משחק 6
בואו נצא מנקודת ההנחה, שנכונה לכתיבת שורות אלה, שיאניס אנטדקומפו וטריי יאנג לא משחקים ולכן סביר שנראה משהו דומה למשחק החמישי. מה כל אחת מהקבוצות יכולה לנסות אחרת במשחק הזה?
אטלנטה – לשמור על ברוק לופז. קצת פשטני, אני יודע, אבל תראו את הסל הזה למשל:
או, להבדיל, את הסל הזה:
היו עוד דוגמאות כאלה. ההגנה שלהם ניסתה לסגור את ג'רו הולידיי או קריס מידלטון וזה נגמר בסלים קלים שלו. ההוקס חטפו 28 נקודות בצבע ברבע הראשון (שנגמר ב-22-36 למילווקי) וגם בובי פורטיס, במשחק לא גדול, הצליח להיכנס לצבע ולסיים עם 22 נקודות נוסף להרבה זריקות רעות שלא נכנסו. הם ניסו להתרכז בג'רו הולידיי או קריס מידלטון ולופז פשוט ניצל את ההזדמנויות האלה.
קשה להאשים את ההוקס. אין להם הרבה שחקני הגנה טובים וההגנה מתבססת על קלינט קאפלה שצריך לסייע. הוא כמובן נפצע ולא שיחק דקות משמעותיות, אבל אסור להם לספוג סלים כאלה. לופז לא יכול להסתובב חופשי בצבע ולהגיע לנקודות, וג'ון קולינס לא נראה כמו מי שיכול לסגור אותו בצבע. הוא לא עשה 14 מ-18 בזכות ערב קליעה אדיר, הוא פשוט קלע הרבה זריקות רעות. זאת הגנה שפשוט אסורה ברמות האלה.
לכן יש כמה פתרונות אפשריים לאטלנטה, לדעתי כמובן. הראשון הוא הגנת דרופ שדווקא קפלה מחכה בצבע ולא קולינס. זה כנראה היה קורה אם קפלה היה מצליח להישאר על המגרש. בלעדיו ובלי יאנג אין להם סיכוי.
קפלה help defender יותר טוב, אבל הנוכחות שלו בצבע תקשה על לופז ופורטיס או מי שיפתח. אטלנטה צריכה להיות מוכנה להמר על השלשות של מילווקי (29.3% בסדרה, 30.1% בסדרה נגד ברוקלין). יותר דקות לקאם רדיש ואונייקה אונקוגוו, השחקנים הצעירים ששיחקו היטב בשני המשחקים האחרונים ועשו עבודה טובה בהגנה, יכולות להיות חלק מהפתרון.
פתרון מעניין אחר נמצא דווקא בהתקפה. פורטיס ולופז שיחקו יותר בשני המשחקים בהם יאנג לא שיחק, לא מעט בגלל שהם התקשו מולו בפיק-נ'-רול. הבאקס החליפו בתדירות מאוד גבוהה וזה עבד, אבל לא בטוח שזה יעבוד מול שחקן עם הטווח של טריי. יותר מהלכים של לו וויליאמס שמתחילים את ההתקפה רחוק מהצבע אולי ישפיעו, נוסף כמובן ליום קליעה יותר טוב מהשלוש.
ההתקפה שלהם היא לא הבעיה, 112 נקודות במשחק זה מרשים והם קלעו באחוז טוב. השינוי מתחיל מההגנה והשאלה היא האם יש להם את היכולת להקשות על הולידיי ומידלטון מבלי להפקיר את הצבע – זה כמובן בהנחה שיאנג ויאניס לא יחזרו, מה שישנה את כל המשחק. יכול להיות שיותר דקות של רדיש או אוקנגוו יתנו להם את המאמץ הנוסף בהגנה. כבר ראינו שאסור לקבור את אטלנטה, אבל קשה לי לראות אותם מנצחים שני משחקים ביחסי הכוחות הנוכחיים. במיוחד אם קפלה לא בריא לחלוטין.
הזמן לאול-אין?
כמה קבוצות שיהיו מעניינות במיוחד מבחינת טריידים בדראפט הקרוב.
גולדן סטייט ווריורס. הווריורס העונה לא היו מספיק טובים, וסטפן קרי נתן עונה מדהימה. שחקן של 32 נקודות ב-65.5% טרו שוטינג צריך להתחרות על אליפות כל שנה, במיוחד אם הוא בן 33. עכשיו יש לווריורס את הבחירה השביעית, ויחד עם ג'יימס וויזמן ואולי אנדרו וויגינס יש כאן פוטנציאל לטרייד. קליי תומפסון חוזר בשנה הבאה. הבסיס של קרי-קליי-גרין, יחד עם עוד כוכב, אמור להספיק בשביל להתחרות על אליפות.
אבל קליי חוזר אחרי 2 פציעות מאוד קשות וגרין לא באמת מנסה לזרוק, לכן השאלה היא מי הכוכב שהם יכולים להשיג. בראדלי ביל, למשל, עשוי להיות השחקן ששווה לזרוק בשבילו את הכל כי השילוב ההתקפי שלו ושל סטף יכול להיות מדהים, על אף הבעיות ההגנתיות. לא בטוח שפסקל סיאקם, למשל, כזה (ובן סימונס, לצערי, בטוח לא כזה). וויזמן והבחירות ה-7 וה-14 הם בסיס לעתיד של פרנצ'ייז, אנדרו וויגינס נתן עונה טובה באופן אישי. זאת החבילה המעניינת ביותר בשביל סופר-סטאר, אבל השאלה היא אם הם יצטרכו להעביר את כולה בשביל אחד כזה. טרייד על וויגינס והבחירה השביעית בשביל סיאקם, למשל, יכול להיות מעניין לשני הצדדים.
אינדיאנה פייסרס. הפייסרס צריכים להיות בשיא עכשיו. הם במצב מעניין – יש להם 5 שחקנים שאפשר להכניס לטופ 100, או אפילו לטופ 120, של האן.בי.איי כשהם בריאים (ברוגדון, לברט, וורן, סאבוניס, טרנר). יש להם אולי שחקן אחד, סאבוניס, בטופ 30. יכול להיות שנראה אותם נמנעים מטרייד משמעותי בהתחשב בזה שיש להם מאמן חדש, גורו התקפה מוערך שמביא ניצחונות בעונה הסדירה.
מצד שני, אולי עכשיו הזמן להשתדרג ולהביא סטאר מדרגה גבוהה יותר. היו 13 קבוצות שונות בגמרים אזוריים בארבע השנים האחרונות בליגה מאוד תחרותית. אם הפציעות, הפעם, יהיו בצד של היריבות, אולי יהיה להם מזל. זאת לא הנחת עבודה, כמובן, וכרגע לא נראה שהם מספיק טובים בשביל להתחרות באמת על התואר. אולי הגיע הזמן שהם יהיו.
יוסטון רוקטס. החוזה של כריסטיאן ווד אחד הטובים ביותר בליגה. 13 מיליון דולר לשנה בשביל שחקן שעושה כל מה שהוא עושה בהתקפה ובהגנה זאת גניבה. מצד שני, הוא יהיה בן 26 בתחילת העונה הבאה. זה כמובן לא גיל מבוגר לשחקן, אבל החוזה שלו נגמר עוד שנתיים ולא סביר שהרוקטס יהיו תחרותיים בשנתיים האלה. יכול להיות שעכשיו הזמן למכור.
יוסטון יכולה להשיג כמה בחירות דראפט עתידיות מקונטנדרית לחוצה (אולי הלייקרס, אולי הסלטיקס, אולי הבלייזרס בבחירות שיכולות להיות גבוהות אם לילארד ידרוש טרייד בסיום העונה). היא יכולה להשיג בחירות או שחקנים צעירים גם עכשיו. במקרה שלהם זה יותר אול-אאוט מאול-אין, כי הם יהיו פחות טובים בלי ווד המצוין, אבל זה בהחלט כיוון ששווה להם לחשוב עליו.
MBK
3 יול 2021 09:08:56תגיד רועי
כמה משחקים של גולדן סטייט ושל קליי ראית בשנים האחרונות וכמה משחקים של בראדלי ביל?
הציוות של ביל וקארי נשמע כמו אחת ההצעות הכי הזיות שיצא לי לקרוא
אין סרט שקארי-קליי-גרין + כוכב שווים אליפות אלא אם הכוכב הזה הוא דוראנט
בחירות הדראפט של הלייקרס אצל ניו אורלינס
במזרח של פילי-מילווקי-נטס בריאה אינדי צריכה הרבה יותר מעוד כוכב בשביל להיות קונטנדרית
לגביי הגנת הדרופ… אני חושב שדרור האס כבר הסביר לך איך זה בדיוק צריך לעבוד
חגי "התותח" ניסני
3 יול 2021 11:03:28בכלל לא נסחפת מידן. ביל לא התאמה מושלמת לווריורס אבל הוא בהחלט יכול להוסיף וכמו שקר הוכיח עם וויגינס הוא מצליח להכניס מצוין שח-נים לשיטה. אה וברגע שקליי חוזר בהינתן בריאות הווריורס קונטנדרית לחלוטין. (עם ההתקדמות של הצעירים שלהם)
MBK
3 יול 2021 13:08:28לאיזה שיטה בדיוק?
ביל זה תחנה אחרונה
הערך המוסף של קליי בהגנה עצום
כל עוד וויגנס שם הם לא קונטנדרים
עם כל הכבוד הם הפסידו משחק פליי אין מול ממפיס
חגי "התותח" ניסני
3 יול 2021 13:38:21אתה ברצינות שואל על השיטה של הווריורס או בשביל להטריל?
אתה פשוט יורה קביעות בלי שום ביסוס.
והלייקרס היו מרחק יריקה מלהפסיד להם בפלייאין בהרכב מלא. אז מה בדיוק זה אומר?
טריי זריקה מחשידה
3 יול 2021 14:19:22בראדלי ביל הוא מפלץ תחנה אחרונה או לא הוא שם כדורים בסל על 5 שחקנים וחודר עליהם הוא וקרי זה קו אחורי מפלצתי חלאס עם הקיבעון שאי אפשר לשלב 2 מחזיקי כדור יחד וכל השטויות האלה
הם יחד עם קליי אם הוא ברמה סבבה בהגנה הם בהחלט קונטנדרית
MBK
3 יול 2021 14:36:31שמעון
עכשיו שאתה מאשר את המהלך אני די בטוח במה שכתבתי שזה גיבוב של שטויות
מישהו צריך לשמור, קליי הוא השחקן המושלם לצד קארי
בראדלי ביל הוא סקורר בלי ערך הגנתי
גם קארי מוגבל ביכולת ההגנה שלו וסקורר הרבה יותר יעיל
הסיכוי של ביל להשתלב בשיטה של גולדן סטייט אפסי
לזרוק לאוויר סתם שמות, גם קארי וטרי יאנג זה אחלה קו אחורי אבל עם 0 תוחלת שהם ישחקו יחד
שכחת כמה סמיילי 🤣🤣🤣לחזק את עצמך
טריי זריקה מחשידה
3 יול 2021 16:28:39קרי וטריי זה קו אחורי שינגב את הליגה.
אם אתה צריך השתלמות כיצד נעביר לך.
MBK
3 יול 2021 19:41:05תודה שמעון
אשמח לקבל השתלמות ממי שבחר את הדאנק של וינס קארטר על פרדריק וייס במשחקים האולמפיים כדאנק הגדול בתולדות ה NBA
G-dog
3 יול 2021 09:35:03לגולדן סטייט באמת תהיה בעיה למצוא התאמה לשחקנים, אני לא חושב שקליי יחזור לפורמה שלו בהגנה אחרי הפציעות, ויהיה לו קשה לצאת מחסימות כמו פעם. לא יודע מרגיש לי שיהיה להם קשה להעמיד קבוצה שבאמת רצה לאליפות
טריי זריקה מחשידה
3 יול 2021 14:20:26אכן והם לא יקבלו שום כוכב
גיא רוזן
3 יול 2021 09:56:27גולדן היו קבוצה של 39 – 33 השנה.
אם לוקחים קבוצה שכזו מוסיפים לה את קליי תומפסון מקבלים (לדעתי) קונטנדרית.
השאלה היא כמובן,
האם קליי תומפסון הוא עדיין קליי תומפסון.
לא יודע. הסטטיסטיקה נגדו.
מצד שני, הסטטיסטיקה הייתה גם נגד דוראנט,
והוא שיחק בפלייאוף האחרון את הכדורסל הטוב בקריירה שלו.
זה מחזיר אותי למהות של הנקודה שעלתה בפוסט –
אולי אין.
אם אני מקבל ההחלטות בגולדן, אני בהחלט מנסה לממש נכסים, רק לא דרך טרייד על קליי.
כפי שכתבת, וויגינס + בחירת הדראפט,
או אולי סיין נד טרייד על אוברה,
ואולי להכניס את ווייסמן למשוואה
(ההנהלה של גולדן בהחלט הראו שהם יודעים להיות יצירתיים).
.
אם ישנה מגבלה על יכולת (רצון) גולדן להתחזק זו תהיה מגבלת תשלומי המס, כפי שרן ציין בפירוט כאן בהופס.
.
התקווה שלי היא קליי שעושה דוראנט,
והניחוש שלי הוא גולדן שהם כמעט קונטנדרים כאשר ויתור על נכסים (אוברה) בגלל שיקולי מס יהיה הגרוש שחסר ללירה.
.
המחסור בהאנטר הורגש במיוחד בהפסד של אטלנטה -הצורך בעזרה בהגנה השאיר את הצבע פתוח לסלים הקלים מצדו של לופז.
אין פתרונות קסם. ההוקס יאלצו להמר על עזרה שלא מותירה את הצבע פרוץ עד כדי כך (אז המחיר הוא שלשות פנויות. אני לא בטוח שמול מילווקי לא בביתה זה לא ההימור עם הסיכון הנמוך ביותר).
.
תודה, רועי. אחלה פוסט.
רועי ויינברג
3 יול 2021 11:02:23תודה. הלוואי שקליי יעשה דוראנט, אבל 2 פציעות רצופות זה לא מעודד. יכול להיות גם שיהיה משהו קרוב יותר לקאזינס
גיא רוזן
3 יול 2021 11:09:37קאזינס וקליי –
מבנה גוף שונה לגמרי, מסה שונה לגמרי.
.
אי אפשר לדעת,
אבל כיום, בהתחשב בסגנון המשחק של קליי (תלוי פחות בכוח מתפרץ), יש בהחלט סיכוי ואפילו סיכוי טוב.
טריי זריקה מחשידה
3 יול 2021 14:22:24הם קונטנדרית כמו יוטה ירמסו אותם בפלייאוף הלייקרס הקליפרס הסאנס דנבר די בודאות בלי פציעות כמובן. הם לא קרובים לשם גם עם קליי 2016.
ההוקס עלו בזלזול על לופז אם היו עולים מולו כמו יאניס הכל היה נראה אחרת.
בודאי ששוה להם להמר על שלשות של טאקר ופורטיס וקונטון
האווי לאסוף
3 יול 2021 10:29:14מעניין מאוד, תודה רבה
Zivke
3 יול 2021 11:01:07תודה רועי.
מסכים שג"ס צריכה למקסם את החלון של סטף לאליפות, ואין זמן לחכות לווייזמן שיתפתח. אבל קשה לי לראות איזה נכס אמיתי הם יוכלו לקבל על מה שהם מוכנים לתת. ולא, סיאקם תמורת וויגינס + בחירה 7 זו לא עסקה מעניינת לשני הצדדים! אלא אם טורונטו מגיעים למסקנה שסיאקם של העונה האחרונה (הנוראית ברמת כל ה-'טמפה רפטורס') זה מה שהוא שווה, ולא משהו יותר דומה ל-'אול נבא' מלפני סה"כ שנתיים (הוא סה"כ בן 27).
לגבי קרלייל, יכול להיות שהוא מוח התקפי מוערך, אבל גם ידוע כבן אדם קשה מאוד שאף כוכב לא מסתדר איתו, חוץ מדירק (אז המבריקס אולי קיוו שאולי עם אירופאים חיוורים יש לריק דיבור, אבל לוקה הוכיח סופית שגם זה לא…). ריק יכול לעשות דברים יפים עם הסגל הקיים, אבל ההגעה שלו זה בעיני השלמה סופית של הנהלת אינדי בחוסר תקווה שלהם להנחית כוכבים
רועי ויינברג
3 יול 2021 11:07:34יכול להיות שאני לא מעריך מספיק את סיאקם ויותר מדי את וויגינס (ומסכים לגמרי בקשר לעונה האחרונה). אני כן חושב שסיאקם לא יכול להיות גו-טו-גאי של קבוצה שרוצה להגיע למשהו.
.
נקודה טובה גם בקשר לקרלייל. הפייסרס העיפו את ביורקגרן, לפחות לפי הדיווחים שקראתי, גם בגלל הנטייה שלו ל-micro-management. יכול להיות מינוי מעניין מהבחינה הזאת, למרות שקרלייל כמובן הרבה יותר מנוסה
רן הנרגן
3 יול 2021 11:40:15העסקה שהטוויטר מדבר עליה היא סיאקם תמורת וויגינס + 7 + ויסמן. זה הימור גדול מידי מצד ג"ס על שחקן שיחזור אולי, בדצמבר, בכושר לא ברור עם ירידה דראסטית ביכולת ובעיות משמעת. כיון שגם קלי לא צפוי לחזור לפני ינואר וגם אז עם הגבלת זמן ההרכב יהיה חלש מידי במחצית הראשונה של העונה.
.
אני חושב שברקע של הבעיות באינדיאנה ישנן תחושות של גזענות מצד השחקנים האפרו- אמריקאים.
רן הנרגן
3 יול 2021 11:24:41אף אחד לא האמין בסטפ קרי בראשית העונה, לא ההנהלה שלו ולא השחקנים שחיפשו אליפות .
.
ההנהלה מילאה את הסגל בשחקנים שאולי יתפתחו בעתיד ולא בותיקים שיכולים לתרום מידית. סמילי (נפוטיזם זה מתכון לכשלון), מולדר, מניון, פול, JTA כולם היו שחקנים זולים שקיו שיתפתחו. חלקם הצליח אבל אלו שלא בתוספת חוסר הרצון להוציא עוד כסף גרמו לכך שהסגל לא חוזק בסוף מועד העברות והקבוצה סימה את 20 המשחקים האחרונים במאזן 15 – 5 אבל ברוטציה של 8 שחקנים והגיע לפלי אין עם הלשון בחוץ.
.
הותיקים בטום, גאסול למשל שלא האמינו בקרי ושמעו על הפציעה של קלי הלכו לרעות בשדות LA. אליפות לא יצאה להם מזה. קרמה איז א ביצ.
.
המהלך להביא את אוברה היה יקר, קלע את ההנהלה לפינת הקמצנות לקראת סוף מועד העברות כשאפשר היה להביא שחקן כמו ריוורס, יצר אבן ריחיים בדמות הבחירה שאמורה היתה לעבור לאוקלהומה אם הקבוצה תסיים מעל המקום ה 10 בליגה ויסתיים בכלום כשהוא יעבור ללא תמורה לקבוצה אחרת. בקיצור כשלון טוטלי. הבעיה העיקרית עם אוברה היא כשלון בהבנת ופנמת שיטת המשחק של ג"ס. אני דוקא חשבתי שזה מהלך טוב אבל א. אין לי מערך סקאוטים כמו לקבוצת נבא ב. אפשר היה לצפות מהמאמנים למקם אותו נכון יותר במערך. בעמדה 4 ולא בעמדה 2. ג. אני לא השקעתי בו 80 (או 60, כמה שהמס יהיה בסוף) מיליון דולר.
.
לויסמן יש בראיה שלי בעיה אחת קרדינלית שמשותפת לו ולוויגנס. אנמיות, חוסר רצון להכנס לאזור שבוא מקבלים מכות (חוקיות) ולהלחם על ריבאונד. הבעיה הזו מהדהדת בדברים של פני הרדוואי שדיבר על הנסיון שלו להקשיח את וויסמן כשהביא אותו לשחק בתיכון שלו. יש לו כמובן הרבה נקודות חלשות אחרות אבל אופי זה דבר שקשה מאד לשנות.
.
נקודה אחרונה, וויגינס. ביחס לציפיות הוא נתן עונה נהדרת. ביחס לשכר, לא כל כך. אפשר לומר שהשכר שלו זו בעיה של הבעלים ולכאולה הוא לא משפיע על היכולת להביא שחקנים. זה נכון כשמדובר בשחקנים שעולים יותר מהמינימום. אבל בג"ס לשחרר שחקן כושל עם חוזה (סמילי למשל) ולהביא במקומו שחקן במינימום עולה לא 1.6 מיליון דולר אלא 7.5 מיליון דולר בגלל המס. את זה ההנהלה לא רצתה לעשות.
.
לסיום, קבוצה שמשחקים בה שחקן שהגיע למקום השני ב MVP, שחקן ברמה אחת מתחת לאול-סטאר (וויגינס) ושחקן שנבחר במקום השני כשחקן הגנה חייבת להגיע לפליאוף. אני חושב שהעובדה שזה לא קרה היא שעבור סטיב קר זו לא היתה המטרה. לפחות עד לאול סטאר הוא לא ראה בכניסה לפליאוף והפסד בסיבוב הראשון משהוא שצריך להאבק עליו. אז העונה הזו נרשמת ככשלון.
רועי ויינברג
3 יול 2021 11:27:42אחלה ניתוח (ואם אתה רוצה לכתוב לנו מאמר על הקיץ שלהם, אגב, יותר ממוזמן. Hoopsil2020 בג'ימייל). כן הצליחו להשיג כמה שחקנים שיכולים להיות משלימים בקונטנדרית, אבל הסגל דורש עוד עבודה
חגי "התותח" ניסני
3 יול 2021 11:53:09רן אני חושב שאתה שופט לגמרי בחומרה את הווריורס. קודם כל בוא ניזכר באלילת המזל שפצעה גם את וויסמן וגם את קריס. אתה שופט את וויסמן בצורה מאוד מאוד מחמירה. רוקי שאמור להיכנס למערך של הקבוצה עם הכדורסל הכי מורכב בעמדה הכי מורכסת עבור שחקן להוא משחק בעמדה שלוקחת הכי הרבה זמן להתפתחות. זה לא רציני לרשום עליו אנמיות. הוא פוטנציאל מטורף והווריוס יעשו טעות מטורפת להטריד אותו.
רן הנרגן
3 יול 2021 12:05:26אני שופט את ההנהלה בחומרה כי אלו הסדנדרטים שהיא הציבה. ג'ו ליקוב הצהיר ב 2017 שג"ס היא שנות אור לפני שאר הקבוצות, אז שימלא את השטר כשקשה.
.
אני מסכים שהפציעה של כריס פגעה קשה במבנה של הסגל, אבל הוא היה שחקן של 2 מיליון. הטעות עם אוברה היתה הרבה יותר יקרה והשליכה על יכולת ורצון הפעולה הרבה יותר.
.
אני מסכים אם רוב מה שאתה אומר על ויסמן אבל דבר אחד שכל שחקן יכול להפגין כי הוא לא קשור לכשרון אלא לרצון זה פיזיות. שחקן של 7 פיט שמשחק 30 דקות ולא לוקח 10 ריבאונדים, גם אם הוא בשנתו הראשונה, זה אומר דרשני. זה עליו.
.
חלק גדול מחוסר ההצלחה שלו קשור לשיטת המשחק של ג"ס (מסובכת), לאופן שבו המאמנים הציבו אותו על המגרש ומה דרשו ממנו וגם לצעקות של גרין באוזן. לגרין יש את כל הכוונות הטובות בעולם כשזה בא לויסמן אבל הוא מורה קפדן. אם כל ההצלחה של למלו אני לא חושב שבג"ס הדברים היו נראים כל כך ורודים. גם הליברטון שנראה נפלא בסקרמנו מציג מספרי אנליטיקס עלובים בהגנה. שים את ויסמן בשרלוט והוא היה נראה לפחות שתי דרגות טוב יותר. זה על הקבוצה.
ברבור שחור
3 יול 2021 12:12:07מה עם אנטוני טאונס ? אין סיכוי ?
רועי ויינברג
3 יול 2021 12:24:59חשבתי להכניס את הוולבס, אבל לדעתי ינסו לתת עוד שנה לראסל-אדוארדס-טאונס עם פינץ' כמאמן. סימונס יכול להתאים שם במקום דיאנג'לו
ברבור שחור
3 יול 2021 20:32:49רק שלא יביאו איזה באטלר כזה (אחד שמחזיק מעצמו סופרסטאר) שבתכלס לא יתרום יותר מידי,
הם חייבים גוף גדול בפנים
פה איתמר
3 יול 2021 14:16:23תודה על הטור רועי
קצת אוף טופיק,
אבל שאלה לגבי גובר.
בסדרה מול הקליפרס הוא היה מיסמאצ׳ הגנתי ועידת האין סנטרים של הקליפרס ?
אם כן, אז איך סנטר כזה זכה ב שחקן ההגנה של השנה ?
טריי זריקה מחשידה
3 יול 2021 14:24:36כי זה על עונה שלמה ולא על משחק פה ושם ומה לעשות שגובר מגן על הטבעת מצויין
רועי ויינברג
3 יול 2021 15:32:26כן. גובר שחקן ההגנה של העונה הסדירה. זה הגיע לו לפי העונה הסדירה
jack sikma
3 יול 2021 18:33:38כן , גובר הוא אכן בלוף ושאקיל צדק בדבריו על חוזה 200 המיליון. בעל הבית השתגע .
זה כמו חוזה מקס של פורינגס. תוקע את הקבוצה לשנים רבות.
הוא טוב בריבאונד ובעזרה הגנתית שנותנת לו כמה חסימות למשחק , אבל אם ינסה לשמור באחד על אחד סנטר דומיננטי כמו אמביד/אייטון וכדומה זה יגמר בפארסה.
שלא לדבר אם הוא צריך לשמור על שחקן נמוך ולצאת לקלעי שלשות.
בקיצור , הוא הנפילה הגדולה של יוטה
טריי זריקה מחשידה
3 יול 2021 21:04:40לגבי החוזה ברור ששאק צדק חחח אמרו את זה פה 3 שנים לפני שאק😂😂
טריי זריקה מחשידה
3 יול 2021 14:24:03טריי כנראה יעלה לשחק היום יאניס בחוץ.
לפי הבאקס יאניס ישחק בגיים 7 אם וכאשר
גיא רוזן
3 יול 2021 15:28:23נו,
אז מתברר שלה בעצם זו אכן פציעה גם אם חוזרים לשחק באותו המשחק בו התרחשה הפציעה.
מתברר גם שאותה הפציעה, יש לה לוח זמנים די צפוי בן פחות או יותר שבוע.
.
שמעון,
אפילו הסתדרות רופאי האליל לא מוכנים להיעזר בשירותיך..
jack sikma
3 יול 2021 18:30:05לא רואה סרט שיאניס חוזר למשחק שבע או בכלל העונה.
הקבוצה תסכן את הנכס הכי יקר שלה אם תעשה זאת …ראה מקרה דוראנט2 והפציעה שלו.
ולכל מי שאמר שזאת אותה פציעה שהיתה לאמביד אז תבדקו אחרי כמה זמן הוא חזר ….בנוסף אמרו כמה פעמים שהוא (אמביד )משחק עם קרע קטן במינסקוס מה שיחייב ניתוח קל הקיץ …אז שלא יעבדו עליכם !
גיא רוזן
3 יול 2021 18:36:13חבלה בעצם, להבדיל מפגיעה ברקמות החיבור,
לא מגדילה את הסיכוי לפציעות המשך.
.
גם אני ראיתי את מה שנראה כהיפר-אקסטנשין. מסתבר שזה אחד המקרים בהם למזל ולכושר פיזי יותר דופן (שלוב של שגרת אימונים יוצאת דופן, תזונה אופטימלית, ושימת דגש את גמישות) אפשרו לשחקן לחמוק מנזק גדול.
אני לא יודע מה אם משחק 7,
אבל ממה שאני קורא ומבין,
אני מוכן להשים התערבות על כך שיאניס (אם וכאשר) ישחק ברוב משחקי סדרת הגמר.
Ljos
3 יול 2021 20:17:41רגע, מי מנסה לעבוד עליי, למה, ואיך הכל זו צביעות נוראה? לא הבנתי כל כך.
jack sikma
3 יול 2021 20:43:27הקבוצה (מילווקי) מציגה מצג שווא שיקרי שהוא עומד לחזור בקרוב , מה שלדעתי לא הולך לקרות….צביעות זה זיוף….אם הוא חוזר לשחק בקרוב זה אפילו יותר מנס ….כיפוף של הברך מעבר ליישור מלא זה אפילו נערת גומי לא יכולה לבצע.
אני ראיתי במשחק 5 שהוא צולע כשהוא הולך בספסל אז איך ישחק ??
בכל מקרה אם הקבוצה תלחץ עליו בעקיפין או במישרין לשחק אז נראה דורנט טייק 2.
Ljos
3 יול 2021 21:00:53צביעות זה סוג מאוד מאוד מסוים של זיוף. מהסוג שעדיין לא הסברת איך יש פה, ובעיקר למה.
הנה גיא מסביר בכל פעם מחדש איך זה באמת יכול להיות ומזה אתה מתעלם.
ועדיין לא ענית על מי מנסה לעבוד עליי ולמה.
אני מבין שזה קל, וגם קצת כיף לפעמים לנסח דברים בצורה של קונספירציה! תיזהרו! במיוחד כשהמידע נמצא אך אצל הקבוצות, אבל זה לא באמת עוזר בשום צורה מלבד סנסציונליזם.
jack sikma
3 יול 2021 23:29:16עם כל הכבוד למשטר אימונים קפדני , תזונה נכונה ואימוני גמישות אי אפשר לקפל את הברך הפוך לכיוון המפרק אלה אם כן אתה נערת גומי סינית וגם זה לא בטוח.
אני לא מצפה לשקיפות של המועדון כלפי הציבור ולגבי מהות הפציעה . זה סוד עיסקי שלהם …אני לא מדבר על קונספירציה בכלל . אם הקבוצה תודיע רשמית שהוא גמר את העונה זה ישפיע על הביצועים של השחקנים ואין להם רצון כזה , אז אומרים שהוא טיק טק חוזר.
מה היתה הפציעה הקודמת של קוואי לאונרד , או הפציעה הנוכחית ? אף אחד לא באמת יודע ….גם אם יאניס לא קרע כלום כדבריהם עדיין יש טראומה לרגל שלוקח זמן לשקם…
הלוואי שיאניס יחזור לשחק אתמול ….אבל אני פסימסט מטבעי והפעם יש לי סיבה טובה !!!
Ljos
4 יול 2021 00:02:38והנה לך עוד תגובה אחרת, הפעם עם תגובה של רופא מומחה באורתופדיית ספורט. יכול להיות שמשך ההחלמה יהיה קצר, בין 10-14 ימים אם כלום לא נקרע (וזה קורה לפעמים).
אז אתה חושב שמילווקי לא רק משקרים לנו, אלא גם לשחקנים שלהם, ואולי אפילו ליאניס עצמו (ואתה לא קורא לזה קונספירציה, אלא צביעות?)? אתה לא חושב שיהיה לזה השלכות אם יגלו (למשל על ידי כך שיאניס יתקשר לאחד השחקנים, חבר שלו לקבוצה, ויגיד לו משהו על הפציעה)?
מה הסיבה הטובה שיש לך שלא כוסתה עד עכשיו על ידי המידע שיש לנו?כמו שהרופא מהתגובה של ת'וג אמר, יש שחקנים שהלכו עם פציעה קשה, ויש מקרים הפוכים. אי אפשר לדעת מה החומרה של הפציעה, לפחות במקרים כאלו, רק מהרגעים הראשונים.
thog
3 יול 2021 22:07:35Giannis has a hyperextended left knee
The Bucks have characterized Antetokounmpo's situation as a hyperextended left knee and have not released a timetable on his return except that he's "doubtful" for Game 5.
Hyperextension stretches the back of the knee, Wichman said. Some people can naturally hyperextend more than others, but many end up tearing internal structures.
Seems Antetokounmpo can count himself among those lucky enough to have that extra hyperextension, as he did not tear his anterior cruciate ligament or the posterior cruciate ligament, better known as the ACL and the PCL, nor his meniscus.
"I've seen a good number of significant injuries result from hyperextension," Wichman said.
Recovery from a hyperextended knee is typically 10-14 days
Antetokounmpo's recovery period could be as short as 10 to 14 days, according to Wichman, as he stretched the capsule of his knee without actually causing any structural damage.
If his fall had caused an ACL or PCL tear, his return to basketball would look very different.
"An ACL tear … would take a professional basketball player nine to 12 months to fully recover from," Wichman said. "Basketball is very difficult on those ligaments."
A PCL reconstructive surgery would have had a similar timeline, likely causing Antetokounmpo to miss much of the 2022 season.
From initial reports from the Bucks, it looks like the star forward will be able to avoid the operating table.
It's impossible to know the extent of an injury from the initial moments
Antetokounmpo was able to get up and walk off the court Tuesday night, but that wasn't a sure sign of a less-intensive injury.
Wichman said that he has seen some athletes finish a game through an ACL tear as long as the rest of the knee is working.
"In an ACL injury, the thing that stops the athlete from getting up and walking is usually the swelling of the knee due to bleeding, and that hasn’t occurred yet when they first get up from the injury," Wichman said. "Unless you pivot, you could easily think that everything’s OK. Running and walking are not ACL-dependent."
In 2008, for instance, Brewers pitcher Yovani Gallardo tore his ACL in a game against the Cubs and proceeded to finish the inning and pitch another before leaving the diamond.
עידו גילרי
3 יול 2021 22:11:35פרופגנדה!
כמה אפשר שוב להיות מנוגב עי שמעון? נמאס לי מהמכבסה כבר טריי המלך לוקה הלמך
3 יול 2021 18:59:03חחחחחחחחחחחח פילי דחו הצעת טרייד של ברוגדון + בחירת סיבוב 1 על סימונס
איזה אהבלים שם באינדי, הצילו אותם מעצמם
https://www.nba.com/watch/video/20210702gtsimmonstradetalk
רועי ויינברג
3 יול 2021 19:21:23וואו הכינוי החדש שלך ממש ארוך
כמה אפשר שוב להיות מנוגב עי שמעון? נמאס לי מהמכבסה כבר טריי המלך לוקה הלמך
3 יול 2021 19:27:44כמו הבולבול שלי
גיא רוזן
3 יול 2021 19:29:53ברור לך שאתה בצרות?
הילד בן 13!
ברוך רובין
3 יול 2021 19:32:21רק שקטי מNBA לא תראה את זה. חחחח וירחיקו את האשך
כמה אפשר שוב להיות מנוגב עי שמעון? נמאס לי מהמכבסה כבר טריי המלך לוקה הלמך
3 יול 2021 19:33:28חחחחחחח
רועי ויינברג
4 יול 2021 00:53:36כולם מוזמנים לפגוש אותי ואת הזקן ביום שישי
Ljos
3 יול 2021 20:21:26גם הוא מנוגב באופן תדיר?
כמה אפשר שוב להיות מנוגב עי שמעון? נמאס לי מהמכבסה כבר טריי המלך לוקה הלמך
3 יול 2021 20:37:47משתדל…
ברוך רובין
3 יול 2021 19:30:45לא ייאמן פילי כאלה טיפשים לא הייתי לוקח את סימונס על ברוגדון בלי בחירת דראפט.
כמה אפשר שוב להיות מנוגב עי שמעון? נמאס לי מהמכבסה כבר טריי המלך לוקה הלמך
3 יול 2021 19:34:41יש שני דברים אינסופיים – היקום והטימטום של פילי עם סימונס.
ואני לא בטוח לגבי הראשון.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
3 יול 2021 19:38:18זה כל כך מופרך בעיני שאני נוטה להאמין שזה דווח שגוי
Ljos
3 יול 2021 20:25:02אמיתי או לא, העובדה שזה פורסם מרגישה לי כמו דיווח שנועד להעלות את "המחיר" של סימונס. למתוח קו בנייר הקבלה ולהגיד שמוכנים לקבל, אבל רק מעל זה.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
3 יול 2021 20:56:07השאלה היא האם זה יעבוד. לא יודע מה בדיוק פילי מחפשים, אבל אם אני חייב להמר החבילה שיקבלו בסוף תהיה נמוכה יותר מברוגדון ובחירה.
trusttheprocess
3 יול 2021 22:30:19אתם לא רציניים זאת ההצעה של אינדיאנה ופילי אמרו לא בצדק.
זאת הצעת פתיחה, זה לא משנה אם אתם חושבים שברוגדון יותר טוב , הנקודה היא מה אפשר לקבל על סימונס, לא מי יותר טוב .
וזאת רק הצעה אחת, אני בטוח שכבר קיבלו הצעות יותר טובות , מאמנים ומנהלים בליגה מעריכים את סימונס הרבה יותר מהאוהדים , בצדק או לא, זה לא משנה.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
4 יול 2021 06:43:50בנוגע למחיר הסופי -נראה מה ילד יום.
.
בנוגע לברוגדון ספציפית – היו שמועות שאינדי שמו אותו אותו על המדף כבר במהלך העונה שעברה, ודדי טען שלפחות אחת הסיבות שמילוואקי וויתרו עליו הייתה בגלל עניינים שלא קשורים למשחק עצמו. אם אכן כך, יתכן שגם מורי פשוט לא מעוניין בברוגדון ספציפית.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
3 יול 2021 19:44:22גם בלי לדעת מה ומי היו על השולחן עבור הבחירה השניה של גולדן סטייט אני נוטה להאמין שהלוחמים עשו טעות שלא הטרידו אותו. לדעתי כדאי להם לתקן את הטעות הזו הקיץ – וייסמן ושתי הבחירות צריכות ללכת עבור ההצעה הטובה ביותר, עדיף לפני הדראפט אבל לכל המאוחר במהלך השנה. ברוגדון, שנראה שהוא על השולחן יכול בהחלט להתאים שם – חכם, מוסר, צלף ומגן. גם סאבוניס. ואינדי יקבלו בחירות ואת הסיכוי שוייסמן יפרוץ בהמשך.
רן הנרגן
3 יול 2021 19:50:53ראיתי הצעה לעסקה משולשת:
.
בוסטון מעבירה את בראון לג"ס ובחירת דראפט לפורטלנד. מקבלת את לילד (השחקן הכי טוב בעסקה)
.
ג"ס מעבירה לפורטלנד את וויגינס , ויסמן, בחירות 7 + 14. מקבלת את בראון
.
פורטלנד מעבירה את לילארד לבוסטון מקבלת בחירה מבוסטון, ואת החבילה מג"ס.
.
זו עסקה מאד מענינת כי היא נותנת לכל קבוצה דבר שהיא מאד רוצה (בהנחה שלילארד כופה על פורטלנד עסקה) תמורת מחיר יקר, אבל סביר. לבוסטון אין דרך לקבל את לילארד בלי להעביר את בראון, עבור ג"ס בראון הוא שידרוג משמעותי לעומת וויגינס ופורטלנד מקבלת חבילה ראויה.
.
אני חושב שהעסקה כי שהיא מוצאת מצוינת לבוסטון כי הם נותנים מעט מעבר לבראון. לדעתי אם תהיה עסקה כזו ג"ס תתעקש שבוסטון תתרום עוד בחירה לג"ס. למשל בחירה של בוסטון ב 2024 מוגנת 1 – 5.
Havlicek stole the Ball
3 יול 2021 20:11:49טרייד מעניין מאוד!
לילארד וטייטום יהיו אדירים ביחד, והטרייד יהווה שיפור, לטווח הקצר בטוח..
מאידך, בראון צעיר משמעותית (6 שנים) ובמגמת שיפור. וחוץ מזה, אני אוהב אותו מאוד!
לסיכום, אם אני בוסטון – הטלת מטבע, שקצת יותר כבד בצד של הישארות בראון.
כמה אפשר שוב להיות מנוגב עי שמעון? נמאס לי מהמכבסה כבר טריי המלך לוקה הלמך
3 יול 2021 20:43:20בהחלט עיסקה מעניינת, אבל לא רואה את דמיאן מגיע לעיר השעועית הגזענית, וגם לא לקבוצה הנכה של בוסטון שתהיה הוא וטייטום וכלום מסביבם.
etayle
3 יול 2021 22:56:01מעניין ממש, אבל אני סקפטי שבוסטון יוותרו על בראון בשביל דמיאן. לגולדן זה שדרוג עצום, ופורטלנד מקבלת נכסים לא רעים בכלל.
עידו גילרי
3 יול 2021 23:01:17בלי למצמץ בכלל.
ברוך רובין
4 יול 2021 02:34:05אין מצב שפורטלנד מסתכלת על עסקה עלובה כזאת
Warrior
4 יול 2021 14:12:11מרגיש לי שגולדן נותנים פה יותר מדי בעד בראון וזהו.
שיורידו את הבחירה ה14 ושבוסטון יוסיפו בחירה ולוקח בכיף
Warrior
4 יול 2021 14:17:16בוסטון גם צריכים לוותר על עוד שחקן בגלל משכורות, שינסו לחתוך את טריסטן תומפסון בעד בחירת סיבוב שניה או משהו
Ohad
3 יול 2021 22:59:36אם אני גולדן אני מנסה להחתים את דרוזן כfa. נותן להם עוד אולסטאר, שחקן חכם ולא אנוכי שישתלב טוב שם(למרות היעדר השלשות)
עידו גילרי
3 יול 2021 23:01:03אם מה בדיוק ולמה?
אור
3 יול 2021 23:01:15כפי שרושם הנרגן, גם לשחקן מינימום אין כסף אז בטח שלא דרוזן
Ohad
3 יול 2021 23:57:50כן שכחתי שמצבם גרוע במיוחד
Ohad
3 יול 2021 23:10:32לגבי הבחירות, אני הייתצ דוחף לטרייד של גולדן מול בןלס.. כשהבסיס הוא וייזמן, הבחירה של מינסוטה וויגינס עבור ווצביץ ושחקן נוסף למשכורות (אישית הייתי הולך על אלפרוק אמינו)
ייתן להם גבוה טכני ושדרןג על עמדת הסנטר.
בתכלס הכי מושלם להם זה טרנר או סאבוניס, אסל לא נראה לי שאינדי ייפרקו השנה את החבילה
Ohad
3 יול 2021 23:59:46לגבי ווד, הוא שחקן נחמד מאוד וחוזה מתויין אבל לא מה שיעשה הבדל בין קבוצה טובה לקונטנדרית או בין קונטנדרית לאלופה. יחד עם זאת, ההוקס הולכים להפסיד את קולינס כנראה, ווד יהיה תחליף הולם וריאלי כנראה
דדי
4 יול 2021 00:14:35למה שההוקס יפסידו את קולינס ?
Ohad
4 יול 2021 08:09:52החוזה שלו נגמר.. יכולים אולי להשוות כל הצעה, אבל תמיד ישנה האפשרות שקבוצה אחרת תיתן לו חוזה גבוה במיוחד.. ואז מה?
דדי
5 יול 2021 00:54:26משווים את ההצעה ושמחים שמתחייבים רק ל 4 שנים ?