חם מהתנור: רנדל האריך חוזה בניקס

ניו יורק ניקס סיכמה עם האול-סטאר והשחקן המשתפר של העונה, ג'וליוס רנדל, על הארכת חוזה של 117 מיליון דולר ל-4 שנים. הארכת החוזה תכנס לתוקף בסיום עונת 2021/22. בעונה האחרונה רנדל קלע 24.1 נקודות (41.1% מהשלוש) עם 11.2 ריבאונדים ו-6 אסיסטים למשחק והודח עם הניקס בסיבוב הראשון של הפלייאוף.

*

קלי אוברה יצטרף לשארלוט לשנתיים על חוזה של כ-13 מיליון לעונה ומעט יותר מ-26 בסך הכל. זו תהיה הקבוצה הרביעית בה אוברה משחק והראשונה שהוא לא מועבר אליה בטרייד.

*

לאחר שעבר בוויברס בעקבות השחרור מהסיקסרס, ג'ורג' היל עומד לחתום על חוזה דו שנתי במילווקי באקס בשווי 8 מיליון דולר סה"כ.

*

פרנק קמינסקי ימשיך בפיניקס בעונה הקרובה אחרי שהסנטר סיכם עם הסאנס על חוזה מינימום לשנה אחת.

*

לו וויליאמס ימשיך באטלנטה הוקס על חוזה של 5 מיליון דולר לעונה אחת.

*

קאם בירץ', הסנטר שהגיע לראפטורס בעונה החולפת ימשיך בשורות הקבוצה עם חוזה לשלוש שנים בשווי 30 מיליון דולר.

סיכום היום הקודם

מעברי קבוצה:

קמבה ווקר (בעונה האחרונה בבוסטון, שוחרר מהת'אנדר) לניו יורק, 16 מיליון לשנתיים.

ספנסר דינווידי (בעונה האחרונה בברוקלין) לוושינגטון, 62 מיליון ל-3 שנים.

אנס קנטר (בעונה האחרונה בפורטלנד) לבוסטון, חוזה לשנה.

טוני בראדלי (בעונה האחרונה בת'אנדר) לשיקגו, חוזה לשנתיים.

הארכות חוזה:

ג'ון קולינס באטלנטה, 125 מיליון ל-5 שנים.

דני גרין בפילדלפיה, 20 מיליון לשנתיים.

מו וגנר באורלנדו, חוזה לשנתיים.

טרנס דיוויס בסקרמנטו, חוזה לשנתיים.

ויקטור אולדיפו במיאמי, חוזה לשנה.

סבן לי בדטרויט ל-3 עונות.

ראול נטו בוושינגטון.

שחקנים חופשיים בולטים:

פוינט גארד: דניס שרודר, דניס סמית' ג'וניור (R), רג'י ג'קסון, אלפריד פייטון, ברנדון גודווין, פרנק ניליקנה, בראד וונמייקר, ג'ף טיג, רייאן ארצ'ידאנו.

שוטינג גארד: ג'יי ג'יי רדיק, ג'וש הארט (R), אייברי בראדלי, דנזל וולנטיין, ווסלי מתיוס, אטוואן מור, סבי מיכאיליוק, לנגסטון גאלאווי, טיילר ג'ונסון, האמידו דיאלו (R).

סמול פורוורד: קאווי לנארד, קלי אוברה ג'וניור, ג'סטיס ווינסלו, אנדרה איגואדלה, ג'יימס אניס, סולומון היל, ג'רד דאדלי, רונדה הוליס-ג'פרסון, אלפונזו מקיני.

פאוור פורוורד: לורי מרקאנן (R), פול מילסאפ, מייק סקוט, ארסן איליאסובה.

סנטר: אד דיוויס, ביסמאק ביומבו, דמרכוס קאזינס, לוק קורנט, ווילי הרננגומז.

לפוסט הזה יש 300 תגובות

    1. אני בדעת מיעוט כאן. זה לא חוזה ממש טוב. זה חוזה טוב מינוס. הסכום הוא הכי קרוב למקס כמעט 30 מליון לשנה – זה לא נזיד עדשים – ואחרי הפדיחות שרנדל עשה בפליאוף היתה סיבה לא לשלם לא מקס. הוא שחקן טוב שאני מאוד אוהב עוד מיימי הלייקרס שלו אבל הוא מריח לי קצת פול ג'ורג' כזה … אני מקוה שאני טועה.

            1. ואני הייתי הראשון לזהות (את הטעות)
              🤣

    1. קוואי הוא איש הדממה. רוב הסיכויים שהכל כבר סגור רק שהוא לא מרשה להוציא את זה החוצה עד מחר כשאפשר יהיה ממש לחתום על החוזים לא רק לדווח עליהם.

  1. החוזה בעצם ייתפח עד 140 מליון ל5 שנים נצנו לו בונוסים שהוא פוגע בהם בשינה. יפה שהוא בא לקראת ההנהלה ולא חיכה לשנה הבאה בשביל מקס זה גם צעד די חכם בשבילו . התקרה של הניקס איתו מוגבלת קבוצות לא ששות לשלם לשחקן כזה מקס, אני לא מאמין שאני אומר את זה וכנראה שזה באמת סוף העולם ההתנהלות של הנהלת הניקס מצויינת.

  2. קודם כל, כמובן, אדיר ונהדר. המנהיג של הניקס במספרים ובתפקיד מתחייב לקבוצה לטווח ארוך. אחלה מסר.
    מעבר לזה, ואו, איזה חיסכון מבחינת הקבוצה ואיזה ויתור מצד רנדל. כבר התחילו להישמע כאן נבואות להמשך, איך בתוך זמן קצר מדי הסגל יהפוך ליקר מדי, והנה השחקן המרכזי בקבוצה אומר אני כאן להישאר, ומוכן להתפשר במחיר.
    מאמין שזה מגדיל את הסיכוי שבארט יעשה כמוהו בשנה הבאה, ואתם יודעים מה, איזה כיף של תהליך נבנה בניו יורק. לא בטוח שאפילו הניקס של הניינטיז נבנתה כל כך נכון.

    1. אני לא חושב שזה כזה ויתור מצידו אלא אם אתה חושב שהוא שווה מקסימום.
      בכל מקרה לטעמי – הימור נכון מבחינתו.

    2. האמת שההתנהלות הנכונה שלהם התחילה בעסקה הגדולה שדחפו לדאלאס את האטרייה ויחד איתו העיפו את כל החוזים הארוכים שלהם תמורת חוזים קצרים. אמרנו אז שהניקס עשו צעד ענק זה הבסיס לכל מה שקורה עכשיו.

    3. דובי אני לא חושב שהיה מגיע לרנדל מקס אחרי תצוגת הפליאוף העלובה שלו והוא מקבל כמעט 30 מליון לשנה שזה קרוב למקס. זה חוזה סביר מבחינת הנהלת הניקס לא הרבה יותר מזה. ורק שתדע שאני בעדו והכי תופס ממנו שחקן שיש עוד מיימי הלייקרס שלו. הוא עשה שנת פריצה שיפר אחוזים אבל הוא שיחק המון דקות – אם זכור לי הכי הרבה בליגה במסגרת אילוצי טיבס. זה לא חוזה רע אבל זה גם לא חוזה מעולה …

  3. אך, איפה הימים שהניקס שילמו לכל שודד בטרנינג מנפח סטטיסטיקה חוזה מאקס? תגידו מה שאתם רוצים ההנהלות הקודמות שלהם, אבל הוסיפו המון צבע לאוף סיזן. והשנה ממש משעמם בלי ההחתמות ההזויות שלהם.

    וברצינות… צחקנו עליהם שהחתימו מאה פורוורדים לפני שנתיים. אבל כולם היו על חוזים קצרים. ניקוי האורוות והנזקים של קדנציית הזן מאסאר נעשה בצורה מופתית.

    צריך להתרגל ולשנן לניקס יש הנהלה טובה! וגם דולאן סוף סוף לא דוחף את האף.

    1. באיזשהו שלב דולן יצטרך לפתוח את הארנק. יש גבול כמה רחוק קבוצה זולה יכולה להביא אותך.
      מצד שני, ההכנסה הפוטנציאלית של קונטנדרית מניו יורק, ואינשאללה אלופה, היא כזאת שאולי גם המטומטם הזה יתפתה לסמוך על ההנהלה ולתת את הקארד בלאנש

      1. דובי, די, עדיין יש לכם קבוצת סיבוב ראשון/ שני לכל היותר שם ואתה כבר קופץ לקונטנדרית? איך ולמה? שלא תבין לא נכון, עובדים יפה אצלכם אבל היקרה מאוד מאוד ברוקה (וזו לא ביקורת, יש כדורסל במסג, דבר שהרבה זמן לא ראינו).

      1. בבוסטון הוא היה אכזבה אדירה אבל לא ממש באשמתו. הגיע מאוחר, היה בחוץ הרבה עם קורונה וכאלו, עוד קורס של העונה המסריחה שעברה עלינו.

      2. הבוט מאמן התקפה נוראי וגם מנגר גרוע בנתיים, לצערו של חברי דוק רזי בוסטון גמורה.
        .
        רעידת אדמה קרתה היום בעולם אחרי שברצלונה לא האריכה את חוזהו של מסי והוא הפך לשחקן חופשי, ורק רעידת אדמה גדולה יותר קרתה בHOOPS אחרי שקולות של שוד ושב״ר נשמעו ממוסד טנ״ש.
        הקבוצה חטפה מכה אחרי מכה באתר בשנתיים האחרונות ונראית כמו בן סימונס בפלייאוף, ויש קולות של טרייד מהסופרסטאר גיא שלפי השמועות מוס״ד שבר מוכן לשלם והרבה בשביל להוסיף אותו, שני בחירות עתידיות והחלפת בחירות.

        1. לא הייתי הולך כל כך רחוק עם גמורה אבל כן, כנראה מקום 7 או 8 במזרח השנה.
          לא הבנתי מדוע אתם מדליקים כל פעם מחדש את גיא, עידו ושות?

  4. הבק קורט של קמבה\פורנייה היה כשלון בבוסטון עם שחקנים יותר טובים בעמדות הפורוורד(טאטום\בראון) למה שזה יצליח לניקס?
    אני מבין שאוהדי הניקס רואים טיפת מיים במדבר אבל על מה שיש פה זה קבוצה שעפה בסיבוב הראשון
    אבל יכול להיות שזה מה שהם רוצים…

    1. אבל הניקס שואפים לעוף בסיבוב ראשון. מה רע?
      בלי ציניות, הם לא קונדיטורים עכשיו, אבל השאיפה שלהם זה קודם כל לשנות את "הלוזריות" שנדבקה בהם.
      ובו מי כבר קונדיטורית במזרח? יש את הנטס ומילווקי, וזהו בערך. זה לא שיאניסים ודוראנטים עומדים בתור עכשיו.

    2. נכון, קמבה ופורנייה נתנו עונה לא טובה אצלנו אבל זו לא ממש שנה שאפשר ללמוד ממנה משהו. יותר מדויק יהיה להגיד שקנו כאן שני חתולים בשק, קצת הימור (למרות שאם הבנתי נכון קמבה זה בהנחה רצינית אז לא הימור כזה גדול)

  5. הבעלים אותו בעלים אבל נדמה שקורה בניקס משהו טוב. מעבר לתיבודו שבדרך כלל מתחיל טוב ואז זה נגמר רע, מה השנויים שעשו שם בהנהלה שמאפשרים את זה לדעתכם?

  6. לכל מי שמריץ את ניהול ההחתמות בפוסטים,
    תודה,חתיכת ג'וב אתם עושים.
    מישהוא יודע מה שלום לס?

  7. גייסון דומס (מי זה?) צייץ שיש שמועה שסימונס לא מדבר עם אף אחד מפילדלפיה. רק הסוכן שלו ושהוא מעונין בג"ס.

    יש כאן מישהוא שרוצה לשכנע אותי מדוע סימונס עדיף (בלח קשר לתמורה ) לג"ס על וויגינס?

    1. אני בבעיה.
      מצד אחד אני רוצה להגיב ש, הוא אמנם הצטייר כדוש רציני, אבל אני לא מאשים אותו שניתק קשר עם הקבוצה אחרי שכל אחד מהאנשים הנחשבים זרק אותו מתחת לאוטובוס. ואז דרשו את הבית והכיור עבורו.
      מצד שני אני רוצה להודיע שניתקתי כל קשר עם מקום העבודה שלי, אני מוכן שעסקים ידברו איתי רק דרך החברה שלי ואשמח אם יציעו לי את תפקיד מנכ"ל נטפליקס.

      1. מצד שלישי, אמנם הרכב שלו עם יחד עם דריימונד זו בעיה רצינית מבחינת קליעה, אבל מי שדואג שסימונס יכול לנהל רק התקפות מעבר ישמח לצרף אותו לסטף, השחקן שהזכות התנועה שלו כל התקפה איתו היא התקפת מעבר.
        ואולי מאמן כמו קר ידע להגיע לסימונס יותר טוב מכל מי שעבר בפילדלפיה בשנים האחרונות ורק אמר לו "נו, אתה כוכב כבר?".

    2. לצה סימונס עדיף. כי אצל הלוחמים ילמדו אותו לקלוע ויכריחו אותו לקלוע . גם אם יעשה את זה בצורה סבירה זו קבוצה מפלצתית. הימור שהייתי לוקח.

  8. הייתי שמח אם הקינגס יצליחו במיד לוול שנשאר להם להחתים את קליי אוברה. סטיב קר לא ידע להשתמש בו והוא נראה רע שנה וזה בדיוק הזדמנות להשיג שחקן טוב בזול ולהשתמש בו כמו שפיניקס לפני שנתיים עשו, כשחקן יוצר לא כקאץ אנד שוטר בשניות האחרונות של המהלך כמו שקר עשה.

    1. יש לכם על המשבצת שלו את בארנס ובמידה מסויימת את טייריס באדי והרוקי החדש שלכם. אז מה יצא לכם מזה? ויש לכם חור ענק בעמדה 4

        1. הקינגס לא יכולים לשחק עם בארנס ב4 באופן יעיל. אוכלים אתכם בריבאונד, וזה לא ששאר החמישייה שומרים טוב (פוקס שומר לא טוב וגם טייריס לא שומר אישי גדול למרות שהוא קורא טוב את המשחק גם הגנתית. על באדי בכלל אין מה לדבר והרוקי שלכם כנראה לא יקבל המון דקות עם העומס הזה) מישהו סטייל ג'מייקל גרין/ קראודר היה יכול מאוד לעזור ואולי אפילו מו הארקלס.

    2. הטרייד של תומפסון כבר קרה ?
      כי לדעתי זה היה סוג של ביטוח להולמס, ואחרי שהצליחו להשאיר אותו על חוזה מצויין אני לא אפול מהכסא אם ינסו להטריד את תומפסון.

            1. כאילו טכנית כן אבל מעשית אף אחד בחיים לא יעשה את זה.
              מה שאפשר לעשות זה 'לסבך את הטרייד' ולהוסיף עוד קבוצות או שחקנים.

            2. ספסיבה

    3. קלי אוברה זה רעיון מעניין לקינגס. ובכל זאת זו תהיה הקבוצה הרביעית שלו בשנתיים. לא שזה אומר הרבה אבל העובדה שאף קבוצה לא רצתה

  9. בוסטון הסכימו להציע לשרודר רק את ה mle למשלמי מס, ורק לשנה אחת !
    שרודר ממש בבעיה גדולה.
    .
    מה שיותר מעניין זו הסיבה – בוסטון אכן מקווים לעשות טרייד גדול העונה ולא רוצים תקרה קשיחה (וגם לא לקלקל את הגנישות לקיץ).
    .
    אז ההערכה שלי היתה חצי מוטעית אברי, אבל אני פשוט לא יודע את מי הם מקווים למשןך כי לילארד או ביל לא יגיעו בלי שיטרידו את בראון ואני לא מאמין שיעשו את זה.
    .
    כנראה שסמארט מתנדנד, וויליאמס נשמע לי הגיוני כי אתה לא מביא את קנטר להיות סנטר שלישי, ואז חוזים נגמרים ובחירות די חלשות ?
    .
    לא יודע מה ישיגו עם זה.
    לא נשמע כמו משהו שפילדלפיה תרצה,
    אולי סי ג׳יי אם לילארד יוטרד ?
    אולי מישהו מטורונטו אם יפרקו את החבילה ?
    לא ברור לי.
    אני הייתי משאיר את סמארט.

    1. זה אותו שרודר שהלייקרס הציעו לו 20M לעונה הוא דחה את ההצעה הזאת כי הוא חשב שהוא יכול לקבל יותר בחוץ? נשמע ממש דומה למקרה של לאורי מארקנן.

    2. שזה מה שמקשקשים באתרים של האוהדים ואני מקווה באמת שיעשו משהו כי אין לי סבלנות להעביר עונה מצ'וקמקת בתקווה שאולי יקרה משהו בקיץ הבא. אני מבין שזה לא ראציונאלי אבל אני לא נעשה צעיר יותר.

  10. רנדל עשה בשכל. ההתאמה שלו לת'יבודו מצויינת.
    .
    יוג'ירי חתם על המשך העסקה בראפטורס בתנאים מפליגים.
    .
    אני חושב ששרודר צריך להסכים להצעה של הסלטיקס. הוא נשאר ללא אופציות, והסלטיקס הם הקבוצה היחידה שתתן לו PG פותח והזדמנות לשפר עמדות לקיץ הבא. הוא יכול לפרוח שם במשחק מהיר לצד בראון וטאטום.

  11. כמו שאמרתי בוסטון אספו חוזה כמו של ריצ'רדסון רק כדי להשוות משכורות בטרייד
    הם יודעים שריצ'רדסון זה זבל

  12. שכחתי מסימונס, ועכשיו תהיתי
    .
    אם הלייקרס חיפשו גארד כוכב, וקיבלו אחד שלא ממש קולע משלוש, לא עדיף היה להם לקחת את זה ששומר מצוין 1-4, במקום את זה ששומר לא מצוין 1-6.5? הוא גם צעיר יותר, וקצת יותר זול אאל"ט.
    .
    ומהצד השני – מישהו חושב שבסוף פילי יקבלו על סימונס מחיר טוב יותר מאשר פופ, קוזמה, הראל ובחירה? לא נראה לי.
    .
    אז למה בעצם זה לא קרה?

          1. אם החוזה שהם מציעים לו הוא 13M אני מצפה מהבולס שיוו את ההצעה במידה והם לא מצלחים לסגור עסקה של S&T. זה שחקן שעד לא מזמן הם הניחו לו חוזה של 15M לעונה והוא והסוכן שלו דחו אותה כי הם חשבו שהם יקבלו 20M לעונה מקבוצות אחרות. אבל כפי שאתה רואה אף קבוצה לא ממש מתכוונות לשפוך עליו את הסכומים האלה. בכל אופן עושה רושם שהוא בכל מקרה לא רוצה להישאר בבולס ומחפש התחלה חדשה, מי יודע אולי הוא לקח ללב שדונובן הוריד אותו מהחמישיה – למרות שגם בהורנטס סביר להניח שהוא יעלה מהספסל.

            **בכל מצב אסור שהבולס יאפשרו כאן עזיבה בחינם**

  13. Marc Stein
    @TheSteinLine
    Update: Dallas has completed a deal to install former All-Star Michael Finley as the Mavs’ assistant GM/vice president of basketball operations in an expanded role alongside new GM and head of basketball ops Nico Harrison, sources say.

    1. גם אני אמרתי לעובדים שלי שהם חייבים להתחסן, לא שהיה להם בעיה עם זה אחרי שאחד העובדים שלי מת מקוביד.
      אם יש לך.עסק אתה מוזמן לעשות בעסק שלך מה שאתה רוצה, בדיוק כמו הבעלים של הקינגס או כמוני

  14. מסי בדרך ללייקרס😎.
    פסז אמורים למחוץ את כל אירופה איתו מה זה זה חתיכת סופר טים שם חסר רק שיצרפו את כריסטיאנו
    בארסה הולכים למיניסוטה 😂😂 הבנתי שהם בקשיים כלכליים מה קרה הבנקים לא נותנים יותר כסף חינם? דון פלורנטינו גם שם עובד?

  15. אלון עידן מצטרף ללל"ל 😀
    .
    בעיני המתבונן
    .
    ההיסטוריה תזכור את לברון ג'יימס כ"איש שלא יכול היה לעשות זאת בעצמו"
    .
    לעת זקנה קורה לבני האדם תהליך טבעי אבל מביך, בו הם מתחילים לומר את מה שתמיד חשבו עמוק בפנים אבל התביישו לומר בפרהסיה. הצירוף של ווסטברוק ללייקרס זה מעין מבוכה כזאת. וכמו שאמר צ'רלס בארקלי, "בזמן שג'ורדן נלחם בשיניים על כל אליפות, ג'יימס סידר לעצמו קיצורי דרך"

    אלון עידן
    07:08

    המרירות מובנת. גם הציניות. גם התסכול. כנראה שהביקורת חלחלה פנימה, לעומק, לאזורים הרגישים באמת, והרי צריך להתגונן איכשהו. "תמשיכו לדבר על הקבוצה שלי, על הגיל שלנו, על צורת המשחק, על הפציעות שבדרך. תמשיכו לטעון שהשיא מאחורינו. תעשו לי טובה, ואני מתכוון לזה באמת – תמשיכו עם הנרטיב הזה גם כשהעונה תתחיל. זה כל מה שאני יכול לבקש!". כך לברון ג'יימס צייץ שלשום (רביעי) בתגובה לתגובות. תגובות לעוד קיץ הוליוודי, או שמא לברון ג'יימסי, טיפוסי.
    .
    הפעם הוא הלך על ראסל ווסטברוק. בהצלחה עם זה כמו שאומרים (וגם עם כרמלו אנתוני!). אבל ווסטברוק לא מעניין. כן, הוא יכדרר את עצמו לדעת, יקפוץ לשחקים בשביל ההיילייטס, ירפד את שורת הטריפל-דאבל, ואם הכל ילך כמו שצריך – יהרוס לעוד קבוצה את העונה. מה שיותר מעניין זה "העקרון של לברון": שוב "רכש נוצץ", שוב "קבוצת כוכבים", שוב לזרוק את העתיד לפח (ביי ביי קייל קוזמה), שוב אותה תחושה שהאיש לא מאמין בעצמו. אולי אף פעם לא האמין בעצמו.
    .
    לעת זקנה קורה לבני האדם תהליך טבעי אבל מביך: תפישות ומחשבות חשוכות ופרימיטיביות שהוחבאו, הוסתרו או הוכחשו – מתגלות ונחשפות במלוא חרפתן. אנשים זקנים מתחילים לומר את מה שתמיד חשבו עמוק בפנים אבל התביישו לומר בפרהסיה. גזענות, הומופוביה, מיזוגניה – הכל לפתע צף למעלה ומקבל ביטוי באמצעות הערות חסרות טקט שגורמות לסביבה לתפוס את הראש במבוכה.
    .
    מה שיותר מעניין מהמקרה של ווסטברוק זה "העקרון של לברון": שוב "רכש נוצץ", שוב "קבוצת כוכבים", שוב לזרוק את העתיד לפח, שוב אותה תחושה שהאיש לא מאמין בעצמו. אולי אף פעם לא האמין.
    .
    הצירוף של ווסטברוק ללוס אנג'לס לייקרס זה מעין מבוכה כזאת. ווסטברוק זה לא דוויין ווייד וכריס בוש של 2009, זה לא קיירי אירווינג של 2014 (ואפילו לא קווין לאב של אותה שנה), וזה בטח לא אנתוני דייויס של 2018. ווסטברוק זה השלב הפארודי של "העקרון של לברון": כן, לכאורה אפשר לסמן וי בכל הרובריקות הקבועות (סופרסטאר, סטטיסטיקת-על וכו'), אבל בתכלס זה יותר פאדיחה מאשר הברקה
    .
    זה כבר גובל בחוסר מודעות קליני: בזמן שיאניס אנטטוקומפו לוקח אליפות טהורה, יפהפייה, עם קבוצה אמיתית (יש דבר כזה), אחרי שנים במדבר (שבע שנים צחיחות, בדיוק כמו לברון בקליבלנד בקדנציה הראשונה, רגע לפני שחתך למיאמי), אחרי שאמרו שהוא בעצם שחקן מוגבל ("הקיר"), אחרי שהסבירו שהעזר שכנגדו כריס מידלטון לא ממש כוכב; ואחרי שפיניקס סאנס, עוד קבוצה אמיתית עם כוכב-על מזדקן (כריס פול), מדיחה את הלייקרס ומגיעה עד גמר הפליי-אוף – המסקנה של לברון ג'יימס היא… ראסל ווסטברוק! וכרמלו אנתוני! ו"תמשיכו עם הנרטיב הזה גם כשהעונה תתחיל"! (נמשיך נמשיך, אל דאגה).
    .
    בזמן שיאניס אנטטוקומפו לוקח אליפות טהורה, יפהפייה, עם קבוצה אמיתית, אחרי שנים במדבר ואחרי שאמרו שהוא בעצם שחקן מוגבל, המסקנה של לברון ג'יימס היא… ראסל ווסטברוק!
    .
    בעיקר חבל על לברון. באמת שחקן גדול עם יכולות טהורות שמצדיקות השוואה לגדולים ביותר. רק מה, בזמן שההיסטוריונים החדשים של המשחק ממשיכים להמציא תיאוריות פנטסטיות על האופן שבו הוא "שינה את המשחק" – פירק את המושג "קבוצה", קידם את המושג "אינסטנט", העביר את מסת האגו והכוח מהבעלים לשחקנים (מחיאות כפיים סוערות!) – נדמה לי שלברון עצמו עושה הכל כדי להקשות עליהם.
    .
    צ'ארלס בארקלי, נטול הגינונים וחסר העכבות, דייק כשהסביר השבוע מה "הסיבה שאני מציב את מייקל וקובי הרבה לפני לברון בדירוג כל הזמנים". ובכן, "לברון חימש את הקבוצות שלו בכוכבים. בואו נהיה ריאליים. אנטטוקומפו ודירק נוביצקי לקחו אליפויות כמו שמייקל לקח – הם עברו את כל הקשיים בדרך, נשארו באותה קבוצה, ספגו מכה אחרי מכה, עד שזכו בטבעת. קשיים והפסדים הם חלק מהמורשת של שחקנים. לברון סידר לעצמו קיצורי דרך, בזמן שמייקל נלחם בשיניים על כל אליפות, אחרי שעבד קשה כל קיץ כדי להפוך לטוב יותר".
    .
    צודק בכל מילה כמובן. בעיקר בקטע של "קיצורי דרך". ולמרות שהוא מקבל תמיכה מדור שלם של מתלהבים צעירים שבטוחים שהם עלו פה על משהו חדשני, איזו תרבות רדי-מייד מגניבה ומהפכנית – תבוא, תיקח, תלך, תחזור, תחבור, תבנה, תשבור – בצד השני מדדה לה באיטיות ובסבלנות גברת היסטוריה. והיא לא כל כך מתעניינת בשאלה מי פה הבומר ומי הקאטינג אדג'. היא גם לא נקבעת בלעדית על ידי תארים, נתונים, מספרים וסטטיסטיקות. ההיסטוריה היא הסיפור שנשאר אחרי שאחרי שההייפ שוכך, כשהנצנצים מטואטאים וכשההאנגאובר נגמר. נדמה שההיסטוריה תצביע על כך שלסיפור של לברון קוראים "האיש שלא יכול היה לעשות את זה בעצמו".

    1. וואו כמה שנאה
      מייקל לקח טבעות עם פיפן רודמן וקוקוץ בשיאם
      יאניס לקח אליפות מול ליגה פצועה (ברוקלין אטלנטה לייקרס קליפרס יוטה דנבר)
      נוביצקי גנב אליפות בעונה של ליקוי מאורות. 11 שנים אחר כך דאלאס עדיין לא עברה סיבוב (עאלק לברון מכר את העתיד)
      לברון הפך כל קבוצה לקונטנדרית מיידית. שנה שנייה בלייקרס הכושלת הביא אליפות. שנה אחר כך פלייאוף. עכשיו שוב קונטנדר. בגיל 700. בקליבלנד הוא הרים עיר שלמה! במו ידיו.
      על הדרך שינה את כל יחסי הכוחות בין השחקנים להנהלות ואת היחסים בינם לבין עצמם.
      .
      אכן ללל מטיריאיל – ולא בתפארתו.

      1. נוביצקי גנב אליפות? לברון בנה סופר טים פעם אחר פעם אליפות שלו ושל דוראנט לא שווה כמו אליפות של מילווקי, הם קנו טבעות באמאזון. הוא בהחלט הGM הגדול אי פעם

            1. 48 שעות זה כבד ואל תשכח דה שוט שחקן מקס וסופרסטאר בשבר ניתן לו הנחות כמו השיקצה חצי שעה

      2. די דה שוט לברון קנה אליפויות הוא לא יכל לבד לא מול פצועה ולא מול אף אחת. הפך כל קבוצה לקונטנדרית זה שקר הביא איתו כוכב וכוכבים ואז הפך.
        שלא היה כוכבים הוא לא הגיע לפלייאוף במערב…..
        נוביצקי לקח טבעת שעוד 20 טבעות של השיקצה לא יתקרבו לאליפות הזאת עם פסחים ניגב את קובי דוראנט ראס הארדן לברון וויד בוש.
        לברון עם הסגל של נוביצקי לא עושה פלייאוף בכלל.
        לברון השחקן הכינאוברייטד בהיסטוריה משחק רק עם כוכבים נעזר בשופטים ו18 שנה קיבל שמירות בדיחה הבן אדם בקושי ראה דאבל טים ב18 עונות שלא נדבר על לחץ. גם חירבן 2 טבעות כפייבוריט.
        הדבר היחיד שאני יכול לומר לזכות לברון זה שהוא שיחק מול תחרות הרבה יותר קשה מאשר מייקל בשנות ה90…. ששיחק מול פסחים לעומת הכשרון שהשיקצה התמודד איתו.

        1. לברון בשיאו היה עושה פלייאוף במזרח או במערב, אבל איפה האליפות של נוביצקי איפה של השיקוץ ושל דוראנט? דה שוט בהחלט זכה לכמה סיבובים עם המגבות החמות במכבסה של הכפר על השטויות שכתב.

            1. לא צריך להקטין את לברון, השיא של לברון היה בין 2012-2014 ששם בהחלט הוא היה סופרמן (בטח שהוא למד את רזי הפוסט) והשחקן הטוב בעולם בפער, ב2018 פיזית הוא חצי מהשחקן שהיה,עזוב שהקבוצה הייתה עושה פלייאוף אם לא היה נפצע ולא היה מפרק אותה מבפנים. זה כמו להגיד שקובי לא היה עושה פלייאוף במערב ללא קבוצה אם הייתה מסתכל על עונת 2005 בלבד.

            2. ב2012 עד 14 הוא הפסיד 2 טבעות כפייבוריט ולדעתי לברון בכלל היה בשיא 2015 עד 2018
              די ברוך איזה נפצע חחח הוא ראה שמקבל בראש והלך לנוח ב"פציעה" השנתית המסורתית שלו במזרח עם הפציעות האלה הוא עשה פלייאוף…

            1. סופר מקס אני מבקש, ואני גם בין השותפים העיקרים בארגון ללל, אני רוצה לסבר את האוזן אין בעיה להיות חבר בארגון ללל ושב״ר ביחד

            2. ואתה מדבר על סופר טימז 😂😂😂
              אתה לא יכול להתעלם מתופעת לברון. עם כל הנרקיסיזם והאנטגוניזם שהוא מעורר – ההשפעה שלו על המשחק בכללותו (שחקן קבוצה מועדון ליגה) היא אולי הגדולה מכולן.
              כאמור – על הפודיום

            3. ברור פה אני מסכים איתך הוא בין הגדולים שדרכו על הפארקט, איפה הוא ברשימה אצלי ליד מייקל וקארים בטופ של הפירמידה תבחר אתה לשים אותו ראשון שני או שלישי. בסוף היכולת שלו כשחקן הייתה לא אנושית בשיא והיכולת שלו למשוך את עצמו ולהיות רלוונטי עד גיל ששחקנים כבר עם מקל הליכה הוא חסר תקדים.

            4. + 11 ברוך
              קבל כרטיס ״דלג״
              יואל תכניס את כותב הטור במקומו

            5. דה שוט סיבוב של 48 שעות למייבש וחזרה ל48 שעות לניקוי מערכות יסודי

            6. יואל חבריקו אני במקומך מסתכל קדימה בדאגה – דוראנט הארדן קיירי לברון ראס דייוויס וכרמלו בגמר – שנת השיקוצים של הבועה זה בדיחה לעומת מה שמחכה לכם חחחחחחחחחח
              (אני לא מתחיל בכלל לדבר על מכבי נס ציונה ספרס 😂😂😂😂)
              ממליץ לרכוש שתי מכונות חדשות מתוצרת גרמנית משובחת – לך ולטמיר – הולכת להיות לכם עונה ארוכה 😀

            7. חחחחחח אני מה זה מפחד מעונת השיקוצים
              העיוור חזה את זה לפני עשור
              למה לא הקשבתי לאבא "אל תתעסק עם שיקוצים"

            8. דה שוט לברון הגואט של המנגרים. אין מנגר שהביא ככ הרבה כוכבים ובנה 3 קבוצות אלופות פה אין לו תחרות בכלל.
              ללל זה נבחרת לא קבוצה לכן אין בעיה עם שבר וללל

        2. לגבי נוביצקי כתבתי פעם באריכות. הישג אדיר. אבל תפס את הליגה בחילופי משמרות. אוק היו ילדים מיאמי עוד לא התחברו. קובי חזר מהאכילס. שנה אחר כך דאלאס צללה כמו שאף אלופה לא צללה מעולם. נוביצקי לא שחרר וההמשך ידוע. אין סיבוב שני מאז.
          לגבי סופר טימז נכתב כאן בעבר (גיא בזמנו הראה שעשו זאת לפני לברון).
          ומה שכתבת בסוף חשוב מאוד – לברון שיחק מול שושלות וקבוצות פסיכיות. ס״א וגולדן של דוראנט.
          לברון על הפודיום עם מייקל וקארים. תסדר את הפודיום איך שתרצה (מייקל לדעתי ראשון)

      3. נעצרתי ב"נוביצקי גנב אליפות"… מה יש לך הבוקר? האליפות של דירק, היא האליפות האינדיבידואלית הגדולה ביותר אי פעם (כן, גדולה יותר מכל מה שמייקל השיג, אפילו קארים או האליפות של לברון בקליבלנד).

        1. אין לי כוח להכנס לדיון הזה – דיון עתיק 🙂
          בגדול
          נוביצקי לקח אליפות ענקית בתור כוכב בודד וזה מדהים.
          אבל
          היה ליקוי מאורות בליגה או אם תרצה חילוף משמרות. ציינתי למעלה חלק מהנסיבות.
          הראייה לחולשתה של דאלאס היא השנים העוקבות ובעיקר הסוויפ בסיבוב הראשון מול אוק סיטי.
          גם סדרת הגמר עצמה הייתה מוזרה. אכן הייתה שם הצגה של נוביצקי אבל לא פחות מזה הייתה שם היחנקות מפוארת של לברון.
          אם הסדרה הזאת תשוחק שוב עוד 20 פעמים, זה ייגמר 0:20 למיאמי.
          אם ואם ואם – כמובן שזה הכל נורות דיסקו – נוביצקי לקח וזה שלו. מול קבוצות בריאות ומלאות. אבל זה סוג של ״פוקס״. לא יכול לקרות שוב.
          נ.ב. היו לצדו שחקנים טובים מנוסים כולל אולסטארים. חלקם ממש התעלו בגמר (צ׳נדלר, מריון, קיד, בריאה)

            1. צודק + 1
              אבל ב-2006 הכל היה אחרת
              צודק גם גיא – האכילס בא אחר כך. לא משנה בהרבה את עיקרי הדברים.

  16. החתימה של אוברה בשרלוט ללא מועורבות של ג"ס בעסקה מסכמת את הכשלון העסקי הגדול ביותר של גו ליקוב כבעלים של ג"ס. קצת היסטוריה:
    .
    ג"ס ידעו שדוראנט עוזב ולכן מיד כשהודיע על בחירה בנטס הם שלפו תוכנית מגירה ופרקו את החוזה של איגואדלה בממפיס תמורת בחירת סיבוב ראשון 2034 (מוגנת 5 בערך) וביצעו S & T עם נטס על דיאנגלו (הצד הנדיב היו נטס שאיפשרו לראסל לקבל חוזה מקס בצורה הזו) כשהם נותנים עוד בחירת סיבוב ראשון מוגנת (הפכה לבחירת סיבוב שני). התוצאה היתה TPE של 17 מיליון אבל עם קאטצ', חייבים לנצל אותו תוך כמה ימים מהתחלת ממועד תחילת החתמות שחקנים חופשיים. זה יותר סד זמן שמזמין לחצים מצד הצד השני בעסקה.
    .
    נכנסה הקורונה. התוכנית של ליקוב להתעלם מגובה תשלומי המס כיון שהאולם והקומפלקס סביבו יכניסו כל כך הרבה כסף ששוה להוציא הרבה כדי להבטח ניצחונות מקבלת טוויסט. לוקח לליקוב הרבה זמן יחסית להבין שב 2021 לא יהיה קהל וההכנסות יהיו אולי שליש ממה שתכנן.
    .
    נפצע קלי. עקב סד הזמן ואי ההפנמה של העדר הכנסות, ג"ס התערה על אוקלהומה ולקחה את אוברה. זה לא שלא למדו אותו לפני ולא השקיעו מחשבה, אבל בדיאבד זה היה צעד קטסטרופלי. עם אוברה הגיעה הוצאה בגובה של כ 80 מיליון דולר שגרמה לליקוב, כאשר הוא הפנים את מצב ההכנסות, להכנס למוד של חסכון. לא ניצלו את האופציה להחתים שחקן במקום קלי כי המחיר היה עוד 50 עד 100 מיליון דולר הוצאה ומכרו שחקן כמו כריס כדי לחסוך עוד כמה מיליונים.
    .
    נכנס סטיב קר שכדי לאפשר לטעות המקצועית השניה, בחירה בויסמן במקום למלו, לשחק הציב את אוברה בעמדת SG שלא התאימה לו. רק לקראת סוף העונה הסתבר שבהרכב של ג"ס המקום שמתאים לאוברה הוא PF בהרכב השני. לתפקיד הזה לא מיעדים שחקן שעולה 80 מיליון.
    .
    לאוברה יש הערכה עצמית שאינה תואמת את המציאות והוא שנא כל רגע מאז שירד לספסל. האופציה היחידה של אוברה לשחק בהרכב הראשון של ג"ס עברה דרך עסקה על וויגינס. עסקה כזו אפשרית רק עם תוספת בחירות סיבוב ראשון שלהנהלת ג"ס לא היתה כל כוונה לעשות.
    .
    שורה תחתונה. אוברה עזב, 80 מיליון (פחות כי הליגה נתנה הנחה של 40 על תשלומי המס) הלכו לפח ללא תמורה עתידית, אפילו לא בחירת סיבוב שני). ראסל הניב את וויגינס ואת הבחירה בקמינגה. בטום לא בא, ביזמור הלך לרעות בשדה של לברון . בינתיים ג"ס לא ניצלה את ה MLE ואם תסיים את העונה עם סגל של 14 שחקני חוזה היא תשלם כ 170 מיליון במשכורות וסכום דומה בתשלומי מס. כ 50 מיליון דולר פחות ממה שתשלם אם תנצל את ה MLE ותחזיק 15 שחקנים.
    .
    ליקוב בראיון אחרי הדראפט , אחרי שהפנים את העובדה שאולי גם ב 2022 לא יהיה קהל ורגע לפני שקרי חתם על חוזה המשך של 215 מיליון אמר בפשטות, יש לי 4 שחקנים שמקבלים הומן כסף, אני משלם הכי הרבה משכורות ומס בליגה אז שהאוהדים (והשחקנים) לא יבלבלו את המוח על כך שצריך למכור את העתיד כדי להביא עוד כוכב. שילכו , ישחקו וינצחו. אם הקבוצה תהיה עם סיכוי אמיתי לזכיה בתואר אז אולי נכניס את היד לכיס.
    .
    האם אני מסכים לכל צעד? לא אבל בהחלט יש לו טיעון חזק.

    1. יפה כתבת.
      כשגרין צעק על דוראנט בפרונט אופיס היו צריכים להסתכל קדימה ולשחרר אותו מיד. הוויתור על דוראנט היה קל מדי. חלק מהאוהדים אפילו שמחו – הקבוצה חוזרת לסטף ולקליי. לא חשבו כמה צעדים קדימה, כשגרין צעק דוראנט עוד היה בריא. שנתיים עברו מהר – בלי פלייאוף ובלי צמרת בעתיד הנראה לעין.
      במפרץ לא ידעו להעריך את התרומה של דוראנט למועדון. עכשיו יודעים. מאוחר מדי.

      1. אני דוקא בצד של גרין. מבחינתי דוראנט היה תוספת לגרעין. זה לא שחשבתי שיש לגרש אותו אבל אני בטוח שהכעס של גרין היה מבוסס על ההתנהגות של דוראנט בשנה השלישית ובשלב ההוא לכולם היה ברור שהוא בדרך החוצה. לזכותו של דוראנט יאמר שזה לא השפיע על המאמץ שלו במשחקים ועל הנכונות שלו לחזור בפליאוף אחרי הפציעה הראשונה.
        .
        עיקר הטענה שלי לגבי ההנהלה היתה החלטה להחליף את ראסל וויגינס ולא לפרוט את החוזה שלו לשנים בינוניים דבר שהיה מאפשר יותר גמישות בעסקאות אח"כ. נקודה נוספת זה הקמצנות בשכר של צלסי ליין שגרמה לה לעבור לאטלנטה. הניהול של ההחלמה של קלי בשנה שעברה היה כישלון טוטאלי. אפשרו לו לקרוע את עצמו במשחקים בקיץ ללא פיקוח רפואי.

        1. אתה מדבר בנשימה אחת על דוראנט ועל ראסל או וויגינס. זאת טעות עקרונית. אבל הגישה שלך כאן מייצגת את הגישה של כל המועדון והאוהדים כלפי דוראנט. גישה שהיא סוג של כפיות טובה. להגיד על דוראנט ״תוספת לגרעין״ זה בדיוק מה שגרם לו ללכת. הוא היה ״הגרעין״. אז הנה, עכשיו יש לכם את הגרעין – תהנו 🙂

          1. תראה, זה לא שלא שמחתי כשהוא הצטרף, הוא נתן לג"ס יתירות (עוד יכולות / כישורים/ פוטנציאל) שלא היתה לאף קבוצה לפני ואחרי. אבל כאוהד הייתי מרוצה גם אם לא. מבחינתי הקבוצה שאהבתי יותר מכל היתה זו של 2016 ובראיה שלי ההתערבות של הליגה (קיקי ונדרווי ימח שמו) וההשהיה של גרין גזלו מג"ס אליפות. לכן דוראנט נתפס בעיני כתוספת ובראיה לאחור בצדק. הוא עזב כי? אף אחד לא באמת יודע. אם היה נשאר, השנה היה זוכה באליפות נוספת. כשחקן בודד הוא הכי טוב שיש, אבל כדורסל הוא משחק קבוצתי ולכן לברון גיימס וקרי עולים עליו.

            1. לגבי הנסיבות של ההצטרפות יש דעות שונות.
              לגבי השושלת – חבל היה לפרק אותה. דוראנט וסטף היו מהצמדים החזקים בהיסטוריה. הם שחקו יחד בהרמוניה מושלמת למרות ״מאבקי״ האגו שכבר נידונו בהרחבה). תענוג היה לצפות בהם. הצטערתי מאוד כשנפרדו. לזכותם ייאמר שהם תמיד כיבדו אחד את השני גם אחרי שנפרדו. בכייה לדורות. נזק שחמור אחד (תרתי משמע) עושה – מאה חכמים לא יוכלו לתקן.

            2. רו גולדן סטייט גם לקחו עצות אחיטופל ממוסד טנ״ש ובמקום להעיף את הנגר גרין וללקק לדוראנט את החור, הרחיקו אותו ממשחק בודד, בסוף שיש לך סופרסטאר חד פעמי כמו דוראנט אתה חייב לעשות הכל כדי להשאיר אותו ואוהדי גולדן סטייט היו בכפיות טובה. אפילו באתר היו כמה אהבלים שאמרו שגרין חשוב יותר מדוראנט, הערך של הנגר היה בשמיים באותו זמן ולבעוט אותו היה מסמן לדוראנט הכל

        2. לדעתי דוראנט תמיד ראה את עצמו כ"שכיר". הוא ידע מה הוא עושה, מה הן ההשלכות ואיך יראו אותו (והבחור קפריזי…).
          הוא בסופו של דבר פשוט השיג את מה שרצה לעשות מלכתחילה, ואחרי שכל הלחץ והקופים ירדו מהגב… הוא הלך לנסות ולבנות שושלת נוספת בעצמו.

    2. לא בקיא מספיק בפרטים כדי לבקר החלטות ספציפיות, אבל לדעתי היה כאן בעיקר חוסר מזל משווע.
      .
      2020 הייתה צפויה להיות שנה אבודה בגלל הפציעה של קליי, כשברור שגם ההחלפה של דוראנט בדיאנגלו לא ממש מתאימה על הפרקט.
      .
      2021 כבר אמורה הייתה להיות יותר מוצלחת עם שובו של קליי והחלפת דיאנגלו בוויגינס, במובן זה אני חושב שהשארת הבחירה השניה הייתה טעות, ללא קשר למי שנבחר. צריך היה להטריד אותה עבור שחקן מוביל. בדיעבד כנראה שגם זה לא היה עוזר מספיק בגלל שקליי שוב נפצע, אבל אני נוטה להאמין שהיו מגיעים לפלייאוף
      .
      2022 – כנ"ל, היו צריכים להטריד את הבחירות, ואולי גם יעשו זאת בהמשך.

  17. חייבים לאהוב את ה-ללל עם הטיעונים מאותגרים המציאות …
    .
    בגיל בו לברון מנסה להמשיך ולהיות תחרותי,
    בארקלי היה הרבה אחרי פרישה.
    הכי משעשע? בארקלי שהיה חלק מקבוצת המזגנים המקורית (הרוקטס של אלאג'ואן ודרקסלר) מלין על בחירותיו של לברון …
    .
    עוד יותר מצחיק, זה טיעון הסתירה הפנימית של כתבת הייטר מצוי זו –
    לברון טמבל שבחר שחקן כמו ווסטברוק אתו אי אפשר לקחת כלום,
    אבל אם לברון לוקח זה בגלל שהוא לא יכול לבד…
    .
    לפני 3 שנים מתן גילור כתב שלברון משחק עם הכסף של. בית. הוא יכול רק לזכות.
    בדיוק כך. לא היה שחקן עם קילומראז' כמו שלו שהוביל קונטנדרית.
    צריך עזרה?
    ברור.
    יאניס לא הזדקק לעזרה של הולידיי –
    אול סטאר, 3 פעמים חמישיית ההגנה של העונה.
    באליפות זוכה קבוצה,
    לא שחקן בודד.
    .
    יאללה,
    ממתין בקוצר רוח לפוסט ה-לוזר שיגיע אחרי שהסאנס עדיין (שוב) את הלייקרס בגמר המערב …

    1. גיישון המנהל שלך לא החזיר תשובה על הטרייד שלך. אנחנו רוצים אותך בשבר נשלם כמה מקס ונחרוג אין בעיה. נכון שאתה אניתזה לכדורסל שלנו אבל אנחנו משחקים בשיטה אחת שיטת העין איתך נוכל לשחק גם בשיטה הסטטיסטית. חוץ מזה שאתה עדיין בשיא וסופרסטאר בליגה.
      אתה דה שוט ברוך ואני זה שושלת נוט 1 נוט 2 נוט 3 נוט 4…
      ותשמע אם הוא לא אהב את 2 בחירות הדראפט עם ההחלפות אני יכול לצרף את אדיסו לחבילה כחוזה נגמר הוא כל הזמן בלואד

            1. אימאלה, בסוף אתה תמצא חן בעיני
              דחוף לפנות לי מכונה בחדר כביסה

            2. לא הייתי מתחיל לדאוג…

  18. דנבר מצרפים את ג'ימר פרדט לקבוצת ליגת הקיץ.
    חחחחח מה שהכי אני זוכר מפרדט זה שהחברים לקבוצה התלוננו שהוא מסריח
    אוי הזיכרון האנושי

  19. אני יודע שעבר עשור מאז,
    וקל לשכוח.
    אבל האליפות של דאלאס הייתה מדהימה ומעטררת השראה בקנה מידה שלא ראינו קודם לכן.
    הם הביסו את האלופה המכהנת,
    הם ניצחו את "הדבר הבא" (אלופת המערב של 12),
    והם ניצחו את האלופה שבדרך (אלופת 12, 13).
    .
    בדרך,
    נוביצקי עשה כמות היסטורית של נקודות קלאצ' בקצב, איכות ויעילות שגורמת גם לגדולים ביותר לקנא.

    1. בהגדרה הכי פשוטה- נוביצקי בפלייאוף ההוא התחפש ללארי בירד בשיאו. ככה אני ראיתי את זה.
      ונכון שלברון נחנק (11 נק' במצטבר ברבעים האחרונים בששת משחקי הסדרה), אבל צריך לתת כאן קרדיט לתצוגת לברון סטופר & 3 בין הגדולות שנתקלתי בהן- דשון סטיבנסון.
      הדמיון לבירד לא נעצר כאן- אלא הולך אפילו אחורה לימיו של בירד באינדיאנה סטייט- עם 11 נגרים סביבו, שהתעלו (כולל שלשות של בריאן "the janitor" קרדינל ויאן מהינמי קובר זריקות מחצי מרחק על הבאזרים של סופי רבע).

  20. אז הדיווה המנותקת מפילי, לשעבר שילוב של מג'יק ולברון, לא עונה לטלפונים מאמביד ולפי הדיווחים "לא מעוניין לעבור לפורטלנד או טורונטו, רוצה קליפורניה".
    https://www.blazersedge.com/2021/8/5/22611926/trail-blazers-nba-rumors-ben-simmons-raptors-sixers-avoid?fbclid=IwAR2eJe15sZ5WVpz2tQ3_cPETgu_SVVq-9tlHHugQEm_1anwOW4Ry7VEgong
    .
    שייקח את "כשרונותיו" לפח וייעלם לנו מהעיניים לליגה הסינית או לאיזה תוכנית ריאליטי לסלבריטאים נבובים וריקניים, גאה להיות הראשון כאן שעמד על אופיו ויכולותיו המקצועיות, כבר מתחילת עונת הרוקי.

    1. אתה לא מחובר לענינים , אני אספר לך מה קורה מאחורי הקלעים
      קוואי הולך לעשות סיין אנד טרייד לפילי תמורת סימונס
      טוביאס ,טייבול ובחירות דראפט הולכים לעבור לפורטלנד תמורת לילארד
      יש סופר טים בפילדלפיה

    2. אשך כבר שכחת אותי? זה היה צפוי פשוט טראסט מכר לעצמו אשליות, הקשר בינו לבין המציאות בכל הקשור לפילי לא קיים

  21. אוברה ייסתדר לדעתי בשארלוט. שיהיה לו בהצלחה.
    שמח שאיגי חזר. מצד שני – עוד שחקן כנף סביב ה2 מטר? בין ויגינס, קומינגה, מודי, גרין, פורטר, טוסקנו-אנדרסון…. כמה כאלה אנחנו באמת צריכים?

        1. א. צודק. 200 מיליון זה עם הקאפ הולד של אוברה.
          בלעדי הקאפ הולדס, נראה לי שמדובר "רק" 160 מיליון מס'.
          .
          זה לא משנה את העובדה שהעלות של אוברה היא יותר מ-10 מיליון (שכר + מס').

        2. אוברה מלכתחילה לא נכלל בחישוב. אם אתה מכניס אותו לחישוב השכר עולה בכ 10 מיליון והמס ב 65 מיליון נוספים. היה ברור שאוברה הולך ושאף שחקן לא יקבל חוזה גדול במקומו. מיירס אמר שאם ההוצעות יגיעו ל 400 מיליון מבלי לזכות באליפות צריך להוציא אותו להורג. במצב הנוכחי יש אפשרות להחליף את השכר של גרי פיטון / מולדר (יש מקום רק לחוזה אחד ושניהם לא מובטחים. יש מצב ששניהם ילכו) ב MLE ולהגיע להוצאה של 390 מיליון.

            1. אין דרך להתרחק קצת מתקרת השכר? נגיד טרייד של ויגינס לא יעזור?

            2. ג"ס לא רואים בוויגינס נטל לעומת הקבוצות האחרות שכן. לכן מי שהיו מוכנות לקחת את החוזה שלו דרשו גם אחד או יותר מהרוקיס (או בחיררה עתידית) וזה לא בא בחשבון מבחינת ג"ס.
              .
              לפני הדרפט חשבתי שג"ס יכלה להציע לקינס להחליף את וויגינס תמורת בארנס ו דורל ווריט (השכר כמעט זהה) אבל היה ברור שהקינגס ידרשו את בחירה 7 ולהערכתי זו לא היתה אחת העסקאות שג"ס גיששה אחריהן כי בשלב מסויים היה ברור שלליקוב אין כל כוונה לותר על הבחירות בדראפט. מעבר לכך לוויגינס אין ערך מוסף מבחינת הקינגס.

            3. לפי איזה חישוב ?

      1. בזבזו יותר מדי על החוזה של קנארד ולג'קסון נשאר רק בוטנים. קצת חבל, אולי היה יכול לקבל יותר אחרי הפלייאוף המוצלח, ומעניין שאף קבוצה אחרת לא הלכה על זה… מבחינת הקליפרס לשלם רק 11 מיליון לעונה לרכז פותח זה בהחלט החתמה טובה

            1. השתמשו בזכויות בירד מוקדמות.
              לא קשור לאף שחקן אחר.

            2. אחרי שנה אחת? חשבתי צריך שתים.

            3. הוא שם יותר משנה – מביי אאוט של שנה קודמת.

  22. מעניין מה יהיה עם סימונס,
    רוצה לקליפורניה?
    יש שם קבוצה שיכולה לקלוט חוזה מקס, או מוכנה לתת תמורה דומה לפילי?
    אולי יוסטון יקחו אותו תמורת ג'ון וול ועוד כמה שחקנים? זה נחשב קרוב לקליפורניה ? 🙂
    סן אנטוניו תמורת כמה שחקני רוטציה?
    אולי קליבלנד תמורת אחד הגארדים הצעירים (ולאב להשלמת שכר) ?

        1. אני צוחק כמובן, אבל זה יהיה יותר קרוב למציאות מאשר הדרישה של הנהלת פילי לקבל משהו שקרוב לטרייד על הארדן

    1. לא חושב שג"ס מעונינים. כשמסתכלים על הסגל ההגיון אומר שאם סימונס נכנס גרין צריך לצאת ולא רואה אותם עושים את זה השנה.
      .
      ליקרס לא יכולים ולקליפרס יש יכולת לארגן מספר שחקנים אבל לא חושב שהם רוצים
      .
      נשארים הקינגס. הם יהיו מוכנים לתת את באדי הילד ובגלי ואולי יהיו מוכנים להוסיף בחירה או שתים. זהו. נ.ב. לא חושב שסימנס יודע שגם הקינגס נמצאים בקליפורניה.

      1. מה יש לנו לעשות עם באגלי? הוא בקושי נכס טרייד. אמרתי לך אני מוכן לדיארון על סימונס או הילד והליברטון על סימונס או הילד וריישון על סימונס או הילד ו4 בחירות סיב 1 על סימונס. כא מהטריידים האלו אני מאשר ורק אחרי שדיים מודיע סופית שהוא נשאר בבלייזרז או חותם במקום אחר

        1. אל תבין לא נכון, לא אמרתי שזה מה שאתם מוכנים לקבל, אמרתי שזה מה שאתם, אולי, יכולים לקבל. נדפקתם חזק. הבחור פרימדונה מלה לה לנד. אגו נפוח, מוקף עדת חנפנים, לא עובד על החולשות שלו, פוחד לקלוע ועכשו משחק אבי נעלבי לג'ואל שקע את התחת בפליאוף.
          .
          כל הליגה מבינה שאתם בצרה צרורה ויהיה מי שיעשה עליכם סיבוב. אוקלהומה אולי? אבל לקחת חוזה מקס של 4 שנים של מקרה ראש? צריך GM עם מח של ציפור וביצי שיש.

          1. ההתנהלות של פילי עם סימונס הייתה נוראית שנה שעברה הוא לא היה בפלייאוף והיה עם ערך של כמעט לברון וכולם שכחו את הפלייאופים הקודמים שלו שם היה חייב לבוא אירוע המכירה שלו אבל המפגרים נתנו לו עוד שנת קריסת מניה….
            אחרי הפלייאוף היו חייבים להוציא דיווחים שהוא שיחק פצוע כמו המיניסקוס של אמביד ולא לקטול אותו בפומבי ואז היה לו עוד ערך גבוה הבעיה שירקו עליו בפנים ועכשיו הוא עושה דווקא לא לתת לפילי לקבל עליו שחקן טוב יעני לא רוצה פורטלנד וכאלה זה בעיה ומורי לחוץ תחת….
            חייבים איזה מנגר מפגר שיביא לנו שחקנים עם ערך ואני רואה כזה רק בסקרמנטו זה גם תפור להחתמות שהוא ביצע עד כה😎

        2. שמעון, אם הם יקבלו משהו בסדר גודל של פוקס או הילד, הם צריכים לרקוד הורה ולברך הגומל. אולי סקרמנטו באמת המרו, זה שחקן שלא זורק מעל 3 מטר וקולע 30% עונשין, ככה שבכל משחק חשוב יעשו עליו עבירות ברבע הרביעי שיהיו משולות לחטיפה. אבל אולי לסאק יש מחשבות אחרות, נראה אם זה יסתדר

        3. קודם כל, איך כל קבוצה שאתה מדבר עליה נהיית ״לנו״ ? כמה קבוצות אתה אוהד ?
          .
          דבר שני, הטרייד לא ייראה ככה.
          .
          מה שפילי רוצים – נגיד באדי – יגיע אליהם, ובאגלי, בחירות ושאר ירקות לקבוצה שלישית שתשלח לסיקסרס משהו שהם צריכים – כנראה רכז…

    2. אלא אם הקליפרס מחליטים שנמאס להם ממישהו ומארגנים סביבו חבילה, אני לא רואה מי בקליפורניה תקלוט אותו.
      לא רואה אינטרס לסקרמנטו, לנו יש את דריימונד גרין שהוכיח את עצמו בפלייאוף (ועולה פחות מסימונס) וללייקרס כבר יש את לברון וראס בתור עושי משחק.
      בעינ יהקבוצות הכי מתאימות לו הן הסלטיקס (שלא נראה לי שיש להם מה לתת או איך לשלם עליו) ומינסוטה שצריכים הגנה ועושה משחק ברמה שלו ויש להם מה לתת… אבל נראה שסימונס לא רוצה ופילדלפיה מדמיינים שהם יוכלו לקבל יותר.
      אני ממש מקווה שבג"ס לא ייתחלקו על הראש וייקחו אותו.

    1. הוא עצמו אמר שאחד התפקידים שלו יהיה לחנוך ולחנך את הילדים (לג"ס יש 3). זה יורד את המעמסה מקרי וגרין שלא ממש הצטינו עם ויסמן בשנה שעברה. הוא לא ישחק כל משחק.

    1. לממפיס יש יותר מדי גארדים בעמדה – מלטון, גרייסון, ביין וברוקס, והסגל שלהם עמד על 16 חוזים מובטחים.
      מבין אלו שיושבים על חוזים נגמרים (גרייסון, טיוס ג'ונס, קייל אנדרסון ובלדסו) הוא היה הכי קל להעביר בשביל משהו. מאמין שבשנה הבאה ישתמשו בשתי הבחירות שקיבלו כדי לעלות לסיבוב הראשון, כמו שעשו בשני הדראפטים האחרונים.

  23. חבל מאד שמיירס לאונרד סיים את דרכו בליגה הקבוצות לא מבינות כמה העידוד חשוב רק גולדן מבינים את זה עם דריי (לא סתם הוא בנבחרת נותן מאמץ) . אני חושב שהוא יוכל להוסיף המון לספסלים של הרבה קבוצות בתור עושה שרירים וזורק מגבות והמוב הכי בלתי עציר שלו זה מחיאות הכפיים

      1. מה הם יעשו עם רונאלדו?
        מסי בן 34 כבר מעבר לשיא אז אתה רוצה שהם יביאו את רונאלדו בן ה 37.
        עכשיו הם גם יצטרכו למכור את אמבפה לריאל מדריד

          1. אני נאלץ להיות אוהד של באיירן בזמן הקרוב, לא מגיע לקבוצות כאלה כמו פאריז להצליח. מישהו יודע משהו על פייר פליי חח

            1. זה נייר שאפשר לנגב איתו את השירותים

        1. רונאלדו אמור לשחק את השנה האחרונה בחוזה ביובנטוס ואמור לקחת אליפות בקלילות אחרי איבוד התואר לאינטר שנה שעברה.
          אינטר נחלשה כבר ועומדת לאבד גם את לוקאקו השחקן הטוב ביותר שלה לצלסי

            1. מי יותר טוב מרונלדו הזקן? בבקשה אל תגיד ניימר או דה בריינה

            2. אמבפה, לנדובסקי, והחיה דא בראיינה

            3. אמבפה עוד אפשרי להשוות…
              לוקח את רונלדו כל יום על לבנדובסקי ודה בריינה. דה בריינה זה בלוף של החיים

            4. מסי רונאלדו ולבנדובסקי הם השלישייה כרגע. בתור אוהד יובה הוא עושה מה שהוא יודע וזו לא אשמתו שנותנים לו חרא קבוצה שנה אחר שנה

    1. אחלה לקליפרס. יכול לשקם את עצמו שם – להתמקד בעיקר בהגנה ואולי לתת משהו בהתקפה פעם ב-. בהנחה שלא יפצע שוב…

  24. וואי וואי, ללא פציעות יוצאות דופן הוא יסיים לדעתי את החוזה על הפודיום של ה-GOAT

    מניח שקיירי והארדן יאריכו גם והחלון של הנטס יתרחב משמעותית, תזכרו שקיירי צעיר

    לא לשכוח שהנטס נתנו פייט לבאקס בשיא הכוח שלהם, כשקיירי בחוץ, הארדן על שליש ושחקן רוטציה חשוב (דינווידי) לא רלוונטי. זה לא יקרה הרבה בשנים הקרובות (חמסה חמסה…)

      1. שמעון זה אומר שנשאר לו מינימום 5 שנים בנטס.
        אם יקח 3 אליפויות ב 5 שנים הללו אז הוא יהיה לפחות בדיון.בטח שיתמקם בראשמור עם מייקל לברון וקארים

    1. אם הלייקרס מנחיתים את סמארט בטרייד על שרודר(זו כמובן רק ספקולציה) זה יהיה סיום מושלם לאוף סיזן הטוב שלהם

            1. אה, אוקיי הבנתי, האמת אני לא חושב אבל רק ב 99%.
              אבל גם לא ברור לי בכלל מאיפה הגיעה כל הספקולציה הזאת על טרייד.
              נשמע שהם פשוט מנסים להחתים אותו על הארכת חוזה בהנחה קטנה על מה שהם מניחים שהיה מקבל בקיץ.
              מה טרייד מאיפה טרייד ? לא ברור לי.

            2. אני חושב שזה בלבול מדיווח על זה יחד עם הטרייד של תומפסון ששאלת אם נסגר כבר.

            3. אבל רגע – אקסטנד אנד טרייד לא שם אותך תחת הארד קאפ?

            4. כנראה.
              אחלה מחיר לסמארט אם יצליחו לסגור איתו.

            5. אין סיכוי לטרייד כזה בעיקר כי סטיבנס מת על סמארט. זה יצטרך להיות משהו מאד אטרקטיבי כדי שזה יקרה.

            6. לא נראה לי.
              הארד קאפ זה בשני מקרים – קבלת שחקן בסיין אנד טרייד, ושימוש בmle גדול.
              אני די בטוח שהיה מופיע שם גם אקסטנד אם זה היה טריגר, אבל לא ברמה שחקרתי את זה.
              .
              מה שיכול להפריע תיאורטית זה הארד קאפ מהצד של בוסטון – אבל זה תלוי בכמה דניס אמור לקבל בטרייד התיאורטי הזה שאין שום סיכוי בעולם שיקרה…

            7. אחלה – תודה.

            8. תודה לך.

    2. מדהים – שיחות בין שרודר לבוסטון.
      קיבלת כבר דיווח בדיוק מה היה בשיחות האלה.
      אני פשוט צריך להפסיק להתאמץ.

  25. לילה טוב לכולם
    1.מצטער ש-AI לא חתם אצלנו , רצו אותו עבור "veteran leadership" וכנראה גם לשמור כמה דקות על ג'יימס בגמר אפשרי.
    2.מהלך מעולה של הקליפרס . על פי דיווחים מלפני כמה שבועות , היו מוכנים לשלם לו הרבה יותר אך לא יכלו עקב המגבלה .והיו בטוחים שאיבדו אותו .
    3.הסיפור עם סימונס פשוט מדהים . איזה קוצר ראות של כל המומחים והמומחים לכאורה . מה נהיה ממנו , ומה נהיה ממי שהגיע לו ROY באותה עונה ( אני לא כותב את השם כדי לא לנחס אותו ) את

    1. מה נהיה מבן סימונס?
      העליהום בקרב האוהדים ואף התקשורת כבר נהיה מגוחך. לסימונס הייתה סדרת פלייאוף גרועה נגד אטלנטה,הוא לא הראשון ולא האחרון.
      פתאום מתנהגים אליו כשחקן הכי גרוע ב NBA , סימונס הוא עדיין שחקן מצוין עם חסרון משמעותי אבל עם הרבה יתרונות והוא עלית בהרבה תחומים .
      סימונס לאורך הקריירה הוא 55-60 אחוז מהעונשין , הוא לא 30 אחוז כמו שהיה בפלייאוף , ברור שיש פה אנומלי , לסימונס הוא בעיות אישיות שציינתי פה במהלך השנה , נראה את כל הגיבורים הגדולים מתנהגים כאילו לא קרה כלום וזה לא משפיע עליהם אם כמו סימונס הייתה להם אחות מתלוננת שאח שלה אנס אותה מאז גיל 3 , אותו אח שהוא גם המנהל האישי והחבר הכי טוב של בן סימונס, והמשפחה שלה טוענת שהיא חולת נפש והיא מתעקשה שזה אמת .
      סימונס נבחר שנתיים רצוף על ידי מאמני ה NBA לאול סטאר, לא על ידי הקהל,על ידי המאמנים אז כנראה שהם יודעים מה הוא שווה.
      כל "ההדלפות" כביכול על מה שפילי רוצים על סימונס זה בולשיט, אף אחד לא יודע מה היה ואיך היה.
      והידיעה האחרונה שלסימונס לא מעונין לדבר עם הקבוצה שיצאה מאיזה כתב אידיוט מסאן פרנסיסקו שכבר שנתיים בוכה שהוא רוצה שגולדן סטייט יעשו טרייד על סימונס היא כמובן שיקרית, אחד החברים הטובים של סימונס הוא בכיר במערך השיווק של פילי הוא גר אצל סימונס בבית כרגע במהלך הקיץ

      1. זה לא משנה אם אתה עלית בהרבה תחומים, שהדבר הכי חשוב במקצוע אתה לא מסוגל לעשות או להוות איזה שהוא איום, זה נגטיב שמתעלה על כל הפלוסים שלו שאתה מוסיף את המקס שקיבל זה חוזה שלילי.
        .
        המאמנים בחרו את סימונס לאולסטאר וזה ש90% מהמאמנים בליגה מפגרים לאללה לא אומר יותר מדי, כמו שדריימונד גרין נבחר חמישיית עונה שנייה.
        .
        עכשיו בקשר לידיעה של אחותו של בן סימונס היא רצה עוד מלפני פגרת האולסטאר הרבה לפני הפלייאוף, הוא סיים את העונה הרגילה עם 60% מהקו, אז ידיעה שרצה כל העונה פתאום היא זאת שהפכה את סימונס ללא מסוגל לקלוע או לזרוק וגרמה למשבר מנטלי דווקא בפלייאוף, שאתה מוסיף את העובדה שהוא היה שלילי עצום כל פלייאוף מהפלייאוף הראשון אתה רואה כמה שזה מגוכח להפיל את ההתעללות המינית באחותו שקרתה או לא קרתה, דרך אגב זה לא נראה משפיע עליו כל כך בחופשה בבריכה, במקום להתאמן.
        .
        כתבים אמינים מדווחים מה פילי רוצים על סימונס כתבים שיש להם קשרים בכל הליגה , עוד ידוע שפילי סירבה לברוגודון ובחירת דראפט בסיבוב הראשון על סימונס, פילי דורשת כעת ערך לא ריאלי עליו.
        .
        הטעות של פילי התחילה לפני כמה שנים שלא ראו את הבלוף הזה מקילומטרים והימרו על הורפורד שזה כשלון שהיה ידוע מראש, עכשיו שיאכלו את החרא שבישלו

  26. אם אני לא טועה הטרייד של לאורי עוד לא קרה.
    אני יכול לראות תסריט שסימונס מגיע לטורונטו כחלק מטרייד כזה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט