לבחור מחדש: דראפט 2018 / חגי ניסני

הקדמה לדראפט 2018

הבמה הזו, היא פלטפורמה לדיונים. אני מניח שנראה הרבה מאוד סגנונות של כותבים, כאשר כל אחד לוקח את הבחירות לפי טעמו. אני לא שונה מהשאר. לי היו 2 פרמטרים מרכזיים בבחירות: האחד והמובן מאליו הוא, מי לטעמי שחקן יותר טוב כיום, ומה הוא מביא למשחק כיום. השני הוא מהו מצב הקבוצה בשנה בה השחקן נבחר, ומהו הפוטנציאל שחשבו שיש לשחקנים בקבוצה בזמן של הדראפט. כך למשל שיקגו בחרה בבחירה ה-7 בדראפט הזה. מבחינת הכישרון השחקן הפנוי בבחירות שלי היה ג'ארן ג'קסון ג'וניור. יחד עם זאת, היות ולאורי מרקנן נחשב בתקופת הזמן הזו הבטחה גדולה, בחרתי במישהו אחר שלא נמצא על אותה המשבצת. ליד כל שחקן שמתי בסוגריים את הבחירה המקורית בה הוא נבחר.

נתחיל

1 פיניקס סאנס – לוקה דונצ'יץ' (3) – השמשות חייבים רכז, בטח לאור היכולות של הרכז הפותח שלהם אלפריד פייטון. השילוב של לוקה ושל בוקר אמור להיות חלומי, והם אמורים להתעלות אפילו על הספלאש בראדרס, כאשר שניהם מסוגלים ליצור לעצמם מכל מצב. כמובן שראיית המשחק של לוקה והצורך להיצמד לבוק תייצר סימבויזה שקשה מאוד לעצור אותה.

2 סקרמנטו קינגס – דיאנדרה אייטון (1) – לקינגס ישנה בעיה: הם לא יכולים לשחק בהגנה. ועוד אחת היא שאין להם סנטר נורמלי, ועם כל הכבוד לווילי קולי-שטיין (האמת שאין הרבה כבוד) ולקופוס (אין בכלל כבוד) אז הבאה של סנטר כמו אייטון יכולה לתת המון לקינגס: אתלט עילאי עם יכולות הגנתיות פנטסטיות, שיתפתחו עם הזמן, יכולת למשחק נהדר בפיק&רול עם פוקס, יכולת מצוינת להנעת כדור, ויד רכה מהמיד ריינג' מאפשרים לקינגס להמשיך את הבניה שלהם מבלי צורך לוותר על שחקנים בדרך.

3 אטלנטה הוקס – טריי יאנג (5) – ההוקס בריבילד וכמעט ללא כישרון בקבוצה. כל העמדות בערך פנויות, והשחקן הכי טוב על הלוח ויש שיגידו שהשחקן הטוב בדראפט (מעניין מי זה…) פנוי אז בטח שחוטפים אותו. יאנג יכול לשחק בכל סוג של התקפה, עם כל שחקן והוא תמיד ימצא את הדרך להפוך את מי שסביבו לטוב יותר. היכולת שלו לעבוד על שטחים קטנים וצפופים מאפשרת לו לשחק גם עם מגן טבעת שסותם את הצבע.

4 ממפיס גריזליז – שיי גילג'ס-אלכסנדר (11) – ימיו של קונלי בקבוצה ספורים. הגריזליז נמצאים במצב שברור שחייבים להתניע מחדש את העסק. שג"א יכול לשחק לצד קונלי כמספר 2 ואפילו בסמול פורוורד ויכול כמובן גם להחליף אותו בבוא היום, במידה ויהיה טרייד. בניגוד ללוקה וליאנג שנבחרו לפניו, לשג"א יש גם מה לתרום בצד ההגנתי. והוא בדיוק מסוג השחקנים שהגריזליז אספו במהלך השנים רק יותר מוכשר. הקשיחות כבר נמצאת בילד אין.

5 דאלאס מאבריקס – מייקל פורטר ג'וניור (14) – דירק בדעיכה מוגברת. כשהכוכב הנוצץ של הקבוצה הוא האריסון בארנס ברור שצריך להנחית כישרון, גם אם הוא על העמדה של הכוכב הנוצץ שנמצא על חוזה מוגזם. פורטר ג'וניור הוא כנראה הסקורר הטבעי הטוב ביותר בדראפט הזה, והדבר הכי קרוב שנראה לדוראנט כרגע. יכול לעלות בפרצוף של השומר מהשלוש וזו זריקה טובה עבורו, בנוסף הוא יודע לשחק אוף דה בול בצורה מצוינת ואם ימצא הרכז לשחק איתו בעתיד הוא יוכל אף להפיק מעצמו עוד יותר. רק ללמוד לשחק פוסט אפ ויש לדאלאס את אחד הסקוררים הטובים ביותר בליגה.

6 אורלנדו מג'יק – ג'יילן ברונסון (33) – למג'יק יש לא מעט שחקנים שיכולים ליצור ויכולים גם לספק הגנה איכותית: אייזיק, גורדון וג'ונתן סימונס יכולים לתת הגנה איכותית, ווץ', פורנייה ורוס, ידאגו לשים את הכדור בסל. צריך מישהו שידע למנף את היכולות הטובות של השחקנים הללו ולהוציא אותם מהבינוניות שבה הם מצויים. ברונסון מביא איתו ניהול משחק טוב, יכולת לשחק עם הכדור ובלעדיו, והכי חשוב את היכולת לשים את הכדור מהשלוש, מה שכל כך חסר למג'יק.

7 שיקגו בולס – מיקאל בריג'ס (10) – שיקגו נמצאת בעידן שאחרי באטלר. היא מקבלת שחקן סופר כשרוני כזאק לווין ממינסוטה ועוד בחירות דראפט שהופכות לקריס דאן ולאורי מרקנן. בשביל הפאזל הזה צריך להשלים עוד שחקן 3&D שיוכל לעזור ללווין בהגנה ושידע לנצל את הגרוויטי שהוא יוצר מבחינה התקפית. מיקאל יושב בצורה מצוינת על הבולס. שחקן עם קליעה אמינה מהשלוש ויכול לשמור על עמדות 1-3 בצורה נהדרת כך שביחד עם קריס דאן הם יכולים להיות אחת הגנות הפרימטר הטובות בליגה.

8 קליבלנד קאבלירס – קולין סקסטון (8) – אולי לא השחקן הכי טוב שנשאר על הלוח, אבל הקאבלירס הרגע החתימו את קווין לאב על הארכת חוזה כך שפאוור פורוורד לא מתאים להם כרגע ויתקשה להתפתח. העזיבה האפשרית של לברון ג'יימס משאירה חלל עצום בכל אספקט התקפי של הקאבלירס וברור שצריך למלא אותו איכשהו עם סקור. היכולת של סקסטון, לייצר סלים לא מוטלת בספק, ועל אף שהוא לא יודע כל כך לרכז לא משנה את העובדה שמדובר בסקורר מחונן שקבוצה כמו הקאבלירס, חייבת בשביל העתיד הקרוב ואולי גם לתכניות לטווח ארוך.

9 ניו יורק ניקס – ג'ארן ג'קסון ג'וניור (4) – על אף הנוכחות הדומיננטית של ג'וקים נואה, ועל אף שפורזינגיס נמצא על אותה העמדה הניקס לוקחים את טריפל J מתוך ההבנה שבמידה וזינגר נשאר, אפשר בהחלט לשלב אותם ביחד, וליצור דואו שיכול לשחק גם בפנים וגם לקלוע בצורה מרשימה מחוץ לקשת. צמד שכזה יכול ליצור ריווח נהדר עבור שאר שחקני החמישייה.

10 פילדלפיה 76' – מיילס ברידג'ס (12) – אמנם לפילי יש את סאריץ' ואת איליאסובה אבל אי אפשר ממש לבנות על השניים הללו להיות דומיננטיים, והם יותר על תקן של מחליפים בקבוצה עם שאיפות גדולות כמו אלו של פילדלפיה. ברידג'ס, מיילס ברידג'ס, יכול לתת לפילי את הריווח שאמביד צריך ועוד שחקן שיכול לייצר נקודות כאשר המשחק תקוע.

11 שרלוט הורנטס – מרווין באגלי (2) – באטום אמנם נתן עונה לא טובה אבל הסגל של ההורנטס עדיין יכול לעשות פלייאוף. קמבה צריך עזרה לפני שהוא מחליט לברוח, ומרווין באגלי הוא שחקן שאמור להיות טופ לוטרי והתגלגל עד למקום ה-11. הוא אמנם מועד לפציעות ושומר לא משהו, אבל בארגון הנכון, ועם ההכוונה הנכונה (שלא בטוח שיש להורנטס את זה..) באגלי יכול להיות הגניבה של הדראפט הזה. אתלט בחסד, יודע לשים את הכדור על הרצפה וגם הקליעה שלו יכולה להיות איום עם האימון הנכון. שרלוט חייבת כישרון אם היא רוצה להגיע לאנשהו בשנים הקרובות ובאגלי הוא בהחלט כישרון ענק.

בחירות 12,13 – ל.א. קליפרס – דבונטה גרהם (34), גארי טרנט ג'וניור (37) – הקליפרס הבינו שהחיבור של פול וגריפין לא מביא אותם לשום מקום, והחליטו לפרק את החבילה. המצב כרגע הוא שהקליפרס חייבים כמה שיותר כישרון על מנת להתחמש לקראת העתיד. בקו האחורי יש את בברלי, לו וויליאמס, אוסטין ריברס ומילוש תאודושיס (שלא ממש מצליח להתחבר לליגה בשלב הזה). על הלוח יש רכז יוצר בעל פוטנציאל קליעה, ועוד שחקן שיכול להתפתח ליופי של 3&D. בשלב הזה הקליפרס חייבים לחמש את הקבוצה בכמה שיותר כישרון בין אם כשחקני עתיד של המועדון או כאפשרויות לטרייד בעתיד.

14 דנבר נאגטס – דונטה דיוונצ'נצו (17) – הנאגטס נראים בכיוון הנכון. ג'מאל מארי מראה ניצוצות ויוקיץ' מראה שהוא הולך להיות סנטר התקפי טוב. ההתקפה של הנאגטס נראית סה"כ טובה והבעיה היא ההגנה. יש אמנם לא מעט גארדים בקבוצה בראשם גאריס ששומר מצוין ויכול להיות אופציה התקפית אבל הוא לא מפסיק להיפצע. מוריס טוב התקפית וגם ביזלי, אבל אין את הגארד שידע להיות טוב ב-2 צדי המגרש ולתת האסל לקבוצה. דונטה ידע לתת את מה שצריך והוא גם שלשן לא רע בכלל שיכול ליהנות מראיית המשחק של יוקיץ' ולשחק עם מארי או במקומו בעת הצורך.

15 וושינגטון וויזארדס – מיצ'ל רובינסון (36) – הוויזרדס סיימו פלייאוף יחסית מאכזב עם הדחה כואבת לטורונטו. למרות זאת, זה נראה שכל העמדות שלהם מאויישות טוב למעט עמדת הסנטר אותה תופס מארטין גורטאק. מה שהוויזרדס צריכים זה מגן טבעת איכותי שיכול גם לתפוס לובים מהפריצות המסחררות של ג'ון וול, ומהגרוויטי שברדלי ביל מייצר. מיצ'ל יושב עליהם בול, ונראה שהוויזרדס איתו ועם הישארות של שחקני מפתח נוספים (מרקיף, פורטר ואוברה שמתחיל לצבור תאוצה) יכולים לדבר חזק במזרח ביום שאחרי לברון ג'יימס.

16 פיניקס סאנס – מו במבה (6) – התלבטתי רבות בין גבוה עם פוטנציאל להיות רים פרוטקטור ושחקן שיכול גם לקלוע מהשלוש לבין עוד קלעי. הסאנס אמנם צריכים את שניהם, אבל היכולת הפנטסטית של לוקה לקרוא את המשחק ובנוסף, הגרוויטי שהצמד לוקה – בוקר יוצרים, יכולים לגרום לבמבה לשחק היטב בפאן ההתקפי. בנוסף לקבוצה של לוקה ישנו צורך בשומרים טובים מסביבו וסנטר שיכול להיות רים פרוטקטור בצד אחד ולרווח מהשלוש מהצד השני יכול להיות שילוב נהדר.

17 מילווקי באקס – קווין הרטר (19) – הבאקס אחרי עוד כישלון בפלייאוף ובעיטה נחמדה בתחת מטרי רוזיר. ברור לכולם שיאניס הוא הכוכב של הקבוצה וברור שצריך לעזור לו על ידי ריווח של המגרש. קווין הרטר  מביא איתו קליעה טובה מכל הטווחים, יכולת ליצור לעצמו ויכולת להיות מנהל משחק משני, או אפילו ראשי לדקות מצומצמות. זה עדיין לא מספיק אבל בהחלט יכול לעזור לבאקס להתקדם קצת מעבר לסיבוב הראשון.

18 סן אנטוניו ספרס – וונדל קרטר ג'וניור (7) – משהו רע עובר על הספרס. יש שמועות על מתח עם קוואי. גאסול נראה כמו החתמה תמוהה בסכום שהוא קיבל ובמצבת הגבוהים רק אולדריג' נראה כגבוה רציני. בין אם קוואי יישאר ובין אם יעזוב בטרייד, הספרס צריכים לעבות את מצבת הגבוהים שלהם, וקרטר שדורג בלא מעט מוק דראפטים גבוה, התדרדר עד למקום ה-18, יכול להיות יופי של גניבה של הספרס בדיוק כמו שהם יודעים ואוהבים.

19 אטלנטה הוקס – גרייסון אלן (21) – כמו שכבר ציינו לעיל, ההוקס די פנויים בכל עמדה למעט אולי עמדה מספר 4 שאותה מאייש קולינס. אז בבחירה ה-3 ההוקס בחרו רכז שדוף שהגנה, איך נאמר, היא לא הצד החזק שלו. גרייסון אלן הוא קלעי מצוין, וגם חתכת נודניק הגנתי סטייל פטריק בברלי, שיעזור לסתום את החורים שהרכז השדוף עושה בהגנה, וליהנות מלא מעט מבטים פנויים בעזרת הגרוויטי שיאנג יכול ליצור.

20 מינסוטה טימברוולבס – לוני ווקר (18).

21 יוטה ג'אז – שייק מילטון (54).

22 שיקגו בולס – ברוס בראון (42).

23 אינדיאנה פייסרס – ארון הולידיי (23).

24 פורטלנד טריילבלייזרס – ג'וש אוקוגי (20).

25 לוס אנג'לס לייקרס – ד'אנטוני מלטון (46).

26 פילדלפיה 76 – לאנדרי שאמט (26).

27 בוסטון סלטיקס – מו ווגנר (25).

28 גולדן סטייט ווריורס – רוברט וויליאמס (27).

29 ברוקלין נטס – אנפרני סימונס (24).

30 אטלנטה הוקס – קווין נוקס (9).

נשארו עדיין כמה כתבות פנויות בפרויקט. ניתן להירשם כאן:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/17jbmwh3UIx62GvGMCDgsSgmzT_aFeZcjP_cCFV-h2rM/edit?usp=sharing.

לפוסט הזה יש 51 תגובות

  1. קשה לי להאמין שאם היו לוקחים בחשבון את הפוטנציאל שיש לשחקנים בזמן בדראפט ג'יילן ברונסון היה הולך 6 ועדיין רק מזכיר כמה כישרון יש בדראפט הזה שהולך לרדת בהיסטוריה כאחד ששינה את פני השטח של הליגה

  2. תודה חגי. פתיחה מצוינת לפרויקט שאני צופה לו רבות.
    אחרי ה-5 הראשונים זה מתחיל להיות קצת מורכב לבחור, בוודאי בשלב כזה מוקדם, וברונסון אמנם השחקן הכי מתאים למה שאורלנדו צריכים, אבל זה עדיין מרגיש מוקדם מדי עבורו.

  3. איזה דראפט איכותי זה,
    יש מצב שהוא שהוא ייתן פייט רציני על המקום ה-2 ברשימת הדראפטים הגדולים מכולם (ג'ורדן, אלאג'ואן, בארקלי, סטוקטון. המקום הראשון, ובפער)
    .
    לוקה, קל.
    מקום 2?
    אתה באמת חושב שסקרמנטו אם היו יודעים, היו מוותרים על יאנג?
    אני לא בטוח.
    אייטון אחר כך.
    .
    ברידג'ס לפני ברונסון (לדעתי).
    .
    תודה, חגי.

    1. דירוג היסטורי של הדראפט הזה? ממש מוקדם מידי, ומעבר ללוקה וטריי אני לא רואה כאן עוד שחקנים מרעידים עולמות (אם כל הכבוד לאייטון, ויש). וגם שני אלו, אם כל הכבוד, עוד לא קרעו זוג נעליים.

            1. אתה משווה שחקן כמו פוקס לשחקנים כמו ברקלי או חקים? אם כל האהבה לפוקס, הוא לא בלבל של להצדיק התעלמות משחקן כמו יאנג.

            2. גם טריי יאנג לא בר השווה לג'ורדן

    2. הדראפט הזה לא יתקרב למקום שני.
      המחזורים של 84, 85, 96 וגם 2003 יהיו מעליו כמעט בוודאות. גם 97 חזק ויש עוד. זה ממש מוקדם לקבוע

  4. כיף לקרוא. שאלה: למה שבוסטון תוותר על הבחירה המאוחרת המאוד מוצלחת שלה, בעבור בחירה כושלת? לא הבנתי את הרעיון של לדלג על הטיים לורד בשביל וגנר. יש עוד הרבה בחירות שהייתי מתווכח עליהן, אבל נתחיל עם זה.

  5. קודם כל לא מסכים עם כלום.
    ברור שיאנג הוא אפס שלא יקרה איתו כלום. אז אם אתה לא מפרגן לדנבר עם ההתרסקות של הגב של MPJ, אני חושב שלפחות מגיע לנו לסבול עם ההתרסקות של האופי של טריי יאנג עד לבחירה 14. במינימום.
    חוץ מזה – בסדר, מכובד. מוצלח אפילו.

  6. אהבתי את הקרדיט לגיילן ברונסון, הבחור ווינר על וכל דקה שלו על המגרש לצד לוקה במקום לוקה נראית תורמת לקבוצה

  7. תודה חגי, דראפט מעולה וחלוקה טובה שלך
    אפשר לדון אם ב 2 לא לוקחים את יאנג, גם אם הרוסטר יותר מתאים לאייטון
    די מדהים, כמה בחירות סיבוב שני הוכיחו את עצמם

  8. לגבי לוקה ובוקר זה נשמע יפה אבל קשה לי להאמין שבוקר היה מפנה לילד לבן רוקי את הבמה לעשות ככל העולה על רוחו (על המגרש גם לא רק בדיבורים כמו כריס פול…) אני צופה שם פיצוץ ולדעתי לא היה הולך טוב. בטח שלוקה לא היה מעמיד את המספרים שהוא מעמיד (או שבוקר לא…:) )

    פילי היו בוחרים בגארי טרנט ולא במיילס ברידגס 🙂

  9. אהבתי את מייקל פורטר ג'וניור למאבס. שחקן שמבחינת סקורינג יודע לעשות הכל מכל הרמות, מהתפיסה ומכדרור. כדי להיות שחקן גדול באמת הוא צריך לשפר את היצירה לאחרים, כי עוד מעט הדאבל טים יגיע והוא צריך להיות מוכן לסמוך על החברים שלו לקבוצה. מזכיר קצת את דוראנט הצעיר על באמת

  10. אחלה כתבה, תודה רבה.
    אולי זה באמת קצת מוקדם מדי להעריך את המחזור הזה, למעט לוקה וטריי, עוד אף אחד לא ממצה את עצמו (אני מקווה בשבילם). בכל מקרה, כיף לקרוא

  11. תודה חגי מצויין לא מסכים אם הסדר של הבחירות לוקה ויאנג אחריו זה נו בריינר, איך אייטון היה מתפתח בקבוצה שהייתה נותנת לו כדורים התקפית אני מאמין שהיה גרסה של 25+ נקודות. גם ברידגס לדעתי לפני ברונסון ברשימה. בכללי זה דראפט חזק וסופר עמוק.

  12. תודה לכל הקוראים והמגיבים.
    .
    לגבי ברונסון. אני לא חושב שהוא בהכרח שחקן טוב יותר מאלו שנבחרו אחריו. אבל לדעתי לבריג'סים, טריפל J ועוד שחקנים היה קשה מאוד להתפתח בסיטואציה בה המג'יק היו בעונת 18-19, ובהנחה שהם רוצים לשמור על הבחירה אז היה עדיף להם לבחור רכז. וכן אני מת על ברונסון. הוא שחקן מאוד חכם יודע לייצר ועם יד לשלוש. אחלה רכז פותח שיכול לתרום להרבה מאוד קבוצות.
    .
    לגבי טריי. לא חושב שאני צריך להציג עד כמה אני אוהב ומעריך אותו. אבל:
    1 הקינגס שנה לפני בחרו את פוקס וזה מהלך שיכול לייצר פיצוצים שאתה מוריד לרכז שלך שנבחר לפני שנה בבחירה ה5 – עוד רכז שמשחק בסגנון דומה – וזה מביא אותי לנקודה הבאה
    2 לא יודע אם אפילו היום אני רואה את יאנג ופוקס חולקים קבוצה. הם בעלי סגנון דומה מאוד ואני לא יודע איך מייצרים שלם מ2 השחקנים המדהימים הללו. אייטון ישב בול על הקינגס של אותה השנה והשילוב שלו עם פוקס היה יכול להיות מדהים.

    1. אברי צודק.
      זו הפואנטה של הבחירה מחדש –
      מה היו עושים ה-GMים עם היה להם כדור בדולח בזמן אמת.
      במקרה של סקרמנטו זה אומר טרייד על פוקס ובחירה ביאנג.

      1. גיא אברי. זה היה מורכב מ2 פרמטרים: האחד כדור הבדולח אכן קיים לגבי השחקן הנבחר (קרי יאנג במקרה דנן) 2 מה המצב של הקבוצה בזמן הבחירה עצמה ומהם התכניות שלה (הם בהחלט ראו בפוקס רכז העתיד ובצדק) המצב הזה + הקושי לראות את יאנג ופוקס משתלבים בקבוצה (ממש לא רציתי להתחיל להיכנס גם לחישובי טריידים עכשיו) היו הסיבה שלדעתי היה כדאי לקינגס לבחור באייטון.

        1. האמת המרה מרימה את ראשה המכוער –
          .
          בניגוד למה שניתן היה לצפות,
          כדורי הבדולח מירושלים פשוט לא עושים עבודה.
          יבוא אישי, זו הדרך.
          תוצרת רומניה, יד שנייה ממכשפה צוענייה.
          כדור הבדולח שלי יודע גם להמליץ על טריידים…
          .
          (הסיפא של הדברים –
          איזה כיף להתווכח על כלום ברוח טובה)

        2. ברור שהכל כאן ברוח טובה, וכמו שגיא אומר להתווכח על כלום זו מהות אהדת הספורט, בצורתה הטהורה ביותר. כל הויכוחים, השנאות, היריבויות שנוצרו כאן מקורן בעיקר (לא רק, אבל בעיקר) בניתוח שגוי (לדעת המבקר) של אלמנט זה או אחר במשחק שילדים משחקים, שמטרתו היא להכניס כדור גומי לטבעת.

          עכשיו אם יש לי כדור בדולח ואני יודע למה טריי מסוגל, אני לוקח אותו ולא משנה לי כלום, לא מי משחק אצלי כרגע ולא נעליים. מצידי שפוקס ישב על הספסל ויחליף מתכונים עם אמא של באדי. זה שחקן משנה פרנצ'ייז, לא פחות.

      2. חגי צודק. כי אם בוחרים שחקנים רק לפי ההצלחה שלהם ואפשר לעשות טריידים אין טעם בכלל לרשום ולנתח את הקבוצות שבוחרות. פשוט לעשות רשימה של דירוג איכות של כל השחקנים (לוקה יאנג איטון) ובזה תמה טקס.

  13. ערב טוב לכם.
    כמו שאתם כנראה יודעים אני עושה את הפרויקט של השחקנים הטובים בליגה לכל עמדה.
    לצערי כמעט בכל השבועיים הקרובים לא אוכל לכתוב טורים אז אשמח אם מישהו יכול להתנדב לכתוב כתבה על הסמול והפאוור פוורדים

      1. עמדה שקצת קשה לכתוב עליה לאור התפתחות המשחק. בעיקר קשה להגדיר מי משחק בה היום. טייטום הוא סמול? לברון? יש מצב שצריך לשנות פורמט לגארדים, ווינגים, ושחקני פנים?

        1. א. נכון.
          ב. אם זה הפורמט שנקבע, אין ברירה. צריך לקבל החלטות קשות…
          .
          לברון – רכז או סמול?
          דוראנט – פאוור או סמול?
          פול ג'ורג' וקאוויי. מי הוא מה?
          .
          לא פשוט בכלל.

  14. תודה רבה חגי, פוסט מעולה. מאד אהבתי את הניתוח של הסיטואציה עבור כל קבוצה – שווה הרבה יותר מסתם ביג-בורד בדיעבדי.
    .
    בעניין הספרס – בזמנו אני גם חשבתי שכדאי לקחת את וונדל קרטר ("חשבתי" זה אומר שהניתוחים של ג'ון אמרו שהוא ממש תפור עלינו. אין לי יכולת עצמאית בעניין). קשה לי לדעת אם אכן היה עדיף לעשות זאת, בלי קשר לטרייד על פולטל, כי קשה לי להעריך מה היה יוצא ממנו אם היה מגיע אלינו.

  15. לילה טוב לכולם ותודה לחגי על פוסט מצוין
    מחזור הגיוס הזה אכן מצוין ואני מסכים עם חגי שלמעט סקרמנטו אין פה איזו שגיאה קרדינלית בבחירות הגבוהות .
    מענין לראות איך יתפתח MPJ . הפציעות עכבו את ההתפתחות שלו יחסית לכוכבים האחרים במחזור הזה , אני חושב שהתקרה שלו מאד גבוהה ויש מצב שיהיה ה-3 הבכיר במערב בהמשך הקריירה .
    אחרי שראיתי את לוקה ובוקר באולימפיאדה , אני חושב ששמעון צודק מאד , לא רואה איך השניים האלו מתפקדים ביחד ברמה גבוהה . נראה לי פניקס בחרו נכון .
    לגבי דוראנט , לא אוהב לראות אותו בעמדה אחרת מה-3 , אני חושב שזו העמדה הטבעית שלו ולפי זה צריך להעריך את הבחירה שלו בגיוס 2007 .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט