A Kosher Hot Dog: בלי סודות / ארז שץ ויוני לב ארי

חמישה שבועות. זה מה שנשאר לנו בעונת 2021 של ה

צילום: popy.co.il

מייג'ור ליג בייסבול. בפרק מספר 45 של A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל, התחלנו להבין מה מצב הקבוצות לקראת היישורת האחרונה, מי על הגל ומי לא, במיוחד באמריקן ליג איסט, שם הקצוות מתרחקים זה מזה.

עוד בפרק: מסיפורי ביל ווק ב-השבוע לפני, על ההבדל בין ימין ושמאל ב-"מורה נבוכים", או בין פתוח וסגור, מה קרה רגע אחרי שניל ארמסטרונג נחת על הירח, בפינתנו החדשה, ואיך הצליח אפילו ניק סווישר להיכנס לפוד שלנו? הכל בפנים.

מעדיפים לשמוע מבלי להיכנס ל-youtube?

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. תודה חברים
    .
    זה נכון שדטרויט רוב הזמן לא רלוונטיים אבל נזכיר שתאמינו או לא הם הגיעו לוורלד סירייס בעונת הטריפל קראון של מיגי ב-2012, רק בשביל לקבל שם סוויפ מהג'איינטס ברצף האליפויות הזוגיות שלהם כך שההישג של הטייגרס די נשכח מאז.
    .
    לגבי מזל רע של חובטים (למשל BABIP), רעיון טוב להכניס לפינת הסטטיסטיקה הבאה..

    1. השאלה היא בכלל מה זה רלוונטיים, יש 30 קבוצות ורק 2 מגיעות לוורלד סירייז. אז מה אומר רלוונטיות, ווילד קארד? אליפות הדיוויז'ן? אליפות הליגה? או רק וורלד סירייז? (כמובן במושגים של היום, פעם האליפות היתה אליפות הליגה, הוורלד סירייז היה האקסטרה).
      אני נוטה לתפוס הצלחה של שחקן ברמה של הישגים אישיים, אם כי אני חושב שראוי שהשחקנים הגדולים לפחות יגיעו פה ושם לפחות לאליפות הליגה, אחרת זה קצת פדיחה.
      BABIP הוא באמת נתון מעניין, במיוחד בבייסבול המודרני, מאחר והוא נחשב אלמנט עיקרי בנסיון לנתק בין הזורק/החובט וההגנה במדידת איכות. אם כבר "מזל" אז דווקא יש חישובים יותר מורכבים של אחוזי הצלחה ביחס לממוצע של כל חבטה. כלומר, אם שחקן מעיף ליין דרייב ללפט פילד בסיטי פילד, משווים את אחוזי ההצלחה של כל הליין דרייבס לשם, ורואים אם יש לו יותר או פחות מזל בהצלחה שלו.

      1. מסכים לגבי ההערה האחרונה (יותר רואים את זה בתפיסות של שחקני ההגנה שהיה כביכול רק 10% סיכוי להשלים)
        .
        לא רלוונטיים רוב הזמן כלומר לא איימו על הפלייאוף.. כמו מה שניסיתם להעביר בשידור

  2. אתה כותב דברים מאוד מעניינים אני בתור בחור חובב מאוד בייסבול רוצה לדעת יותר אם תוכל כמה שיותר כתבות בשבוע זה יהיה מצוין

כתיבת תגובה

סגירת תפריט