מילווקי באקס (3) 113 – אטלנטה הוקס (5) 102 (1-2 באקס) / שקד יעקובי

Khris Middleton is the perfect Bucks teammate for Giannis Antetokounmpo -  SBNation.com

הלילה, כשהסדרה בשוויון 1-1 לאחר שני משחקי הבית במילווקי, נפגשו ההוקס והבאקס למשחק השלישי והמסקרן בסדרה לאחר שאטלנטה הצליחה להפתיע במשחק הראשון ומילווקי דרסה במעל 30 הפרש בשני.

הלילה ראינו אטלנטה אחרת, יותר נחושה. מהפתיחה אטלנטה הראתה שההפרש מהמשחק הקודם לא מעניין אותה בכלל, והניצחון מהמשחק הראשון לא היה מקרי. פתיחה מסחררת של ההוקס שהצליחה לייצר הפרש של 15 נק', 6 דק' מפתיחת המשחק בחסות טרי יאנג (17 נק' במחצית) וחברים. מהצד השני היה זה קריס מידלטון שידע להתחמם מוקדם והשאיר את הבאקס במשחק. 32-27 אטלנטה.

מפתיחת הרבע השני המחליפים של אטלנטה עשו עבודה מצוינת והגדילו את ההפרש. משחק טוב של לו וויליאמס וניצול מצבי מיס-מאטצ' של גלינארי (9 נק' במחצית) מול שומרים נמוכים ממנו, כולל ג'רו הולידי, לא הצליחו לסגור את גאלו שעבד גם בפוסט עם הגב וגם יצא לזרוק לחצאי מרחק. במחצית ראשונה לא מדהימה של החמישייה הפותחת של הבאקס היו אלה יאניס (16 נק' במחצית) ומידלטון (13 נק' במחצית) שהשאירו את מילווקי במשחק. בכל פעם שאטלנטה ניסתה לייצר בריחה ולהגדיל את הפער למעל 10 נק', יאניס היה שם כדי לסגור את ההפרש למרות שהרבה להחטיא מהקו. לקראת סוף הרבע מילווקי הצליחה לייצר ריצה למרות דקות טובות של אטלנטה ולהשוות את התוצאה בפעם הראשונה במשחק! 56-56 בירידה למחצית.

פתיחת המחצית השנייה הייתה ביזארית לחלוטין. מצד אחד, שתי שלשות ואנד-1 של טרי יאנג, ומהצד השני נסיון אלי-הופ של הולידיי ליאניס הסתיים בשלשה מקרית ושלשה נוספת של מידלטון מחסימה, הזעיקו טיים-אוט ששני המאמנים היו צריכים בדחיפות לפני שהמשחק מתחיל להתפזר לשני הכיוונים. למרות שההוקס לא הורידו את הרגל מהגז, מילווקי הראו המון אופי והמשיכו לרדוף עד אשר נקודות של פורטיס הפכו את התוצאה בפעם הראשונה במשחק. עבירה רביעית של מידלטון שלחה אותו לספסל מה שהקשה על מילווקי התקפית בדקות לסיום הרבע. איבודי כדור של יאניס אפשרו לאטלנטה לצאת למתפרצות ולהחזיר את היתרון. דקה לסיום הרבע, פציעה מדאיגה של טריי יאנג, שנראתה כאילו מתח את המפשעה, השתיקה את הקהל באטלנטה בזמן שטריי ירד לקבל טיפול בחדר ההלבשה. תוצאת הרבע: 85-83 אטלנטה.

הרבע הרביעי נפתח בשלשה של מידלטון שנענתה באנד-1 של לו-וויל, כשטריי יאנג עדיין בחדר ההלבשה. 8:44 לסיום המשחק חזר טריי יאנג למשחק בזמן שחבריו לקבוצה מובילים ב-5 נק' בהיעדרותו של הרכז המוכשר והראו שהסגל באטלנטה ארוך ואיכותי. שתי שלשות של מידלטון בריצת 8-0 לבאקס נענו בשלשה של טריי אבל שוב! שלשה של מידלטון, 101-98 באקס, 5:05 לסיום. 3 דק' לסיום היה נראה כאילו החבורה מאטלנטה התעייפה. שלשה נוספת של מידלטון וחטיפה קריטית של ג'רו הגדילו את הפער ל 107-100 כאשר מהצד השני אטלנטה המשיכה להחטיא. משם המשחק המשיך לגארבז' טיים שלא ממחיש את המשחק כלל אך ממחיש כמה אופי יש בקבוצה ממילווקי.

תוצאת המשחק: 113-102.

קלעים:

אטלנטה:

טריי יאנג 35 נק' ו-4 אס' (6-14 ל-3), קיוון הרטר 11 נק', 7 אס' ו-4 ריב' , דנילו גלינארי 18 נק' ו-4 ריב' (7-14 מהשדה), ג'ון קולינס 13 נק' ו-8 ריב', קלינט קאפלה 8 נק', 11 ריב' ו-2 אס'.

מילווקי:

קריס מידלטון 38 נק', 7 אס' ו-11 ריב', יאניס אנטטקומפו 33 נק', 4 אס' ו-11 ריב', בובי פורטיס 15 נק' ו-4 ריב', ג'רו הולידי 6 נק', 12 אס' ו-4 ריב', ברוק לופז 10 נק' ו-3 ריב'.

לפוסט הזה יש 81 תגובות

  1. תודה רבה שקד, על הסיקור הזריז.
    .
    ראיתי רק את הסוף, אז יתכן שזה לא משקף, אבל בהמשך לדיון של ינון אתמול, על רמת הפלייאוף העונה, אני חייב לטעון שמדובר בשתי קבוצות לא חכמות במיוחד… כל הזמן רק בידודים, עליות לקליעות משלוש כשהשומר לידך, שחקנים בקושי זזים בהתקפה, ממש שכונה.
    אז ניחא יאניס ויאנג, שיש להם יתרון בסיסי באחד על אחד, אבל כל השאר? למה ההוארטר הזה זורק כל פעם שהכדור מגיע אליו? האם אין קשר בין הזריקות המיידיות הללו לבין האחוזים שלו? זיהיתי רק פעם אחת שמישהו הוציא לטאקר החוצה, וכשהשומר רץ אליו הוא פשוט מסר למידלטון שהיה פנוי לגמרי, וחם להפליא, לשלשה פנויה ומוצלחת. ככה צריך לשחק כדורסל, ושתי הקבוצות, בדקות שאני ראיתי, לא ממש שיחקו ככה. אי אפשר להשוות את זה לספרס 2014, ללוחמים 2015 או לקבוצות לברון. פשוט רמה אחרת, לא של כשרון אלא של משחק קבוצתי.
    .
    זה נכון גם לגבי המנצחים – אז היום מידלטון היה חם, אבל במשחק הבא, אם ישוב להחטיא, מה הם יעשו? למה יאניס כל הזמן רץ עם הכדור, כולל בתחילת התקפה, במקום שיקבל את הכדור בתנועה לתוך הצבע? למה כמעט ואין סקרינים? איזה מין כדורסל זה?
    .
    אוקונייגו, או איך שלא קוראים לרוקי של אטלנטה שנלחם ביאניס בהצלחה, הוא אחלה גבר.

    1. דווקא הבאקס עם הרבה אסיסטים, 27.
      בסוף אין מה לעשות, בנבא הכדור הולך לכוכבים. הלילה מידלטון שם אותם, אתמול גורג קצת פחות

      1. שקד, סחטיין על הסקירה. הפכת לאשכרה כתב חשוב ותורם חשוב לאתר. בקשר למשחק עצמו תארת אותו כמו שצריך אבל אל תחשוש להתחיל להביע יותר דעות ומסקנות משלך בנוסף לתאור. לדעתי למשל, מספיק היה שבוגדנוביץ' היה קולע את האחוזים שלו מהעונה ואטלנטה יכולה הייתה לנצח!!!

        ד"ש לנכדה ונתראה עוד כמה ימים בארץ!!!

    2. גם אני מרגיש פליאוף ברמה נמוכה יותר השנה אבל כל כמה שנים יש פיק מסויים כרכע הקבוצות כמו גולדן סטייט , אולהומה, סן אנטוניו, לייקרס, דאלאס לא באותה דומיננטיות אז כקבוצות שהתבשלו בסביבות 15/16 עכשיו מתחילות לפרוח. קליפרס עם קוואי, דנבר עם מארי, הסאנס, לייקרס עם דיוויס, יוטה זה כבר פליאוף ברמה אחת מעל( בלי לדבר על פורטלנד שאיכזבו או גולדן סטייט של קרי לבד)

  2. נצחון צפוי לחלוטין של מילווקי שלא נבהלו מהפתיחה הרצחנית של ההוקס שהכל נכנס, פשוט מדובר בקבוצה הרבה הרבה יותר טובה כמו שאני ואשך ניסינו להסביר לחסרי הבנה חגי ושמעון, יאנג אולי קוסם אבל הוא לא יכול לבד, כשהשלושות מטווחים ארוכים נכנסים הוא בלתי עציר

    1. ברוך איך אתה כזה חכם? איך ידעת שמידלטון יקלע הערב מכל פינה בלי להחטיא ואיך ידעת שיהיה שיפוט שמתעלם מעבירות של הבאקס? זו הגניטיקה? כוח הרצון? החשפניות? אנא קח אותי תחת חסותך

      1. אתה לא חייב להיות כזה עוקצני, הבאקס קבוצה טובה יותר זה משוואה פשוטה, מידלטון דווקא החטיא לא מעט ברבע הראשון פשוט התחמם, כל העבירות של הבאקס לא השיפוט זה שניצח את המשחק, אבל תמשיך לבכות ולצעוק הרצפה עקומה, אולי תשלח לקו בהופס לזריקות עונשין

        1. ברור שהבאקס קבוצה טובה יותר. אבל כשמצליחים לפצח את המוגבלות ההתקפית של יאניס כמו שנאש הצליח בחלק מהמשחקים זה הופך להיות הרבה יותר צמוד.
          .
          תמשיך לומר את על האפשרויות ואז לרוץ עם חולצת צדקתי. אגב אם תכתוב עניינית תקבל תשובות ענייניות אבל כרגיל אתה מתעקש להגיב בנרקסיסטיות

          1. מה זה המוגבלות ההתקפית של יאניס? בסוף כשהוא הולך על מה שהוא יודע ושמפעילים אותו כמו שצריך הוא שחקן סופר מאיים בטח שהוא מוקף בשלשנים ועוד שחקנים יוצרים, נאש לא הצליח להאט אותו לשנייה זה יאניס שהתעקש להשליך פול אפס ושלושות למרות שזה לא החוזקות שלו במשחק הראשון. עדיין יאניס סיים את הסדרה עם 31.9 נקודות ב.57.4 אחוז מהשדה.
            .
            לגבי אטלטנה אין להם מגני צבע או מגני כנפיים מאיימים שיכולים להתמודד עם האתלטיות של יאניס ולבנות נגדו את החומה (לפיניקס לעומת זאת יש שחקנים סופר אתלטים ופיזיים בעמדות הכנף).
            .
            אני אמרתי את כל האפשרויות? חגי הכינוי שלך יהיה בסוף פינוקיו אתה לא מפסיק לשקר חביבי, אני מקווה שאתה לא מלמד את המטופלים שלך את זה. אמרתי שמילווקי ינגבו את אטלנטה כי הם קבוצה איכותית הרבה יותר ויש להם מתאם מצויין נגדם.

            1. קודם כל אם אתה רוצה להיות ישר תביא TS שמשקללים גם אחוז מהעונשין. מעניין למה השמטת את זה. זה פשוט לבחור סטטיסטיקה שנוחה לך במקום ללכת על מה שאמורים לבחור בו.
              .
              דבר שני: : LET ME GOOGLE FOR YOU
              https://hoops.co.il/?p=210652
              פרק 5000 של הוצא מהקשרו:
              "גם אני איבדתי תקווה מהחמור היווני כל עוד במילווקי לא יראה אליפות, צריך לעבור לקבוצה עם קליעה סביבו שישלוט את הליגה, מת לראות אותו ליד יאנג באטלנטה אבל לא יקרה. מה שגיליתי הפלייאוף שהוא מגן אישי לא וואו בכלל, הוא לא הצליח לשתק את באטלר"
              .
              נכתב בפריוויו של תחילת העונה הנוכחית. אבל.. אבל..

            2. יאניס איבד יותר מידי כדורים במהלך המשחק בעיקר ברבע האחרון.
              ההוקס למדו את מהלך הסיבוב שלו וידעו לחטוף ולצאת למתפרצות פעם אחרי פעם.
              וכן ליאניס יש הרבה מגבלות התקפיות.
              למזלו יש לו קבוצה הגנתית שגם ביום קליעה קבוצתי חלש הם מנצחים משחקים

            3. אוי ניסני ניסני ניסני אין קשר בינך לבין המציאות, אני לא יכול לדעת בדצמבר שברוקלין לייקרס דנבר וקליפרס יפצעו…זה משנה את כל התמונה,אתה יודע אין לי כדור בדולח.
              האם מילווקי היו מנצחים את ברוקלין בסגל מלא? נו צ’אנס רק עם קיירי ודוראנט הם הובכו שוק על ירח אבל מה לעשות שקרתה מכת פציעות של כוכבים שלא הייתה עד עכשיו בפלייאוף (גם הסאנס נהנו מזה).
              .
              יאניס סיים את הסדרה מול ברוקלין עם 31.9 נקודות ב59.9 אפקטיבי ו59.2 טרו שוטינג מדהים לכל הדעות, יקירי יש לך מקום של כבוד במכבסה.

          2. ניסני נאש לא הצליח לפצח כלום יאניס חגג לו על התחת הוא היה אהבל כמו מקמילן ונתן ליאניס לטחון.
            להוקס אין מה לשים מולו אבל אפשר לעשות עבודה הרבה יותר ממה שהם עושים הרבה הרבה יותר טובה ולהוריד אותו 7 10 נק פחות בסידרה בלי בעיה.

    2. כמובן. הכל צפוי (והרשות נתונה… הפרדוקס הידוע…), שיאנג ידרוך על שופט הקו ויעקם את הקרסול ומידלטון יתפוס יום נדיר ברבע הרביעי.

        1. אוי ניסני ניסני ניסני אין קשר בינך לבין המציאות, אני לא יכול לדעת בדצמבר שברוקלין לייקרס דנבר וקליפרס יפצעו…זה משנה את כל התמונה,אתה יודע אין לי כדור בדולח.
          האם מילווקי היו מנצחים את ברוקלין בסגל מלא? נו צ’אנס רק עם קיירי ודוראנט הם הובכו שוק על ירח אבל מה לעשות שקרתה מכת פציעות של כוכבים שלא הייתה עד עכשיו בפלייאוף (גם הסאנס נהנו מזה).
          .
          יאניס סיים את הסדרה מול ברוקלין עם 31.9 נקודות ב59.9 אפקטיבי ו59.2 טרו שוטינג מדהים לכל הדעות, יקירי יש לך מקום של כבוד במכבסה, אתה הפול גורג של האתר

          1. אז אם כבודו לא יודע יואיל כבודו ולא יכתוב דברים שאין לו שום דרך לדעת, בטח לא בצורה האווילית שאתה רושם. בטח ובטח שאל תתבכיין אחר כך עם כוכביות סטייל שמעון. (האם מה שעשיתי עכשיו הייתה הנדסת מילים?)

            1. מה שעשית יקירי זה דמגגויה, זה לקחת טענה לפני 8 חודשים ולא להתייחס למכת הפציעות החד פעמית שקרתה בליגה, ולא להתייחס לטענה החדשה שהועלתה בעקבות זאת.
              .
              דרך אגב רשמתי שמילווקי הם בטייר 2 של הקבוצות עם עוד כמה קבוצות אחרי ברוקלין וLA. תוריד את כל המתמודדות העיקריות יקירי ומה קיבלת שלמילווקי נפלסה דרך לאליפות חד פעמית (בדומה לסאנס).

        2. אכן, יש פירוש כזה של הברטנורא (רבינו עובדיה מברטנורא, גדול פרשני המשנה ומאחרוני הראשונים). עדיין, הפשט הנפוץ (רמב"ם ורוב הראשונים) הוא שהא-ל יודע הכל מראשית הדורות ועד אחריתן.

    3. לא מסכים, רוב המשחק אטלנטה הייתה הרבה יותר טובה והעומק שלה בסגל הביא את זה לידיי ביטוי. כל פעם שמילווקי חזרה הלכו על גאלו לוויל, אוקונגו שיחק טוב לעומת הספסל של מילווקי
      אם טריי לא יורד לחדר הלבשה וחוזר לשחק פצוע (וגם אז ההוקס עוד הובילו) היה נצחון חד משמעי של אטלנטה.
      אטלנטה שיחקה הרבה יותר טוב, מידלטון נכנס ל heat check והיה עם כמעט 20 נק' ברבע הרביעי

  3. עוד דבר זה שמילדטון לא מספיק מוערך הוא שחקן שחקן לוקח אותו הרבה לפני שאני לוקח את פול גורג האפס הזה

  4. תודה שקד.
    .
    איזה תצוגה של מידלטון. שחט אותנו בלי רחמים. הזכיר את דורנט ביכולת שלו לשים את הכדור מכל מצב בסל. מת על השחקן הזה. גם הקוריוז היה במשחק מצוין. בוגי היה פשוט נוראי. לא יודע אם הוא פצוע או לא אבל הוא ביכולת סופר ירודה מאז שהודיעו שהוא עם כאב בברך.
    .
    ואוקנגוו. וואו איזה שחקן הגנה. בכמה דקות שלו על המגרש הוא פשוט עשה הכל כולל כמה נקודות. אני חושב שמקמילאן צריך לתת לו יותר דקות.אולי אפילו ניסיון נועז לשחק איתו לצד קפלה – ההתקפה תיתקע אבל ההגנה תתפקד סוף סוף.
    .
    האנטר אני מתגעגע אליך.

  5. טריי לא מתח מפסעה הוא דרך על הרגל של השופט בנפילה אחורה וסובב קרסול.
    מקמילן טעה שהחזיר אותו – הוא היה צריך להישאר עם סוויט לו עד הסוף

      1. איך שראיתי את טריי חוזר מהלוקר רום היה ברור לי שהלך לאטלנטה המשחק. להזכירך הם עדין הובילו ב 5 כשטריי חזר. אין לי מושג איך הוא חזר מהפציעה הזאת זה נראה כמו משהו שמחייב התאוששות של כמה ימים. תראה מה הוא עשה ברבע האחרון ראו שהוא לא בעניין.
        סוויט לו היה בסדר בדקות שהחליף אותו. זה היה שלו להוכיח אחרי שירדו עליו. כדורסל לא חסר לו למרות שמסכים שזה לא מה שהיה פעם.

  6. השיפוט במשחק היה מוטה באקס לחלוטין הרגו אותנו עם ימבה שריקות סתם.
    אבל מה שעד עכשיו מכריע את הסידרה זה האימפוטנטיות של מקמילן הבן אדם נותן ליאניס קליר פאת כל הסידרה. נכשל קשה בהשתלמות שהועברה לו. זה בלתי מתקבל על הדעת. היום 3 פעמים סגרו לו את התנופה והוא איבד כדורים אני לא מבין את זה. הוא לא נשלח מספיק פעמים לקו.
    מקמילן לא יושב מספיק על השופטים עומד כמו איזה אהבל חייב הנחייה יאניס בלייאפ שלחו לקו אין סל קל.
    באירופה היו הורגים את יאניס היה רואה כל היום את הקו.
    הקהל באטלנטה זבל בקושי סופר ליאניס חלש מאד.
    צריך.לדבר על זה במסיבת עיתונאים שיספרו ליאניס 10 שניות הוא תמיד זורק 9 שניות ומעלה ולפעמים עובר את ה10 מקמילן משחק כמו טמבל צריך להתחיל לצאת מהשבלונה.

    בוגדן הורג את ההוקס בסידרה הזאת איזה זבל זה לא יאמן טרייד עוד היום דחוף.
    הבאקס לא קבוצה טובה הם משחקים כדורסל חלש שטוחן פנימה ונהנהים ממאמנים מפגרים כמו נאש ומקמילן שנותנים ליאניס שטחים פתוחים וצבע פתוח.
    נגד הסאנס הם יקבלו שיעור במה זה צבע לא פתוח ושם נראה את יאניס דוהר לתוך קראודר ברידגס ואייטון 😂😂😂
    הוא יבכה כמו נגד ההיט שנה שעברה.
    פילי היו מנגבים את הבאקס אם היו עוברים חבל פיספסו בגדול.
    ההוקס חייבים להביא איכשהו סקורר יוצר כמו בראדלי ביל איתו זה מפלצת הם יהיו

      1. מה הבעיה עם זה? משחקים בתורות. יש יוצר שמסוגל לקלוע על כל אחד כל הזמן 2 כאלה אתה קונטנדר. אם היה את ביל במקום בוגדן וקולינס היית היום ביתרון 3 0 בסידרה ולא בפיגור 2 1.
        ביל היה חוגג על ההגנה של ההוקס שעסוקה בטריי ולהיפך.

        1. ביל לא שומר, זה הדבר האחרון שהקבוצה צריכה, יש לה אחלה כוח עם רדיש והאנטר בריאים, כן חושב שצריכים להביא רכז ותיק שיעלה מהספסל (אולי לאורי).
          אני אהיה כנה כשאומר שלא ראיתי הרבה את הקבוצה משחקת, בעיקר בפלייאוף אבל זה הרגיש בעיקר כמו קבוצה עם הרבה פוטנציאל שפציעות וחוסר ניסיון אמיתי בקבוצה הופך אותה לאובראצ'יברית. כרגע זה נראה שכשיאנג יורד לספסל יש בלאגן מוחלט בהתקפה. תוספת הגנה אף פעם לא מזיק והקבוצה הזו במיוחד תוכל להיעזר בשחקנים כמו: רודי גאי, דרק גונס גוניור, פאטי מילס, וויל ברטון, אוברה. כולם שחקנים חופשיים. כל החתמה שלהם בעיני הופכת את אטלנטה לסוג של מיני קונטנדרית.

  7. היה משחק טוב. מידלטון פשוט התפוצץ ברבע האחרון ונגד זה אין ככ מה לעשות.
    במשחק הבא גאלו צריך לשחק יותר.
    אטלנטה צריכה גם להמר בהגנה על טאקר. שהשחקן שלו ייתן יותר עזרה על יאניס והאחרים

  8. תודה שקד.
    היה משחק טוב עד שיאנג נפצע, ובעיקר כשהוא חזר וראו שהוא לא בעניינים, והיה ברור שמילווקי יקחו את זה. ההתפוצצות של מילדטון ברבע האחרון עשתה את זה קל יותר, אבל קשה לראות את אטלנטה מנצחים ככה גם בלעדיו.
    לגבי מידלטון, אני סבור שהוא לא מספיק יציב כדי להיחשב כוכב, והרבעים האלה שהוא מפציץ לא ישנו את זה שקשה מאוד לסמוך עליו. אחרי זה יורדים על יאניס שהגיע ל-30 בכל אחד מהמשחקים נגד ברוקלין או אטלנטה שנגמר בפחות מ-30 הפרש.

    1. מידלטון אחלה שחקן. השלישיית שלשות הרצופות שלו ברבע האחרון גמרו את המשחק. הוא לא יציב ולכן עדין בעייני כוכב מסדר 2 אבל צריך לנצח 4 מתוך 7 ועם העומק של הבאקס מספיק שהוא מגיע מידי פעם ולוקח משחק אחד בסדרה. בוגדן הורג את ההוקס הוא נראה עייף מכריח זריקות. ההוקס לא יכולים לקחת את הסדרה הזאת בלי ההגנה של האנטר וכשבוגדן לא בעניינים.

      1. אני מסכים שלמילווקי זה כנראה מספיק, אבל זה מכניס אותם לקטגוריה של קבוצות עם סופרסטאר אחד ועוד הרבה שחקנים טובים ולא יציבים, מהם מידלטון הוא הטוב ביותר

  9. תודה שקד.

    ההוקס שיחקו טוב אבל הפציעה של יאנג (שיחזור בריא במהרה) די שינתה את המומנטום נכון שההוקס עוד היו בשליטה כאשר הוא חזר אבל זה הרגיש שזה קרוב מדי והבאקס יעשו הפיכה.
    .
    היכולת של מילווקי ליצור ריצות היא יוצאת מן הכלל. זה התחיל אחרי הבור העמוק שהיא נקלעה אליו בתחילת המשחק, הבאקס רצו 19-7 עד אמצע הרבע השני. זה נמשך כשההוקס הגדילו את ההפרש ל-10 לפני המחצית האיילים רצו 10-0 כדי להשוות במחצית. וזה נגמר כאשר מידלטון הוביל ריצה של 13-2 ברבע האחרון.

      1. בפלייאוף טנש בפלייאוף…. תודה שהם זהים לגמרי שניהם סרבים קליר פאת בהגנה ומנגרים למוות כמה לברון היה מוציא לו לשלשות וקלינג אחרי קלינג 😂😂 כנל בוגדן אותו חרא והוא היה יותר חופשי מסשה ואאחל לסאנס מה שאיחלתי לבולס ולהיט אחרי שציקו אמר שההוקס קולעים טוב במשחק הזה הלוואי שהם יקלעו ככה לנצח.
        מי יתן ותקלעו כמו בוגדן אם כך…😂😂

  10. תודה שקד.
    היה משחק מצויין, עם מומנטום שהשתנה לא מעט וקצב טוב. יאנג היה ביום טוב מאוד מוחץ לקשת, כולל המרחקים האסורים, עד שנפצע. רק בריאות.
    יאניס היה נהדר כהרגלו, ובמקום הולידיי, מידלטון הגיע לעבודה עם 20 נקודות ברבע המכריע (יותר מאטלנטה).

  11. תודה שקד. במהלך המשחק היתה לי כל הזמן הרגשה שאטלנטה תנצח, ואז פתאום מידלטון התעורר ונתן תצוגה מהחלומות.
    מילווקי לא תוכל לבנות על התעוררות כזאת עוד פעם, ראו מה שכתב מאנו בתגובה 1.

  12. שמעון – מציע להרגיע עם ״לעצור את יאניס״.
    אי אפשר לעצור אותו!
    הוא צעיר, חזק, ענק, מגוון, תוקף ללא הפסקה ומכאיב לך בכל דרך אפשרית. הוא טופ-3 כבר שנים.
    דוראנט – קאוואי – יאניס.
    תבחר לפי העדפה אישית.
    כל השאר מתחתם

          1. נכון. אבל לברון הרבה יותר מוכשר, יש לו קליעה יותר טובה (יותר נכון, פחות גרועה) ובגלל שהוא יותר נמוך הוא יכול לנהל את המשחק ולנצל את ראית המשחק ויכולת המסירה שלו.

          1. אין אצלנו איפה ואיפה – שמעון כבר היה במכבסה בגין דוראנט ובגין "אייטון 45 נקודות"
            אבל רגע ברצינות – יש קיבעון אצל המאמנים בליגה ואפשר לראות "הפשרות" נקודתיות. תראה למשל איך היה ברור שמונטי וויליאמס לא ייתן לקליפרס לזרוק שלשה בסוף וישלח אותם לקו (ג'ורג') – כשברקע מציע זאת במפורש מרק ג'קסון – בזמן שירון טלפז – שעדיין חי בעבר – מציע ההיפך. הם מתחילים להפנים את השינויים. גם בגזרת הדאבל טים והלחץ על הכדור. מאוחר מדי, מעט מדי – אבל אני מאמין שבשנה הבאה נראה מזה הרבה יותר.

        1. בחור נחמד עם זאת 11״6 מפוצץ שרירים, אם הייתי רואה דבר כזה בסמטה אפלה מולי הייתי מביא לו את הארנק והמפתחות של האוטו בלי לחשוב פעמיים.

  13. שקד, סחטיין על הסקירה. הפכת לאשכרה כתב חשוב ותורם חשוב לאתר. בקשר למשחק עצמו תארת אותו כמו שצריך אבל אל תחשוש להתחיל להביע יותר דעות ומסקנות משלך בנוסף לתאור. לדעתי למשל, מספיק היה שבוגדנוביץ' היה קולע את האחוזים שלו מהעונה ואטלנטה יכולה הייתה לנצח!!!

    ד"ש לנכדה ונתראה עוד כמה ימים בארץ!!!

  14. בס"ד
    תודה רבה שקד.
    סיקור מרתק.
    תמשיך לכתוב לנו.
    הסדרה עדיין פתוחה בהחלט.
    כיף. לראות את ההוקס נועזים, ואת הבאקס מתבגרים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט