A Kosher Hot Dog: מנוי אב ובנו / ארז שץ ויוני לב ארי

קן גריפי. ג'וניור וסיניור (צילום: ABC News)

לנו בארץ יש את חודש אב, אך האמריקנים נאלצים להסתפק ביום אחד. השבוע חגגו בארה"ב את "יום האב", סיבה מספיק טובה לפתוח עם זה את פרק מספר 36 של A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל. נזכרנו בצמדי אבות-בנים הגדולים במשחק, וגם כמה פחות גדולים…

מה עוד היה לנו השבוע? מיקי מנטל ב-"השבוע לפני", שיעור בסטטיסטיקה ב-"מורה נבוכים", איך הפיצ'רים מתרגלים לבדיקות נגד החומר הדביק, ולאיזה קבוצה ארז עבר כדי להציל את המטס? הכל פנים, מחכה לכם.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. תודה ארז ויוני, חידשתם לי הרבה דברים כמו מה זה ה-OPS (תמיד הייתי עצלן לבדוק) וסולם הדרגות שלו, עם הכדור בייסבול, ההורים והילדים ועוד
    .
    שאלה, יכול להיות ש-resin זה חוקי? ממה שהבנתי מהתקרית עם שרזר נאמר שהוא השתמש בזה וניסה לערבב את הזיעה שלו ביחד..
    .
    ארז, שחקנים פצועים זו לא סיבה לעבור קבוצה 🙂 ויוני, תיאוריה מעניינת שקבוצה יכולה להצליח בזכות הפציעות ולא למרות..
    .
    לשים שעון ריוויו זה רעיון שגם אני תומך בו ואפילו מובן מאליו, בכל ענפי הספורט, לא ברור מה הקטע שלא משתמשים בזה

    1. הקטע עם הלעבור היה כדי לא לנחס, אם אתה מרים לקבוצתך וזה מנחס אותם, אז תרים לקבוצה אחרת ותנחס אותם במקום, אבל זה צריך להיות עם כל הלב כדי לבלבל את הניחוס…

  2. אם הייתם צריכים לבחור היום, מי ה-mvp של כל הליגה? דה-גרום או אוטאני? (לא רואה מישהו אחר קרוב אליהם).
    אחד נותן לך ניצחון בטוח כל חמישה ימים (מתעלם מהפציעות למרות שזה חלק מהעניין) והשני קוואליטי סטארט כל חמישה ימים (למרות שעד לאחרונה נדחו לו כמה פתיחות ביום-יומיים-שלושה) ועונה גדולה עם המחבט בשאר הימים.

    1. ושאלה דומה או נוספת היא את מי אתם מעדיפים מביניהם לשאר העונה.. אפשר להתחשב בפציעות ואפשר גם שלא
      .
      אצלי זה אוטאני בשני המקרים (יש לי bias אליו) אבל זה לא מוריד מילימטר מהתופעה הלא הגיונית שהיא דה-גרום

    2. אני לא אובייקטיבי.
      מה שכן, שניהם מדהימים, העובדה שגם בימינו לא פסו ענקים מהמשחק יותר בעיני ממי ספציפית יותר אמויפי או משהו. זה וזה טפו טפו זה ברמה של לספר לנכדים שהיית שם וראית את זה במו עינייך. ואגב, דהגרום לא חובט הומראנס, אבל עם 6 rbi ו11 היטס ב27 ab, הוא לא אאוט אוטומטי, אלא אשכרה איום שזורקים חייבים להתייחס אליו בכבוד, וזה בונוס שאין להרבה קבוצות מהנאשיונל.

      1. נכון, חובט מצוין מתי שהוא עולה לחבוט
        .
        מסכים ששתי תופעות כאלה בעונה אחת (או רצף של עונות) זה הדבר העיקרי שצריך לקחת מפה
        .

        1. אגב, יוני אמר ואני נוטה להסכים איתו, שבהחלט ייתכן שבין הזורקים והחובטים בליגה היום ובעבר היו לא מעט אוטאניים, אלא שפשוט לא נתנו להם לזרוק או לחבוט (תלוי בשחקן). היה צריך לבוא מישהו מוכן מיפן עם שני הכישורים ברמה כל כך גבוהה שזה טירוף לא לאפשר לו לזרוק ולחבוט. יש שחקן קוריאני בשם סאנג-בום נא שהוא בכיר הסלאגרים של קוריאה, שהיה פיצ׳ר בקולג׳ ואפילו נבחר בדראפט כפיצ׳ר. לפני שנה הוא עלה בגארבג׳ טיים לזרוק כפוזישן פלייר והתחיל להעיף שמה כדורים ב92 מייל לשעה התחילו לעוף שמה לסטרייקים. אז למרות יכולתו כפיצ׳ר, הוא תופקד כאאוטפילדר וDH ובעצם לא זרק מאז 2011, חוץ מאותו אינינג. מבחינת יכולת אני מאמין שהוא היה יכול להיות שווה ערך לאוטאני, אז הרעיון פה הוא שאוטאני הוא לא עוף נדיר, אלא שזה שהוא מתופקד גם וגם זה העוף הנדיר פה.
          מנגד, ג׳ייקוב דה גראם (שורטסטופ בקולג׳), הוא זורק ברמה שלא ראינו, מבחינתי מאז קופקס, ואם טפו טפו ישאר בכושר ולא ימשיך להפצע, העונה הזו תקבע כמה סטטיסטיקות שלא נחשבו לאפשריות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט