אירועי דיומא – 07.08.2021 – אולימפיאדה

המשחקים האולימפיים:

כדורסל / עידו גילרי:

5:30 הגמר: ארה"ב – צרפת

הצרפתים הנחילו לאמריקאים הפסד מביך במשחק הראשון בטורניר. ניצחון זה מצטרף להדחה הכואבת שהצרפתים הנחילו לאמריקאים באליפות העולם הקודמת. זה כנראה יגרום לנבחרת האמריקאית לעלות עם המון מוטיבציה השאלה רק אם זה ישפיע עליהם באופן חיובי או לא. בינתיים סלע היציבות בנבחרת האמריקאית היה קווין דורנט שיקווה למספיק תמיכה גם משאר חבריו כדי להביא את הזהב המיוחל.

הצרפתים מצידם ינסו להביא זהב אולימפי ראשון כשהם ינסו לשפר במקום אחד על הפעם האחרונה שהגיעו לגמר בסידני הבו הפסידו לנבחרת האמריקאית של ווינס קרטר וריי אלן. הם יצטרכו לנסתמך כמו בשאר הטורניר על היכולת הנהדרת של הקו האחורי של אוון פורנייה וננדו דה-קולו.

14:00 הקרב על הארד: אוסטרליה – סלובניה

17 משחקים שיחק לוקה דונצ'יץ' בנבחרת הסלובנית הבוגרת עד למפגש מול צרפת בחצי הגמר. בכולם הוא ניצח. גם הפעם זה לא היה רחוק כשחסימה של באטום על פרפליץ' בשניות הסיום שלחה את הצרפתים לגמר. דונצ'יץ' עושה הכל מהכל וינסה לסחוב את הנבחרת הסלובנית למדליה היסטורית.

מוולו ומול הסלובנים תתייצב החבורה האוסטרלית המלוכדת בראשות פאטי מילס שתחפש מדליה היסטורית משל עצמה. האוזיס יחסרו את ארון ביינס הפצוע אבל גם בלעדיו הם נראים מסוגלים למשימה.

התעמלות אומנותית / דוד "פאקו" סעדה:

אחרי דרמה מסויימת בפתיחת המוקדמות אתמול, בה ברח ללינוי אשרם החישוק, המתעמלת הצליחה להתגבר על הפתיחה הלא מוצלחת, ולהשיג את התוצאה השלישית בטיבה על מנת לעלות לגמר הקרב רב האישי. עוד ראינו את ניקול זליקמן מצליחה להעפיל אל הגמר מהמקום השביעי, הישג פנטסטי מבחינתה, שיצר תקדים בדמות שתי ישראליות בגמר הקרב רב. בגמר היום נראה את השתיים, כשבמוקד כמובן תעמוד אשרם, המועמדת הבכירה למדליה מבין השתיים. לאשרם צפוייה תחרות קשה מהאחיות הרוסיות דינה וארינה אברינה, וגם מאלינה הרנסקו ואנסטסיה סאלוס הבלארוסיות. שידור בספורט 5 ב-9:20.
עוד לפני גמר התחרות האישית, נקבל את מוקדמות התחרות הקבוצתית, מתוכה יעלו שמונה נבחרות מתוך 14, לאחר שקלול הציונים של שני תרגילים. הנבחרת שלנו תכלול את אופיר דיין, יאנה קרמרנקו, יוליאנה טלגין, נטלי רייץ וקארין וקסמן, ולפי כל ההערכות, היא צפוייה לעלות לגמר מחר. שידור בספורט 5 ב-4:00.

אתלטיקה / אלכס דוקורסקי

00:00: מרתון הנשים:

עקב תנאי מזג האוויר, הזינוק, בעיר הצפונית סאפורו, הוקדם לשעה שש בבוקר, שעון מקומי, כלומר חצות שעון ישראל. מבין שדה הרצות, שמונה רצות ירדו בעבר מ-2:20 – שלוש נציגות קניה, שלוש אתיופיות, רצה נמיבית ולונה סלפטר הישראלית. רות צ'פגנטיש הקנייתית היא אלופת העולם, שניצחה גם כן בתנאים קשים מאוד של חום ולחות. בת ארצה, בריג'יד קוסגיי היא שיאנית העולם עם 2:14:04. פרס ג'פצ'ירצ'יר הקנייתית היא אלופת העולם והשיאנית העולמית בחצי מרתון (בריצה נפרדת). שלוש האתיופיות – רוזה דרג'ה, בירהנה דיבאבה וזיינבה יימר – מחזיקות גם, כאמור, בשיאים אישיים מרשימים. גם שלוש הרצות היפניות, שמייצגות מדינה שמצטיינת בריצות הכביש הארוכות, מסוגלות יהיו להתמודד על המקומות הראשונים.

לאור כל זאת, מצפה ללונה, אלופת אירופה ב-10,000 מטר ובעלת שיא אישי של 2:17:45 ממרתון טוקיו במארס 2020, תחרות קשה מאוד במזג אוויר לא פשוט (כ-25 מעלות בזינוק עם כ-80% לחות). חשוב לציין כי המרתון קשה מאוד לחיזוי וקיים בו מרכיב משמעותי של אי ודאות.

מלבד לונה, ישראל תיוצג עם ידי מאור טיורי בת ה-30, שהשלימה את לימודיה האקדמיים בארה"ב והמשיכה להתאמן שם גם לאחר תומם (מתאמנת בעיר בולדר שבקולורדו, תחת הדרכתו של המאמן הוולשי סטיב ג'ונס, רץ נהדר בעברו). מאור הצטיינה באתלטיקה כבר בגיל צעיר ועוד בטרם מלאו לה 15 כבר ירדה מ-18 דקות ב-5000 מטר. שיאה האישי המצוין, 2:29:04, נקבע השנה במרתון שנערך סמוך לעיר ליברפול שבאנגליה.

שתי הנציגות הישראליות השתתפו גם במרתון האולימפי לפני חמש שנים ונאחל להן הרבה הצלחה ותוצאות טובות יותר, יחסית למשחקי ריו.

13:35: גמר הקפיצה לגובה לנשים: 14 קופצות עברו במוקדמות את הגובה הנדרש, 1.95, לעליה לגמר, עדות לרמה הגבוהה והעומק הרב שלהן. באליפות העולם לפני שנתיים, מאריה לסיצקינה הרוסיה זכתה בזהב בפעם השלישית ברציפות כשעברה גובה של 2.04 מטרים והקדימה במספר הפסילות את יארוסלבה מאגוצ'יך האוקראינית, בת ה-18 דאז. מאז, האחרונה הוסיפה שני ס"מ נוספים לשיאה ונראה כי היא פייבוריטית מעט, לעומת לסיצקינה (ששיאה האישי זהה לאוקראינית), לזכיה בזהב האולימפי. שתי בנות ארצה של מאגוצ'יך, יוליה לבצ'נקו ואירינה גרשצ'נקו, גם כן מסוגלות לסיים על הפודיום. כזכור, תחרות הגמר במקצוע בריו 2016 היתה מרתקת ומפתיעה, כשרות בייתיה הספרדיה בת ה-37 הפכה לאתלטית המבוגרת ביותר שזוכה בזהב בקפיצה לגובה, כשעברה 1.97 ופרשה לאחר המשחקים.

13:45: גמר 10000 המטר לנשים: סלאמוויט באיוליןטפרי תיקח חלק במקצוע. הרצה הישראלית, שכבר שיפרה די משמעותית את שיאה האישי בחצי המרחק והעפילה לגמר במקצוע, תשאף כמובן גם לריצה מוצלחת במקצוע הארוך ביותר על המסלול, ששיאה האישי בו הוא 31:19.50, שנקבע השנה בגביע אירופה בבירמינגהם, שבו סיימה שנייה. מספר רצות מועמדות לניצחון. יהיה מעניין לראות את סיפאן חסן, לאחר שאתמול הגיעה שלישית בגמר ה-1,500. עבור חסן, תהיה זאת הריצה התחרותית השישית השבוע ועל אף היותה אתלטית מאומנת להפליא, מדובר במשימה לא פשוטה. שיאה האישי של ההולנדית בת ה-28, אלופת העולם במקצוע, הוא 29:06.82, שהיה לשיא העולם למשך מספר ימים לפני כחודש וחצי. מי ששברה את שיאה העולמי של חסן היא סגניתה מאליפות העולם האחרונה, לטסנבט גדאיי האתיופית, שכעת מחזיקה בשיא העולם ב-10000 (29:01.03) ובחצי המרחק. אלופת העולם ב-5000 וסגנית האלופה האולימפית הטריה באותו המרחק, הלן אובירי הקנייתית (30:35.82), תתמודד אף היא על מקום בין הראשונות. רצה נוספת שירדה העונה מ-30 דקות היא קלקידן גזהגנה מבחריין, ילידת אתיופיה, שקבעה 29:50.77. הרצה היפנית המצוינת היטומי ניה, בעלת שיא אישי של 30:20.44, תנסה אף היא לזכות את ארצה במדליה ראשונה באתלטיקה במשחקים הללו. לא מן הנמנע כי נראה גם מאבקים טקטיים וקבוצתיים בין הרצות מאתיופיה ומקניה לאורך חלקים רבים מן הריצה.

14:00: גמר הטלת הכידון לגברים: יוהנס ווטר הגרמני הטיל בשנה שעברה ל-97.76 מטר, התוצאה השנייה בכל הזמנים. העונה הוא הרחיק את המכשיר בן 800 הגרם ל-96.29 מטר ומטיל בצורה די יציבה מעבר לתשעים מטר. אלוף העולם מ-2017 הוא גם היחיד מבין 12 העולים לגמר, שהטיל אי פעם לתשעים מטר ומעלה. אחד המשתתפים בגמר מגיע ממדינה שנציגיה אינם נראים לרוב במעמדים אלה והוא ארשד נאדים מפקיסטן. שכנו, אגב, ניראז' צ'ופרה ההודי, הוא אחד מן המועמדים לסיים על הפודיום ולזכות את ארצו במדליה היסטורית באתלטיקה.

14:40: גמר ה-1500 לגברים: נמצא שלושה מועמדים מרכזיים למדליות. אלוף העולם ואחד הרצים היציבים בשנים האחרונות, טימותי צ'רויוט הקנייתי, בעל שיא אישי של 3:28.28. באופן מעניין, צ'רויוט סיים רביעי במבחנים הקנייתים לסגל האולימפי, אך הורשה להשתתף במשחקים לאור כושרו הטוב לאורך כל העונה. יאקוב אינגרבריגצן הנורבגי אמנם רק בן 20, אבל מחזיק כבר בתארים רבים: אלוף אירופה ב-1500 ו-5000 (מקצוע שהעדיף לווא עך השתתפותו בו בטוקיו על מנת להתרכז במרחק הקצר יותר), שיאן אירופה ב-1500 (3:28.68) וב-5000 (12:48) והרשימה עוד ארוכה. סטיוארט מקסויין האוסטלי, שמתחרה באופן קבוע עם צ'רויוט ואינגרבריגצן בסבב המסחרי, הוא שיאן אוקיאניה עם 3:29.51. ראוי לשים לב גם לרץ הלוקסמבורגי, צ'רלס גרטן, שקבע בחצי הגמר את שיאו האישי, 3:32.86. בני ארצו זכו עד כה במדליה אחת בלבד באתלטיקה. ג'וזף ברתל ניצח באופן די מפתיע בריצת ה-1500 במשחקי הלסינקי 1952, כשהקדים, בין היתר, את רוג'ר באניסטר הבריטי (סיים רביעי), לימים האדם הראשון שיצליח לרדת מארבע הדקות במייל.

15:30: גמר ה-400*4 לנשים: הנבחרת האמריקאית, שתכלול כפי הנראה (גם) את מדליסטית הארד הטריה במקצוע היחידות, אליסון פיליקס, היא הפייבוריטית לניצחון. גם הג'מייקניות, ששתיים מנציגותיה רצו בגמר האישי אתמול והפולניות, שחזקות באופן מסורתי במקצוע, מסוגלות להיאבק על הפודיום.

15:50: גמר ה-400*4 לגברים: כל שמונה הנבחרות שהעפילו לגמר, רצו מהר יותר מהגבול היוקרתי של שלוש הדקות בחצי הגמר. בדומה לריצת הנשים, נציגי ארה"ב, ג'מייקה ופולין הם המועמדים לניצחון, כשגם הבלגים, שנשענים על האחים לבית בורלה, מצטיינים במקצוע הזה, שינעל את תחרויות המסלול במשחקים האולימפיים.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 523 תגובות

      1. הן מאוד תחרותיות, לא שווה להמשיך לסבול ולהגיע מקום 30
        זה לא כמו שלימדו אותנו בצבא על דבקות במשימה וכל זה
        🤣

    1. מתוך סקרנות
      אתה צופה בערוץ הספורט או יורוספורט
      אני לא מסוגל לצפות בערוץ הספורט
      רדידות והתלהמות של מלובני

  1. חמש הרצות המובילות הן לונה, פרס ג'פצ'רצ'יר הקנייתית (אלופת העולם בחצי המרתון), בת ארצה, בריג'יד קוסגי (שיאנית העולם), מולי סיידל מארה"ב ויוניס צ'ביצ'ה צ'ומבה מבחריין.

  2. קילומטר 36, נשארו 4 מובילות, לונה בינהן!
    מסכנות, התנאים נוראיים, זה מאבק פסיכולוגי אדיר מי תוותר ראשונה.
    .
    לונה צריכה לקחת מים ולהרטיב את עצמה, הכובע נפל לה. שתדחוף לתוך החולצה כמו שהקנייתיות עושות

          1. ראית את המירוץ?
            הפרשן של יורוספורט דיבר על מדליה לישראלית
            אני משער שהוא מבין משהו אלא אם גם הוא אהבל לדעתך

            1. ראיתי את כל המירוץ אבל אני לא יודע מי הפרשן – זה לא היה ריאלי. ליורוספורט יש פרשני אוםפניים מעולים אז אני מניח שזה לא היה אחד הרגילים
              למעשה גם המדליה האוסטרית הייתה רק בגלל פשלה של המארגנים.

            2. זה לא קשור למה אני חושב עליו אלה לזה שזו הדינמיקה של מירוצי אופניים.
              הדבוקה יודעת לתכנן די טוב את הסגירה של הבריחה. הבעיה היחידה הייתה שהם חשבו שהבריחה זה עומר וזו שרכבה איתה. לא קיבלו דיווח על האוסטרית מקדימה.

            3. זה היה ברור
              אבל הדינמיקה של המרוץ הייתה כזאת שנראה שלא היה מספיק זמן לפלוטון לסגור
              ההולנדית שסיימה 2 הייתה בטוחה שהיא ניצחה
              כ 5-6 ק״מ לסוף הפולניה ועומר היו 2-3 בפער של 1:50 והאוסטרית הייתה 5 דקות מהפלוטון
              אז השדר והפרשן כבר התחילו לדבר על שפירא והפולניה כחלק מהפודיום

            4. תראה גם אני קיוויתי , אבל בדיעבד זה היה בגלל שהפלוטון לא ראה לנגד עיניו את המרחק מהאוסטרית אלא רק את השתיים האחרות ואז הם לא חייבים לתת פול גז. לא יודע מה הם דיברו אבל לי לפחות זה נראה חסר סיכוי. אולי הם חשבו שהפלוטון ויתרו על המרדף. זה לא הרגיש ככה לפי הקצב שלהן.

    1. התקשורת שלנו מהגרועות בכל הזמנים
      שאלות לא לעניין
      חוסר מיקצועייות
      כולם רצו לאולם הג׳ודו ופספסו את המדליה של סמברג

  3. חבל.
    לונה דוחפת את עצמה עד הסוף ונשארת בכוח בחבורה המובילה גם בתנאים הקשים, מנסה ללכת על מדליה. ההימור נכשל.
    מענייו אם היא היתה מורידה קצת את הקצב לפני כן, האם זה היה מותיר לה כוח לגמור את המירוץ לפני האמריקאית סיידל?

    1. אז אתה אומר שזה יותר גרוע מלהתמקד דקות שלמות ברצה די מאחור רק בגלל שהיא דחפה שקית קרח למכנסיים?

  4. בנות ויגדורציק כרגע במקום השני בתרגיל הכידרורים.
    מחפשות גמר אולימפי ותהילת עולם, ואמרו אמן.

    1. אני לא מבין איך לא הצפת את הבעיה המרכזית של נבחרת ארה"ב (לי כמעט ולא יצא לראות אותם משחקים+ –
      איך, למען השם, הם מסוגלים לעשות משהוא עם בוקר במצבו הנוכחי?
      .
      ראית את הנעליים שלו????

  5. דה שוטהגב 7 אוג 2021 05:47:22
    כולם זורקים אבנים דוראנט מסיים רבע עם גו ספרתי לראות אותו משתף פעולה עם גרין – אחחחח – מעלה זכרונות

    1. אולי לפעמים שימון צודק?
      אני חושב שלפחות בעניין לילי, העכברוש, הארדן ובוקר הוא צודק. לוקחים להם את האנד וואן והם יורדים לשחקנים של 18 נקודות למשחק ואפילו פחות.
      שים עליהם שומר קרוב או דאבל טים אמיתי והם כלום ושום דבר. תודה לסילבר וסטרן שמזנים את הכדורסל באן בי איי.

      1. ברור תוריד את השיפוט וכל כוכב בNBA יורד ב10 נקודות, עם זאת לילארד זה הרמאי מספר אחד בליגה, מפחדים להתקרב אליו בליגה, כדורסל אמיתי הוא מביש

  6. זה רשלנות של גובר להשאיר את דוראנט על הפינה מ3 הוא קולע בעיניים עצומות משם, איזה בלוף זה גובר לא יודע איך הצדיקו את החוזה הנורא שלו

  7. דוראנט עם חוזה של כ 50 מליון לשנה ב 4 השנים…
    מטורף לגמרי. הוא חייב לשמור על הרגליים עכשיו, שלא ייפצע.

  8. ארה"ב צריכים לתקוף את הסל באגרסיביות במקום לסמוך על הסטטיסטיקה מהשלוש שתתיישר.
    לפחות הם הבינו שאם הם שומרים אף קבוצה לא מסוגלת לשים עליהם סל.

  9. דוראנט. כבוד.
    מה שהוא עושה על הפרקט,
    מעבר ליכולת –
    האנרגיות. אדיר.
    אני יודע שיש חסרי (חסר) מושג שלא ברור להם ולא מסוגלים להבין,
    אבל יש מחיר וסיכון עם מה שהוא מביא לפרקט.
    .
    תותח.

  10. קיידי עם 21 אבל לא פוגע משלוש טייטום טוב מאוד הולידיי ואדבאיו נהדרים בהגנה גרין טוב וחזק.
    גובר מעולה כל הטורניר, פורנייה מצויין, שאר הצרפתים מתקשים להגיע לזריקות אמיתיות
    ברבע השלישי זה ייגמר 🙂

      1. בכל מקרה מגיע לו.
        עם פוףף היה נותן יותר דקות גם לטייטום על חשבון לילי זאק ובוק החיים היו יותר קלים.

  11. מי שמחזיקים את טים USA על הגב זה דוראנט וטייטום
    אם פופ ייתן להם לשחק ביחד יותר זמן המשחק שלו. עם ימשיך לסמוך על לילי ובוק הוא סתם פוףף.

  12. 21 נקודות לדוראנט במחצית.
    מעניין מדוע הוא לא זוכה לאותו יחס בהגנה לו זכה לוקה.
    .
    (יכול להיות, אולי, שקל יותר להתמקד המוביל כדור?
    יכול להיות, אולי, שקשה להביא שמירה כפולה מוקדמת מול סגל עם מנהלי משחק שבקלות הופכים התקפה של 4 על 3 לנקודות קלות?
    אם יהיה צמוד לקראת הסיום,
    בהחלט יכול להיות שנתחיל לראות ניסיונות ללחץ במטרה להוציא את הכדור מהידיים של דוראנט.
    כל בר דעת מבין שזה לא פשוט לבצע הגנה כזו כפי שזה פשוט לכתוב פעם אחר פעם חחחחח דאבל פח חחחח מאמן זבל סילבר קליר פח ח חחח

    1. כתבנו בעבר – אתה צודק – קשה להביא דאבל על דוראנט כי הוא לא נוגע הרבה זמן בכדור. הרבה פעמים מקבל בספוט ומגיע לקליעה עם כדרור או שניים. הוא גם גבוה מאוד ומוסר טוב

    2. מה באת עם דוראנט חח דוראנט יוניקורן עם קליעה פסיכית זה לא שיקצה או לוקה וגם את דוראנט אפשר להאט עם הגנה טובה המאמן הצרפתי מפגר ששם עליו את גרשון ב1 על 1 אני מעדיף שאחרים ינסו לנצח אותי ושוב נבחרת ארהב זה הרכב אולבטארים לא הנגרים שיש למלא קבוצות בליגה…
      יחסי הכוחות זה לא כמו ארהב נגד צרםת והיתר בין קבוצות הליגה….
      למה לרמות את הציבור
      תמשיך לשמור על אחרים ןלתת לדוראנט לשים עליך 50 ולנגב אותך בדרך לזהב 😂😂😂 קליר פאת

  13. לבוק אני עוד יכול לסלוח על טורניר גרוע יחסית בגלל שהגיע מהר אחרי פיינל קשה למשחקי הנבחרת.
    ללילי כריות אי אפשר לסלוח. אולי יתחיל סוף סוף לשחק כדורסל בלי הקפיצות על ההגנה.

  14. פוףףף זה פרד עקשן, חמור חמורותיים. למה להתעקש על לילי ובוק שהם ביחד בחצי עם נקודה אחת בלבד?
    למהההההההההההההההה????
    אם זה לא עובד ולא עבד, למה להתעקש?

  15. Kirk Goldsberry
    @kirkgoldsberry
    Most Times Scoring 100+ Points in a Single Olympics |
    United States Men's National Team History

    Kevin Durant ……. 3 2012, 2016, 2021
    LeBron James ….. 2 2008, 2012
    Michael Jordan … 2 1984, 1992

  16. זהו
    נראה לי תמ"א
    הצרפתים יכולים כשלילי ובוקר ביחד במגרש אבל טייטום דוראנט גרין וגרו זה משהו שקשה מאד לעצור.
    מי שלא רואה את חכמת המשחק של גרין, רפה הבנה. אפילו אתה וברוך שימון, עם כל הידע והניסיון שיש לכם.

  17. ארהב עושים הכל שיהיה משחק בסוף עוד יברח להם מומנטום זה דבר לא נשלט הם לא רוצים קלאץ יאללה פופ תחזיר את דוראנט שלא יהיו פאדיחות

    1. זה פווףףף
      עם החלטות טפשיות לגבי מי על המגרש ומי לא.
      אני מתחיל להסכים עם מנחמנו שפופ הפך לפווףףף, גם אם יקח זהב.

  18. לא מבין למה דוראנט נרדם
    לא מבין איך ליליארד מחטיא 2 עונשין
    ממש כאילו עושים בכוונה שיהיה מתח

          1. זה היה מצחיק כי דוראנט פשוט נח על המגרש והאמריקאים הסתבכו. טאטום היה מצויין, מיסמצ' מול כל צרפתי ובמחצית השנייה הוא לא ראה מספיק כדור.
            לילארד לפחות הציל מעט מהכבוד שלו עם רבע רביעי טוב.

            1. תן לו עוד כמה משחקים להבין את השיפוט והוא על 25 בהליכה כל משחק. הוא קלעי על

            2. אם יחליט להופיע לטורניר הבא יקבל את ההזדמנות לתקן

  19. מה שניצח את המשחק עבור ארה"ב זו ההגנה.
    שאפו להולידיי שהביא לפרקט את כל מה שהיה כל כך חשוב לאליפות של הבאקס.
    איזה סיום אדיר לשנה נהדרת עבורו.

    1. נכון ואל תשכח החלטות לא טובות של פופוביץ כשהמשחק היה כבר בכיס.
      אתה לא שוכח את השחקן השני הכי החם שלך על הספסל בסוף המשחק כשהצרפתים מצמצמים.
      כמו מים מתחת לגשר…

  20. בוקר טוב לכולם
    לא לעיתים קרובות אני רואה משחק ולא מבין מה אני רואה .
    מישהו יכול להסביר למה KD לקח זריקה אחת כל הרבע הרביעי ? זה משהו שהוא יזם או שזו תכנית משחק של המאמן או שמא הגנה אדירה של צרפת ?

  21. ובניפוי הקלולסיות של תגובה חשודה –
    דוראנט נראה גמור לגמרי בחצי השני.
    בדקות האחרונות הוא פעם אחר פעם נתקע בפינה וצפה באחרים (לילארד, טייטום) עושים מהלכים.
    המחצית הראשונה הייתה פיזית מאוד, ובכל פעם שרץ לטופ אוף דה קי לקבל כדור ואז התקרב לאזור המיד ריינג' שהוא כל כך יכיל ממנו, הוא פגש בדרך הגנב פיזית מאוד שלא חסכה במגע.
    תוסיף השקעה אדירה בהגנה (שאפו גל על זה, מגיע לו),
    יתקבל שחקן עם מצבר גמור.

      1. אני צופה בו משחק,
        רואה את ההחלטות האלו שמגיעות הסופי משחקים,
        ומגיע להבנה שמדובר השחקן עם רצון אדיר.
        הבעיה השחקנים כאלו שהרצון לפעמים יכול לפגוע.
        .
        זה לא מוריד מההערכה כלפיו, שעבורי צמחה פלאים בשנה האחרונה
        (תמיד החזקתי ממנו סקורר על. אבל אלו הדברים הנוספים/המאמץ שגורמים לכבד שחקן)

          1. מפליא בכל פעם מחדש.
            ההתרחשויות מנפצות (שוב ושוב ושוב) את ההבלים שאתה מפיץ לכל עבר במרשתת למול המציאות,
            ועדיין אתה עם מנטרת הסמיילים הבוכים…

            1. תשמע אחרי קריסת התיאוריות שלכם כל העונה הייתי לוקח הפסקת פגרה מה שחטפתם באולימםיאדה ובפלייאוף זה נוק אאוטים אחד השני חמנטרות לחץ לא עוזר דאבל טים לא עוזר חוקי הnba תמיד היו אותו דבר ונאכפו אותו דבר ללוקה יש עיניים בגב החיסול של כריס פול שחקני הnba עייפים ואין להם כושר 😂😂😂😂😂😂😂😂
              תשמע צריך לבנות פארק מכבסות בשביל טנש

            2. אתה בטוח שאתה צופה בכדורסל?
              נראה לפרקים שאתה מתבלבל עם המשחק מהשכונה.
              .
              לא צפית באותו משחק בו דוראנט נעלם בהארכה?
              לא ראית את הרבע הרביעי היום?
              לא ראית את ההבדל בין השמירה על דוראנט לבין השמירה על לוקה?
              .
              כל התיאוריות שלך מתנדפות לנוכח המציאות,
              וכל שנותר לך זה לכתוב חחח ולזרוק כמה סמיילים בניסיון לכסות את היעדר ההבנה יוצא הדופן.
              .
              כן, כולם יכולים לשחק 48 דקות אבל הם פשוט עצלנים …
              כן, דאבל טים עובד כל הזמן, לכן אותה קבוצה תעשה את זנץה במקרים מסוימים, תוותר במקרים אחרים (מאמן אדיוט. אם רק היה מקשיב לשמעון תגובה חשודה)
              .
              האמת, רשימת השטויות שלך כל כך ארוכה,
              עד שצריך פוסט שלם בשביל לכסות הכל…
              #זו לא בושה להיות גאלינרי
              # יאנג פח אשפה גדול שלא אבחר לאולסטאר בשכונה
              #לברון לא יחתום הלייקרס בלי עוד 2 כוכבים
              #יאניס נגר לא ייקח את מילווקי לשומקום

    1. הי גיא
      מתבקש לשאול,למה המאמן לא נתן לו מנוחה ב-4 דקות הראשונות של הרבע ? ממילא שיחקו 4 נגד 4 .
      אם לסכם את הטורניר בכמה מילים לפי מה שראיתי :
      1.הסגל הזה מבחינת כח אדם לא היה הרבה יותר טוב מהסגל של 2019 . ההבדל המשמעותי ביותר שהביא מקום ראשון במקום שביעי היה KD , וכמובן שהולידיי היה אקס פקטור שלא הרבה אנשים חזו .
      2.מאד בולט שהדור החדש הרבה פחות סתגלן למשחק הבינלאומי מאשר הדור הותיק . חלק מזה מן הסתם קשור להעלמות הפיזיות מהליגה .
      3.בהנחה ש-KD יודיע היום על פרישה מהנבחרת ( אני מאד מקווה שזה מה שיעשה ) , ההגמוניה האמריקאית לדעתי צפויה להסתיים . לא רואה מישהו מהדור החדש בא ונותן טורנירים שלמים ברמה הזאת , ובלי כוכב ברמה הזאת כל משחק יהיה קשה . הבחור סחב על הגב את הנבחרת 4 טורנירים שכולם הסתיימו בזהב , לא רואה מי יכול להחליף אותו .
      4.וצריך להגיד מילה רעה על הכוכבים שהעדיפו לא ליצג את המדינה שלהם למרות שיכלו בריאותית.

      1. דוראנט שחקן על. ללא ספק יחסר.
        .
        יש כל כך הרבה כישרון בליגה הזו,
        יהיו אחרים שיחקו את המושכות.
        .
        אישית,
        אני לא מסכים עם הביקורת.
        היה ודוראנט היה בוחר שלא להשתתף,
        האם צריך היה לכתוב מילה רעה על בחירתו?
        לטעמי,
        ממש לא.
        קח בחשבון את העונה האחרונה עם המנוחה הקצרה ועומס המשחקים.
        הבחירה לנוח מתבקשת והגיונית.

        1. תודה לכל המגיבים על התגובה
          מה שכתבתי זו דעה אוביקטיבית עד כמה שניתן ולא מבוססת על אהדתי הידועה ל-KD . אני עוקב אחרי הטורניר האולימפי משנת 1972 , וצפיתי בכל השידורים מאז שהתחילו לשדר בארץ בשנת 1984 .
          במהלך השנים ראיתי רק שחקן אמריקאי אחד שהיה לו אימפקט בכדורסל הבינלאומי כמו של KD וזה היה מייקל. ציינתי כבר בעבר , לא כל כוכב נבא יגיע בפיבא לרמתו בנבא ומעט מאד שחקנים עשו את זה על פני כמה טורנירים.דוראנט של פיבא עולה על דוראנט של הנבא , ולכן יווצר חלל גדול שאני לא רואה כרגע איך יתמלא . בגילי המופלג הפנמתי שהפתגם של דה גול מאד קליט אבל לא הוא לא אמת מוחלטת .

          1. גיא שבת שלום
            אני לא רוצה להצטייר כהייטר , אבל כשניק רייט שיחד עם שאנון שארפ הם השופרות המובהקים של ג'יימס בתקשורת , אומר בתכנית שלו שהוא תומך בסלובניה וכמה שהוא יצחק על KD אחרי שיובס על ידי דונצ'יץ , זה מעורר אצלי ספק לגבי העמדה של ג'יימס .
            סטף קארי ייצג את מדינתו בשני מונדובסקט . מעולם לא שיחק באולימפיאדה , ואני מפקפק אם ישחק בעתיד .

            1. אישית, אני בוחר שלא לבזבז את זמני על צהובונים. לא מעניין אותי מה אומר "פרשן" כזה או אחר,
              וזה היות והמניע המוביל כיום בתקשורת שמכסה את הספורט הוא רייטינג.

            2. גיא
              טול קורה מבין עיניך . מחנה ג'יימס ייחל לכשלון הנבחרת במסגרת ה-mind games שהם מנהלים מול הנטס . ג'יימס היה יכול פשוט לפרסם ציוץ תמיכה בנבחרת ולפוצץ את התיאוריה שלי ובחר לא לעשות את זה ( להתנער מניק רייט ) . דוראנט לקח פה סיכון עצום , גם בריאותי וגם תדמיתי , וזה פשוט נס שזה הסתיים ככה . אגב , סטף פרסם ציוץ כזה .

            3. את הערכתי לדוראנט כתבתי.
              .
              מה הספורטאים מפרסמים כאשר הם לא משחקים,
              עד כמה דוש ספורטאי כזה או אחר (כן, אני מדבר על לברון),
              זה לא ממש מעניין אותי.

      2. אני חושב קצת אחרת.
        נכון לגבי הסגל – למרות שבוקר ודיים לא היו ב-19 וזה משמעותי.
        אם קיידי יפרוש יבואו אחרים. הכישרון בארה״ב בלתי נדלה. ב-19 הם היו ילדים.
        מעבר לזה – פופ בתצוגת אימון רעה גם הערב. שחק את דוראנט וייבש יותר מדי את טייטום.
        עם מאמן טוב ארה״ב ינצחו את כולם. כוכבים אחרים יתעלו.

        1. שחקן העבר שבת שלום
          בהחלט מודע ללילארד ובוקר , הענין הוא שלאורך טורניר הם לא סיפקו את הסחורה . כמו שעידו אמר , הנבחרת הזו נבנתה סביב זה שדוראנט יחזיק אותה במשחק עד שכוכב תורן יתעורר ויתן את האקסטרה .
          תוציא אותו מהמשוואה , מה היה עושה אותו סגל ?
          אני מסכים שפופ בפיבא פחות מוצלח מפופ בנבא ופחות מוצלח מששבסקי , כי זה לא אותו כדורסל . הכדורסל ששבסקי מכיר כל החיים הרבה יותר דומה לפיבא , והיה לו קל יותר להסתגל , וגם הוא הפסיד בטורניר הראשון שלו בגלל חוסר התאקלמות .

      3. לטעמי הסגל הנוכחי טוב משמעותית מזה של 2019. אני גם חושש שהבעיה היא תוכנית המשחק של פופוביץ' ומה שהוא מנסה לעשות עם הסגל. השחקנים אצל ששבסקי נראו הרבה יותר משוחררים (במיוחד באליפות העולם של 2014 שהארדן וקיירי שרפו את כל מי שעמד מולם).
        .
        אם האולימפיאדה הייתה מתרחשת כרגיל ב-2020, לדעתי רוב הכוכבים כן היו מגיעים. הקורונה שהכריחה שינויים בלוחות הזמנים גרמה לרבים מהם לותר.
        פה צריל להוריד את הכובע כלפי KD שבא כמו גדול והוביל את הנבחרת לזכייה.

  22. הילדות של ויגדורציק עלו לגמר מהמקום הרביעי.
    נחזיק אצבעות שמחר ישפרו מיקום ויביאו מדליונסקי.

  23. Shams Charania
    @ShamsCharania
    Sources: Damian Lillard played through an abdomen injury during Team USA’s Tokyo Olympics run, which will require further testing upon return to the States. Lillard wanted to continue playing to help USA capture the gold medal.

  24. אני מנסה, ולא מצליח.
    לא מצליח למצוא הבדלים התרגילים וביצוע.
    .
    ברור לי שהבעיה היא בי.
    הרי אין בכלל ספק שמדובר בספורטאיות אדירות,
    עם יכולות יוצאות דופן של גמישות, קואורדינציה וריכוז.
    מה לעשות,
    הורגלתי לבחון קודם כל כוח וסיבולת.
    .
    שיהיה להן בהצלחה.

      1. צודק, יד משמעית.
        לימדו אותנו, אוהדי הספורט, לבחון אתלטיות ב-"הכי גבוה, הכי רחוק, הכי מהיר".
        גמישות, שיווי משקל וקאורדינציה, פחות.
        .
        מה לעשות, שאין קטגוריות משקל בספרינט ל-100 מטרים.

    1. בוקר מצויין אבל במשחק הבוקר הוא היה על הפנים ולמרות זאת בדוראנט ננוחם.
      מבחינה אתלטית אני חושב שזה כמעט שווה ערך. המאמץ הוא גדול מאד וצריך המון המון קואורדינציה.
      עניין של השקפת עולם ואני בטוח שרבים יחלקו עליי

      1. הי רזי
        הוא ממש לא היה על הפנים . חבל רק שלא הגיע לממוצע שלו בגמרים אולימפיים ( חסרה נקודה ) . JT היה נהדר,אבל הוא לא עקבי . בהנחה שהוא יהיה העוגן של הנבחרת פוסט KD , יש כמה אלמנטים טעוני שיפור כדי שיוכל להכנס לנעליים האלו.אתה בקבוצה של שמעון מבחינת ההעדפות לעונה הבאה ?

        1. נעליים ענקיות
          לא מאמין שיכנס אליהן
          הוא ענק אבל הוא לא יהיה לעולם קובי
          זו דעתי
          אני חושב שהלייקרס לוקחים השנה עם כולם בריאים, מקווה להתבדות.

    1. ציון חביב אבל חבל שבתרגיל הראשון קבלה ציון חלש יסית לשאר.
      קשה לסגור את הפער אם התרגילים לא ברמה הכי גבוהה.

  25. בעודי צופה בתרגילי הריתמיקה אני לא מצליח שלא לחשוב האם אנדרה איגואדלה יצליח לגרום לוויגינס לחדור יותר לסל ולנצל את יתרון האתלטיות שלו.

  26. ניקול נרגשת בצורה מופגנת. היא מאושרת שהגיעה הלום וסיימה. לדעתי מקום שמיני או תשיעי.
    עשתה את המקסימום

  27. זה החלק הכי מבאס בתחרות –
    לקוות שיריבה אחרת תעשה גם הי טעות.
    .
    אין לי מושג איך זה יגמר.
    אין לי מושג בכלל בענף הזה.
    אבל אי אפשר שלא להעריך ספורטאית שכזו.
    כבוד.

  28. לי אין בעיה לקוות שהאברינה השניה תפיל את הסרט.
    מה הבעיה, זה לא כמו ששימון מקווה לפציעה של שחקן.
    שתפיל, תתכוף, תרים ותמשיך.
    האבנט דה ג’ואיש פיפל סאפרד אינף?!

  29. איזו פריצה של הספורט הישראלי , ואו .
    הישג נפלא ללינוי אשרם .
    הרבה ברכות .
    רזי , איך זה נחשב יחסית להישג של ארטיום ? זה באותה דרגה ?

        1. כן, התכוונתי באופן עקרוני קרב רב בהתעמלות מכשירים הכי נחשב אבל אחריו הייתי שם את זה של האומנותית לפני תרגיל ספציפי במכשירים

    1. שאלה טובה. חושב שיש פה מצד אחד את התעמלות המכשירים שזה מקצוע בפרופיל גבוה יותר, מצד שני שני יש את העניין של לינוי שמנצחת את הרוסיות במשהו שהוא בעצם המגרש הביתי שלהם (ויהיה אפשר לראות את זה בקבוצתי מחר).

  30. מוריה
    אני מודה לך בשם הוועד האולימפי ובמיוחד בשם לינוי ופיאט פונטו, על שלא צפית בתחרויות שלהם מטעמים ברורים
    🙂

  31. הענף הזה ישראלי מלא מלא, הבנות כולן ילידות הארץ וגם אילת זוסמן המאמנת (גם אם נולדה בחול) עברה את ההכשרה המקצועית שלה בארץ אבל התשתית שעליו הענף נבנה הובא מחול על ידי מהגרות. זו דוגמא לחשיבות שיש למהגרים בחחברה, כל חברה. הם מוסיפים ידע, רצון וכשרון. חברות שמסתגרות מתנונות.

    1. העלייה מרוסיה מוכיחה את עצמה כל פעם מחדש.
      עלייה טובה מאד. ולא משווה אותה לעליות אחרות נגד העין של ה PC.

        1. יפ
          ויבואו לפזז אצל השליט הגדול, פוטין הראשון, ירום הודו ומאודו.
          העליתם את קרנה של ברית המועצות, אופס, אמא רוסייה.

            1. מה שקובע זה שדה הקרב – הייתה צריכה לעשות זולה באד.

            2. חחחחחחחחחחחחחחחח
              גילרי, נהיית בדרן סטנד אפ?

            1. צריך להבין גם בנעליים…

            1. כבר ניטפקתי לו על פרידמן עזוב.
              דה שוט יגיד לך שלא מקלקלים תיאוריה טובה על זוטות.

            2. מהיום יהיה שמו בישראל
              no funny shoes

            3. חחחחח גדול

      1. מה זה nfs?
        לונה נכנעה לחומצות חלב 🤷‍♂️ עשתה הכל כדי להישאר בטווח מדליה חרגה יותר מדי מהסף האנ אירובי שלה. אמיצה

            1. עזוב אין קומבינצית שלוש אותיות שנזרוק שלא ישר תדליק לך איזה נורה.

            2. כנ"ל

            3. תכלס. מניח שזה אותו דבר בעברית לאנשי צבא.

    1. יפה זה אנדרסטייטמנט… זה הישג ענק! הראשונה מסתבר מאז 1984 (אז בריה"מ החרימה את המשחקים) שזוכה בזהב שלא יוצאת הגוש הסובייטי…

    1. עשתה לנו התקף לב. אני שלחתי את אשתי לתרגילים הראשונים הייתי עייף מהלילה. בגלל הצעקות הצטרפתי מסוף האלות. באמת ספורט מוזר, מחאתי כפיים כשהביילורוסית הפילה את הסרט

      1. אני לא מסוגל לראות תרגילים של הישראלים בלייב בתחרויות כאלה שכל טעות יכולה לגמור את התחרות. מעדיף לראות את המתחרות עושות את הטעויות..

  32. ססעמק, היינו בים אתמול ולא התעוררתי לגמר הכדורסל הבוקר. סילבר עם נייק וריץ' פול סידרו גמר ב-20:30 שעון לוס אנג'לס.
    מי הליצן הצרפתי שזרק שם איירבול לשלוש ב-85:80? לא חבל?

          1. נרדמתי על הספה והתעוררתי לכמה רגעים כי חלמתי שבאפליקציית לוח המודעות של הקיבוץ (יש דבר כזה. נקרא מקומי) שלחו הודעה שצרפת ניצחה את ארה"ב וזכתה בזהב..

            1. חחחח אחלה חלום אותך לדוסטוייבסקי

            2. השמש עדיין זורחת ממגדל המים בקיבוץ no funny shtuff

  33. אני היחיד שצופה בקרב האדיר בגמר ה 10000 מ׳?!
    קדימה כידיי, אל תוותרי לחברו, תשמרי על הקצב כי בסיבוב האחרון אין לך סיכוי 😹

  34. לצירי צדקתי.
    אבל סיפאן חסן נראית ממש גמורה, קרובה למכת חום?
    שישפכו עליה מהר דלי מים קרים, מניסיוני זה עוזר

  35. קדימה לקינוח של ה 1500
    איזו ריצה מצוינת. רק קצת קצרה מדי לטעמי, קשה לפתח טקטיקה ופסיכולוגיה בין המתמודדים

  36. גול שני של הארי מגוואייר על הראש של אברטון, היונייטד עם 2:0 נכון לעכשיו וזה עוד לפני וואראן

  37. איזה קונצרטו נותנים עכשיו היונייטד
    השלישי הוא של ברונו השני הארי והראשון מייסון גרינווד.
    שלא ייגמר לעולם

  38. הג׳מייקנים פישלו גם הגברים.
    כל הכבוד לבוצוואנה, מדינה לא עשירה עם הישג מעולה.
    ההולנדיות באו לחגוג עם ההולנדיים 😂

    1. האמריקאים הפגינו דומיננטיות מרשימה מאוד בריצות הנשים והגברים, כאחת. הרכב הנשים היה ממש חלומי: סידני מקלוכלין, האלופה האולימפית ושיאנית העולם ב-400 משוכות, סגניתה, דליילה מוחמד, אליסון פיליקס ואתינג מו, האלופה האולימפית ב-800, שירדה כבר מ-50 שניות בחצי המרחק. מדליית הזהב האולימפית לא היתה זרה לאף אחת מההרכב הזה.

      גם הגברים הציבו נבחרת חזקה, כשבנג'מין ראיי, סגן האלוף האולימפי ב-400 משוכות, הגדיל את הפער בסוף.

      לבוצוואנה יש מסורת יפה בשנים האחרונות ב-400 מטר ופוטנציאל גדול גם כן. היה אכן יפה לראותם עם מדליית הארד.

  39. זהו
    נגמרה האולימפיאדה הכי טובה בהיסטוריה של ישראל.
    מי היה מאמין שנגמור אותה עם שתי מדליות זהב?
    זה פשוט לא ייאמן!

    1. מחר זה לא הגמר הקבוצתי ההתעמלות אמנותית?
      .
      (מי היה מאמין שאני אכתוב תגובה כזו. קנתה אותי לינוי אשרם. הדמעות, ההתמודגות ההירואית עם הלחץ, החיוך הגדול בסוף התרגיל כאשר היא חשבה שאין לה את זה)

        1. קצת שונה. ארטיום היה שם די קול. אבל גם סיטואציה שונה – היום היה סוג של מרתון עתיר דרמות. לא סתם הייתה כאן התפרצות רגשות מכל הסוגים.

  40. NBA BUZZ: Gregg Popovich is a 5x NBA champion & regarded as one of the greatest coaches of all-time… BUT, Pop has been trying for DECADES to win a Gold Medal, & finally did in 2021 at 72 years old.
    ▪️Served in Air Force for 5 years
    ▪️Team captain of Air Force basketball team
    ▪️Cut from 1972 Olympic Team
    ▪️Assistant coach on 2004 Team USA who won Bronze
    ▪️Head coach of 2019 Team USA World Cup team who finished SEVENTH
    Congrats, Coach Pop! 🏅

  41. ברזיל הגנה על התואר בכדורגל עם 2-1 על ספרד בהארכה ויפן בבייסבול עם טורניר מושלם ללא הפסד אחרי 2-0 על ארה"ב בגמר

      1. חחחח, מזל
        בתכלס אם היה קהל משחק חצי הגמר של יפן וקוריאה היה מפוצץ מכל כיוון לאור זה שזה הספורט הלאומי שלהן וההיסטוריה בין שתי המדינות
        .
        אולימפיאדה מרשימה מאוד של יפן, אפילו שזו מדינה מארחת, נראה לי הכפילו את כמות המדליות שלהם מהקודמת או לפחות את הזהב

  42. וויי וויי פטי בא בטרוף לברוקלין הולכת להיות עונה אש! הרבה אלופים במזרח בשנה הבאה. כולם עם ביטחון שיא. במזרח גמר איזורי עקוב מדם, במערב פיניקס לא תלך בשקט אל תוך הלילה. בוקר יבוא עם סוואג (בצדק). עונת 22/21 הולכת להתעלות מעל לכל הציפיות.
    אל אל ישראל 2 מדליות זהב ועוד 2 לאוסף. אולימפיאדה לפנתיאון.
    מזכיר לחברי קהילת הופס שאנחנו שחקנים במשחק של לברון. כולנו קולגות – אין יריבות אמיתית 🙂
    ומי שמעלה תגובה לא לעניין – תמיד יכול לומר שכתב אותה כשהוא פצוע 😀
    בדוראנט ננוחם

  43. בינתיים מחוץ ליפן הישג יפה לבן הרמאנס וisn עם ניצחון בקטע במירוץ הארקטי של נורבגיה והשתלטות על חולצת המוביל.

  44. מכיוון שאין בי הבנה בהתעמלות אומנותית אומר כך
    אני כמובן שמח מאד אך לא אתייחס לכך (רק אומר בהגינות שמבחינתי קשה מאד לקרוא לזה ספורט …נכון הם מתאמנות הרבה אפילו יותר מספורטאי ממוצע ואני מעריך זאת מאד אך כתחרות ספורטיבית מתן ציונים זהו משהו שמפריע לי כי אין בכך בהכרח אוביקטיביות )

    כאן ארצה לדבר על טבלת המדליות הכוללת כרגע בזהב
    סין 38- ארה"ב 36
    האם זה עשוי להשתנות ?
    תשובה יש מצב לא רע
    ביום האחרון יהיו תחרויות באופני מסלול שם יש נציגות לסין וארה"ב ואיני יודע האם הם ברי סיכוי
    גם במרתון ישנם 3 סינים ו 3 אמריקאים וגם שם אני בספק האם טבלת הזהב תשתנה
    נשארו עוד כל מיני גמרים ללא אמריקאים סינים
    ונשארו את הגמרים במקצועות הבאים
    איגרוף
    מחר 4 גמרים
    2 אמריקאים יתייצבו לגמר
    במשקל גמר גברים אמריקאי מול קובני (הקובנים להבנתי שליטי הענף)
    במשקל בינוני נשים תתמודד סינית בגמר מול בריטית
    ובגמר הכבד יתמודד אמריקאי מול אוזביקי
    ככה שלארה"ב יש יתרון גמר
    נבחרות ארה"ב יתמודדו מחר גם בגמר סל נשים מול יפן ושם הם פייבוריטיות גדולות
    וכן בגמר עף מול ברזיל

    יש גם התעמלות אומנותית קבוצתית שם הסיניות יהיו בגמר (סיימו 5 מיד לאחר ישראל את השלב המקדים)
    אך קשה להאמין שיזכו בזהב
    מכיוון שלארה"ב יותר מדליות כסף הרי שהיא תדורג לדעת כולם ראשונה במקרה של שוויון בזהב
    אם ארה"ב תנצח את העף או קרב איגרוף אחד יותר מהסינים היא צפויה לכל הפחות להשתוות לסין

    1. גם הפסידו היום בגמר כדורמים נשים ובגמר כדורעף גברים, שיתלוננו גם שם..
      (גם אני רפה הבנה בהתעמלות אומנותית, מבחינתי זה רק אל תפילי את הכדור/חישוק/אלות/סרט/ביצה רכה מהכף, אבל נראה שהתרגיל האחרון של לינוי בסרט היה הרבה יותר טוב משל הרוסיה, חוץ מההשמטה).

        1. נכון. זה היה קרב על הארד..
          אגב כדורמים-
          יש אצלנו מאמן כדורמים (כנראה הספורט מספר 1 בקיבוץ) שנשוי להונגריה שחקנית כדורמים בעברה. לבן הקטן שלהם קוראים פיניקס כי הבחור גם שנים בפיניקס ומסתבר שהוא אוהד שרוף של הסאנס.
          את הפלייאוף וסדרת הגמר ראה באדיקות.
          כשנשאל מה עם כדורמים, לא רואה? הוא ענה – לא. זה משחק משעמם לצפיה… (אני דווקא נהנה מאוד לצפות, עוד בתור ילד במשחקים החיים והחמים בבריכה המקומית).

  45. כל היום מדברים על הזכיה אבל רק בערב יצא לי לצפות.
    אני לא מבין גדול בזה…
    אבל התרגיל של נציגת הרוסים היה פחות מרשים בכל המהלכים ובהתחלה נראה שהיא הסתבכה קצת עם הסרט.
    הרוסים התלוננו על זה שלינוי זכתה למרות שהיא הפילה את הסרט. צריך לציין שהדבר היחיד שבו דינה באמת נראתה יותר טוב זה לא להפיל את הסרט. כל השאר נראה פשוט יותר מסורבל ופחות מרגש.
    (שוב, לא מבין גדול בעניין).

  46. לינוי עשתה את כל התרגילים בדרגת קושי גבוהה יותר, ולמעט אותה הפלה של הסרט הכל גם עם ביצוע של 9+. גם שתי הרוסיות באותה רמת ביצוע כשכמעט הכל 9+ (שוב, אם נוציא את הסרט במקרה של ארינה), אבל רמת קושי נמוכה יותר (במקרה של החישוק והאלות זה פער משמעותי ובכדור ובסרט פחות), וכמו שהרבה כתבו, גם בלי להבין לינוי נראתה טוב יותר (כמובן גם כשיש לך ותק של 4 אולימפיאדות אז אתה קצת מבין בזה. עם דגש על קצת…)

  47. אהרון
    גם אני שמתי לב לטבלת המדליות. ההפרש הוא 1 בלבד כי גמר הכדורסל נשים רשום בטאבו אצל ארהב.
    יהיה מותח

  48. טוב ייקח הרבה זמן לסכם את האוליפיאדה הזו
    אבל מבחינת ישראל זו האולימפיאדה הטובה ביותר ובפער ענק .
    אני מקווה מאד שהפריצת דרך הזו היא הסטנדרט של מחר .
    והייתי כבר קובע חזון של ל.א 28 והוא רף ה10 קרי 10 מדליות לישראל בל.א 28
    אין סיבה שלא .
    בתגובה זו הסכם את הישגי ישראל ובתגובה הבאה אמקם את טופ 10 שלי

    כאן אשלח את ההישגים לפי דירוג אולימפי
    1-2 מדליות זהב של לינוי אשרם בקרב רב התעמלות אומנותית ושל אורטיום דולגופיאט בהתעמלות קרקע .

    3-4 מדליות הארד של אבישי סמברג בטקוונדו ( עד 49 ק"ג).
    ושל נבחרת הג'ודו הקבוצתית .

    5-6 מקומות 4 של מתן רודיטי שחייה במים פתוחים 10 ק"מ ושל השיט יואב כהן ( ניל פרייד).
    7-9 מקומות 5 של שירה ראשוני ( עד 48) ושל ברוך שמאילוב ( עד 66) בגודו וכן נבחרת הבייסבול הישראלית .
    10-12 נבחרת ההתעמלות האומנותית של ישראל
    קופצת המשולשת חנה מיננקו ושל השייטת קטי ספיצקוב .

    13-16 הגודאים תמנע נלסון לוי ( עד 57)
    טוהר בוטבול ( עד 73)
    פיטר פלצ'יק ( עד 100)
    והמתעמלת האמונתית ניקול זליקמן
    17-19 השחיינים 100 כפול 4 משולה
    ביניהם השחיינית אנסטסיה גורבנקו שזכתה
    גם במקום השמיני ב 100 גב אישי
    וצמד השייטות 470 נויה בר עם ושחר טיבי
    שהעפילו לשיוט המדליות

    20 סלאומייט טפרי שעלתה לגמר והגיע למקום 10 ב 5000 מטר

    בקיצור 20 ענפים טופ 10

    חוץ מזה נזכיר את הקשת איתי שני שהגיע לשמינית גמר תחרות הקשתות וסיים 9-16 מתוך 64 מתמודדים

    אשלי בונד עלתה לגמר קפיצות יחידים ברכיבת סוסים וסיימה שם 11
    כמו דוד ליטבנוב שסיים 11 במשקולות

    הישג נהדר היה של מארו טפרי מקום 13 במרתון ( 106 משתתפים)
    כאשר גם גירמה אמרה ( מקום 28) ואימרו עלמיה (37) הגיעו להישגים נאים מאד

    בנוסף יש לציין לחיוב ספורטאים נוספים
    כמו האצנית דיאנה וייסמן
    הרוכבת עומר שפירא שסיימה 24 במירוץ אופני כביש נהדר ומקום 15 נ"ש.

    את שחקן הבדמינטון משה זילברמן
    את הטריתלוניסט שחר שגיב שסיים 20
    ( אחיו סיים 35 מכובד).

    את שחיינית הגב הצעירה אביב ברזלי שעשתה חצי גמר ב 200 גב
    ( גם נבחרת השליחים 200 כפול 4 והמקום העשירי).

    פשוט נהדר

  49. טופ 10 שלי
    1. אשרם
    2 דולגפאט
    3 גודו קבוצתי
    4 רידטי
    5 מיננקו
    6 סמברג
    7 טפרי מרתון
    8 גורברנקו
    9 טפרי מרתון
    10 יואב כהן
    אנמק בהמשך

כתיבת תגובה

סגירת תפריט