A Kosher Hot Dog: חאבי והעיר הגדולה / ארז שץ ויוני לב ארי

חאבי באייז (צילום: sportsgrindentertainment.com)

כשרג'י ג'קסון ובילי מרטין עשו בלגן בניו יורק יאנקיז של שנות ה-70, קראו להם ה-Bronx Zoo. איך יקראו כעת לקבוצה מהקווינס, שם הספארי בשיאו בימים אלה? בפרק מספר 46 של A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל, סיקרנו נרחבות את הבלגן שעורר חאבי באייז במטס.

מה עוד בפרק? הקורונה השתלטה לחלוטין על הבוסטון רד סוקס, המטס נפרדו דווקא מג'רי קוזמן, ארז מספר לנו על השחקן שעשה הכל כדי לא לנצח בוורלד סירייס, ומייד לאחר מכן משתף על השיחה שתהייה לו עם קית' הרננדז בבסיס ראשון. וכמובן, הפינות הקבועות, השבוע לפני ומורה נבוכים.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. ארז ויוני – אתם גדולים מהחיים.
    אני חולה NBA , חולה כדורגל, אך מאז שגיליתי את הפוד שלכם (לפני חודש) – חזרתי לעקוב אחרי הMLB- אני מאזין לכל הפודים מפרק 1….
    פשוט מגניב ומרתק-
    הספורט של מספרי הסיפורים ואתם פשוט טובים בזה.
    ביי דה ווי- אני כבר 10 שנים מפתח סימולטור גיים לפיץ'- מוזמנים להשתתף בטסט

      1. הסימולטור מציב אותך כפיצ'ר לפי סגנון שאתה קובע , וזורק כדורים בהתאם. היריב אמור כמובן לנחש אם אתה זורק לו כדור טוב או כדור בוץ… והתוצאה בהתאם. אם אתה מאסטר, לא יגיעו אליך…

  2. תודה רבה ארז ויוני, מעולה כרגיל. לי אישית מרגיש כאילו כולם, ובעיקר התקשורת, מנפחים יותר מדי את כל הסיפור עם הthumbs down. בסופו של דבר גם באאז, לינדור, פילאר וכל השאר הם בני אדם, וגם הם מפשלים לפעמים. ברור שנוצר הרבה לחץ סביב התקופה האחרונה והרצף הרע, אבל כל העליהום שנוצר בתקשורת וברשתות החברתיות רק החמיר את הכל. השחקנים עשו טעות והתנצלו, כל הדיבורים על ביזוי הסמל וניקוי אורוות לדעתי היו לא פורפורציונליים. מזל רק שיש את המרלינס שעצרו (אני מקווה) את כל ההתעסקות המיותרת הזו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט