנסות התחילו הוא באורך פלא הופיע פתאום במתחם האימונים. התאמן עם פלאפון בכיס, אחרי זה סרב לבצע תרגילי הגנה, דיווח על פציעה בגב שקרית, ועכשיו הוא משתמש בטריק הכי מלוכלך של ״בעיות מנטליות״ שכל בר דעת יכול לקלוט שזה שקר וכזב.

Smiley
24/10/2021 8:40:45

אני מסכים איתך שההתנהלות שלו ושל פילי בסיטואציה הזו היא בלגן אחד גדול.
סימונס, אני כל הזמן כותב שעד שהוא לא יהיה מוכן לזרוק הוא והקבוצה בבעיה גדולה סימונס מביא איכויות אדירות למשחק אבל הוא חייב לאיים לסל והפסיביות שלו "הורגת אותו".
עכשיו, אתה רוצה טרייד, נהדר, לדעתי עדיף היה לעשות את זה בשקט ולא לצאת עם זה לתקשורת. לך תשחק על המגרש, תראה מה אתה שווה וימצאו לך טרייד. כרגע הוא רק מגדיל את הערך שלו כ"מקרה ראש".
פילי לא חפים מפשע פה. ריברס ואמביד "זרקו אותו לגלגלי האוטובוס" לאחר הפלייאוף, אפשר לומר בצדק, אבל הצורה שבה הם עשו את זה גרמה לסיטואציה להחמיר. סימונס בהחלט הרוויח את הביקורת עליו, אבל אני מניח שהם מכירים אותו טוב יותר משנינו, ולכן היה עדיף להשאיר את הביקורת הזו בחדרי חדרים ולפתור את הבעיה בלי כל הרעש והצלצולים.
.
פילי נתנו לסימונס את עמדת ה-PG כי זה מה שהוא שווה, הוא גם היה שווה חוזה מקס בשעתו (כנראה שלא נסכים על זה), אבל בליגה שמשלמים על פוטנציאל, סימונס הוא מקס (כנראה מכל 30 הקבוצות).
.
כל הסיטואציה כרגע זה מי ימצמץ ראשון וכולם מפסידים כאן. שני הצדדים אולי צודקים… אבל הם לא חכמים במיוחד.

Jonathan
24/10/2021 8:55:23
Reply to  Smiley

פילי ממש פישלו אותו.
אפשר להגיד מה שרוצים על סימונס אבל הוא לא השחקן שהכי קשה להתנהל מולו – היו בליגה מספיק מקרי ראש שהביאו איתם גם פחות כישרון ממנו. ועדיין יש כאלה.
הדבר היחיד שהוא עושה טוב בשביל עצמו זה שככל שערך הטרייד שלו יירד הוא יוכל להגיע לקבוצה שתוותר על פחות כישרון בשבילו.
אבל בגדול כל ההתנהלות של הצדדים זו קומדיה של טעויות (אלא אם אתה אוהד פילי, אז זה כנראה פחות מבדר).

ברוך רובין
ברוך רובין
24/10/2021 8:58:56
Reply to  Smiley

דבר ראשון תודה אני אחלק את התשובה לכמה גורמים ברשותך.
.
איזה איכויות אדירות סימונס מביא למשחק? הגנה ומסירה זה יכולת שולית מאוד שאתה לא מהווה איום התקפי, כל ניהול המשחק שזה יכולת ששוה הרבה רק אם אתה סקורר ואז זה מקפיץ אותך לרמה הבאה (יאנג דונציץ לברון…) או בקבוצת כוכבים ומנהל משחק 4-3 בקבוצה רגילה היכולת הזאת כמעט ושווה לאפס (גרין רונדו… הראו מה שווים מנהלי משחק נגרים ללא כוכבים לצידם), גם הגנתית הוא לא מסוגל להתמודד עם הכוכבים (קוואי שבר עליו שיאי קריירה יאנג קרצף אותו…).
.
זה גם לא פסיביות במשחקו של סימונס הבחור נגר הוא לא מסוגל לייצר מצבי קליעה לעצמו ולא מסוגל להוות איום בלי הכדור ובמשחק עומד הוא קולע על שומר בצבע ב46 אחוז (וזה שהוא אופציה רביעית).
.
2. סימונס לא הראה שום פוטנציאל זה בדיוק אותו שחקן שהגיע לליגה ולא עשה שום שיפור, 80% מקבוצות הליגה באותה תקופה לא היו נותנות לו מקס ובצדק, הבעיה שיש בליגה אנשים שהסתכלו על סטטיסטיקות ריקות במקום לצפות אשכרה במשחקים ועל זה החליטו.
https://hoops.co.il/?p=164568
.
3. פילי לא נתנה לסימונס את עמדת הרכז בגלל שזה מה שהוא היה שווה, הקבוצה נראתה הרבה יותר טוב ומסוכנת שבאטלר היה בקבוצה כמנהל , פשוט פילי בהחלטות שערוריות שמו את מבטחם בנגר למרות שהמציאות הכתה אותם בפנים בפלייאוף פעם אחר פעם, כמו בסעיף הקודם הסתכלו באפקטיבי במקום לצפות במשחקים ולראות שאפס שחקן משלים ולא כוכב.
.
4. אני מסכים שהנהלה של פילי התנהלה באופן לא נכון לצערי זה תרבות חולה בפילי למכור מניות ברצפה במקום להעיף אותם בזמן, סימונס הוא רק אחרון בשרשרת (פולץ, אוקופר, סימונס…)

Smiley
24/10/2021 9:16:53

1. נמשיך לא להסכים על האיכויות של סימונס. לטעמי מדובר בשומר אדיר, עם כושר גופני יוצא דופן. אני כן חושב שיש לו ראיית משחק מצויינת ובמגרש הפתוח הוא נהדר.
רק תיזכר מה רונדו היה שווה בסלטיקס פוסט השלישיה שהוא לקח אותם לפלייאוף והיה נהדר גם בלי האיום מבחוץ. ההבדל שרונדו זורק, ומדי פעם קולע. סימונס מסרב לזרוק וזאת הטענה הגדולה שלי כלפיו. הוא בכלל לא מהווה איום בהתקפה עומדת (אלא אם זה מיסמצ' בפוסט).
רשמתי מספיק פעמים שהוא חייב להבין שהוא חייב להיות איום כלשהו.
אני כן חושב שהוא מסוגל ליצור לעצמו ולאחרים, אבל הוא צריך סגנון משחק מהיר עם קלעים. שיש לך את אמביד, אז זה מתנגש ומן הסתם, כל עוד אמביד בריא, הוא אחד השחקנים הטובים בליגה.
2. כנראה שלא נסכים. לסימונס יש פוטנציאל. הוא מביא המון דברים אחרים לשולחן. הוא פשוט לא מהווה איום ולא מוכן לזרוק. זה מינוס עצום במשחק שלו.
אבל שוב, הוא שומר נהדר, ולטעמי במשחק מהיר הוא נהדר כשהוא יכול ללכת לסל ולמצוא את הקלעים סביבו.
3. באטלר הגיע לפילי באותה מהירות שהוא עזב אותה. לטעמי, אם אני זוכר, היו לו טענות כלפי הארגון שמתנהל בצורה לא נכונה וברגע שהייתה לו הזמדנות להגיע למיאמי הוא לא מצמץ פעמים (למרות שבפילי הסיכוי שלו לאליפות עדיין גדול יותר לטעמי). הוא חבר טוב של וויד ש"הרעיל" אותו על התרבות של ההיט.
עוד סיטואציה שפילי טפלו בה בצורה גרועה.
4. פילי פשוט לא מצאו שיטה התקפית לשלב את סימונס ואמביד ביחד. לעזאזל, הם עדיין נותנים לאמביד לטייל על הקשת ולחסום במקום להוריד אותו למטה. לא בראון ולא ריברס הם הפתרון. לטעמי מורי עוד בודק ומחפש לראות מה הוא מסוגל לעשות עם מה שיש לו.
מורי דווקא הוא סוף סוף החלטה טובה לשים מישהו כמוהו להריץ את העניינים.

ברוך רובין
ברוך רובין
24/10/2021 9:32:14

הסלטיק בעטו את רונדו עונה אחרי לדאלאס מסיבה מאוד ברורה, ואתה זוכר מה קרה בדאלאס אחרי? דרך אגב להגיע לפלייאוף בקונפרנס מסריח כמו שרונדו עשה זה לא השג גדול או מרשים גרסת 2007 של קליבלנד הגיעה לגמר) וגם זאת של דוויט באורלנדו

אותו דבר גרין עם סטפן וקליי ואחר כך דוראנט וגרין בלעדיהם, סימונס אותו שטנץ של שחקן משלים שבסיטואציות מסויימות יכול להיות שחקן משלים נפלא אבל הוא לא כוכב ולא יהיה ובטח שלא הצדיק מקס וזה טורים מלפני שנתיים ושלוש. האיכויות של ההגנה והניהול משחק מתבטלות שאתה לא איום התקפי ויוצאות חסרון אדיר
.
סימונס לא מסוגל ליצור לעצמו וזה שהוא לא מקבל את מרב השמירה, המחשבה שהוא מסוגל להיות יאניס ודונציץ מבדרת בעיני ולא קשורה למציאות (לא סטטיסטית ולא מראה עיניים), דרך אגב התקפת הקלעים סביבו רוסקה בידי בוסטון שמובלת על ידי רוזייר טייטום ובראון (שהיו עוד בחיתוליהם) למה לדעתך זה יהיה שונה בטח שהוא לא הראה שום שיפור התקפי, סימונס שחקן מוגבל מאוד בפוסט אין לו אתלטיות עליונה והוא קצר בידיים.
.
סימונס לא מסוגל לבצע הפרדה מהשומר בגלל האתלטיות (כמו יאניס זאיון…) ואין לו שום סיקל התקפי עם הכדור הוא לא מסוגל להריץ פיקאנדרול , כיוון שהשומר יורד למטה בחסימה הוא לא מסוגל לקלוע ממש 4-5 בהתקפה.

Smiley
24/10/2021 9:54:51

הסלטיקס לטעמי בעטו את רונדו, בדיוק מהסיבה שהמאבריקס שלחו אותו בטרייד, וזה שרונדו התחיל ללכת ראש בראש עם המאמנים שלו, והפך לדמות "שלילית" שלא משתפת פעולה.
.
הסגנון של סימונס זה משחק מהיר, עם הרבה תנועה וחיתוכים. אבל הוא צריך קלעים סביבו. זה לטעמי הסגנון המתאים לו.
לגבי מקס, אני כן חושב שהוא היה מקבל מקס כי הפוטנציאל שלו שווה מקס. הסיטואציה איתו וסביבו רק מדרדרת מרגע לרגעף אבל מקס הוא היה מקבל מכל 30 הקבוצות.
.
כמה יאניס וזאיון יש בליגה? זה הקצפת של הקצפת. אבל יש מספיק שחקנים אחרים שאפשר לבנות סביבם התקפה. יכול להיות שסימונס עבר חפר לעצמו בור שהוא לא יצליח לצאת ממנו, לאחר השנים שלו בפילי.
.
אני בהחלט יותר ממסכים כי סימונס חייב להראות שיפור התקפי.
הכל חוזר לקליעה ולאיום שלו מרחוק. כל עוד הוא לא מוכן לזרוק הוא והקבוצה בבעיה.

Dor
Dor
24/10/2021 11:04:23

+1 סמיילי

ברוך רובין
ברוך רובין
24/10/2021 11:15:32

נראה לך הוא היה דמות חיובית ואז שלילית? פשוט מלכלכים על שחקן ברגע שעוזב כמו שקורה בכל מקום התקרה הייתה מאוד מוגבלת עם רונדו כשחקן ראשי ואף קבוצה לא רוצה בזה.
.
30 הקבוצות ממש לא היו נותנות לו מקס שחקן בלי קליע עם אתלטיות בינונית מי שנתן לו מקס אז כמו שהזהרתי רפה הבנה שחייב להיות מפוטר ומורחק מהליגה לאלתר, שחקן עם תקרה מוגבלת מאוד.היו אולי 3-5 קבוצות מפגרות שהיו נותנות לו מקס ולצערי פילי אחת מהם.
.
זאיון יאניס הם שחקנים שיכולים ליצור הפרדה מהשומר באתלטיות שוב התקפת קלעים שבנו סביב סימונס שאתה מסכים איתי אותו שחקן מאז שהגיע לליגה יצרה אופנסיב רייטינג עלוב של 107.6 מול סלטיק של רוזייר טייטום ובראון ילדים (קליבלנד יצרה סדרה אחרי נגד אותה בוסטון אופנסיב רייטינג של 128.4 להשוואה).
.
אם היה לסימונס קליעה אפילו סבירה הוא היה שווה סופר מקס כי אבל לא הייתה ולא תהיה נגר בין גנר עם מכניקת כדור ברזל, וסימונס בלי קליעה זה שחקן משלים שלא כוכב בשום אופן כל מה שהשומר צריך זה לתת לו מטר, וגם בפוסט הוא לא טוב , ובפלייאוף שקיים משחק עומד אין לו מה לחפש בכלל כיוון שהוא שלילי עצום.
הוא לא מסוגל ו לזרוק בגלל שיש לו מכניקת של כדור ברזל.

Smiley
24/10/2021 11:41:27

1. לא על כל שחקן מלכלכים. אבל איכשהו רונדו מצא את עצמו מקושר לזה יותר מפעם אחת. לא בכל מקום מקום זה קורה ועובדה שלא שומעים על זה כל הזמן.
2. בנקודת זמן של סימונס ושל החתימה על הארכה מקסימלית. לדעתי כל קבוצה הייתה נותנת לו את המקס.
אתה יודע מה… אולי סארבר היה עושה לו אייטון… סבבה, 29 קבוצות.
אני עדיין חושב שסימונס עם תקרה מוגבלת אבל רק בכלל חוסר הרצון שלו לזרוק (שזה נתון לשינוי/שיפור). הבעיה כרגע שהוא מוסיף לעצמו שם רע עם סוכן שצובר מוניטין בעייתי.
3. שוב, עם יאניס וזאיון לקחת שתי מוטציות קיצוניות. יש מספיק שחקנים שלא במימדים שלהם שמסוגלים ליצור לעצמם מצבי קליעה.
סימונס מספיק אתלט, פיזי וחזק (ואני בטוח שתוכל למצוא סלים שלו על יאניס) כדי ליצור לעצמו. הבעיה שהוא לא מנסה אם זה לא משחק מהיר, מתפרצת או משחק מעבר.
4. אנחנו כל הזמן חוזרים לבעיה ששנינו מסכימים עליה. סימונס מוגבל בלי קליעה. אני אפילו אומר שהבעיה בכלל שהוא לא מנסה או לא רוצה לזרוק, וחוסר האיום הזה גורם לו להיות תקוע במקום ומוריד לו את הערך.

Avri
Avri
24/10/2021 12:05:59

+2 סמיילי

ברוך רובין
ברוך רובין
24/10/2021 12:25:29

איפה יש שחקנים בלי פיזיות עליונה ובלי זריקה בכלל שמסוגלים ליצור לעצמם מצבי קליעה? תביא לי שם של שחקן אחד פעיל.
כל מה שצריך לעשות נגד סימונס לתת לו מטר והוא גמור התקפית, הוא חלש בפוסט לא מסוגל להריץ פיקאנדרול והוא גם לא יעיל ללא הכדור, כמו שחברי אשך מציין אין לו עמדה על המגרש ולא בקטע טוב.
.
כתבתי כבר על החוזה מקס של סימונס לפני שנתיים רוב הקבוצות לא היו לוקחות הימור כזה על שחקן שלא השתפר במאומה ומוגבל מאוד התקפית, כתבתי אז על החוזה כמה שהוא אסון.

https://hoops.co.il/?p=164568

.
אצל סימונס זה לא רק חוסר רצון לזרוק זה חוסר יכולת, הוא נגר על פילי הרי נתנה לו אור ירוק והוא לא זרק מסיבה מאוד ברורה

Jonathan
24/10/2021 12:32:34

בין המכות של AD ודווייט ולברון שנשאר לנוח אחרי מהלך הגנתי יפה – רונדו הספיק לעשות תנועה של לכוון אקדח לראש של אחד האוהדים. נראה כמה זמן ללייקרס יהיה כוח אליו.

עגל
24/10/2021 13:48:19

+3 סמיילי.
אתם שניכם סה"כ די מסכימים

אור
אור
24/10/2021 8:57:54

רק לשם התיקון כי גם אני טעיתי בזה, מסתבר שזה לא היה פלאפון בכיס אלא חולצת אימון, אז נשארנו עם הטרנינג והגישה…

Smiley
24/10/2021 9:19:49
Reply to  אור

לדעתי זו רק הגישה. לא חסרים מקרים ששחקנים מתאמנים עם טרנינג, זה סתם לנסות להעצים את הסיטואציה

golan
golan
24/10/2021 9:28:11

הם לא "בנו מסביבו" ולא "נתנו לו את עמדת הרכז",
הם הביאו את פולץ להיות רכז שלהם, זה שהוא קרס מנטלית לא משנה את ההבאה שלו בתור הרכז של הקבוצה.
זה שפילי (אמביד וריברס בעיקר, אבל לא רק) האשימו אותו ישירות בהפסד (אם ידוע שהוא לא יזרוק = תוריד אותו לספסל) זה עליהם – וכמו שאמרת – לא חכם.

מסכים איתך שהקריסות שלו בפלייאוף זה עליו, בעיקר מאחר ובעונה הסדרה הוא לא זורק בכלל מבחוץ – העונה הסדירה קיימת על מנת שתוכל להתאמן על המשחק שלך.
גם זה שהוא מקבל עצות מכל מיני "יועצים" זאת גם בעיה שלו.

אבל שני הצדדים מפסידים פה, ולא ברור מה ההם מנסים להשיג כרגע.

ברוך רובין
ברוך רובין
24/10/2021 11:06:16
Reply to  golan

מצטער אבל זה פשוט לא נכון, גם שפולץ בא הם אמרו שסימונס חד וחלק הרכז של הקבוצה, אחרי זה הביאו את הורפורד וגרמו לבאטלר לעזוב בשביל שסימונס יהיה רכז.
.
מה אמביד אשם שהפח הזה לא יודע לשחק. לריברס בהחלט יש אשמה גדולה שהוא התעקש אליו

Smiley
24/10/2021 11:43:17
Reply to  golan

הבעיה עם פולץ הייתה קבלת החלטות של ההנהלה של פילי. היו שם נורות אדומות לאורך כל הדרך שהתעלמו מהם בפילי, אם מדובר באופי, התאמה לקבוצה, והאימונים האישיים של פולץ' בפילי. ובנוסף, העניין שהיה אחד, טאטום, שפשוט התעלמו ממנו משום מה.

ברוך רובין
ברוך רובין
24/10/2021 11:52:22
Reply to  Smiley

טייטום היה כוכב תיכונים בקולג הוא הלך צעד אחורה, פולץ היה נראה כבחירה ראשונה בטוחה כמעט בכל דראפט, פיזיות עליונה עם כל הסקילס והקרפטיות שבעולם שקולע 40% מ3 משהו נדפק בגוף והוא הגיע לליגה עם מכניקת זריקה הזוייה שהוא שינה על דעת עצמו בגלל כאבים בכתף וגם אז היה הבעיות המנטלית שלא מעט מהם באשמת פילי.

https://youtu.be/LfLVqp6Rq8Y

Smiley
24/10/2021 12:01:08
Reply to  Smiley

גם אני בזמנו הלכתי עם פולץ' כבחירה ראשונה. העניין שגם בקולג' הוא לא ממש סיפק את הסחורה ברמת ההצלחה. ובאימוני הקדם דראפט שלו כבר צצו בעיות ושמועות (יש סרטונים ביוטיוב).
ואז נשארנו עם ההתאמה לסגל ולקבוצה. פילי הלכו עם סימונס כ-PG, בזמנו החלטה הגיונית, והם כבר יודעים שצריך קלעים סביבו וסביב אמביד וטאטום היה סוגר להם את הפינה ב-SF/PF

אשך טמיר המקורי
24/10/2021 9:26:47
Reply to  Smiley

הוא פשוט מפחד מהאוהדים שיצלבו אותו בצדק, ומצד שני לא רוצה לוותר על הכסף שלא מגיע לו

Jonathan
24/10/2021 9:00:03

מנחם, תודה על המעורב.
קיירי לא הודיע בתחילת העונה שאם מטרידים אותו אז הוא ישר פורש? מקווה שבזה הוא לפחות תפס שכל ולא מתכוון לנסות לקחת את כולם בני ערובה עם השגעונות שלו.
לא זוכר שראיתי כאלו מכות על הספסל… ועוד משחק שני לתוך העונה. בסוף העונה הזו יהיה מעניין לדבר על "איך הלייקרס התיישרו אחרי הפתיחה הלא טובה" או לחילופין "איך הם המשיכו להתפרק"…

אשך טמיר המקורי
24/10/2021 9:29:19
Reply to  Jonathan

הוא הכחיש את הידיעה הזו אז

Jonathan
24/10/2021 11:25:48

מגניב. אז זה פתוח לפאנטזי ליג מטורף?
בראדלי ביל (אפילו יותר קליעה ובלי הגנה)? לחלץ את זאיון מהפליקנס? קיירי הוא קצת כמו סימונס – קשה לא לדרוש תמורתו כוכב אבל בצד השני לא בטחים מספיק מה הם ייקבלו כשהם מביאים אותו…

אשך טמיר המקורי
24/10/2021 12:08:52
Reply to  Jonathan

ברור רק קבוצה נואשת תהמר על קיירי.
לדעתי הוא נשאר וכשיסירו את ההגבלות יחזור לנטס.

Jonathan
24/10/2021 12:20:48

אז אתה בעצם אומר שצריך לתת ללייקרס להמשיך במסלול הנוכחי עוד שבוע שבועיים…

Tamir
Tamir
24/10/2021 12:47:46

בסוף זה איכשהו יצא לטובת ברוקלין.
קיירי לא ישחק איזה 3-4 חודשים בינתיים ירגעו קצת ההגבלות ב נ.י והוא יחזור בדיוק בזמן להתחמם לקראת הפלייאוף.

עגל
24/10/2021 14:07:38
Reply to  Tamir

ברור. אנחנו אומרים את זה כבר הרבה זמן. בינתיים הוא נח. כל הקבוצה תקבל בוסט של אנרגיה כשהוא יחזור ויתן להם דחיפה מאוד רצינית.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
24/10/2021 12:00:25

מציע למלך מטעם עצמו להתעסק יותר עם מה שקורה בקבוצה שלו. בבירור ניתן לראות שדוויט האוורד לא פינה את הספסל, כי הוא היה בטוח שהוא באוטובוס, והכיסא הראשון שמור לפנסיונרים. למה שהוא יוותר על מה שמגיע לו? אחרי זה יגידו שהוא סופט, בייבי.

תודה רבה על מעורב מעולה

Avri
Avri
24/10/2021 12:09:33

בוסטון התחילה את השנה על הפרצוף. מזל שיש קצת בלאגן בלא-לא לנד לנחם לאוהדים הירוקים ולעלות לנו חיוכון מבעד לדמעות.

yaniv
yaniv
24/10/2021 12:41:49

טוב בתור אוהד לייקרס אני מוכן לקחת את שניהם.
קיירי תמורת ווסטברוק לקחתי בכיף.ככה קיירי יתאחד עם לברון ויותר חשוב מזה שלישית אוקלהומה יתאחדו סוף כל סוף אחרי כל כך הרבה שנים .
WIN-WIN לכולם(סתם לא באמת לברוקלין אבל נו שווין)
וגם את סימונס למרות כל הביקורות עליו ולמרות כל הפגמים במשחק שלו מעדיף אותו בעשרות מונים על ווסטברוק.פההבעיה שפילי לא עד כדי כך סתומים

אשך טמיר המקורי
24/10/2021 12:48:35
Reply to  yaniv

גם הנטס לא עד כדי כך סתומים.
חחח עם הארדן ודוראנט? שני קולגות ששרפו אותו כבר.

yaniv
yaniv
24/10/2021 12:56:20

תן לפנטז.צריך רק למכור להם שיש להם עניין לא גמור ואיך הבעלים הקמצן של אוקלהומה מנע מהם להיות שושלת מטורפת וזה זמן התיקון שלהם ווסטברוק השתנה והוא מבין שהוא השלישי ברוטציה וכו' וכו'.
בגדול אני מוכן לישעו טרייד על ווסטברוק תמורת שקית גרעינים, העיקר שיעזוב את הלייקרס.
קח נתון פשוט מדהים.
היו לליקרס שבעה משחקים שבהם לברון+דיוויס קלעו מעל 30 נקודות כל אחד.רוצה לנחש האם המשחקים נגמרו בניצחון?
ואז הגיע ווסטברוק והצליח גם למשחק של 30+ של שניהם ואיזה קטע הפסדנו

etayle
etayle
24/10/2021 13:03:04
Reply to  yaniv

קל להפיל את הכל על ראס(שכמובן גם לו יש חלק), אבל בכללי הבנייה של הלייקרס לא הייתה משהו.

ועדיין יש להם מספיק כישרון בשביל להיות מצויינים.

yaniv
yaniv
24/10/2021 13:08:20
Reply to  etayle

ל אני מסתכל על זה לא רק שווסטברוק נמצא אצלנו אלא על מה שכנראה ויתרנו.אם היינו עושים טרייד כפי שאמרו על באדי הילד הייתה יכולה להיות לו התאמה מושלמת ללייקרס לצד לברון ודיוויס.
תראה ווסטברוק בשלב הזה של הקריירה לא יכול להועיל בשום צורה, מצטער.הבן אדם מחטיא לייאפים,הבן אדם ברגע שהוא לא עם הכדור פשוט עומד על קשצת השלוש ומחכה שמישהו יזרוק לסל בשביל לרדוף אחרי הריבאונד.
והכי הכי מעצבן מה לעזאזל הם עישנו שהם חשבו שלהביא את ווסטרוק על החוזה המטורף שלו יכול להיות דבר טוב

אשך טמיר המקורי
24/10/2021 13:10:45
Reply to  yaniv

יניב, "השלב הזה" אותו תיארת במדויק נמשך כבר לא מעט שנים, עוד מאוק', בהן אני אומר בדיוק את אותו דבר.

yaniv
yaniv
24/10/2021 13:18:06
Reply to  yaniv

זה נכון אבל אם עוד פעם ליי אפים הוא לא היה מחטיא וכל הזריקות המטופשות שלו לשלוש או מחצי מרחק היו נכנסות לפעמים,הרי שהיום הוא פשוט איבד כל קשר לדבר הזה שצריך להכניס לטבעת

השור
24/10/2021 13:46:58
Reply to  yaniv

על פניו חשבתי שאתה צודק (ולפי ראשית העונה בהחלט כך נראה).
ואם היו מציגים לי את ווסטברוק הייתי צוחק על ההצעה בראשית החופש.
אבל….
אני עדיין מקווה שלברון יודע/מבין משהו שאני לא – אני באמת מעריך אותו כאחד האנשים האינטיליגנטיים ביותר ב NBA. הוא לא רק קרא סטטיסטיקות – הוא שיחק נגדו ואיתו…

Avri
Avri
24/10/2021 13:11:19
Reply to  etayle

חכה חמש שניות לפני שאתה קובר את הבנייה של הלייקרס.

yaniv
yaniv
24/10/2021 13:20:59
Reply to  Avri

לצערי אני לא אופטימי.יוד לפני שהתחילה העונה ידעתי שאין לזה סיכוי לעבוד. לקחו את אחד משני החוזים הגרועים ביותר בליגה(יחד עם גון וול) וחשבו היי כולם טועים ורק אנחנו נצליח איפה שכולם נכשלו. תכלס שרפו עוד עונה של לברון

עגל
24/10/2021 13:53:04
Reply to  Avri

ג'ון וול זה מטאור צעיר בעליה לעומת ווסטברוק

Avri
Avri
24/10/2021 15:10:23
Reply to  Avri

רק לפני חמש דקות הבנאדם גמר עונה עם יותר מ11 ריבאונדים ואסיסטים למשחק. מסכים שזה חוזה גרוע אבל קצת גוונים בין שחור ולבן. פתח את העונה בצורה נוראית, אבל ממש מוקדם בשביל לדעת לאן זה הולך.

Jonathan
24/10/2021 13:11:12
Reply to  yaniv

בקצב הזה לברון ייבקש ללכת תמורת אירווינג…

שי אבן צור
24/10/2021 13:35:48

הורס אותי שיש עוד אנשים שחושבים שסימונס שווה משהו

Avri
Avri
24/10/2021 15:03:20

שחקן ענק, הלוואי שהמחיר שלו ירד והוא יגיע איכשהו לבוסטון. מתאים לנו בול.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/10/2021 15:18:16
Reply to  Avri

ענק זה מוגזם מאוד. שחקן ענק לא היה מגיע למצב של היום.
הוא שחקן עם הגנה וריבאונד ויכולת מסירה, אך הקליעה המוגבלת מורידה לא מעט את ערכו.

ברוך רובין
ברוך רובין
24/10/2021 15:22:45
Reply to  Avri

אברי כך באהבה את סימונס תביא עליו את טייטום או בראון.

Avri
Avri
24/10/2021 16:46:06

לא מבין את הקטע שלך ושל שמעון. מצד אחד אתם קוטלים אותו ועושים ממנו נגר, מצד שני מבקשים שחקנים כמו טייטום או ג'יילן בעבורו. תחליטו, הוא נגר או לא?

ברוך רובין
ברוך רובין
24/10/2021 16:49:59
Reply to  Avri

הוא כזה שחקן ענק לא? אם הוא כזה שחקן ענק הוא שווה טייטום או דונציץ הרי על דונציץ יאנג או אמביד הייתה בועט אחד מהם או אפילו את שניהם בלי לחשוב בכלל, אתה מסכים שהוא שחקן משלים שיהיה מצויין לסלטיק ואתה לא מוכן לשלם עליו נכסים איך זה מסתדר עם שחקן ענק?

Avri
Avri
24/10/2021 17:44:03

איך אתה מוציא את החשק לחיות בויכוחים איתך ברוך.

popo
popo
24/10/2021 14:38:21

לא רוצה להרוס לכם את אורגיית 'ווסטברוק הרס הכל ולמה הוא רצח את רבין'.

וג'ון פאקינג וול הוא מטאור לעומת ראס…

רק לעניניים שבכם אזכיר שראס באופן קבוע מתחיל עונות פחות טוב, חודשיים לתוך העונה זה סרט אחר לגמרי. אחד השחקנים שמשנים את המשחק. מי שראה אין וושינגטון נראתה אחרי שראס פתח מבערים בשליש האחרון של העונה.
יבין. הייתה אחת הקבוצות ההתקפיות בליגה.

בתכלס', לא שיש לו הישגים מיוחדים אבל בשנתיים האחרונות גם ביוסטון וגם בוושינגטון הוא היה טוב מאד.

את ווש הביא לפלייאוף אחרי שלש שנים. הודח מול פילי, לא שהיו צפיות שידיח אותה או משהו כזה.

ביוסטון הגיע לאותו הישג של שנה שעברה, סיבוב שני, והודח מול האלופה שהפסידה 5 פעמים בכל הפלייאוף הזה.

אז
קצת עובדות.

yaniv
yaniv
24/10/2021 14:56:51
Reply to  popo

הלוואי הלוואי ואני יצטרך לאכול את הכובע.מוכן ברגע אבל לצערי אני לא יודע איזה משקפיים ורודות ואופטימיות שמת אבל העובדות אומרות שראסל יכול להצליח רק בשיטת משחק אחת ורק בקבוצות שנלחמות על הפליאוף.מסכים איתך שבוושינגטון היה סבבה כי לא היה איכפת להם לתת לו להשתולל ובסוף זה הצליח.בלייקרס זה לא יקרה .
אבל שוב הלוואי ואתה תגיד לי בסוף העונה "אמרתי לך,עכשיוו תאכל את הכובע"

Avri
Avri
24/10/2021 14:59:29
Reply to  popo

ווסטברוק הפך כאן באתר מאובר-רייטד מטורף לאנדר-רייטד בטירוף. שנים שאני בין משמיציו הגדולים ביותר אבל גם לי לא ברור איך פתאום וכל כך מהר השתנה כיוון הרוח.

yaniv
yaniv
24/10/2021 15:24:14
Reply to  Avri

פשוט מאוד,אנשים ראו איך הוא משחק בשנים האחרונות. תיקח לדוגמא את דיימנוד גרין,הוא גם שחקן שאיבד לגמרי את הקשר שלו עם הטבעת,הפך להיות אחד שלא מסוגל לשים את הכדור בסל,אבל הוא בניגוד לווסטברוק תורם בדברים אחרים ולא מנסה להציל את המולדת ולא חושב שכלום לא השתנה.ראסל לעומתו חושב שהוא צעיר ב5-10 שנים ולא מצליח להפנים שהוא כבר לא מסוגל לקלוע (אפילו לייאפים הוא מחטיא)ועדיין הוא מבזבז זמן עם הכדור ועדיין הוא הולך עם הראש בקיר.וכל זה בא לידי ביטוי בשנים האחרונות

Avri
Avri
24/10/2021 18:44:12
Reply to  yaniv

פיזית ראס נראה מצויין, זה ממש לא עניין של גיל אצלו. הוא בכושר משחק נוראי ועוד לא לגמרי למד איך משחקים עם לברון דייויס אבל זה לא עניין של גיל.
לגבי לתרום במקומות אחרים, גם פה התגובה שלך לא מובנת לי. הוא רק עכשיו גמר עונה עם 11 ריבאונד ואסיסטים, זה לא נקרא תרומה באלמנטים אחרים? שוב, אני סך הכל משונאיו של ראס ותמיד טענתי שהוא אובר-רייטד בטירוף אבל קצת מוגזם הלוויה שאתם עורכים לו כאן.

yaniv
yaniv
24/10/2021 20:41:01
Reply to  Avri

ראית את המשחקים של הלייקרס השנה? אתה מסתכל על סטטיסטיקה יבשה זה שהוא לוקח 11 ריבאונדים זה לא אומר שהוא תורם. בוא נתחיל מזה שבלייקרס הוא לא לקח מספר דו ספרתי של ריבאונדים ונדמה לי ש4-5 כל משחק. מעבר לזה בוא אני אתן לך דוגמא. ׳הלייקרס מתקיפים והכדור נגיד אצל לברון ראסל עומד בקשת על השלוש בלי לזוז ובלי לעשות שום תנועה רק מחכה לשניה שהשחקן יזרוק בשביל לקחת ריבאונד. אז נגיד שהוא הצליח אבל מבחינתי הוא לא תרם כלום כי שאתה משחק 4 על 5 הרבה יותר קשה לעשות סל

Avri
Avri
24/10/2021 21:41:10
Reply to  yaniv

כן, לצערי ראיתי אתכם, והייתי די ברור כשאמרתי שהוא עשה ממוצעים טובים בעונה שח ל פ ה אז לא ברור לי על מה אתה קופץ. כמו שאמרתי, הוא נראה נורא כרגע – לא מתואם עם הסביבה. אבל זה ראס, וזו הסיטואציה, ואי אפשר להסיק כלום ממה שקורא כרגע. וזו גם הנקודה שלי – אתה קופץ ומסיק מסקנות אחרי דקה ועשרים שניות וזה פשוט לא רציני (ושלא תבין אותי לא נכון, אני דווקא מאוד רוצה להאמין שאתה צודק).

עגל
24/10/2021 15:06:47
Reply to  popo

גם המלעיזים וגם האוהדים צודקים.
מה לעשות ווסטברוק הוא "יום עסל וים בסל" קלאסי.
לטובתו יאמר שהוא הגיע לקבוצה חדשה לגמרי עם- האם זה הגיוני?! – 10 שחקנים חדשים.
וכמו שהוא נראה כך הלייקרס נראים.
זה לא משנה שזה פשוט מצחיק לראות אותו משחק, עושה טעויות כל כך טפשיות, כמו במשחק נגד פיניקס אני חושב, שם בשניות האחרונות של המשחק הוא עשה צעדים ומסר לכרמלו אסיסט לשלשה.

Avri
Avri
24/10/2021 15:11:45
Reply to  עגל

הוא באמת יום אסל\באסל ובגלל זה קצת מוזר שקוברים אותו אחרי חצי דקה.

עגל
24/10/2021 15:34:10
Reply to  Avri

הוא עוד יתן משחקים טובים. זה כמו מטוטלת שלפעמים היא למעלה ולפעמים למטה.
הלייקרס צריכים לקוות שהפלייאוף יתפוס אותו בצד הטוב שלו

yaniv
yaniv
24/10/2021 15:37:35
Reply to  עגל

זה בדיוק העניין עגל שהימים שבהם הוא לא עושה שטויות הולכים ומתמעטים.הוא יכל להישאר בוושינגטון ולשחק איך שבא לו ולרדוף אחרי הטריפלים וכן יום עסל יום באסל אבל שאתה מגיע לליקרס שמפלס הלחץ גדול והרבה על כף המאזניים הוא פשוט לא מתאים ולא יכול לשחק בקונדיטורית.

עגל
24/10/2021 15:57:12
Reply to  yaniv

מסכים. ההחתמה שלו היא הימור עם המון סיכון אבל עם לא מעט סיכוי.
לפופו – לגבי ההשוואה לג'ון וול, זה היה קצת בצחוק ואני גם חושב שיש לו עוד הרבה כדורסל לתת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

אתם טועים בהנחה אחת בווש ויוסטון היו מי שירוצו עם ראס בלייקרס כולם זקנים מי ירוץ שם? רונדו? דוויט? לברון? חחח הם הקבוצה הכי עומדת בליגה וראס במשחק עומד במצבו היום זה כמעט גופה הוא לא יכול לתרום כלום כי הצבע סגור וקליעה יצא לו 1 מתוך 10 משחקים ואז הוא גם יקלע 30-40 נק 🙂

אז אין לו שם מתפרצות ובלי הכדור אין לו בכלל קליעה, אני כלל לא מבין למה יש עליו שומר בכלל במהלך המשחק, שיחכה לו מתחת לסל ועד אז יעזור על הכוכב של היריבה אני בכלל לא הייתי שם עליו שומר שיזרוק כמה שבא לו שלשות חצי מרחק פוסט בסיבוב בכיף 🙂
סוגר לו רק חדירה וחצאי מרחק מהחצי פינה עם הקרש זה הדברים היחידים שהוא עוד יכול לקלוע.

ובהתקפה אני משחק רק על השחקן שלו עושה פיק אנד רול ונותן לחגוג עליו זהו קל

yaniv
yaniv
24/10/2021 16:15:24

צודק

אשך טמיר המקורי
24/10/2021 16:25:22

כל זה היה ברור וידוע, ולכן השאלה הגדולה היא – למה לברון בחר להביא אותו, ולא את הילד למשל?
בסוף נישאר רק עם סבוטאז'

עגל
24/10/2021 16:25:43

נכון, בגלל זה הוא הכי יעיל ביחד עם החמישיה השניה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הליגה התחילה בקול תרועה רמה ולא מעט בלגאן. תודה רבה מנחם

Avri
Avri
24/10/2021 21:43:14

בעיקר המון, המון בלאגן.

הלל הורוויץ
25/10/2021 2:23:37

הסאגות עם קיירי וסימונס מעניינות מאוד בהווה ומוציאות את החשק לקרוא עליהם מצד שני.
הדיון הבאמת מעניין הוא מה זה אומר בעתיד, האם נראה את הקבוצות שמות יותר תנאים על החוזים כדי למנוע מקרים כאלה והאם שחקנים כאלה הזויים פוגעים בטווח הרחוק בשאר השחקנים בליגה. מי תרצה שחקנים שלא רוצים לשחק כדורסל…
מעולה כרגיל מנחם!