חם מהתנור – ג'מאל מוזלי יאמן את אורלנדו

על פי הדיווחים, אורלנדו החתימו את ג'מאל מוזלי שיאמן את הקבוצה ב-4 השנים הבאות. מוזלי שימש ב-7 השנים האחרונות כעוזר מאמן של ריק קרלייל בדאלאס, וקודם לכן היה בתפקיד דומה בקליבלנד ודנבר.

הנה כמה שקיבלו תפקידים בימים האחרונים, בעיקר עוזרי מאמנים:

סקוט ברוקס יהיה עוזרו של צ'ונסי בילאפס בפורטלנד.
רוי רוג'רס יצטרף אל ברוקס על הספסל של בילאפס.
דיוויד ונטרפול יהיה עוזר מאמן של ברוקלין וסטיב נאש.
לויד פירס ישמש כעוזר של ריק קרלייל באינדיאנה.
דיוויד פיזדייל יהיה עוזר של פרנק ווגל בלייקרס.
קני אטקינסון יהיה עוזר מאמן של סטיב קר בגולדן סטייט.
כריס וואלאס יהיה אחראי הסקאוטינג של יוסטון.

לפוסט הזה יש 41 תגובות

  1. מי פאקינג מחתים את סקוט "הלולב" ברוקס
    לא מבין
    באוקלהומה הוא היה חבר עם 00 תרגילים
    בוושינטון החכמים החתימו אותו בתור חבר מביא חבר(דוראנט) עם 00 תרגילים בספר.
    WTF פורטלנד מחתימים אותו?

  2. לא הבנתי. מתי אנחנו מגלים שגמ'אל מוזלי הוא רוצח סדרתי, מישהו שפינה שכונה שלמה בשביל לבנות קניון טרנדי שיהפוך לאבן ללא הופכין בשנייה תוך שנתיים כשיבנו את הקניון החדש בדיוק ממול, או במינימום שלושה פטריק בוורלי אחד על השני תחת מעיל גדול? פודקאסט ה-True Crime: NBA 2021 שלי לא יהיה שלם בלי זה.
    אתם יודעים מה, לפחות יש לי לצפות לחרבון המאסיבי של אורלנדו על שאר המועמדים שלא נבחרו. לא יכול להיות שפורטלנד לבד בתחום.

  3. הליגה הולכת לכיוון של שחורים, העדפה מתקנת זה גזענות במילים יפות. אני לא מצפה מאורלנדו הטיפשים האלה ליותר מדי אולי עם הבחירה החמישית ישיגו איזה משהו, למרות שהGM אהבל ולא מעריך נכסים

    1. רחמנא ליצלן מתקרב היום שיחתימו נשים לאימון. אפשר יהיה לסגור את הבאסטה ביום הזה (כן אני יודע זה הכנסת מילים לפה. וכדי לא להגעיל את ציבור הגולשים אסיים כאן)

      1. למה לעצור,
        אני דורש שיחתימו אותי מיידית בתור מאמן ב WWE,
        אני יהודי,לבן עם עודף משקל שטוען שאימא שלו היתה שחורה ולסבית

      2. יש לי עבודה. לתלות שלטים של hang in there עם תמונה של חתול אוחז בעץ במקום העבודה זו גזענות בלי מילים. תייגו משפט נכון ומשפט לא נכון ואל תגלו להם מי זה מי.

        1. נדלן חוצה גבולות. תייגו אבא עשיר ואבא עני ואל תגלו להם מי זה מי (גם ככה העשיר יתבע את כולם)

          1. חגי יש סיבה למה התחילו להחתים כל כל הרבה מאמנים שחורים, האם הוא המאמן הטוב ביותר שיש בשוק החופשי אני בספק…
            .
            שגילו רוז בוכה בתקשורת למה שחקן לבן בנבחרת זה גם גזענות, אני מקווה שיגיע היום בו יתנו למאמנת את התפקיד אבל הגזענות בליגה חוגגת

            1. אז אולי זה שעד עכשיו הגזענות חגגה בליגה ומינו בעיקר GM לבנים ומאמנים לבנים? בכדורגל לפחות הרבה מאוד פעמים לוקחים שחקני עבר והם גם מאמנים מצויינים (זידאן, אנצ'לוטי, פפ, פרגי וגם קלופ עסקו במשחק מי הגיע רחוק פחות או יותר) ומה לעשות שבשל התנאים הגופניים רוב שחקני העבר בNBA הם שחורים. אז כן הגיוני מאוד שיהיו מאמנים שחורים ודווקא הרבה מאוד. אגב לא ראיתי אי אילו יכולות שקשורות לצבע העור, ומרבית המאמנים הכושלים שאני יכול לחשוב עליהם היו דווקא לבנים (מן הסתם כי הם הרוב ועדיין..)
              *לויד פירס אתה מאמן נוראי. לפחות בתור מאמן ראשי

            2. ברוך עזוב את טנש לא תשכנע תן להם לטמון ראשם בחול חחח גם לברון לא גזען😂😂

            3. שכמ"צ מה שלומך?

        1. מעלימים את הלבנים… לא פחות.
          ביורקגרן, פינץ', קרלייל, קיד, בורג'ו, דגינו, דונבן, ג'נקינס, נאש, ווגל תיבודו.
          זו הרשימה של המועלמים שקיבלו משרה בשנתיים האחרונות. על חלקם אני יכול להביא כאן ערימת ציטוטים שלך שטוענת שצריך היה מזמן להעלים אותם…ועדיין הם איתנו.

            1. מאיפה אתה יודע? איזה מושג יש לך לגביו בכלל?
              (ואגב זה לגמרי לא סותר את זה שיש אפליה משני הכיוונים)

            2. אולי רק במקרה הסלטיקס מינו מאמן שהיה העוזר מאמן עם הותק הכי גדול בספרס מה שמהווה בליגה מצרך טרנדי בין אם אתה רואה במאמנים שיצאו מהטרנד הזה כמוצלחים או לא.

    2. בליגה שכבר במשך עשורים נשלטת עלי ידי אפרו אמריקאים, למה דווקא האפשרות שהם יאמנו נראת לך חריגה? יש משהו בהם שמונע מהם לאמן, או שסתם הלבנים נעלים עליהם?

        1. תמים אתה. אתה באמת חושב שיכולים להיות בכל רגע נתון יותר משני מאמנים שחורים שעומדים ברמה של הליגה? שמסוגלים להגיע לסטנדרטים העצומים של סקוט ברוקס, אחד שהצליח בלי שום גזענות?

      1. נסיון+ איכויות, אני יכול לשלוף בשינה 5 שמות עם רזומה ויכולת הרבה יותר מרשימים ממנו ומי שנבחר לבוסטון, אין בעיה שמאמן שחור ייאמן (לו דווקא עושה אחלה עבודה) יש בעיה שהוא ייבחר לתפקיד בגלל שהוא שחור

        1. איזה מושג בכלל יש לך על היכולת שלו?
          ואתה תמיד בוכה על החוסר משמעות של הרזומה של המאמנים על הקרוסלה.

            1. לא אין לי כח.

            2. מה גם שבניגוד אליו אני לא טוען שיש לי איזושהיא יכולת לשפוט את המינוי.

  4. באיזשהו שלב אדם צריך לשאול את עצמו: האם אני עושה עבודה נוראית כי אני כרגע גרוע במה שאני עושה, לא יכול להתפנות רגשית לעבודה או כי אני פשוט מנסה שיפטרו אותי? ניל אולשיי. מינה את צ'ונסי. הפקיר את השחקן שלו. טיפל בזה בצורה גרועה. טיפל במסיבת העיתונאים בצורה עוד יותר גרועה. ועכשיו החתים את סקוט "תנו את הכדור לראס. איפה ראס?" ברוקס. מציע לעקוב אחרי מארק ג'קסון בזמן הקרוב כדי לראות אם באמת לאולשיי יש תוכנית להיות מפוטר, או במינימום הוא נבל באטמן עם תמה של רכזי עבר.

    1. +100 מאוד אהבתי את איך שברוקלין נראו בתקפותו (לא שנאש לא עושה עבודה מעולה אני גם מאוד אוהב את איך שברוקלין משחקים עכשיו..)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט