חם מהתנור: אנדרו ביינום חתם באינדיאנה/רועי ויינברג

ביינום
יהיה נכס או נטל לקו הקדמי של אינדיאנה? הזמן יספר. אנדרו ביינום

שדרוג משמעותי לקו הקדמי של הפייסרס, בדמות האול-סטאר, וחבר חמישיית הליגה השנייה לשעבר, אנדרו ביינום, שחתם בקבוצה לשאר העונה. הסנטר יחתום על חוזה מינימום לשחקן ותיק, בשווי 1.4 מיליון דולר. הוא יחזק את הקו הקדמי החזק ממילא של הפייסרס, שכולל את רוי היברט, דיוויד ווסט, לואיס סקולה ואיאן מנהימי.

ביינום היה במגעים עם מספר קבוצות בליגה, ביניהן מיאמי היט, אשר לא היה לה מקום פנוי בסגל עבור ביינום. היו עוד ארבעה קבוצות שיצרו קשר עם השחקן (דאלאס מאבריקס, אטלנטה הוקס, לוס אנג'לס קליפרס וברוקלין נטס), אבל בסופו של דבר הוא חתם באינדיאנה, ייתכן עקב הצורך למנוע ממתחרותיה של אינדיאנה במזרח חיזוק בעמדת הסנטר, ומענה לרוי היברט.

"זאת לא הייתה החלטה קשה, ואני חושב שזה המהלך הנכון עבורי. בכנות, אני חושב שיש לנו את הסיכוי הטוב ביותר לזכות. זה יהיה נהדר להיות המחליף של היברט, ואני אעשה כל מה שאני יכול בשביל לנצח"-ביינום, לאחר החתמתו. ביינום צפוי לשחק פחות מחצי שעה לערב, בקבוצתו החמישית בקריירה, לאחר הלייקרס, הקאבלירס, הסיקסרס והבולס (כאשר בשתיהן הוא לא שיחק משחק אחד). ב-24 המשחקים בהם שיחק, קלע 8.4 נקודות עם 5.3 ריבאונדים לערב.

***

יש שמועות שהבולס מחפשת טרייד על מייק דאנליבי, קירק הינרייך וטאג' גיבסון. יש 3 קבוצות, אשר זהותן אינה ידועה, אשר מעוניינות בפאוור פורוורד.

***

ההוקס החתימו סמול פורוורד על חוזה של 10 ימים-קרטייר מרטין, שבעברו שיחק בוויזארדס, הבובקאטס, ההוקס, הבולס והווריורס. בשיאו קלע 9.3 נקודות ב-23 דקות למשחק.

***

שמועות שטרייסי מקגריידי הולך להמשיך את הקריירה שלו כספורטאי מקצועני, לאחר שפרש מכדורסל, כשחקן בייסבול. ג'ף ואן גנדי אמר שהוא מתכנן להיות פיצ'ר, זורק, ב-Indepenedet Baseball League.

***

בשורות טובות לקורא גל מקל: דאלאס מאבריקס שלחו את הפוינט גארד שיין לארקין לליגת ההתפתחות. מקורות בדאלאס מדווחים שקרוב לודאי שזה יהיה למשחק אחד, ואחריו לארקין יחזור לסגל דאלאס, למרות שכמות דקותיו למשחק פוחתת בצורה משמעותית, עם חזרתו של דווין האריס למגרשים.

***

נייט רובינסון גמר את העונה אחרי ניתוח בברכו השמאלית. קרוב לודאי שדנבר תחפש גארד מחליף לרובינסון, לאור העדרותו של טיי לאוסון מהמשחק השני ברציפות, עקב פציעה. "קריפטו-נייט" קלע 10.4 נקודות למשחק ב-44 משחקים הערב.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 21 תגובות

  1. Wow, could be a game changer in my view. I think indi is a great team, but missing the grush for the lirra. If bynum's head will travel to indi alongside bynum's body it could be exactly what they missed

  2. ביינום אולי יתרום ואולי לא, גם יש סיכון שהוא יהיה בעייתי מבחינת כימיה קבוצתית, אבל העיקר מבחינת אינדיאנה זה שהם דאגו לזה שמיאמי לא יחתימו אותו.

    ואם הוא שוב יעשה בעיות ויהווה הסחת דעת לקבוצה – הם פשוט ישחררו אותו יום אחרי התאריך שבו כבר אסור להצטרף לקבוצה ועדיין לשחק בפלייאוף.
    לא זוכר מתי זה, אבל זה בסביבות אמצע מרץ.

  3. מהלך מבריק של בירד ואינדי, וזה לא משנה בכלל מה יתרום וכמה אנדרו ביינום, הם פשוט חסמו כאן את ההיט כמו שהבחור מעלי כתב. כל הכבוד להם.

    1. אין שום השפעה על סקולה. סקולה ישחק את אותה כמות דקות. מהימני הוא הנפגע העיקרי במקרה וביינום יתאפס על עצמו.

  4. אל תשכחו שביינום היה בקליבלנד של מייק בראון. מה שביינום צריך זה מאמן שיידע להיכנס לו לראש. פיל ג'קסון הצליח לעשות את זה. יש מצב שווגל יצליח לעשות את זה, בטח אם בירד יעזור לו.
    יהיה מעניין איך יתפתחו העניינים. בינתיים הצוות של אינדיאנה מראה יכולת טובה בהתמודדות עם שחקנים עם פוטנציאל בעייתי. בין כה ובין כה זה רק מיליון וחצי, בהחלט שווה את ההימור.

  5. ובכל זאת הייתי מציע לאנשים לשים לב איפה ביינום החליט לחתום –

    בקבוצה היחידה מאלה שרצו אותו, שבה אין לו שום סיכוי להיות שחקן חמישייה, וברור לו שכל מה שהוא יכול לקוות לו, זה 15 דקות מהספסל כמחליף להיברט.

    לדעתי זה סימן מצויין לפייסרס לגבי רצינות הכוונות של ביינום להיות חלק תורם בקבוצה ולא סרטן אגואיסט ובעייתי כמו בעבר הלא רחוק שלו…

  6. ובכל מקרה, בלי קשר לטבלה, מבין השחקנים הפעילים בליגה, קנדל מרשאל הוא המוסר הטוב ביותר.
    כבוד לשחקן שעד לפני חודשיים היה בפח.

  7. מארשל לא בטבלה כי הוא עוד לא שיחק מספיק משחקים העונה כדי להיכנס לדירוג.

    ואם מחשבים רק את המספרים שלו במשחקים שבהם הוא כבר עלה בחמישייה – הוא עולה גם על כריס פול במספר האסיסטים.

    לדעתי הוא גם בעשירייה הראשונה בליגה באחוזים לשלוש.

  8. אם לא הייתי שקוע בהכנות לסופרבול (שכללו בעיקר ניסיונות לצאת עד מאוחר בסופ"ש להישאר בשעות הקטנות של הלילה) כבר הייתי משחרר מהדורת חירום של יומן אינדיאנה.

    לבינתיים אני אשתדל להחכים קצת בעניין.
    אבל בתור תגובה ראשונית:למרות כל השמועות בעניין, אני מאוד מופתע. מאוד.

    1. לדעתי בהנחה שהשמן לא היה חותם במיאמי צריך נס שהוא באמת ישנה משהו במאזן הכוחות.
      גמר אינדיאנה – מיאמי. יתרון שוב למיאמי. מעניין מי תפגוש את אוקלהומה בגמר 🙂

  9. אם ביינום ישחק בחצי מיכולת השיא שלו (בעיקר הגנה) אפשר להכתיר את אינדיאנה כאלופה. אם לא, נחמד לקבל 1.4 מיליון רק בשביל לא לחתום בקבוצה אחרת.

  10. הוא לא היה עד כדי כך גרוע השנה בקליבלנד. יש לו גוף ויש לו תנועה ויש לו קליעה בצבע. הוא יודע מה זה להלחם על אליפות. יש כאן סיבה טובה לאופטימיות. יש בהחלט מצב שהירידה הקשה במוטיבציה שלו הייתה שהוא הגיע לקבוצות שאינן קונטנדוריות, וזה אחרי שהיה שחקן משמעותי ומצליח בשתי אליפויות ואחריהם נתן שתי עונות מעולות, ואז נזרק ע"י ל"א…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט