רונן גינזבורג וסאטורנסקי בסנסציה של השנה: צ'כיה הדיחה את קנדה מהאולימפיאדה לאחר דרמה מהסרטים / יניר רובינשטיין

רונן גינזבורג וסאטורנסקי בסנסציה של השנה: צ'כיה הדיחה את קנדה מהאולימפיאדה לאחר דרמה מהסרטים / יניר רובינשטיין

נבחרת צ'כיה ממשיכה להדהים את עולם הכדורסל לאחר שגברה הערב (שעון ישראל) על נבחרת קנדה של ניק נרס (מאמן הראפטורס) ושלל שחקני ה-NBA שלו בתוצאה 103-101 לאחר הארכה.

בהתפתחות מדהימה, נבחרת צ'כיה איבדה יתרון של 10 נקודות 92-82 עם דקה לסיום המשחק. יתרה מכך, קנדה פתחה את ההארכה בסערה עם שני סלים לפתוח יתרון 94-99 ובדיוק כשנראה שצ'כיה נשברה, רונן גינזבורג בסדרת מהלכים נבונים החזיר אותם ליתרון 101-99. וויגינס השווה עם 15 שניות לסיום. גינזבורג לקח פסק זמן, שם את הכדור בידיים של סאטורנסקי למהלך בידוד שהסתיים בסל מדהים עם הקרש והותיר 1.8 שניות לסיום. טריי ליילס ניסה לקלוע לאחר פסק זמן, אך הכדור החליק החוצה, והשאר היסטוריה.

מחר, ראשון, בשעה 23:05 (שעון ישראל) ינסה גינזבורג להגיע לאולימפיאדה נגד המנצחת בין יוון לטורקיה. בשלב המוקדמות צ'כיה הפסידה לטורקיה 87-70 לפני כמה ימים.

לתקציר המשחק:

למסיבת העיתונאים:

המתאזרח בלייק שילב הצטיין עם 31 נקודות אף שלא שיחק מקצועית השנה. לשאר הסטטיסטיקות וסיכום המשחק: https://www.fiba.basketball/oqt/canada/2020/game/0307/Canada-Czech-Republic#tab=play_by_play

שלהבת

יניר רובינשטיין (שלהבת) הוא כתב הופס בוושינגטון הבירה. לשאר כתבותיי נא ללחוץ על תמונת הכדור מימין.

לפוסט הזה יש 5 תגובות

  1. יניר, תודה רבה. צפיתי בדקות הסיום של המשחק הנהדר הזה. לא חשבתי שהצ'כים יצליחו לנצח בהארכה בגלל הפגיעה במורל שלהם, לאחר איבוד יתרון 10 הנקודות בדקה האחרונה, אבל הופתעתי לטובה. מקווה שיצליחו לנצח את היוונים או הטורקים ולהעפיל למשחקים בטוקיו.

  2. מטורף הספקתי לעדכן בדיומא עם יתר משחקי גמרי הטורנירים שייערכו מחר
    במוקד ליטא – סלובניה למשחק אש

  3. תודה יניר.איזה משחק מטורף. גינזבורג עושה עבודה מופלא בצ'כיה הרבה שנים, קודם בנימבורק ואח"כ בנבחרת.
    משום מה דווקא בארץ הוא לא כל כך זוכה מספיק לקרדיט שהוא ראוי לו. איזו אכזבה לקנדים….

כתיבת תגובה

סגירת תפריט