אירועי דיומא – 21.08.2021 – כדורגל, סנוקר שחמט, אופניים ואתלטיקה

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא 16B17DDD-07F1-47C4-BA2D-67B95DD6255F.jpeg

כדורגל

סרייה א' – מחזור 1/ ניר מועלם :

19:30 אינטר – גנואה, 2 ONE : עד שהקבוצה שלי סוף סוף לקחה אליפות היינו צריכים לעבור קיץ נוראי ובמקום לחלום על שלבים גבוהים בליגת האלופות כפנטזיה הגדולה, אנחנו החלפנו אותה בתקווה לסיים בטופ 4 העונה. אז רומלו לוקאקו, השחקן אולי הכי טוב יחד עם בארלה בקבוצה עזב לצלסי תמורת 115 מיליון יורו, אשרף חכימי המגן הכי טוב באירופה לדעתי עזב תמורת 60 מיליון לפריז, נאינגולאן עבר בחינם לאנטוורפן הבלגית, ויש עדיין דיבורים חזקים על עוד שיחרורים בקבוצה כי כרגע המצב הכספי הנוכחי הוא שסונינג הסינית אינה יכולה להחזיק עוד בקבוצה עקב מגבל שהמשטר הסיני הטיל על חברות סיניות ולכן אנחנו כרגע על המדף ועושים מכירת חיסול כי הקבוצה גם מתקשה לעמוד במשכורות לשחקנים במצב הנוכחי. חשוב לציין שגם הביאו תחליפים שלא עולים יותר מידיי כמו : הקאן צלנהולו שהגיע בחינם ממילאן, זינו ונהדהזן הבלם שנקנה בחזרה תמורת 16 מיליון, דזקו שהגיע מרומא וכמובן המגן דמפריס שנקנה תמורת 12.5 מיליון מאיינדהובן(הקבוצה של זהבי) כתחליף בינוני מינוס לחכימי. אצל גנואה היו גם כן לא מעט שינויים כאשר שחקנים מרכזיים שעזבו הם: מתיאה פרין השוער הראשון, זפאקוסטה המגן שחזר לצלסי, פיאצה שחזר ליובנטוס, לוקה פלגריני חזר גם כן ליובנטוס, אלדור שומרודוס האוזבקי עזב לרומא תמורת 17.5 מיליון(הבקיע 8 שערים בעונה שעברה). בצד שהגיע לקבוצה ניתן למצוא את : זינו ונדהזן מאינטר שמתפקד כבלם והושאל לקבוצה, את סיריגו השוער הותיק שהגיע בחינם מטורינו ואת הרנני שהושאל מפארמה. לסיכום – שתי הקבוצות עשו קיץ מאוד פורה ולמרות המצב המאוד קשה של אינטר, עדיין יש להם מאמן חדש על הקווים בדמות אינזאגי וסגל שהוא סביר למקומות 6 ומעלה בליגה האיטלקית, ואני מאמין שנראה אותם פותחים את העונה עם ניצחון, אבל חשוב גם לומר שיש עוד חודש לסוף חלון ההעברות ואני מאמין שנראה עוד שם גדול אחד לפחות עוזב את אינטר.

21:45 אמפולי – לאציו : לאציו פותחת עונה חדשה עם מאמן חדש על הקווים בדמות מאוריציו סארי שהיה בזמנו ביובנטוס וחוזר לאמן אחרי שנת בצורת. הקבוצה מרומא לא עשתה שינויים גדולים בקבוצה ולא מכרה אף שחקן מרכזי והתחזקה קצת עם היסאיי שהגיע מנאפולי כחיזוק לספסל(לדעתי) וגם את פליפה אנדרסון מווסטהאם. בצד הביתי אנו פוגשים את אמפולי שחוזרת לליגה הראשונה והיא תנסה לתקוע יתד ולהישאר בליגה כאשר הם ניפו מהסגל בעיקר שחקנים שלא מתאימים לסרייה א' וחיזקו את הסגל בשחקנים טיפה יותר טובים, אך עדיין מדובר בסגל בינוני למדיי והם יאבקו בתחתית לדעתי אבל השבוע הם התחזקו ב-3 שחקנים שלדעתי יהוו תוספת מאוד טובה לסגל בדמות : ליאם הנדרסון הקשר הסקוטי שמגיע מלצ'ה(סרייה ב'), פיליפ קוטרונה החלוץ שגדל במילאן ומגיע מוולבס האנגלית וגם זורקובסקי הפולני שמגיע מפיורנטינה. הימור – לאציו איכותית יותר ותנצח את המשחק הזה.

21:45 טורינו – אטאלנטה, 2 ONE : אטאלנטה סיימה את העונה הקודמת במקום ה-3 שמוליך לאלופות ואילו טורינו שאנו רגילים לראות אותה בעשירייה הראשונה נלחמה על חייה וסיימה במקום ה-17 בליגה. אצל אטאלנטה המאמן המעולה גספריני נשאר אבל היו קצת שינויים בדמות כריסטיאן רומרו שעזב לטוטנהאם וגם פיירלואיג'י גוליני השוער שעבר גם הוא לטוטנהאם, ואילו בצד המגיע ניתן לסמן את מריח דמירל שהגיע מיובנטוס וגם את ג'רמן פאצלה הבלם שהגיע בהשאלה מפארמה, ובסה"כ הם שמרו על הסגל הקיים ויהיה מעניין לראות האם זפאטה ישאר למרות כל המתעניינות. בצד של טורינו הגיע מאמן חדש בשם איבן יוריץ שאימן בורונה, ונמכרו קצת שחקנים כדי לדלל בסגל אבל היו גם כמה מוכרים שעזבו כמו : לוקאס בוז'ה החלוץ נמכר לאלצ'ה, סיריגו השוער עזב לגנואה בחינם וגם סוליי מאייטה הבלם הצרפתי נמכר לבנפיקה ב-7 מיליון, אבל הם התחזקו בצורה סבירה ויהיה מעניין לראות אם זה יספיק להם, לדוגמה : יאגו פאלקה החלוץ הותיק חוזר לטורינו שוב וסביר להניח שיהיה מחליף, ארטיט ברשימה השוער הבינלאומי הותיק(קוסובו) הגיע מספאל, מגנוס וורמינג החלוץ הדני בן ה-21 הגיע מלינגבי הדנית וסביר להניח שנראה אותו משתלב מידיי פעם, וכנראה הרכש הכי מסקרן בחוד של טורינו היה ההשאלה של מרקו פיאצה שעדיין לא הצליח לסיים עונה באיטליה עם יותר מ-3 שערים. ובשביל לסכם את החלון של טורינו אני אציין שההישג שבו הם יכולים הכי להתגאות הוא השארתם בקבוצה של : אנדראה בלוטי, סימונה זאזה, סאשה לוקיץ וריקארדו רודריגז. הימור – תהיה עוד קשה נוספת לטורינו ועוד עונה מוצלחת לאטאלנטה שלעדתי שוב תתברג בין 4 הראשונות ובשביל להתחיל את המסע שלה לשם היא תנצח היום את טורינו.

ליגה ספרדית/ צפריר אוזדובה

אתלטיק בילבאו- ברצלונה (23:00)

שחזור של גמר הגביע הספרדי שאז הסתיים בניצחון 4-0 של ברצלונה (עם צמד של מסי) למעשה זה גם היה הגמר של הסופר קאפ הספרדי אבל אז דווקא בילבאו ניצחה. בכל אופן תמיד קשה לשחק בסאן ממס ובילבאו שיצאה 0-0 מול אלצ׳ה במחזור הקודם תחפש ניצחון ראשון. מנגד בארסה שניצחה את היריבה העירונית (כמעט) של בילבאו 4-2 ספגה מחמאות על משחק הלחץ שלה. אני פחות התרשמתי כי מעבר לחצי שעה של הלחץ הקבוצות היו דיי שוות. אבל באמת מוקדם לדעת איך העונה של בארסה תיראה. החדשות החיוביות מהמשחק הראשון היו שממפיס נראה כאילו הוא חלק מהקבוצה שנים וגם אריק גארסיה שלמעשה חזר הבייתה היה טוב. בכל אופן עם יריבות כל כך חזקות ברביעיה הראשונה לבארסה אסור לאבד נקודות.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

האליפות הפתוחה של בריטניה – חצי ורבע הגמר

רבע הגמר:
14:00: ז'או יואלונג-אליוט סלסור
14:00: דייויד גילברט-גארי ווילסון
15:00: לו נינג-ג'ימי רוברטסון
15:00: מארק וויליאמס-ריקי וולדן
חצי הגמר:
20:00: גילברט\ווילסון-ז'או\סלסור
21:00: לו\רוברטסון-וויליאמס\וולדן

הסיבובים השלישי והרביעי אתמול המשיכו להתברר כקטלניים במיוחד עבור הפייבוריטים בטורניר הזה. הגדול מכולם היה ג'אד טראמפ, שהודח בפריים מכריע מול אליוט סלסור. עוד ראינו בסיבוב השלישי את ריקי וולדן מכניע את ג'ון היגינס ואת לוקה ברסל מודח אף הוא ע"י חמאד מייה. המגמה המשיכה גם לסיבוב הרביעי, בו סלסור המשיך לקטול פייבוריטים, הפעם את "קפטן" אלי קארטר. גם סטיבן מגווייר סיים את דרכו באליפות, מידי ג'ימי רוברטסון (אין קשר לניל). מארק וויליאמס, דייויד גילברט וז'או יואלונג הם הפייבוריטים היחידים שנותרו, שהצליחו לצלוח את היום.

היום הטורניר בלסטר יקיים את סיבובי רבע וחצי הגמר בפורמט הטוב מ-7. כפי שניתן לראות מרשימת המשחקים ברבע הגמר, קיבלנו כאן הרבה הפתעות. המשחק המבטיח ביותר על הנייר הוא זה שבין מארק וויליאמס לריקי וולדן, כשגם זה שבין דייויד גילברט לגארי ווילסון (שהבליח באליפות העולם העולם לפני שלוש שנים) יכול להיות מעניין. שידורים ביורוספורט 1,2.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הוואלטה א אספנייה – קטע 8

קטע 7 של אתמול היה קטע הררי מתחילתו ועד סופו. כבר מתחילת הקטע התגבשה קבוצת בריחה גדולה ואיכותית, שהראתה לאן העניינים הולכים. באחד הטיפוסים הלפני אחרונים, פרצה קדימה השלישייה פאבל סיבאקוב, מייקל סטורר ולוסון קראדוק. מעט לאחר שהאחרון נשר מראש החץ, גישר לשם קרלוס ורונה, שאף פרץ קדימה. אלא שההתקפה שלו נענתה בהתקפת נגד של סטורר, שהמשיך קדימה לבד מבלי להסתכל לאחור עד לזכייה בקטע, כשוורונה וסיבאקוב משלימים את הפודיום. האוסטרלי הצעיר של קבוצת DSM חווה עונת פריצה, בה זכה בטור דה ל'אן. אשר לקבוצת הפייבוריטים מאחור, הרי ששם ניכר שרוגליץ' ויומבו ויסמה לא ממש חושקים בחולצה האדומה עדיין, והם כמעט איבדו אותה לטובת יאן פולאנץ מהבריחה, מה שלבסוף לא קרה. במהלך הקטע, עוד ראינו את אלחנדרו ואלוורדה נאלץ לנטוש את המירוץ, בעקבות התרסקות שהגיעה לאחר התקפה שלו, כשהתרסקות גם סיימה את דרכו של מאד וורטס שמיט מ-ISN. גם יו קארתי נטש אח"כ את המירוץ מסיבות פחות ברורות. לקראת הסיום, התקפה של אדם ייטס על הקטעים התלולים הותירה מאחוריו רק כשישה מהפייבוריטים הכבדים, בעוד שמטפסים כוולאסוב, צ'יקונה ולאנדה איבדו עוד זמן. לפיכך רוגליץ' ממשיך להוליך במירוץ לפני גרוסשארטנר (8+), מאס (25+), לופז (36+), ברנאל (41+), הייג (57+), קוס (59+), ולאסוב (1:06+) וייטס (1:22+).

קטע 8 של היום מחזיר את המירוץ למישורים. זהו קטע שטוח לחלוטין, עם שני טיפוסים קצרים ולא מדורגים במהלך הדרך. מתאים למיאוץ סיום, בו יאקובסן ופיליפסן ימשיכו להתגושש על הניצחון ועל החולצה הירוקה, כשדמאר, מתיוס, קורט, טרנטין וצ'ימולאי\איינהורן ינסו גם הם לרשום הישג ראשון במירוץ. הקטע נערך כולו במקביל לחוף, כך שגם היום יש סיכוי שרוחות הצד יטרפו את הקלפים. שידור ביורוספורט ב-15:50.

שחמט – גראנד טור סינקפילד בעיצומו, כניסה לטופ 100, וסיום אליפות אירופה לנשים/שחר אלוני

בסנט לואיס, תחרות סינקפילד בעיצומה, היא גם התחרות האחרונה העונה בסבב הגראנד פרי. אלה תוצאות הסיבוב הרביעי שהתקיים הלילה –

1 GM Swiercz, D. (0) 26551 – 0 GM Xiong, J. (1½) 2710
2 GM Caruana, F. (2½) 2806½ – ½ GM So, Wesley (2½) 2772
3 GM Rapport, R. (1) 27631 – 0 GM Svidler, P. (½) 2714
4 GM Shankland, S. (½) 27091 – 0 GM Mamedyarov (2) 2782
5 GM Dominguez Pe. (2) 27581 – 0 GM Vachier-Lagr. (2½) 2751
תוצאות סיבוב 4 השחקן מימין שיחק בלבן

אז יש דינמיקה בתחרות, סווירץ מנצח, לאחר שהפסיד את כל 3 משחקיו עד כה.
ממדיארוב ולגראב שנמצאים בצמרת הסבב מפסידים לשנקלנד ודומינגז.
סו וקרואנה מסיימים בתיקו שמותיר אותם בצמרת.
רפורט מתאושש עם ניצחון על סווידלר.

זו הטבלה לאחר 4 סיבובים –

1 Dominguez Perez, Leinier32758
2 Caruana, Fabiano32806
3 So, Wesley32772
4 Vachier-Lagrave, Maxime2.52751
5 Mamedyarov, Shakhriyar22782
6 Rapport, Richard22763
7 Shankland, Sam1.52709
8 Xiong, Jeffery1.52710
9 Swiercz, Dariusz12655
10 Svidler, Peter0.52714

השלישיה המובילה היא אמריקאית, כמו בריצת ספרינט אולימפית לפני כמה עשורים.
מעניין ששלושתם בעצם מתאזרחים, שגדלו והבשילו לצמרת העולמית במדינות אחרות –
קובה, איטליה ופיליפינים.

הלילה 2300 (עד לפנות בוקר) יתקיימו משחקי סיבוב 5 –

1 GM Svidler, P. (½) 2714— — GM Shankland, S. (1½) 2709
2 GM Vachier-Lagr. (2½) 2751— — GM Swiercz, D. (1) 2655
3 GM Mamedyarov (2) 2782— — GM Dominguez Pe. (3) 2758
4 GM Xiong, J. (1½) 2710— — GM Caruana, F. (3) 2806
5 GM So, Wesley (3) 2772— — GM Rapport, R. (2) 2763
משחקי סיבוב 5 – השחקן מימין בלבן


לגראב ינסה להתאושש בלבן מול סווירץ.
ממדיארוב ירצה לחזור לצמרת במשחק מאתגר מול דומינגז.
קרואנה יחתור לתוצאה טובה בשחור מול שיונג.
וסו, ישמח להמשך תחרות סולידית מול רפורט המוכשר.

כניסה חדשה של שחקן צעיר לטופ 100 העולמי, עבדו-סאטורוב מאוזבקיסטן, בן 17, הולך בדרכו של ההודי ניהאל סארין, שעשה זאת לפני מספר שבועות, ונכנס למועדון היוקרתי. נראה לאן יגיעו הצעירים הללו, שעדיין בגיל תיכון, בשנים הקרובות.
למעשה, לשניהם יש בדיוק אותו מד כושר – 2652, כשאיתם גם שירוב הותיק (בן 49)



באליפות אירופה לנשים, אתמול היה סיבוב 11 ואחרון , הישראלית הבכירה מרסל אפרויימסקי(2446) השיגה עוד ניצחון על יריבה נוחה וסיימה עם 6 מתוך 11, אך זו לא תחרות טובה שלה, והיא מסיימת רחוק מהצמרת, למרות שהיתה מדורגת 6 לפני התחרות (מתוך מעל 100 מתחרות). היא יורדת ב 30 נק' מד כושר, אך נותרת טופ 50 בעולם לנשים.

מישל קטקוב (2137) ורונית לויתן (2012) שיחקו היום זו מול זו, ולויתן היא זו שניצחה, וסיימה בצורה יפה מבחינתה את התחרות עם 5 נקודות ועליה יפה במד כושר. קטקוב בסיכומו של דבר יוצאת מעט מאוכזבת, אך צברה נסיון.

הזוכה בתחרות היא דניאליאן הותיקה מארמניה (2407), ואחריה שחקניות מאוקראינה, פולין, ארמניה, אזרבייג'אן, גרוזיה, אסטוניה, רוסיה, בלארוס, ו…..צרפת.

אתלטיקה / אלכס דוקורסקי

אליפות העולם לנוער

15:55: גמר הקפיצה לגובה – יונתן קפיטולניק בן ה-18 הוא אלוף אירופה לנוער, עת זכה בתואר היבשתי באסטוניה לפני חודש וחצי כשקבע שיא אישי מצוין של 2.25 מטרים. חניכו של המאמן אנטולי שפרן ינסה לקטוף גם את אליפות העולם, כשיתייצב לגמר (לא נערכה תחרות מוקדמות) בבירת קניה. שיאו האישי הוא הטוב בשדה ויהיה מאוד מעניין לראותו קופץ.

18:10: גמר 200 המטר לגברים – חניכו של המאמן איגור בלון קבע תוצאה נהדרת של 20.49 שניות בחצי הגמר. זמן זה מהיר ב-37 מאיות מהשיא הישראלי בן 12 השנה של דמיטרי גלושצ'נקו, 20.86 שניות, אך לא ייחשב כשיא הלאומי, כיוון שהרוח הגבית אשר נשבה, 2.3+, היתה מעבר למהירות המותרת, עד 2.0+, לקביעת שיא. הערב, בלסינג, בן ה-17 ותשעה חודשים, יוכל להפוך לאחד השיאנים הלאומיים הצעירים ביותר בתולדות האתלטיקה הישראלית, כשירוץ במקצה הגמר היוקרתי של אליפות העולם לנוער.

שידור ישיר בערוצים 55 ו-56.

לפוסט הזה יש 81 תגובות

  1. זו פעם שניה שאינטר אלופה ואז יוצאת במכירת חיסול. מסכים שחכימי המגן הטוב באירופה. עדיין יש סגל נוצץ ואם זאפאטה בסוף יגיע עדיין אחשיב אותם פייבוריטים. אבל מוקדם לדעת כרגע זה יכול להיות אסון כי אינצאגי סימן שאלה. נקווה שרומא שגם המאמן שלה סימן שאלה תעבור את אינטר בסוף העונה

    1. אני הייתי מוכר עכשיו את לאוטרו ועושה כסף טוב כי לאוטרו בלי לוקאקו לא ממש שווה ויראו את זה השנה לדעתי, ואני מעדיף את זפאטה על פניו בלי אפילו לחשוב יותר מידיי.
      לגבי רומא – הכל נעשה נכון מבחינת שחקנים בקיץ של רומא, אפילו העזיבה של דזקו כי הביאו את אברהם במקומו שהוא הרבה יותר טוב לדעתי, והבעיה היחידה שלי עם רומא זה עם המאמן – מוריניו, כי אני חושב שנשאר לו רק השם, ולאחרונה הוא רק הורס קבוצות ולא עושה יותר מזה.

  2. ההתרסקות של ולורדה נראתה מפחיד. כרגיל איתו הוא פשוט טיפס חזרה לכביש ונעמד על הרגליים כאילו כלום לא קרה.

  3. תודה לכולם ושבת שלום. לא ציינתי כי בשעה 15:55 יערך גמר הקפיצה לגובה באליפות העולם לנוער (לא נערכו מוקדמות במקצוע). יונתן קפיטולניק, אלוף אירופה לנוער ובעל שיא אישי של 2.25 מטרים (התוצאה הטובה בשדה), ישתתף בתחרות ויהיה כמובן אחד המועמדים לניצחון. מאמנו של יונתן הוא אנטולי שפרן.

  4. השבוע נערך גם טורניר המסטרס בטניס בסינסינטי שבאוהיו.
    היום יתקיימו חצאי גמר הגברים:
    20:00: דניאיל מדבדייב – אנדריי רובליוב.
    01:00: אלכסנדר זברב – סטפנוס ציציפאס.

    כל ארבעת השחקנים יהיו גם בין המועמדים להגיע לשלבים הגבוהים מאוד באליפות ארה"ב הפתוחה, שתתחיל בסוף אוגוסט.

  5. כאחד האנשים היחידים בארץ שצופה בשידורי הבוקר והערב של אליפות העולם עד גיל 20 באתלטיקה מקניה, אני מרשה לעצמי לציין מס' נק':
    1. כרגיל מרענן ביותר לראות שיאים אישיים נשברים ונמחצים על ימין ועל שמאל, כמו גם שיאים לאומיים וקבוצתיים. בין אם זה הגובה של האצטדיון או כל גורם אחר – זה מוסיף לעניין
    2. היעדרות מדינות מובילות (ארה",ב, סין, בריטניה, אוסטרליה ועוד) מבאסת אמנם, אבל פותחת צוהר למדינות אחרות (ג'מאייקה, בוטסוואנה, קניה ועוד) לנצוץ.
    3. כל כך הרבה פסילות.. בסםרינטים, ביידויי פטיש, במשוכות, ועוד ועוד ועוד.. גם מוסיף לאקשן
    4 השידור בערוץ הספורט (מלובני לבד ביום ה', מלובני עם דני בורשבסקי ביום ו', ניר קפלן עם דני בורשבסקי עד כה בשבת) בינוניים במקרה הטוב וחסר ערך מוסף שאין אותו לצופה כמוני, שלפעמים מרגיש שהוא מבין יותר מאשר השדר והפרשן, ובאמת שזה לא נובע מיהירות אלא מעשרות שנות צפייה (ופעילות) ועניין אדוקים בספורט. מצד שני, לא הייתי מחליף את ההתלהבות של מלובני בשדר שאולי מבין יותר אבל אדיש ומנומנם. אבל כן חסר לי ויינגרטן כזה, שיכניס פלפל והבנה בעומק הדברים.
    5. כדי להבין מה קרה עם אפריפה צריך היה לראות גם את המוקדמות וגם את החצאי גמר. בשביל שאפריפה ישתחל לגמר היו צריכים לקרות כמ ניסים ולמזלו במקצה שלו (השני מתוך שלושה מקצים בחצי הגמר) הרוח החליטה להשתולל (זה לא קרה לה במקצה הראשון והשלישי למרבה התדהמה) והייתה מהירה ב2 מ' יותר מאשר במקצים האחרים. זה יצר תוצאות הזויות במקצה שלו והעלה אותו לגמר, על אף ששיאו ושיא האליפות שנקבע במקצה שלו (21.13 ש') לא יוכרו בשל הרוח.
    6. תחרות שבה הלך קנייתי זוכה בתחרות ההליכה ל10 ק"מ היא יוצאת דופן ומעידה על כך שדבר אינו צפוי באליפות הזא.
    7. קשה להעריך מה יעשו קפיטולניק ואפריפה הערב. לגבי קפיטולניק, ובהיעדר מידע על יריביו (גם בשל העובדה שלא היו מוקדמות והמתחרים נבחרו מלכתחילה לגמר) – קשה עד בלתי אפשרי להעריך. מקווה שלא ישגה כמו המועמד הצרפתי לזהב בקפיצה למוט שהתחיל בגובה התחלתי גבוה מדי וסיים אחרון וללא קפיצה מוצלחת. קיצר, תתחיל נמוך קפיטולניק, צבור בטחון.
    לגבי אפריפה – מקום 6 יהיה הישג מצוין. שיא אישי יהיה יפה. שיא ישראלי יהיה מכובד.
    8. ריצות השליחים (400 ו-100) לגברים הולכות להיות מעניינות מאוד. איכשהו הקנייתים המארחים קבעו את הזמן הטוב ביותר ב100*4, ואקוואדור הדהימה שעלתה לגמר ה400*4 עם תוצאה נפלאה. שווה צפייה מחר.

    1. צודק גם לגבי היעדרות חלק מהמדינות המובילות. כנראה הגורמים לכך הם שילוב של הקורונה יחד עם ייחוס חשיבות לא גדולה לאליפויות האלה. בכל אופן, הרמה עדיין אכן גבוהה מאוד.

  6. 100 מש' גברים שיא בלתי נתפש לזויה הצרפתי/אוסטרלי 12.73 ש'.
    נכון, המשוכות נמוכות יותר מאשר בבוגרים, אבל, וזה אבל בהדגשה גדולה – זה שיא בלתי נתפש

  7. זיו, תודה על ההערות המעניינות. לגבי סעיף 6, של ההליכה. הקנייתים והאתיופים אינם מתחברים למקצועות הללו ורואים בהם משהו לא טבעי. מעבר לזה, מקצועות ההליכה מתקיימים בתדירות נמוכה יותר והפרסים שמשולמים בהם נמוכים בהרבה מהתגמולים במירוצי הכביש. ניתן להניח שאילו האתלטים ממזרח אפריקה היו רוצים להתמקד בתחרויות ההליכה, הרי שהיו מגיעים להישגים טובים גם שם.

  8. מקסיקני שני עם שיא לאומי מתחת גיל 20 44.98 ש'.
    דרום אפריקה עם מקומות שלישי ורביעי עם שיא אישי של שניהם.
    אגב, כל הרצים בגמר עם שיא אישי, מלבד האחרון שסיים עם שיא עונתי.
    מצדיק את ההנחה שאוויר דליל תומך בריצת 400 מ'.
    מה שהבטסוואני עשה מה80 מ' האלרונים ועד הסיום היה בלתי נתפש

  9. קפיטולניק נראה מדהים ועובר 2.19 מ' בנסיון ראשון. הוא עם לוח נקי מפסילות.
    האיטלקי שהיה עם לוח נקי פוסל בנסיון ראשון ב2.19 מ'.
    מדלייה יש, מה שנשאר לראות הוא הצבע.

  10. הפולני בחוץ.
    נשארו קפיטולניק והאיטלקי שעולה גובה עם שתי פסילות ב2.19 מ'.
    כך שזה או זהב או כסף.
    קפיטולניק עבר בנסיון הראשון 2.19 מ'.
    שיאו האישי של האיטלקי 2.22 מ', של קפיטולניק 2.25 מ'.

  11. שיא עולם ב200 מ' נשים עם כוכבית ענקית, שתי הנמיביות הזוכות עם הסקנדל הנוכחי באתלטיקה העולמית, עם רמות טסטוסטורןן גבוהות מהנורמל שהביאו את איגוד האתלטיקה למנוע השתתפות של נשים במירוצים מעל 400 מ' ואיפשרה בצעד תמונ את ההשתפות בספרינטים הקצרים, מה שיצר את התסבוכת הנוכחית.
    ועכשיו….. אפריפה בגמר ה200 מ' לגברים.
    מאחל לו לקבוע 21.75 ש' עם רוח חוקית

  12. רק עכשיו אני רואה… קפיטולניק הענק לא רק אלוף העולם אלא שובר את שיאו האישי עם 2.26 מ'.
    הבחור משכמו מעלה מבחינות רבות.
    כל הכבוד

            1. לא כתבתי שרימה. חושב שבתקופתו צריכת החומרים השונים היתה עניין די נפוץ והבדיקות לא הצליחו לעמוד בקצב השימוש.

              מצד שני, הוא היה אתלט מוכשר באופן יוצא דופן, שהגיע ממדינה בעלת היסטוריה של הצטיינות באתלטיקה.

            2. אכן, היו לו תוצאות אדירות במשך שנים ובכל הגילאים

            1. יותר חשוב – נקודת אור לקבוצה בחושך של המירוץ הזה

            1. מה לעשות אבל שכותרות כאלה חשובות לחשיפה של הענף.

            2. כן, אני בספק כמה יודעים מה זה וואלטה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט