אירועי דיומא – 25.07.2021 – אולימפיאדה ושחמט

המשחקים האולימפיים:

כדורסל / מתנאל אלאשבילי

לזה חיכינו יותר מהכל, הענף עם הכדור הכתום. שלל הנבחרות ינסו ליצור סנסציה כשינצחו את הפייבוריטית הברורה, נבחרת ארצות הברית. אבל חוץ מהנבחרת המפוצצת בכוכבי אן בי איי יש כמה נבחרות בהן שחקנים מצוינים. היום תשחקנה הקבוצות מבתים א' ו-ב'.

4:00 צ'כיה – איראן שידור בערוץ 5 לייב (58):

הצ'כים שמגיעים לאולימפיאדה באופוריה לאחר שהדיחו את נבחרת קנדה החזקה ירצו להמשיך במומנטום החיובי. מנגד, האיראנים שעלו מהמוקדמות באסיה לאחד שהפסידו פעם אחת מגיעים כאנדרדוג המובהק. שמות מעניינים לא בדיוק יש שם ורוב השחקנים גם משחקים בליגה המקומית. לצ'כים יש מגוון שחקנים כולל אחד שהרשים באליפות העולם ב-2019, תומאס סאטורנסקי. הקומבו גארד שעבר כבר בכמה קבוצות באן בי איי וכעת משחק בשיקגו בולס. עוד שחקן משמעותי הוא יאן וסלי שנחשב כבר כמה זמן לסנטר הטוב באירופה, שהביא עונה טובה יותר בפנרבחצ'ה לאחר כמה עונות רוויות בפציעות.

7:40 גרמניה – איטליה שידור ביורוספורט:

מפגש בין שתי יריבות חזקות. מצד אחד גרמניה שעלתה לאחר שני נצחונות מרשימים על קרואטיה וברזיל בחצי הגמר והגמר. לגרמנים שני שחקני אן בי איי בדמות מוריץ ואגנר ואייזק בונגה ששיחקו העונה יחד בוושינגטון וויזארדס עד הטרייד דדליין. אליהם מצטרפים עוד שלושה שחקני יורוליג. במוקדמות הגרמנים הציגו הגנה מאוד טובה שעזרה להם לברוח מול נבחרות חזקות ולהגיע לאולימפיאדה. בצד השני נמצאים האיטלקים שמקבלים שחקן משמעותי מאוד, דנילו גאלינרי, שעד לפני שלושה שבועות עוד שיחק במדי אטלנטה הוקס בגמר המזרח מול האלופה המכהנת – מילווקי באקס.

עוד שלושה שחקנים מעניינים הם ניקו מניון שלא הרבה לשחק בגולדן סטייט ווריורס, אקילה פולנארה שחתם לא מזמן בצסקא וניקולו מלי שחזר מהליגה הטובה למועדון נעוריו, ארמני מילאנו. ראינו את הגרמנים אמנם מצליחים לייצר ריצות אך לא לעצור שחקנים חזקים. בקרואטיה היה זה בויאן בוגדנוביץ' שעשה בהם שמות ובאיטליה יכול להיות שגאלינרי שמשחק באותו סגנון ישתמש ביכולת שלו כדי לנצח את המשחק. אין ספק שהולך להיות מעניין וצמוד.

11:20 אוסטרליה – ניגריה שידור ביורוספורט:

משחק שלישי ומעניין גם כן בין שתי הנבחרות שניצחו את נבחרת ארצות הברית במשחקי ההכנה. אוסטרליה של פאטי מילס, ג'ו אינגלס, מאתיס ת'ייבול ועוד היו תמיד נבחרת מרתקת. לא היו כוכבים גדולים מאוד אבל תמיד היה להם סגל שמורכב מכמה שחקני אן בי איי משלימים מאוד טובים, דבר שהקנה להם ביטחון וגם בא בתוצאות מול הנבחרות האחרות. הסגנון של האוסטרלים מאוד קשוח, ארון ביינס ומאתיס ת'ייבול שניהם שחקנים מאוד חזקים כשת'ייבול מצליח גם להביא לידי ביטוי את היכולת בהגנה על ידי סלים במשחק המעבר. לאוסטרלים גם שלושה שחקנים שיודעים להוביל כדור בצורה מאוד טובה. מילס ואינגלס שהוזכרו קודם וגם מת'יו דלאבדובה שיקווה לראות דקות משחק ולהוכיח שעדיין יש לו אס בשרוול.

הנבחרת השנייה שניצחה את האמריקאים היא נבחרת ניגריה הקשוחה לא פחות. הניגרים הם מייבאי סנטרים ופורוורדים קשוחים והם יודעים שמה שלא ילך בכוח, ילך ביותר כוח. פרשס אצ'יווה, חאליל אוקפור, קפה יודו הם כוח האש של הניגרים מתחת לסל. אליהם מצטרף אלוף האן בי איי הטרי ג'ורדן נוארה, פורוורד היוטה ג'אז מיי אוני והשחקן שהעמיד את ממוצע הנקודות הגבוה ביותר בעונה בעברה בליגת העל, קיילב אגאדה. הכדורסל של הניגרים מאוד איטי אבל גם מאוד חזק ואילו של האוסטרלים יותר זריז. הנבחרת שתכתיב את קצב המשחק תצא עם ידה על העליונה.

15:00 צרפת – ארה"ב 15:00, שידור ישיר בערוץ 5 לייב (58):

הגראנד פינלה ליום הזה יוצר קרב מאוד חזק בין נבחרת צרפת לבין נבחרת ארצות הברית. את סוללת הכוכבים של ארצות הברית אין טעם להזכיר, הם מפוצצים בכוכבי אן בי איי והסגנון שלהם מהיר ומודרני על אף היותו של פופ המאמן, שמאמין בכדורסל קבוצתי ואפילו קצת ישן. בכל מקרה, הם אמורים לשרוף את הפרקט. אבל מולם מגיעה יריבה לא פראיירית בכלל. לצרפתים גם יש כמות לא קטנה של שחקני אן בי איי. רודי גובר, ניקולה באטום, טי-אל-סי של הנטס, אוון פורנייה ופרנק ניטליקינה אליהם מצטרפים שחקנים בטופ של היורליג כמו ננדו דה קולו, וינסנט פורייה שחזר לאירופה, גרשון יבוסלה, מוסטפה פאל ותומה הרטל. אין ספק שניצחון על האמריקאים כבר במשחק הראשון במשחקים האולימפיים ייחשב לסנסציה, אבל הנבחרת שמולם לא קבוצה שפשוט לנצח. יהיה מותח, מעניין והכי חשוב, מהנה.

אופניים – מירוץ הכביש לנשים / דוד "פאקו" סעדה:

אחרי מירוץ הגברים של אתמול, בו חגג ריצ'רד קאראפאז את הזכייה, אנו מגיעים למירוץ הנשים. המסלול כאן, באורך 137 ק"מ, כולל את החצי הראשון של המסלול שראינו אתמול אצל הגברים, ללא הטיפוסים הקשים להר פוג'י ומעבר מיקוני. הנבחרות הלאומיות יכללו עד ארבע רוכבות לפי דירוג המדינה. כמו בכל התחרויות לנבחרות לאומיות, המדינה הפייבוריטית הוודאית לזכייה כאן היא הולנד. היא כוללת את דמי וולנרינג, מריאן ווס, אנמיק ואן פלויטן ואנה ואן דר ברחן, אלופת העולם והאלופה האולימפית המכהנת. הפייבוריטיות מבין שאר האומות הן קסיה נייוודומה הפולנייה, ליזי דייגנן הבריטית, אשלי מולמן הדרום אפריקנית, גרייס בראון האוסטרלית, אליסה לונגו בורגיני האיטלקייה וססיל אוטרופ לודוויג הדנית. את ארצנו תייצג כאן אלופת ישראל, עומר שפירא. שידור ביורוספורט החל מ-7:00 (צפוי להסתיים בסביבות 11:00).

ג'ודו / דוד "פאקו" סעדה:

לאחר הכמעט זכייה במדליה של שירה ראשוני אתמול, היום נקבל הופעות של עוד שניים מחברי הנבחרת. ברוך שמאילוב יפתח את דרכו האולימפית במשקל עד 66 ק"ג מול קווין לופורטה ממוזמביק, בקרב בו הוא אמור להיות פייבוריט. אם ינצח, יתמודד בשמינית הגמר מול המנצח בין חואן פוסטיגוס הפרואני לנתן כץ האוסטרלי. ברבע הגמר הוא כבר עשוי לפגוש אגוז קשה בדמות ואזה מרגוולשווילי הגאורגי, סגן אלוף אירופה. עוד נראה את גילי כהן, באולימפיאדה השנייה שלה (אליה הגיעה לאחר מאבק מתוקשר מול גפן פרימו). היא אמורה להיות פייבוריטית בקרב הראשון מול גולבדאם בבאמוראטובה הטורקמנית. בשמינית צפוי לה כבר קרב קשה יותר מול שרלין ואן סניק הבלגית, לשעבר אלופת אירופה. שידור בספורט 5 החל מ-4:55, ומ-11:00 בתי הניחומים ותחרויות המדליות.

שחייה – מוקדמות / דוד "פאקו" סעדה:

המשך המוקדמות בבריכה, כשבכל המקצים הנזכרים, העפלה לשלב הבא תהווה הישג: אנסטסיה גורבנקו ב-100 מ' גב (13:00), דניס לוקטב ב-200 מ' חופשי (13:20), יעקב טומרקין ומיכאל לייטרובסקי ב-100 מ' גב (14:20). שידור בספורט 5 החל מ-13:00.

גלישת רוח / דוד "פאקו" סעדה:

אחת התקוות הגדולות של מדינתנו להישג משמעותי, קטי ספיצ'קוב, תחל את דרכה היום באולימפיאדה בענף גלישת רוח RSX. היום יתקיימו שיוטים 1-3 של התחרות החל מהשעה 9:00. יואב כהן ישתתף בשיוטים 1-3 של התחרות המקבילה לגברים החל מ-6:00. שי קקון תשתתף בשיוטים 1-2 של תחרות הלייזר רדיאל לנשים בשעה 6:00.

התעמלות מכשירים – מוקדמות / דוד "פאקו" סעדה:

הנציגה הנשית שלנו בענף היא ליהיא רז בת ה-17. היא תתמודד היום במוקדמות בתחרויות הקפיצות והקורה, בתקווה להשתחל אל שמונה הראשונות. שידור בספורט +5 ב-4:00, וב-10:00.

קליעה / דוד "פאקו" סעדה:

סרגיי ריכטר, שייצג אותנו גם בשתי האולימפיאדות הקודמות בקליעה ברובה אוויר ל-10 מ', ינסה לשחזר את הכושר מאליפות אירופה האחרונה, שם הגיע למקום השני. ריכטר ינסה קודם כל להגיע אל מקצה הגמר, משימה בה כשל בשתי האולימפיאדות הקודמות. המוקדמות ייערכו ב-7:00 והגמר ב-9:30.

בדמינטון – שלב הבתים / דוד "פאקו" סעדה:

אחרי ההופעה המוצלחת של מישה זילברמן אתמול, היום מגיע תורה של הנציגה הנשית, קסניה פוליקרפובה. לשחקנית צפוי קרב קשה במיוחד במשחק הראשון של שלב הבתים, כשתפגוש את המדורגת שנייה בעולם, פוסרלה וונקטה סינדו ההודית. שידור בספורט 5 גולד ב-4:35.

גלישת גלים – שלב הבתים / דוד "פאקו" סעדה:

גולשת הגלים שלנו, ענת ליליאור, תחל היום את דרכה באולימפיאדה לשני הסיבובים הראשונים. שידור בספורט 5 גולד ב-5:15.

שחמט – הכרעות בגביע העולם לקראת הישורת הסופית, וכרגיל עוד הפתעות/שחר אלוני

אתמול התקיימו שוברי השוויון בסיבוב 4 של גביע העולם, ובסיכום הסיבוב קרו כמה דברים חשובים:
קרלסן ניצח בשובר שוויון משכנע את וייצאק, לאחר שיום קודם החמיץ מולו ניצחון מרהיב.

אסיפנקו בן ה 18 הדיח את דובוב לאחר דו קרב מלא עליות ומורדות ויפגוש היום את קרלסן, אותו הוא כבר ניצח בטאטא סטיל השנה.

קריאקין נזקק לעצבי הברזל שלו כדי לגבור בקושי רב על ארטמייב, לאחר שנקלע לפיגור, וכל זאת רק כדי לפגוש כבר בשמינית הגמר היום את לגראב לדו קרב צמרת.

בטופ 16 שנשארו איתנו יש כמה וכמה שחקנים מפתיעים שאינם בטופ 50 העולמי וחלקם גם לא בטופ 100, אבל לפחות 2 מהם יעלו לרבע הגמר שטומן בחובו פרס – כרטיס לסדרת הגרנד פרי של פיד"ה שיכולה להעניק כרטיס למועמדים.
כמובן שהשניים שיגיעו לגמר, יקבלו כרטיס ישיר למועמדים.

כרגע בטורניר יש שחקנים מנורבגיה, רוסיה, הודו, צרפת, אירן, ארמניה, קרואטיה, פולין, אזרבייג'אן וארה"ב.

זו רשימת הדו קרבות בשמינית הגמר, ופרטים נוספים יהיו בפוסט שלי שיעסוק בכך ויעלה בבוקר (של יום ראשון):

Carlsen vs. Esipenko
Bacrot vs. Piorun
Grischuk vs. Duda
Vidit vs. Durarbayli
Fedoseev vs. Ivic
Tabatabaei vs. Martirosyan
MVL vs. Karjakin
Svidler vs. Shankland

במקביל אנחנו ברבע הגמר של גביע העולם לנשים, שם הצליחה הפייבוריטית גוריאצ'קינה מרוסיה (בת ה 22) להינצל מהדחה ולעלות לרבע.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 241 תגובות

  1. מתנאל, פאקו ושחר, תודה רבה ושבוע טוב. גם טורניר הטניס יימשך היום בטוקיו. המדורג מספר אחת בעולם, נובאק דג'וקוביץ', גבר אתמול על הוגו דליין הבולביאני. המדורג מספר שתיים, דניאיל מדבדייב, ניצח את אלכסנדר בובליק, שמייצג את קזחסטן. מעניין לציין, כי שותפו של מדבדייב בטורניר הזוגות הוא דובר העברית היחיד בטורניר הטניס האולימפי, אסלן קראצב, שגם ניצח היום את טומי פול מארה"ב במשחק היחידים שלו.
    המשחק המרכזי של היום, במסגרת המשך הסיבוב הראשון, יפגיש את האלוף האולימפי הכפול, סר אנדי מארי מבריטניה, שמדורג כיום 104 בעולם ויגיע להתמודדות כ"אנדרדוג", מול אחד השחקנים הכשרוניים בסבב, פליקס עוג'ה אליעסים מקנדה, שמדורג במקום ה-15 בעולם והגיע לאחרונה עד לרבע הגמר בווימבלדון.
    משחקים נוספים (גברים):
    אלכסנדר זברב (גרמניה) – ליו יין סון (טאייוון)
    סטפנוס ציציפאס (יוון) – פיליפ קולשרייבר (גרמניה)
    קיי נישיקורי (יפן) – אנדריי רובליוב (רוסיה)
    הוברט הורקאץ' (פולין) – מרטון פוצ'וביץ' (הונגריה)
    יושישיטו נישיוקה (יפן) – קארן חצ'אנוב (רוסיה)

    נשים
    אשלי בארטי (אוסטרליה) – שרה סוריבס טורמו (ספרד)
    נאומי אוסאקה (יפן) – ז'נג סאיסאי (סין)
    אלינה סביטולינה (אוקראינה) – לאורה זיגמונד (גרמניה)
    ארינה סבאלנקה (בלארוס) – מגדה לינט (פולין)
    קארולינה פלישקובה (צ'כיה) – אליזה קורנה (צרפת)

      1. יכול דווקא להבין את זה. היא מן הסתם לא מאמינה ביכולת שלה לזכות (או להשיג מדליה) עם כל מי שנמצא שם. אז היא הימרה על חוסר שיתוף פעולה בדבוקה.

    1. תמיד יש מצב, זה ספורט. וכל הארבע יכולות לזכות, לא רק שתיים. צרפתייה דווקא לא, אולי אתה מתכוון לאיטלקיה (אליסה לונגו בורגיני הוותיקה).

  2. פשש, ארה"ב-צרפת, איזה משחק סיום ליום הזה. מעניין אם הצרפתים יצליחו לשמור על סקור נמוך ולהישאר בתמונה עד הסוף

  3. תודה לכל התורמים על העבודה הקשה!!
    שאלה בקשר למרוצי אופניים –
    היה בעבר פוסט שמסביר את חוקי המירוץ ומונחיו? למשל מה זו דבוקה, מה ההבדל בין מרוצים קצרים וארוכים יותר, מהי שיטת הניקוד וכו'? אם כן, אשמח ללינק אליו (או להסבר קצר למי שיש פנאי).. חייב להבין איך זה עובד.

  4. אפשר לראות את ההבדל בדינמיקה של המירוצים כשאין מערכת קשר. ואן פלויטן תקועה עכשיו בין הדבוקה לבריחה, בלי שהיא מצמצמת את הפער מהאוסטרית מלפנים (שהיא שענית מצויינת). אם היה קשר, ההולנדיות היו כנראה מפעילות עכשיו תכנית גיבוי ומאיצות בחזית הדבוקה.

    1. יש סיכוי. היא במצב של 2-3 עם הפולנייה מהבריחה, כשהאוסטרית מלפנים ברחה להם. הבעייה שהפסיקו לתת פערי זמנים, אז אי אפשר לדעת מה קורה.

            1. הן דועכות מהר מדי

  5. טו-אוב
    קצת קטי ספיצ'קוב
    יש לה עליות וירידות והיא נמצאת כרגע לדעתי מקום חמישי אחרי 3 שיוטים.
    הצרפתיה פיקון מקום ראשון לדעתי, אבל היא מניאקית לא קטנה ובשיוט השלישי הפילה גולשת אחרת והענישה את עצמה. אני הייתי פוסל לה את השיוט.
    ההולנדית עשתה שם ביצפר בשיוט השלישי. ברחה מהדבוקה ואז תפסה מקום עם קצת יותר רוח… + שנים שלושה קשרים ואז סגרה על הדבוקה ועקפה אותם.
    הטעות הגדולה של קטי היתה במצוף הראשון. טעות קולוסיאלית שעלתה לה ב 10 שניות של בזבוז זמן לפחות, אולי אפילו 15 ואחרי זה היתה צריכה לרדוף אחרי המובילות כשהיא אפילו מתברגת שוב בשלישייה אבל הסיומת היתה פחות טובה. מה שחשוב זה שהיא עדיין בעשירייה ומחר יום חדש.

  6. ברוך מנצח קרב בודד ממדליה
    כנראה נגד הברזילאי ..שרק יפסיד ליפני בחצי (לא כדאי את היפני שהוא ליגה אחרת)

  7. אני בהלם מספורט5, גמר גברים והם משדרים את ברוך.
    היפני זכה בזהב. שני אחים לוקחים זהב באותו יום, סיפור מופלא.

  8. טוב סיכום היום המקומי
    בגדול 12 ספורטאים בודדים עלו ב 12 תחרויות אישיות שונות לדעתי זהו שיא
    היו לנו כבר פעם 12 מתמודדים ביום אחד אך רק בגלל שרובם הופיעו בתחרות קבוצתית .
    אבל 12 מתמודדים אישיים זהו שיא חדש לדעתי .

    טוב בניגוד לאתמול היום לא לקחנו מדליה אך גם היום בהחלט מעורר כבוד.

    ברוך שמיילוב היה קרוב ומסכם הופעה מכובדת עם מקום חמישי אולימפי
    השייטים ספיקצוב וכהן מסיימים את היום הראשון במקום 5 במקבץ יפה
    ספיקצוב מסיימת 3,5,9
    כהן מסיים 2,6,12
    ויש למה לצפות
    הישג נוסף באופניים ומקום 24 מרשים מאד של עומר שפירא שפרצה קדימה עד שנתפסה
    גם גורבנקו פרעה שטר ראשון כשהעפילה לחצי גמר הגב בתוצאה ה 12 בטיבה

    ליהיא רז הצעירה עשתה הופעה מכובדת בהתעמלות אך לא העפילה לגמר
    לעומתם
    השחיינים טומרקין ( 31) וליטרובסקי ( 36) לא העפילו לחצי גמר 100 גב
    כמו לוקטב שסיים 27 ב 200 חופשי

    השייטת הצעירה שי קקון סיימה 39 בלבד בשיוט 1 התקדמה ל 13 בשיוט 2 שמספיק כרגע למקום 29 בלבד

    גילי כהן הודחה בסיבוב השני בג'ודו ( שמינית גמר)

    סרגיי ריכטר סיים 27 בלבד בקליעה
    וגם גולשת הגלים שלנו
    לליאור הודחה

  9. התחיל לא טוב מבחינת האמריקאים, צרפת שלטה ואז נכנס טייטום ופתאום הכל זורם.
    הכי מצחיק זה לראות את הדב המרקד היישר מהליגה הסינית…

  10. כמות הכישרון והכוכבנות בנבחרת האמריקאית היא עצומה, השאלה האם פופ הוא האיש הנכון לניהול אגו.
    בלי קשר, הזרועות הארוכות של רודי גובר, משאירות לבדן את צרפת במשחק.

  11. ראיתי רק את הרבע השלישי. המשחק מתנהל בקצב אירופאי . הצרפתים שולטים בריבאונד וקולעים היטב משלוש. האמריקאים גמדים שגם לא קולעים. בקיצור לא כוחות

    1. אני אעשה את זה בשבילו, אם לברון היה משחק, יתכן והיינו רואים בעל הבית על המגרש.
      יותר קצר, אם דייויס היה משחק, היה נגמר בבלואאוט

  12. איזה יום איום לכוכבים האמריקאים… דוראנט לא הצליח להשיג שום סל שדה במחצית השניה למעט הסל הראשון, לילארד לא קלע כלום מהרבע הראשון, פשוט מביך.

  13. אני מנסה להבין אם הבעייה בפופ… מאזן פשוט עלוב בתור מאמן הנבחרת … המנהל של הנבחרת עם בניית נבחרת לא מאוזנת או שניהם וכמובן כל זה לא מוריד אפילו קצת מאחריות השחקנים לבחירת הזריקות ההזוייה שלהם

    בטח פופ ימצא איזה עיתונאי לרדת עליו… על זה שהוא ממחזר שוב שאלות….

    1. מה לא מאוזן בנבחרת 😂😂😂 זאת נבחרת מפלצתית שצריכה לתת 30 הפרש לכל נבחרת 😂😂😂
      הם פשוט לא רגילים להגנה ופיזמות רגילים לשריקות אוויר הרטע שללאבין שרקו תוקף 😂😂 בnba זה היה לו 2 זריקות
      דמיאן מופתע שלא נותנים לו לזרוק מהלוגו איפה השחקן שיעשה לו חסימה ודיים יקפוץ עליו ל3 מהקו 😂😂

  14. אז מה?
    לפעמים שימון צודק?
    שיניתם שיטה, חוקים חדשים, עכשיו תתרגלו שוב לשיטה הישנה והטובה. אין יותר קפיצות על שחקנים. אין 20 קליעות לכוכב מהקו!
    שים חצי מהדרים טים המקורית על דוראנט לילי ושות ובירד מגיק מייק ישימו להם 30 הפרש על הראש גם ב 2 בלילה.

  15. עלובים הנבחרת שלנו, לצערי השיפוט בNBA גרם לנו לאבד את הדומיננטיות האמריקאית שהייתה, הכוכבים שכחו כבר מה זה לשחק כדורסל אמיתי, רגילים לקבל 10 נקודות מהקו בכל משחק ללא סיבה, הקטע זה לא רק הנקודות זה ההגנה שמפחדת לשמור, במשחק אירופי אם הגנות למרות הכשרון אין לנו מה למכור, מביש.

    1. באירופה יוצאים ב5 עבירות לדוראנט היה 4 מהירות, מביך לראות את השחקנים שמפרקים את הליגה מנוגבים בידי אלמוניים. בגלל הרעה סילבר איבדנו את הדומיננטיות שאפיינה אותנו, השחקנים התרגלו לשריקות אוויר וזה שאסור להגן מולם טיפה הגנה והם לא מוצאים רגליים וידיים

        1. זה שינוי שמתחולל בליגה כבר קרוב ל3 עשורים, הקטע שסילבר האיץ את השינוי ודחק אותו לקצה במהירות האור,ואת התוצאות אנו רואים כאן

  16. נבחרת שבNBAלוקחת אליפות בהליכה לא מסוגלת לנצח את פורנייה וגובר בחוקים רגילים. פופ בכלל אפס הוא לא מצליח לבנות הירי כמה וסדר בנבחרת הוא אף פעם לא עבד עם אגו וכוכבים כאלה, והוא גם לא מסתדר

    1. דוראנט נהיה סוציאליסט מוסר וזה מניע כדור😊
      וצודק בnba הם לוקחים בהליכה כי הם כל שנייה יהיו על הקו 😂😂
      הם עם השנים יהפכו לרכים ורכים יותר הבעיה שגם את האירופאים הטובים הם ירגילו לרכות של הnba. הם לא רגילים לשחק מול הגנה הולידיי שם אכל את כולם במשחק בא עם אינטנסיביות ללחוץ את פול 😂😂

      1. ברור בNBA אסור להגן, הם שכחו מה ה לשחק כדורסל נורמלי מול הגנות, הם רגילים ללכת לקו על שום דבר באירופה זה לא ככה.

    1. ואפשר בלי מילין?
      Drei Chinesen mit 'nem Tütchen Gras saßen in der Wohnung und rauchten etwas.
      Da kam die Polizei: Ja, was ist denn das?
      Drei Chinesen mit 'nem Tütchen Gras!
      Ein grauer Betonklotz am Rande der Grossstadt,
      Ich mein' ein Zuhause, das für niemanden Trost hat.
      Dies ist die Heimat von drei Asiaten,
      Sie erwarten ihren Paten, denn sie haben ihn verraten.
      Sie sind Todeskandidaten und gesucht in allen Staaten,
      Sitzen um den Tisch herum und spielen Karten.
      Quarzen etwas Schwarzen, gemischt mit etwas grünem Gras,
      Scheissen auf die ganze Welt und haben daran Spass.
      Sie schmieden einen Plan und das schon seit Jahren
      Um Stoff zu importieren von Taiwan nach Japan.
      Doch im Kampf gegen die Yakuza wären sie sicherlich die Looser,
      Denn da gibt's 'ne Menge Dealer, aber nur sehr wenig User.
      Die Diskussion wird unterbrochen, aus dem Fenster fegt das Peace:
      Woop, Woop! That's the sound de la police!
      Drei Chinesen mit 'nem Tütchen Gras saßen in der Wohnung und rauchten etwas.
      Da kam die Polizei: Ja, was ist denn das?
      Drei Chinesen mit 'nem Tütchen Gras!
      Drei Chinesen mit 'nem Tütchen Gras saßen in der Wohnung und rauchten etwas.
      Da kam die Polizei: Ja, was ist denn das?
      Drei Chinesen mit 'nem Tütchen Gras!
      Hey, aufmachen, Polizei!
      Alles läuft durcheinander und dann bei drei:
      Ab durch's Fenster, hinunter auf die Strasse,
      Über den Platten und schnell in die erste dunkle Gasse.
      Sie ÜberprÜfen eilig, eilig, ihre Taschen, Taschen,
      Beseitigen Beweise für den Fall, dass sie sie fassen.
      Die Gasse Öffnet sich, vor ihnen in eine Festparade.
      Sie nutzen die Menschenmasse als Tarnung und Fassade.
      Lassen sich treiben durch den starken Drang,
      Den sie spüren, bis die Polizisten sie aus den Augen verlieren. Wo sind sie?
      Mit einem Sprung hechten sie in eine Wäscherei,
      Drücken nach hinten, schreien, sprengen Türen entzwei.
      Hinaus in den Hof Über eine Mauer,
      Auf die Dächer der Stadt, ein Helikopter auf der Lauer.
      Außer Atem versuchen sie sich zu retten,
      Doch dunkle Gestalten warten an allen Ecken.
      Drei Chinesen mit 'nem Tütchen Gras saßen in der Wohnung und rauchten etwas.
      Da kam die Polizei: Ja, was ist denn das?
      Drei Chinesen mit 'nem Tütchen Gras!
      Drei Chinesen mit 'nem Tütchen Gras saßen in der Wohnung und rauchten etwas.
      Da kam die Polizei: Ja, was ist denn das?
      Drei Chinesen mit 'nem Tütchen Gras!
      Drei Chinesen, drei verschwiegene, verwegene Kollegen auf Abwegen,
      Ohne Bhudda's Segen, von den Triaden umgeben.
      Aus der Mitte tritt 'n gut gebauter Macker, hat ein Geschäft aus Vietnam,
      Der angeblich jeden schlagen kann,
      Mit noch mehr Stilen, als Menschen in Peking.
      Kick- Boxer im Ring, direkt aus Sing- Sing und Kämpfen ist sein Ding.
      Wir nutzen unser Chi zum Tai-Chi, verteilen Tritte wie Bruce Lee und Jet Lee.
      Unsere Füße gleiten wie Jet-Ski.
      Wir flüchten durch Gassen, Über Dächer, stehlen Wein, verschütten nichts aus unseren Bechern.
      Vor uns dann drei junge Frauen mit tödlichen Fächern, scharf wie Rasiermesser.
      Alles wegen etwas Gras, gönnt uns keiner hier was Spass?
      Speien Feuer wie Chinesische Drachen aus unseren Rachen,
      Die Augen funkeln, flüchten im Dunkeln Über Dschunken.
      Raus aus Hong Kong, zu meinem Cousin Wong auf Kolon,
      Er handelt dort mit Vox und Opium.
      Dann hinter uns Sirenen. Für uns ist die Polizei ein Segen.
      Sehen, wie sich die Wagen mit Blaulicht auf die Gangster zubewegen.
      Schlecht gelaufen für Gesetz und Verbrechen, werden uns rächen.
      Drei Chinesen kommen wieder! Und das ist ein Versprechen!
      Drei Chinesen mit 'nem Tütchen Gras saßen in der Wohnung und rauchten etwas.
      Da kam die Polizei: Ja, was ist denn das?
      Drei Chinesen mit 'nem Tütchen Gras!
      Drei Chinesen mit 'nem Tütchen Gras saßen in der Wohnung und rauchten etwas.
      Da kam die Polizei: Ja, was ist denn das?
      Drei Chinesen mit 'nem Tütchen Gras!
      Woop, Woop! That's the sound de la police!
      Woop, Woop! That's the sound de la police!
      Woop, Woop! That's the sound de la police!
      Woop, Woop! That's the sound de la police!

    1. יש צכיה ואיראן אז כן ינגבו אתה צריך להבין בnba אם נצמדים לדיים הוא קופץ על המגן ואז יש חו עבירות ואז המגן מתרחק ואז דיים יכול לקלוע בחופשיות כולל תנועות של הנה הנה אני קופץ עליך רק תתקרב עם הריקודי בטן

      בעולם זה פחות תקף המהלך הזה וזה כלי קטלני

    1. כן, אמרה אח"כ שהיא מרגישה כמו מטומטמת. אני הייתי בטוח שהיא חגגה כי היא יצאה מהמירוץ הזה בחתיכה אחת (בניגוד לריו).
      אבל כן, עוד דוגמא למה שאמרתי קודם על ההבדלים בין מירוצים שאסור בהם קשר לאלה שמותר.

        1. חושב שזה נחמד במקרים יוצאי דופן (האולימפיאדה נגיד), אבל שבמקרה השכיח עדיף להישאר עם מערכות קשר. זה כמו שיהיה לך משחק כדורסל, שבו לא יהיה לך לוח אלקטרוני עם תוצאה, זמן ומצב עבירות. אפשר להסתדר, אבל אתה יכול להפסיד בגלל שטויות. זה פחות או יותר מה שקרה להולנדיות היום.

            1. זה מוציא את כל העוקץ מהתחרות.

  17. אתם מצחיקים. הנבחרת האמריקנית הפסידה לקבוצה שבנויה על שחקני NBA ותוספת של עוד כמה שחקנים מרחבי הליגות האירופאיות שלחלקם עבר בnba, אבל מסיבה כלשהי שחקני הנבחרת האמריקנית לא רגילים לשחק מול הגנות והשיפוט הזה והשחקנים מהנבחרת הצרפתית כן.
    כאילו אתם באמת אוכלים את הבולשיט שאתם מקלידים כאן?

    1. השחקנים של צרפת הם נגרים, הם לא מקבלים את אותם טובות שיפוט שהכוכבים מקבלים תזכור בNBA יש דרג וזרג, תכו תגיד לי שפורנייה וגובר מקבלים את את אותם שריקות של דוראנט ולילארד…

      1. זה בסדר פיקטיבי
        גם הכוכבים של ארה"ב לא מקבלים את השריקות שאתה טוען שהם מקבלים אז זה לא ממש משנה.
        הבעיה היא שאתה רואה את המציאות על פי ההזיות שהחלטת שקיימות ואז אתה לוקח מקרה אחד שתואם אותן ומתעלם מכל המקרים סביב שלא תואמים ואז מדמיין שאם תחזור על ההזייה שלך מספיק פעמים פה ימצא ההוזה הנלווה שיחזיר לך בהד פידבק חיובי שאתה צודק תוך כדי שתתעלם מכל מה שמספר לך סביב שאתה רק הוזה ומנותק מהמציאות.

        1. לא טענת שיאניס מקבל שריקות שאף אחד לא מקבל??
          השריקות שלברון דוראנט לילארד… מקבלים בליגה הם בושה, מזכיר לי את הבדיחה על האחד שנוסע הפוך בכביש המהיר ומתקשר לאשתו ואומר לה שכולם דפוקים ורואים הפוך.

    2. מי שמצחיק זה אתה 😂😂😂 הצרפתים מורגלים לשחק גם לא wwe. השחקנים הצרפתים הם זרגים בnba השיפוט שלהם קצת שונה משל דיים שחי על שיפוט יותר מכל שחקן בליגה. התעלמות מהמציאות כמו שלך זה נדיר עוד לא ראיתי דבר כזה

      1. LOL
        פיקטיבי וההד
        כן זה ידוע שאתה שותף שלו בתיבת התהודה הזאת, ונוקט באותה פרקטיקה בדיוק של ראייה סלקטיבית.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט