סיקור מהשטח: רבע גמר גביע ווינר/ שחר צ'קוטאי

הפועל תל אביב – הפועל חולון: 89-80

לפני כשבוע אחי הציע לי ללכת איתו למשחק של מכבי תל אביב אז זרמתי, רכשתי כרטיסים, עוד בלי לדעת מי היריבה (כי באותו ערב היה השמינית). לפני שלושה ימים, בתוך ההכנות לשבת קפצה לי מודעה שמזכירה על קיום משחק בראשון בין הפועל חולון להפועל תל אביב. נכנסתי לאתר וראיתי מקומות טובים במחיר משתלם אז קניתי, בלי לדעת עם מי אני הולך ומה הולך להיות.

לאחר סירובים רבים מצד חברים, בכל זאת ערב חג סוכות, אשתי החליטה להיות השותף התורן שלי לערב כדורסל.
כבר בחנייה אפשר היה לראות את הצבע הבולט באזור, הכניסות היו מלאות באוהדים אדומים שצבעו את היציעים. בדרך אל המגרש התופים רעמו, הקולות עלו כתזמורת ענקית. אך לא קהל אחד היה שם אלא שני קהלים, האחד סגול והשני אדום. במהלך המשחק היה נראה כאילו המשחק הוא לא העיקר אלא תצוגות האוהדים.

הסגולים לפני פתיחת המשחק

בפתיחת המשחק נזרקו ניירות לתוך המגרש ועיכבו את המשחק בעוד כמה דקות. בזמן הזה הקהל האדום הרים את קולו ושאג את נשמתו ותעל צעקתם אל הסדרנים שבאו לתגבר את האזור.

היה גם משחק: ברבע הראשון חולון עלו ליתרון אך הפועל תל אביב חוזרת לשוויון וצמוד לאורך הרבע. ג'ו רגלנד דאג למהלכים יפים ועם אסיסטים חשובים לחבריו. סטיבן גריי, שעלה עם קוקיות, דאג להפועל תל אביב לבכות כמו ילדות קטנות על כל טעות בהגנה שהשאירה אותו לבד לזריקה. קייזר וג'ונסון נלחמו וקפצו על כל כדור. ג'ונסון, שחקן ההגנה של העונה שעברה, המשיך להצטיין בזה ועשה צרות להתקפה של הפועל תל אביב, אך טוקוטו ובר טימור דאגו להשאיר את האדומים במשחק.

גיל בני עלה במקום טימור ושמר בקצב קבוע על הגארדים של היריבה, לא מעט פעמים נפלט לי "איזה קרצייה הוא בהגנה". מנגד, בקבוצה הצהובה-סגולה ניב משגב גם עלה והריץ את ההתקפה, וכאשר אני אומר הריץ אני מתכוון הטיס. שניהם רצו אחד אחרי השני בלי סוף. הם קלעו מעט אך היו פקטור רציני בקבוצותיהם. גם רז אדם היה נהדר.

מתוך אתר המנהלת.
צילום: עודד קרני

לפני המחצית הסגולים נותנים תירוץ נהדר לקהל שלהם להרים ידיים אל על וצועקים בשמחה כאשר הקבוצה יוצאת לריצת 11-2 ובסופה יורדות הקבוצות למנוחה ואנחנו להפסקה קצרה. 45-33.
במחצית השנייה הפועל תל אביב בכוחות מחודשים מהקהל עלתה חדה יותר ומסוכנת יותר. הייתה כמובן עוד עצירה מכיוון שנשפכו מים על הפרקט, וזה היה בול הזמן לתצוגות עידוד: מהצד הסגול צעקו "למה לא משחקים באוסישקין" והפועלים האדומים צעקו משהו לא ברור אבל היו גם קללות.

כאשר חודש המשחק בראון צימק עם סל ולאחר מכן עם סל ועבירה. במהלך הנחיתה הוא נוחת על הברך ומתקשה ללכת. לא נעים לראות שחקן נפצע. לאחר מכן הוא חוזר אך בדקות הסיום הוא לא יכול להמשיך ויורד לספסל.

חולון מובילים בדו ספרתי אך לקראת אמצע הרבע יעל אומרת לי "יש סיכוי שהפועל יחזרו?" אמרתי לה שהכל פתוח. וכך היה – הפועל תל אביב ניצלה את האיבודים של חולוניה ובריצת 10-0 צמצמו ל-5 בלבד אך רגלנד עשה עבודה נהדרת והגדיל את הפער. גם קייזר הוריד את מפלס המתח כפי שניתן לראות בסרטון הבא:

קייזר משתיק אוהדים

תל אביב המשיכה להיצמד אך שוב רגלנד חותך את ההגנה וקולע ומיד לאחר מכן כריס ג'ונסון, שרגע לפני הציל כדור ועף מעבר למחסומים, קולע שלשה שסוגרת את הסיפור. בסיום 80-89 לחולון. רגלנד עם 25 נק'.

השלשה שתקעה את היתד האחרון

האדומים ירדו מבואסים אך מרוצים מהיכולת, והסגולים חגגו.

במהלך המשחק דיברתי עם חברים בוואטסאפ והם אמרו שהם רואים את המשחק, אמרתי להם שבטלוויזיה קשה להרגיש את האווירה שהייתה בהיכל במהלך המשחק. הרעש, הצעקות והלחץ על המגרש, כי ככה זה לחוות את השטח, דרך המסך ממד הקהל יורד. רעייתי ואנוכי היו ניטרליים אז נהנינו מהמשחק בלי קשר לתוצאה. החוויה הייתה טובה, האולם ברובו היה מלא, הכרטיסים עלו לנו סה"כ 90 ש"ח וכך גם יהיה בשאר המשחקים ובחצאי הגמר. ממליץ ללכת לשאר המשחקים ולשאר השלבים, חוויה למשפחה בסוכות.

כרטיסים אפשר למצוא כאן באתר "לאן". בשלישי יהיה את רבע הגמר בין אילת להפועל ב"ש, ולמחרת ברביעי מכבי תל אביב מול מכבי ראשון לציון. תבואו ליהנות! אני אהיה שם, מה איתכם?

עבדכם הנאמן והמלכה שהסכימה לבוא איתי למשחק

חג סוכות שמח!!!!! 🙂 🙂

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. יאאאא איזה כיף לך ולאשתך….
    אני סגול( צהוב) מקנאה
    חשבתי שנגמרה העונה. אולי נגיע לאיזה משחק מהבאים.
    ב"מהצד הסגול צעקו "למה לא משחקים באושיסקין" והפועלים האדומים צעקו משהו לא ברור אבל היו גם קללות" חייכתי בקול (יש דבר כזה)
    זכיתם להינות משנים משלושת הקהלים הטובים בארץ, יחד עם ירושלים. עם מכבי תל אביב איץ קומפליקייטד.
    לשמחתכם ושמחתי הטובים ניצחו
    ישששששש
    🕺😎

כתיבת תגובה

סגירת תפריט