מעורב הופס ליום ששי: מדוע ריק קרלייל התפטר? מסתבר שלוקה עבור טריי יאנג היה טרייד מעולה!@!! / מנחם לס

1. מדוע ריק קרלייל התפטר?

שלשום דוני נלסון התפטר. אתמול המאמן ריק קרלייל התפטר.

האם צרוף המקרים לא נראה לכם מוזר?

ריק קרלייל – המאמן שאני טוען כבר כמה שנים שהיה צריך לתלות את חולצת המאמן (כבר לפני כמה שנים – טוען שההתפטרות הייתה "כולה החלטה שלי ושלי בלבד".

BBB—UUU—LLL—LLL—SSS—HHH—III—TTT!!!

אז מה שיגיד? שאיזה קנדי-יווני, מהמר מקצועני ידוע בלאס-ווגאס ובכמה מרכזי התערבויות באלבאמה, פלורידה, וניו ג'רסי עשה חישובי אנליטיקס בלאפ-טופ שלו והמסקנה שהבזיקה הייתה

?GET RID OF YOUR COACH AND COACHING STUFF

אני לא צריך חישובי אנליטיקס. המוח שלי עדיין עובד ב-94% יעילות, THANK YOU. עיני הרואות ידעו אחרי אליפות דאלאס ב-2010-11 שזמנו של קרלייל תם.

בידיעה לעתונאים קרלייל ידע להודות לכל אנשי דאלאס מבריקס, כדלהלן, כפי שאומרים החברים שלי מפורט-וויין:

Cuban, Nelson, CEO Cynt Marshall, vice president of basketball operations Michael Finley, assistant general manager Keith Grant and the co-stars of the 2010-11 championship team, Dirk Nowitzki and Jason Kidd.

היחיד שקרלייל לא הזכיר היה הבנזונה שגרם לכל המהפך – Haralabos Voulgaris, הקנדי-יווני שמרק קיובן החליט שהוא מריץ לו את כל העניינים כמו מכונת הימורים בלאס ווגאס, שלוולגריס הייתה דרך לדפוק ב-2-3% משך שנים בווגאס (עד ששינו את נשמת המכונה כך שהמהמר הזה (והוא לא היה היחיד!) לא יצליח ביותר מ-49% (וכך וולגריס הפסיד מיליונים – אולי עשרות – שהיוו את הונו).

כתבתי אתמול על השליטה הבלתי מובנת שיש ליווני על מרק קיובן. אני לא יכול לחשוב על כל דבר אחר מלבד כמה צילומי ערום במלון יקרתי בבהמאס או ברמודה שהמהמר הצליח לרכוש (או לתכנן, לבצע, ולתחמן).

אחרת לא אבין כיצד יום אחרי יום שניים מהכוחות החזקים ביותר של המועדון יתפטרו. שניהם היו בטאקלים מתוקשרים מאד עם היווני (את הרפרנס נתתי אתמול, והרגע החלטתי להכניסו שוב בגלגול למטה) שהגיע לשליטה כזו מחלטת על דאלאס שהוא קבע את בחירות הדראפט האחרון למורת רוחם של נלסון וקרלייל. הוא היה גם האדם שישב ליד קרלייל עם המחשב וציווה עליו את מי להחליף, ומתי לקחת טיים-אאוט. כל ההאשמות האלה מתוקשרות ורשומות והן עובדות ידועות למדיה של דאלאס.

לדעתי ישנן שתי אפשרויות:

1)לוולגריס יש את התמונות וחתימות כרטיסי האשראי מבתי קזינו והימורים שקיובן היה בהם כשלאשתו הוא אמר שהוא בפגישות עסקים.

2) מרק קיובן – שבצעירותו נחשב לגאון מחשבים – הפך למשועבד של האנליטיקס עד שהחליט שאיש האנליטיקס שלו הוא האיש החזק במבריקס ועל פיו יישק כל דבר.

כמובן שייתכן שאני טועה לחלוטין ואני FULL OF IT. אני מוכן לקחת צ'אנס שישנם דברים בגו (גיא, מה זאת אומרת 'בגו'? מאין הגיע 'גו' ומה בדיוק פרוש המילה, אם כי את פרוש הניבון אני מכיר כבר 75 שנה). אני שוכנעתי שדברים כאלה לא קורים סתם. המאמר המתחקר של סם אמיק וטים קאטו שכנע אותי בצדקת התיזה שלהם והמסקנות שהם הסיקו:

Mavericks GM Donnie Nelson got fired after stalemate with Mark Cuban. What’s next for Dallas — and Luka Doncic? – The Athletic

הנוכחות של וולגריס – שלוקה דונצ'יק צרח לעברו –

"DON'T YOU FUCKEN TELL ME HOW TO PLAY"

וביניהם נוצר קצר מתוקשר – גרם גם למתח לא רצוי בין המאמן קרלייל ולוקה. הנה חלק מהמאמר של ESPN על מה שקורה במבריקס, שמסביר שלוקה…שלוקה…

שלוקה אינו טלית שכולה תכלת כפי שחושבים:

The tension between Carlisle and 22-year-old superstar Luka Doncic had increasingly become concerning within the Mavs organization, sources said. Doncic showed up Carlisle several times this season, such as making animated gestures on the court when he disagreed with a decision or yelling at Carlisle in front of assistant coaches and teammates.

אגב, רק שתדעו שלוקה היה מעדיף מאמן אחר. הוא והאסיסטנט של קרלייל ג'מאל מוסלי פיתחו יחסי ידידות, ושחקנים אומרים שבחדר ההלבשה לוקה אמר פעמים רבות

"I WISH JAMAHL MOSLEY WOULD BE OUR COACH!".

אז אולי התפטרותו של קרלייל אינה רק בגלל וולגריס. אולי לקרלייל פשוט נמאס מלוקה. אתם לא מאמינים? אז הנה מה שלוקה אמר אחרי שנודע לו שקרלייל התפטר:

"Mosley got the things that are needed for a head coach," Doncic said that night. "He can be the head coach, for sure."

מי שהוא צריך הסבר? אז אני קורא מדבריו של לוקה שהוא כאילו אומר:

"לקרלייל אין את מה שצריך כדי להיות מאמן ראשי!"

2. אז מה יהיה עם לוקה?

לוקה, קומראדים, הוא על חוזה רוקי. לוקה יעשה העונה 8.12 מיליון ובעונה הבאה 10.1 מיליון. הוא לא הולך לשום מקום עד עונת 2022-23 בה יהיה UNRESTRICTED FREE AGENT. בן ה-22 הזה תקוע בדאלאס לשתי העונות הבאות, ואם הוא מתכנן לעבור לקבוצה אחרת, אז תכנונו תלוי 100% בבעל הקבוצה מרק קיובן.

לדאלאס מבריקס ישנה רק עונה נוספת אחת להוכיח ללוקה שהם עבורו ב-100% ע"י שליחת הקנדי היווני חזרה לקנדה אן יוון, ולהביא שחקנים חדשים שלוקה יבין שכולם בדאלאס עבור בניית קבוצה מעולה סביבו, בדיוק כפי שעשו עם נוביצקי בדיוק לפני עשר שנים.

אחרת? אחרת הוא יהיה RESTRICTED AGENT כבר עוד עונה אחת ולך תדע מה מטורף כמו סטיב באלמר, בעל הקליפרס, יהיה מוכן להציע לו.

3. אתה יודע מה, שמעון? פתאום הטרייד של אטלנטה – שבעיקרו היה לוקה עבור טריי יאנג – לא נראה נראה כזה איום. (ואם אטלנטה ממשיכה עד הסוף? זה יהפוך להיות 'הטרייד של המאה'!)

שני דברים קרו בימים האחרונים:

1)מסתבר שלוקה הוא טראבל-מייקר לא קטן.

2) זה סופי ורשמי (רשמי כי זה הוחלט ב'הופס'): טריי יאנג הוא REALLY, REALLY GOOD!

לפתע אין לדעת כיצד הפוסט-סיסון הזה יוליך. לוקה הוא חזרה ב'יורופ', מתכונן לאולימפיאדה, וטריי יאנג ממשיך להוביל את קבוצתו אטלנטה הופס לדבר לא יאומן – אולי להוביל את אטלנטה PAST פילי, ואז אולי גם אליפות המזרח…

ואז – אלוהים גדול, נכון שמעון? – אלופת ה-NBA???

היו דברים מעולם כמו שאומרים החברים שלי מאופקים (סליחה; קיסריה). תטענו שלקבוצה שלכם היו פציעות? יפה. גם לנו היו. ד'אנדרה האנטר, שחקן חמישייה, זוכרים?

באטלנטה זוכרים את היום כאילו היה אתמול: ה-21 ביוני, 2018. אטלנטה בחרה בלוקה דונצ'יק ומיד עשתה עליו טרייד עבור טריי יאנג, ובחירת דראפט סיבוב ראשון ששנה אח"כ תהפוך להיות שחקן מצויין – קאם רדיש (פצוע רוב העונה, אבל מצויין בכל אמצת מידה). כמובן שדונצ'יק הפך להיות 'הדבר הבא' של ה-NBA, אבל בינתיים 'הדבר הבא' לא עשה דבר מלבד סטטיסטיקה אישית נפלאה בפלייאוף.

ומה שמתגלה על הדונצ'יק הזה יותר ויותר הוא שהוא TROUBLE-MAKER לא קטן, ושההצלחה עלתה לו לראש מהר מדי!

טריי יאנג בינתיים בנה לעצמו סטטיסטיקה טובה, אבל בשנתיים ראשונות שלא הובילו את הקבוצה לשום מקום, המחשבה הפכה להיות "טריי יאנג עושה רק מספרים שלא מובילים לשום הישג מלבד מספרים לסטטיסטיקה אישית". או, במילים אחרות, הוא הפך ל"קלעי הראשי בקבוצה חלשה ובלתי חשובה". הסטטיסטיקה הטובה שלו לא הביאה את הקבוצה לפלייאוף בשתי העונות הראשונות.

העונה הכל התהפך מאז הגיע נייט מקמילן. אטלנטה היא 14-32 מאז מקמילן הגיע, ובפלייאוף טריי יאנג קולע 28.3 נק', מחלק 10.7 אס', ומאבד רק 3.1 איבודים למשחק.

עתה אטלנטה חזרה מ-26 נק' דפיציט לנצחון נפלא, במשחק שלא יישעכח. טריי היה השחקן הטוב ביותר על המגרש. אם הם עוברים את אטלנטה, הטרייד של לוקב בו כבר לא ייראה כזה איום. אתם יודעים מה?

הטרייד של לוקה בטריי עוד יהפוך לגאוניות!

4. אתמול אף תגובה מ-91 תגובות לא התייחסה לחברה החדשה של למלו בול. אולי היום יגיבו על לה לה אנטוני (שלי היא נראית כ'לא-לא'), שהיום הגישה בקשת גרושין רשמית מכרמלו!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 60 תגובות

  1. חחח כרמלו כל העונות בטח חגג סטייל הארדן לכרמלו יש גם פרצוף של חובב בחורות מושבע.

    לה לה שווה מנחם לא סתם גראנט היה חם עליה עכשיו יזמין אותה אולי לציריוס ויביא לה ביג טיקט.

    לא מבין מה שחקני nba בכלל מתחתנים רוצים ילדים שיעשו כמו רונלדו. גם רונלדו התחתן חחח הוא בטח מאז רק עם אשתו 😂😂😂😂😂

    אשך מה עם לוקה כבר בגיל כזה מפטר מאמנים מנגרים וזה אה 😂😂 שיקצה כמו טריי 😂😂

    תכלס,קרלייל חלש האיש האחראי לנצחונות הקליפרס בשנתיים האחרונות היה נוראי. פעם הערכתי אותו בטירוף השנתיים האלה מאד הורידו לי ממנו.

    המאבס צריכים לתת כל מה שלוקה רוצה והוא יודע את זה. אם הוא הולך הם מתים אז אם לוקה רוצה את העוזר מאמן זה מה שיהיה.

    כל השיקוצים הגדולים מעיפים מאמנים ככה זה עובד כי המועדון תלוי בהם בלעדיהם הם בקבר
    המשימה הקשה של לוקה עוד לפניו להטריד את הלטבי נראה אם הוא מצליח ליצור תאגיד משלו של קשרים ענפים ולמצוא את הדיויד גריפין וגיימס גונס שלו

    1. יפ

      הסיפור פה טיפלה מזכיר איך השיקסה העיף את בלאט והביא את עוזר המאמן במקומו. הקבוצה עושה מה שהסופרסטארדושבאג דורש.

  2. מנחם כתבתי כבר אתמול ונראה לי שאתה אולי תבין אותי – לקרלייל נמאס ״לאמן״ את לוקה. הוא מאמן ותיק עם טבעת ומעמד והפך לאיזה סנג׳ר של ילד שמנת מאירופה עם יוסג׳ בגודל של טקסס. הוא רוצה לחזור ״לאמן״

    1. תשמע כל הגדולים מפטרים מאמנים ואחכ זוכים באליפויות מגיק מייקל לברון גם קאווי היה מפטר את פופ אם יכל 😂😂
      הם לא אשמים שהמאמנים רפי הבנה אם הייתי שחקן ברמה שלהם והיה לי מאמן טמבל שלא מביא דאבל טים על קאווי גם אני הייתי מפטר אותו 😂😂
      תראה את טריי שנתיים וחצי סבל אצל מאמן זבל ותראה אותו עכשיו יש סיבה שהכוכבים לא מסתדרים איתם.
      קרלייל היה בזיון של מאמן ב2 הסדרות מול הקליפרס הפיטורים שלו מוצדקים ןטוב שלוקה העיף אותו.
      הקטע עכשמו זה נראה אם יש במאבס קוסם שיצליח להיפטר מפורזי אפילו תמורת חוזים נגמרים…

      1. מסכים לגבי הגדולים אבל יש גם גדולים שלא פיטרו מאמנים. בירד, טימי, נוביצקי, ווייד, קובי(?), סטף(? הוא פיטר את ג'קסון? לא בטוח).
        לגבי קרלייל כתבתי כאן מזמן שמאז 2011 הוא לא עבר סיבוב. בלי קשר ללוקה. נגד הקליפרס הוא באמת היה חלש להחריד. אם פוטר או התפטר – אני מניח שנדע רק בעתיד (אם בכלל)

            1. אני לא יכול. הנכדה שלי דריה (חברה של שקד יעקובי איש הצוות שלנו) מתרגמת לגייל כל משפט אסור ושראוי לבדיקת בלשות.

            2. 🙂

  3. גם בקרב ליגה של כוכבים, לוקה הוא עדיין יוצא דופן. כמעט כולם שם היו שמות גדולים כבר מגיל צעיר, בטח ברמה המקומית, אבל לוקה, כמו לברון לדוגמא, הוא סטאר מגיל 16. לא פלא שכמו לברון, גם הוא מתחיל לחשוב שהשמש זורחת מעכוזו. לא פלא, אבל חבל

    1. חסר ללוקה איזה לוגו כזה כמו הטאלק של לברון זה היה יפה לפרסום. הוא הפסיק עם זה אגב? 😂

      אולי לפני משחקים שיקח מקל עם אש וינשוף עליו כמו הקוסמים כאילו הוא דרקון זה יכול להצליח לסלוגן
      You are fired😂

        1. אין על התובנות של שימון והעיקר בקלילות.
          זה כדורסל פור גאד סייק, בידור להמונים ולא מדע טילים…

          1. הנדסת טילים, לא מדע.
            🙂
            שמעון בהחלט מצחיק הבעיה איתו היא שלחלק מהשטויות שהוא כותב הוא מתכוון ברצינות
            😂😂😂
            גיליתי תגלית מרעישה – איך להוסיף סמיילים במקלדת של טאבלט סמסונג. הנה עוד כמה:
            🤢 לבוסטון
            🤑 לברוך
            🤥 לביבי
            💋 לאישתי

            1. עד היום אני מתחרט על זה שלא ראיתי את כל הסדרה בצעירותי. אולי בפנסיה

            2. "לאן הייתי הולך.. דטרויט?" רלוונטי גם לכאן

            3. No big loss

            1. 😂😂😂

    1. גם את סטוקטון לקחתם לי? כבר נשאר את מי לאהוד? האנטרנט הארור הזה ואובר החשיפה הזאת שהוא מביא מפילים לי את כל גיבורי הילדות שלי אחד אחרי השני.

    2. המסכות זה אחד הסממנים הכי גדולים מהמגיפה של הטירלול, עצם העובדה שאנשים קיבלו קנס כי לא חבשו מסיכה באויר הפתוח מתחת לבית שלהם זה ביזיון. ולצערי מה שאיפשר לטירלול הזה לקרות זה בדיוק סדרת התגובות הזאת של אנשים חכמים שבצורה עיוורת מאמינים למדע המערבי המודרני

  4. אם משהו יקבור את הכשרון המזהיר של לוקה ,זאת האישיות הבעיתית שלו שבאה לידי ביטוי למשל בבכיינות ובהתנהגות שלו לשופטים …הוא מרשה לעצמו יותר מידי , הוא שחצן מידי.
    אין ספק שהשתן עלה לו לראש מהר מידי ומוקדם מידי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט