מתחילים מחדש – פריוויו 2021-22: סן אנטוניו ספרס / דור בלוך

ג'נרל מנג'ר: בריאן רייט.

מאמן: גרג פופוביץ'.

העונה שעברה: (33-39), מקום עשירי במערב

בהתחשב בכל מה שעבר על הקבוצה הזאת מאז שקוואי לנארד החליט שהוא לא רוצה לשחק עוד בטקסס, העונה שעברה יכולה להיחשב בהחלט סבירה. הספרס סיימו במקום ה-10 והגיעו לפלייאין במצב שבו שני ניצחונות בלבד יכלו להוביל אותם לפלייאוף, אבל הפסד לממפיס חרץ את גורלם וקבע שבפעם השנייה ברציפות, הספרס לא יהיו בפלייאוף.

מה עשינו בקיץ:

בקיץ הזה הספרס למעשה הודו באופן סופי ומוחלט שהניסיון שלהם להימנע מבניה מחדש על ידי החתמת דרוזן במקום קוואי, פיתוח צעירים והליכה לזג של הקליעה מחצי מרחק כשכל הליגה הלכה לזיג של השלשות והכניסות לצבע, נחל כישלון.

דרוזן חתם בשיקאגו, פטי מילס עזב לברוקלין ורודי גיי חתם ביוטה, וכך לפתע פתאום, לספרס יש את אחד הסגלים הצעירים בליגה. המהלך של דרוזן היה מעניין לא בהיבט של מה שקרה אלא בהיבט של מה שלא קרה. הספרס לא הלכו בכל הכוח על הפוטנציאל של לאורי מארקנן, ובכך, ובהחתמות האחרות שביצעו, סימנו שהם מתכוונים לבנות לטווח הארוך, להשאיר כמה שיותר מקום בתקרה, לא לוותר על נכסים ולא להביא שחקנים שיכנסו בין הרגליים של השחקנים הצעירים אותם הם עדיין מקווים לפתח.

הספרס החתימו את דאג מקדרמוט, זאק קולינס, ברין פורבס ותאודוס יאנג, שצפויים להיכנס מאחורי או לצד מארי, דריק וייט וקלדון ג'ונסון, השלישייה שקפיצת מדרגה שלהם יכולה לשנות את הגורל של המועדון הזה, כאשר בסגל הנוכחי גם דווין וואסל ולוני ווקר צפויים לקבל הזדמנות.

בחירת הדראפט של הקבוצה, ג'וש פרימו, זכתה לביקורות רבות אבל היא הולכת באותו רציונל של יתר המהלכים שביצעה הקבוצה – מחשבה ארוכת טווח, פרימו הוא לא שחקן שאמור לתרום העונה, אבל הפוטנציאל שלו מספיק מסקרן כדי להתאים ללוח הזמנים המסתמן של הספרס.

טבלת העומק:

PG: מארי, פורבס, טריי ג'ונס.

SG: דריק ווייט, לוני ווקר, ג'וש פרימו.

SF: דאג מקדרמוט, דווין וואסל, ג'ו וייסקאמפ.

PF: קלדון ג'ונסון, ת'אד יאנג, אל פארוק אמינו.

C: פולטל, זאק קולינס.

מה מעניין:

ריבילד רך או טנקינג מלא?

קל לשכוח, ולא מעט מהקוראים עוד לא נולדו כשזה קרה, אבל השושלת המונומנטלית של הספרס בת ה-20 ומשהו שנים החלה עם טנקינג מפואר שאפשרה להם לבחור אחד, טים דנקאן שחבר לאחד אדמירל ליצירת הקבוצה האלופה הראשונה בסן אנטוניו.

כשמסתכלים על המהלכים של הספרס העונה אפשר בקלות לקבל את הרושם שהקבוצה הולכת לטנקינג מלא. אבל יש כמה סיבות לחשוב שזה לא ממש המצב.

ראשית זה לא ממש מתאים לתרבות של הספרס, והניסיון המצטבר בליגה מלמד שאלא אם אתה מוכן לעשות את זה לאורך הרבה שנים באופן שיטתי (ועל הדרך להחריב את סיכויי הפיתוח של כל שחקן צעיר שיעבור דרכך בתקופה הזאת) אז הניסיון לעשות טנקינג באופן נקודתי לא ממש מוכיח את עצמו. שינוי השיטה של קביעת סיכויי הבחירות בדראפט מבטיחה זאת.

שנית, קשה להאמין שפופוביץ' נשאר בקבוצה כדי לספוג 60 הפסדים בעונה, העובדה שקואץ' פופ ממשיך לעונה נוספת נותנת את התחושה שהוא חושב שלפחות אפשר לעשות עונה מכובדת עם הצעירים שיש לו בסגל והשחקנים החדשים שהחתימה הקבוצה הקיץ.

שלישית, כמובן שאף פעם אי אפשר לדעת, אבל בשונה ממחזור הדראפט האחרון שנחשב לאחד המרשימים ב-15 השנים האחרונות אין ממש דיבור דומה על הדראפט הבא.

על כן אני חושב שסביר יותר שהספרס מכוונים לעונה שהמטרה העיקרית שבה היא לא להפסיד כמה שיותר משחקים, אלא לתת כמה שיותר דקות וכמה שיותר רגעים משמעותיים לשחקנים הצעירים של הקבוצה בין אם כדי לפתח אותם כבסיס לקבוצה מנצחת עתידית או כדי להעלות את ערכם בעסקה עתידית.

מה באמת יש במארי, וייט, וג'ונסון והאם מישהו מהם יראה פוטנציאל אולסטאר?

אני חושב שהעונה שעברה הראתה שמדובר על שלישיה שלכל הפחות לכל אחד ממרכיביה יש פוטנציאל להיות שחקן חמישייה בקבוצה מנצחת.

מארי ווייט, הצמד הוותיק יותר במשולש הם שחקני הגנה מצוינים שהעלו רמה גם התקפית, שניהם קלעו 15.5 נקודות למשחק אבל בצורה שונה. ווייט הפך להיות קלע ווליום, כשהוא זורק 7 זריקות למשחק וקולע ב-35%, אם יצליח להעלות את האחוז הזה במעט, והוא בוודאי יזרוק יותר העונה, הוא יהפוך לכלי two way מעניין מאוד. מארי זורק 2 זריקות יותר מווייט, אבל זורק 3 שלשות פחות, והוא עושה את מרבית הנקודות שלו מחצי מרחק. במובן הזה העזיבה של דרוזן תאפשר לו לחשוף את מלוא יכולותיו לאור סט היכולות הדומה שלהם.

קלדון ג'ונסון בעונתו השנייה עשה קפיצה מרשימה בעונה שעברה ודומה שלא מעט מהמהלכים של הספרס כיוונו לתת לו הזדמנות להוכיח שמקומו בחמישייה בעונה שעברה מוצדק. כדי לעשות זאת אני חושב, בעיקר לאור העובדה שהוא מצוות ליד פולטל בקו הקדמי, הוא יצטרך לשפר את יכולת הריבאונד שלו, 6 כאלה היו לו בשנה שעברה והוא יצטרך לתרום יותר במישור הזה כדי להצדיק 30 דקות לערב.

לאיזה סגנון משחק פופוביץ' מכוון (ומה בכלל הוא רוצה מהחיים)?

בעונה שעברה הספרס לפרקים הפכה לפתע לקבוצה עם סקור גבוה, דבר שהפתיע לא מעט מומחים. מה שפחות הפתיע שכן כבר התרגלנו היא העובדה שהספרס הפכו לקבוצת חצי מרחק מובהקת.

דומה שאם הספרס רוצים לייצר זהות שמתאימה לשחקנים אותה הספרס מבקשים לפתח, היא תצטרך להישען על הגנה חזקה, התקפות מהירות וקליעה מחצי מרחק, זאת לאור הפוטנציאל ההגנתי האיכותי של הקו האחורי שלה, האתלטיות המרשימה של השחקנים הצעירים שלה והעובדה שעדיין אין לה מספיק קליעה כדי שזה יהיה הנשק המרכזי שלה בדומה לקבוצות שמובילות היום את המועמדות לאליפות.

לגבי פופוביץ', רבים חשבו שהוא יפרוש לאחר הזכייה בזהב באולימפיאדה אבל אצלי מהדהד עדיין הציטוט שלו בו אמר בתרגום חופשי שהוא זוכה לעשות את מה שהוא אוהב, לטוס במחלקה ראשונה, לישון במלונות מצוינים ולהרוויח תמורת כל זה הרבה מאוד כסף, אז למה בעצם שיפסיק?

קשה להתווכח עם ההיגיון הזה.

הימור:

מקום 11 במערב, עם מספיק ניצוצות כדי לשמור על אופטימיות זהירה לעתיד.

לפוסט הזה יש 33 תגובות

  1. מצוין דור, תודה רבה.
    .
    כמה נקודות:
    .
    פופ, אאל"ט, הוא גם המאמן וגם נשיא פעילויות הכדורסל, זה חידוד לא חשוב במיוחד שרוצה לומר את המובן מאליו – שזה לא מקרה שבו למנג'ר ולמאמן יש אג'נדות נפרדות לגמרי, וכל זה כדי לומר שאני מסכים איתך שכל השינויים האלה קרו בברכתו של פופ, ולכן אפשר בהחלט להניח שהוא איתנו לפחות לעונה הקרובה, אם לא גם אחר כך, ולדעתי טוב שכך. אפשר להצטער על הבינוניות של השנים האחרונות אבל זה לא יעזור לנו, אז לא נעשה זאת
    .
    מסכים לגמרי עם הניתוח של הרציונל של הבחירה בפרימו – הלכו על התקרה הכי גבוהה שיכלו למצוא בבחירה הלא מאד גבוהה הזו. מניח שזה יקח זמן עד שבכלל יתברר אם פרימו עצמו יכול להפוך לכוכב, אבל כך, לדעתי, צריך לעשות מועדון משוק קטן כמו שלנו.
    .
    בעניין הסגל – שווה להזכיר גם את ג'וק לנדייל הסנטר האוסטרלי, ואת דרו יובנקס שנשאר איתנו, ואפילו את סאמניץ', שבנוסף לזאק קולינס גם להם יש רצפה נמוכה אבל, אולי, גם תקרה גבוהה יותר, ושוב זה בדיוק מה שצריך לעשות במצבנו. מאותה סיבה אני מקווה שיאנג, ואולי גם אמינו, יוטרדו, או לפחות אחד מהם, כי הם, או לפחות יאנג, טובים מהשחקנים הצעירים, אבל יתפסו דקות יקרות. נראה אם רייט יצליח לשכנע את פופ לוותר עליהם, עדיף לפני תחילת העונה אבל אפשר גם בחורף. יש שמועות מתמשכות על יאנג לפיניקס עבור סמית' (ג'יילן? לא זוכר איך קוראים לו), וסאריץ' הפצוע – ואני חושב שזה הגיוני לשני הצדדים. גם על מקדרמוט הייתי מוותר בהמשך העונה, בעיקר אם וייט וואסל מוצאים את הטבעת מחוץ לקשת, אבל זה כבר להיות לגמרי אופטימי.
    .
    ווייט ודז'ונטה – אני מאמין שהם יכולים לשחק ביחד, ויש הרבה שחקנים אחרים בסגל שהייתי מטריד לפני אחד מהם, אבל אני לא בטוח שהם ירצו לבלות את המשך הקריירה שלהם בקבוצה שכנראה לא תגיע לרמות הגבוהות כשהם בשיא הקריירה, אז יתכן שיש הגיון בלהטריד אחד מהם.
    .
    אני לא חושב שכדאי שפורבס ישחק כפוינט גארד – הוא אמנם יכול, כמו שראינו לפני שנתיים, אבל היתרון שלו הוא ביכולת יצור השלשות, והחסרון שלו בהגנה פחות קריטי מול הספסל של היריבה, אז לדעתי עדיף שישחק שוטינג גארד מחליף, ועוד יותר מזה עדיף שיוטרד בחורף. הוא אמנם לא שיחק כמעט בסדרת הגמר מול פיניקס אבל לקבוצה שרוצה לעשות את הפלייאוף הוא בהחלט יכול להתאים.
    .
    טריי ג'ונס – לדעתי הוא יהיה אדיר, לפחות בהתקפה, וההתפתחות שלו בהחלט יכולה להשפיע על ההחלטה האם להטריד אחד מדז'ונטה או וייט. ממש ממש מקווה שהוא יקבל דקות כפוינט של הספסל.
    .
    לוני ווקר – וואלה יא איבני, לא יודע. נכון לעכשיו הוא לא מתאים להיות בחמישיה, ויש הגיון להשאיר אותו כשחקן ספסל מוביל, בעיקר אם ייצב את הקליעה מבחוץ.
    .
    וייסקמפ – אני מניח שיבלה בעיקר בג'י ליג, ואם יתפתח יחליף את מקדרמוט בעונות הבאות.
    .
    קלדון המלך – אם הוא מייצב את הקליעה, בעיקר מבחוץ, הוא יהיה אדיר. לא בטוח שכדאי לשחק איתו כפאואר, יתכן שעדיף שיהיה SF גדול, ושוואסל יהיה ה-SG המוביל. שניהם שחקנים ארוכים וטובים בעמדות האלו.
    .
    סאמניץ' – כן, אני נאיבי, אני יודע ומסכים, אבל איכשהו אני עדיין מאמין שיכול לצאת ממנו משהו, והיות שקולינס תמיד פצוע, נותר לי רק לקוות שלפחות אחד מהם יהיה כשיר וטוב.
    .
    מסכים לגמרי שהקבוצה תעשה מה שאפשר כדי לנצח, וטוב שכך. אני הייתי מעדיף להטריד חלק מהוותיקים כדי לתת יותר דקות לצעירים, גם במחיר של לרדת ממקום 11, נניח, למקום 14, בין השאר בגלל שבאמת יש המון צעירים וצריך למצוא דקות לכולם, אבל הגישה הבסיסית בוודאי לא צריכה להיות להגיד להם להפסיד.
    .
    בנוגע לסגנון המשחק – נדמה לי שזה ישתנה גם כתלות בהרכבים – עם מקדרמוט, ווייט, קלדון וואסל על הפרקט יש הרבה פוטנציאל לשלשות, בהרכבים אחרים יהיה פחות.
    .
    !Go Spurs Go

  2. תודה על הפריוויו. לס"א יש את הסגל הכי חלש במערב חוץ מיוסטון, ואני לא רואה אותם מנצחים יותר מ-30 משחקים. הטקטיקה שלהם צריכה להיות לזרוק את הצעירים ולראות מה נדבק, בתקווה שזה יוביל לרבילד מוצלח

  3. תודה רבה, אני אכתוב תגובה מתגלגלת תוך כדי קריאה:
    לא מסכים שהולכים על טיים ליין ארוך, אני חושב שמנסים לשלב פיתוח של צעירים שצברו ניסיון עם וטרנים, וגם להצליח כאן ועכשיו (להגיע לפלייאוף ולא ברמה של אליפות כמובן).
    שינו את הקונספציה סביב דרוזן ואני שמח על כך.
    פטי רצה ללכת ואני בטוח שהיו משאירים אותו אם לא היה כך.
    .
    מעט השגות על טבלת העומק:
    ווייט PG, פורבס SG, ואסל יותר SG בעיניי וקלדון יותר SF, קולינס ישחק יותר כ-PF מרווח (מה שהיה חסר לנו), וחסר האוסטרלי ב-C.
    .
    מסכים עם ההמשך, אני חושב שהספרס תפתיע והבסיס הצעיר-אך-כבר-מנוסה שלה (ווייט, מאריי, ווקר, ואסל) יראה שיש על מה להתבסס ואני מאמין שנגיע לפלייאוף.
    צפויים לעונת פריצה – ווייט (בהתחשב בבריאות), קלדון, ואסל, ובעיקר ווקר.

  4. כאוהד הקבוצה מקום 11 נשמע ציפיות ריאליות אולי קצת אופטימיות. מחכה לשנה של התפתחות מקלדון, ואסל, ובעיקר שהקבוצה תהנה לגדול ביחד, עם התרבות הארגונית שלנו, ולכן מאנו הובא

  5. 11 נשמע הגיוני.. ביום טוב יילחמו עם הפליקנס על הכרטיס האחרון לפלייאין… עשו קיץ טוב בעיניי מבחינת החלטות מקצועיות ..

  6. אין פה אפילו אחד שחושב שפופ צריך לפרוש?
    הניסיון ללכת ראש בראש עם המגמה השלטת בליגה לא צלח בלשון המעטה וזה עליו ולא על חומר השחקנים שלו.
    עשה את שלו, אולי המאמן הטוב בהיסטוריה. זה לא אומר שהוא תמיד יישאר כזה.

    1. לדעתי אם הייתה סיבה לפופ לפרוש היא העזיבה של קוואי שגזרה עליו בינוניות למשך שלוש שנים תמימות. אם הוא מוכן לקחת חלק בריבילד, ואירועי הקיץ, לפחות עד כה, מרמזים שהוא מוכן, אני אשמח שישאר – הוא אחלה מנטור לצעירים, יש לו המון כדורסל, ועצם העובדה שהם משחקים עבורו היא סיבה טובה לצעירים להתאמץ וללמוד. הוא גם השתתף בבניית קבוצה מעולה בעבר, ואני לא רואה סיבה לחשוב ששכח איך עושים זאת. לכן, שוב לדעתי, הטעות הייתה שלא התחלנו את התהליך הזה לפני שלוש שנים, ו"ביזבזנו" שלוש שנים בכלל, ושל פופ בפרט, על קבוצה שנגזר עליה להיות בינונית.

  7. אני חושב שכן. הייתי בטוח שלא ישוב אחרי טוקיו . בעיניי המפתחות בהחלט צריכים לעבור להאמון אבל היחיד שיחליט עבור פופ זה הוא עצמו .

  8. פופ צריך לעבור את דון נלסון במספר הנצחונות בקריירה. חסרים לו 26. בהתאם להישגי הפלייאוף הלא מרשימים של נלסון, רק ראוי שזה ייקרה.
    בהתחשב בסגל השחקנים, זו תהיה הצלחה אם הוא ייעשה את זה עוד העונה.

    1. יעשה את זה
      לא זוכר כזה פרוויו לס"א עם כל כך מעט תגובות.
      נראה שאוהדי הדורבנות משתבללים…
      או שס"א הנוכחית לא מעניינת את השאר.

      1. אני צריך לגרד בראש כדי להיזכר מאיפה שמעתי את רוב שמות השחקנים. בהנחה שיבואו להילחם ולא לטאנקינג עדיין לא יעשה הרבה מעבר לזה. על הנייר לפחות…

  9. תודה דור,
    מדהים שרק לפני שנתיים, ובסגל דיי דומה למה שהיה שנה שעברה, סך הכל היינו (לפחות רוב אוהדי הספרס) דיי אופטימיים. בלי דז'ונטה הצלחנו להגיע למשחק 7 מול דנבר ולי אין ספק שהיינו עוברים גם את פורטלנד… אבל עברו הרבה מים מתחת לגשר הזה.
    לגבי העונה, אני חושב ש11 זה הרצפה של הספרס, לפחות כל עוד וויט ומארי בריאים. אני לא יודע אם זה טוב כי מקומות 8-12 זה הכי גרוע בnba של היום.
    כמה נקודות בכל זאת
    .
    פופ בנה סגל עם פוטנציאל הגנתי מאוד טוב, פולטל מתפתח לסוג של גובר, מארי למרות שמחפף לפעמים הוא שומר אחד על אחד מבריק, מהטובים בליגה ועל דירק וויט כבר אמרתי בעבר, שהוא שומר טופ 10 בליגה. לשלישייה הזאת מצטרפים גם קלדון ודווין ואסל, שניהם אתלטים, ארוכים ובעלי אוריינטציה הגנתית מובהקת.
    .
    אחרי שהדגשתי את הכיוון שאליו פופ לדעתי מכווון, אני מנסה להבין איך ההחתמות של המועדון מתחברות בפאזל. לא מספיק ראיתי את קולינס, אבל אם יהיה בריא, יש שם מספיק פוטנציאל גם אם הוא לא שחקן הגנה דגול. מקדרמוט הגיע בעיקר כדי לייצב את הקליעה מבחוץ ולהביא ניסיון (צריך וטרנים טובים כדי לפתח טוב את הצעירים), סביר שיחליף את פאטי בתור מנהיג היחידה השנייה ויפעיל את ווקר.
    הסנטר האוסטרלי הגיע כי אם כל הכבוד יובנקס לא מספיק טוב, וזה הימור בלי דאון סייד. אני נמנע מלהביע דעה על החתמה של יאנג… לא יודע איך הוא ישתלב ולמה הוא הגיע. אבל החתמה המוזרה ביותר זה ברין פורבס. הבחור הוא חור הגנתי, הוא קנה לעצמו שם של קלעי שלשות, והוא מכיר את המערכת, אבל הדבר הכי טוב שעשינו בעונה שעברה היה להיפטר ממנו. אז WTF.
    .
    Go spurs

    1. בנוגע ליאנג – הוא הגיע כחלק מהטרייד על דרוזן, כלומר זו לא ממש החתמה שבה השחקן מעונין בקבוצה וההפך, אלא יותר השחקן המועדף עלינו מאלו ששיקגו היו מוכנים לתת. כתבו איפושהו שבשלב זה תמונות שלו במדי הספרס לא הופצו במדיה החברתית, וזה יכול לרמז על כך שמתכננים להטריד אותו הלאה.
      .
      בנוגע לפורבס – לגופו של עניין אני מסכים איתך ומקווה שיוטרד הלאה בחורף, אבל הוא בחור חיובי שמכיר את המערכת והמערכת מכירה אותו, אז כנראה שפשוט רצו אותו בסביבה. זו נראית לי החתמה של חדר ההלבשה יותר מאשר שיקול מקצועי נטו.

      1. חוץ מהאפיזודה של קוואי, לא זכור לי הרבה בעיות בחדר הלבשה של הספרס, ואם לשפוט לפי מסיבת העיתונאים של פתיחת העונה יש שם אווירה מאוד טובה.
        .
        מקווה שאתה צודק לגבי יאנג אבל ברין פורבס זה חתיכת מכה.

  10. יפה שפעם התקן לריבילד היה להרים דגל לבן במהלך העונה או מקסימום לזרוק עונה מראש ואילו אתה התקן זה ״דה פרוסס״ לכמה עונות.

  11. ההגיון אומר מקום 11+- אבל משהו עוד מאמין באיזה קסם של לבנות שחקן ובמועדון הזה . איזה הגנה לוחצת ומתואמת שרצה ופתאום קולעת שלשות ובפלייאוף מצליחה לעצור את הכוכב היריב. שום סיכוי כמעט

  12. אני מתנצל שאני לא מצליח לשמור על מעקב אחר הכתבות הנהדרות פה מסיבות אישיות, ובטח בנושאים שמרתקים אותי.
    בקשר לספרס, חייבים לדבר על הפיל בחדר, וזה אי תפקוד ההנהלה והצוות המקצועי:
    1. ב- 2016 פיטר הולט מעביר את הקבוצה לאשתו (לשעבר) ולאחר מכן לילדים.
    2. ב- 2019, ביופורד פורש מתפקיד ביצועי ומתמנה אחד בשם בריאן רייט, שעד עכשיו לא הוכיח שהוא צודק בכלום.
    3. פופ סופר נצחונות עד הרגע שישבור את שיא כל הזמנים, ולא נראה שאכפת לו בשיט מהקבוצה. מאד מזכיר לי את השנים האחרונות של דון נלסון בליגה. "זיקנתו ביישה…"
    גם בצוות המקצועי מאד לא שקט:
    4. טימי עזב את תפקיד עוזר המאמן (עם צפי להפוך למאמן ראשי) בקול ענות חלושה, ללא הסבר מניח את הדעת ועם רמזים עבים מכיוונi של דמאר דרוזן שהוא לא בדיוק תיפקד:
    https://www.youtube.com/watch?v=OtS1_yZXIHc
    5. בקי האמון שמשמשת כעוזר מאמן מזה מס' שנים מתראיינת לתפקיד מאמן ראשי עבור פורטלנד ומקבלת תשובה שלילית, הדיבורים טוענים שפורטלנד קיבלה משובים חזקים מהספרס שהיא לא מתאימה. אם היא לא מתאימה, למה אנחנו מחזיקים אותה?
    https://www.youtube.com/watch?v=OeLTmXXZ4-c
    (אני חושב שהיא בדיוק מה שהספרס צריכים)

    כל זה מביא אותי למחשבה העגומה, שהספרס עלולים לדשדש בשנים הקרובים סביב ה- 30 נצחונות (מקום 10-12 במערב).
    זאת אמורה להיות שנת פריצה עבור קלדון ג'ונסון (מעמדת ה- SF). דז'ונטה וווייט שיהיו בריאים יביאו קו אחורי סולידי +, ויענקל'ה פולטל הוא סנטר הגנתי לגיטימי בליגה.
    עדיין חסרים לספרס, 2 שחקנים טופ 20, שיהפכו אותה חזרה לקבוצת צמרת.
    יש לה את מסגרת התקציב כדי להביא ביג שוט כ- FA או בטרייד, אבל אני לא רואה תור ארוך של ממתינים. זה גם חור תחת בטקסס וגם הנהלה וצוות אימון לא מתפקדים (וכולם יודעים על זה).
    אפשר להביא בחירת דראפט איכותית, אבל הסבירות שזה יקרה די נמוכה, אם אתה בוחר בסביבות המקום 10.
    על מנת שיקרה שינוי צריך לעשות "אק. סי ביופורד"/ "סאם פרסטי" (התחיל כידוע בספרס והביא את פארקר למרות שפופ לא רצה אותו)
    נשאלת השאלה שטרם נענתה, האם הנהלת הספרס מסוגלת/ רוצה/ מתפקדת בכלל?
    אין לי תשובה על כך.

  13. בס"ד
    שלום
    מקוה שיצליחו לבנות קבוצה ראויה, שבאמת תגיע למקןם ה 11,
    ושיתנו הרבה הזדמנויות לצעירים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט