A Kosher Hot Dog: חגיגות היובל / ארז שץ ויוני לב ארי

בכל זאת הגענו למרות הכל. מי היה מאמין, השבוע הקלטנו את פרק מספר 50 של A Kosher Hot Dog פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל. חמישים פרקים, חמישים שבועות ברציפות (פחות או יותר), בתקווה להיות פה לפחות בחמישים הבאים…

ואחרי החגיגות, מה היה בפרק? ימים ספורים לסיום העונה הסדירה, סיקרנו את מצב הבתים, מי עלתה, למי עוד יש סיכוי, ואיזה מאבקים מרתקים נותרו לנו על הפרק: וויילד קארד אמריקן ליג, נשיונל ליג מזרח, נשיונל ליג מערב, כל הניתוחים בפנים. וגם, כמובן, הפינות הקבועות, "השבוע לפני" ו-"מורה נבוכים".

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 12 תגובות

  1. אלופים אתם, שץ את לב ארי, על אמת. עם יד הלב: כמה אוהדי/מביני בייסבול יש בארץ (מלבד הפזורה האמריקאית) לדעתכם? עשרות? מאות? אלפים? ושאלה נוספת: יש מבחינתכם מצב שהדויירס (ככה אנחנו קוראים להם כאן) מודחים כבר בשלב המוקדם ומתנפצים ברעש גדול?

    1. להערכתי, המאוד לא מבוססת, יש בארץ מאות, בחצי השני של המאות… אם כוללים חובבים חלשים גם…
      וכן, בהחלט סביר שהם יעופו מול הקבוצה החמה ביותר בליגה כרגע
      וכמובן, המון תודה (:

    2. רק השחקנים בליגות השונות זה כמאתיים איש, ותוסיף את כל האמריקנים לשעבר, מי שהיה בארה"ב וסתם פסיכים כמוני, יש כמה אלפים אם לא יותר.

  2. ברכות לציון הדרך המרשים 🙂 כל הכבוד!!
    .
    אטלנטה כנראה סגרה את הסיפור מול הפיליז, ובתכלס נשארו רק המאבקים ב-AL
    .
    מישהו זוכר שבתחילת העונה כל פיצ'ר ממוצע היה בא וזורק נו-היטר על המארינרס?
    .
    הנה רצף ההפלות / סיום המשחק המדובר בין היאנקיז לרד-סוקס:
    https://www.youtube.com/watch?v=RDZNcQiZup8

    1. זה שהמארינרס חטפו נו היטרס לא אומר שהם קבוצה גרועה,ראינו כבר נו היטרס לשני הצדדים העונה. לדעתי המארינרס סבלו בפתיחת העונה בגלל שהמגרש שלהם היה כזה שהכדור החדש פתאום נפל בצד הלא נכון של הקיר מה שעונות קודמות היה הומראן ולקח להם זמן להתאפס מחדש.

  3. ולפציעת הבייסבול המטומטמת של השנה – אחד מהרליברים הטובים של השנתיים האחרונות (והראשונות בקריירה שלו), דווין וויליאמס מהברוורס, שתה יותר מדי בחגיגות ההעפלה לפלייאוף ובסופו של הלילה נתן אגרוף לקיר ושבר את היד כך שאת הפלייאוף הוא יראה מהיציע.

  4. ציון דרך שיש להתגאות בו. לצערי השמיעה שלי לא טובה מספיק להקשיב ולהבין את הפודקסט אבל כך או כך, זוהי תוספת חשובה למוניטין של האתר.
    ושימו לב לאטלנטה, החמה ביותר בליגה היום.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט