השחקנים הטובים בליגה לכל עמדה – 1 / הגולש AD

השחקנים הטובים בליגה לכל עמדה – 1 / הגולש AD

הפוינט גארד היא אחת העמדות החשובות שיש. משם בדרך כלל מגיעים אסיסטים ופחות נקודות. אבל זה בדרך כלל…

מקום 5: דמיאן לילארד

אחד הסקוררים הטובים שיש נתן עונה לא רעה בכלל עם 28.8 נקודות, 45.1% מהשדה, 39.1% מהשלוש ו-92.8% מהעונשין. בנוסף מסר 7.5 אסיסטים והוריד 4.2 ריבאונדים ומדד +/- 3.0+.

בפלייאוף זה הפך ל-34.3 נקודות, 46.3% מהשדה, 44.9% מהשלוש, ו-94.0% מהעונשין.

 אבל, וזה אבל גדול, לילארד נמצא בקבוצה שלא מצליחה להתעלות על עצמה בפלייאוף חוץ מהעונה ההיא ב-2019, אז הוא התעלה על עצמו בכל צורה אפשרית, ולקח את הטרייל בלייזרס לגמר המערב שם הם הפסידו לגולדן סטייט.

מקום 4: קיירי אירווינג

סטטיסטיקה: 26.9 נקודות ועונה נהדרת שהכניסה אותו למועדון ה-50, 40, 90 עם 50.6% מהשדה, 40.2% משלוש ו-92.2% מהעונשין. בנוסף, הוריד 4.8 ריבאונדים ומסר 6.0 אסיסטים. מדד +\- 4.2.

בפלייאוף זה הפך ל-22.7 נקודות ב-47.2% מהשדה, 36.9% משלוש, ו-92.9% מהעונשין. מדד +\- 11.4.

שחקן יעיל מאד מחצי מרחק וג'אמפ שוט מעולה אבל פציע ולאחרונה הוא קצת איבד את הקסם שלו. בנוסף הוא מקרה ראש קשה ושחקן עם אגו ענק שעוד לא הוכיח שהוא אלפא דוג וכנראה שזה כבר לא יקרה. מבחינת הפוטנציאל שיש לו ויש לו הרבה הוא צריך להיות מקום שני אבל פוטנציאל זה רק פוטנציאל. תמיד נזכור לו את הסל נגד גולדן סטייט אבל הוא כבר מתחיל להזדקן.

מקום 3: כריס פול

סטטיסטיקה: 16.4 נקודות, 48.9% מהשדה, 39.5% מהשלוש ו-93.4% מהעונשין. בנוסף הוריד 4.5 ריבאונדים ומסר 8.9 אסיסטים. מדד +/- 4.4.

בפלייאוף זה הפך ל-19.2 נקודות, 49.7% מהשדה, 44.6% מהשלוש ו-87.7% מהעונשין, 3.5 ריבאונדים ו-8.6 אסיסטים. מדד +/- 3.1.

פול אינו אהוב במיוחד באתר אבל אי אפשר להכחיש שהעונה הזאת הייתה מעין מסע גאולה, עם סיום טראגי, לשחקן הנפלא הזה שגם בגיל מבוגר ממשיך להראות לנו שהוא תמיד היה בטופ והוא עדיין שם.

מקום 2: טריי יאנג

סטטיסטיקה: 25.3 נקודות, ב-43.8% מהשדה, 34.3% מהשלוש ו-88.6% מהעונשין. בנוסף, מוריד 3.9 ריבאונדים ומוסר 9.4 אסיסטים. מדד +/- 4.2.

בפלייאוף זה הפך ל-28.8 נקודות ב-41.8% מהשדה, 31.3% מהשלוש, ו-86.6% מהעונשין. מדד+/- 0.4 מינוס.

כמה השמיצו אותו – אמרו שהוא שחקן של מספרים ולא יותר מזה, ואז הוא השתיק את המדיסון סקוור גארדן וביחד עם זה את כל המבקרים. נתן קפיצת מדרגה ענקית בפלייאוף ואני לא אתפלא לראות אותו באחת מחמישיות העונה.

מקום 1: סטפן קרי

סטטיסטיקה: 32.0 נקודות ב-48.2% מהשדה, 42.1% מהשלוש, ו-91.6% מהעונשין. בנוסף, הוא מוריד 5.5 ריבאונדים, ומוסר 5.8 אסיסטים. מדד +\- 3.9.

השנה סטף לא שיחק בפלייאוף.

מה אפשר להגיד על השחקן הנפלא הזה שהשנה לקח קבוצה של פחים והביא אותם לקצה בפליי אין? השנה שלו הייתה פנטסטית ואין אחד שיגיד אחרת. אמנם הוא לא מגן טוב כל כך, אבל יש לו התקפה שלא נראתה מעולם, והוא שינה את סגנון המשחק ב-NBA כמעט לבדו.

נתן עונת סולו לא מהעולם הזה אבל זה לא הספיק. השנה כשקליי חוזר, ועם עוד כמה רוקיז חדשים וטובים, אני רואה אותם בפלייאוף.

בשבוע הבא: סקנד גארד.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
144 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
ברבור שחור
ברבור שחור
07/08/2021 8:02:20

כריס פול לא קשור לאירוע…קח כל רכז סביר ושים אותו בפיניקס והוא נותן לך ממוצעים דומים ופחות איבודי כדור.
איפה דונציץ ? (מקום 0?) אין שום שחקן ברשימה שאני לוקח לפניו כשאני רוצה לבנות קבוצה

גיא רוזן
07/08/2021 8:10:19

????
תראה לי רכז אחד בליגה שמתקרב ליעילות של כריס פול –
יחס אסיסטים איבודים של 4 ל-1, 55% אפקטיבי.
(רמז: אין כאלו. יש אחד שמתקרב)

חגי "התותח" ניסני
07/08/2021 9:02:31
הגב ל  גיא רוזן

אבל גיא אתה לא יכול להתעלם מהסקור הנמוך של פול שמייצר גם פחות איבודים וגם זריקות יותר איכותיות.

גיא רוזן
07/08/2021 9:27:07

"קח כל רכז סביר והוא נותן לך ממוצעים דומים לפחות איבודי כדור".
.
אני מצטער, לא.
לא מכיר עוד רכזי עילית עם יחס אסיסטים איבודים כמו של פול.
עכשיו, אתה "מחזיק כנגדו" בחירת זריקות איכותית?
אני מוצא את זה מוזר, בעיקר לנוכח הביקורת על ווסטברוק.
.
לא כתבתי שהוא כן או לא טופ 5 בעמדת הרכז. דיונים מסוג זה הפסיקו לעניין אותי.
אבל לא ברור לי השמצות לרמת "רכז סביר" שהיה מאבד פחות.
כריס פול רכז היסטורי, hof עוד לפני שהגיע לסאנס, ואחד היתרונות החזקים שלו במהלך הקריירה זה להימנע מאיבודים ולשמור על יעילות מקסימלית.

חגי "התותח" ניסני
07/08/2021 9:30:46
הגב ל  גיא רוזן

אה עזוב אותך הקשקושים האלו. אני רק מדבר על זה שהממוצעים שהבאת צריכים לעבור איזשהו נירמול. אני ממש לא מאוהדיו של פול אבל אי אפשר להתעלם מהגדולה שלו כשחקן – וכמה שאני שונא את המינוח "היסטורי" על משהו כל כך קצר פול הוא רכז היסטורי – לדידי עומד באותה שורה עם ג'ון סטוקטון אם לא מעל אפילו.

גיא רוזן
07/08/2021 9:36:19

אולי בכל הנוגע לאחוז אפקטיבי בהשוואה לכוכבים שלוקחים הרבה זריקות על השמירה שמולם.
אבל אסיסטים/איבודים?
יחס 1 ל-4 , והוא אחד ממוסרי האסיסטים המובילים בליגה.
נרמול במקרה שלו רק מצביע ביתר תוקף על היותו רכז על.

חגי "התותח" ניסני
07/08/2021 9:42:36

אבל זה מה שאני טוען. באופן עקרוני יחס אסיסטים איבודים הוא לא נכון כי לא מעט מהאיבודים נובעים גם מהסקור (צעדים תוקף וכדומה) לכן רכזים עם סקור נמוך יאבדו פחות כדורים והיחס אס/ איבודים יהיה הרבה יותר טוב

עידו גילרי
07/08/2021 9:47:57

חגי , גם אסיסטים נובעים לא פחות מסקור גבוה…

גיא רוזן
07/08/2021 9:55:28

זה יחס, לא כמות.
גם המונה וגם המכנה מושפעים מסקור גבוה או נמוך.

חגי "התותח" ניסני
07/08/2021 10:11:15

להבהרה לאחר שאני מבין שכתבתי את זה לא ברור מה שאני מתכוון הוא ששחקן שהוא עם סקור גבוה (כלומר בעמודת הנקודות יש לו הרבה נקודות ללא קשר לאסיסטים שהוא מחלק) יאבד יותר כדורים היות ולייצר זריקות לעצמו כרוך גם באיבודי כדור (צעדים, תוקף וכדומה) לכן יחס אסיסטים איבודים הוא מדד טוב אך חלקי. מה שאומר שרכזים מדהימים כנאש סטוקטון ופול מן הסתם יהיו על יחס אס/ טוב יותר מסטף, הארדן לוקה או טריי. אך זה לא בהכרח אומר שהם מנהלי משחק טובים או אחראיים מהם.

גיא רוזן
07/08/2021 10:28:52

הבנתי את ההבהרה שלך.
.
לא נכנס להשוואת. בטוח לא לקרי (מקרה מצוין בו כמות האסיסטים הנמוכה זה נתון שלא מלמד אודות עד כמה הוא מנהל משחק נהדר. מעטים השחקנים שמתחילים להשפיע כמוהו כאשר הכדור לא בידם).
.
ועדיין,
נתוני פול,
גם בהשוואה לרכזים שהם לא סקוררים, גם בהשוואה למנהלי משחק שמחזיקים פחות בכדור (דיימונד גרין), גם בהשוואה לרכזים שמשחקים פחות דקות או יותר דקות מול הרכבי מחליפים –
הם נתונים אדירים.
יחס של 1 ל-2 הוא יחס מצוין.
יחס של 1 ל-4 זה יחס פסיכי.

חגי "התותח" ניסני
07/08/2021 10:33:56

גיא אני איתך לגמרי. מי שמשמיץ את פול לדעתי העניה לא מבין כדורסל. עד כדי כך זה פשוט.
.
ולאחר מחשבה נוספת הניסוח אחראי הוא לא מדויק. בוא נגיד כך שיחס אסיסטים איבודים מעיד על משחק אחראי.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/08/2021 10:36:34

לכל גדולי הרכזים הטבעיים (כולל כאלו כמו מג'יק ששיחקו בסגנון של רכז טבעי שבו המסירה לפני הקליעה לעומת אוסקאר שהיה ברור מוביל בעמדת הרכז בדומה לקארי) היה סקור נמוך. ראה נתוניהם של מג'יק, קוזי, אייזיאה ת'ומאס המקורי, פרייזר, סטוק, קיד, נאש, טייני ועוד.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  גיא רוזן

חחחח גיישון מאחוז אפקטיבי עברת ליחס איב אס זה ממש הדרדרות 😂😂😂😂 איבדת את המיד ריינג נרטה לי

חגי "התותח" ניסני
07/08/2021 9:02:53

אני מנחש שהוא יוצב עם עמדה 3 כמו לברון.

thejanitor
thejanitor
07/08/2021 23:06:07

פחחח, קל המקלדת להגיד שקח כל רכז סביר והוא נותן לך ממוצעים בלה בלה, בפועל פיניקס לקחו את פול בתור רכז והקבוצה קפצה מחוץ לפליאוף למקום שני עונה סדירה וגמר אן בי איי

brooklyndror
brooklyndror
07/08/2021 8:51:45

אין מצב שלילארד מתחת לאירווינג. אתה לא יכול להתעלם מהסיטואציה ומהצוות שמקיף אותם. לאיררוינג תמיד היה צוות מסייע איכותי שהוא לקח לשום הישגים. תחליף קבוצות בינו ולילארד ולילארד היה מגיע להרבה יותר (אפילו רק בזכות שהוא לא היה מחרב את חדר ההלבשה) ואני בספק אם הבלייזרס רואים בכלל פלייאוף עם אירווינג בתור האלפא שלהם.

AD
AD
08/08/2021 1:12:55
הגב ל  brooklyndror

הדירוג מתייחס ושנה הארונה ובשנה האחרונה למרות שהיה לו פרטנר טוב(סי ג'י מקולום) הוא נכשל טוטאלית בפלייאוף

עידן
עידן
07/08/2021 9:06:10

כריס פול מקום 5.
את 4 הראשונים סדרו כראות עיניכם-סטף קרי גיימס הארדן לוקה דונצ'יץ ודמיאן לילארד

עידן
עידן
07/08/2021 9:09:34
הגב ל  עידן

והארדן רכז.זה התפקיד שהוא הכי טוב בו.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

יש הבדל עצום בין מספרי 1 שחקנים שמובילים קבוצות לבד וכל עאב מקבלים את ההגנות הכי חזקות והשומרים הכי טובים למספרי 2 והיתר….פול וקיירי לא מספרי 1…הם כבר לא ברשימה .

1. לוקה
2. סטף
3. טריי
4. הארדן
5. דמיאן
6. מורי
7. מוראנט
8. ראס
9. פוקס
10. גרו

thetroll
thetroll
09/08/2021 14:36:16

1. סטף מקום ראשון וללא כל תחרות.
2. דונקיץ'.
3. קיירי
4. לילארד.
5. פול.
טריי לא ברשימה של ה 5 הראשונים בשום צורה ואופן.

thetroll
thetroll
09/08/2021 14:37:20
הגב ל  thetroll

אם אתה חייב להכניס את הארדן תכניס אותו אין בעיה.

asaf
07/08/2021 9:21:44

איה לוקה???

שחר אלוני
07/08/2021 9:39:11

תודה, רשימה טובה, לא ידעתי עד כמה ארווינג צולף באחוזים גבוהים

AD
AD
08/08/2021 1:18:00

אגב המאמן שלו הוא היחיד שעשה עונה כזאת 4(!) פעמים בקריירה

Smiley
07/08/2021 9:48:20

ארווינג לטעמי לא מתאים לטופ-5 בשנים האחרונות. מבחינת כשרון וסקילס אולי כן, אבל זה לא ממש בא לידי ביטוי.
לעומתו, הארדן (שהפך ל-PG במשרה מלאה) ודונצ'יץ' חסרים פה.

Smiley
07/08/2021 9:49:15
הגב ל  Smiley

לדעתי, כיום, הארדן, דונצ'יץ' וקארי הם הטופ 3 בליגה

סתם אחת
סתם אחת
08/08/2021 7:49:24
הגב ל  Smiley

+1

פיני
08/08/2021 15:02:19
הגב ל  Smiley

מסכים

אשך טמיר המקורי
07/08/2021 10:50:36
הגב ל  Smiley

קיירי גם בשום פנים ואופן לא טוב בעמדת הרכז הקלאסי.
הוא מחרב קבוצות ככה.

אשך טמיר המקורי
07/08/2021 10:55:58

מקווה מאוד שפשוט שכחת את לוקה ולא בחרת במודע שלא להכניסו.
שלי:
1. לוקה
2. קרי
3. ג'רו
4. פול
5. הארדן
6. מוראנט
7. לילארד
8. טריי
9. ברוגדון
10. פוקס

חגי "התותח" ניסני
07/08/2021 11:29:43

נרשם אשכוס נרשם. הארדן 5 וטריי 8 (!!!) בלי חרטות נגעתי באדום.

אשך טמיר המקורי
07/08/2021 11:43:49

מה אתה נחרד כ"כ?
הנה סתם שני דירוגים אקראיים שנכנסתי אליהם להשוואה, אחד טריי 8 השני 11.
https://primetimesportstalk.com/2021/06/03/2021-nba-rankings-top-10-point-guards/
https://www.persources.com/ranking-top-30-point-guards-2020-2021-nba-season/

גיא רוזן
07/08/2021 11:45:36

גן אני בהלם טוטאלי. ימות המשיח, או סוף העולם –
מי מהם בטוח בדרכו.
הארדן חמישי בין הרכזים.
וואו.

אשך טמיר המקורי
07/08/2021 11:51:41
הגב ל  גיא רוזן

ריאלי מאוד לפי היכולת השנה.
מצד אחד הפך לשחקן רעיל (הוכח בעבר שהוא מנהיג רע מאוד), מצד שני שדרג מאוד את ברוקלין והיה "האיש" שם.
מצד שלישי היה פצוע הרבה, מצד רביעי הוא צ'וקר מוכח.
בסיכום העונה+פלייאוף, אין ספק שלוקה, קרי וג'רו היו טובים ממנו (ג'רו משחק ב-2 הצדדים ועשה את השינוי הגדול במילווקי שהוביל לאליפות.
פול? לא רק שהגעתו סחבה את פיניקס לטופ של הטופ, גם כששיחקו יחד ביוסטון היה ברור שהוא השחקן הטוב יותר – בטח כשהכסף מונח על השולחן.

חגי "התותח" ניסני
07/08/2021 11:50:59

להיפך לא האמנתי שטריי יגיע כל כך גבוהה… וגם הארדן

אשך טמיר המקורי
07/08/2021 11:52:02

דירוג ריאלי לחלוטין

אשך טמיר המקורי
07/08/2021 11:53:18

לעומת הדירוג שלי בדירוגים ברחבי האינטרנט מופיעים הרבה ראס וסימונס בעשירייה (דירוגים עדכניים).
לך תבין

חגי "התותח" ניסני
07/08/2021 12:00:58

אם נדבר רגע ברצינות כמובן שאני חושב אחרת אבל בהחלט יכול לקבל את הדירוג שלך.

thetroll
thetroll
09/08/2021 14:41:20

קרי
לוקה
החוצה – ג'רו שחקן נחמד אבל לא בענף
קיירי (הטוב ביותר מכל האחרים).
פול הארדן ולילארד תערבב איך שבא לך.
כל האחרים מוראנט ושות' משתלים לטופ 10 מלמעלה או קצת מלמטה.

Guy
Guy
07/08/2021 10:59:49

כל מי ששואל איפה לוקה, כנראה הבחור לא מחשיב אותו כרכז או את הארדן ויופיעו בעמדות אחרות למרות שלדעתי זה מעט מטעה כי הם בסהכ כן רכזים לכל דבר.
לא חושב שקיירי צריך להיות מעל לילארד אבל אין ספק שקרי ראשון.
בכללי פחות מתחבר לרכזים שהם סקוררים יותר כמו קרי, קיירי, לילארד וקצת זונחים את הניהול משחק אוהב יותר אולד סטייל שבאמת מרכזים כמו כריס פול שעדיין נאמן לעמדה, אבל זה רק אני.

דדי
דדי
07/08/2021 15:07:42
הגב ל  Guy

אז מי הרכז של דאלאס ? טים הארדווי ג׳וניור ?
לוקה רכז – נקודה.

Guy
Guy
07/08/2021 18:58:18
הגב ל  דדי

ברור שלוקה הרכז ולא טענתי אחרת סהכ העלתי את ההסבר מדוע לוקה לא ברשימה. כנראה שהוא ייחס אותו לפי העמדה ש"רשומה לו" במקומות כאלה ואחרים משום מה..

jefffoster10
07/08/2021 19:58:49

סחתיין על היוזמה והרעיון לדירוגים, מה גם שכולנו אוהדי ספורט שויכוחי דירוגים הם לחם חוקנו, אבל להרגשתי חלוקת העמדות יוצרת עיוותים- כמו שהזכירו מעלי (לוקה, הארדן, לברון…), הכדורסל היום יותר גמיש והעמדות הרבה יותר דינמיות, כשהרכז היא דוגמה טובה לדינמיות העמדה ולקושי לתבנת אותה.
בכל מקרה- תודה על היוזמה, יהיה מעניין לראות את הדירוגים הבאים.

AD
AD
07/08/2021 20:38:56

הטעות היא שלי למשעה שכחתי מהעובדה שדוצ'יץ' פוינט גארד וחשבתי הוא סקנד

G-dog
G-dog
07/08/2021 21:05:24

פרט לקרי הייתי מסדר אחרת, אני עדיין לא לגמרי קונה את טריי יאנג למרות הפלייאוף הלא פחות ממדהים! אני חושב שהוא עמד מול מאמנים מהפחות חזקים בליגה שאו שלקח להם זמן להגיב (באד) או לא הגיבו כמעט כלל (ריברס), קבוצה שהייתה יותר תוקפת אותו הייתה מרוויחה לדעתי. אם אנחנו מוציאים את הארדן ודונצ'יץ' החוצה (ויוקיץ'?) אז הסידור שלי יהיה:
1. קרי
2. לילארד
3. יאנג
4. פול
5. אירווינג

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  G-dog

הלוואי על כוכבים אחרים בליגה היו שומרים כמו על טריי במקום לתת להם לגלגל את הכדור עד קו ה3 ואז לפנות להם את הדרך…
את טריי תקפו יותר חזק מכל יתר הכוכבים בליגה יחד ב3 שנים שהוא משחק בליגה…

Yp
Yp
07/08/2021 21:32:05

ערב טוב לכולם ותודה ל-AD
דירוג מענין ודי עקבי עם מה שאני חושב . יחד עם זאת יש לי פה תמיהה שאשמח לשמוע דעות עליה : באמת רכז עם ממוצע עונתי של טריפל דאבל לא בין חמשת הרכזים הטובים בליגה ? אפילו אצל שמעון הוא לא מופיע . תמיהה עוד יותר גדולה : אם זה אכן כך , כל התזה שלי לגבי הסטאר פאואר קורסת , כי בעצם ההוספה שלו לא באמת משנה את יחסי הכוחות . אכן זמנים חדשים .

AD
AD
08/08/2021 1:21:08
הגב ל  Yp

יש לי שאלה אליך בחזרה.
אתה באמת חושה שראסל ווסברוק הוא אחד מחמשת הרכזים הטובים בליגה?

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Yp

אצל שמעון הוא מופיע 8. הדירוג שלי נקבע את מי הייתי לוקח אם עכשיו הייתי מתחיל קבוצה מ0 לשנה הקרובה. לא לפי התאמה לקבוצה קיימת שכן ברור שקיירי טוב מראס ליד דוראנט והארדן למשל אבל בתור כוכב בודד הוא מוביל אותך ללוטרי וראס לפלייאוף. מה גם שקיירי אני בכלל מעדיף לדרג אותו sg על בסיס העונה בנטס. אפשר מבחינתי גם לדרג שחקן 1 בכמה תפקידים הארדן למשל 4 אצלי בתור רכז ו1 אצלי בתור sg.

thejanitor
thejanitor
07/08/2021 23:02:29

לוקה לברון וגם שנוא נפשי הארדן חסרים כאן, ברור שעמדות זו הגדרה פלואידית בעיקר בכדורסל של ימינו, אבל אם כבר מגדירים אז עמדה 1 זאת של מנהל המשחק, אי אפשר אחרת, שלושתם מנהלי המשחק הטובים בליגה

AD
AD
08/08/2021 1:15:42
הגב ל  thejanitor

הארדן עם כל הצורת משחק שלו העונה לא משחק על המשבצת של הרכז בברוקלין אז אני ראיתי לנכון לדרג אותו ביחד עם הסקנד גארדים. לברון בכלל אין מה לדבר הוביל כדור מעט מאד השנה ו

AD
AD
08/08/2021 1:17:05
הגב ל  AD

לוקה זאת פדיחה שלי בגלל שאני לא אוהד מאבס וגם אין לי שום עניין לצפות בהם אז אני לא ממש הסתכלתי על העמדה שדוצ'יץ' משחק וכל הזמן ישב לי בראש משום מה שהוא משחק סקנד ולא פוינט אז זאת טעות שלי

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/08/2021 10:39:55
הגב ל  AD

אתה יכול לתקן ולשנות!

Pitzo
Pitzo
08/08/2021 4:24:08

המילה טוב צריכה לבוא עם הקשר, טוב למה, למשל פול, ג'רו, שממקסמים את היכולת במשחק קבוצתי, לעומת שחקנים כמו לילארד, ווסטברוק, שמעדיפים לנהל את ההצגה לבד ויביאו אותך לנקודה מסוימת.
קיירי שהוא מאוד אלגנטי וסופר מוכשר, אבל ינהיג בעיקר ללוטורי ויפרח ליד מנהיג כסקורר. קארי לא רכז קלאסי אבל מאוד קבוצתי ומתאים לשחק עם כל צוות מצד שני ספק אם יכול לסחוב כמה בינוניים לפלייאוף. כמו שכתבו הארדן לוקה ולברון גם סוג של רכזים, למרות שרשומים בתפקידים אחרים. ואם מחשיבים אותם אז לברון הוא הרכז, הטוב ביותר ובפער.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Pitzo

אתה שוכח שפול וגרו כמספרי 1 לא יביאו לנקודה המסויימת שיביאו אותך ראס וודמיאן הם לא מספרי 1. גרו בכלל לא שייך לרשימה הזאת מבחינת קריירה עם כל הכבוד…

Pitzo
Pitzo
08/08/2021 11:48:44

מסכים, למעט ראס ודמיאן שהם כן 1, ולגבי ג׳רו, הקריירה שלו היתה קצת מבוזבזת בקבוצות שלא מתאימות לו.
אבל אם הדירוג הוא על כושר נוכחי, ג׳רו גבוה בדבר הלא מוגדר הזה של הטובים ביותר.

AD
AD
08/08/2021 11:36:24
הגב ל  Pitzo

לגבי הספק שלך אם קרי יכול להוביל קבוצה לבד לפלייאוף. הוא היה מרחק שלשה של לברון מלעשות את זה

Pitzo
Pitzo
08/08/2021 11:53:36
הגב ל  AD

מאמין שפול היה מביא אותם לפליאוף, אולי גם ראס (ואז מתרסק בפלייאוף), אולי גם הארדן… קארי בינתיים נראה לי כמו אחד שפורח בקבוצה פחות כמוביל יחיד (אבל זו רק שנה אחת שהתיאוריה נבדקה ונשען על תחושה של יכולת חסר במאני טיים)

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Pitzo

פול לא היה עושה פלייאוף עם גולדן של עונה שעברה במקום קרי
ראס יש מצב אבל בספק גם

p
p
08/08/2021 7:47:09

איזה הנחה יפה האתר נותן פה לקרי האהוב.
שחקן בשיאו, עם סטטיסטיקה מרשימה, לא הצליח לקחת קבוצה לפלייאוף.
אם הוא כזה מספר 1 בקונצנזוס שמתמודד על השחקן מספר 1 בליגה, נראה לי היה צריך להיות כתם שחור ענק עליו.
כמה קטלו את ווסטברוק באתר (שאני רחוק מתומכיו) על זה שלא הצליח להכנס לפלייאוף או שהגיע מקום 8 לא זוכר כרגע.

חגי "התותח" ניסני
08/08/2021 9:09:11
הגב ל  p

תגובה מביכה

AD
AD
08/08/2021 10:52:50
הגב ל  p

תשמע בלי קרי גולדן סטייט מסיימת מקום אחרון לא זוכר בדיוק את הנתון המדוייק אבל כשקרי לא על על המגרש הם בממוצע העונתי בפלוס מינוס 5- תבין בעצמך לאן זה מתקדם

חגי "התותח" ניסני
08/08/2021 11:20:49
הגב ל  AD

עזוב. סתם הייטר אובססיבי

AD
AD
08/08/2021 11:34:07

ככה זה נשמע

Pitzo
Pitzo
08/08/2021 12:22:27
הגב ל  AD

צריך לזכור שאין שם רכז מחליף סביר, אז ללא סטף הם בבעיה.
סגל של סטפ, ביזמור, אוברה, וויגינס, דריימונד, לוני. לא פחות טוב ממה שיש בפורטלנד למשל. לדעתי אמ וי פי צריך להביא אותם לפלייאוף.
כאן זו דגימה אחת של שנה אחת אז אולי המסקנה לא נכונה, אבל לטעמי העונה גם אם היו נכנסים לפלייאוף זו היתה ברירת מחדל לא הצלחה מיוחדת.
זה לא מוריד מגדולתו של קרי, פשוט מדייק את היכולות שלו לכיוון יותר קבוצתי ופחות אינדיבידואלי.

דה שוט
08/08/2021 11:40:19
הגב ל  p

כל מילה 🙂
1. לוקה
2. הארדן
3. סטף
4. לילארד
5. ראס
6. סימונס
7. יאנג
8. קיירי
9. הולידיי
10. פול

Avner
Avner
08/08/2021 13:28:41
הגב ל  דה שוט

נו באמת..
אני קורא את הכתבה עובר על כל התגובות מנסה לגבש דעה מי עדיף – ג'רו או גרו, בה הבנאדם משום מקום עם הולידיי..
.
בגדול מסכים עד 4, כנראה שהייתי מוסיף פה את השיקוץ, אצלי אח"כ טריי ופול.
קיירי בעצמו אמר השנה שהוא לא הרכז.
ראס וסימונס לא מדורגים כשזה מגיע לפלייאוף מה שמבחינתי פוסל אותם.
הארדן (היה חושך השנה בפלייאוף) נהנה כרגע מהספק – גם בגלל הפציעה, גם כי המשחק שלו לא בעייתי באופן מובהק בפלייאוף (במיוחד כפוינט שפחות מתבסס על 'מגע' והליכות לקו) ובסופו של יום, למרות החנקויות מפוארות, היו לו ריצות פלייאוף נחמדות.

דה שוט
08/08/2021 13:47:38
הגב ל  Avner

מסכים שראס וסימונס חשודים בפלייאוף.
עדיין – אני לוקח אותם לפני אלה שאחריהם. הארדן היה פצוע. לפני כן הוא שלט בליגה.
.
שמעון – סימונס לפני יאנג – פילי עשתה לו עוול. הוא סופרסטאר ועוד יוכיח את זה. תרשום תרשום. ניפגש במכונה 🙂

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

סימונס לא יכול להיות סופרסטאר בליגה הצנועה שלנו בישראל שחקן של 5.5 נק ו7 ריב פה בארץ
ה3 סיב זה לא בגלל ששמת אותו לפני טריי אלא שהוא בכלל מופיע ברשימה

דה שוט
08/08/2021 14:59:53

😂😂😂
הלוואי שיעזוב את פילי השנה תסיימו מקומות 7-4 עוד תתגעגעו אליו

אור
אור
08/08/2021 15:03:02

דה שוט זה לא כזה נכון לחשוב ככה, תחליף אותו בשחקן ממוצע ברמת השכר שלו ואז זו השוואה אמיתית

דה שוט
08/08/2021 15:40:51

צודק אור. עדיין אני חושב שהסיטואציה עשתה לו עוול. מאמנים לא יצירתיים שלא יודעים להשתמש בו נכון. הוא לא רכז ״רגיל״ צריך לבנות לו משחק יותר מהיר ויותר פתוח. הלוואי שיעבור ואז נדע – יכול להיות שאני טועה.

אור
אור
08/08/2021 15:47:11

איפה אתה רואה משחק יותר מהיר ופתוח בפלייאוף? לשחקן שלא זורק שני מטר ומעלה מהסל ואמביד בצבע?

דה שוט
08/08/2021 16:18:11

אמביד לא תמיד בצבע
ב-2018 בפלייאוף קלע 16.3
ב-2019 קלע 14
פילי שיחקה אז משמעותית בקצב יותר נמוך מהשנה. הוא יכול לעשות נקודות ובהגנה הוא פי שניים משאר הרכזים (חוץ מהולידיי)

דה שוט
08/08/2021 16:19:28

אז אולי לא משחק יותר מהיר, אבל אפשר להשתמש בו טוב יותר בהתקפה

הבן הממזר של דנילו גלינארי

דה שוט נהיית גיישון מביא לי מספרים של סימונס שכוללות את קבוצות הזבל הקליר פאת מהסיב ה1?
בוא תן לנו סטט שלו בסדרות מול בוסטון וההוקס.
אל תביא לי בסטט שלו את ווש והנטס חחח זה ממש טנש היה פה
אגב אם על סימונס,שומרים כמו על כוכבים הוא קולע 2.5 נק למשחק

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

הגרלתי קוביה יצאו 3 סיב במכונה דה שוט על סימונס

p
p
08/08/2021 12:24:13

מילא הייטר (שזה לא נכון, אני לא אוהב את ג"ס וקרי אבל מפה עד הייטר הדרך ארוכה), אבל אובססיבי?
נראה לי יש צורך בליטוש הגדרות.
מי שהיו מוכנים להשוות את קרי ללברון ולג'ורדן צריכים להסביר איך הוא לא מוביל קבוצה לפלייאוף.
ראיתי פה שבלי קרי, הקבוצה מסיימת 15 ( לא מסכים, אבל נניח)
לפני שנה, כריס פול הגיע לקבוצה חדשה ומפורקת שאיבדה את הכוכבים שלה, כולם ניבאו לה דשדוש בסוף המערב אם לא מקום אחרון. העונה הסתיימה במקום חמישי בשוויון עם מקום רביעי ובמשחק 7 מול קבוצה שרבים ניבאו לה אליפות.
קרי, בשיטה קיימת שאיבד את כוכב המשנה אומנם, לא הגיע לפלייאוף. ווסטברוק חטף הרבה יותר בעונה עם הישג דומה.

חגי "התותח" ניסני
08/08/2021 13:21:05
הגב ל  p

כן וגם האשך יואל ואני לא הייטרים של לברון. ברור.
.
אתה רוצה לדעת איך? תסתכל על הספסל של הווריורס ועל מצבת הפציעות שלהם השנה. ואם בא לך לנפנף בכריס פול (שאותו אני מאוד מעריך) מעניין למה בחרת להתעלם משגא גאלו ודורט.
ראס שיחק עם ברדלי ביל ופול ג'ורג'.
.
אבל הי אתה לא הייטר

הבן הממזר של דנילו גלינארי

ראס הוביל לפלייאוף גם שלא שיחק עם בראדלי ביל ופול גורג ודוראנט.
גולדן לא עלו לפלייאוף בגלל סטיב קר ודריימונד נראה מישהו עולה לפלייאןף שדריי מס,2 שלו 😂😂😂
השיקצה היה שובת בכלל

לכריס פול הייתה קבוצה הרבה יותר טובה ממה שהיה לסטף עונה שעברה גאלו שגא ושרודר נתנו כמעט 20 נק למשחק כל אחד
כא מהם עולה על כל שחקן שהיה עונה שעברה בגולדן למעט קרי ועולה בהרבה

חגי "התותח" ניסני
08/08/2021 14:00:54

ראס של עונת הmvp היה אדיר בעונה הרגילה (למרות שלדעתי היה צריך ללכת להארדן) הביקורת היא על העונות שבאו לאחר מכן

p
p
08/08/2021 14:04:23

אתה באמת משווה בין הללל שרואים משחקים רק כדי לגדף שחקנים שנואים איתי? נו באמת, זה לא רציני.

אני דיברתי על עונת 2014-15 – דורנט נפצע ולא שיחק רוב העונה. לא היה שום ביל ולא פול ג'ורג', ווסטברוק חטף בראש (בצדק, גם ממני). היה איבקה ואדאמס.

מי אמר שהתעלמתי משגא גאלו ודורט? איפה כולם ציפו שאוקלהומה תסיים? איפה היא סיימה? מה היא עשתה העונה (וכן היו פציעות, לפני ששג"א נפצע לדעתי היו במאזן שלילי של 19-24).

את פול אף פעם לא השוו וישוו (בצדק) לגדולים באמת וזה היה רק דוגמה למישהו שכן הוביל את הקבוצה שלו להישג הרבה יותר מהמצופה.

קרי, לא יכול בעיניי להיות כזה קונצנזוס ולא לקבל ביקורת נוקבת על השגיות נמוכה השנה. כזה כוכב אמור להיות מסוגל להוביל קבוצה לפלייאוף, למרות מה שעברו. (בוא, אולסטאר ובחירה ראשונה איתו, זה לא מה שללברון היה בקליבלנד בקדנציה הראשונה).

סבבה, אני הייטר, באמת אפס ביקורת? זה עמד על הציפיות גם בהנתן הפציעות? באמת שאני לא מבין איך זה מחליק ככה בקלות..

yaniv
08/08/2021 14:22:15
הגב ל  p

הדבר היחידי שאתה שוכח או מתעלם או לא לוקח בחשבון שתכלס בכל עונה אחרת קרי הוביל את גולדן סטייט לפליאוף.להזכירך גולדן סטייט סיימו במקום ה-8 ובכל עונה אחרת(למעט הבועה)זה שווה פלייאוף.אז מבלי להיכנס לויכוח שלכם,יש מצב שראסל שהעלה את אוק' לפליאוף אולי גם היה עף בפלייאין .
ובתור אחד שמכיר אותך שנים לא מעטות פה באתר ואני יכול להעיד שאתה באמת לא הייטר ולא קרוב לזה חייב להגיד לך שהתגובה שלך הראשונה יצאה הייטרית לגמרי(וזה אומר לך אחד ממקימי מועדון ה-ללל לשעבר)

p
p
08/08/2021 14:39:36
הגב ל  yaniv

אוקיי, מקבל. אני לא טוען שאני אוהב את קרי וג"ס, הייתי בצד השני מה שנקרא.
נגדיר את זה ככה, אני הרבה פחות אוהב את גרין ודורנט מאשר את קרי.
קרי שחקן מדהים, MVP פה אחד בצדק, ואני עדיין חושב שנותנים לו וואחד הנחה בדברים ובעיקר על העונה הזאת.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  p

אני לא יודע מה הוא עוד יכל לעשות טוב יותר. הבן אדם שם 30 נק שכל המשחק רדפו אחריו 3 שחקנים. הוא אשם שדריי לא יודע להקפיץ כדור או לקלוע לייאפ? שאוברה שבר קרשים?
ממה שראיתי את גולדן קרי היה מדהים כמעט בכל משחק. אני אגיד ככה אם על לברון היו שומרים כמו ששמרו עליו הוא היה מסיים עם 13 נק כל משחק (גם עם אנתוני דיוויס) ב5 מ15 מהשדה

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  p

לברון היה במזרח אל תשווה למערב. לברון בלי כוכב עם סגל יותר טוב משל קרי לא עשה פלייאוף במערב.
צריך בסגל שיהיו לך יוצרים נורמלים גם אם לא קלעים. מי היה לקרי דריימונד???? הוא אולסטאר כמו שאני אולסטאר. ומאמן פח כמו קר. היה לגולדן קבוצה שהייתה צריכה לעשות פלייאוף ויותר טוב ממפיס זה בטוח אבל קר הפך את כולם שם לפחים וויגינס אוברה וויסמן. נתן לפיסח כמו דריי לנהל את העניינים מי שאשם זה קר ודריי לא סטף. אחרי סטף רדפו 3 שחקנים וקיבל דאבל טים כל ערב לא כמו כוכבים אחרים בליגה שנותנים להם לגלגל כדורים עד קן ה3 ולדדות

p
p
08/08/2021 14:46:00

יש פה הרבה דברים שאני לא מסכים (עדין בדבריי).
לא מבין מה זה אל תשווה. זה לא שלברון הגיע לפלייאוף. הוא סיים מקום ראשון והגיע לגמר. איפה זה ואיפה מקום שמיני ולעוף בפלייאוף. גרין אולסטאר. לא לפי לקסיקון שמעון (שברשותך, אוותר על נסיון שווא להכניס אותו לשם), אלא לפי ליגת הNBA.
לקר יש חולשות, פח הוא לא. סה"כ זה תמיד כיף וברור (גם לי) לשבת מול הטלויזיה ולהיות בטוח שאתה רואה הרבה יותר טוב דברים ממי ששם. במציאות, לרוב אתה לא מכיר את כל התמונה. לקר יש אליפויות ומספיק מהן כדי לשים חותמת שהוא מאמן גדול. גם אוסף כוכבים צריך לדעת לאמן.
ותגיד, אין לי שום כוונה לפשפש בארכיונים, אבל אתה לא קטלת את בילי דונובן באותה צורה?
אז אם פח זבל ובילי דונובן פח (לפי הלקסיקון שלך) אז למה אתה לא אומר שדונובן הרס את השחקנים של אוקלהומה? איך שם הם שיחקו יותר טוב כשפול שיחק איתם?

אור
אור
08/08/2021 15:20:06
הגב ל  p

סתם משהו קטן, זה שגרין היה פעם אולסטאר לא רלוונטי לעונה בה הוא לא היה

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  p

ברור שדונובן הרס את אוק. אם אתה חושב שגרין אולסטאר לבריאות. תקשיב המזרח היה מביך לעומת המערב לכן לברון עשה גמר גם סטף היה עושה גמר. אבל בסדר אם אתה חושב שקרי לא ככ טוב זכותך

p
p
08/08/2021 15:41:31
הגב ל  p

לאור, צודק לגמרי.
הנקודה שזה שחקן עם יכולת (זה לא אולסטאר בסוף הקריירה, אלא שחקן בן 31 שהיה אול סטאר)

דה שוט
08/08/2021 14:55:34

היה לקרי את וויגינס וגרין זה מספיק. הארדן לוקה ולילארד היו עושים עם זה פלייאוף.
P צודק באלף אחוז. מה קשור הייטר?
קרי שחקן ענק בחירה 3 ברכזים שלי אבל לא יכול לסחוב בלי כוכב משמעותי לידו. שנתיים לא עשה פלייאוף כל השאר זה פרשנויות. הארדן לוקה ראס ופול עשו יותר ממנו עם סגלים לא פחות אפורים.
.
לגבי סימונס – נחייה ונראה. אני מהמר שהוא באולסטאר גיים השנה.

p
p
08/08/2021 14:57:17
הגב ל  דה שוט

תודה! 🙂

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

ליליארד לא. לוקה והארדן כנראה כן. אבל תחת קר אני לא בטוח 🙂

ברוך רובין
08/08/2021 15:39:06
הגב ל  דה שוט

הארדן לקח קקטוסים על הגב לפלייאוף שנה אחר שנה אתם זוכרים אם מי הוא שיחק ב2015? , קרי נכשל, P צודק במליון אחוז

ברוך רובין
08/08/2021 15:40:41
הגב ל  דה שוט

שמעון אתה סתם הייטר של לברון, לברון בשיא לא סופר אף שחקן בליגה. אין לי ספק שלברון בשיא לוקח את הקבוצה לפלייאוף בשינה

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

חלאס לברון בשיאו היה נגר (בשיא שאתה קורא לו לפחות) חגג עם סופרטימס במזרח. בא לאלל איי מרוב ניגוב השבית את עצמו וישב בצד הספסל והטריד את כולם. סטפן בשיאו היה פי 10 על לברון, גם דוראנט, גם נוביצקי, גם יאניס וזה רק מהשנים האחרונות

AD
AD
08/08/2021 15:54:59
הגב ל  דה שוט

זה לא אין לי ספק הוא עשה את זה הרבה פעמים בשנים הראשונות שלו קליבלנד
למי שזוכר משחק ה"בריאה" שלו עם ה48 נקודות ואיזה 25 נקודות רצופות כבר אז הוא הוכיח שהוא יכול להוביל נמושות לגמרים ואגב גם ג'ורדן דישדש שנים בבינוניות ואז הגיע פיפן והאליפויות התחילו להגיע אז חלאס להגיד שלברון לא יכול בלי סופרסטאר כי גם ג'ורדן לא יכל

חגי "התותח" ניסני
08/08/2021 16:00:29
הגב ל  דה שוט

נו ברוך אז סטף חזר להיות זה שגמר את הסוס עוד פעם? ואם לא אז מהי המשמעות של "נכשל" (תן לי לנחש. נכשל זה אחד שלא הצליח)

גיא רוזן
08/08/2021 16:07:03
הגב ל  דה שוט

שמעון,
האם יגיע היום בו תגובה שלך תגובה עם נתון?
.
לברון בשיאו (מיאמי, 4 עונות):
מופע "נגרות" של (אחוז אפקטיבי לעונה):
54%, 55%, 60%, 61%
.
ממוצע ל-3 בתקופה המדוברת (שוב, 4 שנים. לא עונה בודדת של חריגה סטטיסטית) :
37%
.
או במילים אחרות –
הנרטיב מכה שנית…

p
p
08/08/2021 16:16:49
הגב ל  דה שוט

חגי, פה אני איתך לגמרי.
אל תפריע לברוך, הוא עוד מעכל את הכובע שפול האכיל אותו אחרי שהוא קבר אותו לפני שנתיים.

p
p
08/08/2021 16:25:01
הגב ל  דה שוט

*לפני 3 שנים

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

גיישון יגיע היום שתבין שקצת צוחקים איתך? נגר הכוונה שאין לו קליעה מי יודע מה בוא אל תרמה אותנו גם יאניס 60 אפקטיבי אבל נגר
במיאמי זה גם לאהדוגמא לכלום הוא היה בסופר טים שהיה עליון בהרבה על המזפח ושיחק איתם די מחורבן למען האמת

גיא רוזן
08/08/2021 16:56:46
הגב ל  דה שוט

תגובה חשודה,
לא נמאס לך לנסות לשכתב את שהתרחש?
פשוט התעלמת מנתון פשוט שלא מסתדר עם הנרטיב שלך.
בין השנים 2011 – 2014,
4 עונות סך הכל,
לברון קלע 37% מהשלשות שלו.
הניסיון הזה להשוות את הסגנון שלו לזה של יאניס,
פשוט (כרגיל) לא קשור למציאות.
.
"בוא אל תרמה…"
.
הרגת, תגובה חשודה.
כתבת שבשיאו לברון היה נגר.
הוכחתי לך שכרגיל אתה מבלבל את המוח,
אז התירוץ שלך הוא סופר טים?
מה הקשר?
37% משלוש.
הוא, תמצא תירוץ חדש שיעזור לנרטיב שלך …

גיא רוזן
08/08/2021 16:59:06
הגב ל  דה שוט

דרך אגב,
תגובה חשודה –
קובי בראיינט, לשיטתך, גם הוא נגר?

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

גיישון אני אומר לברון היה נגר בשנים האלה לא נגר כמו יאניס ולא נגר קלאסי כי הוא ידע לכדרדר אבל נגר שום נתון שתביא לי לא ישנה את דעתי חבל על המאמץ.
קובי היה שחקן כמה רמות עליו הזריקות שלהם גיישון לא אותו קושי ולא אותו אופי לא משנה איזה הנדסת מספרים תביא שיראו שהשיקצה קלע יותר טוב. חבל על המאמץ

גיא רוזן
08/08/2021 17:25:30
הגב ל  דה שוט

כן, אני יודע שחבל על המאמץ לשכנע אותך להתמודד עם עובדות…
.
"לא נגר קלאסי…"
ענק, תגובה חשודה. איך שאתה מתפתל בניסיון להמציא הגדרות חדשות שיתאימו לנרטיב שלך.
.
שוב –
באותן שנים עליהן ברוך כותב,
לברון קלע 37% מהשלשות שלו.
לקרוא לזה נגר זה מגוכח ברמות חדשות.
.
הנדסת מספרים?
.
בוא,
אביא נתון אחד בודד וברור.
לא מדד, לא בחירת שלמדנה אחת, או אפילו תקופה של מספר שנים.
.
נתון קריירה.
.
אחוז ה-3 של לברון "הנגר" ג'יימס בקריירה גבוה מזה של קובי בראיינט.
זו עובדה,
ואין ספין או תעלול שללר ספק תנסה לחרטט שישנה אותו.
.
אני חייב להודות שזה מקסים,
כמות הזמן שאתה משקיע השחקן שאתה לא סובל.
רק מוכיח עד כמה הוא גדול.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

גיישון על השיקצה בקושי שמרו חחח נתנו לו לזרוק מה3 כמו סימונס

גיא רוזן
08/08/2021 18:09:28
הגב ל  דה שוט

איך אתה יודע, שמעון?
ראית רק היילייטס…
.
עזוב,
עשית מעצמך צחוק.
8 פיינלס רצופים (12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 20),
במצטבר 37% מהשלוש.
.
לטעון שמאז 14 לא שומרים עליו מהשלוש זה סתם עוד כזב שאתה אוהב להפיץ לטובת הנרטיב שלך.
.
אתה צפית בפיינלס 20?
שמרו גם שמרו.
עדיין קלע 41.7% מטווח השלוש.
.
אתה מוזמן להמשיך להטריל. זה ממש משעשע…

.

ברוך רובין
08/08/2021 18:33:48
הגב ל  דה שוט

חגי איפה אמרתי שקרי לא סופרסטאר? רק שהוא לא מצליח לסחוב קבוצה כמו דונציץ הארדן… לכן הוא 3 ברשימת הרכזים הטובים בליגה, הארדן דונציץ אתה שם אותם בחמישה של גי ליג ייקחו אותם לפלייאוף.

ברוך רובין
08/08/2021 18:41:39
הגב ל  דה שוט

נכשל זה לא הגיע לפלייאוף, קרי אמור לקחת קבוצה לא משנה אם מי לצדו במערב לפלייאוף, הארדן עשה את זה שנים דונציץ עושה את זה, קרי שהוא שחקן אדיר פשוט לא מסוגל לעשות את זה לבדו

פיני
08/08/2021 15:05:51

אתה באמת לא הייטר של לברון השחקן, אתה הייטר של לברון האיש, הדוש, שחצן, הנרקיסיסט, המלא מעצמו, עם האגו הנפוח והנופח ובוא, בזה אתה לא לבד.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  פיני

אני? הייטר גם של לברון השחקן עצמו

פיני
08/08/2021 15:35:30

דיברתי לחגי

דה שוט
08/08/2021 15:43:30

😂😂😂😂
אבל ברוך צודק – לברון בשיאו היה לוקח גם את הטמיר, יואל, ניסני ואותך לפלייאוף

אור
אור
08/08/2021 15:48:05
הגב ל  דה שוט

במזפח 😉

פיני
08/08/2021 15:46:44

ובכלל, אתה מעריץ שלו, מחזיק ממנו כ"תאגיד", מדרג אותו טופ 3 היסטורי (וזה עוד לפני האליפות האחרונה בלייקרס) ובכלל מתייחס אליו בלי סוף.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  פיני

חייבים רייטינג בתאגיד

Yp
Yp
08/08/2021 16:30:38

אחר צהריים טובים
"אם בארזים נפלה שלהבת" , שחקן העבר הכניס את ראס למקום החמישי ברשימה שלו . זו הרשימה היחידה שהייתי בטוח שראס יהיה בה במקום הרבה יותר גבוה .שמעון , בהחלט ראיתי איפה מיקמת את ראס ברשימה , הפליא אותי שהוא לא בחמשת הראשונים שלך .

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Yp

הוא מעבר לשיאו בשיאו היה אחרי סטף מס 2

דה שוט
08/08/2021 16:59:19
הגב ל  Yp

יוס אני אוהב אותו יותר מאת האחרים אבל אם אני צריך היום לבחור רכז לקבוצה שלי (אובייקטיבית) – זה הסדר. סובייקטיבית – הייתי לוקח אותו לפני לילארד. לוקה הארדן וסטף הם רמה אחרת. כפי שאמרתי למעלה – סטף חייב עוד כוכב על וחצי לידו, לפחות. הארדן ולוקה הם סוג של לברון בשיאו ודוראנט – מה שלא תשים לידם – תעשה פלייאוף. כנראה גם יותר.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Yp

יוסף אגב איפה הדירוג שלך? מה אתה סתם נותן לנו לדרג😎

Yp
Yp
08/08/2021 17:44:14

אהלן שמעון
בדרך כלל מתחמק מזה .
הדירוג שלי מתבסס על שילוב של סטט אישית ווהישג קבוצתי . בגדול , לא שונה בהרבה מרוב האחרים
סטף
cp3
הארדן
לוקה
דיים
אני נותן פה הנחות גדולות לסטף והארדן על סמך הישגי העבר ומניח שבעונה הבאה יהיה להם הישג קבוצתי יותר טוב ( לגבי הארדן מקווה ) . לטעמי , לוקה צריך לעבור סיבוב בפלייאוף כדי לשפר עמדה .
cp3 לדעתי זה no brainer . רכז מהדור הישן ששמורותכבר 4 עונות שהוא גם יכול ליצר סטט.
בדיעבד,נראה שדוק לא השתמש בו נכון.

גיא רוזן
08/08/2021 17:46:44
הגב ל  Yp

בדיעבד, נראה שדוק לא.
.
נשמע מדויק למדי,
כפי שניתן ללמוד הצלחתו של לו במדי הקליפרס.

דה שוט
08/08/2021 17:11:28

גיא – לברון בגמר 2011 עם 32% לשלוש
גמר 2013 עם 35%
וגמר 2012? 19% 3 שלשות מוצלחות מתוך 18 🙂
שמעון צודק – נגר 🙂

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

זה לא יאניס אבל זה לא סטף😎 עזוב הוא סתם מנסה להנדס תודעה דרך מספרים מתעלם מהשמירות קשיי הזריקות סופר טים עידן האנליטיקס הטנשי אבל תן לו לספר לנו שלברון היה קלעי מעולה ויותר טוב מקובי. הכל טוב אני מחייך לי פה

גיא רוזן
08/08/2021 17:37:19
הגב ל  דה שוט

זהו,
חזרנו ל-דה מגוג?
.
להציג נתונים כל כך חלקיים זה מגוכח.
פיינלס 20 יש ללברון 41.7% פיינלס 16 יש לו 37.5% פיינלס 14 51.9%
סך הכל ב-10 פיינלס יש לו 35.2% מטווח השלוש.
אם תתבונן על 8 סדרות הפיינלס האחרונות הנתון כבר מתקרב ל-37%
.
37% ב-8 סדרות הפיינלס האחרונות. 2012 – 2020
אם זה בחשבון שלך ושל תגובה חשודה "נגר",
אז אתה מרוויח ביושר כינוי חדש –
.
"דה פלופ".

גיא רוזן
08/08/2021 17:44:53
הגב ל  דה שוט

דרך אגב, דה שוט,
אם בבחירת נתונים סלקטיבית ודמגוגית עסקינן –
אתה יודע מה האחוז של דוראנט מטווח ה-3 בסדרות הדחה עד לעונה בה הצטרף לקרי, קליי וגרין?
.
(רמז: היו 6 כאלו. רק באחת חצה את רף 36 האחוזים. ב-3 סדרות קלע פחות מ-30%
אז לשיטתך, דוראנט נגר?)

AD
AD
08/08/2021 17:49:19
הגב ל  גיא רוזן

עזןב הם אל נראה לי מבינים את הנקודה שאתה מנסה להעביר

גיא רוזן
08/08/2021 17:52:51
הגב ל  AD

בטח שמבינים.
.
מעדיפים להמשיך להטריל.
(קיץ, והאולימפיאדה מאחורינו. יש משהו אחר לעשות?
תראה את דה שוט. אפילו במשחקי בייסבול הוא צפה. והוא לא מבין כלום במשחק הזה …)

AD
AD
08/08/2021 18:13:04
הגב ל  גיא רוזן

חחחחחחחחח

AD
AD
08/08/2021 18:13:45
הגב ל  גיא רוזן

הגיוני

אור
אור
08/08/2021 18:18:06
הגב ל  גיא רוזן

לא יפה, הוא בא לעודד והתעניין תוך כדי. עכשיו הוא מומחה מספר אחת לפלייאאוט 😉

דה שוט
08/08/2021 21:56:27
הגב ל  גיא רוזן

😂😂😂

ברוך רובין
08/08/2021 19:01:56
הגב ל  גיא רוזן

גיא טוב מאוד הכנסתם אותם למכונה והפעלת כביסה כפולה, דבר אחד שמעון צודק את לברון לא שמרו צמוד, בשיאו הוא היה כל כך חזק כל כך מהיר עם צעד ראשון אדיר שאם הייתה נצמד עליו לזריקה הוא היה שורף אותך ומטביע על הראש, זה היה או לתת לו שלושה חופשית ולהמר על הקליעה או להיצמד ולתת לו שניים קלות, היה כל כך טוב

גיא רוזן
08/08/2021 19:15:59

מאז 2011, לא נתנו ללברון "לזרוק משלוש כמו סימונס".
תחזור למשחק 7 בפיינלס 13.
ה-"נגר" קלע 5 שלשות מ-10 ניסיונות.
2 שלשות פנויות, אחת עם גרין מגיע באיחור (נתן ללברון מטר), 2 שלשות על הראש של קאוויי.
.
כמובן שלא שמרו עליו צמוד כמו ששומרים על קרי.
אין שחקן עם צעד ראשון כזה שזוכה להגנה שכזו.
.
אבל בין זה לבין השטויות שמכתיב הנרטיב של תגובה חשודה,
יש הבדל של שמיים לארץ.

ברוך רובין
08/08/2021 19:53:43
הגב ל  גיא רוזן

ברור כל מילה , זה לבחור את הרעל שלך אי אפשר היה להיצמד ללברון

דה שוט
08/08/2021 22:04:06
הגב ל  גיא רוזן

ס״א נתנו לו לזרוק תראה בסוף הקליעה המשופרת שלו הגיעה רק בקליבלנד. אין כאן שום הטרלה. במיאמי הוא היה על תקן נגר

דה שוט
08/08/2021 21:33:45
הגב ל  גיא רוזן

כל מי שראה את הסדרות של 2011-2013 ראה שלברון ניגר שם. נוביצקי עשה על זה קריירה 🙂 הסטאט האהוב שלך רק מאשש את זה. ברור שהוא קלע טוב ב-20 אבל שמעון דיברה בדיוק על הגירזונים של השנים שצויינו.
תיאלץ לחפש ״דה״ אחר 🙂

הבן הממזר של דנילו גלינארי

צודק לגבי הארדן כל השנים שיחקו איתו גופות ביוסטון ועשה איתם יופי טופי עם נגרים כמו אריזה טאקר וכל אלו. אריק גורדון היה הכוכב שם 😂 זה מתחת לוויגינס חברים יקרים.
הבעיה שהארדן עשה במכנסיים שדוראנט נפצע וחבל מאד

הבן הממזר של דנילו גלינארי

The @FIBA men’s Olympic All-Tournament Team:

Luka Dončić (Slovenia)
Kevin Durant (USA)
Rudy Gobert (France)
Patty Mills (Australia)
Ricky Rubio (Spain)

מסכן פורנייה

trackback

[…] הפרק הקודם – פוינט גארדים […]

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/08/2021 10:42:00

טריי לא יכול להיות בכל מקרה בין חמשת המובילים כי אחוזי הקליעה שלא נמוכים מדי. ובפרט שלוקה בכל מקרה לפניו (גם אם לא עוקבים אחרי דאלאס אמורים לדעת שלוקה הוא הרכז) וגם הארדן.