A Kosher Hot Dog: All Betts are off! / יוני לב ארי וארז שץ

בישראל הסתיימה עונת החגים, ובבייסבול נפתחת החגיגה הגדולה, הFall Classic, הפוסט סיזן, הפלייאוף, או בשמו האינדיאני ״המקום בו הולכות עונות למות״, ובפודקאסט שלנו ממשיכים לסקור את העונה שהייתה, הווילד קארד על שני משחקיו, וכמובן, פריוויו לארבע הסדרות הבאות עלינו לטובה.

ומה עוד בפרק? קפיצה קטנה למה שהיה בפעם האחרונה שהג׳איינטס והדודג׳רס, לא באותו חוף, נפגשו להתמודד על מקום בפלייאוף, מה קרה שירד גשם באסטרודום המקורה, ועל נתון סטטיסטי מרתק, wOBA. תבלו.

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. תודה חברים
    .
    הדודג'רס עם התפוצצות התקפית שחיכיתי לה הרבה זמן ויש לנו סדרה! כאשר במשחק 3 יעלה שרזר בבית
    .
    לא כזה מבין מה עושה את גוזמן טופ 3 ב-NL העונה, לא ראיתי ממנו שום דבר מיוחד באיך שהוא מגיש

    1. אין התלהבות כהתלהבותו של אוהד, מה שעושה את גאוזמן (ואצלי הוא מספר 5 בליגה, לא 3) הוא היכולת שהוא הפגין לאורך העונה. בינתיים כל הפיצ׳רים לא ברמה שלהם, ברנס היה חצי מנוע, וודרוף התפזר, כריס מרטין היה עגום, קול הלך אחרי שני אינינגס, איובלדי לא היה מרשים, ביולר נראה כארנב שנלכד באורות מתקרבים ועל שרזר עדיף לא לדבר. היחיד שבאמת תפקד היה מקס פריד. מצד שני ההתקפות שבלוניות כרגיל אז בפועל מה שמדבר זה כמה טעויות עשה הפיצ׳ר. ברנס עשה אחת, מרטין שתיים, ביולר שלוש, והנה לנו. ההגנות מעולות, והפיצ׳רים כולם ברמה גבוהה, אז התוצאות בהתאם. מאוד צמוד ומן הסתם מאוד רנדומלי. זה בנשיונל ליג, באמריקן? עולם אחר. נראה שכל הפיצ׳רים העונה בנשיונל, וכל המשחקים על ראן אחד, ובאמריקן תוצאות של פוטבול.

        1. הדבר העיקרי אצל גאוזמן זה שהוא זורק ספליט בול, שכמעט ולא רואים היום, למרות שזה נשק מאוד מסוכן, כי יצא לזה שם של זריקה שגומרת לפיצ׳רים את המרפק או הכתף או משהו כזה. הוא כמו סליידר, מהיר אבל שובר בסוף, אבל שובר למטה ולא הצידה. כל השאר זה יכולת של סטארטר מהשורה הראשונה, ויש לו עונה טובה, והרי לנו מקום חמישי בליגה.

            1. בעיקר דברים שבשליטתו, מניעת ווקס, הומראנס, יעילות, וכיוב. כל מה שלא קשור להגנה שעומדת מאחוריו.

            2. אז לפי דעתי עם הארסנל שלו לא הגיוני שלא חוגגים עליו גם אם הוא תמיד זורק סטרייקס. לא ראיתי איזה משהו יוצא דופן בתנועה של הכדור או מיקום שלו בפינות, אין לו קרוב ל-100 קמ"ש וכו'

כתיבת תגובה

סגירת תפריט