אירועי דיומא – 06.07.2021

כדורגל / אלכס דוקורסקי

אליפות אירופה 2021 – חצי הגמר

22:00: איטליה – ספרד: באופן קצת מוזר, נדמה שערב הטורניר שתיים מענקיות הכדורגל העולמי לא נחשבו, לפחות בקרב חלק מהאוהדים, למועמדות לזכיה בגביע. האיטלקים פספסו את אליפות העולם האחרונה ואילו הספרדים נמצאים באיזשהו תהליך של 'חילופי דורות'. הערכות שונות ותחזיות, כידוע לכל, לא תמיד מתגשמות במציאות. האיטלקים הרשימו יותר עם שלושה נצחונות בשלב הבתים ונצחון יוקרתי ברבע הגמר על אחת המועמדות לזכיה בטורניר, נבחרת בלגיה. הספרדים אמנם ניצחו ב-90 דקות רק פעם אחת, אך יכולים לזקוף לעצמם שתי חמישיות שהבקיעו, שמעידות על סגנון משחק התקפי למדי, שהביא להם את הישג השיא בטורנירים הגדולים מאז 2012, אז, כזכור, זכו באליפות אירופה. ראויים לציון גם שני המאמנים המעולים, שהצטיינו גם כשחקנים ובהמשך כמאמנים במועדונים, רוברטו מנצ'יני ולואיס אנריקה, להם חלק נכבד בהצלחת נבחרותיהם בטורניר זה.

קופה אמריקה/ צפריר אוזדובה

ארגנטינה- קולומביה (4:00) בלילה שבין שלישי לרביעי

ארגנטינה בכיכובו של מסי הנפלא מחכה לתואר ראשון אחרי 28 שנים. ארגנטינה בכושר טוב ומאז משחק הפתיחה שבו יצאה בתיקו היא כבר עם 4 נצחונות רצופים. היא מגיעה לחצי הגמר מול קולומביה המוכשרת, הקולומביאנים קצת מאכזבים. הם הפסידו גם לברזיל וגם לפרו בשלב הבתים ועברו את אורוגוואי ברבע הגמר רק דרך פנדלים. הנבחרת הזאת שווה הרבה יותר טובה מהתוצאות שלה. שבוע לפני פתיחת הטורניר היא נפגשה עם ארגנטינה במוקדמות המונדיאל והמשחק הסתיים ב 2-2 מותח אחרי שארגנטינה הוליכה 2-0 וקולומביה השוותה בדקה ה 90. בכל אופן הנבחרת של סקאלוני משתפרת ממשחק למשחק ואחרי התצוגה המרשימה נגד אקוודור ברבע הגמר היא פייבוריטית. אם תעפיל לגמר זה יהיה גמר רביעי שלה בעשור האחרון בטורניר גדול. את שלושת הקודמים היא הפסידה.

טניס / אלכס דוקורסקי

ווימבלדון – השלמת שמינית גמר הגברים ורבעי גמר הנשים

15:30 (שמינית גמר הגברים): דניאיל מדבדייב (רוסיה) – הוברט הורקאץ' (פולין) – המשחק הופסק בעקבות הגשם שירד בלונדון והוא יתחדש היום. המדורג מספר 2 בעולם מוביל 2:1 במערכות על יריבו הפולני, כשהתוצאה במערכה הרביעית היא 4:3 לטובת הורקאץ', כשמדבדייב יגיש. המנצח במשחק זה יתמודד ברבע הגמר מול רוג'ר פדרר, שגבר בשלוש מערכות על לורנצו סונגו האיטלקי.

רבעי גמר הנשים

15:00: קארולינה פלישקובה (צ'כיה) – ויקטוריה גולוביץ' (שוויץ)

16:30: ארינה סבאלנקה (בלארוס) – אונס ג'אבר (תוניסיה)

17:00: קארולינה מוכובה (צ'כיה) – אנג'ליק קרבר (גרמניה)

18:30: אשלי בארטי (אוסטרליה) – איילה טומליאנוביץ' (אוסטרליה)

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הטור דה פראנס – קטע 10

קטע 9 שלפני יום המנוחה היה עוד קטע ברוטלי וגשום באלפים. לפני הקטע התבשרנו כצפוי על הפרישה של פרימוז רוגליץ' מהמירוץ, ואולי גם כצפוי על זאת של המוביל עד אתמול, מתיו ואן דר פול. בדיוק כמו בקטע הקודם, קיבלנו גם כאן קבוצת בריחה גדולה ואיכותית, כאשר המטרות של הרוכבים בה התחלקו בין חולצת המטפסים לזכייה בקטע. מלפנים ראינו מספר מטפסים איכותיים – מייקל וודס, נאירו קינטאנה, בן אוקונור וסרחיו היגיטה. בטיפוס מדרג HC לקול דה פרה, קינטאנה הגיע ראשון אל הפסגה, מה שנתן לו מספיק נקודות על מנת להבטיח את חולצת המטפסים בסיום השלב. בירידה מהפסגה הנ"ל, וודס לצערנו נפלט מהחבורה, בעוד שהעובדה שהקבוצה הייתה במרחק של מעל ל-8 דקות מדבוקת ה-GC שמאחור, הביאה את אוקונור לחולצה הצהובה הוירטואלית. בטיפוס הבא, אוקונור והיגיטה נפטרו מקינטאנה, ולאחר זמן לא רב, אוקונור עצמו פצח בבריחת סולו מרשימה אל הקו, תוך כדי ששותפיו לבריחה דועכים אט אט. האוסטרלי הגדיל בהדרגה את הפער והצליח לנצח בפער מרשים של מעל ל-5 דקות על הבאים בתור. לאוסטרלי זהו ניצחון ראשון בגראנד טור והשני סה"כ בדרג הוורלד טור. מתיה קטנאו הגיע שני, וסוני קולברלי בתצוגה מפתיעה ומרשימה למאיץ מסוגו, השלים את הפודיום. בדבוקת ה-GC מאחור, הדברים התנהלו לעיתים בעצלתיים, כשקבוצת האמירויות של פוגאצ'אר בעיקר משכה בחזית, לא תמיד עם רצון או יכולת להגן על החולצה מפני אוקונור שמלפנים. דווקא כשקבוצת אינאוס תפסה את ההובלה, הפער לאוקונור הצטמצם מעט, מה שהשיב לפוג את החולצה הצהובה. כשאחרון הדומסטיקים של אינאוס (תומאס, שהתאושש) סיים את תפקידו, ראינו שוב ניסיון בריחה של קאראפאז, שהביא לתוצאה דומה לקודמיו – בריחה של פוג קדימה, כשהוא מותיר מאחור את מתחריו. הפעם הסלובני הסתפק בפתיחת פער נוסף של כחצי דקה על מתחריו. לפיכך הוא מוביל במירוץ על אוקונור (2:01+), אורן (5:18+), וינגגארד (5:32+), קאראפאז (5:33+), מאס (5:47+), קלדרמן (5:58+), לוטסנקו (6:12+), מרטאן (7:02+) וגודו (7:22+).
קטע 10 של היום לוקח את הטור לדרום מזרח צרפת. זהו קטע הכולל מספר טיפוסים מהרמה הבינונית-נמוכה וסיום במישור. יכול ללכת לבריחה או לסיום במיאוץ המוני. אם זאת האפשרות השנייה, אזי קבנדיש ינסה לעשות עוד צעד לכיוון שיא הזכיות של מרקס בטור. ואן ארט, קולברלי, בוהאני, מתיוס, פיליפסן, סאגאן, אסגרן, בול וגרייפל ינסו להביא לעצמם הישג ראשון בטור. שידור ביורוספורט ב-14:00.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 107 תגובות

  1. עד כמה הטור הזה ברוטאלי המחיש הקטע התשיעי שדילל לא פחות מ10 רוכבים מהדבוקה. לא בגלל שלא ניסו אלא פשוט לא הצליחו להתמודד עם הקצב ומזג האויר. מדובר בעיקר בספרינטרים כמו טים מרלייה שפשוט נשבר ופרש אחרי שהגרופטו השאיר אותו מאחור כשגם דמאר וקוקאר לא הצליחו לעמוד במגבלת הזמן.

  2. בינתיים בג'ירו רוסה אנה ון דר ברחן וחברותיה לקבוצת אס די וורקס נותנות את הגרסא שלהם למה זה דומיננטיות כשההולנדית מובילה בכמעט שלוש דקות על חברותיה לקבוצה אשלי מולמן ודמי וולרינג כששאר המשתתפות כבר 6 דקות ויותר מאחור.

  3. תודה רבה לכולם .
    כמה אנקדוטות על ספרד -איטליה

    1.1. לדעתי זה המשחק הכי משוחק בהיסטוריה של היורו כאשר היום הנבחרות הללו ייפגשו בפעם השביעית .

    1.2 הם גם ייפגשו בטורניר יורו רביעי ברציפות וזה כנראה חסר תקדים בכל טורניר יורו /מונדיאל

    1.3 הם ייפגשו היום בשלב חצי הגמר שזהו השלב היחידי שהם טרם נפגשו .

    1.4 לפיכך היום בחצות לערך אם יהיו אחרי שהם ייפגשו בכל השלבים כולם
    וכל זאת בתוך 4 הטורנירים האחרונים הם
    נפגשו בשלב הבתים ב2012( וקודם לכן ב 80 ו 88)
    נפגשו בשמינית הגמר ב 2016
    נפגשו ברבע הגמר ב 2008
    ייפגשו היום 2021 בחצי הגמר
    ונפגשו בגמר ב 2012

    2. הנציגים שנותרו מהמפגש הקודם בגמר ביורו הם בצד אחד בוסקאטס ואלבה האחרון אף כבש בניצחון הספרדי 0-4.
    בצד המפסיד שיחקו אז צמד הבלמים קלייני ובונצי שישמחו לנקמה ( אחרי שנקמו כבר ביורו 16 בשמינית אך הספרדים פתחו חשבון נוסף כאשר הקדימו את האיטלקים במוקדמות מונדיאל 18 מה שגרם לבסוף להדחת האיטלקים בפליאוף ).

    3. אם כבר חשבונות קודם לכן ראינו את מאמן אנגליה סוגר חשבון של 25 שנה על החמצת הפנדל שלו וההדחה בידי גרמניה בחצי גמר יורו 96 .
    ללואיס אנריקה יש חשבון ארוך יותר וכואב יותר ( לפחות פיזית ) עם האיטלקים חשבון של 27 שנה
    כאשר ברבע גמר 94 והוא במדי נבחרת ספרד הוא מפסיד לאיטליה 2-1 משער של רוברטו באג'יו הגדול בדקה 87.
    אך החשבון לא נובע רק מההפסד
    במהלך המשחק טאסוטי האיטלקי שבר את אפו של אנריקה שהיה נראה זב דם באופן מפחיד ( אני זוכר את התמונות ) המעניין הוא שהאיטלקי לא קיבל אדום ואף לא צהוב …כי זה נעלם מעיני השופט בעולם שללא הvae .
    ובכל זאת לאחר המשחק הורחק האיטלקי ל 8 משחקים וכמובן פספס את הגמר ( וכמובן החצי )
    והיום אנריקה יוכל לסגור את החשבון הארוך

    4. ספרד הנוכחית כבשה אמנם 2 חמישיות אבל חוץ מזה היא כבשה פעמיים ב 3 משחקים לא כולל הנקודה הלבנה.
    היא עשתה 0-0 עם שבדיה ו 1-1 עם פולין ושוויץ.
    בסה"כ כבשה הנבחרת 12 שערים והיא רחוקה 2 שערים משיא כל הזמנים של צרפת 84 שהרשיתה 14 פעם….אם כי הצרפתים עשו זאת ב 5 משחקים בלבד שהעמיד אותם על ממוצע של 2.80 למשחק בעוד לספרדים 2.40 ( הממוצע עוד יורד בגלל הארכות ש2 הנבחרות שיחקו בדקות משחק הצרפתים כבשו 14 ב 480 דקות בעוד הספרדים כבשו 12 ב 510 דקות
    בשורה התחתונה צרפת כבשה כל כ 34 דק בממוצע בעוד ספרד הזו כובשת כל 42.5 דק).

    5. איטליה בניצחון על בלגיה שברה שיא והיא כבר 15 מ 15 כולל מוקדמות אם כי הניצחון על האוסטרים הושג בהארכה
    אבל לפחות בהכרעה טרם דו קרב הפנדלים האיטלקים מכריעים משחק 15 ברציפות ובכך שברו את השיא של גרמניה מ 2010 שעשו 14/14 ושל בלגיה בטורניר הנוכחי שעשתה אף היא 14/14 עד שנעצרה בידי …..איטליה .

    6. בניגוד למשחק מחר דנמרק – אנגליה כאן יהיה זה העשור השביעי ברציפות שאחת משתי הנבחרות תהיינה בגמר גדול
    זה התחיל בשנות ה 60 אז בתחילה זכתה ספרד ביורו 64 ואחריה איטליה ביורו 68

    בשנות ה70 איטליה עשתה גמר מונדיאל ב 70 בדיוק.
    בשנות ה80 זה התחיל עם זכיית נבחרת איטליה במונדיאל 82 …על אדמת ספרד שמצידה עשתה גמר יורו 84.
    בשנות ה 90 האיטלקים עשו גמר מונדיאל ב 94
    בעשור הראשון במילניום התחיל עם איטליה בגמר יורו 00 והמשיך באיטליה כאלופת עולם 06 לפני שספרד הצטרפה גם היא עם זכייה ביורו 08 .

    בעשור הקודם
    ספרד לקחה את מונדיאל 10 המשיכה לזכייה ביורו 12 תוך כדי שהיא מנצחת בגמר את איטליה

    והנה היום יהיה זה העשור השביעי ברציפות שאחת מנבחרות אלו תגיע לגמר טורניר גדול .

    7. הקבוצה היחידה ביבשת שיודעת שהיא תוציא מתוכה אלופת יורו היא …..אלופת אירופה צ'לסי שלה נציגים מכל 4 הפיינל פוריסטים .
    היום ישחק קפטן הקבוצה איספקלווטה מול חבריו אמרסון וג'ורג'יניו .
    ( מחר כריסטינאסן הדני יפגוש בחבריו מאונט גיימס וצילוול).

    8. עוד חברים שיפגשו הם מוראטה עם חבריו השונים ביובה קליני , בונצי , קייזה וברנדרסקי
    וגם רואיס הקשר הספרדי שממעט לשחק יפגוש בחבריו מנאפולי ברשות אינסינייה .

  4. מומחי האופניים – בהינתן המרחק הגדול של כולם מפוג וקבוצתו היחסית חלשה, הם לא יוכלו כולם לאחד כוחות ולצאת לבריחה באחד הימים הקשים? אני מתכוון קאפארז, מאס ואורן בעיקר.

    1. מחשבה מעניינת…
      תיאורטית כנראה שאפשרי, אך אני מתקשה להיזכר במשהו דומה. יש לא מעט שיתופי פעולה בין קבוצות לטובת השגת מטרה נקודתית, אך לרוב זה מערב שתי קבוצות ולא ממש גרופטו מסיבי כנגד רוכב (קבוצה) אחד.
      בנוסף, אני חושב שבניגוד לדעה הרווחת הקבוצה של פוג – UAE – לא כזו חלשה. אמנם התרגלנו בשנים האחרונות לדומיננטיות מוחלטת של סקיי/אינאוס שישבו בקדמת הפלוטון מההתחלה ועד הסוף ושלטו בהכל, אבל זה רחוק מלהיות ככה תמיד.
      בכל מקרה אני מאוד (מאוד!) אשמח לראות טקטיקות פחות מקובלות והתקפות ארוכות טווח ומשוגעות (ונואשות במידת מה). הלוואי ויש רוכבים עם מקום ריאלי בטופ 10 שיעדיפו לנסות ללכת על כל הקופה כנגד הסיכון הגבוה – כמו שקונטדור היה למשל.

      תמשיכו עם ענייני דיומא, ביי פאר הטור האהוב עלי. וגם מקור המידע העיקרי שלי לאירועי ספורט שאני לא מתעניין בהם באופן פעיל – טניס, אתלטיקה, כדורגל בשנים האחרונות…

    2. קודם כל מסכים עם טום שהקבוצה לא כזאת חלשה. החזיקו יפה בקטע הברוטלי, ולדעתי זה שהם לא סגרו את הפער על אוקונור היה בעיקר עניין של מוטיבציה. אבל חשוב מכך, נגיד שירצו לברוח, הם קודם כל יצטרכו לברוח לפוג עצמו. שיהיה להם בהצלחה עם זה.

      1. ומעבר לזה, מדובר במהלך מורכב מאד שמערב כמה קבוצות, אבל אף פעם לא מספיק. תמיד יהיו רוכבים שיישארו מאחור וישתפו פעולה עם פוג ברדיפה (אם היה קורה). נגיד בוואלטה לפני שנתיים היה את מהלך פיצול הדבוקה ברוחות, כשקוויק סטפ ומוביסטאר ברחו קדימה, ורוגליץ' נתקע מאחור. שיתוף הפעולה שלו עם אסטנה הציל לו את המירוץ. יש הרבה מאד דוגמאות לשיתופי פעולה כאלה, ומספיק קבוצות חזקות ורוכבים חזקים ב-GC מכדי שכזאת מזימה תצליח.

        1. טום הזכיר את קונטאדור, זאת עוד אחלה דוגמה למשהו כזה. בטור של 2011 הוא יצא להתקפה משוגעת בקטע הטיפוס האחרון על הגליבייה, ושלק הצטרף אליו, למהלך שהיה מביא לו את הטור. לקאדל אוונס הייתה בעיה באופניים והוא פספס את הבריחה. אז הקבוצה שלו (BMC) וליקוויגאז של איוון באסו (שגם פספס את הבריחה) שיתפו פעולה ביחד כדי לתפוס את הבורחים, והם הצליחו. אולי הקטע האהוב עליי בכל הזמנים.

          1. אבל דוגמה הפוכה היא הוואלטה של 2016, וזה שוב קונטאדור. הבריחה שלו על הפורמיגל, בשיתוף פעולה עם קינטאנה, פירקה את כל קבוצת סקיי של פרום, והביאה לקינטאנה את המירוץ.

            1. כל התגובות מעניינות!! תודה רבה.

              בעיקר באמת – לברוח לפוג נראה כמו משהו כמעט חסר סיכוי (והלוואי שהוא לא משתמש במשהו, הוא פשוט נראה 10 רמות מעל כולם)

  5. אני זוכר שזה עלה פה לפני יומיים אבל גם אני תוהה האם יש מקום לחשד שפוגאצ'אר משתמש במשהו? ראיתי כל מיני מספרים ברדיט שהוא רוכב בזמני שיא גם לעומת מסוממי העבר ולכאורה הוא נראה רענן יותר מהמתחרים גם אחרי התצוגות המופלאות שלו

    1. הידיעה שלך ושלי בעניין זהות. מה שכן, מסוממי העבר השתמשו בחומרים הרבה יותר חזקים (EPO בעיקר) ממה שלפחות ידוע היום כמסייע, והבדיקות היום כמובן הרבה יותר מחמירות מאשר בעבר. ואגב הזמנים הם פחות העניין, אלא הכח בוואטים שהוא משקיע. עוד לא ראיתי את המספרים שלו מהקטעים האחרונים כדי להשוות.

  6. במשחק ההשלמה מאתמול, הורקאש הפולני התותח העיף את מדבדב וטוב שכך לדעתי. הטניס של הרוסי זה בעיקר חפירות קו אחורי בלתי נגמר, משעמם ביותר.
    מחר לפולני כבר משוכה יותר רצינית – הפדרר בכבודו ועצמו.
    אין מספיק סופרלטיבים לתאר את הדומיננטיות של שלושת עצומי הספורט הזה.
    שנה חולפת ועדיין פדרר ונולה היחידים מהטופ 6 שממשיכים לרבע הגמר וזה גם כי נאדל כלל לא הופיע לטורניר
    לדור החדש הבלתי עקבי בעליל יש עדיין המון מה להוכיח – ציציפאס, זברב (אוברייטד), ת'ים, מדבדייב ורובלב עדיין יכולים רק לנקות את הדשא מהנעליים של הגדולים מכולם.
    כמובן שאני לא רואה מי עוצר את דג'וק בדרך לזכייה נוספת אולי ברטיני

    1. מסכים איתך לגבי הדומיננטיות של שלושת הגדולים לעומת שחקני הדור הצעיר יותר. מקווה גם שפדרר יצליח לגבור על הורקאץ' המצוין. נובאק נראה נהדר עד כה, אבל ייתכן שיופתע בסיבובים הבאים.

  7. שמעון מה קורה חבריקו? היו לי עניינים דחופים – ספרד ואיטליה לא כוס התה שלי – חוץ מזה אור כוכב, שחקן יציב כל העונה, אתה יכול לסמוך עליו בעיניים עצומות – לא כמו מידלטון והולידיי שמגיעים פעם בשישה וחצי רבעים וגונבים ליאניס את התהילה חחחחח אצטרף עוד רבע שעה – תשתדל לא לחטוף עד אז – ממה שהספקתי לראות אתם לא עוברים את החצי חחחחחח

  8. רק בפנדלים איטליה יכולים "לנצח" היום
    .
    לפחות התקלה באתר נפתרה ברגע האמת, פה אני נפרד כי השידור שלי בדיליי של חצי דקה

  9. אבי נמני מחרפן. כל פנדל בחוץ הוא אומר שזו בעיטה רעה וכל אחד מדויק הוא אומר בעיטה מצוינת, בלי קשר למה שהולך.
    לפחות הוא עצמו הבקיע פעם פנדל לקסיאס

    1. ברגע האמת האלגוריתם שיחרר אותי 😂😂😂😂 אללה אתם נוכלים בוזזים שודדים איך לקחתם אותם כל הכבוד לכם ווינרים גדולים

  10. שמעון נראה לי פיני ואור על העגלה שלך תעשה להם מקום יאללה אנגליה בגמר מלחמת עולם הגמדים ירוצו למגווייר הצב הענק הזה בין הרגליים יהיה מצחיק

    1. חחח צודק לא חשבתי על זה – אתה עם איטליה? אז ברכות גם לך – תגיד בעד מי היית ב-82 חחחח הנבחרת הגדולה בכל הזמנים – ועפה ברבע גמר אני עם גרמניה – כמו שליניקר אמר – כדורגל משחקים 90 דקות ואז גרמניה מפסידה בגמר

      1. לא נולדתי עדיין 🙂 אבל עקרונית ברזיל כמובן
        .
        הזיכרון הראשון שלי מכדורגל בינלאומי זה השער של בירהוף, לפני זה רגעים רנדומליים של מכבי חיפה

  11. לא זוכר מתי הפעם האחרונה שבה נבחרת שעלתה בפנדלים, הצליחה לשחזר את ההישג בשלה הבא. כאילו יש מזל פעם אחת

  12. יש לי התערבות מתמשכת עם חבר על כל הטורנירים הבינלאומיים של הנבחרות – הוא אומר אנגליה, אני אומר איטליה. אם הקבוצה מנצחת – 250 שקל, ואם שוב הסכום מוכפל. התחלנו לפני 2006, אז כבר קיבלתי 250 ואם האיטלקים יזכו עכשיו אקבל 500. אם אנגליה זוכה אני מפסיד 250. רוב השנים שתי הנבחרות לא היו רלבנטיות. השנה יכול להיות ראש בראש.

  13. מדהים לא היה לי משחק בו ביכתי את המפסידות ושמחתי במנצחות
    בסיכום הכללי הייתי ב 50.1-49.9 בעד איטליה רק בגלל בונוצי וקלייני שמגיע להם תואר גדול וזה צ'אנס כנראה אחרון

  14. ספרד מודחת בפנדלים
    1 רבע גמר מונדיאל 86
    2. רבע גמר יורו 96
    3. רבע גמר 2002
    4. שמינית גמר 16
    5 שמינית גמר 18
    6 חצי גמר 21
    כאשר הם לקחו תארים הם עברו 3 פנדלים
    1 רבע גמר 08
    2. חצי גמר 12
    וגם הם ניצחו את רבע גמר 21 על שוויץ
    וכמובן את חצי גמר 84

    איטליה מנצחת בפנדלים
    חצי גמר 2000
    גמר מונדיאל 2006
    רבע גמר 2012
    חצי גמר יורו 2021

    היא הפסידה
    חצי גמר 90
    גמר 94
    רבע גמר 98
    רבע גמר 08
    רבע גמר 2016

    מה עשו דנמרק ואנגליה

    דנמרק
    ניצחה חצי גמר יורו 92
    הפסידה חצי גמר יורו 84
    הפסידה שמינית גמר מונדיאל 2018

    אנגליה
    ניצחה
    רבע גמר יורו 96
    שמינית גמר מונדיאל 2018
    הפסידה
    חצי גמר מונדיאל 90
    חצי גמר יורו 96
    שמינית גמר מונדיאל 98
    רבע גמר יורו 2004
    רבע גמר מונדיאל 2006
    רבע גמר יורו 2012

  15. כל קרבות הפנדלים ביורו
    1 גמר י1976 צ'כוסלבקיה מנצחת את מערב גרמניה 3-5 (2-2 ב 120 דק')
    2 1980 המשחק על הארד צ'כוסלובקיה מנצחת 8-9 את איטליה (1-1 לא הוזכר בקרבות הפנדלים של איטליה קודם לכן(
    3.חצי גמר י1984 ספרש מנצחת את דנמרק 4-5 ( 1-1)
    4 חצי גמר 1992 דנמרק מנצחת את הולנד 4-5 (2-2)
    5 רבע גמר 1996 אנגליה מנצחת את ספרד 2-4 (0-0)
    6.רבע גמר 1996 צרפת מנצחת את הולנד 4-5 (0-0)
    7 חצי גמר 1996 צ'כיה מנצחת את צרפת 5-6 (0-0)
    8 חצי גמר 1996 גרמניה מנצחת את אנגליה 5-6 (1-1)
    9 חצי גמר 2000 איטליה מנצחת את הולנד 1-3 (0-0)
    10 רבע גמר 2004 פורטוגל מנצחת את אנגליה 5-6 (2-2)
    11 רבע גמר 2004 הולנד מנצחת את שבדיה 4-5 (0-0)
    12רבע גמר 2008 טורקיה מנצחת את קרואטיה 1-3 (1-1)
    13 רבע גמר 2008 ספרד מנצחת את איטליה 2-4 ( 0-0)
    14 רבע גמר 2012 איטליה מנצחת את אנגליה 2-4 ( 0-0)
    15 חצי גמר 2012 ספרד מנצחת את פורטוגל 2-4 (0-0)
    16 שמינית גמר 2016 פולין מנצחת את שוויץ 4-5 (1-1)
    17 רבע גמר 2016 פורטוגל מנצחת את פולין 3-5 (1-1)
    18 רבע גמר יורו 2016 גרמניהמנצחת את איטליה 5-6 (1-1)
    19 שמינית גמר יורו 20 שוויץ מנצחת את צרפת 3-54 ( 3-3)
    20 רבע גמר יורו 2020 ספרד מנצחת את שוויץ 1-3 (1-1)
    21 חצי גמר יורו 2020 איטליה מנצחת את ספרד 2-4 (1-1 )

    בקיצור טורניר 11 עם הכרעה מהנקודה מאז 76 עד היום בכל טורניר למעט 88
    זהו טורניר 8 ברציפות
    עד 96 לא הוכרע יותר ממשחק בודד
    ב 96 הוכרעו 4 משחקים מהנקודה וזה שיא
    כרגע ב 2020 יש כבר 3 הכרעות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט