אירועי דיומא – 11.10.2021: ליגת ווינר, גמר WNBA

כדורסל

ליגת ווינר / עמיחי קטן

19:45 הפועל חולון – מכבי ראשל"צ:

אלופת הליגה הבלקנית, שתתחרה במפעל שם גם העונה יחד עם גליל עליון ונהריה, תפתח עונה בליגה המקומית שלנו נגד הכתומים של גודס שיקוו לעונה טובה יותר מזו הקודמת בה הם סיימו במקום ה-9 אחרי 2 סגנויות רצופות. כריס קלייבורן של ראשל"צ, אחיו של אקס חולון וויל, פתח מצוין את העונה ועשוי להתברר כרכש הבא שמגיע מהליגה הישראלית לצמרת האירופאית.

20:30 הפועל תל-אביב – בני הרצליה:

השם המעניין אצל האורחים מהרצליה הוא צ'ינאנו אונואקו, אחיו של ארינזה שממש לא הצליח בארץ במדי מכבי ת"א, והאיש שנודע בזכות זריקות הסבתא שלו מהעונשין. בצד האדום בעיקר יקוו למצוא תחליפים לים מדר שעבר לפרטיזן בלגרד ולמנהיגות של ג'ייקובן בראון שתסחוב אותם הלאה. שתי קבוצות שיהיה מעניין אם הן יכולות לקדם את עצמן חזרה לכיוון מרכז הטבלה והצמרת.

WNBA / עידו גילרי

(5) פיניקס מרקורי 77 [0] – שיקגו סקיי 91 [1] את הסקיי לא מעניין מה היה בעונה הסדירה לנגד עיניהן יש רק מטרה אחת – אליפות ראשונה והן במרחק שני ניצחונות ממנה. בצד השני לא ברור מה הסיפור של המרקורי עם הבצורות במדבר. אחרי ה 24-0 מול לאס וגאס גם הפעם הם נכנסו להלם קרב שגמר את המשחק. אחרי שעוד הובילו 29-33 חמש דקות למחצית המרקורי אפשרו לסקיי לרוץ ל0-17 שנשבר רק בסל של בריטני גריינר 20 שניות להפסקה. בפיניקס עוד ניסו להתאושש אך הצליחו רק להוריד ל-7 בפתיחת הרבע השלישי ומשם ההפרש שוב צמח בחזרה לסביבות ה-15 נקודות כשלמעשה עד לסיום הקבוצות פחות או יותר החליפו סלים.

בשיקגו קליאה קופר הובילה את הדרך עם 21 נקודות ו-10 ריבאונדים. אלי קוויגלי הוסיפה 18 כשקנדס פרקר תורמת 16 נקודות עם 7 ריבאונדים וקורטני ונדרסלוט 12 נקודות לצד 11 אסיסטים. בריטני גריינר קלעה 20 נקודות עבור המרקורי כשדיאנה טוראסי מאד עצבנית ולא מפוקסת עם 17 נקודות אבל גם 6 איבודים, עבירה חמישית בתחילת הרבע הרביעי וגם עבירה טכנית. סקיילר דיגינס-סמית' הוסיפה 15 משלה כשנראה שהעומק הולך להיות עניין בעייתי עבור פיניקס בסדרה.

לפוסט הזה יש 2 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט