A Kosher Hot Dog: ספירת מלאי / ארז שץ ויוני לב ארי

צילום: glazkov.co.il

מדינה אחת, פעמיים ים, ואגם אחד, וקדחת גם. כך החלה "ספירת המלאי" של יוסי בנאי, באחד השירים היותר יפים שנכתבו בשפה העברית (שכנראה יישאר תקוע לי בראש לפחות עד הצהריים). בפרק מספר 37 של A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל, ניתן לחוש עד כמה יוני טרוד בספירת המלאי שלו, מתחילת המשדר ועד לסיומו.

מה עוד בפרק? כמעט כל שחקני השיקגו קאבס לקחו חלק בעוד No Hitter סבוך, אך מי היתה היריבה? זה לא פחות מעניין. ארון נולה מכניס את עצמו לספרי ההיסטוריה, מי זכה לתואר "המורחק הדביק הראשון", ומה קרה השבוע לפני? וכמובן, לא שכחנו את מורה נבוכים ואת טרוור באוור. תבלו.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. תודה רבה לכם, להלן רשימותיי 😋
    .
    קייל שווארבר – הוא לא כזה אנונימי, אני זוכר שהיה איתו סיפור עם הקאבס בוורלד סירייס שהתלבטו אם לתת לו לפתוח בזכות המחבט או רק PH בגלל שחזר מפציעה והיה שמן מדי לעשות הגנה במשחקי הבית.. מאז הוריד הרבה במשקל
    .
    האם הוא באמת "חשוד" בחומרים אסורים? אם כן אז גם אוטאני.. יש להם מספרים די דומים לאחרונה. גם לזרוק "מסביב" זה לא כזה פשוט, תשאלו את אלה שהגישו לבארי בונדס. אתה נכנס לבור של 2-0 ו-3-1 בספירה ומספיק שאתה מחטיא כדור אחד והוא נוחת ביציע.
    .
    פעם ב-1979 היה ליאנקיז מאסקוט "דאנדי" שנכשל בצורה קולוסאלית, יכולים לקרוא עליו אם בא לכם 🙂
    .
    טרבור באוור – קראתי את התיאורים של המתלוננת ולא יכולתי להמשיך, סגרתי באמצע עם בחילה קשה. כנראה שהוא באמת חרא של בנאדם והיו לא מעט אוהדי דודג'רס שהתנגדו להחתמתו בעקבות פרשה שניסה להשפיל בחורה בטוויטר, אני נתתי לו את חמץ הספק אבל כנראה שהוא באמת חרא של בנאדם וקשה לי לראות אותו יוצא מהסיפור הזה בלי עונש שכולל הרחקה מהליגה או אפילו לכלא, בדומה לאוזונה שמזמן לא שמענו ממנו.
    .
    לסיום, חידה – מה משותף לדין קרמר ושוהיי אוטאני?

    1. אף שחקן אלא אם עלה אתמול מהמיינורס לא באמת אנונימי, פשוט מכל השמות שמסתובבים מסביבנו, זה לא בדיוק מישהו שתפס כותרות עד שהוא פתאום תפס כותרות. אגב, שאני אמרתי שהיו צריכים להוליך אותו התכוונתי להוליך אותו, intentional BB, לא לזרוק מסביב ולא נעליים, לזרוק מסביב זה לא ברמה של מישהו שמשתעל על הכדור ויוצא לו second deck, והיתה נקודה במשחק שהיה פשוט פשע לזרוק לו.

      ההבדל הגדול בינו לבין טאטיס, אוטאני, גררו ודומיהם הוא לא במספרים אלא בדרך, יש קפיצה אצלו, אבל זה לא משהו שונה משחקנים אחרים שנותנים עונה טובה, וגם ייתכן שהכל ייעלם עוד שבועיים, פשוט האופן שבו הוא מעיף אותם, הקלות והמרחק העלו אצלי זכרונות רעים מתחילת שנות ה2000. כל הקנונים של ימינו, אתה רואה את התנועה, הדיוק, ההתאמצות, הכל הכל משדר לי שנכון, הם מעיפים בסיטונאות, אבל זה תוצאה של כישרון+עבודה על זווית העפה והתעקשות על הומראן בכל מחיר. הסווינג של שווארבר הזכיר לי את בונדס, ג׳יאמבי, אורטיז ודומיהם. בהחלט ייתכן שהכל חוקי, עד כמה שהכל יכול להיות חוקי, גם את בונדס לא תפסו מעולם בבדיקה, וזה סתם נראה ככה כי האיש בזון של החיים, או שיש דברים בגו. נראה.

      1. קיבלתי.
        .
        לגבי החידה, אני רואה שכולם מחכים לתשובה בקוצר רוח אז – שניהם לא יצאו השבוע מהאינינג הראשון 🙂 אחד עם אאוט אחד, 6 ER, שני היטס ו-5 הולכות והשני עם שני אאוטס, 7 ER, שני היטס ו-4 הולכות

          1. MVP וסיי יאנג כבר מצמצם את האפשרויות.. גולדן גלאב? בטוח לא קרשואו.. גם לא נראה לי ורלאנדר גיבסון וקופאקס (האחרים שאני זוכר בקבוצה הזו). גריינקי זכור לי כגולדן גלאב אבל לא נראה לי זכה ב-MVP. בטוח שהיה כזה או שזו התחכמות..?

            1. בוב גיבסון 1968. אול סטאר, גולדן גלאב, סיי יאנג, MVP.

            2. פאדיחה 🙂 חידה יפה

          2. אגב, אולי עכשיו האיינג'לס יפסיקו אם לשים את אוטאני בליינאפ מתי שהוא מגיש, ואז הוא צריך לצאת גם כחובט מתי שהוא מסיים להגיש.

            1. זה חלק מהבעיה עם אוטאני, אתה מאבד אותו כמחבט אם הוא יוצא כזורק. אי אפשר להחליף זורק ולהשאיר אותו במשחק אלא אם אתה מעביר אותו לעמדה אחרת בשדה ומחליף את הפוזישן, ואני בספק אם ירצו לשלוח אותו לשדה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט