חם מהתנור: למרקוס אולדריג' חוזר לנטס בזמן שדיאנדרה ג'ורדן בדרך ללייקרס

למרקוס אולדריג', שנאלץ לפרוש לקראת סיום העונה שעברה עקב אי-סדירות בקצב הלב, קיבל אישור מהרופאים לחזור למשחק. הפורוורד הוותיק יחזור לברוקלין נטס לחוזה מינימום חד שנתי. כדי לפנות מקום לאולדריג' ברוסטר הנטס חותכים את אליזה ג'ונסון שנמצא על חוזה לא מובטח.

*

הברוקלין נטס סיכמו על טרייד עם הדטרויט פיסטונס שיעביר את דיאנדרה ג'ורדן לדטרויט יחד עם ארבע בחירות סיבוב שני בדראפט ו-5.8 מיליון דולר במזומן (סכום הבאיאאוט) תמורת ג'ליל אוקפור וסיקו דומבאיה. ג'ורדן, שחתם בברוקלין יחד עם קיירי אירווינג וקווין דוראנט, מצא את עצמו מחוץ לרוטציה בסוף העונה שעברה כשהקבוצה מנסה לחפש דרכים להיפטר מהחוזה שישלם לו 10 מיליון כל עונה בשתי העונות הקרובות אבל יהיה יקר בהרבה במונחים של מס מותרות.

היום הדרך הזו נמצאה כשאוקפור שנמצא כבר כמה שנים עם רגל וחצי מחוץ לליגה יעשה את הדרך לברוקלין יחד עם דומבאיה שנבחר במקום ה-15 בדראפט של 2019 אבל מאז בעיקר היה פצוע ומאכזב. הבחירות שהפיסטונס מקבלים בתמורה ללקיחת החוזה של ג'ורדן הן בחירות הסיבוב השני של הנטס ב-2022 ו-2027, וויזארדס או גריזליס ב-2024 ו-ווריורס או וויזארדס ב-2025.

הפיסטונס מצידם הגיעו להסכם באי-אאוט עם ג'ורדן שיחתום על חוזה מינימום לשנה בלייקרס ברגע שיעבור בוויברס.

*

הבוסטון סלטיקס מעבירים את קריס דאן וקרסן אדוארדס בטרייד לממפיס גריזליס תמורת חואן הרננגומז. ממפיס מקבלים גם את הזכות להחליף בחירות סיבוב שני עם בוסטון בדראפט של 2026. דאן והרננגומז הגיעו לסלטיקס ולגריזליס בהתאמה בטריידים קודמים רק הקיץ ולכן הטרייד יתממש רק ב-15.9. הקבוצות יוכלו להשתחרר מהחוזים של כל שלושת השחקנים בתום העונה הנוכחית כשחוזהו של הרננגומז לעונה הבאה אינו מבוטח ובחוזהו של אדוארדס השנה האחרונה היא אופציית קבוצה.

*

האוקלהומה סיטי ת'אנדר החתימו את ויט קרצ'י הצ'כי על חוזה רב שנתי. הבחירה ה-37 בדראפט 2020 שיחק לאחרונה בסראגוסה ובשנה האחרונה היה בתהליך החלמה מניתוח ACL.

לפוסט הזה יש 80 תגובות

  1. טרייד משונה לדטרויט- לא ברור למה ויתור כה נמהר על דומבאיה שבסה"כ בשנתו השנייה בליגה, ועוד בשביל דיאנדרה. 4 בחירות סיבוב שני זה נחמד, לא יותר.
    לא ברור איזה חתול שחור עבר בינו לבין חבריו שמצדיק עונש הגליה לדטרויט.
    לא יודע איך הטרייד של בוסטון מבחינת משכורות, מקצועית הם מדללים את עמדות הגארד עבור עוד גבוה שיכול לרווח את המשחק, נחמד. ממפיס מקבלים גארד הגנתי שיכול אולי לאזן את ג'ה מהבחינה הזו, ואדוארדס שאולי יפרוץ בחממה של ממפיס. קשה לי להאמין שזה יקרה.

            1. חשוב להצעיר את הסגל

            2. לא כי הנטס…

            3. הם עשו הצערה כפולה עם מילסאפ ואולדריג. יחד עם גריפין זו עמדת הפאוור פורוורד שהוסב לסנטר הכי זקנה אבר.

            4. פרייסלס

            5. חחחח

      1. אם הלייקרס והנטס ייפגשו בגמר זה יהיה הגמר עם ממוצע הגיל הגבוה ביותר????? מנסיון הקיץ אצל ממפיס לא ממליץ לדאן לפרוק מזוודות ולחפש דירה בעיר… גם לאדוארדס כדי לחכות עם זה כמה ימים…

  2. למי שעוקב אחרי משחק המי יותר גלקטיקוס שמתנהל כאן בשבועות האחרונים אז הלייקרס עדיין מובילים בענק:
    60 הופעות אולסטאר לעומת 44 בלבד של הנטס
    50 בחירות לחמישיות העונה לעומת 29 של הנטס
    5 MVP לעומת 2 בלבד לנטס
    לנטס לעומת זאת יתרון אחד עם 7 פעמים מלך הנקודות של הליגה לעומת 4 בלבד ללייקרס
    בגזרה ההגנתית יתרון מוחץ לליקרס:
    22 בחירות לחמישיית ההגנה ו-4 DPOY לעומת בחירה אחת בלבד לחמישית ההגנה של הנטס.

    1. עוד לא ראיתי דיווח אבל חייב להגיד שהמחשבה הראשונה שלי כשדווח על ג'ורדן הייתה 'אז מה עכשיו גאסול ילך לעשות בוגוט אצל סטף?'.

  3. עסקאות מעניינות במספר היבטים:
    .
    רפואי – המגיב אינו רופא, אבל זה לא נשמע לי טוב. מה השתנה מהבחינה הזו מאז שלמרקוס פרש? איך פתאום הוא "תקין" עכשיו? בלי לדעת כלום, כאמור, זה לא נשמע לי כמו בעיה שאפשר לסדר במאה אחוז עם תרופות. אני מכיר בעיה חשמלית בלב שנובעת מכך שיש זרמים חשמליים שנוצרים במקום בלב שהם לא אמורים להיווצר בו, ו"משגעים" את המערכת. ואז נכנסים עם צינור ו"הורגים" את יכולת היצור החשמלית של המקום הזה, אבל א. אני לא בטוח שזה מוריד את הסיכון לגמרי, וב. אם כן – למה בעצם פרש ולא עשה את הפרוצדורה הזו בשנה שעברה?
    .
    משפטי/ביטוחי – אני מניח שהחוזה הזה כולל את הנספח המשפטי/ביטוחי הדרקוני ביותר אי פעם ושלמרקוס מוותר על כל תביעה עתידית גם במקרה שידרס על ידי משאית או שקיירי ישפוך עליו שמן רותח, אבל עדיין סיטואציה לא פשוטה.
    .
    מוסרי – זה קצת מזכיר את הדילמה כאן
    https://hoops.co.il/?p=234570
    גם אם כולם אישרו, אני לא בטוח שהדבר הנכון הוא לאשר את ההרפתקה הזו. יתכן שזה צעד אחד רחוק מדי גם עבור אליפות היסטורית למועדון. מקווה שלמרקוס לא ימות עבור הטבעת הזו.
    .
    מקצועית – הנטס הולכים על סמול בול, עם שלושה פאואר פורוורדים שיודעים לקלוע מבחוץ, מה שפחות או יותר מבטיח שבכל רגע נתון יהיו להם, אם ירצו, חמישה שחקנים על הפרקט שכולם קולעים מבחוץ בלי קשר לעמדה.
    הלייקרס, לעומת זאת, הולכים יותר על הצבע, עם הווארד, ג'ורדן ווסטברוק. גאסול עוד איכשהו יכול גם מבחוץ.
    לא רואה איך הלייקרס עוצרים את השלשות של הנטס, ולא רואה איך הנטס עוצרים את הלייקרס בצבע. אז יש כאן ממש קרב מושלם בין השלשות לצבע. יהיה מרתק. מי ינצח? לא יודע. אולי, כמו בשנה שעברה, הצד שיפצע פחות?

    1. לא ראיתי את התיק הרפואי שלו אבל אני לא רואה תסריט שהנטס, או הליגה, יאשרו את החזרה שלו אם ישנו אפילו סיכון קטנטן.

      1. רפואה זה לא באמת מדע מדויק, בוודאי לא בנוגע לאדם ספציפי – אין חיה כזאת ש"אין אפילו סיכוי קטנטן", זה הכל הסתברויות בגווני אפור. ובנוסף על זה המנהל צריך להוסיף את ההסתברות שהרופאים פשוט טועים/מפספסים משהו. לצערי לא חסרות דוגמאות כאלה, בחיים בכלל וגם בליגה. החלטה לא קלה לטעמי.

      2. לגוף יש צרכים משלו שלפעמים אף רופא לא יודע ולא יכול לחזות. אני לגמרי עם מאנו פה. אני חא מבין מה יש ללמרקוז לקחת סיכון כזה הבן אדם עשיר בטירוף. שילך לאמן אם הוא מתגעגע לכדורסל.
        אם הייתי במקומו בטוח שלא הייתי חוזר לשחק.

  4. ברשותכם, מעתיק את זה לפה מהדיומא.
    .
    פינת ג"ס: איפה אנחנו עומדים? לא ברור
    .
    המפתח לפתיחה חזקה של העונה נמצא אצל שני שחקים. אוטו פורטר וגורדן פול. פורטר בימיו בוושינגטון היה טוב מוויגינס בגרסת ג"ס. לדבריו הוא בריא ובמסיבת העיתונאים הפגין גזרה שמורה היטב. פול, אם ישמור על קו ההתקדמות שלו יתן לג"ס שחקן שישי לגיטימי שיכול להוביל את ההרכב השני. יחד הם יהיו הבסיס להרכב השני. אם ההרכב השני יצליח לשמור על איזון, שלא לדבר על יתרון, מול היריבות, ג"ס תנצח ב 80 אחוז מהמשחקים. גם בלי קלי זה יבטיח מקום 6 4 – במערב.
    .
    קלי לא יחזור לפני אמצע סוף דצמבר. הוא רעב , נחוש ולמוד ניסיון (אני מקוה) שלא להעמיס יותר מידי על הגוף. הקליעה שלו? רק השתבחה. אם הוא חוזר לעצמו עד מרץ ג"ס תגיע לפחות לגמר המערב.
    .
    דמייאן לי ו JTA יחלקו בינהם את הדקות של קלי עד שישוב ובמשחקים שבהם ישב. JTA מפגין ניצוצות דרימונדיים בניהול המשחק.
    .
    לוני וביאליצה יתנו תפוקה מספקת בסנטר כשגרין מסיים משחקים קריטיים.
    .
    שלושת הרוקיז בעיקר יעודדו וישחקו בגארבג' טיים או כשאחד מרגילים יושבת.
    .
    איגואדלה, לא ישחק הרבה אבל יהיה אחרי על הפיתוח המנטלי של הרוקיז וישמש כפקק במצבי חירום.
    .
    בקיצור אם הכל עובד וקרי בריא, קלי חוזר לעצמו, פורטר ופול מספקים את הסחורה, מעט פציעות – ג"ס תהיה מפלצת , כמו ב 2015. אם לא – הכל פתוח.

    1. גס גם עם הספסל הטוב בליגה לא תגיע ל65 אחוז נצחונות. קליי לא יודע מה אתה מצפה ממנו אבל הוא לא יהיה השחקן שהיה אפילו לא קרוב שנתיים וחצי ללא מגרש הרגליים גמורות, זה לא דוראנט שיש לו ייתרון של אורך וקליעה על כל שחקן אחר בליגה (זה למה ידעתמ שיחזור במינימום נוביצקי משודרג אחרי הפציעה). ג״ס לא תגיע לגמר המירב ובטח לא תהיה קונטנדרית יותר, פרט לקרי אין הרבה בקבוצה (למרות שהצעירים נראים מבטיחים מאוד) אבל לא באותו טיים ליין עם קרי

        1. לא שחקנים שונים לחלוטין, לדוראנט יש יתרונות של גובה ואורך בלתי נגמר שלקליי אין ברגע שאתה מוסיף לזה קליעה אדירה מכל טווח אין יותר מדי מה לעשות הזה, זה למה הייתי בטוח שדוראנט יהיה נוביצקי משודרג גם אם אתלטיות לא תחזור. קליי שהיה שחקן נפלא לצערו לא מחזיק בייתרון הזה

          1. איך זה קשור לגובה שלו? אנחנו מדברים על פציעות ברגליים.. וקליי מעולם לא היה בנוי על הזריזות שלו

          2. ברוך מציע לך להיזהר עם התחזיות 🙂 ראיתי וידאו עדכני של קליי קולע שלשות מהפינות… בוא נגיד שסימונס הוא לא. הוא משהו אחר. בוא נגיד שראיתי אותו קולע איזה 20 רצוף הבן אדם מכונה.
            בכל מקרה ללוחמים יהיה קשה ללכת עד הסוף מה שאיפשר לבנות אז את גולדן סטייט היה החוזה הנמוך של קרי שאיפשר להביא שחקנים מעולים. היום אין שם מקום ולכן חוץ מ 4-5 שחקנים הכל שם באיזור המינימום. בעיה.

            1. אני מקווה מאוד שאני טועה ראיתי גם את הווידאו הזה, הקליעה לא נפגעת בפציעה מה שנפגע זה האתלטיות בכל דרכיה אם זה הזריזות המהירות הליטרלית, הצעד הראשון…

        2. לצערי קלי ייגלה שהרבה יותר קשה לעבור בין חסימות בלי רגליים, הוא עדיין יהיה שחקן חמישייה לדעתי פשוט לא קרוב לשחקן שהיה

          1. אני גם עם ברוך. לא חושב שקליי יהיה טוב כמו פעם. לדעתי יהיה 80 אחוז ממה שהיה במקרה הטוב. אין לו את היתרון העצום שיש לו לדוראנט כמו שברוך אמר. דוראנט גם על רגל אחת עדיין צלף מכל מקום וארוך שלא צריך לזוז הרבה

            1. הלוואי שימון. 80% קליי זה עדיין שחקן מצוין .

            2. יכול להיות. יש לי 0 הבנה בעניין. מה שכן ראיתי איך דורנט חזר וזה נותן לי תקווה שגם קליי יחזור.

    2. וויגינס ופורטר הם שני שחקנים שונים לחלוטין, במיוחד בסגנון משחק. בעוד פורטר הוא D&3 אידיאלי, הוא לא מתקרב לכישרון שיש לווגינס (גם אם היה בריא).
      הרוקיס לדעתי ישחקו (גם וויסמן). יש שם יותר מדי כשרון ופוטנציאל מלקבור אותם בספסל, ובטח ובטח אם מעוניינים לדוג איתם טרייד, אז חייבים להציג אותם.

    3. חחחחחחח
      איזה נרגן אתה
      שום מפלצת,האם יהיה פיצוץ בין הכוכבים והבעלים יותר הגיוני
      קבוצה בינונית עם כוכב 1

    4. איך יודעים שהקליעה של קליי השתבחה?
      וכמה בכלל היא יכולה עוד להשתבח?!
      נראה לי שאם הכל יהיה קשורה ג״ס תדורג 4-7, יש למה לצפות. העיקר שלא תלך לפח עוד עונה של סטף

    1. הגופה של ג’ורדן לא יודע מה יעשו איתו, כנראה התפנתה מיטה בבית אבות ממש כמו בבניין של מנחם.
      .
      אולדריג הבן זונה הזה החתמה אדירה הוא בדיוק מה שהם צריכים, השנה הנטס באמת מפחידים יש להם את ההתקפה הכישרונות בפער וסוף סוך ספסל עמוק

      1. זה פסיכי מה שהולך שם.
        בניגוד לג'ורדן ולשאר הגופות בלייקרס, בברוקלין הזקנים גם יודעים לשים את הכדור בסל, וגם עדיין שחקנים מצוינים.
        אפשר לצחוק על גריפין, אולדריג' ומילסאפ עד מחר – הם לגמרי שחקנים תורמים עדיין, ואולדריג' נתן להם המון בתקופה הקצרה שלו שם.

        1. מילסאפ קצת יותר חלש, אבל גריפין, ואלדריג' שחקנים טובים.
          הלייקרס זה בית קברות, רונדו, הווארד, ג'ורדן, שמות וזהו.

  5. בסגלים בריאים, ברוקלין פייבוריטית מאוד ברורה, בטח במזרח. אפילו אם פרלמנט ה-PFים הקשישים שלהם כבר לא אולסטרים, הם עדיין 3 גופות גדולים עם ניסיון וחכמת משחק

    1. זהו, שעכשיו גם אם יפצע להם שחקן או שניים עדיין יש להם מספיק גיבויים.
      אני מאוד מחזיק מאולדרידג׳.
      זה נהיה בלתי אפשרי להתמודד מול קבוצה כזאת.

  6. העונה הבאה עלינו לטובה סילבר ידביל ,מה נשאר מהמוצר הנהדר משנות ה 80\90
    אשכרה ליגת ה WWE ,גול נפש ,אולי זה מה שמעניין את הטיפש המצוי
    מה שיכול לעניין אותי העונה,
    האם ראסל הבולבוס ורונדו ילכו מכות(אמן)מי ינגוס לשני את האוזן
    פאק איזה קקי של ליגה

  7. אוסף גופות שכירי החרב שמתגבש בלייקרס דוחה גם ביחס למועדון המבחיל הזה. לא שאני מחזיק מהם יותר מידי, דיוויס הוא האוברייטד הגדול בהיסטוריה של הליגה ולברון שחקן גמור. גג סיבוב ראשון הם עפים

  8. בהמשך לדיון גולדן סטייט,
    אני לא שותף לפסימיות בנוגע קליי.
    צעד ראשון אף פעם לא היה היתרון היחסי שלו.
    היתרון שלו זה היכולת לקלוע, הן בקאץ' אנד שוט, והן אחרי דריבל קצר (בדרך כלל אחרי חסימה). אני לא רואה סיבה לפגיעה במי מהיכולת הנ"ל.
    המקום בו צפויה האטה, זה בהגנה על גארדים זריזים.
    את היכולת להחליף על פורוורדים הוא לא איבד (למזלו הפציעה לא כוללת אבדן סנטימטרים…)

      1. המשמעות החשובה ביותר של קליי לגולדן סטייט זה האיום המתמיד שהוא מהווה,
        והיכולת שלו ליצור המון נק' בזמן קצר מבלי להצטרך לכדור בידיו.
        אני לא רואה סיבה לנסיגה בתרומה בחזית זו.
        .
        בהגנה,
        זו בהחלט אפשרות סבירה לראות נסיגה ביכולתו.
        אבל זו נסיגה שלא שווה "20%" (לדעתי).
        .
        נק' אחרת שלא נלקחת בחשבון היא המשמעות שלו לקבוצה. האיום שקליי מהווה מאפשר לקרי לשחק טוב יותר. הוא מאפשר חברים מטרה איכותית נוספת הפרימטר, והוא מאפשר לגבוהים נתיב קל לסל.
        .
        אני בהחלט מתחבר לאופטימיות של אוהדי גולדן,
        גם אם לא ברמת ה-2015".

        1. אני גם לא חושב שיחזור 80 אחוז יכולת, זה נכון שהסגנון של קליי תומפסון לא מבוסס על מהירות ליטרלית ואתלטיות ,עדיין קשה הרבה יותר לצאת מחסימות ולעשות את השינוי כיוון והמהירות החדים שהיו לו בלי זה ובלי הצעד הראשון.
          https://youtu.be/RdDvVXpO3BA
          .
          אתם רואים איך קלי טס מצד לצד בחלק מהמהלכים ההפרש בין זה שהשומר ידביק אותו הוא השנייה שנייה וחצי בודדת שקליי איבד עם הרגליים. אם זה היה רק קריעת רצועה מילא ולדעתי היה חוזר מזה ב 100 % אבל אכילס אחרי רצועה כשאתה בצד הלא נכון של ה30? במקרה האופטימי מאוד מאוד 80% יכולת, לדעתי קרוב יותר ל50-60%

            1. הם ציינו את המספר 80% אז התייחסתי אליו. ההשפעה של הפציעות לדעתי תהיה גדולה משמעותית מהפציעה של דוראנט, בגלל ששחקן X חזר מפציעת אכילס לא אומר ששחקן Y יחזור באופן דומה כאשר מוסיפים לזה פציעת רצועות קודמת ואת הגיל המתקדם, אני מתקשה מאוד להאמין לגבי קליי ולא רואה אופטימיות כמו במקרה של דוראנט. מקווה שאני טועה.

            2. טוב נעזוב את זה. בקיצור אנחנו לא ממש יודעים איך הוא יחזור . לא חושב שיש קשר בין הגובה שלו לבין היכולת כשהוא יחזור.

          1. אני חושב שהלוחמים יקבלו בראש. לא רואה את קליי הופך ל60 אחוז ברוך זה לא שחקן כמו ראס מבוסס אתלטיות דריבל ומובים. יותר בכיוון 80 אחוז.
            מה שכן אני לא תופס מיתר השחקנים בקבוצה. קרי תותח אבל הזדקן בעוד שנה. ההגנה שם תהיה רעה. וויגינס יקבל פחות כדורים מה שלדעתי יחליש אותו. דריי הזדקן בעוד שנה. קר אותו מאמן.
            לדעתי ביום מאד בהיר של הנרגן הם מקום 5 והדחה בסיב ה1. לדעתי יסיימו 6 8 ויעופו סיב 1.
            לא אפול מהכסא אם לא יעשו גם פלייאוף.

            יש לייקרס סאנס דנבר יוטה ומאבס שיסיימו לפניהם. ופורטלנד אם דיים ממשיך כנראה גם הם. הפליקנס לדעתי השנה סוף סוף יאיימו על כניסה לפלייאוף אחרי שנפטרו מכל הזבל שלהם.
            גה מוראנט אמור לקפוץ למעמד של חמישיות עונות.
            הלוחמים הולכים לסבול

            1. מסכים לגבי הירידה אצל קליי.
              זה לא שחקן של קץ' אנד שוט בלבד כמו ג'ון פקסון למשל.
              הוא רץ על חסימות כמו ריפ המילטון, והאלמנט הזה בטוח ייפגע, כמו גם ההגנה

        2. אני מתקשה לראות את סטף נותן עונה טובה יותר מהקודמת ולא משנה עם מי הוא ישחק. אבל חזרה של קליי אמורה להפוך את הווריורס לחתכת קבוצה.

  9. שמח שבוסטון נפטרו מקארסן אדוארדס, הוא לא שחקן nba. קריס דאן סימן שאלה התקפי, סטיבנס בחר לא להמר עליו. הרנאנגומז שחקן מוכח שיגדיל את הרוטציה, אני מאמין שיקבל יותר דקות מהטיים לורד. בסהכ, עם הכלים שעומדים לרשותו, סטיבנס עשה קיץ טוב.

      1. עזוב שמפניות רזי, בשנים שהקבוצה הגיעה לגמר המזרח, זה רק בגלל שהמזפח לא היה שווה כלום. כיום יש הרבה קבוצות טובות, הסלטיקס לא יגיעו לכלום. רק אומר.

  10. בהמשך למה שרשמו בנוגע לאולדריג', היו מקרים בספורט שחזרו מפציעות מסיימות קריירה. אם ניקח את ה-wwe:
    אדג' חזר
    דניאל בראיין חזר
    יש שמועות על חזרה של פייג'

    ההבדל הוא שהם היו זמן ממושך בחוץ.

      1. הקשר הוא שבשני המקרים הם עלולים למצוא את עצמם בסיטואציות מאוד לא נעימות בעתיד אם הם ימשיכו לעסוק בענף שלהם (בין אם שיתוק במקרה של אדג' או מצבים יותר גרועים במקרה של אולדריג')

  11. אני מהרהר אם לא כדאי להתחיל כבר מראש בגמר בין הנטס ללייקרס הגמר הצפוי בהיסטוריה או לפחות מאז סדרות הגמרים בין קליבלנד לג.ס ….
    😏

  12. לא מבין איך משווים בין הגופות של הנטס לאלה של הלייקרס. גריפין היה דיי טוב בפליאוף הקודם, למרקוס אמור להיות שחקן טוב, והוא עם קליעה. מילסאפ לדעתי גופה רצינית, אבל אולי יצליחו למצוא לו תפקיד סביר.
    מה שכן חמישייה של למרקוס, דוראנט, הארדן, האריס, וקיירי כאשר עולים מהספסל פאטי, גריפין, מילסאפ. זה שחקנים עם הרבה ניסיון, והבנתי שיש להם גם צעירים מעניינים.
    אם כולם בריאים, הם לדעתי יותר טובים מגולדן של דוראנט, ואם רק אחד מה3 נפצע, הם לדעתי גם פייבוריטים, גם אם זה חס וחלילה וד' ישמור, זה יהיה דוראנט.

  13. פעם כל הפנסיונרים היו עוברים לדל בוקה ויסטה, היום הלהיט זה ברוקלין ולוס אנג'לס. העולם שייך למזדקנים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט