אירועי דיומא – 16.10.2021 – כדורגל, גמר WNBA וסנוקר

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא A21CAB4A-0EF6-403B-8383-4A3216C10B94.jpeg

היום – משחק פסגה באיטליה בין לאציו לאינטר.

כדורגל

ליגת העל – מחזור 6 / ניר מועלם:

18:00 הפועל ירושלים – מכבי חיפה, ספורט 4: מכבי חיפה במקום ה-6 והיא תתארח אצל האחרונה בטבלה הפועל ירושלים. הפועל ירושלים מגיעה למשחק אחרי הפסד 1-0 למכבי תל אביב, וכעבור חמישה מחזורים הקבוצה של זיו אריה עדיין ללא שער זכות, ובצד הירוק מכבי חיפה מגיעה אחרי שני הפסדים רצופים בכל המסגרות, הראשון לאוניון ברלין במסגרת הקונפרנס ליג 3-0, ואחרי זה בליגה 2-1 להפועל באר שבע, ואני רק אזכיר שביום חמישי הקרוב מכבי חיפה תארח את סלביה פראג במסגרת הקונפרנס ליג. הימור – אני חושב שמכבי חיפה תתקשה אבל לבסוף תנצח.

18:45 אשדוד – בני סכנין, 5 לייב: משחק תחתית בין אשדוד לבין סכנין כאשר אשדוד מגיעה אחרי הפסד 2-1 לחדרה בבית, ומאזנה העונה עומד על 4 הפסדים וניצחון אחד, ומנגד בני סכנין מגיעה אחרי הפסד ביתי 3-1 לנתניה, ובסה"כ היא לא ניצחה מאז המחזור הראשון, אז ניצחה את מכבי תל אביב. הימור – הקבוצה של רן בן שמעון לא תפסיד, ואני אהמר על תיקו.

19:00 הפועל חיפה – הפועל נוף הגליל, ספורט 3: מי היה מאמין שאני אומר שזהו משחק בין שתי קבוצות מפסגת ליגת העל, אומנם זה רק מחזור שישי, אבל לפתיחה כזו לא ציפו באף אחד מהמועדונים הללו. הפועל חיפה במקום ה-2 עם 10 נקודות והיא מגיעה למשחק אחרי הפסד ראשון העונה 2-0 למכבי פתח תקווה, ואילו נוף הגליל במקום ה-4 עם 8 נקודות והיא מגיעה אחרי 2-2 מול הפועל תל אביב. הימור – הפועל חיפה חוזרת למסלול הניצחונות.

20:30 מכבי נתניה – מכבי תל אביב, ספורט 4: בני לם יעמוד לראשונה על הקווים העונה במדי מכבי נתניה במשחק מול מכבי תל אביב, ומצפה לו עבודה מאוד קשה, אך לא בלתי אפשרית. נתניה מגיעה אחרי ניצחון 1-3 במחזור האחרון בחוץ על בני סכנין, ואילו מכבי תל אביב מגיעה אחרי ניצחון ליגה 1-0 על הפועל ירושלים. אני אזכיר שמכבי תל אביב תשחק בחמישי הקרוב במסגרת הקונפרנס ליג נגד הלסינקי הפינית בחוץ. הימור – אני אלך על הפתעה ואהמר על מכבי נתניה.

סרייה א' – מחזור 8 / ניר מועלם :

*שווה צפייה* 19:00 לאציו – אינטר, 2 ONE : איזה משחק מחכה לנו היום כאשר אינטר יוצאת לאולימפיקו בשביל לפגוש את לאציו, כאשר יש לנו קרב ראש בראש בין שני מלכי השערים עד כה בליגה – דזקו מול אימובילה כאשר לשניהם יש שישה שערים, ואחריהם נמצא גם לאוטרו מרטינס מאינטר שכבר עומד על מאזן של חמישה שערים. לאציו במקום ה-6 עם 11 נקודות והיא מגיעה למשחק אחרי הפסד מאוד מפתיע בחוץ 3-0 לבולוניה, כאשר גם אצ'רבי הורחק במהלך המשחק ( אחרי שכבר היה 3-0 ), ומנגד אינטר במקום ה-3 עם 17 נקודות, ורחוקה כבר 4 נקודות מנאפולי הראשונה, והיא מגיעה למשחק אחרי ניצחון חשוב מאוד בחוץ 2-1 על סאסואולו, במשחק בו היא הופיעה רק למחצית השניה, אבל היא נתנה הופעה מעולה וזה יכל בקלות להסתיים גם ב4-1. חשוב לציין שלאציו תשחק בחמישי הקרוב בליגה האירופית מול מארסיי הצרפתית בבית, ואילו אינטר תשחק כבר ביום שלישי מול שריף במסגרת ליגת האלופות, ולא כדאי לה לזלזל בשריף שמגיעה אחרי 2 ניצחונות על שחטייאר וריאל. הימור – אני לא יכול להמר נגד הקבוצה שלי, ולכן אהמר על אינטר.

21:45 מילאן – ורונה, ספורט 1 : מילאן שבמקום ה-2 תארח את ורונה שבמקום ה-12. מילאן מגיעה למשחק אחרי ניצחון מדהים 3-2 על אטאלנטה בחוץ, ואילו ורונה מגיעה אחרי התפוצצות של 4-0 על ספציה. אציין בנוסף שמילאן משחק בשלישי הקרוב מול פורטו במסגרת ליגת האלופות. הימור – מילאן בבית צריכה לנצח את המשחק הזה.

פרמייר ליג/ צפריר אוזדובה

ווטפורד- ליברפול (14:30)

האדומים שנמצאים במקום השני בטבלה עם 15 נק׳ אחת פחות מצ׳לסי המוליכה יצאו לפגוש את הצרעות מווטפורד.
ליברפול פתחה את העונה מצוין ועם זה בליגה היא מסיימת בתיקו כבר שני משחקים רצוף למרות שאחד מהם היה נגד סיטי במשחק מצוין.
מנגד הצרעות שבמקום ה 15 כבר שלושה משחקים ללא ניצחון, שני הפסדים ותיקו.
ליברפול תחסר את שחקני נבחרת ברזיל אליסון ופאביניו.
בעונה שעברה באיצטדיון הזה זה נגמר 3-0 לווטפורד. באנפילד זה היה 2-0 לליברפול.

לסטר- מנצ׳סטר יונייטד (17:00)

ההזדמנות של לסטר (מקום 13 8 נק)לחזור להיות מאיימת. מפגש מול השדים האדומים מהמקום הרביעי (14 נק) שדי מאכזבים לאחרונה בייחוד אם תחשיבו את העובדה שהם כבר שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון. נתון בעייתי למועמדת לאליפות הפרמייר ליג.
תוסיפו את הנתון המדאיג שבעונה שעברה לסטר ניצחה שני מפגשים ישירים ועוד אחד הסתיים בתיקו.
יונייטד תחסר את שני הבלמים מגוויר ווראן.

מנצ׳סטר סיטי- ברנלי (17:00)

סיטי תחזור מהפגרה עם משחק בית נוח נגד ברנלי שעדיין לא ניצחה העונה (7 משחקים) התכולים זקוקים לניצחון כי מאז הניצחון הגדול על צ׳לסי בליגה הגיעו הפסד לפריס באלופות ותיקו עם ליברפול בליגה. הרבה זמן ללא ניצחון במושגים שלה.
מנגד ברנלי מהמקום ה 18 הייתה בסוג של מומנטום כאשר יצאה בשני תוצאות תיקו רצופות שזה הרבה יותר נעים מהפסד.
בעונה שעברה סיטי ניצחה את שני המפגשים ולא חטפה שער.
פארם טורס יעדר אצל סיטי.

ברנטפורד- צ׳לסי (19:30)

העולה החדשה והמפתיעה שממוקמת כנגד כל הציפיות במקום ה 7 תארח את המוליכה של טוכל.
ברנטפורד השיגה כמה תוצאות מפתיעות כמו ניצחון על ארסנל תיקו עם ליברפול ובמחזור האחרון אף ניצחה את ווסטהאם בחוץ.
מנגד המוליכה מגיעה אחרי ניצחון 3-1 על סאותהמפטון אבל לפני זה הפסידה פעמיים נגד יובנטוס וסיטי מה שהוריד אותה קצת לקרקע. ניצחון חוץ ישמור על המקום הראשון ויחזיר את ההרתעה.

משחקים נוספים (שבת, 17:00):

אסטון וילה – וולבס
נוריץ' – ברייטון
סאות'המפטון – לידס

כדורסל

WNBA / עידו גילרי

(6) שיקגו סקיי 86 [2] – פיניקס מרקורי 50 [1] למרקורי היו כבר רגעים מתים שהפסידו להן משחקים בפלייאוף הזה אבל מה שקרה הלילה בשיקגו היה יוצא דופן. אחת מקבוצות ההתקפה הטובות בליגה לא מצאה את הסל במשחק 5 דקות ברבע הראשון וזה לא השתפר בהמשך. זה אפשר לסקיי לגמור את המשחק עוד לפני המחצית ולשים את עצמן ניצחון אחד מאליפות היסטורית של המועדון. שיקגו נראית מפתיחת הפלייאוף כקבוצה הראויה ביותר לאליפות כשהפסידו רק שני משחקים שגם בהם עוד הובילו בכניסה לרבע האחרון. המרקורי לעומתן דייקו רק ב-26% מהשדה וקלעו 16 סלי שדה בלבד בזמן שהן מאבדות 17 כדורים. זה הוביל לתבוסה הגדולה אי פעם בתולדות המועדון – לא רק בפלייאוף.

את התקפת הסקיי הובילה קליאה קופר עם 22 נקודות כשקנדס פרקר רושמת 13 והספסל רואה הרבה מאד דקות של גארבג'טיים. בריטני גריינר הייתה עוד סבירה במדי המרקורי כשקלעה 16 נקודות. שאר הקבוצה הייתה חושך מצריים וקלעו יחד 9 מ-45 זריקות כשדיאנה טוראסי מסיימת עם 1 מ-10 וסקיילר דיגינס-סמית עם 2 מ-9.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

האליפות הפתוחה של צפון אירלנד – חצי הגמר

15:00: מארק אלן-ריקי וולדן (יורוספורט)
21:00: יאן בינגטאו-ג'ון היגינס (יורוספורט)

אתמול נערך שלב רבע הגמר של הטורניר. בשני המשחקים המוקדמים ראינו שני מהפכים. בראשון שבין ג'אד טראמפ למארק אלן, המדורג ראשון בעולם הוביל בבטחה, רק על מנת שאלן יחזור בקאמבק אופייני על מנת לנצח במשחק. גם במשחק השני בין שון מרפי לריקי וולדן ראינו תסריט דומה, כשמרפי פתח עם היתרון, רק כדי לצפות ברצף פריימים של וולדן שנתנו לו את המשחק. בסשן הערב ראינו כבר ניצחון צפוי וחלק של יאן בינגטאו על מיצ'ל מאן. במשחק האחרון, ג'ון היגינס התקשה מעט מול דייויד גילברט, אך הצליח לבסוף לנצח בזכות השתלטות אופיינית על המשחק.

היום ישוחק שלב חצי הגמר של הטורניר בפורמט הטוב מ-11. המשחק הראשון בין מארק אלן לריקי וולדן צפוי להיות ההתקפי מבין השניים. מדובר בשני יריבים מנוסים והתקפיים. אלן נחשב לבכיר יותר ויהנה גם מיתרון הביתיות (מה שאולי לפעמים דווקא מפריע), אך וולדן חזר לעניינים בתקופה האחרונה, מה שצפוי להקשות על הצפון אירי שממול. המשחק השני יפגיש את יאן בינגטאו וג'ון היגינס לשחזור גמר המאסטרס האחרון (בו זכה יאן). למרות פערי הגילאים והנסיון לטובת הסקוטי הוותיק, הסיני הצעיר שממול הוא כבר אורח קבוע במעמדות האלה, מה שאמור לתת לנו משחק פתוח לחלוטין, שלנוכח הסגנון הסולידי והזהיר של השניים, יכול גם להתפתח לקרב חפירות.

לפוסט הזה יש 5 תגובות

  1. בבייסבול, הלילה בשעה 11:20 משחק 2 בגמר ה-AL כאשר יוסטון מארחת ביתרון 1-0 על הרד סוקס
    ובשעה 3:07 אטלנטה מארחת את הדודג'רס למשחק מספר 1 בגמר ה-NL, בשחזור של העונה שעברה אז הדודג'רס חזרו מפיגור 3-1 וניצחו את הסדרה 4-3 בדרך לאליפות

  2. דה חרטא שוער מאד לא יציב. יכול לתת משחק מעולה ואחרי כן לעשות כל כך הרבה שטויות שלא ברור מדוע הוא ביונייטד.
    לייסטר פריירים
    היו צריכים להיות עם 1:2 לטובתם אבל היה מזל שלא ניצלו את החור שהשאיר הדה שמטע הזה. את השני הוא לא ממש ניסה לעצור וגם מסר מסירה רשלנית שהביאה את השוויון של לסטר.

    1. דה חרטא קיבל חוזה מטורף בגלל ניהול עלוב. עכשיו חוזרים על אותה טעות, הציעו לפוגבה 400 אלף לשבוע.
      "לסטר פריירים" אומר הכל. כשקבוצה מנצחת את יונייטד ועוד יוצאת פריירית, זה זמן להיפרד מסולשיאר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט