השחקנים הטובים בליגה לכל עמדה – 2 / הגולש AD

השחקנים הטובים בליגה לכל עמדה – 2 / הגולש AD

הפרק הקודם – פוינט גארדים.

בהכללה – אני רואה בתפקיד הסקנד גארד את המוציא לפועל, הסקורר, אבל בדרך כלל גם מוסר לא רע, וכדאי שתהיה לו יכולת הובלת כדור.

מקום 5: דונובן מיצ'ל

מיצ'ל הוא שחקן שאהוב עליי, במיוחד בגלל סגנון המשחק שלו. מיצ'ל יודע לעשות הכל – אם זה לחדור, לצלוף משלוש, להטביע – יש לו כמעט כל מה ששחקן צריך בהתקפה. מיצ'ל קצת חסר מזל בפלייאוף, ומשחק בקבוצה שלא מצליחה להתרומם מעבר לעונה הסדירה. יתכן שיהיה לו טוב לעבור קבוצה.

סטטיסטיקה: 26.4 נקודות ב-43.8% מהשדה, 38.6% משלוש, ו-84.5% מהעונשין. בנוסף הוריד 4.4 ריבאונדים ומסר 5.2 אסיסטים. מדד +\- 5.4.

סטטיסטיקה בפלייאוף: 32.3 נקודות ב-44.7% מהשדה, 43.5% מהשלוש, ו-82% מהעונשין. מדד +\- 1.9.

מקום 4: כריס מידלטון

העונה השתיק את כל המבקרים שלו ונתן פלייאוף לפנתיאון, אבל הוא חייב לשפר את היציבות שלו במשחקים, ולדעת להתעלות על עצמו למשל במשחקים בהם יאניס חסר דוגמת המשחק בפלייאוף נגד אטלנטה שבו יאניס נפצע – מידלטון סיים עם 16 נק', 6/17 מהשדה, ו-0/7 משלוש ב-36 דקות. לדעתי אם מידלטון ישפר את האלמנט הזה במשחקו הוא יהפוך לאולסטאר.

סטטיסטיקה: 20.4 נקודות ב-47.6% מהשדה, 41.4% מהשלוש, ו-89.8% מהעונשין. בנוסף, הוריד 6.0 ריבאונדים ומסר 5.4 אסיסים. מדד +\-4.3.

סטטיסטיקה בפלייאוף: 23.6 נקודות ב-43.8% מהשדה, 34.3% מהשלוש, ו-88.7% מהעונשין. מדד +\-5.2.

מקום 3: ג'יימס הארדן

אין ספק שהארדן הוא אחד השחקנים הפחות אהובים בליגה, והמעבר לברוקלין לא הוסיף יותר מדי אהבה אליו (אלא אם כן אתה אוהד ברוקלין), אבל אי אפשר להתכחש לזה שאתם צופים באחד משחקני ההתקפה הטובים בהיסטוריה של ה-NBA.

הארדן קלע משובח ויציב, שהשנה גם הראה לנו שהוא יודע למסור אסיסטים, והרבה. דירגתי אותו עם הסקנד גארדים למרות שאפשר לטעון שהאופן שבו הוא משחק, בעיקר העונה, הוא פוינט גארד. אני מניח שאם הארדן לא היה נפצע בפלייאוף ברוקלין היו הולכים עד הסוף.

סטטיסטיקה: 24.6 נקודות ב-46.6% מהשדה, 36.2% מהשלוש, ו-86.1% מהעונשין. בנוסף, הוריד 7.9 ריבאונדים ומסר 10.8 אסיסטים. מדד+\- 2.3.

סטטיסטיקה בפלייאוף: 20.2 נקודות ב-47.2% מהשדה, 36.4% מהשלוש, ו-90.3% מהעונשין. מדד+\-6.1.

מקום 2: דווין בוקר

השחקן הכל כך אנדרייטד הזה, שכל השנים האלו ירדו עליו שהוא שחקן של מספרים בלבד, השתיק את כולם עם פלייאוף לא מהעולם הזה, ובכללי עונה מעולה, ועם העלאת מסת שריר בצורה רצחנית הוביל את פיניקס עד לגמר שם נתן תצוגת שיא שלא הספיקה.

סטטיסטיקה: 25.6 נקודות ב-48.4% מהשדה, 34.0% מהשלוש, ו-86.7% מהעונשין. בנוסף הוריד 4.2 ריבאונדים ומסר 4.3 אסיסטים. מדד+/-4.9.

סטטיסטיקה בפלייאוף: 27.3 נקודות ב-44.7% מהשדה, 32.1% מהשלוש, ו-90.5% מהעונשין. מדד+/-5.1.

מקום 1: לוקה דונצ'יץ'

ציפיתם לראות מישהו אחר כאן? כמו במקרה הארדן שמתי אותו סקנד גארד ולא פוינט כי אני לא כל כך צופה בו פרט למשחקים בבועה וכמה משחקים פה ושם. שחקן שלפי דעתי הולך להיכנס למינימום טופ 15 בהיסטוריה של ה-NBA. שחקן כל כך טוב ושכל כך כיף לצפות בו – אם זה סל ניצחון מדהים, או אסיסט בין הרגליים, לצפות בלוקה זאת חוויה ואם יהיה לו פרטנר יותר טוב מפרוזינגיס אז השמיים הם הגבול בשבילו.

סטטיסטיקה: 27.7 נקודות ב-47.9% מהשדה, 35.0% מהשלוש, ו-73.0% מהעונשין. בנוסף, 8.0 ריבאונדים ומוסר 8.6 אסיסטים. מדד+/-2.5.

סטטיסטיקה בפלייאוף: 35.7 נקודות ב-49.0% מהשדה, 40.8% מהשלוש, ו-52.9%  מהעונשין.

בשבוע הבא: סמול פורוורדים

לפוסט הזה יש 31 תגובות

  1. גם הארדן וגם דונציץ פוינט גארדס, כאשר דונציץ ראשון בליגה (לדעתי הטוב בעולם אם יאניס), והארדן ממש אחריו.כריס מידלטון שייך לעמדת הSF.
    .
    בכללי השוטינג גארדס שזה העמדה החלשה בליגה כיום לדעתי הם בוקר ודונבון מיטצל, אחריהם ברשימה יש גיילן בראון בראדלי ביל וקיירי ארווינג.

  2. עשית פה סלט…. בגלל שהארדן ודונצ'יץ' לא היו ברשימת ה-PG, אז חטאת ושמת אותם כאן. סוג של טעות נגררת.
    .
    בנוסף, עם כל ההארכה שלי לבוקר, הוא ממש לא לפני הארדן. בוקר קלעי מרשים מכל טווח ויכולת ליצור נקודות, אבל הארדן פשוט עולה עליו התקפית ובניהול המשחק (בשורה התחתונה, הארדן כרגע שחקן טוב ממנו).
    אם אני מוציא את המובן מאליו מכאן (דונצ'יץ' והארדן), אז בוקר ומיטשל חולקים את מקומות 1-2 (אני יתן למיטשל את ההובלה כרגע) ומידלטון שנהנה מהציוות ליאניס במקום השלישי (אם כי אפשר לראות את מידלטון שייך לעמדת ה-SF.
    .
    ברדלי ביל גם צריך להיות כאן, ואפילו גם גיילן בראון מהסלטיקס. כאשר מקולום משלים חמישייה (ולאבין נשאר בחוץ).

  3. בדיוק כפי שכתבו לפני –
    הארדן ולוקה מנהלי משחק,
    אותם משווים לרכזים המובילים בליגה,
    והם מתמודדים בולטים למקומות הראשונים ברשימה.
    .
    ההבנה של חשיבות ניהול המשחק על ידי הכישרונות ההתקפים הגדולים השאירה את עמדת השוטינג גארד הקלאסי דלה יחסית בכישרון.
    בוקר, מיצ'ל, ביל, לאבין, מקולם, בראון מהווים את המובילים בעמדה.
    מעמדה המשולשת שלי, בוקר ראשון.
    אבל בחירה בכל סדר שהוא בין שחקני הרשימה זו בחירה הגיונית.

  4. סליחה כן אבל אני מבין שהפכת למאמן לעת צרה? יש פה שלושה שבחרת שהם לגמרי לא מספר 2 או שזה לגמרי לא המשבצת העיקרית שלהם (לוקה הזקן ומידלטון). מה? איפה קליי? איפה בראדלי ביל? נו טוב…

    1. דקה לפני הפציעה בפלייאוף 19,
      קליי היה בכושר שהיה מציב אותו ראשון ברשימה.
      .
      הבעיה היא שמאז הוא עבר 2 פציעות קשות.
      הלוואי ויחזור להיות אותו קליי.
      אבל עד אז, לצערי, פשוט אי אפשר לדעת.

      1. כמו שכתבתי לוקה הוא לגמרי לא 2. הארדן שיחק בפוינט רוב הקריירה למעט התקופה הקצרה עם ראס. מידלטון לא שיחק 2 בכלל רק בפליאוף הזה בגלל הפציעה של דיווינצ'נזו. מידלטון הוא 3 הכי קלאסי שיש. ברגע שאתה עושה בחירות כאלה אתה לא משאיר הרבה מקום לשחקנים שזה התפקיד הראשי שלהם.. למשל ג'יילן בראון חסר לי מאוד ברשימה הזאת לכן זה צורם. ולשים את מיטצ'ל במקום החמישי? טוב לא חשוב.

      2. ואם מדברים על רוב הקריירה אז איפה קליי תומפסון? הוא חוזר השנה ואין לי ספק שכמו דוראנט יחזור למקום הטבעי שלו שזה מספר 1 ברשימה הזאת.

  5. עמדות בליגה בכללי זה עניין סובייקטיבי, ולכל אחד יש את ההגדרה שלו למה השחקן צריך לעשות בכל עמדה. אני מאמין שהארדן טוב מבוקר, גם אם עברה עליו שנה פחות טובה עקב המעבר לנטס והפציעות, הוא עדיין אחד מחמשת השחקנים ההתקפיים הטובים בעולם, בוקר עוד לא שם, קודם שישפר את היצירה לאחרים. מסכים שלוקה טוב מהארדן, אך זה ממש הטלת מטבע בין השניים אז הפער כמעט ולא קיים. הם שחקנים מאוד דומים

      1. מסכים, אבל במה שהארדן טוב, הוא טוב יותר מלוקה, למשל הסטפבק לשלוש שהוא אחד הנשקים הקטלניים בליגה. בהגנה שניהם פחות או יותר אותו דבר

    1. מילא מיצ'ל לפני בוקר נניח אבל בראון לא לפניו בשום אופן למרות שהייתי מהיחידים שלא הרימו גבה כשהוא קיבל את המקס מבוסטון. אחלה שחקן.

    2. וחייבים להכניס לרשימה הזאת את מר 37 נקודות ברבע. הוא חוזר סוף סוף השנה ויחזור למקום הטבעי שלו בעייני מספר 1.

    1. תודה חסכת לי להגיב (מיטשל אצלך לפני בוקר? נייס נייס, כיף לדעת).
      .
      ולAD – שום לעבור קבוצה, מה זה השטויות האלא, לדוני יש מערכת טובה יותר ממה שיש ללוקה בדאלאס ולהרבה אחרים – הוא שלנוווווו.
      .
      נ.ב. – מידלטון משחק בעיקר SF ולוקה בעיקר PG – שניהם ממש לא SG.

  6. כמה פירגון לבחור שלי מיטשל – כיף לראות 😍🥰
    (בהחלט מגיע לו, הילד עושה פלאים בפלייאוף והשנה גם סחב פציעה שבבירור הפריעה לו).

    1. מיטשל טוב ובריא שווה טבעת אחת לפחות. אצלי בבראקט השנה יוטה הפסידה בגמר המערב רק לפיניקס וגם זה בקושי. התבאסתי כשהוא נפצע וראו שאחרי כן הוא נאבק זה די ברור. מסכים עם כל מיחה בקיצור.

  7. כמה פירגון לבחור שלי מיטשל – כיף לראות 😍🥰
    (בהחלט מגיע לו, הילד עושה פלאים בפלייאוף והשנה גם סחב פציעה שבבירור הפריעה לו).

  8. דיברו מספיק על המיקום הבעייתי של הארדן ולוקה. אבל בעיני החטא הגדל ביותר הוא לשים את בוקר מעבר להארדן!! אם אני רוצה לזכות באליפות אני לא חושב פעמיים ולוקח הארדן במקומו גם עם ההאמסטרינג פצוע. פשוט שחקן ורסטילי בכמה רמות מעל בוקר, ראינו איך המשחק שלו היה נראה כשהוא התבקש גם להיות עושה המשחק וגם הסקורר. יש רמות לדבר הזה…

  9. זו רשימהחא טובה בגלל שלוקה והארדן רכזים ומידלטון ס"פ. מי שעוקבאלרי הנב"א גם אם לא אחרי כל הקבוצות אמור לדעת זאת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט